Uradni list

Številka 107
Uradni list RS, št. 107/2025 z dne 19. 12. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 107/2025 z dne 19. 12. 2025

Kazalo

Št. 4300-15/2025-2180-17 Ob-3038/25, Stran 3112
Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Kotnikova ulica 5, Ljubljana objavlja
javni razpis 
»Vlaganja v razvoj celovitih turističnih produktov v obliki avtentičnih turističnih doživetij v/ob objektih kulturne dediščine v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija« 
1. Pravne podlage
Podlage za izvedbo javnega razpisa so:
1. Uredba (EU) 2021/1058 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in Kohezijskem skladu (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 60), zadnjič spremenjena z Uredbo (EU) 2024/3236 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. decembra 2024 o spremembi uredb (EU) 2021/1057 in (EU) 2021/1058 v zvezi z regionalno nujno pomočjo za obnovo (RESTORE) (UL L št. 2024/3236 z dne 23. 12. 2024);
2. Uredba (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 159), zadnjič spremenjena z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2025/2190 z dne 22. septembra 2025 o spremembi Priloge I k Uredbi (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in Sveta glede nomenklature za razsežnosti in kode za vrste ukrepov za ESRR, ESS+, Kohezijski sklad in SPP (UL L št. 2025/2190 z dne 24. 10. 2025), (v nadaljevanju: Uredba 2021/1060/EU);
3. Uredba (EU, Euratom) 2020/2092 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 16. decembra 2020 o splošnem režimu pogojenosti za zaščito proračuna Unije (UL L št. 433I z dne 22. 12. 2020, str. 1), zadnjič popravljena s Popravkom (UL L št. 2023/90149 z dne 5. 12. 2023);
4. Uredba (EU, Euratom) 2024/2509 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 23. septembra 2024 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije (UL L št. 2024/2509 z dne 24. 9. 2024), zadnjič popravljena s Popravkom (UL L št. 2025/90732 z dne 18. 9. 2025);
5. Uredba Sveta (EU, Euratom) 2020/2093 z dne 17. decembra 2020 o določitvi večletnega finančnega okvira za obdobje 2021–2027 (UL L št. 433I z dne 22. 12. 2020, str. 11), zadnjič spremenjena z Uredbo Sveta (EU, Euratom) 2024/765 z dne 29. februarja 2024 o spremembi Uredbe (EU, Euratom) 2020/2093 o določitvi večletnega finančnega okvira za obdobje 2021–2027 (UL L št. 2024/765 z dne 29. 2. 2024);
6. Uredba (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. junija 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb ter spremembi Uredbe (EU) 2019/2088 (UL L št. 198/13 z dne 22. 6. 2020, str. 13), zadnjič spremenjena z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2023/2486 z dne 27. junija 2023 o dopolnitvi Uredbe (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z določitvijo tehničnih meril za pregled za določitev pogojev, pod katerimi se šteje, da gospodarska dejavnost bistveno prispeva k trajnostni rabi ter varstvu vodnih in morskih virov, prehodu na krožno gospodarstvo, preprečevanju in nadzorovanju onesnaževanja ali varstvu in obnovi biotske raznovrstnosti in ekosistemov, in za ugotavljanje, ali ta gospodarska dejavnost ne škoduje bistveno kateremu od drugih okoljskih ciljev, ter o spremembi Delegirane uredbe Komisije (EU) 2021/2178 glede posebnih javnih razkritij za te gospodarske dejavnosti (UL L št. 2023/2486 z dne 21. 11. 2023), (v nadaljevanju: Uredba (EU) 2020/852);
7. Uredba o izvajanju uredb (EU) in (Euratom) na področju izvajanja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 21/23 in 13/25);
8. Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US in 18/23 – ZDU-1O in 76/23, 24/25 – ZFisP-1, 39/25 in 85/25 – ZPJS);
9. Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11);
10. Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2025 in 2026 (Uradni list RS, št. 104/24, 17/25 – ZFO-1E, 32/25 – ZJU-1 in 95/25 – ZIPRS2627), oziroma vsakokratni veljavni zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije;
11. Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23, 88/24, 79/25 in 95/25);
12. Proračun Republike Slovenije za leto 2026 (Uradni list RS, št. 104/24 in 95/25), oziroma vsakokratni veljavni proračun Republike Slovenije;
13. Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L, št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), zadnjič popravljena s Popravkom (UL L št. 127 z dne 23. 5. 2018, str. 2);
14. Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) (Uradni list RS, št. 163/22 in 40/25 – ZInfV-1);
15. Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri);
16. Partnerski sporazum med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2021–2027, št. CCI2021SI16FFPA001 z dne 12. 9. 2022;
17. Program evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, z vsemi spremembami;
18. Listina Evropske unije o temeljnih pravicah (UL C št. 202 z dne 7. 6. 2016, str. 389);
19. Konvencija Združenih narodov o pravicah invalidov (Zakon o ratifikaciji Konvencije o pravicah invalidov in Izbirnega protokola h Konvenciji o pravicah invalidov, Uradni list RS – Mednarodne pogodbe, št. 10/08);
20. Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 48/22, 145/22, 17/25 in 56/25);
21. Uredba o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16);
22. Zakon o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 13/18);
23. Strategija slovenskega turizma 2022–2028;
24. Program ukrepov Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 z vsemi spremembami;
25. Odločitev o podpori Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj v vlogi organa upravljanja za strukturna sklada in kohezijski sklad, št. V00308-1/MGTP/0 za javni razpis za izbor operacij »Vlaganja v razvoj celovitih turističnih produktov v obliki avtentičnih turističnih doživetij v/ob objektih kulturne dediščine v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija« z dne 5. 12. 2025.
2. Naziv in sedež posredniškega telesa, ki dodeljuje sredstva: posredniško telo: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo).
3. Uvrstitev javnega razpisa v Program evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji: javni razpis »Vlaganja v razvoj celovitih turističnih produktov v obliki avtentičnih turističnih doživetij v/ob objektih kulturne dediščine v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija« delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru »Programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027«: »CP 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic«, »Prednostna naloga 8: Trajnostni turizem in kultura«, »Specifični cilj RSO4.6. Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma pri gospodarskem razvoju, socialni vključenosti in socialnih inovacijah (ESRR)«.
4. Namen, cilj in predmet javnega razpisa
Namen javnega razpisa je oživljanje kulturne dediščine z njenim vključevanjem v turistično ponudbo in spodbujanje digitalizacije slovenske kulturne dediščine v destinacijah Vzhodne kohezijske regije.
Cilj javnega razpisa je s turističnimi vsebinami obogatiti kulturno dediščino, kar bo vplivalo na pospešeni razvoj turizma v manj razviti regiji Vzhodna Slovenija in imelo multiplikativne učinke na gospodarski razvoj.
Glavni cilji razpisa so:
– Ohranjanje kulturne dediščine: Projekti morajo biti usmerjeni v ohranjanje materialne in nematerialne kulturne dediščine ter v izboljšanje dostopnosti teh kulturnih objektov za javnost.
– Razvoj kulturno-turističnih produktov: Razvoj avtentičnih turističnih produktov, ki temeljijo na lokalni kulturni dediščini, zgodovini in identiteti. Turistični produkti morajo biti dostopni vsem obiskovalcem tudi izven tradicionalnih turističnih sezon.
– Povečanje gospodarskega učinka turizma: Projekti morajo prispevati k ustvarjanju novih delovnih mest, povečanju prihodkov v lokalnem gospodarstvu in izboljšanju kakovosti turističnih storitev. Pomemben cilj je tudi zmanjšanje sezonskosti turizma z razvojem celoletne ponudbe.
– Digitalizacija kulturne dediščine: Vključevanje naprednih digitalnih tehnologij, ki omogočajo interaktivno predstavitev in doživetje kulturne dediščine (npr. virtualne ture, aplikacije, digitalni vodiči, ipd.), da bi se povečala prepoznavnost kulturne dediščine ter izboljšala uporabniška izkušnja.
– Okoljska trajnost: Zagotoviti, da projekti ne povzročajo škode okolju, ampak nasprotno, prispevajo k trajnostnemu ravnanju z viri in zmanjšanju negativnih okoljskih vplivov.
Predmet javnega razpisa je vlaganje v razvoj celovitih turističnih produktov v obliki avtentičnih turističnih doživetij v/ob objektih kulturne dediščine s ciljem dviga ugleda in kakovosti turističnih destinacij Vzhodne Slovenije.
Sofinancirane bodo naslednje aktivnosti:
1. razvoj turističnih produktov,
2. digitalizacija kulturne dediščine,
3. manjše investicije.
5. Regija izvajanja
Operacije se bodo izvajale na območju kohezijske regije Vzhodna Slovenija.
Vsak prijavitelj mora v vlogi na javni razpis nedvoumno opredeliti, v kateri občini se bo v celoti izvajala aktivnost. V primeru, da se bo aktivnost izvajala v dveh oziroma več občinah, mora navesti vse občine.
Prijavitelji bodo upravičeni do sredstev, če bodo imeli na dan oddaje vloge na ta javni razpis sedež na območju kohezijske regije Vzhodna Slovenija. Sedež mora biti vpisan v Poslovni register Slovenije.
Sprememba območja po oddaji vloge ni dovoljena in predstavlja možnost odpovedi pogodbe o sofinanciranju.
6. Ciljne skupine/upravičenci
Prijavijo se lahko organizacije, ki so pristojne za razvoj turizma na destinaciji kohezijske regije Vzhodna Slovenija in imajo to opredeljeno v svojih ustanovnih aktih ter imajo obliko zasebnega zavoda, javnega zavoda, javnega gospodarskega zavoda, občine, lokalne turistične organizacije, regionalne razvojne agencije in druge neprofitne organizacije.
Ciljne skupine so: turistične destinacije, turisti, lokalno prebivalstvo, turistično gospodarstvo ter ostali deležniki s področja kulture in turizma.
7. Pogoji za kandidiranje
Vloga mora izpolnjevati vse zahteve in pogoje javnega razpisa. Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz vsebine celotne vloge.
Glede izpolnjevanja razpisnih pogojev prijavitelj podpiše izjavo, s katero pod kazensko in materialno pravno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu (izjava je del razpisne dokumentacije).
Navodila za dokazovanje izpolnjevanja pogojev za kandidiranje so natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji v točki 2.5.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
Če vloga ne izpolnjuje vseh pogojev, se zavrne. V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o izboru operacije, se pogodba o dodelitvi sredstev ne sklene, sklep o izboru pa se odpravi.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o dodelitvi sredstev, lahko ministrstvo od le-te odstopi, pri čemer je upravičenec dolžan vrniti že prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun do dneva vračila sredstev na ministrstvo.
– Splošni pogoji za prijavitelje
1. Izpolnjevati morajo pogoje, ki so navedeni v 6. točki javnega razpisa za upravičence.
2. Prijavitelj na dan oddaje vloge nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti v višini 50 evrov ali več do ministrstva oziroma njegovih izvajalskih institucij (Slovenskega podjetniškega sklada, Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije), pri čemer neporavnane obveznosti izhajajo iz naslova pogodb o sofinanciranju oziroma o dodelitvi javnih sredstev in so bile kot neporavnane in zapadle spoznane v pravnomočni odločbi sodišča.
3. Prijavitelj na dan oddaje vloge nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ (v višini 50 evrov ali več na dan oddaje vloge). Šteje se, da prijavitelj ne izpolnjuje obveznosti tudi, če na dan oddaje vloge ni imel predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjega leta do dne oddaje vloge.
4. Prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in na dan oddaje vloge ni bil v stanju insolventnosti, v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 176/21 – uradno prečiščeno besedilo, 178/21 – popr., 196/21 – odl. US, 157/22 – odl. US, 35/23 – odl. US, 57/23 – odl. US in 102/23, 25/25 – odl. US in 40/25) in ni v postopku likvidacije po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15, 15/17, 22/19 – ZPosS, 158/20 – ZIntPK-C, 18/21, 18/23 – ZDU-1O, 75/23, 102/24 in 77/25).
5. Za prijavitelja ni podana prepoved poslovanja v razmerju do ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. in 36. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo in 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri).
6. Prijavitelj ni v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči na podlagi odločbe Evropske komisije, ki je prejeto državno pomoč razglasila za nezakonito in nezdružljivo s skupnim trgom Skupnosti.
7. Za iste že povrnjene upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, prijavitelj ni in ne bo pridobil sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna (prepoved dvojnega financiranja).
8. Prijavitelj opravlja dejavnost v Republiki Sloveniji (dejavnost mora biti neposredno povezana s predmetom razpisa) – izpis iz akta o ustanovitvi.
9. Dejanski lastnik(i) družbe v skladu z Zakonom o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 48/22, 145/22, 17/25 in 56/25) ni(so) vpleten(i) v postopke pranja denarja in financiranja terorizma.
– Posebni pogoji za prijavitelje
1. Prijavitelj se zavezuje, da bo v novo nastale turistične produkte vključeval kulturno dediščino, ki je vpisana v register kulturne dediščine in je v lasti občine oziroma države.
2. Prijavitelj ima sklenjen dogovor o sodelovanju z lastnikom ali upraviteljem objekta kulturne dediščine, ki je predmet razvoja turističnega produkta.
3. Prijavitelj ima zaposleno vsaj eno osebo, ki bo skrbela za razvoj in trženje turističnega produkta v/ob objektu kulturne dediščine ali ima sklenjeno pogodbo o sodelovanju z ustrezno institucijo, ki bo to izvajala.
4. Prijavitelj se zavezuje, da se bo turistični produkt ohranjal, nadgrajeval, razvijal in tržil še vsaj 5 let po zaključku sofinanciranja.
5. Prijavitelj se zavezuje, da bo v promocijskih akcijah uporabljal znak in znamko »I Feel Slovenia« ter pri oblikovanju grafične podobe sledil Priročniku celostne grafične podobe znamke Slovenije (vir: http://www.ukom.gov.si/si/promocija_slovenije/znamka_slovenije_i_feel_slovenia).
6. Prijavitelj se zavezuje, da bo dosledno upošteval Navodila organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 (https://evropskasredstva.si/navodila).
7. Prijavitelj, ki je zavezanec za javno naročanje, se zavezuje, da bo pri izbiri zunanjih izvajalcev upošteval določbe Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22 – odl. US, 100/22 – ZNUZSZS, 28/23, 88/23 – ZOPNN-F in 83/25 – ZOUL).
– Posebni pogoji za operacijo
1. Operacija mora biti skladna z namenom, ciljem in s predmetom javnega razpisa ter s cilji »Program EKP 2021–2027«.
2. Iz predložene finančne konstrukcije v okviru prijavljene operacije izhaja, da so v celoti zagotovljena sredstva za zaprtje finančne konstrukcije. Pri tem se poleg lastnih sredstev upoštevajo tudi pričakovana sredstva iz naslova tega javnega razpisa ter premostitvena sredstva za del pričakovanih sredstev iz naslova tega javnega razpisa do povrnitve stroškov.
3. Višina sofinanciranja posamezne operacije lahko znaša najmanj 205.000 EUR in največ 250.000 EUR.
4. Operacija se lahko prične izvajati od datuma objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije.
5. Operacija mora biti izvedena v skladu z načelom, da se ne škoduje bistveno okoljskim ciljem Evropske unije (načelo DNSH), določenim v 17. členu Uredbe (EU) 2020/852.
6. V skladu z 9. členom Uredbe 2021/1060/EU je obvezno spoštovanje horizontalnih načel, ki so navedena v 19. točki tega javnega razpisa.
7. Vlaganja v razvoj celovitih turističnih produktov, ki so predmet prijave, morajo biti trajnejšega značaja (omogočati uporabo najmanj za čas spremljanja projekta in ne za npr. enkratne dogodke) in biti na voljo za uporabo ciljnim skupinam vsaj 9 mesecev na leto.
8. Turistični produkt/doživetje, ki je predmet sofinanciranja, bo trajno na razpolago ciljnim skupinam, brezplačno pa najmanj za čas trajanja projekta in še vsaj 6 mesecev po zaključku projekta.
9. Stroški izvedbe usposabljanj v podporo razvoju turističnih produktov, ogledov primerov dobrih praks turističnih produktov doma in v tujini ne smejo presegati vrednosti 5.000 EUR (brez DDV oziroma z DDV, če upravičenec uveljavlja DDV kot upravičen strošek).
10. Stroški izvedbe izobraževanj/usposabljanj s področja digitalizacije kulturne dediščine ne smejo presegati vrednosti 5.000 EUR (brez DDV oziroma z DDV, če upravičenec uveljavlja DDV kot upravičen strošek).
11. Vrednost manjše investicije ne sme presegati višine 50 % upravičenih stroškov.
12. Manjša investicija vključuje dela vzdrževanja objekta v skladu s Prilogo 3 Uredbe o razvrščanju objektov (Uradni list RS, št. 96/22).
13. V primeru manjših investicij je potrebno zagotoviti:
– razširjeno lokacijsko informacijo,
– izdelan PZI s popisi (dokumentacija mora biti podpisana in žigosana s strani pooblaščenih oseb za pripravo projektne dokumentacije),
– izjavo projektanta, da za tovrstno izvedbo del ni potrebno pridobiti gradbenega dovoljenja,
– kulturnovarstveno soglasje pristojnega organa (Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije – ZVKDS), v primeru, ko gre za posege v kulturno dediščino.
8. Merila za ocenjevanje vlog ter postopek in način izbora operacij
Za vse pravočasne, pravilno označene in popolne vloge strokovna komisija najprej ugotovi, ali vloga izpolnjuje vse pogoje javnega razpisa. Strokovna komisija z merili za ocenjevanje obravnava (oceni) vse pravilno označene, pravočasne, formalno popolne ter hkrati ustrezne (izpolnjujejo vse pogoje javnega razpisa) vloge. Če ugotovi, da ne izpolnjuje vseh pogojev javnega razpisa, se nadaljnje ocenjevanje po merilih ne izvede, vloga pa se zavrne. Vse ostale vloge pa strokovna komisija oceni na podlagi naslednjih meril:
 
Merila 
Max. št. točk
1
KAKOVOST PROJEKTA
35
1.1
Turistični produkt/doživetje temelji na zgodbi 
10
1.2
Podpora turističnih ponudnikov 
10
1.3.
Razpoložljivost turističnega produkta/doživetja
15
2
PRISPEVEK K DOSEGANJU CILJEV STRATEGIJE SLOVENSKEGA TURIZMA 2022–2028
20
2.1
Skladnost turističnih produktov s strategijo
15
2.2
Znak za okolje
5
3
PRISPEVEK K IZBOLJŠANJU POSLOVNEGA OKOLJA
25
3.1
Prodajni plan novih turističnih produktov 
10
3.2
Digitalizacija kulturne dediščine 
15
4
REALNOST IZVEDBE OPERACIJE
20
4.1
Realnost stroškovnika in terminskega načrta 
5
4.2
Sestava delovne skupine za pripravo turističnega produkta/doživetja 
5
4.3. 
Prijavitelj je uspešno kandidiral na Javni razpis za izbor operacij trajnostne obnove in oživljanja kulturnih spomenikov v lasti občin ter vključevanje kulturnih doživetij v slovenski turizem – kohezijska regija Vzhodna Slovenija (Uradni list RS, št. 67/24) Ministrstva za kulturo.
10
5
REGIONALNI KRITERIJ
5
5.1.
Obmejna problemska območja
5
SKUPAJ 
od 1–4
100
SKUPAJ 
od 1–5
 
105
Maksimalno število točk je 100 (brez regionalnega kriterija).
Prag števila točk, nad katerim bo odobreno sofinanciranje je 60 točk. Prag ne vključuje regionalnega kriterija. V primeru, da operacija v okviru meril od 1–4 doseže 60 točk, se upošteva regionalni kriterij in se doda 5 točk, če se operacija izvaja na obmejno problemskem območju (Uredba o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20, 112/22 in 92/24).
Način uporabe in pomen posameznih meril za ocenjevanje vlog sta natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji v točki 1.5.
9. Okvirna razpoložljiva sredstva javnega razpisa
Skupna predvidena višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo razpisa, je 6.890.000 EUR.
Proračunska postavka
Programsko območje
 %
Leto 2026 
(EUR)
Leto 2027 
(EUR)
SKUPAJ 
(EUR)
251242 – RSO4.6. – Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma ESRR MGTŠ 21-27-V-EU 
Vzhod
85
2.928.250
2.928.250
5.856.500
251243 – RSO4.6. – Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma ESRR MGTŠ 21-27-V-SLO 
Vzhod
15
516.750
516.750
1.033.500
Skupaj
100
3.445.000
3.445.000
6.890.000
Vsa sredstva so namenska sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Pravice porabe so na razpolago na evidenčnem projektu: 1630-24-0005 – Krepitev vloge kulture in trajnostnega turizma.
Obdobje razpoložljivosti sredstev za javni razpis obsega proračunska leta v obdobju 2026–2027 oziroma traja do porabe razpisanih sredstev.
Pogodbe o sofinanciranju na osnovi tega javnega razpisa ne bodo podpisane, dokler ne bodo zagotovljena sredstva na evidenčnem projektu in investicije ne bodo uvrščene v načrt razvojnih programov.
V primeru, da se spremeni skupna višina razpisanih sredstev tega javnega razpisa, se to objavi v Uradnem listu Republike Slovenije do izdaje sklepov o izboru.
Dinamika sofinanciranja posamezne podprte operacije bo določena s pogodbo o sofinanciranju v odvisnosti od finančnega načrta izvajanja operacije in od razpoložljivih pravic porabe oziroma proračunskih sredstev.
Izplačila ministrstva so odvisna od razpoložljivosti pravic porabe in proračunskih sredstev za ta namen. Če bi bile ukinjene ali zmanjšane pravice porabe, lahko ministrstvo razveljavi razpis in izdane sklepe o izboru, ali spremeni pogodbeno vrednost ali dinamiko izplačil. Če se upravičenec ne strinja s predlogom spremembe, se šteje, da odstopa od vloge oziroma od pogodbe o sofinanciranju.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče ali spremeni, kar stori z objavo v Uradnem listu Republike Slovenije.
10. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje operacij je za programsko območje kohezijska regija Vzhodna Slovenija:EU/SLO del 85 %:15 %, skupna vrednost sofinanciranja je v višini do 100 % upravičenih stroškov.
11. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov se začne z datumom objave razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije in se konča 15. 10. 2027.
Obdobje upravičenosti javnih izdatkov se začne z datumom objave razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije in se konča 31. 12. 2027.
12. Upravičeni stroški, način financiranja in intenzivnost pomoči
Financiranje po tem javnem razpisu bo potekalo skladno s pravili evropske kohezijske politike, in veljavnimi Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2021–2027 (https://evropskasredstva.si/navodila/).
a. Upravičeni stroški
Upravičeni stroški so naslednji:
1. Razvoj turističnih produktov
Stroški storitev zunanjih izvajalcev:
1. stroški oblikovanja turističnih produktov/doživetij (to so produkti, ki jih organizacija razvije do faze tržne sposobnosti in temeljijo na temeljnih usmeritvah, ciljih in identificiranih priložnostih destinacije). Pri tem se kot strošek razvoja produktov upošteva razvoj in ustvarjanje nove dodane vrednosti inovativnih vsebin in novih povezav – s katerimi se bo okrepil potencial destinacije z izvirnimi motivi za obisk destinacije, 
2. ostali stroški vezani na izvedbo turističnih produktov (npr. kostumi, odkup eksponatov, notranja oprema), 
3. stroški izvedbe usposabljanj v podporo razvoju turističnih produktov, ogledov primerov dobrih praks turističnih produktov doma in v tujini (v vrednosti do 5.000 EUR (brez DDV oziroma z DDV, če upravičenec uveljavlja DDV kot upravičen strošek). 
2. Digitalizacija kulturne dediščine
Stroški storitev zunanjih izvajalcev:
1. stroški zunanjih izvajalcev, ki so povezani z digitalizacijo kulturne dediščine (npr. sodelovanje s področnimi strokovnjaki in strokovnimi združenji, kot so npr. etnologi, rokodelci, arhitekti, strojniki …), svetovanje s področja kulturnih in kreativnih industrij z namenom razvoja izvirnih, edinstvenih in avtentičnih turističnih doživetij, produktov in storitev), 
2. stroški dobave in montaže strojne/digitalne opreme, 
3. stroški zasnove in priprave vsebin (vsebinski koncepti, priprava in urejanje besedil, odkupi vsebin …), 
4. stroški najema igralcev ter stroški izposoje ali nakupa rekvizitov ter drugih pripomočkov, 
5. stroški digitalizacije enot kulturne dediščine: 
– stroški digitalizacije (2D in 3D digitalni zajemi, video in avdio snemanja …), 
– stroški digitalne interpretacije (načrtovanje in razvoj XR rešitev – AR/VR/MR, hologrami, videomapping projekcije, potopitvene izkušnje, video vsebine, mobilne in spletne aplikacije, digitalne rešitve na zaslonih na dotik …), 
– stroški načrtovanja in priprave prostorov za umeščanje digitalnih vsebin, 
– stroški priprave in obdelave podatkov za uporabo v jezikovnih modelih, 
– stroški implementacije naprednih AI orodij na osnovi velikih jezikovnih modelov na področju kulturne dediščine, ki gostujejo na strežnikih v Sloveniji, 
6. stroški avtorskih pravic iz naslova glasbe in naracije, 
7. stroški izvedbe izobraževanj/usposabljanj s področja digitalizacije kulturne dediščine (v vrednosti do 5.000 EUR (brez DDV) oziroma z DDV, če upravičenec uveljavlja DDV kot upravičen strošek). 
Upravičenec mora v primeru pridobivanja novih fotografij, ki so predmet sofinanciranja znotraj tega javnega razpisa, zagotoviti prenos materialnih avtorskih pravic ter fotografij za objavo v bazah Slovenske turistične organizacije in MGTŠ.
3. Stroški manjših investicij
Stroški vzdrževanja objektov v skladu s Prilogo 3 Uredbe o razvrščanju objektov (Uradni list RS, št. 96/22) – Vzdrževanje objekta so dela, ki se izvajajo v obstoječem objektu ali na njem ali na območju njegove zunanje ureditve in so navedena v Prilogi 3, ki je sestavni del Uredbe o razvrščanju objektov, za katera ni potrebno pridobiti gradbenega dovoljenja. Investicija je lahko v vrednosti do 50 % upravičenih stroškov.
V primeru manjših investicij je potrebno priložiti:
– razširjeno lokacijsko informacijo,
– izdelan PZI s popisi (dokumentacija mora biti podpisana in žigosana s strani pooblaščenih oseb za pripravo projektne dokumentacije),
– izjavo projektanta, da za tovrstno izvedbo del ni potrebno pridobiti gradbenega dovoljenja,
– kulturnovarstveno soglasje pristojnega organa ZVKDS, ko gre za posege v kulturno dediščino.
4. Nepovračljivi DDV
DDV ni upravičen strošek, razen če se podpora nanaša na nabave blaga ali storitev, ki jih bo upravičenec uporabil za namene dejavnosti in transakcij, v zvezi s katerimi se v skladu s predpisi o DDV ne šteje za davčnega zavezanca, ali za namene dejavnosti in transakcij, ki so v skladu s predpisi o DDV oproščene plačila DDV, brez pravice do odbitka DDV.
DDV je lahko upravičen strošek za operacije, katerih skupni stroški skupaj z DDV znašajo manj kot 5 mio EUR. Odbitni DDV ni upravičen strošek, če upravičenec ne uveljavi pravice do odbitka DDV. Upravičenec, ki uveljavlja DDV kot upravičen strošek operacije, pod kazensko odgovornostjo poda izjavo (obrazec št. 8 RD), da v skladu z zakonodajo o DDV ne more odbijati vstopnega DDV, plačanega za nabave blaga ali storitev v okviru izvajanja operacije, za katero mu je bila dodeljena podpora.
Upravičenec v izjavi navede razlog, zaradi katerega ne more odbijati vstopnega DDV, in sicer, da se nabave blaga ali storitev v okviru izvajanja operacije nanašajo na eno izmed naslednjih dejavnosti:
– opravljanje oproščene dejavnosti brez pravice do odbitka DDV;
– opravljanje dejavnosti, v zvezi s katerimi se upravičenec ne šteje za davčnega zavezanca, kot je opredeljen v 5. členu Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 86/14, 90/15, 77/18, 59/19, 72/19, 196/21 – ZDOsk, 3/22, 29/22 – ZUOPDCE, 40/23 – ZDavPR-B, 122/23 in 104/24).
Če se podpora nanaša na nabave blaga in storitev v okviru izvajanja operacije, ki jih bo upravičenec uporabil tako za namene transakcij, pri katerih si v skladu z DDV zakonodajo lahko odbija vstopni DDV, kot za transakcije, pri katerih vstopnega DDV ne more odbijati, navede v izjavi iz drugega odstavka tudi delež (%) vstopnega DDV, za katerega nima pravice do odbitka DDV.
Upravičenec, ki je davčni zavezanec, je skladno z Zakonom o DDV in Pravilnikom o izvajanju DDV odgovoren za vse podatke v svojem knjigovodstvu, potrebne za pravilno in pravočasno obračunavanje in plačevanje DDV, za katerega mu je priznana pravica do odbitka vstopnega DDV. Če tega ne zagotovi ustrezno, se to definira kot hujši davčni prekršek.
b. Način financiranja upravičenih stroškov
Financiranje po tem javnem razpisu bo potekalo skladno s pravili evropske kohezijske politike in veljavnimi Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2021–2027 (https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/navodila-in-smernice/).
c. Intenzivnost sofinanciranja
Intenzivnost sofinanciranja znaša do 100 % upravičenih stroškov. Sofinanciranje upravičenih stroškov v okviru tega javnega razpisa ne predstavlja državne pomoči oziroma pomoči po pravilu »de minimis«. Višina sofinanciranja posamezne operacije lahko znaša najmanj 205.000 EUR in največ 250.000 EUR.
13. Razpisni rok
Rok za oddajo vlog je 12. 2. 2026 do 23.59.
Vsebina formalno popolne vloge je navedena v razpisni dokumentaciji, točka 2.6. Navodila za izdelavo popolne vloge so navedena v razpisni dokumentaciji, v točki 3.
13.1 Način prijave na javni razpis
Vlogo je treba poslati preko Spletnega odložišča velikih datotek (SOVD) na elektronski naslov Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport (gp.mgts@gov.si) s pripisom »Ne odpiraj – vloga – naslov javnega razpisa«.
Pred oddajo preko SOVD je potrebno:
a) naložiti vse datoteke (prijava na razpis z vso zahtevano podpisano dokumentacijo ter tudi dokumentacijo v Wordu/Excelu),
b) narediti posnetek zaslona iz katerega bodo razvidne vse naložene datoteke,
c) izbrati datum poteka: 12. 3. 2026,
d) prijavo na razpis z vso priloženo dokumentacijo je potrebno oddati z geslom.
Vsi stroški prijave na javni razpis bremenijo prijavitelja.
Navodila za uporabo SOVD najdete na naslednji povezavi: https://sovd.gov.si/vsebina/navodila.
Imena datotek morajo biti kratka in ne smejo presegati 25 znakov s presledki.
13.2 Dopolnjevanje vlog
Strokovna komisija bo v roku 15 dni od odpiranja vlog pisno po elektronski pošti pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne.
Vloga se dopolnjuje v skladu s pozivom k dopolnitvi na način, da je v svoji končni obliki celovita in v vseh sestavinah usklajena. Dopolnjevanje vlog je mogoče le v roku, določenem v pozivu. Rok za dopolnitev vlog ne sme biti daljši od osmih (8) dni. Predmet dopolnitve ne sme biti višina zaprošenih sredstev, tisti del vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge in tisti elementi vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev.
Če se prijavitelj v postavljenem roku od prejema poziva k dopolnitvi vloge nanj ne odzove, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil.
13.3 Zavrženje vlog
Ministrstvo bo po odpiranju vlog iz nadaljnjega postopka izločilo in s sklepom zavrglo:
– prepozne vloge in prepozno dopolnjene vloge,
– nepopolne vloge, ki po pozivu niso bile ustrezno dopolnjene.
Neustrezno označene vloge bodo zavržene.
Za prepozno se šteje elektronsko podpisana vloga (oziroma dopolnitev ali sprememba), ki ni izpolnjena, digitalno podpisana in oddana preko spletnega odložišča velikih datotek (SOVD) na elektronski naslov Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport (gp.mgts@gov.si) do roka za oddajo 12. 2. 2026 do 23.59.
Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje v slovenskem jeziku izpolnjenega in podpisanega prijavnega obrazca, oddanega v SOVD na elektronski naslov Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport (gp.mgts@gov.si) z vsemi zahtevanimi dokazili.
Za nepopolno se šteje tudi vloga, ki na razpis prispe kot formalno nepopolna in je prijavitelj po formalnem pozivu ne dopolni v zahtevanem osemdnevnem roku.
14. Odpiranje vlog za dodelitev sredstev
Zaradi pričakovanega velikega števila vlog odpiranje vlog ne bo javno in bo izvedeno v prostorih ministrstva, najkasneje v 15 delovnih dneh po datumu za oddajo vlog. Datumi in druge informacije v zvezi z odpiranjem vlog bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-gospodarstvo-turizem-in-sport/.
Na odpiranju bo strokovna komisija preverila pravočasnost, pravilno označenost in popolnost prispelih vlog.
15. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku (60) dni od datuma odpiranja vlog. Sklep o (ne)izboru izda predstojnik ministrstva.
Prijavitelji bodo na podlagi sklepa o izboru in skladno s pozivom ministrstva pozvani k podpisu pogodbe o dodelitvi sredstev. Prijavitelj lahko umakne vlogo za pridobitev sredstev do pravnomočnosti sklepa o izboru.
Zoper sklep o (ne)izboru, lahko prijavitelj v tridesetih (30) dneh od prejema sklepa sproži upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. Predmet tožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. Vložena tožba ne zadrži podpisa pogodb o dodelitvi sredstev z ostalimi (izbranimi) upravičenci.
Rezultati predmetnega javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani ministrstva.
16. Zahteve glede zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja
Izbrani prijavitelj mora zadostiti zahtevam glede informiranja in obveščanja javnosti skladno s 47. in 50. členom Uredbe 2021/1060/EU, veljavnimi Navodili organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–20271.
1 Navodila organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027: https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/03/Navodila_za_komuniciranje_EKP_2021-27_Podpisano.pdf
Ob odobritvi sofinanciranja in ob zaključku projekta mora biti s strani prejemnika objavljena informacija na spletni strani prejemnika in v družbenih omrežjih ter posredovane informacije za medije.
17. Zahteve glede hranjenja dokumentacije in spremljanja ter evidentiranja
Upravičenec bo dolžan zagotavljati dostopnost in hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo, in zagotavljati ministrstvu in drugim nadzornim organom vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe prihodnjih preverjanj še 10 (deset) let po zaključku operacije.
V skladu s 74. členom Uredbe (EU) 2021/1060/EU mora upravičenec voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev, ne glede na računovodska pravila Republike Slovenije. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev, za kar pa bo upravičenec dolžan na istem stroškovnem mestu voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
18. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije nadzornim organom
Upravičenec mora omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega telesa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih slovenskih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljevanju: nadzorni organi) ob smiselnem upoštevanju določbe 82. člena Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec moral omogočil vpogled v računalniške in računovodske programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter v rezultate operacije (iz dokumentarnih in informacijskih sistemov). Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo ali drug nadzorni organ pa lahko opravi pregled na terenu brez predhodne najave. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
19. Upoštevanje horizontalnih načel
V skladu z 9. členom Uredbe 2021/1060/EU je obvezno spoštovanje naslednjih horizontalnih načel:
– spoštovanje temeljnih pravic in skladnost z Listino EU o temeljnih pravicah,
– upoštevanje in spodbujanje enakosti moških in žensk, vključevanje načela enakosti spolov ter vključevanje vidika enakosti spolov,
– preprečevanje diskriminacije na podlagi spola, rase ali narodnosti, vere ali prepričanja, invalidnosti, starosti ali spolne usmerjenosti. Zlasti se upošteva dostopnost za invalide,
– spodbujanje trajnostnega razvoja, ob upoštevanju ciljev ZN glede trajnostnega razvoja, Pariškega sporazuma in »načela, da se ne škoduje bistveno«.
Prijavitelj bo moral zagotoviti skladnost z načeli spoštovanja temeljnih pravic, spodbujanja enakih možnosti moških in žensk, preprečevanje vsake diskriminacije, zlasti v povezavi z dostopnostjo za invalide med osebami, ki so, oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in Uredbo 2021/1060/EU.
Prijavitelj bo moral rezultate operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja ob upoštevanju načela onesnaževalec plača, v skladu z Uredbo (EU) 2021/1060/EU in ob upoštevanju ciljev Organizacije združenih narodov glede trajnostnega razvoja in Pariškega sporazuma.
20. Varovanje osebnih podatkov, poslovna skrivnost in podatki o dejanskih lastnikih: obdelujejo se le tisti osebni podatki, ki jih je potrebno obdelovati za izpolnjevanje zadevnih obveznosti, navedenih v Uredbi 2021/1060/EU, zlasti za spremljanje, poročanje, komuniciranje, objavljanje, vrednotenje, finančno poslovanje, preverjanje in revizije ter po potrebi za določanje upravičenosti udeležencev. Osebni podatki se obdelujejo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov, Uredbo (EU) 2018/1725 Evropskega parlamenta in Sveta ter v skladu in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več na spletni strani https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-gospodarstvo-turizem-in-sport/o-ministrstvu/obvestilo-ministrstva-za-gospodarstvo-turizem-in-sport-o-varstvu-osebnih-podatkov/ »Obvestilo zunanjim osebam po 13. členu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) glede obdelave osebnih podatkov«.
21. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja mejnikov, rezultatov in kazalnikov operacije
Dokazila o doseganju ciljev, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja, so natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji.
Upravičenec mora v vlogi realno prikazati načrtovane cilje operacije. Podatki iz vloge za prijavo (prejete dokumentacije) bodo osnova za spremljanje pričakovanih rezultatov in bodo kot takšni tudi priloga pogodbe o dodelitvi sredstev.
V primeru, da med izvajanjem operacije pride do sprememb, ki bi vplivale na oceno vloge tako, da bi se ocena znižala pod prag sofinanciranih operacij, ministrstvo lahko odstopi od pogodbe o dodelitvi sredstev ter zahteva vrnitev izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
V primeru, da upravičenec ob zaključku operacije ne bo dokazal uresničitev načrtovanih ciljev v celoti, lahko ministrstvo zahteva vračilo že izplačanih sredstev oziroma sorazmernega dela sredstev za nerealizirane aktivnosti, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
22. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvajanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
Če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvajanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, suma goljufij, nasprotja interesov, pojava korupcije ali kršitve drugih obveznosti, ali pa upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo ministrstvo odstopilo od pogodbe, upravičenec pa bo dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
V primeru, da pri izvajanju operacije ministrstvo ali drug organ, pristojen za nadzor nad operacijo ugotovi sum storitve kaznivega dejanja zoper gospodarstvo lahko zadrži izplačilo sredstev do odločitve pristojnega organa glede obstoja kaznivega dejanja na škodo gospodarstva. Času zadržanja sredstev Ministrstvo ni v zamudi z izpolnitvijo obveznosti po pogodbi o sofinanciranju. Obresti v tem času ne tečejo.
23. Posledice, če se ugotovi, da aktivnosti na operaciji niso bile skladne s pravom Unije in pravom Republike Slovenije: če se ugotovi, da aktivnosti na operaciji niso bile skladne s pravom Unije in pravom Republike Slovenije, bo ministrstvo odstopilo od pogodbe, upravičenec pa bo dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
24. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina financiranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo oziroma znesek pomoči: dvojno uveljavljanje stroškov in dvojno financiranje izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. Če se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov ali dvojno financiranje izdatkov, ministrstvo odstopi od pogodbe in zahteva vračilo že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov ali dvojno financiranje izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
25. Razpoložljivost razpisne dokumentacije: vsi potrebni podatki in navodila, ki bodo omogočila izdelavo popolne in pravilne vloge za dodelitev sredstev, so navedeni v razpisni dokumentaciji, ki je od dne objave javnega razpisa dalje objavljena na spletni strani MGTŠ (https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-gospodarstvo-turizem-in-sport/javne-objave/).
26. Dodatne informacije
Dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k razpisni dokumentaciji so prijavitelju dosegljive na spletni strani MGTŠ – področje turizem ter na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na elektronski naslov gp.mgts@gov.si
Vprašanja morajo prispeti na zgornji naslov najkasneje tri delovne dni pred iztekom roka za oddajo vloge. Ministrstvo bo objavilo odgovore na vprašanja najkasneje en delovni dan pred iztekom roka za oddajo vloge, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno. Vprašanja, ki ne bodo pravočasna, ne bodo obravnavana. Objavljeni odgovori na vprašanja postanejo sestavni del razpisne dokumentacije.
Vprašanja in odgovori bodo objavljeni na spletni strani, zato bodite pri postavljanju vprašanj pazljivi, da v njih ne razkrivate morebitnih osebnih podatkov, poslovnih skrivnosti in drugih podatkov, ki ne smejo biti javno objavljeni.
Vprašanja in odgovori bodo javno objavljeni na spletnem naslovu (https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-gospodarstvo-turizem-in-sport/javne-objave/).
Potencialni prijavitelji bodo o vseh novostih sproti obveščeni preko spletne strani https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-gospodarstvo-turizem-in-sport/javne-objave/.
Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti