Uradni list

Številka 21
Uradni list RS, št. 21/1996 z dne 18. 4. 1996
Uradni list

Uradni list RS, št. 21/1996 z dne 18. 4. 1996

Kazalo

1224. Odlok o proračunu Mestne občine Murska Sobota za leto 1996, stran 1735.

Na podlagi 3. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94), 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95) in 103. člena statuta Mestne občine Murska Sobota je mestni svet Mestne občine Murska Sobota na seji dne 4. 4. 1996 sprejel
O D L O K
o proračunu Mestne občine Murska Sobota za leto 1996
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja proračuna Mestne občine Murska Sobota za leto 1996 (v nadaljevanju: proračun mestne občine), upravljanje s prihodki in odhodki proračuna ter s premoženjem.
2. člen
Proračun mestne občine sestavljata bilanca prihodkov in odhodkov. V bilanci prihodkov in odhodkov se izakazujejo načrtovani prihodki iz davkov, taks, pristojbin, drugih dajatev in drugi odhodki ter prihodki od upravljanja in razpolaganja s premoženjem mestne občine in načrtovanimi odhodki.
3. člen
Prihodki proračuna mestne občine za leto 1996 se določajo v višini 1.909,352.000 SIT se razporedijo za:
– tekoče obveznosti               1.198,666.000 SIT
– investicijske obveznosti          710,686.000 SIT
Pregled prihodkov proračuna mestne občine in njihove razporeditve sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del proračuna mestne občine.
4. člen
Uporabniki sredstev proračuna mestne občine smejo uporabljati sredstva proračuna le za namene, ki so opredeljeni v bilanci odhodkov, ki je sestavni del proračuna.
5. člen
Sredstva proračuna mestne občine se med letom enakopravno in v skladu s potrebami delijo med vse nosilce oziroma uporabnike proračuna do višine doseženih prihodkov, če z odlokom ali aktom mestnega sveta oziroma če v pogodbi med mestno občino in uporabnikom sredstev ni drugače določeno.
6. člen
Sredstva proračuna se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije med vse uporabnike proračuna, vendar v odvisnosti od zapadlih obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna mestne občine.
7. člen
Sredstva za delovanje uporabnikov se zagotavljajo za:
– sredstva za plače,
– sredstva za druge osebne prejemke,
– sredstva za prispevke delodajalca,
– sredstva za materialne stroške,
– sredstva za amortizacijo,
– sredstva za druge odhodke.
8. člen
Sredstva za plače se upravnemu organu mesečno zagotavljajo glede na število delavcev in funkcionarjev, koeficiente za določanje plač za posamezne skupine delovnih mest oziroma funkcij, osnovo za obračun plač, ki jo določi republiška vlada, dodatno obremenjenost, osnovno uspešnost in delovno dobo.
9. člen
Uporabniki proračuna mestne občine morajo izvrševati svoje naloge in skrbeti za financiranje dejavnosti do višine sredstev, ki so jim za te namene odobrena v proračunu.
Na račun proračuna ne smejo prevzemati nobenih obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena proračunska sredstva.
10. člen
Uporabniki proračuna so dolžni pristojnemu organu za finance mestne občine predložiti finančne načrte za leto 1996 ter zaključne račune za leto 1995 do 15. marca 1996.
11. člen
Nadzor nad porabo sredstev proračuna ter smotrnostjo in namembnostjo porabe teh sredstev opravlja nadzorni odbor.
12. člen
Od prihodkov proračuna za leto 1996, izkazanih v bilanci prihodkov in odhodkov, se izloči 0,5% v rezerve mestne občine.
Sredstva rezerve se uporabljajo v skladu z zakonom in statutom mestne občine.
13. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za tekočo proračunsko rezervo.
Sredstva za tekočo proračunsko rezervo se uporabljajo:
– za nepredvidene naloge, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva,
– za namene, za katere se med letom izkaže, da v proračunu niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Porabljena sredstva za tekočo proračunsko rezervo se razporedijo pri uporabnikih na postavko, na katero se nanašajo, če takšne postavke ni, pa se zanje odpre nova postavka.
O uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve odloča župan.
14. člen
Za izvrševanje proračuna mestne občine je odgovoren župan.
15. člen
Župan mestne občine odloča:
– o prenosu sredstev med posameznimi nameni proračuna mestne občine, določenim v bilanci odhodkov,
– o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
O uporabi teh sredstev je župan dolžan poročati mestnemu svetu ob obravnavi porabe proračunskih sredstev v mestnem svetu.
16. člen
O odpisu neizterljivih prispevkov ter drugih obveznosti, ki so prihodek proračuna, odloča mestni svet.
17. člen
Sredstva proračuna za investicije v izgradnjo občinskih cest, lokalnih cest, vodovodnega omrežja in komunalnih objektov se razporejajo v skladu s kriteriji, ki so določeni v odloku proračuna, ali pa jih v skladu s politiko investicij v določenem obdobju sprejme mestni svet.
18. člen
Krajevna skupnost, na katerem območju se gradi oziroma izvaja preplastitev občinske ceste mora iz lastnih sredstev zagotoviti delež, ki ustreza najmanj 5% predračunske vrednosti investicije. Krajevna skupnost je upravičena tudi do sofinanciranja izgradnje pločnikov ob občinskih cestah in pomembnejših vaških cestah (skozi naselja), kolikor zagotovi svoj delež sredstev v višini 50% predračunske vrednosti investicije. Za preplastitev dotrajanih pomembnejših vaških asfaltnih cest se sofinancira v višini 50% predračunske vrednosti investicije s strani krajevne skupnosti.
Krajevna skupnost je upravičena do sofinanciranja izgradnje vaških cest, ki so v upravljanju krajevnih skupnosti, kolikor sama zagotovi najmanj 70% sredstev od predračunske vrednosti investicije.
Pri investicijah v primarno komunalno omrežje mora krajevna skupnost na območju katere se to izgrajuje, zagotoviti lastno udeležbo v višini najmanj 50% od predračunske vrednosti investicije. Za primarno vodovodno omrežje pa delež krajevne skupnosti znaša 200 DEM v tolarski protivrednosti po posameznem priključku, za večje uporabnike pa proporcionalno glede na povprečno uporabo posameznega individualnega priključka.
Mestni svet lahko udeležbo krajevne skupnosti v specifičnih primerih spremeni.
19. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijska dela, vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo in v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun, dokler ni sprejet ustrezen predpis.
20. člen
Pristojni občinski upravni organ lahko opravlja nadzor nad materialnim, finačnim in računovodskim poslovanjem porabnikov proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe. Uporabniki pa so dolžni predložiti zahtevane podatke, potrebne za analizo porabe sredstev.
II. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
21. člen
Sredstva iz naslova presežkov proračuna in ostalih računov bivše Občine Murska Sobota po zaključnem računu za leto 1994 in 1995 se po delitveni bilanci med novonastalimi občinami naknadno vključijo v proračun mestne občine.
22. člen
Finančna računovodska opravila za krajevne skupnosti in mestne krajevne skupnosti se tudi za leto 1996 vodijo v okviru oddelka za proračun in finance mestne občine.
Krajevne skupnosti se pa lahko odločijo, da še naprej vodijo finančno računovodske posle samostojno, za kar pa se ne zagotavljajo dodatna sredstva v proračunu.
23. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od 1. 1. 1996 dalje.
Št. 401-4/96
Murska Sobota, dne 4. aprila 1996.
Predsednik
mestnega sveta
Mestne občine Murska Sobota
Rudolf Horvat, dipl. jur. l. r.
                  BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
              PRORAČUNA MESTNE OBČINE MURSKA SOBOTA
                          ZA LETO 1996


PRIHODKI

1. Prihodki za zagotovljeno porabo                 1.166,090.000

2. Prihodki za druge naloge                          402,060.000

3. Republiška sredstva za investicije                206,202.000

4. Prenost presežkov iz preteklega leta              135,000.000
----------------------------------------------------------------
Skupaj prihodki                                    1.909,352.000


ODHODKI

1. Sredstva za delo občinskih organov                204,130.000

2. Sredstva za delo zavodov                          342,792.000

3. Socialni transferji                                53,900.000

4. Dotacije                                           64,430.000

5. Drugi skupni stroški družbenih dejavnosti         122,370.000

6. Subvencije in intervencije v gospodarstvu          30,000.000

7. Sredstva za druge javne potrebe                    82,556.000

8. Sredstva rezerv                                    28,808.000

9. Dotacije občinskim skladom                        171,500.000

10. Investicijsko vzdrževanje - družbene
    dejavnosti                                        36,580.000

11. Investicijsko vzdrževanje gospodarske
    infrastrukture                                    54,800.000

12. Sredstva za intervencije na področju
    ekologije                                          6,800.000

13. Investicije v komunalno infrastrukturo           404,276.000

14. Investicije za družbene dejavnosti               296,410.000

15. Investicije za občinsko upravo                    10,000.000
----------------------------------------------------------------
Skupaj odhodki                                     1.909,352.000


AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti