Št. 387-BO/2024 Ob-2956/24, Stran 2243
Fundacija za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v Republiki Sloveniji (v nadaljevanju FIHO), Stegne 21/c, Ljubljana, na podlagi Zakona o lastninskem preoblikovanju Loterije Slovenije (Uradni list RS, št. 44/96, 47/97, 102/07, 26/11, 109/11, 58/12, 29/17 ZŠpo-1, v nadaljevanju ZLPLS), Pravil Fundacije za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v RS (Uradni list RS, št. 9/99, 89/99, 45/05, 23/08, 9/09 in 128/22, v nadaljevanju Pravila FIHO), Pravilnika o merilih in pogojih za uporabo sredstev Fundacije za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v RS (Uradni list RS, št. 92/98, 45/05, 23/08, 9/09, 63/24, v nadaljevanju Pravilnik FIHO), Navodila za uporabo meril pri ocenjevanju finančno ovrednotenih letnih delovnih programov invalidskih in humanitarnih organizacij (besedilo z dne 2. 10. 2012, 9. 10. 2013, 11. 9. 2014 in 18. 9. 2024 v nadaljevanju Navodila) in sklepa 9. redne seje Sveta FIHO z dne 18. 9. 2024 objavlja
za razporeditev sredstev FIHO v letu 2025
1. Predmet razpisa
Predmet razpisa je financiranje oziroma sofinanciranje:
– izvajanja posebnih socialnih programov in storitev invalidskih organizacij ter programov humanitarnih organizacij za reševanje socialnih stisk in težav oziroma reševanje socialnih potreb posameznikov,
– delovanja invalidskih in humanitarnih organizacij,
– naložb v osnovna sredstva invalidskih in humanitarnih organizacij ter njihovo vzdrževanje.
FIHO ne bo so/financirala tistih storitev, ki spadajo v mrežo javne službe oziroma je njihovo so/financiranje urejeno na drug način oziroma z drugo zakonodajo.
2. Višina razpoložljivih sredstev
V javnem razpisu za razporeditev sredstev fundacije v letu 2025 so tako načrtovana sredstva v skupni višini 22.843.637,25 EUR, in sicer:
a) za invalidske organizacije: 14.848.364,21 EUR
– od tega za nerazporejena rezervna sredstva: 148.483,64 EUR
– za financiranje oziroma sofinanciranje posebnih socialnih programov in storitev ter delovanje organizacij: 13.799.880,57 EUR
– ter za naložbe v osnovna sredstva in njihovo vzdrževanje: 900.000,00 EUR
b) za humanitarne organizacije: 7.995.273,04 EUR
– od tega za nerazporejena rezervna sredstva: 79.952,73 EUR
– za financiranje oziroma sofinanciranje socialnih programov in storitev ter za delovanje organizacij 7.677.860,70 EUR
– ter za naložbe v osnovna sredstva in njihovo vzdrževanje: 237.459,61 EUR
Nerazporejena rezervna sredstva se uporabljajo v skladu z Navodilom o razpolaganju z rezervnimi sredstvi.
3. Pogoji za prijavo
Na razpis za razporeditev sredstev FIHO se lahko prijavijo:
– invalidske organizacije, ki so ta status pridobile z odločbo pristojnega ministrstva najkasneje na dan oddaje vloge po Zakonu o invalidskih organizacijah (Uradni list RS, št. 108/02, 61/06 – ZDru-1),
in
– humanitarne organizacije, ki so ta status pridobile z odločbo pristojnega ministrstva najkasneje na dan oddaje vloge po Zakonu o humanitarnih organizacijah (Uradni list RS, št. 98/03, 61/06 – ZDru-1).
4. Pogoji za financiranje
Iz sredstev FIHO se lahko financirajo oziroma sofinancirajo tiste organizacije, ki izpolnjujejo razpisne pogoje, poleg tega pa morajo izpolnjevati še naslednje pogoje:
– da izvajajo najmanj en posebni socialni program na državni ravni (invalidske organizacije) ali program nacionalnega pomena za funkcionalno, socialno ali zdravstveno ogrožene posameznike s celotnega območja države (humanitarne organizacije),
– da se iste dejavnosti v celoti ne izvajajo v okviru javne službe,
– da imajo izdelan finančno ovrednoten letni delovni program za leto 2025, iz katerega so razvidni delovanje organizacije, programi in storitve ter morebitne naložbe v osnovna sredstva organizacije in njihovo vzdrževanje,
– da so pravočasno posredovale poročila o izvedbi programov v skladu s 23. členom Pravilnika FIHO, če so prejele sredstva v preteklih letih,
– da izvajanje posebnih socialnih programov in storitev invalidskih organizacij ter programov in storitev humanitarnih organizacij ni pogojeno s članstvom v invalidskih in humanitarnih organizacijah,
– organizacije, ki se na razpis prijavljajo prvič ali ponovno, morajo na predpisanem obrazcu iz spletne aplikacije hkrati z vlogo predložiti tudi zadnje letno poročilo o izvajanju prijavljenih programov.
5. Dokumentacija, ki je sestavni del vloge
Organizacije, ki kandidirajo za sredstva FIHO za izvajanje posebnih socialnih programov in storitev invalidskih organizacij ter programov in storitev humanitarnih organizacij za reševanje socialnih stisk in težav oziroma reševanje socialnih potreb posameznikov ter za delovanje invalidskih in humanitarnih organizacij, morajo k vlogi za pridobitev sredstev priložiti naslednjo dokumentacijo:
– fotokopijo odločbe o pridobitvi statusa invalidske oziroma humanitarne organizacije (samo organizacije, ki se prvič prijavljajo na razpis),
– fotokopije pogodb ali sklepov o sofinanciranju socialnih programov v letu 2023 ministrstev RS in uradov RS ali Evropske komisije ter drugih mednarodnih financerjev, Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavoda RS za zaposlovanje, Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, če so v letu 2023 prejemale sredstva iz navedenih naslovov. Če organizacije niso prejemale sredstev iz navedenih naslovov, o tem predložijo izjavo,
– fotokopijo potrdila o aktivnem članstvu v organih mednarodne organizacije (nivo upravljanja), ki je vsebinsko povezano s poslanstvom organizacije (9. člen Pravilnika FIHO in 19. člen Navodila).
6. Dokumentacija, ki jo je potrebno priložiti ob prijavi za sofinanciranje naložb
V primeru prijave organizacij – kandidatk za sofinanciranje naložb v osnovna sredstva ter njihovo vzdrževanje je v skladu z Navodili potrebno k vlogi za pridobitev sredstev priložiti naslednjo dokumentacijo za:
a) nakup opreme:
– predračun, ki mora biti izdan v času trajanja javnega razpisa za razporeditev sredstev FIHO v letu 2025,
– tehnični opis s prospektom ali skico.
b) pripravljalna dela za naložbe v objekte in zemljišča:
– elaborat o socialni in ekonomski upravičenosti zaradi izdelave tehnične in druge dokumentacije, s katero organizacija, ki kandidira za sredstva, pojasni, v kolikšni meri je naložba pogoj za razvoj programov in storitev organizacije, kakšen je namen naložbe, kdo jo bo uporabljal in v kakšnem obsegu.
c) investiranje v objekte in zemljišča:
– dokazila o urbanistični in gradbeni urejenosti,
– dokazilo o lastništvu oziroma trajnem neprofitnem najemu,
– pojasnilo o socialni in ekonomski upravičenosti nakupa objekta ali zemljišča,
– strokovna ocena utemeljenosti in možnosti za rekonstrukcijo, adaptacijo oziroma dozidavo objekta,
– elaborat, s katerim predstavijo predvideno investicijo v objekt.
d) vzdrževanje objektov in opreme:
– opis investicijskega vzdrževanja objekta oziroma opreme,
– strokovna ocena o smotrnosti vzdrževalnih posegov.
7. Način prijave
Organizacije – kandidatke, ki izpolnjujejo pogoje za prijavo na razpis, izpolnijo vlogo v elektronski obliki v spletnem programu »FIHO razpisi«, ki je na voljo na spletni strani www.fiho.si, zavihek dostopi za uporabnike, spletni program razpisi. Na istem spletnem naslovu organizacije – kandidatke najdejo tudi vsebinska in tehnična navodila za uporabnike spletnega programa »FIHO razpisi«.
Organizacije – kandidatke pridobijo uporabniško ime in geslo za vnašanje podatkov v spletni program »FIHO razpisi« na FIHO, Stegne 21c, Ljubljana, tel. 01/500-77-00, e-mail: info@fiho.si.
Organizacije – kandidatke morajo izpolnjeno vlogo v elektronski obliki v spletnem programu »FIHO razpisi« potrditi s klikom na gumb »zaključi«, sicer se vloga ne bo štela za oddano.
Zaključeno vlogo v spletnem programu »FIHO razpisi«, ki bo imela ustrezno oznako o zaključenosti, je organizacija – kandidatka dolžna izpisati na papir in ga skupaj s prilogami – dokumentacijo iz 5. in 6. točke Javnega razpisa – in podpisom odgovorne osebe organizacije žigosano v zaprti kuverti po pošti priporočeno poslati na naslov: Fundacija za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v RS, Stegne 21c, 1000 Ljubljana. V zgornjem levem kotu na sprednji strani ovojnice mora biti navedeno naslednje besedilo: »Ne odpiraj, vloga na javni razpis za financiranje invalidskih oziroma humanitarnih organizacij«, na zadnji strani pa polni naslov pošiljatelja z oznako, da gre za invalidsko oziroma humanitarno organizacijo.
Invalidske in humanitarne organizacije, ki se na razpis prijavljajo prvič oziroma niso bile sofinancirane iz sredstev FIHO v letu 2023, morajo v okviru spletnega programa »FIHO razpisi« izpolniti tudi podatke o svojem poslovanju v letu 2023 in izvajanju svojih programov za leto 2023 v skladu s predpisano klasifikacijo uporabnikov in storitev, ki je sestavni del Navodila.
Invalidske in humanitarne organizacije, ki jih sestavljajo društva, povezana v zvezo, predložijo enotni finančno ovrednoten letni delovni program (drugi odstavek 12. člena Pravilnika FIHO).
Enovita društva ne prijavljajo programskih sklopov na lokalni ravni.
Z oddajo vloge na razpis se vlagatelji v celoti strinjajo z vsemi razpisnimi pogoji, določenimi v tem razpisu in splošnih aktih FIHO, ter z merili za ocenjevanje vlog in pogoji za uporabo sredstev FIHO, določenimi v Pravilniku FIHO in Navodilu (oba dokumenta sta dostopna v zavihku »Akti in zakonodaja« na www.fiho.si). Na spletni strani FIHO so prijaviteljem na voljo tudi vsebinska navodila za izpolnjevanje vlog.
Organizacije z oddajo vloge na razpis dovoljujejo, da pristojne komisije oziroma organi FIHO preverijo podatke o njihovem pravnem statusu z vpogledom v javno dostopne registre, evidence oziroma baze podatkov.
V primeru, da vloge organizacij vsebujejo podatke, ki so v skladu z zakonom, ki ureja gospodarske družbe, opredeljeni kot poslovna skrivnost, ali da so vloge (ali deli vlog) varovani s pravicami intelektualne lastnine tretjih oseb, lahko organizacije to vidno označijo.
8. Rok za prijavo
Rok za oddajo vlog na razpis je 30 dni po objavi razpisa v Uradnem listu RS. Šteje se, da je vloga prispela pravočasno, če je bila zadnji dan roka za oddajo vloge oddana na pošto s priporočeno pošiljko.
Vloge, ki so bile oddane po preteku razpisnega roka, se ne bodo upoštevale in bodo neodprte vrnjene vlagateljem.
9. Datum odpiranja vlog: pristojni komisiji za ocenjevanje in pripravo predlogov za razporeditev sredstev FIHO bosta najkasneje v 15 dneh po poteku razpisnega roka iz prvega odstavka točke 8 odprli pravočasno prispele vloge in ugotovili, ali izpolnjujejo pogoje, navedene pod točko 10 tega razpisa.
10. Postopek odpiranja vlog in posredovanje ugovora na zapisnik
Pristojni komisiji za ocenjevanje in pripravo predlogov za razporeditev sredstev FIHO bosta pri odpiranju vlog preverili:
– pravočasnost posredovane vloge,
– pravilno označenost vloge,
– izpolnjevanje pogojev za prijavo in financiranje ter
– popolnost dokumentacije.
Če komisiji ugotovita, da je dokumentacija posameznega vlagatelja iz 5. točke razpisa popolna, vendar določeni podatki niso jasni ali točni, zahtevata, da jo vlagatelj dopolni. Rok za dopolnitev je pet dni od vročitve pisne zahteve po dopolnitvi (prvi odstavek 17. člena Pravilnika FIHO). Če vlagatelj v roku ne dopolni dokumentacije, se šteje, da odstopa od vloge. Taka vloga se v postopku razporejanja sredstev ne upošteva ter se jo vrne vlagatelju (tretji odstavek 15. člena Pravilnika FIHO).
Če komisiji ugotovita, da je dokumentacija posameznega vlagatelja iz 6. točke razpisa ni popolna, lahko zahtevata, da jo vlagatelj dopolni. Rok za dopolnitev je pet dni od vročitve pisne zahteve po dopolnitvi. Če vlagatelj v roku ne dopolni dokumentacije, se šteje, da v tem delu odstopa od vloge. Taka vloga se v postopku razporejanja sredstev v tem delu ne upošteva.
O odpiranju vlog bosta komisiji vodili zapisnik, ki bo vseboval:
– naslov, prostor in čas odpiranja vlog,
– imena in priimke navzočih predstavnikov komisije,
– imena in priimke drugih navzočih,
– seznam vseh vlog po vrstnem redu odpiranja vlog s polnim imenom vlagatelja,
– seznam nepravočasnih vlog,
– seznam vlog, ki niso pravilno označene,
– seznam vlog, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa,
– seznam vlog s popolno dokumentacijo, vendar z nejasnimi oziroma netočnimi podatki,
– seznam vlog z nepopolno dokumentacijo in
– pouk o pravici do ugovora.
Razlogi za morebitno izločitev bodo navedeni v zapisniku.
Zapisnik podpišejo predsednik in člani komisije.
Zapisnik bo v roku sedmih dni po odpiranju vlog poslan vsem invalidskim in humanitarnim organizacijam, ki so vložile zahtevke za pridobitev sredstev FIHO za leto 2025. Vlagatelj lahko v roku sedmih dni od prejema zapisnika pri Nadzornem odboru FIHO vloži ugovor na zapisnik. Nadzorni odbor FIHO bo o ugovoru odločil v petnajstih dneh od dneva prejema ugovora. Odločitev Nadzornega odbora o ugovoru na zapisnik je dokončna.
11. Ocenjevanje in priprava predloga za razporeditev sredstev fiho
Pristojni komisiji za ocenjevanje in pripravo predlogov za razporeditev sredstev FIHO invalidskim in humanitarnim organizacijam bosta na podlagi določil Pravilnika FIHO in v skladu z Navodilom ocenili prispele vloge organizacij ter pripravili predlog razporeditve sredstev fundacije za leto 2025 ter ga posredovali v razpravo in odločitev Svetu FIHO. Pravilnik FIHO in Navodilo sta dostopna na spletni strani FIHO www.fiho.si v zavihku »Akti in zakonodaja«.
Komisiji pri ocenjevanju delovanja organizacij v skladu z Navodili upoštevata:
– število zaposlenih,
– število pravnih oseb,
– število prostovoljskih ur, ki so preverljive in
– število članov v organih upravljanja mednarodnih organizacij.
Pristojni komisiji za ocenjevanje in pripravo predlogov za razporeditev sredstev FIHO invalidskim in humanitarnim organizacijam imata določene skupne normative za pogosto prijavljene naložbe v osnovna sredstva in njihovo vzdrževanje, in sicer:
| PREDLOG za 2025 |
Mobilni telefon | 400,00 € |
Tablica | 350,00 € |
Standardni računalnik (prenosni ali stacionarni) z monitorjem | 1.000,00 € |
Monitor | 250,00 € |
Multifunkcijska naprava (nezahtevna) | 350,00 € |
Multifunkcijska naprava (zahtevna) | 1.000,00 € |
Projektor s platnom | 800,00 € |
TV-sprejemnik | 500,00 € |
Fotoaparat | 400,00 € |
Pisarniški stol | 300,00 € |
Konferenčni stol | 150,00 € |
Pisarniške mize | 200,00 € |
Omara | 300,00 € |
Ognjevarna omara | 1.000,00 € |
Klimatska naprava | 1.000,00 € |
Osebno vozilo | 18.000,00 € |
Kombinirano vozilo | 29.000,00 € |
Prilagojeno kombinirano vozilo | 36.000,00 € |
V primeru, da Svet FIHO do konca leta 2024 ne bo sprejel dokončnega sklepa o razporeditvi sredstev za posamezne invalidske in humanitarne organizacije, bo FIHO organizacijam, ki so prejemale sredstva v letu 2024, mesečne akontacije v letu 2025 začasno izplačevala v višini dvanajstine zneska, ki je bil odobren v preteklem letu za programe in delovanje, dokler se z novim sklepom ne odobri drugače.
12. Postopek ocenjevanja
Iz posamezne razčlenitve prijavljenega programa morajo biti razvidni nameni in cilji, upravičenost programa za financiranje, časovni obseg oziroma trajanje programa, lokacija izvajanja programa, vsebina in dejavnosti po posameznih sklopih, strokovnih nosilcih programa in izvajalcih ter njihov obseg dela, načrtovano delo in kriteriji za koriščenje programa, tip, število in vrednost po uporabnikih, finančna vrednost z razvidno višino sredstev iz drugih virov ter način ugotavljanja učinkovitosti in uspešnosti. Pristojna komisija bo pri pripravi vsakega predloga razporeditve sredstev upoštevala tudi doseženo realizacijo programov iz poročila za leto 2023.
Glede na vse razpoložljive podatke o posamezni organizaciji, ki izhajajo iz oddane vloge za leto 2025 in poročila za leto 2023, ter ob upoštevanju podatkov o orientacijskih povprečnih vrednostih in obsegu storitev znotraj primerljivih skupin ali na ravni vseh primerljivih uporabnikov ter primerljivosti stroškov z zadnjim poročilom pristojni komisiji pri vsakemu prijavljenemu programu:
– na podlagi 5. člena Navodil ocenita in določita stopnjo prioritete, ki omogoča ohranjanje nosilnih programov, da se izvajajo v čim večjo korist uporabnikov invalidskih organizacij oziroma storitev pri humanitarnih organizacijah, ter po potrebi izločanje manj prioritetnih programov, in je rezultat ocene potrebnosti in nepokritosti. Najvišja mogoča pridobljena stopnja prioritete za posamezen program je 6 in najnižja 0. V primeru premajhne višine razpoložljivih sredstev glede na ocenjena sredstva lahko komisija spremeni vrednost točke, ki ima ob začetku ocenjevanja vrednost 1 €, oziroma lahko izklaplja manj prioritetne programe do določene stopnje prioritete.
– na podlagi 10. člena Navodil ocenita in določita oceno primerljivosti stroškov in kapacitet, kjer se za vsako klasificirano vrsto uporabnikov oziroma storitev v programu določi priznani delež od pričakovanih sredstev FIHO. Priznani delež se dodeli najprej na ravni primerljivosti stroškov in v nadaljevanju na ravni primerljivosti kapacitet (število uporabnikov oziroma storitev). S to oceno se ugotavlja, ali in v kakšnem obsegu se zagotavlja primerljiv socialni položaj ogroženih skupin in posameznikov na način, ki vključuje medsebojno pomoč in skupno prizadevanje, da se tudi s sredstvi FIHO izravnavajo neugodne socialne posledice, ki so nastale zaradi invalidnosti, bolezni ali revščine, uporabnikom storitev pa ustrezna socialna varnost ni zagotovljena v veljavnem sistemu invalidskega in socialnega varstva.
– na podlagi 13., 14. in 16. člena Navodil ocenita in določita skupno oceno učinkovitosti ter ekonomičnosti in racionalnosti, ki neposredno vpliva na število točk programa, zbranih po oceni primerljivosti stroškov in kapacitet. Pristojni komisiji s to oceno ugotavljata, ali se dejavnosti invalidskih in humanitarnih organizacij, ki izhajajo iz njihovega poslanstva, izvajajo na učinkovit oziroma za uporabnike ustrezen način glede na njihove potrebe.
Ocena razvidnosti racionalnosti in ekonomičnosti z oceno »dobra« ohranja, z oceno »delna« pa za pet odstotkov zmanjšuje delež točk, ki je bil pridobljen pri oceni učinkovitosti. Ocena »manj ustrezni kriteriji« pa za 50 odstotkov zmanjša število zbranih točk na osnovi ocene učinkovitosti.
Racionalnost se za izvajanje programov glede na potrebe uporabnikov ocenjuje tako, da se ugotavlja primernost organizacijske strukture, kadrovske zasedbe ter prostorskih in tehničnih pogojev. Ekonomičnost se ocenjuje tako, da se ugotavlja, ali je predvideni stroškovnik posameznih sestavin predloženega finančno ovrednotenega letnega delovnega programa načrtovan v smislu realnega izkazovanja stroškov dela, stroškov materiala in drugih stroškov.
V skladu z 11. členom Pravilnika lahko pristojna komisija uporabi korekcijo ocen ali omejitev izključujočih stanj, vendar le v primeru, ko presodi, da bi se z zmanjšanjem ali odvzemom celotnih sredstev za program v primerjavi z drugimi skupinami bistveno zmanjšale socialna varnost uporabnikov ali možnosti za kompenzacijo invalidnosti, da je imela organizacija na državni ravni primeren ali zgleden zadnji vsebinski nadzor ali da gre z vidika poslanstva in obsega za nosilen program organizacije, ki vsaj pet let uspešno in prepoznavno pokriva potrebe uporabnikov.
Pri posameznih programih pristojna komisija odloča glede na stopnjo potrebnosti in nepokritosti, s čimer preverja vse dodatne vire, s katerimi organizacija sofinancira posamezen program. Pri določanju deleža pristojna komisija upošteva tudi odklone zaradi specifičnosti posameznih organizacij. Ocene potrebnosti so opredeljene v 6. in 7. členu Navodil in temeljijo na osnovi meril, iz katerih se ugotavlja, ali je iz programske zasnove prepoznavno poslanstvo organizacije. Ocena nepokritosti je opredeljena v 8. in 9. členu Navodil in temelji na osnovi dosežene ravni socialne varnosti uporabnikov storitev države, lokalne skupnosti in zavarovalnic in se primerja s pokritostjo ciljnih skupin uporabnikov programov drugih invalidskih in humanitarnih organizacij v primeru novih programov.
Razpoložljiva sredstva za programe po posameznih organizacijah, ki izpolnjujejo pogoje, ob koncu ocenjevanja deli s skupnim številom zbranih točk ovrednotenih programov, s čimer se določi vrednost točke in končna višina sofinanciranja prijavljenih programov.
Ocenjevanje delovanja
Upoštevajoč šesti odstavek 19. člena Navodila ter temeljno merilo za delovanje (število članstva in/ali uporabnikov ter obseg storitev) pristojni komisiji določita vpliv posameznih kriterijev pri ocenjevanju delovanja in pripravita predlog razporeditve sredstev FIHO za izvajanje delovanja posameznih invalidskih organizacij.
Z vidika temeljnega merila za delovanje (število članstva in/ali uporabnikov ter obseg storitev) pristojna komisija določi, da se za osnovno oziroma izhodiščno število točk za posamezno organizacijo upošteva delež delovanja v programih v višini 27 odstotkov vrednosti razporejenih sredstev FIHO za posebne socialne programe za invalidske organizacije ter 30 odstotkov vrednosti razporejenih sredstev FIHO za programe za humanitarne organizacije za leto 2025. Na tej podlagi se za izhodiščni obseg točk delovanja za posamezno organizacijo opredeli sorazmerni delež glede na predvideno vrednost sofinanciranja njenih posebnih socialnih programov v letu 2025 s sredstvi FIHO.
Komisija bo upoštevala tudi dodatne točke v skladu z zgoraj napisanimi kriteriji na osnovi organizacijske strukture in kakovosti delovanja organizacije oziroma zveze v skladu s tretjim odstavkom 19. člena Navodila.
13. Posredovanje sklepa o dodelitvi sredstev in pogodbe o medsebojnih razmerjih
Sklep Sveta FIHO o razporeditvi sredstev fundacije za leto 2025 bodo invalidske in humanitarne organizacije prejele v 15 dneh od odločitve na seji Sveta FIHO. Zoper sklep Sveta FIHO o razporeditvi sredstev, s katerim bo odločeno o posamezni vlogi na javni razpis, lahko invalidska oziroma humanitarna organizacija v roku 15 dni vloži pritožbo na Nadzorni odbor FIHO, ki bo odločal o pritožbi.
Invalidskim in humanitarnim organizacijam, katerim bodo dodeljena sredstva, bo po dokončnosti sklepa Sveta FIHO poslana v podpis pogodba o medsebojnih razmerjih in obveznostih v zvezi s financiranjem in uporabo dodeljenih sredstev skladno z določili Pravilnika FIHO. Organizacijam se bodo odobrena sredstva začela nakazovati po tem, ko bosta pogodbo podpisali obe pogodbeni stranki.
14. Izplačila odobrenih sredstev
Odobrena sredstva posameznim invalidskim in humanitarnim organizacijam se praviloma nakazujejo mesečno v razmerju glede na dejanski priliv finančnih sredstev v FIHO. Sredstva za naložbe se bodo izplačala v skladu s prilivi, predvidoma v drugi polovici leta.
Vse dodatne informacije in navodila v zvezi z razpisom so na voljo vsak delovni dan od 9. do 13. ure po tel. 01/500-77-00, elektronski pošti info@fiho.si ali v navedenem terminu osebno v prostorih FIHO.
15. Informativni dnevi
Informativni dnevi o razpisu FIHO za leto 2025 bodo potekali
– za humanitarne organizacije v ponedeljek, dne 30. 9. 2024 od 9. do 12. ure
v prostorih poslovne stavbe Solvera Lynx, Stegne 23a, pritličje, 1000 Ljubljana (poleg restavracije »Dobri ČUK«),
– za invalidske organizacije v torek, dne 1. 10. 2024 od 9. do 12. ure
v prostorih EmonaEfecta, Stegne 21c, II. nadstropje v Ljubljani.
Udeležbo na informativnih dnevih je treba zaradi razporeditve udeležencev glede na prostorske zmogljivosti predhodno sporočiti strokovni službi FIHO na e-poštni naslov: info@fiho.si.
Fundacija za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij v Republiki Sloveniji