Uradni list

Številka 51
Uradni list RS, št. 51/1995 z dne 7. 9. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 51/1995 z dne 7. 9. 1995

Kazalo

2437. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ravne-Prevalje, stran 4018.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 - odločba Ustavnega sodišča RS, 45/94 - odločba Ustavnega sodišča RS in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95) in 52. člena statuta Občine Ravne-Prevalje (Uradni list RS, št. 43/95) je Občinski svet občine Ravne-Prevalje na seji dne 6. 7. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Ravne-Prevalje
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa organizacijo občinske uprave, njeno delovno področje, pooblastila, notranje organizacijske enote in način njihovega vodenja.
2. člen
Občinska uprava je enovit organ, ki ima notranje organizacijske enote.
Občinsko upravo vodi župan.
Župan lahko pooblasti tajnika, da neposredno izvaja posamezne zadeve v zvezi z vodenjem občinske uprave.
3. člen
Občinska uprava opravlja vse upravne naloge iz pristojnosti občine, strokovne naloge za potrebe dela in odločanja organov občine ter strokovno - razvojne naloge iz pristojnosti občine.
Pri svojem delu mora občinska uprava zagotavljati strokovno, pravočasno, učinkovito, usklajeno in ekonomično izvajanje vseh svojih nalog.
Občinski svet nadzoruje delo župana, podžupana in občinske uprave glede izvrševanja odločitev občinskega sveta.
4. člen
Sedež občinske uprave je na sedežu Občine Ravne-Prevalje, na Ravnah na Koroškem, Čečovje 12/a.
Urad za krajevne skupnosti ima dve izpostavi s sedežem na Ravnah na Koroškem in na Prevaljah.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
5. člen
V občinski upravi so ustanovljene naslednje notranje organizacijske enote:
– županstvo,
– urad za splošno gospodarske zadeve,
– urad za komunalno cestno gospodarstvo,
– urad za plan, proračun in finance,
– urad za okolje in prostor,
– urad za družbene dejavnosti,
– urad za krajevne skupnosti.
6. člen
Posamezni uradi so dolžni pri svojem delu sodelovati, pri izvajanju posameznih nalog, ki zahtevajo interdisciplinarno udeležbo, pa velja načelo sodelovanja po podobni organizaciji.
7. člen
Županstvo vodi župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
Ostale urade vodijo vodje uradov, ki so za svoje delo in za delo urada odgovorni županu.
Vodje uradov kot vodje notranjih organizacijskih enot načrtujejo, organizirajo, usklajujejo in nadzorujejo delo v notranji organizacijski enoti, odločajo o zadevah iz delovnega področja urada, za katere jih pooblasti župan, odločajo v upravnih zadevah na prvi stopnji iz delovnega področja urada ter opravljajo druge strokovno najzahtevnejše naloge v uradu.
8. člen
Župan, tajnik in sekretar sveta imajo položaj funkcionarja.
Vodja urada, njegov namestnik in višji svetovalci v uradu imajo položaj višjega upravnega delavca.
Službo komunalno cestnega nadzora opravlja inšpektor, kot delavec s posebnimi pooblastili.
Ostali zaposleni imajo položaj upravnega delavca oziroma strokovno-tehničnega delavca.
9. člen
Sekretar sveta je neposredno odgovoren svetu občine za pripravo gradiv za seje in vodenje zapisnikov sej občinskega sveta in delovnih teles.
10. člen
Županstvo opravlja strokovne in organizacijske naloge, pomembne za delo župana, občinskega sveta ter občinske uprave, in sicer:
– strokovne in oragnizacijske naloge za župana,
– protokolarne zadeve občine,
– kadrovske zadeve za občinsko upravo in funkcionarje občine,
– informacijsko dejavnost in promocijo občine,
– zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave,
– priprava gradiv za seje občinskega sveta,
– vodenje zapisnikov sej sveta in delovnih teles,
– koordinacija dela občinskega sveta, delovnih teles sveta,
– vsa opravila povezana z volitvami in referendumi,
– upravni nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov,
– urejanje pravnih zadev,
– druge naloge, ki po svoji naravi ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov.
11. člen
Urad za splošno gospodarske zadeve :
– vodi upravni postopek na področju splošno gospodarskih zadev, obrti, trgovine in turizma,
– sodeluje pri načrtovanju politike občine na področju podjetništva, turizma, kmetijstva in gozdarstva,
– pripravlja in vodi postopke pospeševanja podjetništva, turizma in kmetijstva s strani občine,
– vodi natečaje za dodeljevanje sredstev, vodi evidenco in skrbi za vračanje sredstev,
– pripravlja in vodi postopke pospeševanja razvoja demografsko ogroženih območij,
– sodeluje z uradom za plan, proračun in finance glede oblikovanja proračuna z njegove pristojnosti,
– izvaja nadzor nad javnimi prireditvami,
– izvaja upravne in strokovne naloge s področja zaščite, reševanja in civilne zaščite ter varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– opravlja druge naloge s področja gospodarstva.
12. člen
Urad za komunalno cestno gospodarstvo opravlja vse upravne in strokovne naloge ter nadzor na področjih:
– oskrbe s pitno vodo,
– odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odplak,
– ravnanja s komunalnimi odpadki,
– javne snage in čiščenja javnih površin,
– vzdrževanja in gradnje javnih lokalnih in gozdnih cest,
– urejanja javnih poti, površin za pešce in zelenih površin,
– komunalni inšpekcijski nadzor in redarstvo,
– nadzor investicij, kadar je investitor občina,
– lokalnega prometa in prometne signalizacije,
– katastra komunalnih naprav,
– oskrbe s toplotno energijo in plinom,
– pogrebne in pokopališke dejavnosti,
– dimnikarske službe,
– nadzora nad delovanjem gospodarskih javnih služb v občini,
– stanovanjskega gospodarstva,
– upravljanja občinskega premoženja,
– prometa nepremičnega in premičnega občinskega premoženja,
– upravljanja in prometa s stavbnimi zemljišči,
– vzdrževanja spomenikov, spominskih znamenj in obeležij,
– sodelovanja z uradom za plan, proračun in finance glede oblikovanja predloga proračuna za področja iz njegove pristojnosti,
– priprave letnih planov dela in dogovarjanja z izvajalskimi organizacijami,
– druge naloge s področja gospodarskih dejavnosti.
Urad pripravlja tudi vse akte, poročila in druge informacije za potrebe dela organov občine.
13. člen
Urad za plan, proračun in finance:
– spremlja predpise s področja javnih in drugih financ ter računovodstva,
– pripravlja predlog proračuna, rebalans proračuna, zaključni račun proračuna in predloge drugih aktov s področja financ,
– opravlja strokovne naloge za izvrševanje proračuna,
– vodi poslovanje proračuna,
– opravlja finančno-računovodska in knjigovodska dela za proračun, sklad stavbnih zemljišč, krajevne skupnosti, kupnin od prodanih stanovanj, komunalnih taks, denarnih kazni na zelenih površinah,
– vodi blagajniško poslovanje,
– pripravlja obračun plač delavcem občinske uprave,
– vodi in knjiži investicije,
– izdaja poročila o realizaciji finančnih načrtov,
– nadzoruje uporabnike proračunskih sredstev,
– sestavlja predloge finančnih načrtov posameznih računov,
– sestavlja delitvene bilance in premoženjske bilance občine,
– ugotavlja in zbira podatke o potrebah uporabnikov sredstev proračuna,
– izdeluje statistična in ostala poročila s področja financ,
– spremlja položaj na finančnem trgu in pripravlja ukrepe za optimalno gospodarjenje s sredstvi,
– sodeluje pri izdelavi investicijskih načrtov in vodi finančna ter bančna opravila v zvezi z izvajanjem investicij.
14. člen
Urad za okolje in prostor opravlja strokovne in upravne naloge ter nadzor s področja:
– urejanje prostora in urbanizma,
– prostorskega planiranja,
– priprave in izvedbe postopkov sprejemanja prostorskih izvedbenih aktov,
– izdelave lokacijske dokumentacije,
– priprava ter spremljanje izvajanja sprejete prostorske ureditvene dokumentacije,
– izdajanja lokacijskih in gradbenih dovoljenj,
– vodnega gospodarstva,
– varovanja zraka, tal, vodnih virov, gozdov, varstva pred hrupom, zbiranja in odlaganja odpadkov in drugih dejavnosti s področja ekologije,
– druge naloge s področja varstva okolja, urejanja prostora, urbanizma in gradbenih zadev.
15. člen
Urad za družbene dejavnosti opravlja upravne in strokovne naloge ter nadzor na področju:
– izobraževanja, kulture, športa, otroškega varstva, dela z mladimi, socialnega skrbstva in zdravstva,
– zdravstvenega zavarovanja občanov,
– priprave predloga investicij in investicijskega vzdrževanja, projektov in vodenje realizacije investicij,
– uresničevanja ustanoviteljskih pravic za javne zavode,
– sodeluje z uradom za plan proračun in finance pri pripravi predloga proračuna s področja družbenih dejavnosti,
– druge naloge s področja razvoja družbenih dejavnosti v občini.
16. člen
Urad za krajevne skupnosti opravlja strokovne in administrativno tehnične naloge za potrebe delovanja krajevnih skupnosti v občini, zlasti za:
– delovanje organov krajevnih skupnosti,
– koordinacijo dela med posameznimi krajevnimi skupnostmi,
– sodelovanje z organi občine na področju problematike krajevnih skupnosti.
17. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave na področjih, ki niso našteta v 7. do 11. členu opravlja tisti urad, v katerega delovno področje spada naloga po svoji naravi. Če ne spada v nobenega, jo opravlja županstvo .
Za izvrševanje vseh nalog občinske uprave je določeno optimalno število zaposlenih, skladno z možnostmi občinskega proračuna.
III. DELAVCI OBČINSKE UPRAVE
18. člen
Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi sistemizacije delovnih mest, ki jo predpiše župan.
Vodje uradov in višje upravne delavce imenuje in razrešuje župan. Upravne delavce na predlog načelnika imenuje v naziv in razrešuje župan.
Koeficient za določanje plače višjih upravnih delavcev določi župan ob smiselni uporabi republiških predpisov.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo imenuje občinski svet.
19. člen
Za uresničevanje pravic in dolžnosti iz delovnega razmerja se za delavce v občinski upravi primerno uporabljajo določbe zakona o delavcih v državnih organih, zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti, pravilnika o napredovanju zaposlenih v državni upravi ter določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
20. člen
Sosednje občine se lahko z Občino Ravne-Prevalje dogovorijo in določijo s svojimi odloki ali pogodbami, da posamezni uradi občinske uprave Občine Ravne - Prevalje opravljajo upravne in strokovne zadeve iz pristojnosti sosednjih občin.
Delovno področje, pristojnosti in pooblastila ter finančni odnosi se med občinami v tem primeru uredijo s posebnimi odloki ali pogodbami.
21. člen
Občina Ravne - Prevalje prevzame na podlagi tega odloka in sistemizacije delovnih mest v občinsko upravo delavce, ki so na podlagi zakona o financiranju občin ostali v delovnem razmerju v občini, ki je nastala na območju sedeža prejšnje občine, delavce krajevnih skupnosti z območja sedanje Občine Ravne-Prevalje in delavce upravne enote, ki opravljajo naloge, ki spadajo v delovno področje občinske uprave.
22. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 30. 6. 1995.
23. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Ravne na Koroškem (MUV, št. 20/82, 17/83, 4/90, 14/90, 14/91, 4/92) na območju Občine Ravne-Prevalje.
Št. 012-1/95-1
Ravne na Koroškem, dne 6. julija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Ravne-Prevalje
Marjan Berložnik dipl. org., l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti