Uradni list

Številka 68
Uradni list RS, št. 68/1995 z dne 24. 11. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 68/1995 z dne 24. 11. 1995

Kazalo

3113. Odlok o delovnem področju in pristojnostih delovnih teles Občinskega sveta občine Sežana, stran 5270.

Na podlagi 31. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 - odločba US RS, 45/94 - odločba US RS in Uradni list RS, št. 57/94, 14/95 in 20/95 - odločba US RS) in 16. ter 39. člena statuta Občine Sežana (Uradni list RS, št. 28/95 in 35/95) je Občinski svet občine Sežana na seji dne 18. 10. 1995 sprejel
O D L O K
o delovnem področju in pristojnostih delovnih teles Občinskega sveta občine Sežana
1. člen
S tem odlokom se določa delovno področje in pristojnosti delovnih teles (v nadaljevanju: odborov in komisij) Občinskega sveta občine Sežana, in sicer:
– odbor za proračun in finance
– odbor za varstvo okolja prostorsko načrtovanje, komunalo in infrastrukturo
– odbor za gospodarski razvoj, obrt in drobno gospodarstvo
– odbor za kmetijstvo
– odbor za turizem
– odbor za kulturo
– odbor za zdravstvo in socialno varstvo
– odbor za šolstvo in šport
– odbor za povezovanje v regijo in v širše lokalne samoupravne skupnosti ter za obmejno sodelovanje in mednarodne odnose
– odbor za premoženje, stanovanjske in splošne zadeve
– komisija za statut, vloge in pritožbe
– komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.
2. člen
Delovna telesa dajejo občinskemu svetu mnenja in predloge v zadevah s svojega delovnega področja, za katere tako odloči občinski svet.
3. člen
Pristojnosti delovnih teles občinskega sveta so:
1. odbor za proračun in finance
– obravnava proračun in zaključni račun občine,
– spremlja in po potrebi daje mnenje k izvrševanju proračuna;
2. odbor za varstvo okolja, prostorsko načrtovanje, komunalo in infrastrukturo:
– obravnava problematiko prostorskega urejanja občine,
– spremlja izdelavo prostorskih izvedbenih aktov, dolgoročnih in srednjeročnih družbenih planov ter sodeluje pri njih,
– obravnava predloge, pripombe in pritožbe občanov ali podjetij na sprejete prostorske izvedbene akte ali dolgoročni in srednjeročni družbeni plan,
– obravnava problematiko urejanja komunalne infrastrukture,
– obravnava stanje varovanja in urejanja okolja in prostora,
– predlaga rešitve za reševanje prostorskih in okoljevarstvenih problemov;
3. odbor za gospodarski razvoj, obrt in drobno gospodarstvo:
– obravnava in proučuje planske dokumente ali dele planskih dokumentov, ki se navezujejo na področje gospodarstva ali kateri vplivajo na pogoje gospodarskega razvoja,
– spremlja in analizira tekoča gibanja na področju gospodarstva in daje občinskemu svetu predloge in sugestije za urejanje vprašanj s tega področja,
– obravnava problematiko, daje predloge in oblikuje kriterije za pomoč obrti in drobnemu gospodarstvu,
– obravnava in predlaga občinskemu svetu način porabe sredstev, ki so namenjena za gospodarski razvoj, obrt in drobno gospodarstvo,
– obravnava in nadzoruje poslovanje podjetij in zavodov, ki so v lasti občine in daje o tem občinskemu svetu poročila in predloge,
– obravnava pobude s področja obrti in drobnega gospodarstva ter v zvezi s tem daje občinskemu svetu ustrezne predloge in poročila za sprejem sklepov;
4. odbor za kmetijstvo:
– obravnava vprašanja, ki se nanašajo na problematiko in razvoj kmetijske politike v občini in politike vezane na kmetijska in gozdna zemljišča,
– daje občinskemu svetu predloge za ureditev vprašanj s področja kmetijstva ter poročilo in mnenja v zvezi z akti, soglasji in drugimi vprašanji s tega področja,
– usklajuje vprašanja na področju kmetijstva, lovstva in gozdarstva;
5. odbor za turizem:
– obravnava vprašanja, ki se nanašajo na razvoj turizma v občini in na Krasu,
– sodeluje pri akcijah promocije občine,
– daje občinskemu svetu predloge in mnenja s področja turizma,
– daje občinskemu svetu predloge o razdelitvi turistične takse;
6. odbor za kulturo:
– obravnava problematiko s področja kulture v občini,
– skrbi za razvoj kulturne dejavnosti v občini ter daje občinskemu svetu predloge in mnenja s tega področja;
7. odbor za zdravstvo in socialno varstvo:
– obravnava vprašanja, ki se nanašajo na zdravstvo in socialno varstvo v občini,
– oblikuje ukrepe politike v občini in jih predlaga svetu v sprejem;
8. odbor za šolstvo in šport:
– obravnava vprašanja s področja šolstva, športa in rekreacije v občini,
– usklajuje razvojne programe ter aktivnosti v občini,
– daje mnenja glede financiraja teh dejavnosti v občini;
9. odbor za povezovanje v regijo in v širše lokalne samoupravne skupnosti, ter za obmejno sodelovanje in mednarodne odnose:
– skrbi za povezovanje občine v regijo in v širše lokalne skupnosti,
– pripravlja programe za povezovanje in obravnava vprašanja skupnega pomena za občine, povezane v regijo in v širše lokalne skupnosti,
– daje občinskemu svetu mnenje in predloge s tega področja,
– skrbi za sodelovnaje in povezovanje občine s sosednjimi občinami ter o tem obvešča občinski svet,
– obravnava vprašanja, ki so skupnega pomena za občine, ki sodelujejo med seboj,
– spremlja, proučuje ter obravnava vprašanja s področja političnih, gospodarskih, kulturnih in drugih odnosov občine s tujino ter vprašanja, ki zadevajo položaj in razvoj slovenske narodnostne skupnosti v zamejstvu ter maloobmejno sodelovanje,
– daje občinskemu svetu predloge za urejanje vprašanj s področja mednarodnih odnosov ter poročila in mnenja v zvezi z akti, soglasji in drugimi vprašanji s tega področja;
10. odbor za premoženje, stanovanjske in splošne zadeve:
– obravnava in spremlja gospodarjenje z občinskim premoženjem, s stanovanji in poslovnimi prostori, z občinskim zemljiščem in ostalim občinskim zemljiščem in ostalim občinskim premoženjem,
– daje občinskemu svetu predloge in mnenja za ureditev vprašanj s tega področja,
– obravnava stanovanjsko problematiko v občini ter predlaga občinskemu svetu rešitve s tega področja;
11. komisija za statut, vloge in pritožbe:
– spremlja usklajenost statuta z zakonodajo, pripravlja spremembe in dopolnitve statuta,
– obravnava zaradi skladnosti z ustavo, zakoni, statutom in zaradi pravne obdelave:
– odloke in druge akte, ki jih sprejema občinski svet in mu daje o tem svoja mnenja in predloge,
– amandmaje k predlogu odloka ali drugega splošnega akta občinskega sveta,
– predloge in zahteve za obvezno razlago odlokov in drugih aktov občinskega sveta in daje mnenja o tem oziroma predlaga svetu obvezno razlago,
– opozarja na potrebo po izdaji ali spremembi odlokov in splošnih aktov,
– določa prečiščena besedila odlokov in drugih splošnih aktov občinskega sveta, če je z odlokom ali drugim aktom za to pooblaščena,
– obravnava vloge, predloge in zahteve, v katerih občani in organizacije predlagajo izdajo ali spremembo odloka ali drugega splošnega akta za ureditev zadev splošnega pomena, kolikor ni drugače določeno glede predlogov in zahtev, ki jih dajo nekateri organi in organizacije; po lastni presoji pošilja predloge in zahteve pristojnim telesom občinskega sveta,
– obravnava pritožbe, ki se nanašajo na posamezne zadeve, jih po potrebi preizkuša po ustreznih organih, ukrepa pri pristojnih organih, da rešijo take zadeve po veljavnih predpisih in obvešča o tem vlagatelje oziroma pritožnike,
– proučuje prošnje, pritožbe in druge vloge, ki jih pošiljajo občani in organizacije občinskemu svetu in ugotavlja vzroke zanje,
– sodeluje pri reševanju vlog in pritožb s komisijo za vloge in pritožbe Državnega zbora RS;
12. komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja:
– pripravlja za občinski svet predloge za volitve in imenovanja ter razrešitve iz njegove pristojnosti,
– obravnava splošna vprašanja s področja kadrovske politike,
– predlaga občinskemu svetu sprejem predpisov s področja plač, nadomestil in drugih stroškov voljenim in imenovanim funkcionarjem, nadzornemu odboru in delovnih teles občinskega sveta.
4. člen
Delovna telesa uporabljajo pečat občinskega sveta samo za sklice sej.
Na zapisnike sej ter pobude in predloge sklepov, ki jih podajo v sprejem občinskemu svetu, se ne daje nobenega pečata.
5. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 011-4/95
Sežana, dne 18. oktobra 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Sežana
Marko Kosmač, dipl. prav. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti