Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in naslednji) ter 18. člena Statuta Občine Škofljica (Uradni list RS, št. 47/19, v nadaljevanju Statut občine) je Občinski svet Občine Škofljica na 22. redni seji dne 23. 10. 2025 sprejel
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Škofljica
V Odloku o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Škofljica (Uradni list RS, št. 103/24) se 8. člen spremeni tako, da se glasi:
(1) Za opravljanje nalog občinske uprave je v Občini Škofljica ustanovljena Občinska uprava Občine Škofljica, s sedežem v Škofljici in z uradnim elektronskim naslovom obcina@skofljica.si.
(2) Poslovni naslov Občinske uprave Občine Škofljica je Šmarska cesta 3, Škofljica, pošta 1291 Škofljica. Sprememba poslovnega naslova ne pomeni spremembe tega odloka.
(3) Občinsko upravo vodi direktor občinske uprave, usmerja in nadzoruje pa jo župan.
(4) Občinska uprava je organizirana tako, da ima notranje organizacijske enote. V okviru notranje organizacijske enote delujeta tudi prekrškovna organa.
(5) Notranje organizacijske enote so:
– Kabinet župana;
– Oddelek za pravne in družbene zadeve;
– Oddelek za finance, računovodstvo in gospodarstvo;
– Oddelek za investicije in razvojne projekte;
– Oddelek za urejanje prostora, varstvo okolja in komunalne zadeve;
– Oddelek za izvajanje gospodarskih javnih služb in tehnične podpore;
– Inšpektorat in občinsko redarstvo.
(6) Prekrškovna organa znotraj notranje organizacijske enote Inšpektorat in občinsko redarstvo sta:
– Inšpektorat,
– Občinsko redarstvo.
(7) Znotraj občinske uprave se lahko organizira tudi organizacijska enota Režijski obrat, katerega status, organizacijo in delovno področje ureja poseben odlok.
(8) V občinski upravi se naloge občine izvajajo v organizacijskih enotah, v okviru opisa del in nalog posameznega delovnega mesta. Podrobnejša notranja organizacija občinske uprave se določi v aktu o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, in sicer v skladu s kadrovskim načrtom in sredstvi, ki so za delovanje občinske uprave namenjena v proračunu.«
Za 15. členom se dodata nova 15.a in 15.b člen, ki se glasita:
(1) Inšpektorat kot prekrškovni organ občine opravlja inšpekcijski nadzor nad izvajanjem oziroma spoštovanjem zakonov, drugih predpisov na podlagi zakonov in predpisov občine zlasti s področij:
– cest in intervencijskih poti,
– gradnje, za katero z zakonom ni predpisano gradbeno dovoljenje, v delu, ki se nanaša na skladnost s prostorskimi izvedbenimi akti in predpisi občine v okviru njene izvirne pristojnosti,
– prostorskih aktov,
– varstva okolja,
– pogrebne in pokopališke dejavnosti
– spodbujanja razvoja turizma,
– prijave prebivališča,
– volilne in referendumske kampanje,
– oglaševanja,
– urejanja in čiščenja občinskih cest in javnih zelenih površin,
– komunalnih odpadkov,
– pitne vode,
– odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode,
– uporabe grba, zastave, imena in znaka občine in
– drugih področij na podlagi zakonov, drugih predpisov na podlagi zakonov in predpisov občine.
(2) V okviru izvajanja nalog inšpekcijskega nadzora Inšpektorat:
– vodi postopek ter izdaja odločbe in sklepe v upravnem in prekrškovnem postopku,
– vodi predpisane evidence v upravnih in prekrškovnih postopkih,
– sodeluje pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov občine,
– predlaga sprejetje ukrepov pristojnim organom,
– izvaja druge naloge na podlagi zakonov in drugih predpisov.
Občinsko redarstvo kot prekrškovni organ občine v okviru in v skladu s predpisi zagotavlja pripravo programa varnosti občine ter na njegovi podlagi skrbi za javno varnost in javni red na območju občine in je pristojno:
– nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih,
– varovati ceste in okolje,
– skrbeti za varnost na javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
– varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino,
– vzdrževati javni red in mir,
– opravljati druge naloge, določene z zakonom ali predpisom občine, izdanim na podlagi zakona,
– voditi prekrškovni postopek v skladu z zakonom,
– voditi predpisane evidence o izrečenih ukrepih in v zvezi s prekrškovnim postopkom.«
V 16. členu se za drugim odstavkom dodajo novi odstavki, ki se glasijo:
»(3) Inšpekcijsko nadzorstvo neposredno opravljajo vodja Inšpektorata in inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, ki jih določa zakon, in morajo izpolnjevati pogoje, predpisane z zakonom, ki ureja inšpekcijski nadzor.
(4) Naloge Občinskega redarstva opravljajo vodja Občinskega redarstva in občinski redarji kot pooblaščene uradne osebe s pooblastili, ki jih določa zakon, in morajo izpolnjevati pogoje, ki jih določa zakon, ki ureja Občinsko redarstvo.
(5) Z notranjim aktom lahko občina določi, da Inšpektorat in Občinsko redarstvo vodi ena oseba (skupni vodja).
(6) Javni uslužbenci, ki vodijo postopke in odločajo o prekrških, morajo izpolnjevati pogoje, predpisane z zakonom, ki ureja prekrške.«
Akti, ki urejajo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest ter druga notranja navodila, se z določbami tega odloka uskladijo v roku 90 dni po njegovi uveljavitvi.
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 007-8/2024(3)
Škofljica, dne 23. oktobra 2025