Uradni list

Številka 119
Uradni list RS, št. 119/2007 z dne 24. 12. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 119/2007 z dne 24. 12. 2007

Kazalo

6068. Odlok o proračunu Občine Sveta Ana za leto 2009, stran 17360.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, in 110/02 – ZDT-B in 127/06 – ZJZP) in 15. člena Statuta Občine Sveta Ana (Uradni list RS, št. 13/99) je Občinski svet Občine Sveta Ana na 8. redni seji dne 13. 12. 2007 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sveta Ana za leto 2009
SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Sveta Ana za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURE POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
A.         BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
------------------------------------------------------------
KONTO      NAZIV                                ZNESEK V EUR
------------------------------------------------------------
           I. SKUPAJ PRIHODKI                      3.274.287
           (70+71+72+73+74)
           TEKOČI PRIHODKI (70+71)                 1.697.853
70         DAVČNI PRIHODKI                         1.556.934
           700 Davki na dohodek in dobiček         1.430.566
           703 Davki na premoženje                    68.362
           704 Domači davki na blago in               58.006
           storitve
           706 Drugi davki                                 –
71         NEDAVČNI PRIHODKI                         140.919
           710 Udeležba na dobičku in dohodki         29.500
           od premoženja
           711 Takse in pristojbine                    1.120
           712 Denarne kazni                             500
           713 Prihodki od prodaje blaga in           64.780
           storitev
           714 Drugi nedavčni prihodki                45.019
72         KAPITALSKI PRIHODKI                       450.000
           720 Prihodki od prodaje osnovnih          450.000
           sredstev
           721 Prihodki od prodaje zalog                   –
           722 Prihodki od prodaje zemljišč                –
           in nematerialnega premoženja
73         PREJETE DONACIJE                          200.000
           730 Prejete donacije iz domačih           200.000
           virov
           731 Prejete donacije iz tujine                  –
74         TRANSFERNI PRIHODKI                       926.434
           740 Transferni prihodki iz drugih         632.117
           javnofinančnih institucij
           741 Prejeta sred. iz držav.               294.317
           proračuna iz sred. proračuna
           Evropske unije
           II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)        3.437.502
40         TEKOČI ODHODKI                            586.856
           400 Plače in drugi izdatki                154.125
           zaposlenim
           401 Prispevki delodajalcev za              24.705
           socialno varnost
           402 Izdatki za blago in storitve          340.168
           403 Plačila domačih obresti                58.708
           409 Rezerve                                 9.150
41         TEKOČI TRANSFERI                          538.909
           410 Subvencije                             21.836
           411 Transferi posameznikom in             314.643
           gospodinjstvom
           412 Transferi neprofitnim                  27.250
           organizacijam in ustanovam
           413 Drugi tekoči domači transferi         175.180
           414 Tekoči transferi v tujino                   –
42         INVESTICIJSKI ODHODKI                   2.274.525
           420 Nakup in gradnja osnovnih           2.274.525
           sredstev
43         INVESTICIJSKI TRANSFERI                    37.212
           431 Investicijski transferi                17.397
           pravnim in fiz. osebam
           432 Investicijski transfer prorač.         19.815
           uporabnikom
           III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)       –163.214
------------------------------------------------------------
B.         RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
           IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
           IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
           (750+751+752)
75         PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                   –
           750 Prejeta vračila danih posojil               –
           751 Prodaja kapitalskih deležev                 –
           752 Kupnine iz naslova                          –
           privatizacije
            V. DANA POSOILA IN POVEČANJE                   –
           KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)
44         DANA POSOJILA IN POVEČANJE
           KAPITALSKIH DELEŽEV
           440 DANA POSOJILA IN POVEČANJE                  –
           KAPITALSKIH DELEŽEV
           441 Povečanje kapitalskih deležev               –
           in naložb
           442 Poraba sredstev kupnin iz                   –
           naslova privatizacije
           VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
           SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV
           (IV.-V.)
           VII. SKUPNI PRESEŽEK                     –163.214
           (PRIMANJKLJAJ) (I.+IV.)-(II.+V.)
------------------------------------------------------------
C.         RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
           VIII. ZADOLŽEVANJE (500)                        –
50         ZADOLŽEVANJE                              250.000
           500 Domače zadolževanje                   250.000
55
           IX. ODPLAČILO DOLGA (550)                  86.786
           550 Odplačilo dolga                        86.786
           IX. NETO ZADOLŽEVANJE (VIII-IX.)          163.214
           X. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV              0
           NA RAČUNIH (III.+VI.+X.)
           =(I.+IV.+VIII)-(II.+V.+IX.)
           XI. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB               0
           KONCU PRETEKLEGA LETA
------------------------------------------------------------
Posebni del poračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe. Področja proračunske porabe so razdeljena na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavi na spletni strani Občine Sveta Ana.
POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. občinski samoprispevek, ki se uporabi za namene iz odloka o uvedbi samoprispevka,
2. drugi prihodki, ki jih določi občina (npr. komunalni prispevek, vodovodni prispevek, prispevek za asfaltiranje cest) in se uporabijo za izgradnjo infrastrukture.
Pravice porabe na proračunski postavki (na primer 4000 Sredstva za usklajevanje plačnih nesorazmerij), ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe so zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med na primer: glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predsednik sveta, če je tako določeno v statutu).
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 100% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 90% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letuh 10% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finačnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teg pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje odgovornosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finačnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin svet ali predstojnik sveta, če je tako določeno v statutu) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se, zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Proračunski skladi so:
1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 7.250 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZFJ do višine 1.000,00 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZFJ, lahko župan dolžniku do višine 200,00 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Zaradi krtija presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finačnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2009 zadolži do višine 250.000,00 eurov, in sicer za naslednje investicije: izgradnja prizidka vrtca k OŠ in izgradnje telovadnice.
PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Sveta Ana v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 41001-01/2007
Sveta Ana, dne 13. decembra 2007
Župan
Občine Sveta Ana
Silvo Slaček l.r.