Uradni list

Številka 26
Uradni list RS, št. 26/1993 z dne 28. 5. 1993
Uradni list

Uradni list RS, št. 26/1993 z dne 28. 5. 1993

Kazalo

1200. Odlok o sprejetju ureditvenega načrta za območji urejanja MM 8/1 Petrol Zalog Kašelj del in MT 7/1 območje ŽG del, stran 1439.

Na podlagi 2. odstavka 39. člena Zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 in Uradni list RS, št. 26/90) ter 6. člena Odloka o sestavi in pristojnostih zborov Skupščine občine Ljubljana Moste-Polje (Uradni list RS, št. 10/90 in 35/92) je občinska skupščina na seji družbenopolitičnega zbora in zbora krajevnih skupnosti dne 21. aprila 1993 in seji zbora združenega dela dne 4. maja 1993 sprejela
ODLOK
o sprejetju ureditvenega načrta za območji urejanja MM 8/1 Petrol Zalog Kašelj del in MT 7/1 območje ŽG del
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se sprejme ureditveni načrt za območji urejanja MM 8/1 Petrol Zalog Kašelj del in MT 7/1 območje ŽG del, ki ga je izdelal Ljubljanski urbanistični zavod, Ljubljana, Vojkova 57, pod št. 3696 v juniju 1992.
2. člen
Ureditveni načrt vsebuje: A. Grafični del
1. Izris iz prostorskega dela dolgoročnega plana občin in mesta Ljubljane za obdobje 1986-2000 M 1 : 25.000
2. Izris iz prostorskega dela družbenega plana občin in mesta Ljubljane za obdobje 1986-1990 M 1 : 5000
3. Varnostna cona M 1 : 2500
4. Analiza ustvarjenih razmer M 1 : 1000
– vplivi, povezave in soodvisnost s sosednjimi območji
5. Arhitektonsko ureditvena situacija – 1. faza M 1 : 500
6. Arhitektonsko ureditvena situacija – 2. faza M 1 : 500
– funkcionalne in oblikovalske rešitve objektov in naprav,
– struktura gibanja pešcev,
– organizacija notranjega in javnega prometa ter mirujoči promet,
– namembnost objektov in površin s horizontalnimi in vertikalnimi gabariti, zunanjo ureditvijo ter ureditvijo zelenih površin,
– etapnost izvajanja načrta.
7. Ureditev zelenih površin 1. faza M 1 : 500
8. Ureditev zelenih površin 2. faza M 1 : 500
9. Prometno-tehnična situacija 1. faza M 1 : 500
10. Prometno-tehnična situacija 2. faza M 1 : 500
11. Idejna višinska regulacija 1. faza M 1 : 500
12. Idejna višinska regulacija 2. faza M 1 : 500
13. Zbirni načrt obstoječih in predvidenih komunalnih vodov in napeljav M 1 : 500
14. Načrt obodne parcelacije M 1 : 500
15. Kopija katastrskega načrta M 1 : 1000
16. Načrt obodne parcelacije M 1 : 1000
17. Gradbene parcele, funkcionalna zemljišča M 1 : 1000
18. Gradbene parcele z zakoličbenimi elementi M 1 : 500
19. Urgenca M 1 : 1000
20. Obramba in zaščita M 1 : 5000 (posebna mapa)
B. Tekstualni del
1. Besedilo odloka
2. Obrazložitev:
– usmeritve iz dolgoročnega in srednjeročnega plana, razvojne možnosti v prostoru,
– površine, seznam lastnikov in parcel, seznam koordinat,
– prostorski pogoji za realizacijo planskih odločitev,
– varstvo in izboljšanje bivalnega in delovnega okolja s strokovnimi mnenji,
– rešitve infrastrukturnega omrežja, komunalno energetske opreme in omrežja zvez,
– etapnost izvajanja načrta.
3. Spisek sredstev za razmaščevanje, pranje in čiščenje (specialni mediji), ki se lahko skladiščijo in distribuirajo v območjih urejanja MM 8/1 Petrol Zalog Kašelj del in MT 7/1 območje ŽG del ter spisek naftnih derivatov, ki jih Petrol lahko skladišči v podzemnih rezervoarjih v zelenici med pretakališčem vagonskih cistern in iztekališčem avtocistern v skupni kapaciteti 1620 m3 (objekt št. 15).
4. Ocena stroškov za izvedbo načrta
5. Soglasja pristojnih organov in organizacij
3. člen
Sestavni del tega odloka so:
– grafični del (2. člen, toč. A)
– soglasja pristojnih organov in organizacij (2. člen, toč. B5)
4. člen
Seznam sredstev za razmaščevanje, pranje in čiščenje (specialni mediji), ki se lahko skladiščijo in distribuirajo v območju urejanja MM 8/1 Petrol Zalog-Kašelj del in MT 7/1 Območje ŽG del:
+------------------------------+----------+-------------+
|Sredstva za razmaščevanje     |Embalaža  |Max. količina|
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Dekorozil AS BKT       |200 kg PA*|600 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Teol Metalgin RP A          |50 kg PA  |500 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Teol Metalgin ŠP            |200 kg sod|600 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Kluber Solution             |          |             |
|  NR koncentrat               |200 l sod |400 l        |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Teol Baktipon               |200 kg PA |400 l        |
+------------------------------+----------+-------------+
|Sredstva za pranje in čiščenje                         |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Dekorozol PK 5         |200 kg PA |800 l        |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Olmanya 20 A           |20 kg PA  |100 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Olmanya 20             |200 kg sod|800 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Olmanya 10             |200 kg sod|800 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Olmatex A              |20 kg PA  |80 kg        |
+------------------------------+----------+-------------+
|- Olma Olterex                |200 kg PA |800 kg       |
+------------------------------+----------+-------------+
Seznam naftnih derivatov, ki jih Petrol lahko skladišči v podzemnih rezervoarjih v zelenici med pretakališčem vagonskih cistern in iztekališčem avtocistern v skupni kapaciteti 1620 m3 (objekt št. 15):
+---+---------------------------+--+------+
|1. |White špirit               |2x|100 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|2. |Ekstrakcijski bencin       |2x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|3. |Čisti bencin               |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|4. |Motorni petrolej           |1x|100 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|5. |Svetilni petrolej          |2x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|6. |Plinsko olje D-2 ŽG        |2x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|7. |Plinsko olje D-l           |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|8. |Medicinski bencin          |1x| 20 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|9. |Kurilno olje               |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|10.|Bencin 86 oktanski         |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|11.|Bencin 98 oktanski         |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|12.|Vretensko olje             |4x|100 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|13.|Strojno olje               |2x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|14.|Kozmetično olje            |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|15.|Motorno olje S-3           |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|16.|Hidravlično olje 40        |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|17.|Hidravlično olje 50        |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|18.|Izrabljeno olje            |1x| 50 m3|
+---+---------------------------+--+------+
|19.|Rezervoar za interventno   |1x| 50 m3|
|   |pretakanje                 |  |      |
+---+---------------------------+--+------+
|Skupaj                         |1.620 m3 |
+-------------------------------+---------+
II. MEJA OBMOČJA UREJANJA, NJEGOVA FUNKCIJA IN POGOJI ZA IZRABO
5. člen
Opis meje območja, ki se ureja z ureditvenim načrtom: Območje urejanja je z Zaloško cesto deljeno na severni in južni del. Severni del na severu meji na železniške tirne naprave ranžirne postaje Zalog, na vzhodu konično prehaja do Zaloške ceste, na jugu meji na obcestni prostor Zaloške in na zahodu na kmetijsko območje MK 8/2. Južni del meji na severu na obcestni prostor Zaloške, na vzhodu na Cesto španskih borcev, na jugu in zahodu pa na kmetijsko območje MK 8/3.
Meja prične na severozahodnem delu območja, v točki št. 1, ki je tromeja parc. št. 692/2, 692/1 in 890/1, od koder poteka proti vzhodu preko parcel št. 892/2, 893/2, 893/1, 894/2, 895/2, 896, 906/4, 2479/1, 911/2, 914/2, 917/2, 918/2, 921/3 in 921/4 do točke št. 52, ki je na vzhodni meji parcele št. 921/3. Od tu meja poteka proti jugu po vzhodnih mejah parcel št. 921/4 in 906/1 do točke št. 3, ki je na severozahodni meji parcele št. 2476/1 (Zaloška cesta), nakar proti jugovzhodu po tej meji do točke št. 11, se usmeri od tu proti jugu, od tu prečka parcelo št. 2476/1 (Zaloška cesta), preko parcel št. 942/1, 940, 942/2, 2478 (industrijski tir), preko parcele št. 1368/ 24. po vzhodnih mejah parcel št. 1367/1 in 1368/18 do jugovzhodnega vogala parcele št. 1368/18.
Od te točke meja poteka proti severozahodu po jugozahodnih mejah parcel št. 1368/18, 1368/10, 1368/8, 1368/7, 1368/5, 1368/4 in 1368/3, po severozahodnih mejah parcel št. 1368/3, 1368/2, 1368/1 in 1409/4, prečka industrijski tir parc. št. 2478/1 do jugozahodne meje Zaloške ceste (parc. št. 2476/1, proti jugozahodu po tej meji v dolžini 29,59 metrov, prečka Zaloško cesto ter proti severozahodu po severovzhodnih mejah parcel št. 890/1 in 890/2 se zaključi v izhodiščni točki. Skupna površina območja urejanja znaša 13 ha 32 a 10 m2, od tega obsega del ureditvenega območja MM 8/1 13 ha 03 a 31 m2, del ureditvenega območja MT 7/1 pa 28 a 79 m2.
6. člen
Območje urejanja sestavljata naslednji funkcionalni in oblikovno zaokroženi ožji območji:
– servisno območje
– območje nadzemnih rezervoarjev.
7. člen
Servisno območje severno od Zaloške ceste je namenjeno izgradnji osrednjega objekta, pretežno namenjenega skladiščenju in izdaji goriv, olj in masti ter objektom za upravljanje in skladiščenje sredstev za razmaščevanje, pranje in čiščenje. V servisnem območju je predvidena gradnja povečanega upravnega objekta, transformatorske in energetske postaje, večnamenskega aneksa (sprejemni del), skladišča olj in masti, južnega aneksa (skladišča), garaže viličarjev in deponije sodov, železniškega pretakališča, polnilnice avtocistern in gradnja spremljajočih objektov.
8. člen
Območje nadzemnih rezervoarjev južno od Zaloške ceste je namenjeno skladiščenju in pretakanju goriv. V območju nadzemnih rezervoarjev je predvidena gradnja skupine petih in štirih rezervoarjev z lovilnima bazenoma, železniškega pretakališča, polnilnice in iztekališča avtocistern, črpališča goriv s slopom, črpalnice požarne vode z bazenom, gasilske postaje, vratarnice z dispečerjem, maščobnika in spremljajočih objektov.
9. člen
Za sanacijo območja, ki ga ureja ureditveni načrt, je potrebno izvesti rušenje:
– stanovanjskega objekta s pomožnim objektom na Zaloški 197;
– v servisnem območju se rušijo skladišča olj in masti, večnamensko skladišče, vkopani rezervoarji in spremljajoči objekti;
– v območju nadzemskih rezervoarjev se rušijo vsi rezervoarji, razen največjega, polnilnica avtocistern, maščobnik in spremljajoči objekti ter skrajša železniško pretakališče.
10. člen
Za vse posege v območjih urejanja MM 8/1 Petrol Zalog Kašelj del in MT 7/1 Območje Žg del, ki nebistveno odstopajo od določila ureditvenega načrta, je treba, pred izdajo lokacijskega dovoljenja, izdelati strokovno lokacijsko preveritev.
III. FUNKCIONALNE IN OBLIKOVALSKE REŠITVE OBJEKTOV IN NAPRAV TER DOVOLJENE TOLERANCE
11. člen
Obstoječi upravni objekt določa zahodno, severno in južno gradbeno linijo povečane uprave. Vzhodna gradbena linija je oddaljena od zahodne 30 m.
Podaljšek predvidenega upravnega objekta določa zahodno, severno in južno gradbeno linijo transformatorske in energetske postaje. Vzhodna gradbena linija je lahko oddaljena od zahodne največ 16 m.
Vzhodna gradbena linija večnamenskega aneksa je 38 m oddaljena od skladišča avtomateriala in pravokotna na Zaloško cesto. Zahodna gradbena linija je oddaljena od vzhodne največ 16 m. Južna gradbena linija je vzporedna z Zaloško cesto in je 9 m južneje, kot je skladišče avtomateriala. Severna gradbena linija je oddaljena od južne največ 72 m.
Vzhodna in južna gradbena linija skladišča olj in masti sledi linijama aneksa. Zahodna gradbena linija je pravokotna na Zaloško cesto in oddaljena od vzhodne največ 61 m. Del severne gradbene linije je v dolžini 10 m oddaljen od južne največ 92 m. Preostali del severne gradbene linije je vzporeden s predvidenim industrijskim tirom, ki je oddaljen od obstoječega industrijskega tira 22 m.
Južna gradbena linija garaže viličarjev in deponije sodov je vzporedna z Zaloško cesto in 8 m severneje od severne gradbene linije skladišča olj in masti. Severna gradbena linija je oddaljena od južne največ 13 m.
Vzhodna gradbena linija je oddaljena od zahodne linije skladišča olj in masti najmanj 71 m in ne več kot 73 m.
V zelenici med pretakališčem vagonskih cistern in iztekališčem avtocistern so vkopani rezervoarji za skladiščenje, ki skupaj ne smejo presegati 1620 m3.
Med servisnim območjem in območjem nadzemnih rezervoarjev je pod nivojem Zaloške c. predvidena inštalacijska kineta in podhod za pešce v kombinaciji z inštalacijsko kineto.
Nadzemni rezervoarji so načrtovani v dveh skupinah, ki sta obkroženi z lovilnimi bazeni:
– prva je orientirana vzporedno z Zaloško cesto in jo sestavljajo trije rezervoarji, ki ne smejo presegati več kot po 500 m3 in dva rezervoarja, ki ne smeta presegati več kot po 1800 m3,
– drugo skupino sestavljata dva rezervoarja, ki ne smeta presegati več kot po 1000 m3 in dva rezervoarja, ki ne smeta presegati več kot po 2000 m3.
Vzhodna gradbena linija gasilske postaje je vzporedna z ograjo, od katere je oddaljena 3 m. Zahodna gradbena linija je 12 m oddaljena od vzhodne. Severna gradbena linija je oddaljena od južne 20 m.
Zahodna gradbena linija črpalnice požarne vode je vzporedna s požarno potjo, od katere osi je oddaljena 6 m. Vzhodna gradbena linija je oddaljena od zahodne 10 m. Severna gradbena linija je oddaljena od južne 15 m.
12. člen
Vertikalni gabarit povečane uprave določa višina kapne lege obstoječega upravnega objekta. Nad obema objektoma je predvidena dvokapnica, naklon 10, krita s profilirano pločevino.
Vertikalni gabarit večnamenskega aneksa naj ne presega 15 m, K+VP+2. Streha je ravna, armirano betonska plošča.
Vertikalni gabarit skladišča olj in masti naj ne presega 12 m, VP. Svetla višina hale je do 7 m. Streha je ravna, krita s profilirano pločevino. Severni sprejemni del objekta in južni aneks sta enoetažna, visoka do 8,50 m.
Vertikalni gabarit garaže viličarjev in deponije sodov je enoten in na slemenu ne presega 6,50 m, P. Streha je dvokapna, prekrita s profilirano pločevino.
Vertikalni gabarit gasilske postaje na slemenu ne presega 7 m. Streha je dvokapna, prekrita s profilirano pločevino. Objekt je delno dvoetažen.
Vertikalni gabarit črpalnice požarne vode na slemenu ne presega 4,50 m, dvoetažen K+P. Streha je dvokapna, prekrita z valovito pločevino.
Vertikalni gabarit nadstrešnic je enoten tako, da na višjem delu ne presega 6,50 m, razen nad:
– vagonskim pretakališčem 9,50 m,
– vratarnicama 4 m.
Nadzemni rezervoarji so lahko visoki do 10 m.
13. člen
Horizontalne gabarite odrejajo funkcije posameznih objektov in naprav v povezavi s prostorskimi karakteristikami lokacije:
– povečan upravni objekt                       11 x 30 m
– transformatorska in energetska postaja       11 x 16 m
– večnamenski aneks                            72 x 16 m
– skladišče olj in masti                       60 x 60 m
– sprejemni del                                20 x 60 m
– južni aneks                                  10 x 60 m
– garaža viličarjev in deponija sodov          13 x 42 m
– gasilska postaja                             20 x 12 m
– črpalnica požarne vode                       15 x 10 m
– vratarnica in dispečer                        10 x 8 m
Horizontalni gabariti nadstrešnic:
– deponija praznih sodov                       18 x 50 m
– vratarnica                                   10 x 20 m
– cestna tehtnica                               6 x 20 m
– nad odpadnimi olji                            22 x 5 m
– polnilnica sodov                             45 x 14 m
– železniško pretakališče                       44 x 8 m
– iztekališče                                   42 x 8 m
– polnilnica avtocistern                       22 x 14 m
– železniško pretakališče                     12 x 145 m
– polnilnica avtocistern                       22 x 47 m
– iztekališče avtocistern                       52 x 8 m
– črpališče goriv s slopom                     27 x 12 m
Gabariti lovilnih bazenov:
– skupino petih rezervoarjev obkroža bazen 60 x 55 x 1,5 m
– skupino štirih rezervoarjev obkroža bazen 60 x 80 x 1,5 m
– obstoječi rezervoar obkroža bazen trapezne oblike 60 x 70 x 2 m
Gabariti bazena požarne vode, ki vsebuje najmanj 3400 m3: 55 x 40 x 2 m.
14. člen
Južna in zahodna fasada skladišča olj in masti z večnamenskim aneksom, ki segata v obcestni prostor Zaloške ceste, morata ustvariti vzdolž prometnice enotno oblikovan objekt. Fasadi sta ploskovno oblikovani.
Oblikovanje in obdelava predvidenih objektov se izvede enotno: poenoteni fasadni elementi, poenotene barve in strešne kritine.
15. člen
Ureditev zelenih površin
V območju urejanja se ohranijo vsa obstoječa drevesa. Predvideno drevje je zasajeno tako, da tvori zeleni okvir oziroma vizualno bariero. Intenzivna zazelenitev je predvidena po robu funkcionalnega zemljišča, ob Zaloški cesti in v servisnem območju.
Ureditev zelenih površin je predvidena v dveh fazah, ki sta razvidni iz grafičnih prilog:
– karta št. 7 Ureditev zelenih površin I. faza,
– karta št. 8 Ureditev zelenih površin II. faza.
16. člen
Dovoljene so adaptacije, rekonstrukcije in funkcionalne dopolnitve obstoječih dejavnosti ter nadomestne gradnje, v povezavi s tehnološkimi in s tem ekološkimi ter požarno varstvenimi izboljšavami. Za naštete posege si mora investitor pridobiti strokovno mnenje pristojnih organov in organizacij.
IV. REŠITVE INFRASTRUKTURNEGA OMREŽJA TER DOVOLJENE TOLERANCE
17. člen
Prometna ureditev I. faza
V prvi fazi izgradnje se na območju obstoječih avtobusnih postaj izvedeta novi avtobusni izogibališči.
Preuredi se dovoz do severnega dela skladišča in uredi parkirišče za 54 PM. Uredi se tudi 10 PM za tovorna vozila v severnem delu skladišča.
Krožno se uredi intervencijska pot z dvema pomožnima izvozoma in uvozoma iz Zaloške ceste. Iz obstoječe Zaloške ceste se uredi desni uvoz v južni del skladišča. Južni del skladišča prav tako obkroža intervencijska pot z uvozom – izvozom na Zaloško cesto in Cesto španskih borcev.
Smeri dovoza oziroma izvoza tovornih vozil se označi tako, da se v primeru požara polna vozila čim prej umaknejo iz skladišča.
Severni in južni del skladišč sta povezana s podhodom za zaposlene, ki poteka ob kolektorju za tehnološke vode.
Prometna ureditev II. faza
V drugi fazi vsi načrtovani posegi upoštevajo rekonstrukcijo Zaloške ceste:
– 7 m vozišče
– 2,5 m zelenica
– 1,6 m kolesarska steza
– 2 m peščev hodnik.
Uredi se nov priključek na Zaloško cesto za potrebe južnega dela skladišča, v širini vozišča 7 m in enostranskim hodnikom 2 m.
Ukine se obstoječa povezovalna cesta Španskih borcev in se nadomesti v območju urejanja MK 8/3.
Avtobusno postajališče na južni strani Zaloške ceste se prestavi proti vzhodu, v območje priključka povezovalne ceste Zalog-Kašelj.
Prometna ureditev v severnem delu skladišča ostane nespremenjena.
Ustreznost mikrolokacij avtobusnih postajališč ob Zaloški cesti se bo preverilo ob izdelavi lokacijske dokumentacije za povezovalno cesto Zalog – Kašelj.
18. člen
Tovorni železniški promet
Obstoječi tir, ki prečka Zaloško cesto, se opusti in sanira zgornji ustroj ceste. Industrijska tira za potrebe severnega dela skladišča se navežeta direktno na ranžirno postajo.
Obstoječi tir za Papirnico Vevče se ob rekonstrukciji Zaloške ceste prestavi za 9 m proti jugu.
19. člen
Kanalizacija
Predvidena je kanalizacija ločenega sistema s tem, da ima štiri povsem ločene različne kanalizacije:
fekalna kanalizacija, kanalizacija močno zaoljenih voda, meteorna kanalizacija zaoljenih voda s prometnih površin in čista meteorna kanalizacija.
Fekalna kanalizacija, ki zbira sanitarno odpadno vodo, bo speljana v obstoječo kanalizacijo za odpadno vodo. Naveže se na obstoječo kanalizacijo znotraj območja ureditvenega načrta. Preveri se vodotesnost obstoječega kanala do zbiralnika A-O in se ga po potrebi sanira.
Kanalizacija močno zaoljenih vod zbira vodo iz pretakališč v lovilne posode. Predvideni so trije centralni zbiralniki, v katerih se bo zbirala razlita tekočina. Te zbiralnike bodo občasno praznili. Pretakališča morajo biti pokrita tako, da se v zbiralnikih ne bo nabirala meteorna voda.
Meteorna voda iz prometnih površin, parkirišč in platojev bo speljana v čistilno napravo za čiščenje meteornih zaoljenih voda. Novo kanalizacijo se zgradi iz plastičnih cevi in vodotesno. Obstoječi lovilec olj se rekonstruira v čistilno napravo za čiščenje meteornih zaoljenih voda. Odtok iz čistilne naprave se zgradi tako, da bo možna kontrola iztekajoče vode in intervencije.
Čista meteorna voda iz strešin in peš poti se spelje v ponikovalnice.
Meteorna in fekalna kanalizacija se izvedeta iz betonskih cevi.
20. člen
Vodovod
Sanitarni vodovod se priključi na primarni vod, ki poteka po Zaloški cesti. Za tehnološke potrebe in potrebe gašenja požara bo zagotovljena voda iz internega (lastnega) vodovodnega črpališča.
Interno hidrantno omrežje se napaja preko črpališča iz protipožarnega bazena prostornine ca. 3400 m3. Bazen se polni iz vodnjaka s črpanjem po posebnem ločenem cevovodu. Črpališče za hidrantno omrežje se izvede s tremi črpalkami, ki se bodo po potrebi vklapljale. Omrežje za dovajanje protipožarne vode za servisno območje je ločeno od omrežja za dovajanje protipožarne vode za območje nadzemnih rezervoarjev in ju je mogoče neodvisno graditi.
Vsi protipožarni hidranti so nadzemni, razen na voznih površinah, kjer so lahko talni.
21. člen
Plinovod
Obstoječe in predvidene objekte se priključi na plinovodno omrežje.
22. člen
Elektrika
Obstoječa transformatorska postaja se prestavi v servisni del območja.
Kot rezervni napajalni vir je predviden stabilni diesel električni agregat z ročno – avtomatskim zagonom, ki bo napajal predvsem črpalke zaščitnih požarnih naprav, del razsvetljave in varnostni sistem.
Nizkonapetostni razvod bo obratoval z 0,4 KV. Električni kabli se izvedejo v zemeljski kanalizaciji in zaščitijo z jekleno cevjo.
23. člen
Telefon
Zgradi se telefonska centrala z večjo kapaciteto, ki bo locirana v upravnem objektu.
Za povečavo števila priključnih parov se poveča kapaciteta obstoječe kabelske napeljave do RC Polje.
24. člen
Javna razsvetljava
S prestavitvijo ograje se prestavi tudi varnostna razsvetljava.
25. člen
Vsi. komunalni vodi vzdolž Zaloške ceste, ki so javnega značaja, bodo definirani z lokacijskim načrtom Zaloške ceste. Zato v zbirnem načrtu komunalnih vodov niso prikazani vsi tehnološki vodi, ki bodo prečkali Zaloško cesto v dveh kolektorjih, označenih na zbirnem načrtu komunalnih vodov, karta št. 13.
26. člen
Pri projektiranju in izvedbi infrastrukturnega omrežja so ob soglasju pristojnih strokovnih služb in organizacij dovoljene smiselne in utemeljene tolerance v poteku tras, dimenzioniranju omrežja in v etapnosti.
27. člen
V območju MT 7/1 območje ŽG del so dovoljene gradnje tirnih naprav, spremljajočih objektov in komunalne ureditve.
V. ETAPNOST IZVAJANJA NAČRTA
28. člen
Načrtovani program se izvede v dveh etapah. V 1. etapi se izvedejo načrtovani posegi v servisnem območju severno od Zaloške ceste. V času gradnje 1. etape se vrši skladiščenje in distribucija goriv samo južno od Zaloške ceste.
V 2. etapi se izvedejo načrtovani posegi v območju nadzemnih rezervoarjev južno od Zaloške ceste. V času gradnje 2. etape se vrši distribucija goriv samo na območju severno od Zaloške ceste.
VI. OBVEZNOSTI INVESTITORJEV IN IZVAJALCEV PRI IZVAJANJU UREDITVENEGA NAČRTA
29. člen
Investitor je dolžan spremeniti namembnost stanovanjskega objekta ob Cesti španskih borcev, na parceli št. 1360, k.o. Kašelj.
Investitor je dolžan v 1. etapi sanacije skladišča tekočih goriv izvesti ureditev zelenih površin I. etape in zgraditi nova izogibališča obeh avtobusnih postaj.
Pogoj za pričetek obratovanja 2. etape je preusmeritev prometa s Ceste španskih borcev na povezovalno cesto, ki jo je možno zgraditi po lokalni, obstoječi cestni povezavi. Investitor je dolžan pred zaporo dela Ceste španskih borcev pridobiti ustrezno dokumentacijo za prestavitev povezovalne ceste Zaloška cesta-Kašeljska cesta in cesto izvesti v pripadajočem odseku.
Investitor je dolžan pred pridobitvijo gradbenega dovoljenja izdelati oceno ogroženosti ter izpolniti obveznosti iz zakona o obrambi in zaščiti.
Investitor mora seznaniti prebivalce in zaposlene z ukrepi v 1. evakuacijski coni – do 150 m od nadzemnih rezervoarjev, 2. evakuacijski coni – ca 300 m od nadzemnih rezervoarjev in v 3. coni do 450 m od nadzemnih rezervoarjev.
Investitor mora z občinsko gasilsko zvezo in z občinskim sekretariatom za obrambo pred pričetkom sanacije skleniti pogodbo za stalno pripravljenost okoliških prostovoljnih gasilskih društev za ukrepanje v primeru nesreče ter v ta namen izpolniti obveznosti s področja veljavne zakonodaje o obrambi in zaščiti.
Na vzhodni strani stanovanjskega naselja ob Klemenovi ulici, mora investitor zgraditi požarno pot, da bo možno hlajenje objektov v primeru katastrofalnega požara.
Investitor je dolžan omogočiti vzorčenje, analizo in morebitno sanacijo zemljin na območju urejanja.
Stalne meritve in pozitivni rezultati meritev koncentracije hlapov vnetljivih tekočin so pogoj za obratovanje skladišča.
Pri izgradnji vodnjaka za protipožarni sistem je treba opraviti črpalni preizkus s katerim se ugotovi vpliv na vodnjake v Emoni, Koteks Tobusu in CČN.
Vsi podzemni rezervoarji morajo biti dvoplaščni, vsi novi pa opremljeni z notranjim krovom.
Sistem pretakanja mora biti zaprt.
Predvidene kapacitete nadzemnih rezervoarjev ne smejo presegati obstoječih.
Na mejah obravnavanega območja je treba predvideti piezometrične vrtine, iz katerih se bo z vzorčenjem in analizo podtalne vode ugotavljalo vpliv dejavnosti na podtalnico.
V sklopu osrednjega lovilca maščob je treba predvideti prostor in tehnologijo za sekundarno čiščenje odpadnih vod v primeru, da iztekajoče vode ne bodo zadostovale kriterijem Strokovnih navodil o tem, katere snovi se štejejo za nevarne in škodljive snovi in o dopustnih temperaturah vode.
Temeljna obveznost investitorja je stalna skrb za varovanje okolja pri vseh obstoječih in novopredvidenih dejavnostih. To velja predvsem za varnost obratovanja, izključevanje požarne nevarnosti in akcedentnih okoliščin, čiščenje in zbiranje zaoljenih voda ter preprečevanje možnosti onesnaženja podtalnice in zraka.
Investitor je dolžan v času rekonstrukcije, sanacije omogočiti nadzor in pregled opravljenih del Komisiji za spremljanje sanacije skladišča Petrol pri Krajevni skupnosti Vevče-Zg. Kašelj ter Komisiji pri Občini Ljubljana Moste-Polje za spremljanje sanacije skladišča.
VII. KONČNE DOLOČBE
30. člen
Ureditveni načrt je stalno na vpogled pri upravnem organu občine Ljubljana Moste-Polje, pristojnem za urejanje prostora, pri upravnem organu občine Ljubljana Moste-Polje, pristojnem za obrambo in zaščito, pri upravni organizaciji mesta Ljubljane za urbanistično načrtovanje, pri Mestni geodetski upravi mesta Ljubljane, pri Krajevni skupnosti Zalog in Krajevni skupnosti Vevče-Zg. Kašelj.
31. člen
Nadzorstvo nad izvajanjem tega odloka opravlja Urbanistična inšpekcija Mestne uprave za inšpekcijske službe mesta Ljubljane.
32. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka prenehajo veljati določbe Odloka o prostorskih ureditvenih pogojih za plansko celoto M8 Polje Vevče-Kašelj (Uradni list SRS, št. 3/88 in Uradni list RS, št. 56/92):
– 2. člen: črta se besedilo, ki se glasi: "MM 8/1 Petrol",
– 31. člen: črta se celotno besedilo člena.
33. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 012-1/93-01
Ljubljana, dne 19. maja 1993.
Podpredsednik
Skupščine občine
Ljubljana Moste-Polje
Viljem Celestina l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti