Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/2025 z dne 25. 4. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/2025 z dne 25. 4. 2025

Kazalo

1167. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Pivka, stran 3014.

  
Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 3018, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 11. in 16. člena Statuta Občine Pivka (Uradni list RS, št. 58/99, 77/00, 24/01, 110/05, 52/07, 54/10, 111/13 in 96/22) je Občinski svet Občine Pivka na 17. redni seji dne 10. 4. 2025 sprejel
O D L O K 
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Pivka 
1. člen 
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave občine Pivka (Uradni list RS, št. 83/24) se v 8. členu četrti odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Opravljanje nalog občinske uprave se izvaja v naslednjih organizacijskih enotah:
– Oddelek za splošne zadeve, družbene dejavnosti in projekte,
– Oddelek za proračun in finance,
– Oddelek za upravljanje z nepremičninami in urejanje prostora,
– Oddelek za investicije in infrastrukturo.«
2. člen 
V 11. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»V času odsotnosti ali zadržanosti župana ga po pooblastilu nadomešča podžupan, direktor ali drugi javni uslužbenec.«
3. člen 
V 11. členu se tretji odstavek spremeni tako, da se glasi:
»V času nadomeščanja, pooblaščenec, določen iz strani župana, opravlja tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti.«
4. člen 
V 22. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Občinska uprava opravlja sledeče naloge:
Na področju Splošnih zadev, družbenih dejavnosti in projektov se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– delovanje občinskega sveta, župana in občinske uprave,
– pripravo odlokov in drugih splošnih aktov, pogodb, gradiv in osnutkov sklepov, ki so vezani na delo urada župana,
– strokovna dela, povezana z volitvami in imenovanji,
– tehnične, organizacijske in druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave,
– strokovne in organizacijske naloge za organe občine, občinski svet, delovna telesa in druge organe,
– kadrovske zadeve,
– stike z javnostjo in informiranje javnosti,
– protokolarne zadeve (mednarodne, medobčinske in druge),
– naloge glavne pisarne in upravno poslovanje,
– financiranje varstva in vzgoje predšolskih otrok,
– naloge in financiranje vzgoje in izobraževanja v osnovni šoli v dogovoru s pristojnim ministrstvom,
– javne zavode in koncesije s področja zdravstva, sociale in drugih negospodarskih javnih služb,
– lekarniško dejavnost,
– ljubiteljsko kulturo in kulturno dediščino,
– socialno varstvo, mlade in starejše,
– šport, telesno kulturo in rekreacijo,
– športne objekte in vzdrževanje športnih površin,
– razvoj, načrtovanje in pospeševanje negospodarskih javnih služb,
– strokovni nadzor in financiranje negospodarskih javnih služb,
– izvajanje programov javnih del v sodelovanju z zavodi in društvi,
– naloge s področja zaščite, reševanja in požarne varnosti,
– izvajanje javnih razpisov (prijave na razpise, objava razpisov), strokovne, tehnične in organizacijske naloge, povezane z javnimi razpisi),
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju družbenih dejavnosti in prenesenih nalog s strani države,
– spremljanje državnih, evropskih in drugih razpisov z namenom pridobivanja zunanjih virov za financiranje razvojnih projektov in programov občine,
– pripravo, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela na razvojnih projektih na področju dela,
– usklajevanje in vodenje aktivnosti v procesih povezovanja in vključevanja občine v projekte Evropske unije, drugih mednarodnih skupnosti in združenj ter sodelovanje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja občine,
– usklajevanje in vodenje aktivnosti občine za pridobivanje finančnih sredstev za razvojne projekte iz področja dela,
– sodelovanje pri splošni promocijsko-informativni dejavnosti občine in pripravi publikacij, gradiv in drugih promocijskih vsebin,
– pripravo ustreznih dokumentov (DIIP, PIZ, IP) za potrditev investicij ter izpeljavo postopkov javnega naročanja za projekte iz področja dela,
– izvajanje programa upravljanja območij Natura 2000 v občini,
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju oddelka in prenesenih nalog s strani države,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– priprave predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– druge naloge, ki jih določajo zakon in splošni akti občine.
Na področju proračuna in financ se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– pripravo občinskega proračuna, rebalansa proračuna in zaključnega računa,
– analizo prihodkov in odhodkov občine ter iskanje optimalizacije proračunske porabe na različnih delovnih področjih občinske uprave,
– finančno poslovanje,
– obračun plač,
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– fakturiranje,
– pripravo strokovnih nalog, povezanih s financiranjem javnih služb,
– delo z ožjimi deli občin in strokovna pomoč pri izvajanju finančnega poslovanja ožjih delov občin,
– pripravo občinskih odlokov in aktov s področja gospodarstva in financ,
– sodelovanje z ostalimi subjekti in dejavniki na področju gospodarstva,
– za občinske organe in za potrebe zunanjih institucij ter državnih organov.
Na področju upravljanja z nepremičninami in urejanja prostora se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– priprave prostorskih planskih in prostorskih izvedbenih aktov občine,
– sodelovanje pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
– vključevanje varstva okolja in narave v načrtovanje prostora, varovanje naravne dediščine,
– vključevanje varstva kulturne dediščine v načrtovanje prostora,
– priprave urbanističnih rešitev za pomembnejše stavbne in infrastrukturne posege občine,
– izdaje potrdil iz uradnih evidenc in drugih dokumentov, povezanih z načrtovanjem prostora in graditvijo objektov,
– vodenje prostorskega informacijskega sistema: zbiranje, evidentiranje in analiziranje podatkov o namenski rabi prostora, vodenje evidenc o zemljiščih za gradnjo stavb, vodenje drugih evidenc za odmero nadomestil in davkov,
– odmere komunalnega prispevka,
– spremljanje izpolnjevanja koncesijskih pogodb za rabo naravnih (okoljskih) virov na območju občine,
– spremljanje izpolnjevanja pogodb o najemu zemljišč in prostorov telekomunikacijskih podjetij,
– gospodarjenje z zemljišči in nepremičninami v lasti občine,
– pripravo načrtov prodaje, najema in zakupa občinskih zemljišč (gozdna, kmetijska, stavbna),
– pripravo načrtov nakupa zemljišč za potrebe občinskih projektov in izvedbo potrebnih postopkov,
– izvajanje prostorskih ukrepov: začasnih ukrepov za zavarovanje urejanja prostora, zakonite predkupne pravice občine, razlastitve in omejitve lastninske pravice ter drugih prostorskih ukrepov,
– vodenje registra nepremičnin (zemljišč, poslovnih stavb, stanovanjskih objektov) v občinski lasti,
– tekoče in investicijsko vzdrževanje poslovnih objektov, stanovanj in drugih stavb,
– oddajo in prodajo poslovnih objektov, stanovanj in drugih stavb ter zemljišč v občinski lasti,
– oddajanje občinskih stanovanj v najem, vodenje registra zasedenosti občinskih stanovanj, vodenje evidence o stanju, kakovosti stanovanj ter njihove tržne vrednosti z vidika prodaje in najema,
– redni letni nadzor preverjanja upravičenosti do najema občinskih stanovanj ter redno izvajanje usklajenih postopkov za prekinitev pogodb najemnikom, ki niso upravičeni do uporabe občinskega stanovanja,
– naloge s področja NUSZ,
– pregled in razpolaganje z rezervnim skladom občinskih stanovanj,
– pripravo predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– gospodarjenje z gozdovi na občinskih zemljiščih,
– nadzor in ukrepanje za varovanje zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom, zbiranje in odlaganje odpadkov, varnost cest in druge dejavnosti iz občinske pristojnosti,
– naloge redarske službe in inšpekcijskih postopkov,
– skrb za delovanje in dopolnjevanje občinskega prostorskega GIS sistema.
Na področju investicij in infrastrukture se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– vodenje in finančno spremljanje investicij,
– usklajevanje in nadzor nad investicijami posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov proračuna,
– pripravo ustreznih dokumentov (DIIP, PIZ, IP) za potrditev investicij ter izpeljavo postopkov javnega naročanja,
– razvoj, načrtovanje in pospeševanje gospodarskih javnih služb (investicije v pokopališke in pogrebne dejavnosti, oskrbo s pitno vodo, odvajanje in čiščenje odpadne vode, zbiranje in ravnanje z odpadki, urejanje javnih in zelenih površin …),
– urejanje javne razsvetljave in omrežij elektronskih komunikacij,
– strokovni nadzor in financiranje gospodarskih javnih služb,
– investicijsko vzdrževanje javne komunalne infrastrukture ter drugih objektov in naprav,
– urejanje cestne infrastrukture in prometa v splošnem,
– izdajanje predpisanih dokumentov, povezanih s posegi v varovalnem pasu občinskih cest pri načrtovanju prostora in graditvi objektov,
– naloge s področja urejanja vodotokov in zagotavljanja poplavne varnosti,
– priprave predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja.«
5. člen 
Splošni akt, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, sprejme župan v roku 60 dni po uveljavitvi tega odloka.
6. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 9000-0003/2025
Pivka, dne 10. aprila 2025
Župan 
Občine Pivka 
Robert Smrdelj 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti