Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/1995 z dne 28. 2. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/1995 z dne 28. 2. 1995

Kazalo

641. Odlok o začasni organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v upravi Občine Kočevje, stran 1076.

Na podlagi prvega odstavka 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in 57/94) je na predlog župana občinski svet občine Kočevje na seji dne 31. 1. 1995 sprejel
O D L O K
o začasni organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v upravi Občine Kočevje
1. člen
Naloge občinske uprave opravlja občinski urad.
Občinski urad ima notranje organizacijske enote.
2. člen
Delo občinske uprave vodi župan.
Pri vodenju dela mu pomaga tajnik občine.
3. člen
Občinski urad opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, vse upravne naloge razen tistih, ki so s statutom in odloki poverjene drugim organom.
Upravne naloge so naslednje:
– izdajanje predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta ter občinskih odborov,
– izdajanje posamičnih upravnih aktov,
– priprava splošnih aktov, proračuna in zaključnega računa, drugih aktov, poročil in drugih gradiv za občinske odbore in občinski svet,
– upravljanje z občinskim premoženjem,
– zagotavljanje izvajanja javnih služb in nadzor nad njihovim izvajanjem,
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– nadzorstvo nad izvajanjem občinskih predpisov,
– nadzorstvo nad javnim redom in mirom, mirujočim prometom in komunalno urejenostjo.
4. člen
Občinski urad ima naslednje notranje organizacijske enote:
– urad župana,
– oddelek za okolje in prostor,
– oddelek za proračun in finance,
– oddelek za občinsko premoženje in gospodarske javne službe,
– oddelek za družbene dejavnosti.
Notranjo organizacijsko enoto vodi načelnik.
5. člen
Urad župana opravlja:
– pravne strokovne naloge,
– naloge strokovnega, organizacijskega in servisnega značaja, pomembne za delovanje občinske uprave: kadrovske zadeve, informatika, pisarniška opravila, tehnične naloge
– vzdrževanje in podobne naloge,
– protokolarne zadeve,
– naloge na področju civilne zaščite,
– strokovne in organizacijske naloge za občinski svet,
– strokovne in organizacijske naloge za župana.
6. člen
Oddelek za okolje in prostor opravlja naloge z naslednjih področij:
– varstvo okolja (razen nalog na področju javnih služb varstva okolja),
– urejanje prostora in urbanizem,
– lokacijske in gradbene zadeve v pristojnosti občine,
– urejanje stavbnih zemljišč in skrb za sklad stavbnih zemljišč občine,
– kmetijska zmeljišča in gozdovi.
Oddelek za okolje in prostor opravlja tudi druge naloge na področju okolja in prostora, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
7. člen
Oddelek za proračun in finance opravlja naloge na naslednjih področjih:
– proračun in zaključni račun,
– premoženjska bilanca občine,
– finančno poslovanje,
– blagajniško poslovanje,
– računovodstvo in knjigovodstvo.
Oddelek za proračun in finance opravlja tudi druge naloge s področja proračuna in financ, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
8. člen
Oddelek za občinsko premoženje gospodarske javne službe opravlja naloge z naslednjih področij:
– upravljanje občinskega premoženja,
– lokalne gospodarske javne službe (javne službe varstva okolja, komunalne in druge javne službe),
– lokalne javne ceste in javne poti,
– stanovanjsko gospodarstvo,
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva.
Oddelek za občinsko premoženje in gospodarske javne službe opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občinske uprave, ki se nanašajo na premoženje občine, gospodarske javne službe in investicije v gospodarsko infrastrukturo.
9. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge na naslednjih področjih:
– vzgoja in izobraževanje,
– zdravstvo,
– kultura,
– šport in telesna kultura,
– socialno varstvo.
10. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave na področjih, ki niso našteta v 6., 7., 8. in 9. členu, opravlja tista notranja organizacijska enota, v katere delovno področje spada naloga po svoji naravi.
Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega izmed organov v sestavi, jo opravlja županov urad.
11. člen
O izločitvi predstojnika notranje organizacijske enote ali drugega delavca v upravi odloča župan.
O izločitvi župana odloči občinski svet, ki v tem primeru tudi odloči v upravni stvari.
12. člen
Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan. Za sprejemanje v delovno razmerje lahko župan pooblasti delavca v upravi, ki izpolnjuje predpisane pogoje.
Višje upravne delavce in upravne delavce imenuje v naziv župan. Župan tudi odloča o njihovem napredovanju v višji naziv oziroma v višji plačilni razred in o njihovi razrešitvi.
Koeficient za določanje plače in druge sestavine plače zaposlenih v občinski upravi določi župan.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa disciplinska komisija.
13. člen
Za delavce v občinski upravi se primerno uporabljajo določbe zakona o delavcih v državni upravi (Uradni list RS, št. 15/90), zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), kakor tudi določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91).
Samostojni svetovalec župana in predstojnik notranje organizacijske enote (načelnik) imata položaj višjega upravnega delavca.
14. člen
Občinska uprava prevzame tiste delavce bivše občine, ki opravljajo naloge, ki spadajo v delovno področje občinske uprave.
15. člen
Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 014-5/95-1/1
Kočevje, dne 7. februarja 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Kočevje
Alojz Košir l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti