Uradni list

Številka 39
Uradni list RS, št. 39/1993 z dne 15. 7. 1993
Uradni list

Uradni list RS, št. 39/1993 z dne 15. 7. 1993

Kazalo

1635. Odlok v upravnih organih občine Kamnik, stran 2024.

Na podlagi 19. in 45. člena Zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine Republike Slovenije ter o republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79, 12/82, 39/85, 37/87, 18/88), Zakona o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90, 2/91-I, 18/91, 22/91, 4/93), 151. člena Statuta občine Kamnik (Uradni list SRS, št. 6/86, 31/86) in 7. člena Odloka o organizaciji in delu Skupščine občine Kamnik (Uradni list SRS, št. 1/90 in Uradni list RS, št. 16/90, 20/90) je Skupščina občine Kamnik na 31. skupni seji zbora združenega dela, zbora krajevnih skupnosti in družbenopolitičnega zbora dne 30. 6. 1993 sprejela
ODLOK
o upravnih organih občine Kamnik
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa organizacija upravnih organov občine Kamnik (v nadaljevanju: upravni organi), njihovo delovno področje ter urejajo druge zadeve, ki so pomembne za delovanje upravnih organov.
2. člen
Upravni organi opravljajo na delovnih področjih, določenih s tem odlokom upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine.
Naloge iz svoje pristojnosti opravljajo pod pogoji in na način, določen z zakonom, drugimi predpisi in v skladu s Statutom občine Kamnik.
3. člen
Upravni organi izvajajo določeno politiko in smernice ter izvršujejo zakone, odloke, druge predpise ter splošne akte skupščine in izvršnega sveta, občine ter širših družbenopolitičnih skupnosti; odgovarjajo za stanje na področjih, za katera so ustanovljeni; spremljajo stanje in dajejo pobude za reševanje vprašanj s teh področij; izdajajo izvršilne predpise; odločajo o upravnih zadevah; opravljajo upravno nadzorstvo in druge upravne zadeve; pripravljajo osnutke in predloge predpisov in drugih splošnih aktov ter opravljajo druge zadeve, ki jih določajo ustava, zakon, drugi predpisi ter statut občine.
4. člen
Upravni organi sodelujejo med seboj, z upravnimi organi drugih družbenopolitičnih skupnosti, podjetji, krajevnimi skupnostmi in drugimi organizacijami in skupnostmi pri reševanju vprašanj, za katera je zaradi narave nalog potrebno zagotoviti povezanost in usklajenost.
S svojim delom zagotavljajo učinkovito uresničevanje pravic in interesov občanov, podjetij, krajevnih skupnosti ter drugih organizacij in skupnosti.
5. člen
Upravni organi lahko na podlagi sklenjene pogodbe opravljajo vse ali določene naloge in opravila tudi za druge državne organe, krajevne skupnosti in politične organizacije v občini.
6. člen
Upravni organi izvajajo priprave za delovanje gospodarskih in drugih dejavnosti v vojni in v izrednih razmerah. Usklajujejo in nadzorujejo izvajanje nalog nosilcev v sistemu materialne in zdravstvene oskrbe v vojni. Skrbijo za priprave za zaščito in reševanje v podjetjih, zavodih in drugih organizacijah v dejavnostih iz njihove pristojnosti.
7. člen
Upravni organi so samostojni pri opravljanju svojih nalog v okviru pooblastil, ki jih imajo po ustavi, zakonih in predpisih skupščine družbenopolitične skupnosti in za svoje delo odgovarjajo občinski skupščini in njenemu izvršnemu svetu.
Pri svojem delu se morajo ravnati po smernicah skupščine družbenopolitične skupnosti in načelnih stališčih in smernicah izvršnega sveta.
8. člen
Upravni organi morajo ustrezno modernizirati opravila v zvezi z izvrševanjem svojih nalog, skrbeti za napredek in racionalizacijo njihove notranje organizacije ter strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje delavcev.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE UPRAVNIH ORGANOV
1. Organizacija upravnih organov
9. člen
Upravni organi se ustanovijo kot individualno vodeni upravni organi.
Individualni upravni organi so: sekretariati, uprava in inšpektorat.
Sekretariat se ustanovi za opravljanje zadev iz pristojnosti občine, na področju katerih je izvrševanje politike, zakonov in drugih predpisov v izključni ali pretežni pristojnosti upravnih organov.
Uprava se ustanovi za opravljanje upravnih nalog na določenem področju, ki zahtevajo posebej organizirano službo in samostojnost pri delu.
Inšpektorat se ustanovi za opravljanje nadzorstva nad izvrševanjem zakonov in drugih predpisov ter splošnih aktov v skladu s posebnimi zakoni.
V sestavi sekretariata se za opravljanje specializiranih strokovnih nalog in z njimi povezanih upravnih zadev iz pristojnosti družbenopolitične skupnosti ustanovi upravna organizacija.
Upravna organizacija se ustanovi kot zavod.
10. člen
Upravne organe in upravno organizacijo vodijo funkcionarji.
Sekretariat vodi sekretar, upravo in zavod direktor, inšpektorat pa načelnik.
11. člen
Skladno z zakonom določi Vlada Republike Slovenije nomenklaturo nazivov za skupine delovnih mest v upravnem organu in v skladu z njo koeficiente za delovna mesta v okviru posamezne skupine.
2. Delovna področja upravnih organov
12. člen
Individualno vodeni upravni organi so:
1. Sekretariat za gospodarstvo
2. Sekretariat za družbene dejavnosti
3. Sekretariat za upravo
4. Sekretariat za okolje in prostor
5. Sekretariat za obrambo
6. Sekretariat za notranje zadeve
7. Geodetska uprava
8. Inšpektorat
V sestavi Sekretariata za varstvo okolja in urejanje prostora je Zavod za urbanistično načrtovanje.
13. člen
Delovna področja Sekretariata za gospodarstvo so:
– gospodarjenje z občinskim premoženjem;
– sodelovanje pri oblikovanju makroekonomskih usmeritev občine;
– sodelovanje in koordinacija pri projektih kompleksnega razvoja;
– priprava in izvajanje razvojnih načrtov s področja kmetijstva, drobnega gospodarstva, turizma;
– spremljanje in reševanje zadev s področja drobnega gospodarstva in cen;
– spremljanje in analiziranje tekočih gospodarskih gibanj;
– zbiranje in obdelava statističnih poročil;
– opravljanje nalog za blagovne rezerve;
– opravljanje finančnih in strokovnih nalog za občinski proračun, sklade in posebne račune;
– vodenje računovodstva upravnih organov;
– opravljanje nalog s področja obrambe in zaščite;
– opravljanje nalog na osnovi zakona in drugih predpisov.
14. člen
Sekretariat za družbene dejavnosti opravlja upravne in strokovne naloge, ki zadevajo:
– pripravo delovnih programov in planov;
– usmerjanje in spremljanje uresničevanja planov ter predlaganje ukrepov za njihovo izvrševanje;
– vodenje aktivnosti za izvajanje programov, investicij in investicijskega vzdrževanja objektov za področje družbenih dejavnosti;
– nadzor nad zakonitostjo dela in finančnim poslovanjem javnih zavodov;
– priprava aktov o ustanovitvi javnih zavodov;
– priprava ukrepov za določanje cen storitev;
– vodenje postopkov za izdajo koncesij;
– vodenje postopkov zdravstvenega zavarovanja občanov brez dohodkov;
– opravljanje finančnih in strokovnih nalog za občinski proračun;
– zbiranje, urejanje in strokovna obdelava podatkov o delu na področju družbenih dejavnosti ter priprava ustreznih informacij in poročil za obravnavo na izvršnem svetu in skupščini družbenopolitične skupnosti;
– pripravo analiz poslovanja družbenih dejavnosti ter spremljanje realizacije finančnih načrtov;
– opravljanje drugih nalog, ki so v pristojnosti tega organa, izhajajočih iz zakona in drugih predpisov;
– opravljanje nalog za področje obrambe in zaščite;
– opravljanje nalog na osnovi zakona in drugih predpisov.
15. člen
Sekretariat za upravo na svojih delovnih področjih:
– opravlja nadzorstvo nad uporabo predpisov o upravnem postopku in predpisov o pisarniškem poslovanju ter poroča skupščini in izvršnemu svetu o stanju in pojavih pri reševanju upravnih zadev v občini;
– opravlja strokovne naloge s področja organizacije, sistemizacije in delovnih razmerij za upravne organe;
– opravlja strokovne in druge naloge za potrebe skupščine in izvršnega sveta;
– opravlja protokolarne zadeve;
– vodi postopek v upravnih zadevah, ki ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov;
– vodi upravne postopke v zadevah borcev, invalidov, priznanja civilnih invalidov vojne in druge postopke po veljavni področni zakonodaji;
– zagotavlja strokovno pomoč pri pripravi predpisov in drugih splošnih aktov, ki jih občinski skupščini in izvršnemu svetu predlagajo drugi upravni organi v skladu z ustavo, zakoni in statutom občine;
– pripravlja splošne in posebne pravne akte iz svojega delovnega področja, ki jih sprejemata občinska skupščina ali izvršni svet;
– presoja zakonitost in usklajenost splošnih in posebnih pravnih aktov, h katerim dajeta soglasje oziroma jih potrjujeta občinska skupščina ali izvršni svet;
– opravlja organizacijsko vodenje informatike;
– opravlja vsa opravila v zvezi s poslovanjem s spisi in arhiviranjem ter vodi evidenco o vseh obravnavanih zadevah pri upravnih organih;
– opravlja vsa dela v zvezi s sprejemom in odpravo pošte;
– nudi pomoč in daje informacije občanom s področja pristojnosti upravnih organov v glavni in informacijski pisarni;
– vodi register političnih organizacij;
– obravnava strokovna vprašanja s področja kadrovanja v zavodih, katerih ustanovitelj je občina Kamnik;
– opravlja svetovalne in finančno-računovodske naloge za krajevne skupnosti;
– opravlja organizacijsko tehnične naloge v zvezi z vzdrževanjem objekta in počitniških kapacitet ter njihovo opremo;
– opravlja določene od naštetih nalog v krajevnih uradih;
– opravlja naloge s področja obrambe in zaščite;
– opravlja naloge na osnovi zakona in drugih predpisov.
16. člen
Delovna področja Sekretariata za okolje in prostor so:
– izdelava strokovnih in pravnih osnov s področja varstva okolja;
– sodelovanje pri družbenem planiranju, predvsem na področju prostorskega planiranja;
– vodenje uskladitvenih postopkov in skrb za izvajanje sprejetih dokumentov;
– opravljanje premoženjskopravnih nalog ter zemljiško-knjižnih ureditev;
– opravljanje strokovnih in upravnih nalog s področja urbanističnih, gradbenih, komunalnih, energetskih, vodnogospodarskih in stanovanjskih zadev, prometa in zvez ter varstva okolja;
– nudenje strokovne pomoči krajevnim skupnostim s področja komunalne infrastrukture;
– opravljanje nalog s področja obrambe in zaščite;
– opravljanje nalog na osnovi zakona in drugih predpisov.
Delovna področja Zavoda za urbanistično načrtovanje so:
– priprava gradiv za program priprave prostorskih in izvedbenih aktov;
– skrb za izpolnjevanje pogojev, ki jih določajo ustrezni organi, organizacije in skupnosti za pripravo prostorskih izvedbenih aktov;
– organizacija priprav prostorskih izvedbenih aktov in sodelovanje z ustreznimi strokovnimi organizacijami pri pripravi strokovnih podlag zanje;
– vodenje postopka javne razgrnitve in sprejema prostorskega izvedbenega akta;
– pridobivanje soglasij ustreznih organov, organizacij in skupnosti k prostorskim izvedbenim aktom;
– priprava lokacijske dokumentacije ter pridobitev soglasij ustreznih organov, organizacij in skupnosti;
– strokovna pomoč zainteresiranim pri zadevah urejanja prostora;
– informiranje občanov o možnih lokacijah za graditev in druge posege v prostor ter druge informacije v zvezi z urejanjem prostora in svetovanjem pri urbanistični zasnovi objektov;
– zbiranje, evidentiranje ter analiziranje podatkov o predvideni rabi prostora in o posegih v prostor ter vodenje evidenc in dokumentacije predpisov in drugih aktov, s katerimi se ureja prostor;
– opravljanje pravnih zadev za sklad stavbnih zemljišč;
– oddaja stavbnih zemljišč;
– financiranje, pridobivanja in urejanja stavbnih zemljišč;
– priprava investicijskih programov urejanja stavbnih zemljišč;
– spremljanje izvajanja investicijskih programov urejanja stavbnih zemljišč;
– administrativno-tehnične naloge za sklad stavbnih zemljišč.
17. člen
Sekretariat za obrambo opravlja upravne in strokovne naloge iz pristojnosti občine na področju obrambe in zaščite in pri tem zlasti:
– spremlja in usklajuje strokovno delo upravnih organov pri pripravi in dopolnjevanju občinskega obrambnega načrta ter skrbi za usklajenost obrambnih načrtov drugih nosilcev z obrambnim načrtom občine;
– opravlja naloge upravitelja obrambnega načrta Izvršnega sveta Skupščine občine Kamnik;
– sprejema svoj obrambni načrt ter pripravlja skupaj z občinskim štabom za civilno zaščito in drugimi organi občinski razvojni načrt obrambe in zaščite;
– organizira in skrbi za prenos ukazov za izvajanje predpisanih ukrepov za pripravljenost ter ukaza o mobilizaciji;
– opravlja upravne in strokovne zadeve, ki se nanašajo na pripravo upravnih zvez ter kriptografsko zavarovanje in prenašanje zaupnih podatkov;
– skrbi za načrtno opremljanje in usposabljanje občinskih enot civilne zaščite in drugih priprav za zaščito in reševanje po usmeritvah občinskega štaba za civilno zaščito;
– opravlja upravne in strokovne zadeve varstva pred požarom kot dela sistema za zaščito in reševanje;
– organizira in skrbi za delovanje službe za opazovanje in obveščanje;
– organizira v skladu s predpisanimi programi usposabljanje pripadnikov enot za zveze, civilne zaščite, službe za opazovanje in obveščanje, prebivalstva ter usposabljanje za opravljanje nalog narodne zaščite;
– opravlja upravne zadeve za izvrševanje vojaške in materialne dolžnosti, dolžnosti za delovanje v narodni zaščiti, civilni zaščiti, službi za opazovanje in obveščanje ter upravne zadeve v zvezi z graditvijo zaklonišč;
– opravlja naloge na osnovi zakona in drugih predpisov.
18. člen
Sekretariat za notranje zadeve opravlja upravne in strokovne naloge z naslednjih upravnih področij:
– društva, javni shodi in prireditve;
– posest in nošenje orožja, streliva in eksplozivne snovi;
– osebna in državljanska stanja ter matične zadeve;
– vodenje registra prebivalstva in zadeve tujcev;
– izdaja osebnih izkaznic in potnih listin za prehod čez državno mejo;
– registracija motornih vozil in izdaja vozniških dovoljenj;
– druge naloge, ki so dane v pristojnost občinskim upravnim organom za notranje zadeve na osnovi zakona in drugih predpisov;
– na področju obrambe in zaščite;
– na drugih področjih na osnovi zakona in drugih predpisov.
19. člen
Geodetska uprava opravlja upravne in strokovne naloge, ki se nanašajo na:
– vzdrževanje zemljiškega katastra;
– vzdrževanje in izdelava temeljnih topografskih načrtov in temeljnih topografskih kart;
– vzdrževanja registra območij teritorialnih enot;
– vodenje evidenc hiš in hišnih številk ter postopka za poimenovanja ali preštevilčenja naselij in ulic;
– vodenje zbirnega katastra komunalnih naprav;
– vzdrževanje preglednih katastrskih načrtov;
– vzdrževanje temeljnih geodetskih mrež nižjih redov;
– opravljanje drugih zadev iz občinske pristojnosti, ki so ji naložene po zakonih in drugih predpisih;
– opravljanje nalog s področja obrambe in zaščite;
– opravljanje nalog na osnovi zakona in drugih predpisov.
20. člen
Inšpektorat, opravlja inšpekcijski nadzor ter upravne in strokovne naloge, ki se nanašajo na naslednja področja:
– urbanizem in gradbeništvo;
– kmetijstvo;
– vodno gospodarstvo;
– veterina;
– gozdarstvo;
– varstvo pri delu in delovna razmerja;
– trg;
– sanitarne zadeve;
– požarno varstvo;
– opravljanje nadzora nad cestami in vlečnicami;
– komunalni nadzor;
– nadzor parnih kotlov;
– elektroenergetski nadzor;
– opravljanje nalog s področja obrambe in zaščite;
– opravljanje nalog na osnovi zakona in drugih predpisov. Inšpektorat se lahko organizira v medobčinski ali regijski inšpekcijski organ za eno ali več področij v skladu z 2. odstavkom 65. člena Zakona o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine Republike Slovenije ter o republiških upravnih organih.
III. MEDSEBOJNA RAZMERJA IN USKLAJEVANJE DELA MED UPRAVNIMI ORGANI
21. člen
V zadevah iz svoje pristojnosti upravni organi sodelujejo med seboj z upravnimi organi drugih občin in z drugimi državnimi organi.
Pri medsebojnem sodelovanju si pošiljajo podatke in obvestila, potrebne za opravljanje zadev iz njihovega področja, izmenjujejo izkušnje, sestavljajo skupne strokovne komisije in druga delovna telesa, organizirajo posvetovanja ter sodelujejo med seboj tudi v drugih oblikah.
22. člen
Upravni organi so zlasti dolžni sodelovati in usklajevati svoje potrebe pri uporabi sredstev, opreme, storitev skupnega pomena, pri urejanju delovnih razmerij in podobnih zadev.
23. člen
Za usklajevanje dela med upravnimi organi se lahko organizira kot metoda dela posvet funkcionarjev upravnih organov, ki ga vodi predsednik izvršnega sveta.
IV. KONČNE DOLOČBE
24. člen
Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o upravnih organih (Uradni list RS, št. 22/90. 25/91).
25. člen
Ta odlok prične veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 021-23/90
Kamnik, dne 30. junija 1993.
Predsednik
Skupščine občine Kamnik
Maksimilijan Lavrinc, dipl. jur. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti