Na podlagi 129. člena v povezavi s 124. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 – ZDU-1O, 78/23 – ZUNPEOVE, 95/23 – ZIUOPZP, 23/24, 109/24, 25/25 – odl. US in 75/25) in 17. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 29/14, 65/14 – popr., 161/22 in 44/25) je Občinski svet Občine Trebnje na 22. redni seji dne 19. novembra 2025 sprejel
o spremembah in dopolnitvah Odloka o zazidalnem načrtu za območje T6-2 – obrtna cona Trebnje
(1) S tem odlokom se ob upoštevanju Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 50/13, 35/14 – popr., 49/16, 14/18 – OROPN157, 72/18, 32/19 – OROPN57, 25/23, 19/24, 22/25, 44/25 in 76/25; v nadaljnjem besedilu: OPN) sprejmejo spremembe in dopolnitve Odloka o zazidalnem načrtu za območje T6-2 – obrtna cona Trebnje (Skupščinski Dolenjski list, št. 10/89 in 11/90 ter Uradni list RS, št. 67/93, 28/96, 53/01, 104/11, 18/12 – ORZN4a in 84/12; v nadaljnjem besedilu: SD ZN).
(2) SD ZN se vodijo pod identifikacijsko številko 4753.
(3) Območje SD ZN zajema zemljišča v skupni velikosti okrog 64 arov in na parcelah s številkami 603/29, 609/1, 613/3, 613/7, 613/8, 613/9, 613/10, 613/11, 613/12, 613/16, 613/18 in 613/22 v katastrski občini Medvedje selo. S SD ZN je na lokaciji Avto Slak predvidena legalizacija prizidave na obstoječem objektu za eno etažo, in sicer na vzhodni strani stavbe avtosalona na parcelah s številkama 613/16 in 613/18 v katastrski občini Medvedje selo. Na vzhodni strani objekta s prizidavo se dopusti gradnja nadstrešnice na parcelah s številkami 603/29, 609/1, 613/16 in 613/22 v katastrski občini Medvedje selo.
(1) SD ZN vsebujejo tekstualni (besedilo tega odloka) in grafični del. Izdelana sta v digitalni in analogni obliki.
(2) Tekstualni del je določen v II. poglavju tega odloka.
(3) Grafični del SD ZN je sestavina vezane mape SD ZN in vsebuje naslednje načrte:
1.a | Izsek iz OPN – namenska raba prostora | M 1:5000 |
1.b | Izsek iz OPN – gospodarska javna infrastruktura | M 1:5000 |
2. | Pregledna situacija | M 1:2500 |
3. | DKN s prikazom območja urejanja | M 1:1000 |
4. | Geodetski načrt s prikazom območja urejanja | M 1:1000 |
5. | Ureditvena situacija | M 1:500 |
6. | Načrt parcelacije | M 1:500 |
7.a | Pogledi | M 1:200 |
7.b | Prerez A-A | M 1:750 |
8. | Prometna in komunalno-energetska infrastruktura | M 1:500 |
9. | Rešitve in ukrepi za varstvo okolja, narave in varstvo pred nesrečami | M 1:500 |
10. | Prikaz vplivov in povezav s sosednjimi območji | M 1:2500 |
(4) Spremljajoče gradivo SD ZN je:
1. Izvleček iz OPN
2. Poročilo o sodelovanju z javnostjo
3. Podatki iz prikaza stanja prostora
4. Strokovne podlage
5. Usmeritve
6. Mnenja
7. Elaborat ekonomike
8. Okoljske presoje
9. Obrazložitev in utemeljitev
10. Povzetek za javnost.
(5) Spremljajoče gradivo je sestavina vezane mape SD ZN, razen Strokovnih podlag navedenih v prejšnjem odstavku, ki so shranjene v posebnih mapah in se hranijo na sedežu Občine Trebnje.
V Odloku o zazidalnem načrtu za območje T6-2 – obrtna cona Trebnje (Skupščinski Dolenjski list, št. 10/89 in 11/90 ter Uradni list RS, št. 67/93, 28/96, 53/01, 104/11, 18/12 – ORZN4a in 84/12; v nadaljnjem besedilu: Odlok) se v 4.a členu pod navedbo »B) Ureditvena situacija«, besedilo odstavka »(1) gabariti« spremeni tako, da se glasi:
»– horizontalni gabariti predvidenih objektov praviloma ne smejo presegati maksimalnih gabaritov, razvidnih iz grafičnih prilog tega Odloka. Spremeniti jih je možno pod pogoji, navedenimi v 9. členu tega Odloka.
– maksimalni vertikalni gabarit predvidenih objektov obsega največ dve proizvodni ali poslovni etaži nad terenom ter višino strešne konstrukcije. Izjemi sta objekt št. 19 in 20, katerih vertikalni gabarit obsega pritličje ter izkoriščeno podstrešje s kolenčnim zidom v višini 1,40 m. Na pritličnem prizidku je dovoljena izvedba nadstropja, višine 3 m.
Vertikalni gabarit stavb na parceli št. 18 je za avtosalon: pritličje do 7 m in avtopralnico z garažno hišo nad njo: P (pritličje) + 2 (dve nadstropji) ob pogoju, da ne presega maks. dovoljene višine 12,0 m, nad koto urejenega terena na južni strani stavb.«.
Pod navedbo »B) Ureditvena situacija« se v besedilu odstavka »(4) zunanja ureditev« v drugi alineji besedilo »odprte deponije« nadomesti z besedilom »manipulativne površine«.
V 5. členu se beseda »PTT« nadomesti z besedo »komunikacijskega«.
Besedilo »zagotoviti odvoz odpadkov (pooblaščena organizacija);« se nadomesti z besedilom »zbiranje odpadkov (izvajalec občinske gospodarske javne službe);«.
5.a člen se spremeni tako, da se glasi:
Infrastrukturne ureditve v območju spremembe ZN se morajo izvajati po določilih grafičnega lista »U6 – Situacija komunalno energetske infrastrukture«. Vodi do objektov se polagajo podzemno. Infrastrukturni vodi območja se navežejo na infrastrukturne vode 1. faze ZN Obrtna cona.
A) Promet
– dostop na območje spremembe ZN se uredi iz regionalne ceste R1-215 (Trebnje–Mirna) preko glavne zbirne ceste s potekom po trasi obstoječe poti v smeri proti Dolenjemu Medvedjemu selu;
– po območju potekata južna in severna interna cesta, ki se priključujeta na glavno zbirno cesto. Širina vseh treh cest na obravnavanem območju je ca. 5,5 m. Južna interna cesta, ki je zasnovana kot »slepa« ulica, se v svojem vzhodnem delu izvede delno v vkopu in zaključi s krožnim obračališčem (rondojem). Severna, krožna, interna cesta na vzhodu skoraj v celoti poteka po terenu, kateri se izravna za ureditev platojev na parcelah ob njej;
– dostop do predvidenih posameznih gradbenih parcel je možen le iz cest območja cone. Ob dostopih se formirajo tudi parkirne površine. Iz regionalne ceste R1-215 Trebnje–Mirna dostopi do posameznih parcel niso možni. Priključek na regionalno cesto in njena neposredna okolica ob cesti morata biti urejena tako, da je zagotovljena zadostna preglednost s ceste na priključek in obratno. Cestni priključek na R1-215 je potrebno opremiti z vso potrebno vertikalno in horizontalno prometno signalizacijo;
– vzdolž obeh internih cest ter glavne zbirne ceste je predviden enostranski pločnik širine 1,60 m, tako da je do posameznih parcel možen tudi peš dostop;
– za parkiranje osebnih vozil zaposlenih ter ostalih obiskovalcev območja bodo urejena parkirišča na funkcionalnem zemljišču posameznega objekta. Pri pripravi strokovnih podlag iz 8. člena tega Odloka je potrebno ustrezno dimenzionirati število parkirnih mest, glede na predvideno dejavnost, skladno z OPN. Odstopanja od parkirnih normativov so dopustna na podlagi mobilnostnega načrta, ki se izdela skladno s predpisi o celostnem prometnem načrtovanju ter ob upoštevanju celostne prometne strategije/parkirne politike občine;
– parkirišča se oblikujejo tako, da se ob robovih in v vmesnih pasovih zasadijo žive meje in druge oblike visoke vegetacije;
– pri objektih v javni rabi, ki morajo biti brez grajenih ovir, se zagotovi tudi parkirna mesta za funkcionalno ovirane osebe;
– PM za kolesa se na zunanjih površinah uredijo kot PM s stojali za kolesa na kolesarskih parkiriščih. Poleg zunanjih kolesarskih parkirišč je dopustna ureditev parkirnih površin tudi v sklopu posameznega objekta, pri čemer se jih (tako kot zunanja PM) umesti čim bližje vhodu v upravni del objekta;
– v severnem delu območja je na parceli št. 5 rezerviran koridor za 2. varianto trase rekonstrukcije regionalne ceste R1-215 (Trebnje–Mirna);
– ohrani se glavni cestni priključek na parcelo št. 18 iz Obrtniške ulice. Za dostop do garažne hiše se uredi nov priključek iz javne ceste z vzhodne strani;
– pri urejanju cest in cestnih priključkov se zagotovi ustrezne zavijalne radije, ki omogočajo dovoz tudi za dostavna in interventna vozila, vozila za odvoz komunalnih odpadkov in vozila zimske službe;
– vse ceste, površine za pešce in kolesarje ter manipulativne in parkirne površine morajo imeti ustrezne prečne in vzdolžne naklone ter urejeno odvodnjavanje. Padavinske in druge vode ne smejo pritekati na ceste ali na njih zastajati;
– vse prometne površine (v javni rabi, dostopi do objektov, parkirne površine) se izvedejo z elementi brez grajenih in komunikacijskih ovir, ki bodo omogočali osnovne dostope in uporabo tudi za funkcionalno ovirane ljudi ter se opremijo z ustrezno prometno signalizacijo;
– nezahtevni in enostavni objekti se locirajo tako, da ne vplivajo na varnost cestnega prometa (zagotovljeno polje preglednosti cestnih priključkov ter neovirano vzdrževanje javnih poti);
– pri projektiranju in gradnji prometnega omrežja se poleg merodajnega vozila upošteva veljavne tehnične in ostale predpise ter standarde s področja gradnje, urejanja, uporabe, preglednosti, varnosti, stabilnosti, nosilnosti in vzdrževanja ter odvodnjavanja prometnega omrežja. Vzorec zasaditve površin ob cesti se prilagodi pogojem vzdrževanja cestišča, preglednosti ceste in priključevanja, namestitvi prometne signalizacije in opreme ter infrastrukturnim vodom;
– postavljanje ograj, stebričkov, opornih in podpornih zidov, zasaditev živih mej, drevja, nameščanja ali odlaganja materiala ali predmetov na cestnem zemljišču javne ceste je prepovedano. Načrtovani drevoredi ali druge bariere ob državni cesti morajo biti predvideni na takšni oddaljenosti od državne ceste, da njihove krošnje in koreninski sistem tudi ob največji razrasti ne posegajo v cestno telo in prosti profil državne ceste. Prav tako v območju križišč in priključkov (pregledno polje) ter na notranjih straneh cestnih krivin (pregledna berma) ni dovoljeno vzpostaviti vegetacije, postaviti objekte, naprav, drugih predmetov ipd., ki bi ovirali preglednost cest, križišča ali cestnega priključka;
– postavljanje objektov za oglaševanje je v varovalnem pasu državne ali občinske ceste dovoljeno le s soglasjem upravljavca;
– prečkanja in poteki gospodarske javne infrastrukture v območju državne ceste morajo biti načrtovana izključno v podzemni izvedbi. Morebitna gradnja gospodarske javne infrastrukture v območju državne ceste je dopustna na podlagi predhodno pridobljene stvarne pravice s strani upravljavca ceste;
– pri nadaljnjem projektiranju se upošteva predpise o železniškem prometu, varnosti v železniškem prometu, nivojskih prehodih, zgornjem in spodnjem ustroju železniških prog ter pogojih za gradnjo in poseganje v progovni in varovalni progovni pas javne železniške infrastrukture. Slednji podrobneje opredeljujejo tudi odmike ureditev in vegetacije, katere je dovoljeno postavljati v varovalnem progovnem pasu;
– za vsak nameravan poseg v varovalnem progovnem pasu železniške proge (108 m levo in desno izven naselja in 106 m levo in desno v naselju, merjeno od osi skrajnega tira) se pridobi projektne pogoje in mnenje k projektni dokumentaciji s strani upravljavca javne železniške infrastrukture.
B) Komunalno energetska ureditev območja
Na območju spremembe ZN se za potrebe vodenja predvidenih tras vzdolž cest znotraj območja ohranja koridor komunalnih oziroma energetskih napeljav. Širina koridorja znaša 5 m od roba vozišča.
(1) vodovod
– za potrebe oskrbe obravnavanega območja s pitno, tehnološko in požarno vodo je predvidena izgradnja sekundarnega hidrantnega in vodovodnega omrežja ter postavitev nadzemnih hidrantov;
– ob severni meji območja spremembe ZN je predviden potek trase vodovoda Trebnje–Primštal–Rodine.
(2) kanalizacija
– na obravnavanem območju je predviden ločen kanalizacijski sistem. Odpadne komunalne vode se odvajajo po ločenem kanalizacijskem vodu, ki se priključi na obstoječo kanalizacijo v območju 1. faze Obrtne cone;
– padavinske vode s streh in površin ob objektih se zbirajo in odvajajo v predvideno padavinsko kanalizacijo, katere končna dispozicija je v odprtem odvodniku na parceli številka 542/1 v katastrski občini Trebnje. Padavinske vode s parkirišč se odvajajo preko predvidenih lovilcev olj in maščob v načrtovano padavinsko kanalizacijo;
– padavinske vode z objektov in pripadajočih površin ne smejo biti speljane v naprave za odvodnjavanje železniške proge. Zaradi novih ureditev se ne sme poslabšati ali ogroziti obstoječega sistema odvodnjavanja železniške proge.
(3) komunikacijsko omrežje
– novi vodi se gradijo v cevni kabelski kanalizaciji ustreznih kapacitet in navežejo na obstoječe komunikacijsko omrežje. Pri potekih tras v povoznih površinah se cevi dodatno ščiti. Pri križanju z ostalimi infrastrukturnimi vodi pa se zagotovi ustrezen kot križanja ter upošteva najmanjši horizontalni in vertikalni odmik;
– upošteva se predpise o elektronskih komunikacijah in velja za komunikacijske vode vseh operaterjev v komunikacijskem koridorju zaradi racionalne medsebojne uskladitve vseh tras pri horizontalnem in vertikalnem razmeščanju cevi ter umeščanju posameznih elementov.
(4) elektrika
– za potrebe oskrbe območja z električno energijo je predvidena izgradnja dveh novih transformatorskih postaj (TP2 in TP3), ki sta zazankani in povezani z obstoječo TP Stari trg (TP1) preko visokonapetostne povezave v kabelski izvedbi;
– obstoječi NN nadzemni električni vod, ki prečka obravnavano območje je potrebno opustiti ali kablirati;
– nizkonapetostno kabelsko omrežje mora biti v urbanih področjih zgrajeno kot kabelsko omrežje položeno v PVC kabelski kanalizaciji v težki radialni izvedbi s povezovanjem prostostoječih razdelilnih omar. Zaščitni ukrep pred električnim udarom mora biti s samodejnim odklopom napajanja. Priključno merilne omarice se namestijo na stalno dostopna mesta;
– pri delih v bližini elektroenergetskih vodov in naprav se upoštevajo varstvena pravila in omejitve v varovalnih pasovih elektroenergetskih omrežij ter veljavne tipizacije distribucijskih podjetij, varnostni in tehnični predpisi, normativi in standardi. Razsvetljava cestnih površin se določi tudi skladno s predpisi, ki urejajo mejne vrednosti svetlobnega onesnaževanja okolja;
(5) raba energije
– ogrevanje stavb je možno z izkoriščanjem različnih virov energije, predvsem ekološko sprejemljivih;
– energijska učinkovitost v stavbah se zagotavlja v skladu s cilji lokalnega energetskega koncepta in predpisi o učinkoviti rabi energije v stavbah. Pri tem se upošteva tudi racionalna raba obnovljivih virov energije za delovanje sistemov v stavbi ter možnost namestitve polnilnih mest za električna vozila in infrastrukture za njihovo eventualno poznejšo namestitev;
– gradnja sistemov za izrabo sončne energije za proizvodnjo elektrike je dopustna ob upoštevanju predpisa glede umeščanja fotonapetostnih naprav in sprejemnikov sončne energije, pri čemer ne sme priti do negativnih vplivov na varovana območja narave in kulturne dediščine na sosednjih območjih.
(6) odpadki
– med projektiranjem, gradnjo in v času obratovanja načrtovanih objektov se upošteva veljavne predpise glede odpadkov na splošno, glede ravnanja z odpadki, ki nastanejo pri gradbenih delih, glede obremenjevanja tal z vnašanjem odpadkov, glede odlagališč odpadkov ter glede izvajanja gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov;
– odlaganje gradbenih odpadkov je dovoljeno le na odlagališču s pridobljenim okoljevarstvenim dovoljenjem, medtem ko je na gradbišču dopustno le začasno skladiščenje gradbenih odpadkov;
– povzročitelji komunalne odpadke prepuščajo v nadaljnje ravnanje na prevzemnih mestih, in sicer izvajalcu obvezne občinske gospodarske javne službe, ki zbrane odpadke odvaža v zbirni center ali v mehansko biološko obdelavo. Prevzemna mesta se določijo tako, da je izvajalcu obvezne občinske gospodarske javne službe zagotovljen neoviran dostop.«.
5.b člen se spremeni tako, da se glasi:
Varovanje in izboljšanje delovnega okolja
(1) varstvo pred prekomernim hrupom
– V skladu s predpisom o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v okolju je območje SD ZN razvrščeno v IV. stopnjo varstva pred hrupom (SVPH). Predpisane mejne vrednosti hrupa na območju SD ZN ne smejo presegati mejnih vrednosti za IV. stopnjo varstva pred hrupom. Dejavnosti, ki bodo vir hrupa, pri najbližjih stavbah z varovanimi prostori ne smejo presegati mejnih vrednosti za območje v katero so te stavbe razvrščene. V primeru ugotovitve preseganja emisij hrupa, tudi zaradi prometa, se izvedejo ustrezni ukrepi (aktivni/pasivni) varstva pred hrupom.
– Pri novogradnjah objektov in posegih v obstoječe objekte v varovalnem progovnem pasu železniške proge je treba predvideti tudi ustrezno zaščito pred hrupom zaradi odvijanja železniškega prometa. Upravljavec javne železniške infrastrukture ne bo zagotavljal dodatnih ukrepov varstva pred hrupom, kot tudi ne zaščite pred morebitnimi drugimi vplivi, ki so ali bodo posledica obratovanja železnice za nove objekte in njihove funkcionalne površine niti ne za nova poselitvena območja oziroma za območja spremenjene rabe prostora. Izvedba vseh ukrepov za zaščito novih poselitvenih območij oziroma območij spremenjene rabe prostora ter novih objektov, pred negativnimi vplivi železniške proge, je obveznost investitorjev novih posegov. V vplivno območje infrastrukturnih objektov, kjer so mejne vrednosti kazalcev hrupa za takšne vire že presežene, ni dovoljeno umeščati stavb z varovanimi prostori.
(2) varstvo voda
Pri odvajanju odpadnih voda iz posameznega vira onesnaževanja je upoštevati predpis o emisij snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo. V okviru varovanja voda je potrebno upoštevati:
– odpadne komunalne vode je potrebno odvajati po predvidenem komunalnem kanalu v obstoječi kanalizacijski sistem, katerega končna dispozicija je na CČN Trebnje;
– komunalna kanalizacija mora biti zgrajena vodotesno;
– padavinske vode s streh, cest ter utrjenih zunanjih površin objektov je speljati v predvideni sistem padavinske kanalizacije. Odvodnjavanje padavinskih vod s parkirnih in manipulativnih površin se uredi preko ustrezno dimenzioniranih usedalnikov in standardiziranih lovilcev olj.
(3) varstvo zraka
– Objekti in naprave ne smejo povzročati prekomernega onesnaževanja zunanjega zraka. Obremenitev zraka ne sme presegati dovoljenih koncentracij v skladu z veljavnimi predpisi s področja varovanja kakovosti zunanjega zraka.
(4) varstvo pred požarom
– Na območju spremembe ZN bo zgrajeno hidrantno omrežje z nadzemnimi hidranti. Objekti morajo biti locirani z ustreznimi medsebojnimi požarnimi odmiki med objekti in od parcelnih mej ter z zagotavljanjem potrebnih protipožarnih ločitev ter glede na tehnološke postopke imeti nameščene gasilne aparate za gašenje eventualnih začetnih požarov. Intervencijski dovoz bo omogočen iz regionalne ceste R1-215 Trebnje–Mirna ter preko notranjega cestnega omrežja območja.
– Sončne elektrarne in druge naprave, ki proizvajajo električno energijo iz obnovljivih virov, se lahko v skladu s predpisi o energetski infrastrukturi montira ali vgradi na objekte po predhodni strokovni presoji, s katero se dokaže, da se zaradi take energetske naprave požarna varnost objekta ne bo zmanjšala.
(5) odpadki
– Ravnanje s komunalnimi odpadki se izvaja v skladu z določili občinskega odloka o ravnanju s komunalnimi odpadki. Predvideno je individualno zbiranje in ločevanje odpadkov.
(6) potresna varnost
Objekte je potrebno graditi po pogojih predvidenih za območje, kjer je predvidena maksimalna intenziteta potresa VII. stopnje po MCS. Pri projektiranju se upošteva projektni pospešek tal 0,225 g, ki velja na tem območju za trdna tla.
(7) varstvo naravne in kulturne dediščine
Na območju spremembe ZN niso evidentirane pomembne prvine naravne in kulturne dediščine. Ker gre za načrtovanje večjega posega v prostor v bližini znanih arheoloških najdišč, je na celotnem obravnavanem območju potrebno opraviti predhoden ekstenziven arheološki terenski pregled ter kasneje opravljati občasne arheološke nadzore v fazi gradnje.
(8) varstvo pred elektromagnetnim sevanjem
– Nov poseg v okolje ter rekonstrukcija objekta ali naprave, ki je vir elektromagnetnega sevanja, ne sme povzročiti čezmerne obremenitve, pri čemer je potrebno upoštevati predpise, ki se nanašajo na elektromagnetno sevanje.«.
V 6. členu se v tretji alineji beseda: »PTT« nadomesti z besedo »komunikacijskega«.
V 9. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Vzdolž vseh cest znotraj območja ureditve se vzpostavi gradbena linija. Od roba cestišča oziroma roba pločnika je oddaljena 5 m in vanjo ni dovoljeno posegati z gradnjo objektov, razen zunanjih ureditev. Odmike objektov od regionalne ceste presodi upravljavec državne ceste glede na predvidene ureditve in dejanske razmere na terenu. Za vse posege v varovalnem pasu javne ceste se pridobi soglasje upravljavca. Kolikor bo v fazi realizacije spremembe ZN izkazana potreba po večjih parcelah za obrtno dejavnost, je mogoče posamezne parcele združevati ali pa jih v nasprotnem primeru tudi razmejiti.«.
10. člen se spremeni tako, da se glasi:
Na podlagi predpisa o razvrščanju objektov in OPN (glede na območje podrobnejše namenske rabe) je dopustna še gradnja pomožnih objektov 1274 Druge stavbe, ki niso uvrščene drugje (le 12745 Stavbe za funkcionalno dopolnitev (nadstrešnice do 50 m2)) ter 24205 Objekti za preprečitev zdrsa in ograditev (le ograje in oporni zidovi). Nadstrešnice se oblikujejo kot enoetažne, z ravno, enokapno ali dvokapno streho nizkega naklona, oblikovno usklajene z glavno in spremljajočo stavbo, ki se je lahko dotikajo. Ostali prostorsko izvedbeni pogoji glede načina gradnje, postavitve in oblikovanja, ki ji ta odlok ne določa, se urejajo skladno z določili veljavnega OPN. Določbe Odloka o določitvi pomožnih in drugih objektov, naprav ter drugih posegov v prostor v Občini Trebnje, za katere ni potrebno lokacijsko dovoljenje (Uradni list RS, št. 80/98) veljajo le za objekt št. 29 oziroma parcelo številka 603/10 v katastrski občini Medvedje selo.«.
Odlok se dopolni z naslednjimi načrti:
1.a | Izsek iz OPN – namenska raba prostora | M 1:5000 |
1.b | Izsek iz OPN – gospodarska javna infrastruktura | M 1:5000 |
2. | Pregledna situacija | M 1:2500 |
3. | DKN s prikazom območja urejanja | M 1:1000 |
4. | Geodetski načrt s prikazom območja urejanja | M 1:1000 |
5. | Ureditvena situacija | M 1:500 |
6. | Načrt parcelacije | M 1:500 |
7.a | Pogledi | M 1:200 |
7.b | Prerez A-A | M 1:750 |
8. | Prometna in komunalno-energetska infrastruktura | M 1:500 |
9. | Rešitve in ukrepi za varstvo okolja, narave in varstvo pred nesrečami | M 1:500 |
10. | Prikaz vplivov in povezav s sosednjimi območji | M 1:2500 |
(1) SD ZN se v analogni in digitalni obliki hranijo na sedežu Občine Trebnje, kjer so tudi na vpogled. V primeru odstopanj med analogno in digitalno obliko velja analogna oblika.
(2) SD ZN se posredujejo v prostorsko informacijski sistem skladno s predpisi o urejanju prostora.
Nadzor nad izvajanjem tega odloka se opravlja na podlagi predpisov o urejanju prostora.
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 350-0051/2023-55
Trebnje, dne 21. novembra 2025