Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/1996 z dne 12. 4. 1996
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/1996 z dne 12. 4. 1996

Kazalo

1195. Odlok o organizaciji in delovnem področju uprave Mestne občine Slovenj Gradec in strokovne službe sveta Mestne občine Slovenj Gradec, stran 1688.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odločba US RS, št. U-I-13/94-65, 45/94 – odločba US RS, št. U-I-144/94 in Uradni list RS, št. 57/94, 14/95 in 20/95 – odločba US RS, št. U-I-285/94-105), 38. člena statuta Mestne občine Slovenj Gradec (Uradni list RS, št. 41/95) je svet Mestne občine Slovenj Gradec, na predlog župana, na seji dne 20. 12. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju uprave Mestne občine Slovenj Gradec in strokovne službe sveta Mestne občine Slovenj Gradec
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok ureja organizacijo in delovno področje uprave Mestne občine Slovenj Gradec (v nadaljnjem besedilu: uprava) in strokovne službe sveta Mestne občine Slovenj Gradec ter odločanje o upravnih stvareh.
V okviru uprave se ustanovijo upravni organi, in strokovne službe ter se določi njihovo delovno področje.
2. člen
Upravni organi in strokovne službe, v okviru pravic in dolžnosti mestne občine, v skladu z zakonom, predpisi in statutom Mestne občine Slovenj Gradec, samostojno opravljajo upravne, strokovno-tehnične, organizacijske, razvojne ter druge naloge, za katere so ustanovljene.
Naloge iz prvega odstavka tega člena, ki jih morajo opraviti upravni organi in strokovne službe, se določijo s programi dela.
3. člen
Naloge, položaj, pravice in obveznosti upravnih organov ter odnosi do župana, sveta mestne občine, pokrajine, države ter občanov, določa zakon, statut mestne občine in drugi predpisi.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE UPRAVE IN STROKOVNE SLUŽBE SVETA
1. Strokovni službi
4. člen
Strokovni službi sta:
– urad župana
– služba sveta mestne občine
5. člen
Urad župana:
– opravlja strokovne in organizacijske naloge za župana,
– opravlja strokovne in organizacijske naloge na področju medmestnega in mednarodnega sodelovanja protokola,
– opravlja strokovne naloge na področju stikov z javnostjo,
– rešuje vloge in pritožbe v zvezi z delom uprave mestne občine,
– skrbi za informiranje občanov ter opravlja druge naloge po pooblastilu župana.
Urad župana vodi župan ali oseba, ki jo le-ta določi.
6. člen
Strokovna služba sveta mestne občine:
– pripravlja seje sveta mestne občine in njegovih delovnih teles, nadzornega odbora in volilne komisije,
– pripravlja predloge programov sveta mestne občine in njegovih delovnih teles na podlagi programov dela uprave mestne občine ter v sodelovanju z drugimi predlagatelji gradiv,
– opravlja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe delovnih teles,
– zbira in vodi evidenco vprašanj in pobud svetnikov in skrbi za njihovo pravočasno posredovanje upravi oziroma pristojnim službam ter posreduje njihove odgovore v skladu s poslovnikom,
– uresničuje in spremlja uresničevanje sklepov organov in delovnih teles iz prve alinee,
– opravlja druge zadeve s svojega delovnega področja.
7. člen
Strokovno službo vodi sekretar sveta mestne občine. Strokovna služba se pri svojem delu ravna po usmeritvah in sklepih ter stališčih sveta mestne občine, kateremu je odgovorna za svoje delo.
Sekretar sveta je odgovoren svetu mestne občine za opravljanje svojega dela in dela strokovne službe. Delavci strokovne službe sveta mestne občine so za svoje delo odgovorni sekretarju sveta.
Župan oziroma od njega pooblaščeni tajnik zagotavlja uresničevanje pravic in obveznosti delavcev strokovne službe iz delovnih razmerij, na predlog sekretarja sveta.
2. Upravni organi
8. člen
Upravni organi v sestavi uprave mestne občine za opravljanje nalog iz 2. člena tega odloka so:
– Oddelek za splošne in gospodarske zadeve
– Oddelek za družbene dejavnosti
– Uprava za gospodarske javne službe in sklade
– Uprava za urejanje prostora in varstvo okolja.
9. člen
Oddelek za splošne in gospodarske zadeve
Oddelek za splošne in gospodarske zadeve:
– spremlja predpise s področja javnih in drugih financ,
– pripravlja predlog proračuna mestne občine, rebalans proračuna, zaključni račun proračuna in predloge drugih aktov s področja financ,
– opravlja strokovne naloge za izvrševanje proračuna,
– vodi računovodstvo,
– nadzoruje porabnike proračunskih sredstev,
– opravlja nadzor nad uporabo predpisov v upravnem postopku,
– skrbi za skladnost predpisov in drugih aktov z ustavo, zakoni in drugimi predpisi,
– pripravlja in sodeluje pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov,
– nadzoruje zakonitost splošnih aktov javnih zavodov, javnih podjetij in drugih organizacij, ki jih potrjuje ali daje soglasje k njim svet mestne občine,
– sodeluje pri pripravi gradiva za postopke pred sodišči,
– opravlja strokovne naloge, ki se nanašajo na kadrovske zadeve in sistem plač zaposlenih,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z usposabljanjem zaposlenih,
– vodi vložišče, skrbi za organizacijo delovanja arhiva,
– opravlja administrativno-tehnične naloge,
– opravlja in skrbi za tehnično in investicijsko vzdrževanje upravnih zgradb, počitniških objektov, opreme in naprav,
– opravlja strokovne in organizacijske naloge za tajnika mestne občine,
– opravlja strokovna opravila v zvezi s premoženjsko pravnimi zadevami in vodi evidenco nepremičnin mestne občine,
– opravlja strokovna opravila za pravni promet z nepremičninami in v zvezi s postopki denacionalizacije,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z upravljanjem in gospodarjenjem s poslovnimi in upravnimi prostori mestne občine,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z oddajo in najemom poslovnih prostorov in drugih objektov ter prostorov,
– vodi evidenco stanovanj, ki so v lasti mestne občine, iskalcev stanovanj in postopke v zvezi z oddajo stanovanj in dodeljevanj stanovanjskih posojil,
– ugotavlja upravičenost do stanovanjskih subvencij,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z opravljanjem in gospodarjenjem s stanovanjskimi hišami,
– opravlja naloge s področja varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– opravlja koordinacijo med vaškimi in krajevnimi skupnostmi,
– spremlja izvajanje nalog vaških in krajevnih skupnosti ter opravlja strokovno tehnična opravila za le-te,
– analizira in spremlja tekoča gibanja na področju gospodarstva z vidika zaposlovanja,
– pospešuje in razvija podjetništvo,
– izvaja naloge s področja kmetijstva, gozdarstva, trgovine in gostinstva iz pristojnosti mestne občine,
– pospešuje turizem, kongresno in sejemsko dejavnost in izvaja dejavnost promocijskega centra in turistično informacijske službe,
– usklajuje aktivnosti nosilcev turistične ponudbe in sodeluje z društvi, pomembnimi za turizem,
– usklajuje in organizira mestne prireditve,
– sodeluje pri prijavnih razpisih za oddajo del in opravlja nadzor nad izvajanjem,
– opravlja nadzor nad izvajanjem odlokov in drugih predpisov ter nadzor nad mirujočim prometom,
– opravlja naloge s področja civilne zaščite in reševanja.
10. člen
Oddelek za družbene dejavnosti
Oddelek za družbene dejavnosti:
– opravlja upravne, razvojne in strokovne naloge za predšolsko vzgojo, izobraževanje, šport, kulturo, zdravstvo, socialno varstvo,
– sodeluje pri pripravi delovnih programov in izdelavi planskih aktov mestne občine s tega področja,
– razporeja sredstva, namenjena dejavnostim, ki jih pokriva,
– spremlja in zagotavlja investicijsko vzdrževanje in usklajuje nove investicije,
– pripravlja, usklajuje in spremlja programe športa za osnovno šolo in vzgojnovarstvene zavode izven rednega pouka ter društev in oblikuje kriterije in merila za vrednotenje programov,
– skrbi za sofinanciranje programov in prostorov za mladino,
– spremlja stanje in načrtuje politiko za preprečevanje zasvojenosti z drogami,
– opravlja strokovne naloge za izdajo soglasij in mnenj za kulturne prireditve,
– skrbi za zagotavljanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni,
– opravlja strokovna opravila v zvezi z določanjem in zagotavljanjem mreže javne zdravstvene službe na primarni ravni,
– na podlagi koncesijskega akta vodi postopek podeljevanja koncesij za opravljanje javne službe v osnovni zdravstveni dejavnosti,
– vodi nadzor nad izvajalci osnovnega zdravstvenega varstva,
– spremlja in izvaja projekte s področja osnovnega zdravstvenega varstva,
– pripravlja razvojne programe socialnega varstva in socialnega skrbstva,
– izvaja programe socialnovarstvenih pomoči,
– planira in spremlja delo društev in alternativnih oblik dejavnosti.
11. člen
Uprava za gospodarske javne službe in sklade
Uprava za gospodarske javne službe in sklade:
– predlaga način opravljanja obveznih gospodarskih javnih služb in izbirne gospodarske javne službe,
– predlaga prometni režim in opravlja strokovne naloge v zvezi z izdajo odločb v postopkih,
– pripravlja razvojne programe gospodarskih javnih služb,
– določa standarde in normative za gospodarske javne službe,
– predlaga pogoje za zagotavljanje in uporabo javnih dobrin in storitev,
– vodi kataster infrastrukturnih objektov gospodarskih javnih služb,
– opravlja strokovna opravila v zvezi s podeljevanjem koncesij in izbiro koncesionarjev,
– vodi nadzor nad izvajanjem nalog in poslovanja gospodarskih javnih služb,
– pripravlja in vodi investicije ter upravlja in gospodari z infrastrukturnimi objekti, napravami in opremo,
– opravlja strokovne naloge v zvezi s pridobivanjem, urejanjem, vrednotenjem in prodajo ter oddajo stavbnih zemljišč za gradnjo,
– vodi evidenco stavbnih zemljišč,
– daje informacije občanom v zvezi z urejanjem prostora, predvsem možnosti gradnje,
– izvaja obračun prispevkov s področja urejanja in oddajanja stavbnih zemljišč,
– opravlja druge strokovne naloge, ki se nanašajo na pristojnost sklada stavbnih zemljišč,
– zagotavlja neprofitno stanovanjsko gradnjo in gradnjo socialnih stanovanj,
– pripravlja projekte za prijavo na razpis republiških posojil za neprofitno stanovanjsko gradnjo,
– pripravlja in sodeluje pri pripravi odlokov in splošnih aktov iz svojega delovnega področja.
– opravlja strokovne in upravne naloge na področju drugih kmunalnih dejavnosti v mestni občini.
12. člen
Uprava za urejanje prostora in varstvo okolja
Uprava za urejanje prostora in varstvo okolja:
– pripravlja in izdeluje prostorski plan in ureditev mesta,
– pripravlja strokovne podlage, programske in projektne rešitve prometa in komunalne infrastrukture,
– načrtuje mestne projekte,
– oblikuje spremembe in dopolnitve prostorskega plana in načrta mesta,
– organizira razprave in spremlja izvajanje prostorskega plana in načrta mesta,
– pripravlja smernice za izdelavo prostorsko izvedbenih aktov in za pripravo lokacijskih dokumentacij,
– pridobiva oziroma pripravlja strokovna gradiva za izdelavo prostorsko izvedbenih aktov,
– pripravlja metodologijo ter programske in projektne naloge za izdelavo prostorsko izvedbenih aktov,
– organizira pripravo prostorsko izvedbenih aktov, po pooblastilu tudi izdeluje prostorskoizvedbene akte,
– nadzoruje kakovost in izdelavne roke prostorsko izvedbenih aktov,
– oblikuje razpisne pogoje za pridobivanje ponudb,
– pripravlja lokacijske informacije v zvezi z merili in pogoji za posege v prostor,
– pripravlja strokovne podlage za izdelavo lokacij za zahtevnejše programe,
– pripravlja pogoje in strokovne podlage za razpis urbanistično arhitektonskih natečajev,
– organizira izdelavo lokacijskih dokumentacij, izdeluje lokacijske dokumentacije in vodi nadzor nad izdelavo lokacijskih dokumentacij,
– izdeluje projektne naloge, pridobiva potrebne idejne rešitve za lokacijske dokumenacije ter jih usklajuje med posameznimi nosilci nalog,
– izdeluje analize stanja v prostoru,
– pripravlja in vodi projekte za računalniško obdelavo podatkov,
– izdeluje grafične upodobitve prostorskih podatkov in rezultatov analiz,
– pripravlja odloke in akte iz tega delovnega področja,
– daje informacije v zvezi s pogoji za posege v prostor in tolmači prostorske planske in izvedbene akte,
– pripravlja študije, smernice, priporočila na področju varstva okolja,
– zagotavlja izvajanje kontrole virov onesnaževanja,
– pripravlja in predlaga ukrepe ter odloke na področju varstva okolja.
13. člen
Upravne naloge uprave mestne občine opravljajo: tajnik, vodje oddelkov, direktorji uprav, vodje notranjih organizacij oddelkov, višji upravni, upravni in strokovno tehnični delavci.
14. člen
Tajnik mestne občine vodi upravo v obsegu pooblastila župana mestne občine.
Tajnik izdaja odločbe na I. stopnji v upravnih zadevah iz izvirne pristojnosti mestne občine in iz prenesene pristojnosti in daje pooblastila uradni osebi za odločanje ali vodenje upravnega postopka pred izdajo odločbe na I. stopnji, zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne upravnemu organu uprave; skrbi za sodelovanje uprave z drugimi lokalnimi skupnostmi in državno upravo; izdaja odločbe, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev uprave, če zakon ali drug predpis ne določa drugače; opravlja druge naloge, določene s predpisi mestne občine ter po nalogu organa mestne občine.
Funkcija tajnika je poklicna.
Na mesto tajnika, ki vodi upravo, je lahko imenovana oseba, ki izpolnjuje poleg splošnih pogojev tudi naslednje: da ima visokošolsko izobrazbo stopnje VII/2, pravne ali upravne smeri, strokovni izpit, delovne izkušnje in funkcionalna znanja, predpisana za imenovanje višjih upravnih delavcev.
Mandatna doba tajnika, ki vodi upravo, je vezana na mandat župana, vendar je naloge dolžan opravljati do imenovanja novega tajnika.
15. člen
Oddelek vodi vodja oddelka, upravo vodi direktor (v nadaljevanju: predstojnik).
Predstojnik vodi in predstavlja upravni organ oziroma organizacijsko enoto, v skladu s pooblastili tajnika mestne občine, zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog upravnega organa ter opravlja druge naloge v zvezi z delovanjem upravnega organa, določenega s predpisi mestne občine.
Predstojnik iz prvega odstavka tega člena je za opravljanje svojega dela in dela upravnega organa, ki ga vodi, odgovoren županu in tajniku uprave mestne občine. Delavci upravnega organa so za svoje delo odgovorni predstojniku.
16. člen
Vodje oddelkov in direktorje uprav imenuje župan, za obdobje štirih let, na podlagi javnega razpisa in na predlog tajnika mestne občine.
Pogoji za opravljanje nalog vodje oddelkov in direktorja glede stopnje izobrazbe, delovnih izkušenj in drugih funkcionalnih znanj, se določijo v pravilniku o notranji orgnizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
Za nagrajevanje vodij oddelkov in direktorjev se uporabljajo merila, ki veljajo za direktorje zavodov, katerih ustanovitelj je Mestna občina Slovenj Gradec.
17. člen
Delavce uprave mestne občine sprejema na delo župan na predlog tajnika.
Višje upravne delavce imenuje in razrešuje župan na predlog tajnika.
18. člen
O disciplinski odgovornosti v upravi mestne občine odloča tajnik, na II. stopnji pa župan.
19. člen
Župan po predhodnem soglasju sveta mestne občine sprejme pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v upravi mestne občine.
20. člen
Tajnik na osnovi pravilnika določi koeficiente zaposlenih v upravi mestne občine, napredovanja v višji naziv in višji plačilni razred se izvajajo na osnovi pravilnika, zakona ali podzakonskega akta.
21. člen
Uprava mestne občine lahko opravlja upravne in strokovne naloge tudi za druge lokalne skupnosti. Obseg in vrsto nalog ter pogoje se določi s pogodbo.
III. NOTRANJE ORGANIZACIJSKE ENOTE
22. člen
V upravnih organih se v skladu z obsegom in načinom dela lahko oblikujejo notranje organizacijske enote, kot so: odsek, referat, služba ali enote z drugačnimi nazivi, če to bolj ustreza naravi njihovih nalog.
23. člen
Za izvedbo zahtevnejših nalog, ki po svoji naravi zahtevajo sodelovanje delavcev različnih strok oziroma delavcev z različnih področij dela in notranjih organizacijskih enot, se oblikujejo projektne skupine. Projektno skupino s sklepom določi tajnik uprave mestne občine.
IV. ODLOČANJE O UPRAVNIH STVAREH
24. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz izvirne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti izdaja odločbe na I. stopnji tajnik mestne občine.
O pritožbah zoper posamične akte iz izvirne pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti na I. stopnji izdaja tajnik mestne občine, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje.
25. člen
Župan oziroma tajnik lahko pooblasti delavce uprave mestne občine, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj, ali za vodenje celotnega postopka in odločanje o upravnih stvareh.
26. člen
O izločitvi tajnika uprave mestne občine odloča župan.
O izločitvi uradne osebe na I. stopnji odloča tajnik uprave mestne občine, na II. stopnji pa župan.
V. KONČNE DOLOČBE
27. člen
Župan izda akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v upravi mestne občine in strokovni službi sveta mestne občine v 30. dneh po sprejemu tega odloka.
28. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o upravnih organih Občine Slovenj Gradec (Uradni list SRS, št. 41/89, RS št. 28/92) in odlok o ustanovitvi upravne organizacije za urbanistično načrtovanje (Uradni list SRS, št. 48/87).
29. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 37-3/95
Slovenj Gradec, dne 21. decembra 1995.
Predsednik
sveta Mestne občine
Slovenj Gradec
Niko R. Kolar l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti