Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2025 z dne 30. 4. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2025 z dne 30. 4. 2025

Kazalo

1221. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o normativih in standardih za izvajanje programa glasbene šole, stran 3085.

  
Na podlagi 84. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr., 25/17 – ZVaj, 123/21, 172/21, 207/21, 105/22 – ZZNŠPP, 141/22 in 158/22 – ZDoh-2AA in 71/23) minister za vzgojo in izobraževanje izdaja
P R A V I L N I K 
o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o normativih in standardih za izvajanje programa glasbene šole 
1. člen 
V Pravilniku o normativih in standardih za izvajanje programa glasbene šole (Uradni list RS, št. 76/08, 31/10, 5/11, 47/17, 54/21, 163/22 in 74/23) se v 1.a členu za prvo alinejo doda nova druga alineja, ki se glasi:
»– nižja poklicna izobrazba je tretja raven po KLASIUS-SRV;«.
Dosedanje druga do šesta alineja postanejo tretja do sedma alineja.
2. člen 
V 3. členu se za besedilom člena, ki postane prvi odstavek, doda nov, drugi odstavek, ki se glasi:
»Mentorju se za obdobje, določeno za izvajanje mentorskega dela z dijakom ali študentom, ki opravlja obvezno prakso v skladu z izobraževalnim oziroma študijskim programom, določi naslednji obseg mentorskih ur na teden:
– dve mentorski uri za dijaka 1. in 2. letnika izobraževalnih in prilagojenih izobraževalnih programov srednjega poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja in začetnega letnika izobraževalnih in prilagojenih izobraževalnih programov poklicno-tehniškega izobraževanja ter za študenta 1. letnika višješolskega študijskega programa višjega strokovnega izobraževanja, 1. in 2. letnika visokošolskih strokovnih oziroma univerzitetnih študijskih programov za pridobitev izobrazbe prve stopnje;
– tri mentorske ure za dijaka 3. letnika izobraževalnih in prilagojenih izobraževalnih programov srednjega poklicnega izobraževanja, 3. in 4. letnika izobraževalnih in prilagojenih izobraževalnih programov srednjega strokovnega izobraževanja, zaključnega letnika izobraževalnih in prilagojenih izobraževalnih programov poklicno-tehniškega izobraževanja in izobraževalnih programov poklicnega tečaja ter za študenta 2. letnika višješolskega študijskega programa višjega strokovnega izobraževanja, 3. in 4. letnika visokošolskih strokovnih oziroma univerzitetnih študijskih programov za pridobitev izobrazbe prve stopnje, 1. in 2. letnika magistrskih študijskih programov za pridobitev izobrazbe druge stopnje in 3., 4. in 5. letnika enovitih magistrskih študijskih programov za pridobitev izobrazbe druge stopnje.«.
3. člen 
V 4. členu se v drugem odstavku število »9« nadomesti z besedo »devetimi«.
Za drugim odstavkom se doda nov tretji odstavek, ki se glasi:
»Ne glede na prejšnji odstavek lahko ravnatelj glasbene šole, ravnatelj, ki opravlja funkcijo direktorja, in ravnatelj organizacijske enote v glasbenih šolah z devetimi in več oddelki v okviru delovne obveznosti opravi največ pet ur pouka na teden. Ure pouka, ki jih opravi ravnatelj, se določijo v pogodbi o zaposlitvi.«.
Dosedanji tretji, četrti in peti odstavek postanejo četrti, peti in šesti odstavek.
V novem četrtem odstavku se v prvem stavku število »9« nadomesti z besedo »devetimi«.
4. člen 
Besedilo 7. člena se spremeni tako, da se glasi:
»V glasbeni šoli z 18 in več oddelki se za opravljanje računovodskih del sistemizira eno delovno mesto izmed naslednjih delovnih mest:
1. računovodja VI
2. glavni računovodja VI
3. računovodja VII/1
4. glavni računovodja VII/1
5. računovodja VII/2 (III)
6. računovodja VII/2 (II)
7. računovodja VII/2 (I)
8. glavni računovodja VII/2
V glasbeni šoli z manj kot 18 oddelki se delovno mesto iz prejšnjega odstavka sistemizira v ustreznem deležu, vendar ne manj kot 0,50 delovnega mesta.
Glasbena šola s 23 in več oddelki sistemizira delovno mesto računovodje VI, glavnega računovodje VI, računovodje VII/1, glavnega računovodje VII/1, računovodje VII/2 (III), računovodje VII/2 (II), računovodje VII/2 (I) ali glavnega računovodjo VII/2 in delovno mesto knjigovodje V ali knjigovodje VI v skladu z naslednjimi merili:
Število oddelkov
Delež delovnega mesta računovodje
Delež delovnega mesta knjigovodje
23–30
1,00
0,25
31–38
1,00
0,50
39–46
1,00
0,75
47–54
1,00
1,00
55–62
2,00
0,25
63 in več
2,00
0,50
Knjigovodja V ima srednjo izobrazbo ali srednjo strokovno izobrazbo, knjigovodja VI pa višjo strokovno izobrazbo.
Računovodja VI in glavni računovodja VI imata višjo strokovno izobrazbo.
Kriterija za prehod javnega uslužbenca z delovnega mesta računovodja VI na delovno mesto glavnega računovodje VI sta:
– pet let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami,
− izobraževanje oziroma usposabljanje na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 24 ur v petih letih.
Računovodja VII/1 in glavni računovodja VII/1 imata višješolsko izobrazbo (prejšnja), visokošolsko izobrazbo prve stopnje ali visokošolsko strokovno izobrazbo (prejšnja). Kriterija za prehod javnega uslužbenca z delovnega mesta računovodje VII/1 na delovno mesto glavnega računovodje VII/1 sta:
– pet let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami,
− izobraževanje oziroma usposabljanje na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 24 ur v petih letih.
Računovodja VII/2 ima visokošolsko izobrazbo druge stopnje, specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja).
Kriterija za prehod javnega uslužbenca z delovnega mesta računovodja VII/2 (III) na delovno mesto računovodja VII/2 (II) sta:
− pet let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami,
− izobraževanje oziroma usposabljanje na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 24 ur v petih letih.
Kriterija za prehod javnega uslužbenca z delovnega mesta računovodja VII/2 (II) na delovno mesto računovodja VII/2 (I) sta:
− sedem let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami,
− izobraževanje oziroma usposabljanja na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 32 ur v petih letih.
Glavni računovodja VII/2 ima visokošolsko izobrazbo druge stopnje, specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja), 12 let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami ter izobraževanje oziroma usposabljanje na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 56 ur v zadnjih petih letih.«.
5. člen 
Besedilo 8. člena se spremeni tako, da se glasi:
»V glasbeni šoli z 18 in več oddelki se za opravljanje administrativnih del sistemizira eno delovno mesto izmed naslednjih delovnih mest:
1. tajnik VIZ VI (II)
2. tajnik VIZ VI (I)
3. tajnik VIZ VII/1 (II)
4. tajnik VIZ VII/1 (I)
5. poslovni sekretar VII/1
6. poslovni sekretar VII/2
V glasbeni šoli z manj kot 18 oddelki se delovno mesto iz prejšnjega odstavka sistemizira v ustreznem deležu, vendar ne manj kot 0,50 delovnega mesta.
Glasbena šola s 30 in več oddelki lahko sistemizira delovno mesto tajnika VIZ VI (II), tajnika VIZ VI (I), tajnika VIZ VII/1 (II), tajnika VIZ VII/1 (I), poslovnega sekretarja VII/1 ali poslovnega sekretarja VII/2 in delovno mesto administratorja V ali administratorja VI v skladu z naslednjimi merili:
Število oddelkov
Delež delovnega mesta tajnika VIZ VI oziroma poslovnega sekretarja
Delež delovnega mesta administratorja
30–38
1,00
0,25
39–48
1,00
0,50
49–60
1,50
0,25
61–72
1,50
0,50
73 in več
2,00
0,25
Administrator V ima srednjo strokovno ali splošno izobrazbo. Administrator VI višjo strokovno izobrazbo.
Tajnik VIZ VI ima višjo strokovno izobrazbo. Kriterija za prehod javnega uslužbenca z delovnega mesta tajnik VIZ VI (II) na delovno mesto tajnik VIZ VI (I) sta:
– pet let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami,
− izobraževanje oziroma usposabljanje na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 24 ur v petih letih.
Tajnik VIZ VII/1 ima višješolsko izobrazbo (prejšnja), visokošolsko izobrazbo prve stopnje ali visokošolsko strokovno izobrazbo (prejšnja). Kriterija za prehod javnega uslužbenca z delovnega mesta tajnik VIZ VII/1 (II) na delovno mesto tajnik VIZ VII/1 (I) sta:
– pet let delovnih izkušenj na delovnih mestih s sorodnimi oziroma primerljivimi nalogami,
− izobraževanje oziroma usposabljanje na strokovnem področju delovnega mesta v obsegu najmanj 24 ur v petih letih.
Poslovni sekretar VII/1 ima višješolsko izobrazbo (prejšnja), visokošolsko izobrazbo prve stopnje ali visokošolsko strokovno izobrazbo (prejšnja).
Poslovni sekretar VII/2 ima visokošolsko izobrazbo druge stopnje, specializacijo po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja).«.
6. člen 
10. člen se spremeni tako, da se glasi:
»10. člen 
(hišnik in tehniški sodelavec) 
V glasbeni šoli se za opravljanje tehničnih in vzdrževalnih del sistemizira delovno mesto hišnika ali tehniškega sodelavca v skladu z naslednjimi merili:
Število oddelkov
Delež delovnega mesta hišnika oziroma tehniškega sodelavca
do 7
0,25
8–13
0,50
14–19
0,75
20–31
1,00
32–45
1,50
46–65
2,00
66 in več
2,50
V glasbenih šolah s podružnicami se za vsako podružnico sistemizira dodatnih 0,10 delovnega mesta hišnika ali tehniškega sodelavca.
Hišnik IV ima srednjo poklicno izobrazbo, hišnik V srednjo izobrazbo ali srednjo strokovno izobrazbo, tehniški sodelavec VI pa višjo strokovno izobrazbo.«.
7. člen 
11. člen se spremeni tako, da se glasi:
»11. člen 
(čistilec) 
V glasbeni šoli se na 900 m2 notranje talne čistilne neto površine sistemizira eno delovno mesto čistilca, v šoli z večjo oziroma manjšo površino pa v ustreznem deležu.
Čistilec II ima končano osnovnošolsko izobrazbo, čistilec III pa nižjo poklicno izobrazbo.«.
8. člen 
11.a člen se spremeni tako, da se glasi:
»11.a člen 
(pravica do položajnega dodatka) 
Če se na podlagi normativov za administrativna, računovodska ali tehnična delovna mesta sistemizirajo najmanj tri enakovrstna delovna mesta in se na teh delovnih mestih tudi zaposlijo delavci, se lahko ravnatelj z delavcem na podlagi pisnega sporazuma o prenosu pooblastil z delavcem, ki je razporejen na delovno mesto, ki je uvrščeno v najvišjo tarifno skupino oziroma, ki ima najvišji izhodiščni plačni razred delovnega mesta, v pogodbi o zaposlitvi dogovori o izvajanju nalog vodenja, koordiniranja in organiziranja ostalih delavcev na teh delovnih mestih ter pravico do položajnega dodatka v skladu s predpisi, ki urejajo položajni dodatek v javnem sektorju. V takšnem primeru se mora v aktu o organizaciji in sistemizaciji oblikovati notranja organizacijska enota.
Za enakovrstno delovno mesto se za potrebe tega pravilnika štejejo administrativna, računovodska ali tehnična delovna mesta v isti plačni podskupini, naloge na teh delovnih mestih pa so enake ali podobne.
Če se na podlagi normativov sistemizira manjše število enakovrstnih delovnih mest oziroma zaposli manjše število delavcev, kot je to določeno v prvem odstavku tega člena, glasbena šola pa v aktu o organizaciji in sistemizaciji sistemizira dodatna enakovrstna delovna mesta oziroma sklene pogodbo o zaposlitvi za takšna delovna mesta in ima za njih zagotovljena finančna sredstva, mora glasbena šola iz istega vira zagotoviti tudi sredstva za položajni dodatek za delavca, kateremu je s pogodbo o zaposlitvi določena dolžnost vodenja, koordiniranja in organiziranja ostalih delavcev.«.
KONČNA DOLOČBA 
9. člen 
(začetek veljavnosti) 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 0070-26/2025
Ljubljana, dne 22. aprila 2025
EVA 2025-3350-0021
Dr. Vinko Logaj 
minister 
za vzgojo in izobraževanje 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti