Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/2015 z dne 24. 4. 2015
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/2015 z dne 24. 4. 2015

Kazalo

1184. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu ureditve reke Savinje na odseku: ovinek Marija Gradec – vključno z ovinkom Udmat, stran 3171.

Na podlagi 61.a člena ZPNačrta (Uradni list RS, št. 70/08 – ZVO-1B, 108/09, 80/10 – ZUPUDPP, 106/10 – popr., 43/11 – ZKZ-C, 57/12 – ZPNačrt-B, 109/12) in 13. člena Statuta Občine Laško (Uradni list RS, št. 99/07, 17/10 in 45/11) je Občinski svet Občine Laško na 5. redni seji dne 1. 4. 2015 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah Odloka o lokacijskem načrtu ureditve reke Savinje na odseku: ovinek Marija Gradec – vključno z ovinkom Udmat
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se sprejme spremembe in dopolnitve Odloka o lokacijskem načrtu ureditve reke Savinje na odseku: ovinek Marija Gradec – vključno z ovinkom Udmat objavljenega v Uradnem listu RS, št. 105/02 z dne 5. 12. 2002.
2. člen
V 1. členu Odloka o lokacijskem načrtu ureditve reke Savinje na odseku: ovinek Marija Gradec – vključno z ovinkom Udmat se tekst dopolni z alinejama, ki se glasita:
Spremembe in dopolnitve lokacijskega načrta je izdelal POPULUS Prostorski inženiring d.o.o., št. projekta 387-06-13.
Okoljsko poročilo za Spremembe in dopolnitve lokacijskega načrta je izdelal Ipsum d.o.o., št. projekta 257/11.
II. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE LOKACIJSKEGA NAČRTA
3. člen
Spremembe in dopolnitve lokacijskega načrta (LN) poleg odloka vsebujejo smernice in mnenja nosilcev urejanja prostora k spremembam in dopolnitvam LN ter grafični del, ki obsega naslednje liste:
    1.a    Izsek iz sprememb in dopolnitev prostorskih sestavin
           srednjeročnega in dolgoročnega plana Občine Laško za
           območje sprememb in dopolnitev LN, M 1:5000
    3.a    Pregledna situacija – ureditveno območje sprememb in
           dopolnitev, M 1:5000
    4.a    Ureditvena situacija z zasnovo zelenih površin za
           območje sprememb in dopolnitev LN, M 1:1000
    5.a    Zasnova prometne ureditve za območje sprememb
           in dopolnitev LN, M 1:1000
    6.a    Zasnova komunalne in energetske infrastrukture
           ter omrežja zvez za območje sprememb in dopolnitev LN,
           M 1:1000
    9.a    Obodna parcelacija in načrt gradbenih parcel
           za območje sprememb in dopolnitev LN, M 1:1000.
4. člen
V poglavju II. OPIS IN OBSEG OBMOČJA UREJANJA se v 5. členu doda nov odstavek, ki se glasi:
Za potrebe navezave predvidenih infrastrukturnih objektov in ureditev na obstoječe omrežje, se ureja še vplivna območja v skupni velikosti 27.479 m2, ki obsegajo zemljišča oziroma dele zemljišč s parc. št.:
964/1, 554/4, 554/5, 502/2, 554/7, 554/6, 986/16, 495, 964/2, 964/3, 491/2, 494, 491/4, 491/5, 491/6, 492/3, 491/7, 491/5, 966/2, 318/2, 964/3, 325/3, 325/4, 325/5, 325/6, 325/11, 314/9, 314/10, 326/4, 326/1, 985, 986/16, 342/1, 966/2, 968/8, 342/4, 342/15, 342/14, 986/20, 986/18, 986/4, 986/17, 342/12, 342/2, 342/10, 969/1, 303/1, 303/2, 292/1, 293/3, 293/1, 274, 275, 225/1, 225/4, 225/3, 980, 217/1, 979, 277, k.o. Lahomšek in zemljišča oziroma dele zemljišč s parc. št. 1347/1, 1347/5, 1376/2, 326/3, 328/1, 328/2, k.o. Šmihel.
5. člen
V poglavju III. OBJEKTI PREDVIDENI ZA RUŠENJE, se zadnji stavek 6. člena dopolni tako, da se in nadomesti z vejico, za besedo pomožni pa vstavi »in gradbeno inženirski«:
6. člen
V poglavju IV. HIDRO-TEHNIČNI POGOJI UREJANJA se doda nov 7.a člen, ki se glasi:
– Po izvedbi 1. faze 1. etape protipoplavnih ukrepov v območju še ni zagotovljena varnost pred poplavnimi vodami s stoletno povratno dobo. Območje se glede na ugotovitve Hidrološko-hidravlične analize (št. 026-122-2013-H-dopolnitev, september 2014, VGP d.o.o., Topolšica), ki so strokovna podlaga za izdelavo sprememb in dopolnitev LN, razvršča v mali, srednji in veliki razred poplavne ogroženosti.
Zaradi etapnosti nadaljnjega izvajanja predvidenih protipoplavnih ukrepov v območju, ki bodo odvisne od zagotavljanja sredstev, je potrebno pri načrtovanju predvidenih objektov prometne infrastrukture v fazi projekta za gradbeno dovoljenje upoštevati vsakokratno stanje izvedenih protipoplavnih ukrepov in poplavne varnosti ter izdelati novo hidrološko-hidravlično analizo.
– S predvidenimi novimi posegi se ne sme povečati stopnja ogroženosti na obravnavnem območju in izven njega.
– Začasne deponije izkopanega materiala je potrebno načrtovati izven poplavnih površin.
– Na obravnavanem območju niso predvideni dodatni nasipi. Manjši nasip je predviden le pri navezavi ceste na predvideni most čez Savinjo, kar je potrebno izvesti zaradi zagotavljanja višine mostu. Ta nasip pa ne bo poslabšal poplavne ogroženosti na obravnavanem območju.
– Posegi v vodno in priobalno zemljišče ne smejo ogrožati stabilnost vodnega in priobalnega zemljišča ter ne smejo ovirati normalnega pretoka vode, plavin in plavja. Kjer prometna infrastruktura poteka po priobalnem pasu vzporedno s Savinjo, mora biti najmanj 5,00 m oddaljena od vodnega zemljišča oziroma od spodnjega roba visokovodnega nasipa na zračni strani za potrebe izvajanja del javne vodogospodarske službe. Predvideno novo krožišče in železniški podvoz bosta izvedena v denivelaciji od obstoječega terena v višini ca. 3 m. Zaradi izvedene denivelacije je potrebno izvesti oporne zidove za varovanje obstoječih vodnogospodarskih ureditev. V priobalnem pasu je v sklopu cestnega telesa predviden oporni zid do nivoja terena obstoječega nasipa. Funkcija opornega zida v sklopu krožišča je, da varuje nasip pred porušitvijo v primeru visokih vod Savinje, ne služi pa kot varovanje pred visokimi vodami. Izvedba parkirišč na vodnem in priobalnem zemljišču ni dovoljena.
– Premostitve preko vodotokov morajo biti načrtovane in izvedene tako, da ne bodo imele negativnega vpliva na vodni režim in stanje voda. Konstrukcijo premostitve je treba načrtovati brez vmesnih podpor. Pri temeljenju obrežnih podpor je treba upoštevati erozijsko delovanje vodotoka. Premostitvene odprtine morajo prevajati visoke vode z ustreznim predpisanim varnostnim nadvišanjem na podlagi ugotovitev iz vsakokratne Hidrološko-hidravlične analize z upoštevanjem stoletne povratne dobe (Q100) oziroma mora biti višina tolikšna, da ne bo povzročala negativnih vplivov na vode in vodni režim, na poplavno varnost območja in obstoječih objektov. Pri načrtovanju premostitev je treba upoštevati in ohraniti načrtovane in izvedene protipoplavne ukrepe, vključno z dovoznimi rampami – dovozi. Predvideno premostitev Savinje je potrebno izvesti oziroma predvideti tako, da bo vzdrževalcu vodnogospodarske infrastrukture omogočen dostop do vodotoka pod enakimi pogoji kot doslej. Križanje dostopne rampe in predvidenega mostu preko Savinje je potrebno podrobneje obdelati v nadaljnjih fazah izdelave projektne dokumentacije.
– V sklopu izgradnje predvidenih infrastrukturnih objektov je nujno izvesti tudi predvideno regulacijo Lahomnice, gorvodno od železniškega mostu.
– Poleg novih premostitvenih objektov v okviru izgradnje infrastrukturnih je potrebno urediti tudi prepusta dveh neimenovanih hudournikov, ki jih prečka lokalna cesta LC 200 031. Obstoječa prepusta ne zagotavljata potrebne pretočne sposobnosti. V nadaljnji fazi izdelave projektne dokumentacije je potrebno določiti velikost potrebnih prepustov in izvesti ukrepe za zmanjšanje verjetnosti zamašitve prepusta zaradi plavja. V ta namen naj se na vtoku predvidijo čistilne grablje, vtok v prepust pa naj bo oblikovan tako, da bodo izgube na vtoku čim manjše. Območje prepusta, 5 m gor in dol vodno, je potrebno zaščititi pred delovanjem erozijskih procesov v smislu sonaravnega urejanja okolja.
– Komunalna infrastruktura mora biti v postopku projekta za gradbeno dovoljenje načrtovana skladno z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske vode ter Uredbo o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo.
7. člen
V poglavju VI. POGOJI ZA UREJANJE PROMETA, se 16. člen v celoti spremeni tako, da se glasi:
V območju ovinka Marija Gradec, na levem bregu, kjer se bodo zasipavale zemeljske mase, je potrebno preurediti prometno infrastrukturo.
Urejanje prometa v obravnavanem območju se izvaja v naslednjih sklopih:
1. izvedba nove lokalne ceste iz smeri Pivovarne Laško do novega krožnega križišča;
2. sprememba trase regionalne ceste R3-681/4006 LAŠKO–ŠENTJUR do krožnega križišča;
3. ureditev regionalne ceste R3-681/4006 LAŠKO–ŠENTJUR na levem bregu Savinje od krožnega križišča do križišča z lokalno cesto 200031 (Marija Gradec–Rimske Toplice);
4. izgradnja mostu preko Savinje z navezavo na glavno cesto G1-5/0328 LAŠKO–ŠMARJETA;
5. izvedba povezovalne ceste v dveh fazah na južni strani glavne železniške proge, št. 30 Zidani most–Šentilj od podvoza v naselju Radoblje (priključek na LC 200031) do naselja Marija Gradec (priključek na LC 200031), zaradi ukinitve nivojskih prehodov lokalne ceste 200031 in javne poti 701141 na tem odseku železniške proge.
Ad.1 Med novo rečno strugo in železniško progo Celje–Zidani most je prostor, ki se ga uporabi za izvedbo nove lokalne ceste in trikrakega krožnega križišča, ki bo omogočal varno navezovanje na premaknjene regionalne ceste.
Širina vozišča predvidene ceste mora biti prilagojena rangu lokalne ceste in mora vključevati tudi obojestranski bankini in bermi. Mirujoči promet je dopustno urediti severno od krožišča na vzhodni strani ob novem odseku ceste s travnatimi utrjenimi ploščami kot ˝zeleni˝ parkirni pas. Asfaltirane parkirne površine za namene turistično-festivalskih prireditev je dopustno urediti z obojestransko razširitvijo nove lokalne ceste južno od mostu čez Savinjo in ob regionalni cesti R3-681/4006 severno od mostu čez Savinjo, kjer je prostorsko to možno izvesti.
V primeru razlivanja visokih voda iz osnovne struge Savinje in Lahomnice bo predvidena infrastruktura zalita s poplavno vodo. Za zagotovitev varnosti je potrebno v nadaljnjih fazah izdelave projektne dokumentacije predvideti ustrezen opozorilni sistem z zapornicami, ki bodo preprečevale dostop na nevarne dele infrastrukture v času visokih vod.
Objekti z zunanjimi ureditvami, parkirišči in notranjimi prometnimi povezavami morajo biti od zunanjega roba vozišča državne ceste odmaknjeni najmanj 5,00 m oziroma 2,00 m od zunanjih robov hodnika za pešce, kolesarskih stez.
Ad.2 Izvedba spremenjene trase regionalne ceste je predvidena delno z deviacijo (na vzhodni strani železniške proge) delno pa kot nova trasa na odsekih nov železniški podvoz – trikrako krožno križišče in naprej do križišča z lokalno cesto 200031 (Marija Gradec–Rimske toplice) ter preko mostu čez Savinjo z navezavo na glavno cesto G1-5/0328 LAŠKO–ŠMARJETA.
Nova cesta mora biti zasnovana kot dvopasovnica, ki mora biti prilagojena rangu regionalne ceste in mora vključevati tudi obojestranski bankini in bermi. Minimalni horizontalni in vertikalni elementi odseka morajo zadostiti računski hitrosti 50 km/h. Obstoječo cesto, vključno z obstoječim podvozom pod železnico se po končani ureditvi nameni pešcem in kolesarjem ter eventualno lokalnemu prometu.
Ob križanju ceste s potokom Lahomnico se izvede krilne zidove do višine visokovodnega nasipa za zaščito pred stoletnimi vodami (cca 220 m.n.m.).
Na trasi regionalne ceste do krožnega križišča se izvede naslednje gradbeno inženirske objekte:
a) trikrako krožno križišče;
b) podvoz pod dvotirno železniško progo Celje–Zidani most;
c) most čez Lahomnico (vzhodno od železniške proge Celje–Zidani most);
a) Krožno križišče se izvede kot trikrako z ustreznim premerom, ki mora zagotavljati tekoč promet vsem vrstam motornih vozil. Zaradi izvennivojskega križanja z železniško progo se krožno križišče nahaja pod nivojem stoletnih visokih voda (Q100), zato je potrebno obstoječi nasip zaščititi z AB zidom. Armirano-betonski podporni zid bo predvidoma dolžine 45,45 m.
b) Nov podvoz pod dvotirno železniško progo Celje–Zidani most se izvede kot okvirna armiranobetonska konstrukcija z ustreznim razponom in pod kotom, ki ne sme biti manjši od 60˚. Metoda izgradnje mora omogočati stalno prevoznost želez­niške proge, svetla višina objekta pa prevoznost tudi največjih tovornih vozil (4,20 m). Za pešce in kolesarje se prehod skozi nov podvoz prepove.
c) Obstoječi premostitveni objekt je potrebno zaradi navezave na novo krožno križišče pod železniškim podvozom nadomestiti z novim objektom armiranobetonske konstrukcije, ki bo potekal diagonalno preko križišča. Svetli razpon objekta in dolžina/širina morajo ustrezati pretokom s stoletno povratno dobo, skladno s hidrotehničnimi pogoji podanimi v 6. členu. Objekt mora biti zasnovan tako, da bo prevajal tudi zaledne vode ob upoštevanju povratne poplavne vode Savinje. Priključki na cesto v neposredni bližini novega mostu morajo biti zasnovani tako, da omogočajo izvedbo mostu preko Lahomnice diagonalno preko križišča.
Ad.3 Elementi vozišča morajo ustrezati rangu regionalne ceste. Trasa bodoče regionalne ceste R3-681/4006 LAŠKO–ŠENTJUR na odseku od krožnega križišča v smeri križišča z lokalno cesto 2000031 (Marija Gradec–Rimske toplice) sledi poteku premaknjene struge Savinje. V križišču z lokalno cesto z minimalnim radijem R=25 m zavije proti mostu čez Savinjo. Računska hitrost na odseku mora znašati 50 km/h, razen na križišču z lokalno cesto, kjer naj bo nižja (30 km/h). Od krožnega križišča do križišča z lokalno cesto se zaradi podvoza pod železnico in posledično določene kote krožnega križišča trasa ceste dvigne za cca 6 m, zaradi česar je dovoljen naklon nivelete na tem odseku (cca 115 m) 5%. Križišče z lokalno cesto se nahaja na prehodu naklona nivelete na 1%, naklon mora biti enoten na celotni dolžini mostu.
Izbrani profil ceste mora biti prilagojen rangu regionalne ceste z voziščem skupne širine najmanj 6,00 m (2x3,00 m) in obojestranskim robnim pasom (2x0,25 m) ter bankino (2x1,00 m). V križišču z lokalno cesto se uredi prehod za pešce čez lokalno cesto 200031.
Za prečkanje Lahomnice se za iztekom krožnega križišča v smeri križišča z lokalno cesto izvede most. Spodnji rob mostne konstrukcije je potrebno zaradi poplavnih vod Savinje izvesti na primerljivi višini, kot most na regionalni cesti z upoštevanjem stoletne povratne dobe, skladno s hidrotehničnimi pogoji podanimi v 6. členu. Prečni profil ceste na mostu mora biti enak kot na preostalem odseku.
Ad.4 Umestitev mostu mora biti usklajena z višino cestišča regionalne ceste in glavne ceste. Zaradi višinske razlike med tema cestama je potrebno predvideti enoten vzdolžni nagib mostu iz desnega na levi rob struge. Izbrani profil ceste na mostu mora biti prilagojen rangu regionalne ceste.
Zvezna višinska ureditev, ki upošteva tudi spust od glavne ceste G1-5/0328 LAŠKO–ŠMARJETA do priključka za križišče na most kot ureditev navezave na obstoječo infrastrukturo, nujno posega izven območja urejanja z LN. Predvidi se rekonstrukcijo obstoječe trase glavne ceste G1-5/0328 LAŠKO–ŠMARJETA (od km12+400 do km12+750). Za izboljšanje poteka cestišča se izvede košarasto krivuljo, ki ima iz smeri Laškega minimalni radij R=75 m. Računska hitrost za rekonstruirano traso glavne ceste mora biti 70 km/h, razen na omenjenem ovinku z radijem R=75 m, ki naj ustreza hitrosti 50 km/h. Rekonstrukcija glavne ceste se prilagodi obstoječi širini in rangu ceste. Vozišče je širine min. 6,00 m (2x3,00 m), na vsaki strani vozišča se izvede še robna pasova (2x0,25 m) in bankini (2x1,00 m). Maksimalni naklon cestišča lahko znaša 3,5%. Pred novim križiščem iz smeri Laškega se izvede nov pas za levo zavijanje, križišče med glavno in novo regionalno cesto pa je potrebno opremiti s semaforjem.
Ad.5 Na južni strani železniške proge Zidani most–Šentilj od naselja Radoblje do naselja Marija Gradec se izvede novo povezovalno cesto zaradi ukinitve dveh nivojskih prehodov na tem delu železniške proge. Izvedba ceste je dopustna v dveh ali več fazah.
V 1. fazi se lahko izvede samo del ceste na desni strani glavne železniške proge ob podvoza v naselju Radoblje do javne poti JP 701141 pri ukinjenem nivojskem prehodu železniške proge. V 2. fazi pa se izvede nadaljevanje ceste na desni strani glavne železniške proge do ukinjenega nivojskega prehoda železniške proge pri naselju Marija Gradec (priključek na LC 200031).
Širina vozišča predvidene ceste mora biti prilagojena rangu javne poti in mora vključevati tudi obojestranski bankini in bermi.
8. člen
V poglavju VII. POGOJI ZA UREJANJE KOMUNALNE IN ENERGETSKE INFRASTRUKTURE TER OMREŽJA ZVEZ se v 19. členu doda naslednji stavek: Komunalna infrastruktura mora biti načrtovana v skladu z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske vode in z Uredbo o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo.
V VII. Poglavju se doda nov 19.a člen:
»Odvodnjavanje padavinskih voda«
Odvodnjavanje padavinskih voda z načrtovanih prometnih površin je potrebno skladno z Zakonom o vodah urediti tako, da bo v čim večji možni meri zmanjšan odlok padavinskih voda z utrjenih površin, zato je v fazi izdelave projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja treba določiti točne lokacije zadrževalnikov padavinskih voda pred iztokom v vodotok. Predvideno je točkovno in disperzno odvodnjavanje cest.
V poglavju VII. se 21. člen »Elektro oskrbno omrežje« dopolni z naslednjimi določili:
Obstoječe podzemne srednje in nizkonapetostne elektroenergetske vode je treba v območju predvidenih cest mehansko zaščititi in oceviti. Kolikor bodo nivelete predvidenih cest višje ali nižje od obstoječih kot terena, je treba obstoječe podzemne srednje in nizkonapetostne elektroenergetske vode zvišati oziroma znižati tako, da bo navpična razdalja med niveleto predvidene ceste in zgornjim robom podzemnega voda 0,90 m.
Za preureditev obstoječih podzemnih vodov je treba v fazi pridobivanja gradbenega dovoljenja izdelati projektno dokumentacijo: PGD in PZI.
9. člen
Spremeni se naslov poglavja VIII. ki se glasi: VIII. OKOLJEVARSTVENI IN KULTURNOVARSTVENI POGOJI ZA IZVEDBO PREDVIDENIH POSEGOV.
Četrti odstavek 24. člena se dopolni z naslednjimi določili: V primeru pojavljanja invazivnih tujerodnih vrst na bregovih Savinje in Lahomnice (predvsem Ambrosia artemisiifolia, Impatiens glandulifera, Solidago canadensis in Fallopia japonica) naj se le-te odstrani po navodilih pristojne institucije za varstvo narave. Po odstranitvi invazivnih tujerodnih rastlinskih vrst na bregovih Savinje in Lahomnice se mora le-te nadomestiti z ustrezno domorodno grmovno in drevesno vegetacijo, ki bo v čim večji meri omogočala osenčenje struge vodotokov.
V poglavju VIII. se doda nov 24.a člen:
Struge, obrežja in dna vodotokov se ohranja v čim bolj naravnem stanju. V čim večji meri je treba zagotavljati za ribe in ostale vodne organizme ugodne hidromorfološke lastnosti in raznolikost vodotokov. Grajeni objekti morajo biti izvedeni na način, ki ribam omogoča prehajanje po vodotoku. Dela na območju vodnih in priobalnih zemljišč, ki lahko vplivajo na kakovost vode in vodni režim, se mora načrtovati in opraviti izven drstnih dob ribjih vrst, ki poseljujejo vodni prostor Savinje in Lahomnice. Drstna doba na obravnavnem območju je med 1. 10. in 30. 6..
O predvidenih delih, ki lahko vplivajo na kakovost vode in vodni režim, je potrebno vsaj 7 dni pred začetkom gradnje obvestiti Ribiško družino Laško. Temelji oziroma nosilni piloti mostov naj bodo postavljeni izven struge vodotoka. Dna struge Savinje in Lahomnice pod mostom naj se ne utrjuje. Pri kamnitih zložbah beton ne sme prekrivati zunanje tretjine kamnov. Skale, ki utrjujejo vznožje brežin, naj bodo različnih velikosti. Na območju utrjevanja brežin naj se v omočenem delu na ustrezen način vgradijo tudi umetna skrivališča za ribe.
V poglavju VIII. se doda nov 24.b člen:
Predvideni posegi se bodo deloma vršili na južni meji vplivnega območja kulturne dediščine – cerkve Matere božje s kapelicami (Ešd. 3093). Na območju je zato prepovedano postavljanje reklamnih panojev, anten mobilnih telekomunikacijskih sistemov in podobno. Krožno križišče mora biti urejeno tako, da v primestnem prostoru ne bo izstopalo (primerno je tlakovanje s kamnom v svetlo sivem tonu – granitne kocke), s čimer se tonsko poenoti s cesto ali pa se krožišče enostavno zatravi. Novi mostovi in ureditve brežin pod železniško progo morajo biti skladni z obstoječimi podpornimi zidovi in podvozi pod železniško progo (osnovna betonska konstrukcija naj ne bo vidna, zidovi naj bodo ˝obzidani˝ s klesanim avtohtonim kamnom. Podoba mostu preko Savinje naj bo čim bolj nevpadljiva.
Lastniki zemljišč oziroma investitorji so dolžni, zaradi varstva arheoloških ostalin, omogočiti arheologu dostop do zemljišč za izvedbo strokovnega nadzora nad posegi v prostor in pisno obvestiti pristojni Zavod za varstvo kulturne dediščine, OE Celje vsaj 10 dni pred pričetkom zemeljskih del.
Ob posegih v prostor mora investitor ali odgovorni vodja del, v primeru odkritja dediščine, najdbo zavarovati na mestu odkritja in o najdbi takoj obvestiti pristojni Zavod za varstvo kulturne dediščine, OE Celje.
10. člen
V poglavju IX. ETAPNOST IZVAJANJA NAČRTOVANIH POSEGOV se v 26. členu doda poglavje:
– IV: etapa: Urejanje prometa v sklopih iz 6. člena tega odloka.
11. člen
V poglavju XI. OBVEZNOSTI INVESTITORJA IN IZVAJALCEV se v 28. členu doda novo alinejo:
– v fazi izdelave projektne dokumentacije za gradbeno dovoljenje je treba pridobiti vodno soglasje za načrtovane ureditve.
III. KONČNE DOLOČBE
12. člen
Spremembe in dopolnitve Odloka o lokacijskem načrtu ureditve reke Savinje na odseku: ovinek Marija Gradec – vključno z ovinkom Udmat, so stalno na vpogled na Uradu za gospodarske javne službe, okolje in prostor Občine Laško.
13. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 350-01/2010
Laško, dne 1. aprila 2015
Župan
Občine Laško
Franc Zdolšek l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti