Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
TARIFA KOMUNALNIH TAKS
k Odloku o komunalnih taksah v občini Novo mesto, sprejeta na seji
Skupščine občine Novo mesto dne 30. 9. 1993
Tarifna št. 1
1.1. Za uporabo glasbenega avtomata v javnih lokalih znaša letna
komunalna taksa:
– za vsak glasbeni avtomat 4000 točk
1.2. Za uporabo igralnega sredstva v javnih lokalih znaša letna komunalna
taksa:
1.2.1. za biljard (vse vrste) 16000 točk
1.2.2. za elektronski ali računalniški igralni avtomat 8000 točk
1.2.3. za druga igralna sredstva 4000 točk
Pojasnila:
1. Med glasbene avtomate po tarifni postavki 1.1. se ne štejejo v javnih
lokalih nameščeni radijski in televizijski sprejemniki.
2. Za druga igralna sredstva se štejejo naprave kot so razni stenski
avtomati, namizna igralna sredstva (nogomet, košarka, marjanca ipd.) in
podobne naprave, ne glede na vrsto pogona in način plačevanja uporabe teh
sredstev.
3. Javni lokali so poslovni prostori (gostilne, restavracije, menze,
bifeji ipd.) kot tudi k tem prostorom pripadajoči vrtovi, terase in drugi
prostori, v katerih se zadržujejo gosti.
Javni lokali so tudi društveni prostori, ki so namenjeni za sestajanje
društvenih članov zaradi zabave oziroma razvedrila.
4. Komunalna taksa se ne plača za uporabo šaha, domine, igralnih kart,
balinišča in kegljišča.
5. Za uporabo igralnih sredstev v društvenih prostorih brez pridobitvene
dejavnosti se plača polovica predpisane takse.
6. Taksni zavezanec je podjetje ali druga organizacija, društvo ali
zasebnik, ki ima v svojem ali najetem javnem lokalu glasbene ali igralne
avtomate in igralna sredstva ne glede na lastništvo le-teh.
Tarifna št. 2
2.1. Za uporabo pločnika ali druge javne površine pred. poslovnimi
prostori za opravljanje gostinsko turistične dejavnosti znaša komunalna
taksa dnevno:
I. območje II. območje
– za vsak zasedeni m2 10 točk 6 točk
2.2. Za uporabo pločnika ali druge javne površine pred poslovnimi
prostori za razstavljanje ali reklamiranje blaga, ki ga v poslovnih
prostorih prodajajo ter za prodajo blaga ali opravljanje storitev pred
poslovnim prostorom, znaša komunalna taksa dnevno
I. območje II. območje
– za vsak zasedeni m2 6 točk 4 točke
Pojasnila:
1. Taksni zavezanec je vsakokratni uporabnik javne površine ali
prireditelj, oziroma fizična ali pravna oseba, ki javni prostor uporablja.
Tarifna št. 3
3.1. Za uporabo javnih površin za razstavljanje predmetov, prirejanje
razstav in drugih zabavnih prireditev za gospodarske namene, znaša komunalna
taksa dnevno
I. območje II. območje
– za vsak zasedeni m2 15 točk 5 točk
3.2. Za uporabo javnih površin za začasne namene znaša komunalna taksa
dnevno od m2 zasedene javne površine:
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|dejavnost |I. |II. |
| |območje |območje |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|3.2.1. za kioske za prodajo pijače, hrane, sadja in |20 točk |15 točk |
|zelenjave | | |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|3.2.2. za kioske za prodajo časopisov, knjig, | | |
|spominkov, cvetja, | | |
|obrtnih in drugih izdelkov |10 točk |8 točk |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|3.2.3. za stojnice za prodajo pijač, hrane, sadja in |15 točk |10 točk |
|zelenjave | | |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|3.2.4. za stojnice za prodajo časopisov, knjig, | | |
|spominkov, cvetja, | | |
|obrtnih in drugih izdelkov |10 točk |6 točk |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|3.2.5. za cirkuse in zabavne parke |4 točke |4 točke |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
|3.2.6. za gradbišča, prekope in druge začasne namene |6 točk |3 točke |
+-----------------------------------------------------+----------+----------+
Pojasnila:
1. Za zasedeno površino se šteje vsa površina, na kateri je, zaradi
uporabe za namene, navedene v tarifni št. 3, začasno njena javna raba
omejena ali izključena.
2. Pri kioskih in stojnicah se šteje za zasedeno površino vsa površina
pod kioskom oziroma stojnico ter pod razmeščeno robo in opremo, povečana za
1 m na vse strani od zaokroženega roba tako zasedene javne površine.
3. Taksa za uporabo javnih površin se ne plača:
– za namene gradbišča, prekopov in drugih začasnih namenov, če je
investitor družbenopolitična skupnost ali krajevna skupnost;
– za uporabo javnega prostora na organiziranih tržnicah, ki so v
upravljanju javnega komunalnega podjetja;
– za uporabo javne površine, za katero je uporaba in plačilo urejeno s
pogodbo, sklenjeno z za komunalne zadeve pristojnim upravnim organom, če je
v pogodbi to izrecno navedeno.
4. Taksni zavezanec je vsakokratni uporabnik javne površine ali
prireditelj oziroma fizična ali pravna oseba, ki javni prostor uporablja.
Tarifna št. 4
4.1. Za vitrine ali panoje v oziroma na katerih se razstavlja blago ali
predstavlja dejavnost zunaj poslovne stavbe, znaša komunalna taksa dnevno
I. območje II. območje
– za vsak m2 razstavne površine 6 točk 3 točke
Pojasnila:
1. Takse po tej tarifni številki so oproščene organizacije s področij
športne, kulturne in humanitarne dejavnosti in društva.
2. Taksni zavezanec je fizična ali pravna oseba, ki razstavlja blago
oziroma predstavlja svojo dejavnost ali fizična ali pravna oseba, ki izvaja
marketing,
Tarifna št. 5
5.1. Za reklamne napise, objave in oglase na objektih, panojih, tablah
ipd.), ki so postavljeni, pritrjeni ali drugače označeni na javnih mestih,
znaša letna taksa od m2
+--------------+----------+-----------+
|velikost |I. območje|II. območje|
+--------------+----------+-----------+
|- do 2 m2 |3000 točk |2000 točk |
+--------------+----------+-----------+
|- od 2 do 5 m2|2000 točk |1400 točk |
+--------------+----------+-----------+
|- nad 5 m2 |1000 točk |700 točk |
+--------------+----------+-----------+
5.2. Za reklamne napise, objave in oglase na transparentih, pritrjenih na
javnih mestih znaša letna taksa:
I. območje II. območje
– od m2 6000 točk 4000 točk
5.3. Za velike reklamne panoje, postavljene ali pritrjene na javnih
mestih, znaša letna taksa od ene reklamne površine panoja:
+-----------+---------------------------+-------------------------+
|velikost |I. območje |II. območje |
+-----------+---------------------------+-------------------------+
|- do 13 m2 |20000 točk po 1500 točk/m2,|10000 točk po 750 točk/m2|
|– nad 13 m2| | |
+-----------+---------------------------+-------------------------+
5.4. Za plakate in reklame, izobešene ali pritrjene na javnih mestih, od
vsakega izvoda
– velikosti formata A2 in večjih 5 točk na dan
– velikosti formata od A5 do A2 1 točka na dan
Pojasnila:
1. Smatra se,da je taksni predmet na javnem mestu, kadar je nameščen
tako, da je njegova sporočilnost usmerjena navzven, v odprt prostor, ne
glede na lastništvo nepremičnin, na katerih je taksni predmet nameščen.
2. Takse iz te tarifne številke so oproščene humanitarne organizacije in
dobrodelna društva v zvezi z opravljanjem njihove dejavnosti in akcij, ter
kulturne in športne organizacije in društva pri obveščanju javnosti o svojem
delovanju in kulturnih oziroma športnih prireditvah.
3. Taksa iz te tarifne številke se ne plačuje za napise firm, ki so po
zakonu ali odloku občinske skupščine obvezni, ter ne za enotno zasnovane in
nameščene usmerjevalne napise tipske velikosti (bele tablice 0,25 x 1,50 m).
4. Takse po tej tarifni številki so oproščeni reklamni napisi v zaprtih
prostorih (izložbah, avlah ipd.), ki se nanašajo na blago, ki ga v teh
prostorih prodajajo, ali na dejavnost, ki se v zgradbi odvija.
5. V primeru, da je na zgradbi ali v območju vhoda v kompleks več napisov
oziroma označb firme, se takse ne plača od ene označbe, nadaljnje označbe pa
se štejejo kot reklamni napisi.
6. Kot površino taksnega predmeta iz tarifne postavke 5.1. štejemo
celotno površino reklamnega sporočila oziroma površino pravokotnika, ki
zaobjame vse dele reklamnega sporočila.
7. Taksni zavezanec je podjetje, druga organizacija, društvo ali
posameznik, čigar dejavnost oziroma prireditve se reklamira, ali fizična ali
pravna oseba, ki izvaja marketing.