Uradni list

Številka 102
Uradni list RS, št. 102/2025 z dne 5. 12. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 102/2025 z dne 5. 12. 2025

Kazalo

3448. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih, stran 11695.

  
Na podlagi sedmega odstavka 34.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE, 62/24 – odl. US in 102/24 – ZLV-K) in 16., 115. in 131. člena Statuta Občine Pivka (Uradni list RS, št. 58/99, 77/00, 24/01, 110/05, 52/07, 54/10, 111/13 in 96/22) je Občinski svet Občine Pivka na 20. redni seji dne 13. 11. 2025 sprejel
P R A V I L N I K 
o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih 
1. člen 
V Pravilniku o plačah in plačilih za opravljanje funkcije funkcionarjev, plačilih članom delovnih teles občinskega sveta, članom drugih občinskih organov in komisij ter o povračilih stroškov in drugih prejemkih (Uradni list RS, št. 71/23 in 18/25) se besedilo 8. člena spremeni tako, da se glasi:
»Člani občinskega sveta imajo pravico do plačila sejnine za udeležbo na sklepčni seji občinskega sveta, in sicer za redne, izredne in korespondenčne seje. Sejnina za redne in izredne seje občinskega sveta znaša 350,00 EUR bruto, sejnina za udeležbo na korespondenčni seji občinskega sveta pa 55,00 EUR bruto. Sejnina se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji.«
2. člen 
V Pravilniku se besedilo prvega odstavka 9. člena spremeni tako, da se glasi:
»Članom delovnih teles občinskega sveta se za opravljeno delo v odborih ali komisijah določi nagrada v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na redni, izredni ali korespondenčni sklepčni seji, z udeležbo najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina za redno in izredno sejo znaša za predsednika 90,00 EUR bruto, za podpredsednika znaša 70,00 EUR bruto, za člana znaša 55,00 EUR bruto. Sejnina za udeležbo na korespondenčni seji odbora ali komisije znaša 55,00 EUR bruto. Sejnina se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava. Članom odborov in komisij pripada povračilo stroškov prevoza na sejo in nazaj, v enaki višini in pod enakimi pogoji, kot to velja za funkcionarje, ki v samoupravni lokalni skupnosti funkcijo opravljajo nepoklicno.«
3. člen 
V Pravilniku se besedilo drugega odstavka 9. člena spremeni tako, da se glasi:
»V primerih, ko istočasno potekajo seje različnih delovnih teles občinskega sveta hkrati, kar pomeni, da so časovno in lokacijsko združene na enem zasedanju, se članu, ki se seje udeleži (z najmanj 50 % časovno prisotnostjo) in ki je hkrati član dveh ali več delovnih teles občinskega sveta, izplača sejnina za vsako posamično delovno telo, katerega član je. Članu v takem primeru pripada povračilo stroškov enega prevoza na sejo in nazaj.«
4. člen 
V Pravilniku se besedilo 10. člena spremeni tako, da se glasi:
»Članom Štaba za civilno zaščito, se za opravljanje dela na sklepčni seji določi plačilo v višini 55,00 EUR bruto, poveljniku v višini 90,00 EUR bruto in namestniku poveljnika 70,00 EUR bruto. Sejnina za udeležbo na korespondenčni seji Štaba za civilno zaščito znaša 55,00 EUR bruto. Sejnina se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Članom Štaba za civilno zaščito pripada povračilo stroškov prevoza na sejo in nazaj, v enaki višini in pod enakimi pogoji, kot to velja za funkcionarje, ki v samoupravni lokalni skupnosti funkcijo opravljajo nepoklicno.«
5. člen 
V Pravilniku se besedilo drugega odstavka 11. člena spremeni tako, da se glasi:
»Za udeležbo na redni ali izredni sklepčni seji nadzornega odbora se določi sejnina za člana nadzornega odbora v višini 70,00 EUR bruto, za predsednika nadzornega odbora 140,00 EUR bruto in za podpredsednika 95,00 EUR bruto. Sejnina za udeležbo na korespondenčni seji nadzornega odbora znaša 55,00 EUR bruto. Članom Nadzornega odbora pripada povračilo stroškov prevoza na sejo in nazaj, v enaki višini in pod enakimi pogoji, kot to velja za funkcionarje, ki v samoupravni lokalni skupnosti funkcijo opravljajo nepoklicno.«
6. člen 
V Pravilniku se besedilo četrtega odstavka 11. člena spremeni tako, da se glasi:
»Za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma na seji delovnega telesa občinskega sveta se predsedniku, podpredsedniku oziroma članu nadzornega odbora določi sejnina v višini 70,00 EUR bruto. Za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma na seji delovnega telesa občinskega sveta članom Nadzornega odbora pripada povračilo stroškov prevoza na sejo in nazaj, v enaki višini in pod enakimi pogoji, kot to velja za funkcionarje, ki v samoupravni lokalni skupnosti funkcijo opravljajo nepoklicno.«
7. člen 
V Pravilniku se besedilo petega odstavka 11. člena spremeni tako, da se glasi:
»Sejnina se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji.
8. člen 
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 03201-0007/2025-8
Pivka, dne 13. novembra 2025
Župan 
Občine Pivka 
Robert Smrdelj 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti