Št. 122-0007/2025-8 Ob-2226/25, Stran 2024
Na podlagi 78. in 79. člena Zakona o dolgotrajni oskrbi (Uradni list RS, št. 84/23 in 112/24), Pravilnika o koncesijah na področju dolgotrajne oskrbe (Uradni list RS, št. 18/24) in Odloka o splošnih pogojih organiziranja in izvajanja javne službe dolgotrajne oskrbe na domu na območju Občine Divača ter pravila glede pogojev, meril in postopkov za podeljevanje in prenehanje koncesije za opravljanje javne službe dolgotrajne oskrbe na domu v Občini Divača (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32 z dne 9. 6. 2025) Občina Divača objavlja
za podelitev koncesije za izvajanje javne službe dolgotrajne oskrbe na domu v Občini Divača
1. Naziv in naslov koncedenta: Občina Divača, Kolodvorska ulica 3/a, 6215 Divača.
2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je podelitev ene (1) koncesije za izvajanje javne službe dolgotrajne oskrbe na domu (v nadaljevanju: DO na domu), ki obsega storitve, opredeljene v 2. členu Odloka o splošnih pogojih organiziranja in izvajanja javne službe dolgotrajne oskrbe na domu na območju Občine Divača ter koncesijskega akta o pogojih, postopku podeljevanja in prenehanja koncesije za opravljanje javne službe dolgotrajne oskrbe na domu.
Koncedent si pridržuje pravico, da koncesije ne podeli v kolikor s strani pristojnega ministrstva ne bo izdano soglasje k podelitvi koncesije.
3. Koncesijski akt: koncesija se podeljuje na podlagi koncesijskega akta, Odloka o splošnih pogojih organiziranja in izvajanja javne službe dolgotrajne oskrbe na domu na območju Občine Divača ter pravil glede pogojev, meril in postopkov za podeljevanje in prenehanje koncesije za opravljanje javne službe dolgotrajne oskrbe na domu v Občini Divača (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32 z dne 9. 6. 2025).
4. Območje in predviden obseg storitve
Območje izvajanja koncesije obsega celotno območje Občine Divača.
Storitve v koncesiji se bodo izvajale v obsegu glede na izdane odločbe pristojnega centra za socialno delo. Obseg izvajanja storitve se bo prilagajal glede na obseg pravic upravičencev, ki bo izhajal iz odločb pristojnega centra za socialno delo. Storitve se izvajajo vse dni v tednu v skladu s pogoji, ki jih predpisuje veljavna področna zakonodaja.
5. Trajanje koncesijskega razmerja in predviden začetek izvajanja storitve: koncesija za opravljanje storitev DO na domu se podeli za obdobje (deset) 10 let. Storitve se predvidoma začnejo izvajati skladno s potekom postopka izdanih odločb pristojnega centra za socialno delo do upravičenosti posameznikov do DO na domu, predvidoma s 1. 9. 2025.
6. Razpisna dokumentacija in obrazci
Razpisna dokumentacija in obrazci so dosegljivi na spletni strani Občine Divača: http://www.divaca.si, pod rubriko: Javni razpisi in objave.
Koncedent bo morebitne spremembe javnega razpisa oziroma razpisne dokumentacije objavil na Portalu javnih naročil in spletni strani Občine Divača, najkasneje 5 dni pred potekom roka za oddajo ponudb.
7. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik
Ponudbo za pridobitev koncesije lahko poda, kdor izpolnjuje naslednje pogoje:
– je domača ali tuja pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, v Republiki Sloveniji registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, oziroma je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji,
– izpolnjuje kadrovske, prostorske in tehnične pogoje ter standarde za opravljanje DO, ki so določeni v 60. členu zakona in pravilniku, ki ureja kadrovske pogoje, usposabljanje in supervizijo v DO ter pravilniku, ki ureja minimalne prostorske in tehnične pogoje za opravljanje DO,
– zagotavlja storitve DO, kot so pomoč pri osnovnih dnevnih opravilih, pomoč pri podpornih dnevnih opravilih, zdravstvena nega, vezana na osnovna dnevna opravila in storitev za krepitev in ohranjanje samostojnosti,
– izkazuje finančno in poslovno sposobnost,
– ima izdelan podroben program za opravljanje DO na domu na podlagi koncesije,
– zagotavlja kakovostno in varno opravljanje storitev DO na domu,
– mu v zadnjih petih letih ni bila odvzeta koncesija oziroma odpovedana koncesijska pogodba,
– ima poravnane zapadle obvezne dajatve in druge denarne nedavčne obveznosti, ki jih v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, pobira davčni organ, v višini, ki presega 50 evrov. Šteje se, da ponudnik ne izpolnjuje obveznosti iz prejšnjega stavka tudi, če nima predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let od dneva preverjanja,
– ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali v postopku likvidacije,
– mu ni bilo s pravnomočno sodbo ali dokončno odločitvijo upravnega organa prepovedano opravljanje dolgotrajne oskrbe, socialno varstvene ali zdravstvene dejavnosti.
8. Vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije (pogoji, ki da predloži izjave, potrdila in dokazila)
Ponudnik, ki se prijavlja na javni razpis, mora v skladu s Pravilnikom o koncesijah na področju dolgotrajne oskrbe (Uradni list RS, št. 18/24) predložiti naslednje izjave, potrdila in dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe:
– izjavo, da je pravna oseba oziroma samostojni podjetnik posameznik, registriran pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije in navede številko odločbe in datum ter številko vpisa v register samostojnih podjetnikov posameznikov in pravnih oseb,
– izjavo, da se strinja z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi občina in da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije,
– organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika o nameri, da bo pred začetkom opravljanja DO zaposlil izvajalce v skladu s standardi in normativi,
– projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 22,
– program dela opravljanja DO na domu,
– kot dokazilo o finančni in poslovni sposobnosti ponudnik priloži naslednja dokazila:
– letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih treh let, od katerih so zadnji revidirani (revidiranih ni potrebno predložiti samostojnemu podjetniku posamezniku, če k temu sicer ni zavezan),
– bonitetno informacijo AJPES (BON – 2 za gospodarske družbe, BON – 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ali BON – 1/SP za samostojne podjetnike),
– izjavo ponudnika o njegovi poslovni ustreznosti,
– izjavo o morebitnih drugih obveznostih,
– izjavi ponudnika in zakonitega zastopnika ponudnika, če je prijavitelj pravna oseba, da ni bil pravnomočno obsojen,
– druga dokazila, kot izhajajo iz razpisne dokumentacije.
9. Naslov, rok in način predložitve ponudbe
Rok za oddajo ponudbe je 11. 8. 2025 do 12. ure, ne glede na način oddaje ponudbe.
Ponudbo se lahko pošlje po pošti na naslov: Občina Divača, Kolodvorska ulica 3/a, 6215 Divača, ali odda na sedežu Občine Divača v poslovnem času občinske uprave.
Šteje se, da je ponudba pravočasna, v kolikor je najkasneje zadnji dan roka za oddajo ponudb prispela na sedež Občine Divača do 12. ure.
Ponudbe morajo biti posredovane v zaprti ovojnici, označene s pripisom: »Javni razpis – Dolgotrajna oskrba na domu – Ne odpiraj«.
Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden polni naslov ponudnika.
Ponudnik mora oddati prijavo na obrazcih, ki so predpisani z razpisno dokumentacijo in jih izdelati v slovenskem jeziku. Prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene ali prevedene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije. Obrazci morajo biti izpolnjeni v skladu z navodili, datirani in žigosani ter podpisani s strani pooblaščene osebe.
Ponudnik lahko svojo ponudbo dopolnjuje oziroma spreminja do poteka razpisnega roka, kasneje pa ne več. Vse dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, kot to velja za ponudbe in z dodatno oznako »dopolnitev ___ (zaporedna številka dopolnitve) ponudbe na Javni razpis – Dolgotrajna oskrba na domu – Ne odpiraj«.
10. Kriteriji in merila za izbiro med ponudbami
Pri izbiri koncesionarja se upoštevajo naslednja merila:
Merilo 1: Strokovna usposobljenost, izkušnje in reference ponudnika
Ocenjuje se strokovna usposobljenost in izkušnje pri izvajanju socialnovarstvenih storitev, bodisi na ravni pravne osebe ali odgovornih oseb.
KRITERIJ | TOČKE |
Več kot 3 leta izkušenj s socialnovarstvenimi storitvami | 20 |
1 do 3 leta izkušenj | 10 |
Manj kot 1 leto izkušenj oziroma brez ustreznih referenc | 0 |
Dokazila:
– pozitivne pisne reference, ki so potrjene s strani občin, kjer koncesionar opravlja socialnovarstvene storitve najmanj 1 leto.
Na vsakem pisnem potrdilu mora biti navedena tudi telefonska številka in kontaktna oseba na občini, ki je referenco potrdila.
Kot dokazilo se priloži potrjena izjava s strani občin, kjer se koncesija izvaja (koncedent).
Merilo 2: Dostopnost lokacije opravljanja dolgotrajne oskrbe
Ocenjuje se dostopnost poslovnih prostorov ponudnika na področju izvajanja DO za uporabnike, svojce in nadzorne organe.
KRITERIJ | TOČKE |
Poslovni prostor se nahaja do 10 kilometrov izven območja Občine Divača | 15 |
Poslovni prostor se nahaja v razdalji od 11–30 kilometrov izven območja Občine Divača | 10 |
Lokacija je oddaljena več kot 30 kilometrov od izvajanja storitve | 0 |
Dokazila:
– najemna pogodba ali dokazilo o lastništvu poslovnih prostorov
Merilo 3: Ugotovitve iz nadzornih postopkov pri ponudniku
Ocenjuje se, ali so bili ponudniki ali ključne osebe nadzorovani s strani pristojnih organov in ali so bile pri tem ugotovljene nepravilnosti.
KRITERIJ | TOČKE |
Ponudnik ali ključne osebe so bili nadzorovani in ni bilo ugotovljenih nepravilnosti | 15 |
Ugotovljene so bile manjše nepravilnosti, ki so bile odpravljene brez sankcij | 10 |
Večje ali ponavljajoče se kršitve, za katere so bile ponudniku ali ključnim osebam izrečene sankcije | 0 |
Dokazila:
– izjave o nadzornih postopkih in dokazila (zapisniki, obvestila nadzornega organa),
– naveden socialnovarstveni program, v katerem je sodelovala ključna oseba.
Merilo 4: Druge okoliščine in merila glede oblike dolgotrajne oskrbe
Ocenjuje se okoliščine, ki prispevajo h kakovosti in dostopnosti storitve dolgotrajne oskrbe, skladno s Pravilnikom o storitvah, kadrovskih pogojih, usposabljanju in superviziji v dolgotrajni oskrbi (Uradni list RS, št. 15/24). To vključuje organizacijski model z zagotavljanjem dodatnih kadrovskih normativov ter nadstandardne in inovativne rešitve.
4.1. Organizacija izvajanja storitve (30 točk)
Ocenjuje se model izvajanja storitve, vključno z organizacijo dela, delovnim časom, odzivnim časom, postopki sprejemanja uporabnikov, zagotavljanje nadomeščanj in sodelovanje z drugimi službami (npr. patronažo).
KRITERIJ | TOČKE |
Strukturiran, dobro zasnovan in učinkovit model | 30 |
Manj podrobno razdelan model, površno opis organizacije | 15 |
Brez opisa ali neustrezen opis brez konkretnih rešitev | 0 |
Dokazilo:
– za ocenjevanje tega merila se uporabi Obrazec 9 (Program dela izvajanja storitve).
4.2 Inovativnost in nadstandardne rešitve (20 točk)
Ocenjuje se predlog nadstandardnih in inovativnih rešitev, kot so dodatna podpora uporabnikom in svojcem, uporaba digitalnih orodij, vključevanje prostovoljcev in sodelovanje z lokalno skupnostjo, ki prispeva h kakovosti in učinkovitosti storitve.
KRITERIJ | TOČKE |
Najmanj tri jasno opredeljene, izvedljive in dokazljive inovativne rešitve | 20 |
Ena ali dve jasno opredeljeni, izvedljivi in dokazljivi inovativni rešitvi | 10 |
Splošne navedbe inovativnih rešitev brez konkretnih primerov ali brez navedbe rešitev | 0 |
Dokazila:
– opis nadstandardnih vsebin,
– implementacija dobrih praks,
– opisi tehnoloških in organizacijskih rešitev.
Najvišje možno število točk, ki jih je mogoče pridobiti, je 100 točk. Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval vse zahtevane pogoje iz razpisne dokumentacije in bo zbral najvišje število točk v skladu z navedenimi merili.
V primeru enakega števila točk se izbere ponudnik, ki pri merilu 1: Strokovna usposobljenost, izkušnje in reference ponudnika, prejme višje število točk. Če je več takšnih ponudnikov, se izbere ponudnik z najvišjim številom točk pri merilu 2: Dostopnost lokacije opravljanja dolgotrajne oskrbe.
11. Datum odpiranja ponudb
Odpiranje ponudb bo potekalo 11. 8. 2025 ob 13. uri, v sejni sobi Občine Divača, Kolodvorska ulica 3/a, 6215 Divača.
Odpiranje ponudb je javno in na odpiranju sme prisostvovati vsak ponudnik, ki je kandidiral na javnem razpisu.
V kolikor se odpiranja ponudb ne udeleži zakoniti zastopnik ponudnika, se mora predstavnik ponudnika izkazati s pisnim pooblastilom.
Na odpiranju ponudb se preveri, ali so predloženi vsi zahtevani dokumenti kot izhaja iz 8. točke tega razpisa.
Ustreznosti ponudb se na odpiranju ne preverja.
12. Rok o izdaji obvestila o izidu javnega razpisa: o izidu javnega razpisa bodo ponudniki obveščeni najpozneje v 8 dnevih od zaključka preverjanja in ocenitve ponudb.
13. Odgovorna oseba za dajanje informacij v času javnega razpisa
V času objave javnega razpisa je pristojna oseba za dajanje informacij: Romana Derenčin, Občina Divača, višja svetovalka.
Ponudniki lahko zastavijo vprašanja, vezana na javni razpis zgolj pisno preko e-pošte: obcina@divaca.si in sicer do 4. 8. 2025 do 12. ure. Vsa vprašanja in odgovori so javni in bodo lahko objavljeni na spletni strani Občine Divača.
Naročnik si pridržuje pravico, da morebitne spremembe ali dopolnitve javnega razpisa in razpisne dokumentacije objavi kot dopolnitev v uradnem listu (spremembe javnega razpisa) in na spletni strani Občine Divača (spremembe razpisne dokumentacije), najkasneje 10 dni pred potekom roka za oddajo ponudb.