Uradni list

Številka 2
Uradni list RS, št. 2/1996 z dne 19. 1. 1996
Uradni list

Uradni list RS, št. 2/1996 z dne 19. 1. 1996

Kazalo

165. Odlok o organizaciji in delovnih področjih uprave Občine Loška dolina, stran 185.

Na podlagi prvega odstavka 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in 57/94) je Občinski svet občine Loška dolina na predlog župana na 7. redni seji dne 26. oktobra 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnih področjih uprave Občine Loška dolina
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok ureja organizacijo in delovno področje uprave Občine Loška dolina (v nadaljevanju: občinska uprava).
2. člen
Občinska uprava je organizirana za območje občine Loška dolina, ki ga določa statut Občine Loška dolina.
3. člen
Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine in v skladu z zakoni, drugimi predpisi in statutom Občine Loška dolina samostojno opravlja upravne, strokovno tehnične, organizacijske, razvojne in druge naloge iz svoje pristojnosti ter izvršuje naloge, ki so nanjo prenesene z zakoni.
4. člen
Funkcije, položaj, pravice in obveznosti organov občinske uprave ter njihove odnose do župana, občinskega sveta, upravne enote, pokrajine ter občanov določa zakon in statut občine.
5. člen
Organi občinske uprave, ki neposredno poslujejo z občani, morajo opravljanje svojega dela organizirati tako, da je občanom omogočeno, da v čim krajšem času uveljavijo svoje pravice in izvršujejo svoje obveznosti.
6. člen
Organi občinske uprave morajo skrbeti za izpolnjevanje strokovne izobrazbe delavcev, racionalizacijo svojega delovanja ter učinkovito notranjo organizacijo. Za izvajanje tega skrbi župan ali tajnik po pooblastilu župana.
7. člen
Delo organov občinske uprave je javno. O delu posameznih organov občinske uprave obvešča javnost po pooblastilu župana tajnik.
Organi občinske uprave so dolžni svoje delo opravljati učinkovito, hitro ter kvalitetno. V nasprotnem primeru se lahko prične postopek za oceno strokovnosti dela s strani župana ali po pooblastilu tajnika.
8. člen
Organi občinske uprave morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot državna ali uradna tajnost ter tajnost osebnih podatkov občanov.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE UPRAVE
2.1 Organizacija uprave
9. člen
Občinska uprava je organizirana kot enoten organ, ki ima notranje organizacijske enote:
– referat za splošne zadeve in družbene dejavnosti,
– referat za proračun in finance,
– referat za gospodarstvo in urejanje prostora,
10. člen
Občinsko upravo vodi praviloma župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine, notranje organizacijske enote pa vodje referatov.
Vodjo občinske uprave in vodje referatov imenuje župan.
2.1.1 Javne službe
Občina zagotavlja opravljanje javnih služb. Organizacija, pristojnosti, položaji in druga vprašanja se urejajo s posebnimi odloki.
2.2 Delovno področje uprave
11. člen
Referat za splošne zadeve in družbene dejavnosti opravlja naloge na področjih:
– nalog, ki se nanašajo na organizacijo in delovanje občinske uprave, kadrovske zadeve, plače delavcev, upravljanje in vzdrževanje objektov ter varovanje premoženja:
– priprave osnutkov odlokov in drugih občinskih aktov s področja dela občinske uprave,
– izvensodne poravnave sporov,
– urejanje premoženjskopravnih zadev,
– upravljanje z občinskim premoženjem,
– upravni nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov,
– nudenje strokovne pomoči občanom, podjetjem in drugim organizacijam in skupnostim pri uveljavljanju njihovih pravic in obveznosti v upravnem postopku,
– priprava pogodb o odtujitve premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih,
– organiziranje pomoči in reševanja za primer elementarnih in drugih nesreč,
– volilnih opravil in izvajanje referenduma,
– načrtovanje razvoja posameznih dejavnosti,
– materialna skrb za vzgojno-varstvene zavode, kritje materialnih stroškov za osnovno šolstvo,
– upravne, strokovne in razvojne naloge za predšolsko vzgojo, osnovno šolo in izobraževanje odraslih,
– skrb za kadre na vseh področjih družbenih dejavnosti in izvajanje dogovorjene štipendijske politike v lokalni skupnosti,
– razpolaga in upravlja s sredstvi, namenjenimi dejavnosti, katero pokriva,
– določa pogoje za gradnjo, oddajo in najem objektov, ki jih pokriva,
– spremlja izvajaje projektov in vodenje upravnega postopka s področja družbenih dejavnosti,
– pripravljanje predpisov iz svojega področja,
– pospešuje vzgojno-izobraževalno, informacijsko, raziskovalno, dokumentacijsko, društveno, kulturno, turistično in druge dejavnosti na svojem območju,
– skrbi za vprašanja mladine, njihovih programov in prostorov,
– zdravstveno varstvo otrok in družine ter invalidov in ostarelih občanov,
– priprava podlag za organiziranje zdravstvene službe na primarni ravni, lekarniške dejavnosti, mrliško ogledne službe,
– pospešuje razvoj športa in rekreacije,
– spremljanje javnih prireditev na območju občine,
– skrb za programsko usklajevanje in financiranje varovanja naravne in kulturne dediščine,
– promocijske aktivnosti,
– izvajanje programov javnih del,
– strokovne naloge s področja uresničevanja ustanoviteljskih pravic nad občinskimi javnimi zavodi
– priprava poročil in informacij za obravnavo v organih občine,
– sodeluje pri pripravi planskih aktov in izdelavi planskih dokumentov občine s teh področij,
– sprejemna pisarna,
– pisarniško poslovanje,
– urejanje dokumentarnega gradiva,
– ekonomat,
– tehnična in strojepisna dela za župana in upravo,
– vodenje evidence sprejetih normativnih aktov in službenih potovanj,
– skrb za objavo aktov v Uradnem listu RS,
– tehnično organiziranje sej in pisanje zapisnikov s sej občinskega sveta in njegovih delovnih teles ter organov občinske uprave,
– čiščenje prostorov Občine Loška dolina.
12. člen
Referat za proračun in finance opravlja naloge na področjih:
– spremljanje predpisov s področja javnih in drugih financ,
– priprava in razlaga odloka o proračunu občine, rebalansa proračuna ter odloka o zaključnem računu proračuna,
– izvrševanje proračuna,
– finančno poslovanje,
– blagajniško poslovanje,
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– gospodarjenje s sredstvi občine in priprava premoženjske bilance občine,
– finančno vodenje in sodelovanje pri pripravi in izvajanju investicij iz vseh področij,
– določa pogoje in način subvencij iz tekočih transferjev v gospodarsko podjetniško dejavnost,
– sodelovanje pri investicijah.
13. člen
Referat za gospodarstvo in urejanje prostora:
– pospešuje gospodarski razvoj občine,
– določa pogoje in način subvencij in tekočih transferjev v gospodarsko podjetniške dejavnosti,
– pospešuje razvoj kmetijstva in drobne obrti,
– spremlja in analizira tekoča gibanja na področju gospodarstva in negospodarstva in ugotavlja skladnost teh gibanj v odnosu do sprejetih planskih usmeritev,
– pospešuje in razvija turistično dejavnost in skrbi za promocijo občine,
– predlaga pogoje za gradnjo, oddajo in namen objektov in površin občine v sodelovanju z drugimi organi.
– vodi investicije iz komunalnih dejavnosti,
– v sodelovanju s pristojnimi upravnimi organi oblikuje najemnine in zakupnine za oddajo zemljišč, objektov lokalov in drugega občinskega premoženja in sodeluje pri izdaji koncesij,
– ureja način in pogoje upravljanja s premoženjem občine v sodelovanju z drugimi organi,
– ustvarja pogoje za gradnjo stanovanj in skrbi za povečanje najemnega socialnega sklada,
– v okviru svojih pristojnosti ureja, upravlja in skrbi za lokalne javne službe,
– skrbi za varstvo zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom, za zbiranje in odlaganje odpadkov in opravlja druge dejavnosti s področja varstva okolja,
– ureja in vzdržuje vodovodne, energetske in komunalne objekte,
– gradi, vzdržuje in ureja lokalne javne ceste, javne poti, rekreacijske in druge javne površine in podobno,
– opravlja normativno-pravna, analitična in strokovno-tehnična dela in naloge, izvršuje zakone in druge predpise,
– pripravlja planske dokumente in razvojne programe,
– opravlja strokovne in druge naloge na področju družbenega planiranja in urejanja prostora, ki jih opravlja v skladu z zakonom in drugimi predpisi s področja planiranja in urejanja prostora,
– vodi aktivnosti v zvezi z izdelavo planskih dokumentov občine.
III. DELAVCI V UPRAVNIH ORGANIH
14. člen
Župan vodi občinsko upravo in opravlja druge naloge iz pristojnosti občine, določene v zakonih in statutu občine in je neposredno odgovoren za izvajanje nalog uprave.
15. člen
Upravne organe vodijo vodje referatov, ki opravljajo istočasno tudi dela in naloge kot samostojni strokovni delavci oziroma višji upravni delavci za dela in naloge posameznega upravnega organa.
Vodja referata organizira delo, skrbi za zakonitost dela in opravlja druge naloge v okviru svojih pravic, pooblastil, dolžnosti in odgovornosti, ki jih določajo zakoni, statut občine in drugi akti.
16. člen
Za člane občinskega sveta, župana, podžupana in tajnika se uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih in določbe zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti.
Za zaposlene v občinski upravi se uporabljajo predpisi o delovnih razmerjih in plačah, ki veljajo za delavce v državni upravi. Pri tem se lahko za delovno mesto tajnika občinske uprave določi količnik za določitev osnovne plače največ v višini, ki ne dosega količnika delovnega mesta načelnika upravne enote.
IV. ODLOČANJE O UPRAVNIH STVAREH
17. člen
V upravnih stvareh na prvi stopnji izvirne pristojnosti občine odloča tajnik, ki lahko za odločanje pooblasti zaposlenega v upravi, ki izpolnjuje z zakonom predpisane pogoje za vodenje upravnega postopka in odločanje.
V upravnih stvareh iz prenesene pristojnosti odloča župan, ki lahko za odločanje pooblasti zaposlenega v upravi, ki izpolnjuje z zakonom predpisane pogoje za vodenje upravnega postopka in odločanje.
V upravnih stvareh iz izvirne pristojnosti na drugi stopnji odloča župan.
18. člen
O izločitvi zaposlenega v odločanju o upravnih stvareh v upravi odloča tajnik. O izločitvi tajnika ali vodje referata odloča župan.
O izločitvi župana odloča občinski svet, ki v tem primeru tudi odloča o upravni stvari v tisti zadevi oziroma se upoštevajo odločbe statuta.
V. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
19. člen
Ta odlok začne veljati z dnem sprejema Občinskega sveta občine Loška dolina, uporablja pa se od 1. januarja 1995 dalje.
Odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 026-264/I-95
Loška dolina, dne 6. novembra 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Loška dolina
Stane Korenjak l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti