Uradni list

Številka 8
Uradni list RS, št. 8/1995 z dne 10. 2. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 8/1995 z dne 10. 2. 1995

Kazalo

518. Statutarni sklep o orgniazciji in delovnem področju uprave Mestne občine Murska Sobota, stran 834.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odločba US, Uradni list RS, št. 45/94 – odločba US in Uradni list RS, št. 57/94) je mestni svet na seji dne 27. januarja 1995 sprejel
S T A T U T A R N I S K L E P
o organizaciji in delovnem področju uprave Mestne občine Murska Sobota
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem statutarnim sklepom se določa začasna organizacija in delovno področje uprave Mestne občine Murska Sobota (v nadaljnjem besedilu: uprava).
2. člen
Skladno z zakoni uprava opravlja naslednje naloge:
– spremlja stanje in razvoj na svojih področjih,
– izvršuje odloke, odredbe, pravilnike in navodila, ki jih izdajata mestni svet in župan,
– izvršuje zakone in druge predpise države, kadar upravni organi v skladu z zakoni odločajo o upravnih stvareh iz državne pristojnosti,
– izdaja upravne akte,
– opravlja upravna, strokovna in ostala opravila za druge občine, po njihovem pooblastilu,
– opravlja strokovne, organizacijske in druge naloge.
Mestni svet in odbore seznanja s stanjem na svojem področju in predlaga potrebne ukrepe.
II. ORGANIZACIJA UPRAVE
3. člen
Uprava se v skladu z naravo in obsegom nalog organizira v upravne organe.
4. člen
Upravo vodi tajnik, ki ga imenuje mestni svet na predlog župana.
5. člen
Upravni organi so:
1. oddelek za splošne zadeve
2. oddelek za družbenogospodarski razvoj in finance
3. oddelek za infrastrukturo, okolje in prostor ter gospodarske javne službe.
Delovna področja upravnih organov
6. člen
Oddelek za splošne zadeve opravlja zadeve, ki se nanašajo na organizacijo in delovanje uprave, pravne, strokovne, orgnizacijsko-tehnične in administrativne naloge za mestni svet, odbore in župana, kadrovske zadeve za upravo, strokovne in druge naloge za volitve predstavnikov lokalnih interesov v državni svet ter organov lokalne skupnosti, upravno nadzorstvo, vodi glavno in sprejemno pisarno ter arhiv in opravlja druge naloge v skladu z zakoni in statutom mestne občine.
7. člen
Oddelek za družbenogospodarski razvoj in finance opravlja zadeve, ki se nanašajo na smotrn gospodarski razvoj mesta in občine kot celote. Pospešuje in ustvarja pogoje za razvoj podjetništva, kmetijstva, drobnega gospodarstva in obrti, trgovine, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti.
Pospešuje službe socialnega skrbstva, predšolsko varstvo, osnovno zdravstveno varstvo, varstvo otroka in družine, za socialno ogrožene, invalide in ostarele, pospešuje vzgojne, izobraževalne, informacijske, dokumentacijske, društvene, turistične, kulturne, raziskovalne in druge dejavnosti na svojem območju, razvoj športa in rekreacije, delovanje socialnih, varstvenih in zdravstvenih ustanov, ki imajo pomen za širšo lokalno skupnost ali za republiko, varstvo naravnih in kulturnih spomenikov na območju mesta in so lokalnega pomena.
Ustanavlja službe za širše območje na področju vzgoje, izobraževanja, poklicnega usposabljanja, zdravstvenega varstva, socialnega skrbstva in druge službe javnega pomena ter v soglasju z mestnim svetom podeljuje koncesije.
Oddelek opravlja zadeve, ki se nanašajo na financiranje mestne občine in uprave, dotok sredstev iz lastnih in drugih virov za financiranje občine, predlaganje posebih davkov v skladu z zakonom za opravljanje funkcij mesta, pregled nad dohodki občine, vlaganje kapitala v dejavnost oseb zasebnega prava, najemanje posojil, upravljanje občinskega premoženja, finančno poslovanje in računovodska opravila za občinski proračun in občinske sklade ter izvajanje drugih strokovnih del v zvezi s proračunom in skladi, predlaga proračun in zaključni račun.
8. člen
Oddelek za infrastrukturo, okolje in prostor ter gospodarske javne službe opravlja zadeve, ki se nanašajo na določanje pogojev za uporabo stavbnih zemljišč, odločanje o rabi prostora, sprejemanje prostorskoizvedbenih aktov, odločanje o namembnosti urbanega prostora, premoženjsko pravna razmerja, urejanje in vzdrževanje vodovodnih, energetskih in komunalnih objektov, varstvo zraka, tal, vodnih virov, varstva pred hrupom, zbiranje in odlaganje odpadkov in na druge dejavnosti varstva okolja, gradnjo stanovanj in povečanje najemnega socialnega sklada stanovanj, gradnjo, vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest in poti, rekreacijske in druge površine, opravljanje pokopališke in pogrebne službe.
Oddelek opravlja zadeve, ki se nanašajo na požarno varnost in organizacijo reševalne pomoči, organizacijo pomoči in reševanje za primer elementarnih nesreč, skrbi za mestne prometne naprave, zagotavlja in organizira komunalno redarsko službo in opravlja nadzor nad javnimi prireditvami in redom v občini.
Oddelek v okviru svojih pristojnosti ureja, upravlja in skrbi za lokalne javne službe. Daje predloge za ustanavljanje gospodarskih lokalnih javnih služb in v soglasju z mestnim svetom podeljuje koncesije.
9. člen
Oddelki opravljajo strokovne in administrativno tehnične naloge za odbore in druga stalna oziroma občasna delovna telesa mestnega sveta.
III. PREDSTOJNIKI UPRAVNIH ORGANOV
10. člen
Upravne organe vodijo načelniki, imenuje in razrešuje jih župan. Imeti morajo visoko izobrazbo ustrezne smeri, v izjemnih primerih lahko višjo izobrazbo ustrezne smeri.
Načelniki ne morejo opravljati podjetniške dejavnosti.
Načelnik ima lahko namestnika, če je tako določeno v načrtu delovnih mest.
Namestnika imenuje in razrešuje župan, na predlog načelnika.
IV. NOTRANJA ORGANIZACIJA IN NAČRT DELOVNIH MEST
11. člen
V upravnih organih se v skladu z naravo in obsegom del in nalog upravnih organov organizirajo notranje organizacijske enote in izdela načrt delovnih mest tako, da se zagotovi učinkovito, racionalno, smotrno in strokovno opravljanje nalog, zagotovi pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic in izvrševanje obveznosti občanov, organizacij in skupnosti.
12. člen
Kot notranje organizacijske enote se ustanovijo odseki, referati, urad in pisarne.
Notranje organizacijske enote vodijo vodje, ki morajo v skladu z načrtom delovnih mest imeti visoko ali višjo izobrazbo ustrezne smeri in določene delovne izkušnje.
13. člen
Načrt delovnih mest v upravi določi na predlog župana mestni svet.
14. člen
Delavce uprave sprejema v delovno razmerje tajnik uprave, v soglasju z županom.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
15. člen
Delavci, ki so bili na dan 31. decembra 1994 v delovnem razmerju v strokovni službi občinske skupščine in izvršnega sveta in občinskih upravnih organih, pa v skladu z zakonom o upravi ne preidejo v upravno enoto, oziroma v ministrstva, ostanejo v delovnem razmerju v Mestni občini Murska Sobota, do sprejetja statuta mestne občine in sistemizacije delovnih mest v njeni upravi.
16. člen
Delavci, ki ostanejo v prehodnem obdobju v delovnem razmerju v Mestni občini Murska Sobota imajo do končne razporeditve plačo, ki jim je bila določena na podlagi zakona o razmerjih plač v javnh zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94) in smiselne uporabe prečiščenega besedila uredbe o količnikih za določitev osnovne plače funkcionarjev, ki jih imenuje Vlada Republike Slovenije in drugih zaposlenih v službah Vlade Republike Slovenije, upravnih organih in upravnih enotah (Uradni list RS, št. 82/94)
17. člen
Županu mestne občine določi plačo mestni svet, na predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, v skladu z zakonom o funkcionarjih v državnih organih (Uradni list RS, št. 30/90, 18/91, 22/91, 2/91-I in 4/93).
18. člen
Ta statutarni sklep velja do sprejetja statuta mestne občine, odloka o organiziranosti in delovnem področju uprave in načrta delovnih mest.
19. člen
Ta statutarni sklep velja z dnem sprejetja in se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 028-2/95
Murska Sobota, dne 27. januarja 1995.
Predsednik
Sveta Mestne občine
Murska Sobota
Rudolf Horvat, dipl. jur. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti