Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/1994 z dne 20. 5. 1994
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/1994 z dne 20. 5. 1994

Kazalo

1168. Odlok o uskladitvi organiziranosti javnega podjetja, stran 1808.

Na podlagi zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), zakona o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 30/93), zakona o sodelovanju delavcev pri upravljanju (Uradni list RS, št. 42/93), odloka o določitvi gospodarskih javnih služb v občini Mozirje in 70. člena poslovnika SO Mozirje (Uradni list RS, št. 19/93, 35/93, 8/94) je Skupščina občine Mozirje na seji dne 21. 4. 1994 sprejela
ODLOK
o uskladitvi organiziranosti javnega podjetja
USTANOVITELJ
1. člen
V občini Mozirje se s preoblikovanjem obstoječega javnega podjetja za opravljanje gospodarskih javnih služb organizira javno podjetje, ki je v večinski lasti občine. Ta odlok je akt o ustanovitvi podjetja.
2. člen
Ustanovitelj javnega podjetja je Skupščina občine Mozirje.
FIRMA IN SEDEŽ
3. člen
Podjetje posluje pod firmo:
JAVNO PODJETJE KOMUNALA d.o.o. Mozirje Skrajšana firma podjetja je: KOMUNALA d.o.o. Mozirje Sedež podjetja je v Mozirju, Praprotnikova 36.
PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI PODJETJA V PRAVNEM PROMETU
4. člen
Podjetje ima vsa pooblastila v pravnem prometu s tretjimi osebami, razen za promet z nepremičninami, kjer je potrebno soglasje ustanovitelja.
DEJAVNOST JAVNEGA PODJETJA
5. člen
Javno podjetje opravlja naslednje glavne dejavnosti:
1) Oskrba z vodo in vzdrževanje vodovodnih sistemov
2) Odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih vod
3) Ravnanje s komunalnimi odpadki:
– čiščenje javnih površin
– zbiranje smeti in komunalnih odpadkov
– odvoz smeti in odpadkov na deponijo komunalnih odpadkov
4) Odlaganje ostankov komunalnih odpadkov:
– deponiranje odpadkov
– urejanje in vzdrževanje deponije
– druge dejavnosti na deponiji
5) Urejanje in vzdrževanje cest lokalnega pomena s pripadajočo opremo in objekti
6) Urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin
7) Urejanje in vzdrževanje javnih tržnih prostorov
8) Izvršbe rušitev objektov in odstranjevanje naprav
9) Oskrba s toplotno energijo
10) Pregledovanje, nadzorovanje in čiščenje kurilnih naprav, dimnih vodov in zvočnikov zaradi varstva zraka
11) Določanje pogojev in dajanje soglasij za priključitev na infrastrukturne objekte in naprave, ki so v. upravljanju oziroma vzdrževanju podjetja
12) Dajanje predpisanih dovoljenj za priključitev na infrastrukturne objekte in naprave iz točke 11
Poleg navedenih dejavnosti lahko podjetje opravlja pod posebnimi pogoji še naslednje dejavnosti:
– gradnja drugih objektov – nizke gradnje (komunalnih javnih objektov)
– storitve z gradbeno mehanizacijo
– prevoz tovorov za lastne in druge potrebe z lastnimi prevoznimi sredstvi
– upravniški posli po stanovanjskem zakonu in vzdrževanje stanovanj ter drugih objektov
– izgradnja, upravljanje in vzdrževanje naprav in objektov komunalne energetike.
Javno podjetje je v zvezi z izvajanjem glavnih dejavnosti dolžno voditi kataster komunalnih objektov in naprav ter javnih cest lokalnega pomena.
6. člen
Podjetje mora poleg splošnih pogojev predpisanih za opravljanje dejavnosti podjetja upoštevati tudi pogoje določene z odloki in drugimi pravnimi akti, ki jih sprejme občina.
Dejavnosti navedene v drugem odstavku 5. člena se lahko opravljajo pod pogojem, da se za te dejavnosti vodi poseben obračun prihodkov in odhodkov in pod pogojem, da obseg teh dejavnosti ne predstavlja več kot 30% celotne dejavnosti javnega podjetja.
PREMOŽENJE JAVNEGA PODJETJA
7. člen
Celotno premoženje Javnega podjetja Komunala Mozirje in informacijska baza, ki je nastala v zvezi z opravljanjem glavne dejavnosti, preide v last občine. Ustanovitelj navedena sredstva zagotavlja podjetju za nadaljevanje opravljanja dejavnosti podjetja.
Za določitev vrednosti premoženja podjetja se upošteva bilančna vrednost po zaključnem računu za dosedanje komunalno podjetje.
PRIHODKI JAVNEGA PODJETJA
8. člen
Prihodki javnega podjetja so:
– sredstva ustanovitelja
– plačilo za storitve iz osnovne in dopolnilne dejavnosti
– drugi viri.
ODGOVORNOST PODJETJA
9. člen
Podjetje odgovarja za svoje obveznosti z vsemi sredstvi s katerimi razpolaga. Ustanovitelj odgovarja za obveznost javnega podjetja, ki so nastale ob opravljanju gospodarske javne službe le do višine sredstev, ki so v občinskem proračunu za tekoče leto namenjene za gospodarske javne službe.
ORGANI JAVNEGA PODJETJA
10. člen
Podjetje ima naslednje organe:
– upravni odbor – nadzorni svet
– svet delavcev
– direktorja.
11. člen
Upravni odbor šteje 9 članov, od katerih enega imenuje svet delavcev, ostale pa ustanovitelj.
Upravni odbor sprejema statut podjetja in druge akte, imenuje delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi na predlog direktorja, sprejema planske akte in poslovna poročila, odloča o sredstvih podjetja ter. o drugih zadevah po zakonu in statutu.
12. člen
Nadzorni svet šteje 3 člane, od katerih dva imenuje. ustanovitelj, enega pa svet delavcev.
Nadzorni svet nadzoruje poslovanje podjetja, zlasti pa delo organov podjetja, finančno in materialno poslovanje ter zakonitost.
13. člen
Svet delavcev sestavlja 5 delavcev, ki jih izvolijo delavci zaposleni v podjetju v skladu z zakonom o sodelovanju delavcev pri upravljanju.
14. člen
Direktorja imenuje in razrešuje ustanovitelj na podlagi javnega razpisa pod pogoji in na način ter po postopku določenim s statutom. Direktor je imenovan za štiri leta.
15. člen
Direktor zastopa podjetje neomejeno, razen pri prometu z nepremičninami ter sklepanju pravnih poslov v vrednosti nad 80.000 DEM, kjer je potrebno soglasje nadzornega sveta.
DOLŽNOSTI IN PRAVICE USTANOVITELJA
16. člen
Ustanovitelj podjetja sklepa o:
– letnem planu poslovanja
– poslovnem poročilu
– obračunu in zaključnem računu
– članih nadzornega sveta
– soglasju k statutu podjetja
– imenovanju direktorja javnega podjetja.
Ustanovitelj odloča o cenah oziroma tarifah za uporabo javnih dobrin in določa posebne pogoje za uporabo javnih dobrin.
17. člen
V razmerju do podjetja zastopa ustanovitelja ter izvršuje pravice in obveznosti ustanovitelja njegov izvršilni organ, razen imenovanje upravnega odbora in nadzornega sveta.
POKRIVANJE IZGUB
18. člen
Morebitno izgubo, ki nastane pri opravljanju javnih služb zaradi vpliva občine na cene in druge pogoje poslovanja, pokriva občina v okviru svojih pristojnosti in proračunskih možnosti.
RAZPOLAGANJE Z DOBIČKOM
19. člen
Morebitne presežke prihodkov nad odhodki, ki jih javno podjetje doseže pri opravljanju svoje dejavnosti kot javne gospodarske službe, lahko uporabi le za opravljanje in razvoj dejavnosti ter odplačilo kreditov najetih za opravljanje dejavnosti.
PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
20. člen
Skupščina občine Mozirje v roku 30 dni od sprejema tega odloka imenuje upravni odbor in nadzorni svet. Statut podjetja mora biti sprejet v 60 dneh od uveljavitve tega odloka.
21. člen
V prehodnem obdobju, do izpeljave postopka za imenovanje direktorja podjetja, opravlja naloge direktorja dosedanji direktor oziroma po potrebi imenuje v.d. direktorja Izvršni, svet SO Mozirje.
Za pripravo statuta in izvedbo registracije v skladu z določili zakona o gospodarskih javnih službah in zakona o gospodarskih družbah je zadolžen direktor oziroma v.d. direktorja javnega podjetja.
22. člen
Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati odlok o, organiziranju javnega podjetja (Uradni list RS, št. 9/91).
23. člen
Ta odlok prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 012-5/94-08
Mozirje, dne 21. aprila 1994.
Predsednik
Skupščine občine Mozirje
Franc Miklavc, inž. les. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti