Uradni list

Številka 53
Uradni list RS, št. 53/1995 z dne 15. 9. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 53/1995 z dne 15. 9. 1995

Kazalo

2523. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Ribnica, stran 4226.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94 in 14/95) in 56. člena statuta Občine Ribnica (Uradni list RS, št. 44/95) je Občinski svet občine Ribnica na seji dne 1. 8. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Ribnica
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ustanovijo organi občinske uprave, določi delovno področje in okvirni način delovanja občinske uprave.
2. člen
Občinska uprava je enovita uprava in strokovni organ občine, ki opravlja upravne in strokovne naloge iz pristojnosti občine.
Občinska uprava opravlja naloge v skladu z zakoni in drugimi predpisi ter v skladu s statutom in drugimi akti občine.
3. člen
Občinsko upravo vodi župan in opravlja druge naloge iz pristojnosti občine, določene v zakonu in statutu občine.
Župan lahko pooblasti tajnika za podpisovanje določenih aktov poslovanja.
4. člen
Funkcije, položaj, pravice in obveznosti organov občinske uprave ter njihove odnose do župana, občinskega sveta, države, pokrajine ter občanov določa zakon in statut občine.
5. člen
Organi občinske uprave, ki neposredno poslujejo z občani, morajo opravljanje svojega dela organizirati tako, da je občanom omogočeno, da v čim krajšem času uveljavijo svoje pravice in izvršujejo svoje obveznosti.
6. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, naslednje upravne naloge:
– izdajanje občinskih predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta,
– izdajanje posamičnih upravnih aktov,
– priprava splošnih aktov, proračuna in zaključnega računa ter drugih aktov, poročil in gradiv za občinske odbore in občinski svet,
– opravljanje strokovnih, administrativnih in tehničnih nalog za občinske organe,
– opravljanje vseh računovodskih, knjigovodskih in blagajniških ter drugih administrativno tehničnih del v zvezi z izvajanjem občinskega proračuna, delovanja občinskih organov in uprave,
– upravljanje z občinskim premoženjem, zagotavljanje izvajanja javnih služb in zavodov ter nadzor nad njihovim izvajanjem,
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– odločanje o rabi prostora v občini, ki vključuje tudi pripravo in sprejem prostorskih planskih aktov,
– odločanje o posegih v prostor lokalnega pomena,
– urejanje prometa na območju občine,
– opravljanje drugih del in nalog, ki jih določi župan.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
7. člen
Naloge iz pristojnosti občine po pooblastilu župana opravljajo tajnik, organi občinske uprave in občinske javne službe.
8. člen
Občinska uprava ima naslednje notranje organizacijske enote:
– oddelek za finance,
– oddelek za gospodarstvo in kmetijstvo,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za komunalne zadeve,
– urad župana.
9. člen
Oddelek vodi vodja oddelka, ki ga imenuje župan in je odgovoren županu, podžupanu in tajniku občine, urad župana pa neposredno vodi tajnik občine.
Vodje oddelkov opravljajo istočasno tudi dela in naloge samostojnih strokovnih sodelavcev za dela in naloge posameznega oddelka.
10. člen
Oddelek za finance opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– priprava občinskega proračuna in zaključnega računa,
– finančno poslovanje,
– blagajniško poslovanje,
– obračun osebnih dohodkov,
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– fakturiranje,
– priprava strokovnih nalog v zvezi s financiranjem javnih služb,
– priprava občinskih odlokov s področja financ,
– priprava aktov, gradiv, poročil in drugih informacij za občinske organe in za potrebe zunanjih institucij ter državnih organov,
– druge naloge s področja javnega sektorja.
11. člen
Oddelek za gospodarstvo in kmetijstvo opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– gospodarjenje z občinskim premoženjem,
– izdelava in vodenje registra premoženja občine,
– priprava razvojnih programov,
– spremljanje izvajanja razvojnih programov,
– svetovanje na področju podjetništva in obrti,
– skrb za razvoj gospodarstva, pospeševanje malega gospodarstva, obrti in podjetništva, trgovske dejavnosti, gostinstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti,
– skrb za razvoj in pospeševanje kmetijstva in gozdarstva ter promet s kmetijskimi in drugimi zemljišči,
– spremljanje cen iz občinske pristojnosti,
– sodelovanje pri pripravi projektov za prijave na natečaje,
– izvajanje programov javnih del,
– vodenje investicij,
– izvajanje javnih razpisov,
– priprava občinskih odlokov s področja gospodarstva,
– priprava koncesijskih aktov za področje gospodarstva,
– priprava, nadzor, sodelovanje ali vodenje posameznih projektov v okviru svojega delovnega področja,
– sodelovanje z ostalimi subjekti in dejavniki na področju gospodarstva,
– opravljanje drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju gospodarske dejavnosti.
12. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– vzgojo, izobraževanje in informacijsko-dokumentacijsko dejavnost,
– zdravstvo,
– kulturo in kulturno dediščino,
– socialno varstvo,
– šport, telesno kulturo in rekreacijo,
– izvajanje programov javnih del,
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju družbenih dejavnosti in prenesenih nalog s strani države.
13. člen
Oddelek za komunalne zadeve opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– lokalne gospodarske javne službe,
– lokalne javne ceste in javne poti,
– urejanje prometa,
– stanovanjsko gospodarstvo,
– varstvo okolja,
– urejanje prostora in urbanizem,
– stavbna zemljišča,
– prostorsko planiranje,
– vodenje investicij,
– izvajanje javnih razpisov,
– strokovne, tehnične in organizacijske naloge v zvezi z javnimi razpisi in izbiro izvajalcev,
– skrb za varovanje zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom, zbiranje in odlaganje odpadkov,
– opravljanje drugih nalog iz pristojnosti občinske uprave na področju komunalnih dejavnosti.
14. člen
Urad župana opravlja naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave, ki se nanašajo na:
– delovanje občinskega sveta, župana in občinske uprave,
– pripravo odlokov in drugih splošnih aktov ter pogodb,
– strokovna dela v zvezi z volitvami in imenovanji,
– opravljanje pravnih zadev,
– naloge na področju zaščite, reševanja in požarnega varstva,
– tehnične, organizacijske in druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembnih za delo občinske uprave,
– strokovne in organizacijske naloge za organe občine, druge organe in delovna telesa,
– kadrovske zadeve.
15. člen
Občina zagotavlja opravljanje javnih služb. Organizacija, pristojnosti, položaj in druga vprašanja se urejajo s posebnimi odloki.
16. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave na področjih, ki niso našteta v členih od 10 do 14 opravlja tisti oddelek, v katerega delovno področje spada naloga po svoji naravi. O tem odloča župan ali tajnik.
Če je zadeva takšna, da po svoji naravi ne spada v področje posameznih oddelkov, jo opravlja urad župana.
17. člen
Za usklajevanje dela med posameznimi oddelki občinske uprave skrbi posvetovalno telo - kolegij, ki ga sestavljajo: župan, tajnik in vodje oddelkov.
Seje sklicuje župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik.
18. člen
Tajnika imenuje občinski svet na predlog župana.
Tajnik ima položaj občinskega funkcionarja in se zanj smiselno uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih.
19. člen
Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obvešče javnost župan ali druga pooblaščena oseba.
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
20. člen
Za pripravo in izvedbo posameznih enkratnih ali občasnih zahtevnejših naloge, ki terjajo aktivnost dveh ali več organizacijskih enot, župan lahko imenuje delovne skupine ali projektne skupine, kateri vodje neposredno odgovarjajo županu za delo v zvezi z opredeljenimi nalogami ali projekti.
21. člen
Upravne in strokovne naloge občinske uprave opravljajo tajnik, višji upravni delavci in strokovno tehnični delavci v skladu z aktom o sistemizaciji delovnih mest občinske uprave, ki jo določi župan.
22. člen
Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi sistemizacije delovnih mest.
Za sprejemanje v delovno razmerje in odločanje o drugih pravicah iz delovnega razmerja lahko župan pooblasti tajnika občinske uprave.
O disciplinski odgovornosti delavca v občinski upravi odloča na prvi stopnji župan, na drugi stopnji pa tričlanska disciplinska komisija, ki jo imenuje župan.
23. člen
Za delavce v občinski upravi se smiselno uporabljajo predpisi o delovnih razmerjih in plačah, ki veljajo za delavce v državni upravi.
Delavcem v občinski upravi določi plačo župan.
III. ODLOČANJE V UPRAVNIH STVAREH
24. člen
Posamične akte iz izvirne pristojnosti občine izdaja tajnik, ki lahko pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo tudi o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil, če ni z zakonom drugače določeno.
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih, določenih z zakonom.
O upravnih stvareh iz občinske izvirne pristojnosti lahko odloča samo uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in ima višjo ali visoko strokovno izobrazbo in opravljen preizkus strokovne usposobljenosti za dejanja v upravnem postopku, v skladu s posebnim zakonom. Ob teh pogojih lahko na prvi stopnji v enostavnih upravnih stvareh odloča tudi uradna oseba, ki ima srednjo strokovno izobrazbo.
25. člen
Če župan nima ustrezne strokovne izobrazbe za opravljanje dejanj v upravnem postopku, mora postopek do izdaje odločbe voditi uradna oseba, ki izpolnjuje pogoje za vodenje upravnega postopka.
V upravnih stvareh iz izvirne pristojnosti na drugi stopnji odloča župan.
26. člen
V vodenju upravnega postopka o izločitvi župana odloča občinski svet, o izločitvi tajnika odloča župan.
O izločitvi uradne osebe odloča župan, če pa upravo vodi po pooblastilu župana tajnik, odloča o izločitvi uradnih oseb tajnik.
III. KONČNI DOLOČBI
27. člen
Župan občine v roku enega meseca po sprejemu tega odloka izvede organizacijo občinske uprave in sprejme akt o načrtu delovnih mest ter na osnovi le-tega sklene delovna razmerja z zaposlenimi oziroma razpiše prosta delovna mesta.
28. člen
Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem listu RS, uporablja pa se z dnem, ko ga sprejme občinski svet.
Št. 01-JT-014-1-95
Ribnica, dne 13. junija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Ribnica
mag. Andrej Mate l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti