Uradni list

Številka 17
Uradni list RS, št. 17/2023 z dne 10. 2. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 17/2023 z dne 10. 2. 2023

Kazalo

Št. 331-1/2023 (O401) Ob-1329/23, Stran 240
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP in 149/22), Odloka o proračunu občine Krško za leto 2023 (Uradni list RS, št. 3/22 in 132/22), Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Krško za programsko obdobje 2015–2020 (Uradni list RS, št. 41/15 in 81/22), Mnenja o skladnosti sheme državne pomoči, št. priglasitve: K-BE024-5874572-2015/1, izdanega s strani Ministrstva za kmetijstvo gozdarstvo in prehrano, z dne 19. 4. 2022 in Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči, št. priglasitve: M001-5874572-2015, izdanega s strani Ministrstva za finance z dne 15. 10. 2020, objavlja Mestna Občina Krško (v nadaljnjem besedilu MO KK), Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško
javni razpis 
za sofinanciranje ukrepov ohranjanja in razvoja kmetijstva in podeželja v Mestni občini Krško za leto 2023 
I. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja na območju Mestne občine Krško, ki se dodeljujejo skladno s Pravilnikom o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Krško za programsko obdobje 2015–2020 (Uradni list RS, št. 41/15 in 81/22), v nadaljevanju Pravilnik, podaljšanje sheme de minimis pomoči po Uredbi Komisije (EU) št. 1407/2013, to je do 31. 12. 2023, in na podlagi podaljšanja shem državnih pomoči po skupinski izjemi v kmetijstvu in gozdarstvu, ki so bile odobrene v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014-veljavnosti do 30. 6. 2023 in podaljšanje sheme de minimis v primarni kmetijski proizvodnji, ki so bile odobrene v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013-veljavnost do 30. 6. 2023.
II. Okvirna višina razpisanih sredstev po ukrepih
Skupna okvirna višina nepovratnih sredstev, ki so namenjena za ukrepe ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja po tem javnem razpisu, so zagotovljena v proračunu za leto 2023, višini 180.000 EUR bruto.
Vrsta ukrepa (ukrepi po Pravilniku o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Krško za programsko obdobje 2015–2020):
Višina sredstev v EUR-bruto
1. Pomoč za naložbe v opredmetena in neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo – Ukrep 1 (13., 14. in 15. člen Pravilnika), proračunska postavka 5001 in NRP OB054-23-0005-sredstva NORP
120.000
2. Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja – Ukrep 2 (16. člen Pravilnika), proračunska postavka 5002 in NRP OB054-23-0034
5.000
3. Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji – dopolnilne dejavnosti – de minimis – Ukrep 4 (18. 19.in 20. člen Pravilnika), proračunska postavka 5065, NRP OB054-23-0003
20.000
5. Podpora za tekoče poslovanje v primarni kmetijski proizvodnji – sofinanciranje preparata gnojevka-de minimis v kmetijstvu – Ukrep 7 (23.c člen Pravilnika), proračunska postavka 5001 in NRP OB054-22-0104
30.000
4. Štipendiranje bodočih nosilcev kmetij – Ukrep 6 (23. člen Pravilnika), proračunska postavka 5020 
5.000
Sredstva v proračunu so omejena. V kolikor sredstva na posamezni proračunski postavki in NRP ne bodo porabljena, se lahko prerazporedijo na ostale proračunske postavke in NRP v skladu z Odlokom o proračunu Mestne občine Krško za leto 2023.
V kolikor bo glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem dodeljena sredstva sorazmerno znižala.
III. Splošna določila – pogoji za upravičence
Prednost imajo tisti upravičenci, ki za posamezen ukrep iz občinskega proračuna v preteklosti niso prejeli sredstev, oziroma tisti, ki so manjkrat prejeli sredstva za posamezen ukrep.
Splošna določila, ki veljajo za ukrepe:
(1) Pomoč se lahko dodeli samo upravičencem, ki so opredeljeni v okviru posameznega ukrepa.
(2) Pomoč se ne sme dodeliti podjetju v težavah v smislu smernic skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah.
(3) Če se upravičenec v skladu s predpisi o javnih naročilih šteje za naročnika mora predložiti dokazilo, da je bil postopek izbire dobavitelja izveden v skladu z zakonom o javnih naročilih.
(4) MSP ne sme uporabljati naložbe v nasprotju z namenom dodelitve sredstev.
(5) MSP, ki je za isti namen, kot ga navaja v vlogi za pridobitev sredstev že prejel javna sredstva Republike Slovenije ali EU, do sredstev ni upravičen.
(6) Upravičenec, ki pridobi pomoč iz tega javnega razpisa mora voditi predpisano dokumentacijo, ki je določena z javnim razpisom in pogodbo o dodelitvi sredstev in jo mora hraniti še najmanj 10 let po zadnjem izplačilu sredstev.
(7) Če je upravičenec – majhno ali srednje veliko podjetje (samostojni podjetnik posameznik ali pravna oseba), mora predložiti dokazilo, da je registriran za opravljanje kmetijske dejavnosti, ki je predmet podpore.
(8) Upravičencu se ne dodelijo pomoči za: plačilo davkov, raznih taks, prispevkov, stroškov poslovanja, bančnih stroškov in garancij, stroškov zavarovanj, investicij v prostore za zasebno rabo kmetijskih gospodarstev, stroške za refinanciranje obresti, pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice in naložbe izven območja občine. Upravičencu se ne dodeli pomoč za plačilo davkov za 1., 2., 4 in 7. ukrep, če je upravičenec davčni zavezanec.
(9) Upravičenec mora predložiti izjavo o prejetih sredstvih oziroma izjavo, da ni prejel sredstev za isti namen iz drugij javnih sredstev (državnih ali EU).
(10) Vloge bodo obravnavane tudi na podlagi dodatnih pogojev in meril, ki so navedeni pri posameznih ukrepih v poglavju tega razpisa.
(11) Upravičenec lahko vloži skupaj največ dve vlogi (po eno vlogo za posamezno naložbo) za pomoči iz ukrepov v tem javnem razpisu.
Po določbi tretjega odstavka 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (ZIntPK) prepoved poslovanja ne velja, ko vlagatelj pridobiva sredstva iz občinskega proračuna, na podlagi sofinanciranja tega javnega razpisa, pod pogojem, da so pri tem dosledno spoštovane določbe ZIntPK ali drugega zakona o dolžnosti izogibanja nasprotju interesov oziroma pod pogojem, da se funkcionar oziroma njegov družinski član (zakonec, otroci, posvojenci, starši, posvojitelji, bratje, sestre in osebe, ki s funkcionarjem živijo v skupnem gospodinjstvu ali v zunajzakonski skupnosti) dosledno izloči iz vseh faz odločanja o sklenitvi in izvedbi postopka ali posla (v nasprotnem primeru nastopijo posledice kot v primeru prepovedi poslovanja).
Splošna določila, ki se nanašajo na državne pomoči po skupinskih izjemah v kmetijstvu (na podlagi Uredbe komisije (EU) številka 702/2014):
(1) Upravičenci do sredstev za podukrepa 1. 1 so pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro podjetja, dejavna v primarni kmetijski proizvodnji, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem na območju Mestne občine Krško in katerih naložba se izvaja na območju Mestne občine Krško.
(2) Do pomoči po razpisu za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 niso upravičeni subjekti, ki so:
– naslovniki neporavnanega naloga za izterjavo na podlagi predhodnega sklepa Komisije EU, s katerim je bila pomoč razglašena za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom;
– podjetja v težavah.
(3) Določbe o pomoči po tem razpisu se ne uporabljajo za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 za:
– pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer če je pomoč neposredno povezana z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi stroški, povezanimi z izvozno dejavnostjo;
– pomoč, ki je odvisna od prednostne uporabe domačega blaga pred uporabo uvoženega blaga.
(4) Za ukrepe po Uredbi komisije (EU) št. 702/2014 se pomoč lahko dodeli, če ima spodbujevalni učinek. Pomoč ima spodbujevalni učinek, če je vloga za pomoč predložena pred začetkom izvajanja projekta ali dejavnosti.
(5) Najvišji zneski pomoči po posameznih ukrepih, določenih s tem razpisom, ne smejo preseči najvišjih zneskov pomoči določenih v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014, ne glede na to ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev EU.
(6) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se lahko kumulira z vsako drugo državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški, ki se deloma ali v celoti prekrivajo samo, če se s tako kumulacijo ne preseže najvišje intenzivnosti pomoči ali zneska pomoči, ki se uporablja za zadevno pomoč v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014.
(7) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira s plačili iz člena 81(2) in člena 82 Uredbe (EU) št. 1305/2013 v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014.
(8) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira z nobeno pomočjo de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014.
Splošne določbe, ki se nanašajo za ukrepe pomoči »de minimis« (na podlagi Uredbe Komisije (EU) številka 1407/2013):
(1) Upravičenci do sredstev za ukrep 4 so pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro podjetja, imajo sedež na kmetijskem gospodarstvu, ki je vpisano v register kmetijskih gospodarstev, ima sedež na območju Mestne občine Krško in katerih naložba se izvaja na območju Mestne občine Krško.
(2) Do pomoči de minimis niso upravičena podjetja iz sektorjev:
– ribištva in akvakulture,
– primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti,
– predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih:
– če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, 
– če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. 
(3) Pomoč ne sme biti namenjena izvozu oziroma z izvozom povezani dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo.
Pomoč ne sme biti pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi.
(4) Pomoč ne bo namenjena nabavi vozil za prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz.
(5) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države.
(6) Skupna vrednost pomoči, dodeljena enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013) ne sme preseči 200.000,00 EUR (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prometu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
(7) Če je podjetje dejavno v sektorjih iz prvega odstavka, ki govori iz katerih sektorjev podjetja niso upravičena do pomoči de minimis, ter je poleg tega dejavno v enem ali več sektorjih, ali opravlja še druge dejavnosti, ki sodijo na področje uporabe Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, če podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali razlikovanje med stroški, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, ne prejemajo pomoči de minimis na podlagi Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013.
(8) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
(9) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi št. 360/2012.
(10) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami de minimis do ustrezne zgornje meje (200.000 oziroma 100.000 EUR).
(11) Prejemnik podpore mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji.
(12) Prejemnik mora k vlogi predložiti:
– pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu;
– pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih;
– seznam podjetij, s katerimi je povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja;
– izjavo o ločitvi dejavnosti oziroma stroškov vezano na določilo šestega odstavka 19. člena pravilnika.
(13) Mestna občina bo s sklepom pisno obvestila prejemnika:
– da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013) o odobrenem znesku de minimis pomoči.
Splošne določbe, ki se nanašajo za ukrepe pomoči »de minimis« (na podlagi Uredbe Komisije (EU) številka 1408/2013):
(1) Do pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 so upravičena podjetja, ki so dejavna v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov, razen za:
a. pomoč, katere znesek je določen na podlagi cene ali količine proizvodov, danih na trg;
b. pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer pomoč, neposredno povezano z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo;
c. pomoč, ki se dodeli pod pogojem, da se domačim proizvodom pri uporabi daje prednost pred uvoženimi.
(2) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države.
(3) Do sredstev niso upravičena mikro, majhna in srednje velika podjetja, ki so po Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14) v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe.
(4) Če je upravičenec dejaven v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov in tudi v enem ali več sektorjih oziroma ima druge dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013, se navedena uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, če je upravičenec na ustrezen način, na primer z ločitvijo dejavnosti ali stroškov, zagotovljeno, da primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ne prejema pomoči de minimis, dodeljene v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013.
(5) Če je upravičenec dejaven v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov ter v sektorju ribištva in akvakulture, se določbe Uredbe Komisije (EU) št. 717/2014 z dne 27. junija 2014 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis v sektorju ribištva in akvakulture (UL L št. 190 z dne 28. 6. 2014, str. 45), zadnjič spremenjene z Izvedbeno Uredbo Komisije (EU) 2020/2008 z dne 8. decembra 2020 o spremembi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014, (EU) št. 717/2014 in (EU) št. 1388/2014, v zvezi z obdobjem njihove uporabe in drugimi ustreznimi prilagoditvami (UL L št. 414, z dne 9. 12. 2020, str,15) (v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 717/2014), uporabljajo za pomoč dodeljeno v zvezi s slednjim sektorjem, če je upravičenec na ustrezen način, na primer z ločitvijo dejavnosti ali stroškov, zagotovil, da primarna proizvodnja kmetijskih proizvodov ne prejema pomoči de minimis, dodeljene v skladu z navedeno Uredbo.
(6) Skupni znesek pomoči de minimis v primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov, dodeljen kateremu koli upravičencu oziroma enotnemu podjetju, ne sme presegati zgornjih mej iz 3. člena Uredbe komisije (EU) št. 1408/2013 ne glede na to, iz katerih javnih virov so sredstva dodeljena.
(7) Zgornja meja pomoči se izrazi v denarni dotaciji. Dodeljena pomoč predstavlja bruto znesek pomoči, to je pred odbitkom davka in drugih dajatev.
(8) Skupna vrednost pomoči, dodeljena enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (ES) št. 1408/2013 ne sme preseči 25.000,00 EUR bruto v katerem koli obdobju treh proračunskih let, in sicer ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, iz katerih javnih virov so sredstva dodeljena.
(9) Upravičenci do sredstev za ukrep 7 so pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro in malim podjetjem v primerih ukrepov za pomoči de minimis po Uredbi komisije (EU) št. 1408/2013, imajo sedež na kmetijskem gospodarstvu, ki je vpisano v register kmetijskih gospodarstev in opravlja dejavnost na območju Mestne občine Krško.
(10) Sredstva se dodelijo na podlagi skladnosti sheme pomoči de minimis, št. K-M003-5874572-2022, z veljavnostjo do 31. 12. 2023, skladne z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske Unije pri pomoči de minimis v kmetijskem sektorju (UL L št. 352 z dne 24. 12. 2013, str. 9), zadnjič spremenjeno z uredbo Komisije (EU) 2019/316 z dne 21. februarja 2019 o spremembi Uredbe (EU) št. 1408/2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis v kmetijskem sektorju (UL L št. 51 z dne 22. 2. 2019, str. 1). (V nadaljevanju besedila; Uredba 1408/2013).
IV. Ukrepi, predmet podpore, upravičenci, upravičeni stroški in okvirna višina sredstev skupinske izjeme za kmetijstvo
Sredstva se dodelijo na podlagi skladnosti sheme državne pomoči z Uredbo EU št. 702/2014, številka: K-BE024-5874572-2015 in podaljšanje njene veljavnosti, številka: 440-12/2020/11 do 30. 6. 2023.
1. Ukrep 1 – Pomoč za naložbe v opredmetena in neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo – 14. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014
Skupna višina razpisanih sredstev je 120.000 EUR. V okviru proračunske vrstice
5001-4102 17 – Naložbe v kmetijska gospodarstva in (NRP OB054-23-0005)-sredstva NORP, se izvedeta dva podukrepa:
Podukrep 1. 1 – Posodabljanje kmetijskih gospodarstev za naložbe v rastlinsko proizvodnjo in živinorejsko proizvodnjo
Podukrep. 1. 2 – Urejanje kmetijskih zemljišč in ureditev pašnikov
(1) Vlagatelji vloge:
Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva ali nadomestni član s pooblastilom.
(2) Namen ukrepa/podukrepov
Z naložbo se poskuša doseči vsaj enega od naslednjih ciljev:
– Izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje;
– Izboljšanje naravnega okolja, higienskih razmer ali standardov za dobrobit živali, če zadevna naložba presega veljavne standarde Unije;
– Vzpostavljanje in izboljšanje infrastrukture, povezane z razvojem, prilagajanjem in modernizacijo kmetijstva, vključno z dostopom do kmetijskih zemljišč, komasacijo in izboljšanjem zemljišč, oskrbo in varčevanjem z energijo in vodo;
– Zagotavljanje kakovostnih dobrin kmetijstva iz ohranjenega okolja z namenom samooskrbe.
(3) Pomoč se ne dodeli za:
– nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin;
– zasaditev letnih rastlin;
– dela v zvezi z odvodnjavanjem in namakalno opremo;
– nakup živali in samostojen nakup kmetijskih zemljišč;
– naložbe za skladnost s standardi Unije, z izjemo pomoči, dodeljene mladim kmetom v 24 mesecih od začetka njihovega delovanja; Mladi kmet se šteje od 18 leta starosti do 40 let dopolnjene starosti.
– za že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije;
– investicije, ki se izvajajo izven območja občine;
– nakup rabljene opreme in naprav;
– nakup pripomočkov (ročna orodja …);
– investicije, ki so financirane iz drugih javnih virov Republike Slovenije ali EU, vključno s sofinanciranjem prestrukturiranja vinogradov;
– stroške, povezane z zakupnimi pogodbami;
– obratna sredstva.
(4) Pogoji za dodelitev sredstev:
– vlagatelj mora predložiti popolno vlogo;
– investicija mora biti zaključena pred izplačilom sredstev;
– vlagatelj je lahko nosilec kmetijskega gospodarstva ali nadomestni član in mora imeti stalno prebivališče na naslovu kmetijskega gospodarstva;
– vsi predračuni, računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime nosilca kmetijskega gospodarstva za tekoče leto vlaganj ali na njegovega namestnika, kar je razvidno iz subvencije vloge;
– kmetijsko gospodarstvo ne sme biti podjetje v težavah;
– kmetijsko gospodarstvo mora z investicijo prispevati k izpolnjevanju vsaj enega od navedenih ciljev ukrepa;
– na kmetijskem gospodarstvu morajo biti ob oddaji vloge, glede na vrsto proizvodnje, oziroma sektor kmetijske pridelave upoštevane vse predpisane zahteve glede okolje-varstvenih in veterinarskih pogojev ter zahtev za dobrobit živali; če je investicija namenjena izpolnjevanju teh zahtev, jih mora kmetijsko gospodarstvo izpolniti najkasneje do zaključka investicije;
– pomoč se ne sme dodeliti za že izvedene aktivnosti in za investicije, ki so bile izvedene na osnovi kredita ali leasinga;
– investicija mora biti zaključena pred izplačilom sredstev;
– priloga: oddan obrazec zbirne vloge za neposredna plačila ARSKTRP v letu 2022 ali 2023;
– izpis iz registra vinogradov, registra čebelnjakov in registra kmetijskih gospodarstev, ki ga izda Upravna enota;
– nosilec kmetijskega gospodarstva mora imeti ob oddaji vloge v lasti vsaj 1 ha kmetijskih površin za naložbe v rastlinsko proizvodnjo in naložbe v živinorejsko proizvodnjo-rejo živali;
– v primeru gradnje morajo biti dela izvedena v skladu z veljavnimi predpisi o graditvi objektov, urejanju prostora in varstvu okolja;
– po zaključku investicije bo le-ta v uporabi za namen, za katerega je upravičenec pridobil(a) sredstva, vsaj še 5 let po izplačilu sredstev;
– za kmetijska zemljišča se šteje raba po GERKI-ih.
(5) Najvišji skupni znesek pomoči posamezniku iz naslova ukrepa 1 – podpore za naložbe, lahko znaša do 10.000,00 EUR.
(6) Pri dodelitvi sredstev se upoštevajo merila. V primeru večjega števila vlog, oziroma več zaprošenih sredstev kot je višina razpisanih sredstev, se odobrena sredstva vsem vlagateljem sorazmerno znižajo.
(7) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva ali nadomestni član s pooblastilom.
(8) Intenzivnost pomoči:
– finančna pomoč se dodeli v obliki nepovratnih sredstev;
– do 50 % zneska upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih na območjih z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost;
– do 40 % zneska upravičenih stroškov naložb na ostalih območjih;
– v primeru, da uveljavlja delež pomoči za naložbe mladi kmet star od 18 do 40 let, se intenzivnost pomoči poveča za 20 odstotnih točk.
(9) V kolikor je vlagatelj zavezanec za DDV, se za sofinanciranje ukrepa upoštevajo vrednosti brez DDV.
(10) Točkovanje: vsak ukrep in podukrep se dodatno točkuje po merilih.
(11) Za sofinanciranje investicije se upoštevajo računi, izdani po prejemu Sklepa in Pogodbe. Računi in potrdila o plačilu, v okviru upravičenih stroškov se nanašajo na datum opravljene storitve od izdaje sklepa o odobritvi sredstev, do 30. 10. 2023. Računi izdani pred dnevom izdaje sklepa o odobritvi sredstev ter računi izdani po 30. 10. 2023 ne bodo upoštevani. Potrdilo o izvedeni investiciji ali naložbi, skupaj z računi in dokazili o plačilu morajo biti na občino dostavljeni v fizični obliki do vključno 30. 10. 2023 (žig Mestne občine). Pred datumom oddaje vloge morajo biti izdani predračuni dobavitelja blaga, storitev in gradenj.
Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetijskih gospodarstev za naložbe v rastlinsko in živinorejsko proizvodnjo;
(1.1.1) Upravičeni stroški:
– stroški izdelave projektne dokumentacije za novogradnjo (rekonstrukcijo) hlevov in spremljajočih gospodarskih poslopij na kmetiji;
– stroški gradnje, rekonstrukcije ali adaptacije in zamenjava strešne kritine hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji, ki služijo primarni kmetijski proizvodnji ter ureditev izpustov (stroški materiala in storitev);
– stroški nakupa nove priklopne kmetijske mehanizacije do njene tržne vrednosti;
– stroški nakupa opreme hlevov za rejo živali;
– stroški nakupa rastlinjaka, montaže ter opreme v rastlinjaku, brez namakalnega sistema;
– stroški postavitve novega ali obnove večletnega nasada in nakup večletnega sadilnega materiala (priprava zemljišča, nakup opor, mreže za ograjo);
– stroški nakupa sadilnega materiala za postavitev nasada špargljev;
– stroški nakupa in postavitev zaščite pred neugodnimi vremenskimi razmerami (protitočne mreže …),
– stroški nakupa, montaže oziroma postavitve čebelnjaka in čebelarsko opremo;
– stroški opreme za skladiščenje sadja, lupinarjev, zelenjave, poljščin …;
– stroški opreme za kalibriranje sadja, zelenjave.
(1.1.2) Upravičenci do pomoči so:
– mala in mikro podjetja, oziroma kmetijska gospodarstva, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev, se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo, investirajo na območju mestne občine Krško in dejavnost primarne kmetijske proizvodnje opravljajo na najmanj 1,0 ha primerljivih kmetijskih površin, ki ležijo na območju občine;
za 1 ha primerljive kmetijske površine se šteje: 
– 1 ha njiv ali vrtov ali 
– 2 ha travnikov ali ekstenzivnih sadovnjakov ali 
– 4 ha pašnikov ali 
– 0,25 ha plantažnih sadovnjakov ali vinogradov ali hmeljišč ali 
– 8 ha gozdov ali 
– 5 ha gozdnih plantaž ali 
– 6 ha barjanskih travnikov ali drugih površin. 
– člani kmečkega gospodinjstva, ki imajo pooblastilo nosilca in imajo stalno prebivališče na naslovu nosilca osnovne kmetijske dejavnosti na kmetiji, kar dokazuje z izpisom registra kmetijskih gospodarstev in imajo kmetijska zemljišča na območju občine Krško.
(1.1.3) Pogoji za pridobitev sredstev:
a.) naložbe v rastlinsko proizvodnjo:
– predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno;
– predložiti projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja;
– za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 14(5) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči;
– ponudbe oziroma predračun za načrtovano naložbo;
– kmetijsko gospodarstvo se ukvarja ali se bo ukvarjalo s pridelavo rastlinskih kmetijskih proizvodov (ekološka, integrirana);
– rastlinjak mora biti montažno demontažnega tipa minimalne površine 100 m2;
– za postavitev mreže proti toči mora vlagatelj imeti v lasti nasad minimalne površine 0,3 ha pečkarjev, ali vinograda ali 0,1 ha koščičarjev;
– novi nasad ali obnova: minimalna površina 0,3 ha za pečkarje ali 0,1 ha za koščičarje ali 0,1 ha za vinograde ali 0,3 ha za lupinarje ali 0,1 ha za jagodičevje na zemljišču v svoji lasti;
– na novo nasaditev nasada špargljev minimalne površine 0,1 ha na zemljišču v svoji lasti;
– predložitev oddane zbirne vloge (subvencijska vloga) v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel;
– za obnovo trajnega nasada ali vinograda najemno pogodbo, overjeno pri notarju za minimalno dobo 10 let.
b.) naložbe v živinorejsko proizvodnjo-rejo živali
– kmetijsko gospodarstvo je usmerjeno ali se bo usmerilo v prosto rejo živali;
– gradbeno dovoljenje za izvedbo naložbe iz prve ali druge alineje prvega odstavka tega člena, če je zahtevano s predpisi s področja graditve objektov, oziroma druga ustrezna dokumentacija;
– presoja vplivov na okolje, če je potrebna;
– ponudbe oziroma predračuni za načrtovano naložbo;
– predložitev oddane zbirne vloge v tekočem letu oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel.
c.) naložbe v živinorejsko proizvodnjo- za čebelarjenje
– gradbeno dovoljenje za izvedbo naložbe iz prve ali druge alineja prvega odstavka, če je zahtevano s predpisi s področja graditve objektov, oziroma druga ustrezna dokumentacija;
– ponudbe oziroma predračuni za načrtovano naložbo;
– predložitev izpisa iz registra čebelnjakov;
– čebelarjenje z najmanj 10 čebeljimi družinami avtohtone kranjske čebele;
– oprema za čebelarjenje, kot so: tehnica, koncentrator, vremenska postaja, WiFi kamero in solarno napajanje, naprava za utekočinjenje medu, ureditev prostora, oprema za krmljenje čebel …
(1.1.4) Točkovanje: Pri točkovanju bodo upoštevane vloge, katerih skupna vrednost vseh prijavljenih investicij na upravičenca, oziroma na kmetijsko gospodarstvo bo najmanj 2.000 EUR in največ 20.000 EUR, kar je razvidno iz priloženih predračunov. Pri izračunu bo upoštevan spodnji in zgornji limit. Skupna vrednost investicije je lahko tudi višja od 20.000 EUR brez DDV, vendar se pri izračunu upošteva zgornji limit.
Podukrep 1. 2 Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov
(1.2.1) Upravičeni stroški:
– stroški izdelave načrta ureditve kmetijskega zemljišča (nezahtevne agromelioracije, pašniki);
– stroški izvedbe del za nezahtevne agromelioracije;
– stroški nakupa opreme za ograditev in pregraditev pašnikov z električno ograjo;
– stroški opreme za ureditev napajališč za živino.
(1.2.2) Upravičenci do pomoči:
– posamezna kmetijska gospodarstva in ali več kmetijskih gospodarstev, vključenih v skupno naložbo (pašna skupnost, agrarna skupnost …);
– kmetijska gospodarstva, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev, se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo, investirajo na območju mestne občine Krško in dejavnost primarne kmetijske proizvodnje opravljajo na najmanj 1,0 ha kmetijskih površin, ki ležijo na območju občine.
(1.2.3) Pogoji za pridobitev sredstev:
– ustrezna dovoljenja oziroma projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja;
– predračun stroškov za manjša zemeljska dela, ki ne pomenijo večje posege v prostor-odstranjevanje skal, zarasti, ravnanje zemljišč, nasipanja, stroški strojnih ur, za katere se uveljavlja pomoč;
– kopija katastrskega načrta in program del, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, kadar je predmet podpore ureditev kmetijskih zemljišč ali nezahtevna agromelioracija in popis del in opreme za napravo pašnika;
– ponudbe oziroma predračun za nakup opreme za ureditev napajališč za živino;
– predložitev oddane zbirne vloge v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel;
– naložba se mora izvesti na površini najmanj 0,5 ha za pašnike in 0,05 ha za nezahtevne agromelioracije;
– investicija mora biti zaključena pred oddajo potrdila za izplačilo sredstev;
– dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primeru zakupa zemljišča;
– odločba Zavoda RS za gozdove v primeru posega na območje gozdnega zemljišča.
(1.2.4) Točkovanje: Pri točkovanju bodo upoštevane vloge, katerih skupna vrednost vseh prijavljenih investicij na upravičenca, oziroma na kmetijsko gospodarstvo bo najmanj 1.000 EUR in največ 20.000 EUR, kar je razvidno iz priloženih predračunov. Pri izračunu bo upoštevan spodnji in zgornji limit.
2. Ukrep 2: Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja (21. člen in 38. člen Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014)
Višina razpisanih sredstev za Ukrep 2 je 5.000 EUR. Ukrep se izvede v okviru proračunske vrstice 5002-4102 99-Izobraževanje in dotacije in NRP OB054-23-0004-Zagotavljanje tehnične podpore v kmetijstvu.
(1) Predmet podpore
Namen podpore je usposobljenost in znanje nosilcev kmetijskih gospodarstev in družinskih članov je potrebno kontinuirano nadgrajevati, zato z ukrepom podpiramo usposabljanje, organiziranje izobraževanje in prenos dobrih praks.
Občina sofinancira naslednja programa:
– Digitalizacija in podatkovne baze v kmetijstvu kot učinkovit pripomoček implementacije SKP 2023-2027
– Tehnologije v vinogradu v luči podnebnih sprememb.
(2) Cilj pomoči
Cilj pomoči je zagotavljanje višjega nivoja strokovne izobraženosti in usposobljenosti v kmetijskem in gozdarskem sektorju.
(3) Pomoč se ne dodeli:
– za usposabljanja, ki so del javno veljavnih izobraževalnih programov poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja ter javno veljavnih študijskih programov.
(4) Upravičeni stroški:
– stroški za izobraževanje, usposabljanje in informiranje, izvajanje delavnic ter predstavitvenih dejavnosti;
– stroški obiskov kmetij in gozdov, povezanih z dejavnostjo prenosa znanja in informiranja.
(5) Upravičenci do pomoči:
– člani in delavci na kmetijskih gospodarstev, vpisani v register kmetijskih gospodarstev, ki se ukvarjajo s kmetijsko ali gozdarsko dejavnostjo na območju mestne občine Krško, prejemniki sredstev pa izvajalci subvencionirane storitve.
(6) Izvajalci storitev prenosa znanja in informiranja, oziroma vlagatelji vloge za pomoč ukrepa:
– pravna ali fizična oseba, ne glede na njeno velikost, ki je ustrezno registrirana in zagotavlja ustrezno zmogljivost v obliki usposobljenosti in rednega izobraževanja osebja za opravljanje dejavnosti prenosa znanja in informiranja.
(7) Prejemnik pomoči-vlagatelj vloge:
– pomoč se izplača izvajalcu storitev prenosa znanja in informiranja. Pomoč ne dodeli za usposabljanja, ki so del javno veljavnih izobraževalnih programov poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja ter javno veljavnih študijskih programov.
(8) Pogoji za pridobitev pomoči:
– dokazila o ustrezni registraciji in usposobljenosti;
– program dejavnosti prenosa znanja in informiranja s predračunom stroškov;
– izvajalec je dolžan po zaključenem usposabljanju naročniku – Mestni občini predložiti seznam s podpisi udeležencev izobraževanja in usposabljanja ali svetovanja z vsemi zakonsko obveznimi podatki: udeleženci (upravičenci) morajo biti vpisani v register kmetijskih gospodarstev ali morajo biti njihovi družinski člani – iz območja Mestne občine Krško. Poročilo o izvedenem programu je poleg pogodbe osnova za izplačilo izvedenega izobraževanja, kjer je obvezno potrebno priložiti dokazila (račun medija npr. radio-objava oglasa, seznam poslane pošte – račun Pošte Slovenije oziroma druge logistične organizacije (povabiti vse upravičence ne samo del), vzorec vabila, kjer je iz vabila razvidna lokacija in datum izobraževanja, usposabljanja …).
(9) Do subvencionirane storitve so na podlagi objektivno opredeljenih pogojev upravičena vsa kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s kmetijsko in/ali gozdarsko dejavnostjo na območju Mestne občine.
(10) Če dejavnosti prenosa znanja in informiranja zagotavljajo skupine in organizacije proizvajalcev, članstvo v takih skupinah ali organizacijah, ni pogoj za dostop do navedenih dejavnosti. Vsak prispevek nečlanov za kritje upravnih stroškov zadevne skupine ali organizacije proizvajalcev je omejen na stroške zagotavljanja zadevne dejavnosti, ki je predmet podpore.
(11) Pogodba z upravičencem mora biti podpisana v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu, v nasprotnem primeru se šteje, da vlagatelj odstopa od vloge za pridobitev sredstev.
(12) Poročilo s prilogami mora biti dostavljeno na Mestno Občino Krško do 30. 10. 2023.
(13) Intenzivnost pomoči:
– do 100 % upravičenih stroškov.
Pri izračunu intenzivnosti pomoči upravičenih stroškov se upošteva neto vrednost brez DDV.
Dokazila za uveljavljanje subvencije (računi in potrdila o plačanih računih če izobraževanje izvaja druga prava oseba, lista prisotnosti, slikovno gradivo, z datumom opravljene storitve od prejema sklepa in pogodbe do vključno 30. 10. 2023 – žig Mestne občine), so priloga skupaj s poročilom o izvedenem izobraževanju.
Pomoči de minimis
Ukrepi de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) Št. 1407/2013
Sredstva se dodelijo na podlagi Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči, št. priglasitve: M001-5874572-2015/1, izdanega s strani Ministrstva za finance, podaljšanega do 31. 12. 2023.
Ukrep 4 – Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji-de minimis – Naložbe za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetijah
Višina razpisanih sredstev za Ukrep 4 je 20.000 EUR. Ukrep se izvede v okviru proračunske vrstice 5065-4102 99 Naložbe v predelavo in trženje kmetijskih proizvodov in NRP OB054-23-0003.
(1) Predmet podpore:
Predmet podpore je zagotavljanje pogojev za začetek opravljanja dopolnilne dejavnosti na kmetiji ali za posodobitev in modernizacijo že obstoječe dopolnilne dejavnosti skozi sofinanciranje investicij, usmerjenih v:
– predelavo primarnih kmetijskih proizvodov, gozdnih sadežev in zelišč, opredeljenih v Prilogi 1 Uredbe o vrsti, obsegu in pogojih za opravljanje dopolnilnih dejavnosti na kmetiji (Uradni list RS, št. 61/05);
– prodajo kmetijskih pridelkov s kmetije in z drugih kmetij in izdelkov, ki jih druga kmetija proizvaja v skladu s predpisi o dopolnilnih dejavnosti na kmetiji;
– turizem na kmetiji;
– predelavo gozdnih lesnih sortimentov;
– dejavnosti (storitve in izdelki), povezane s tradicionalnimi znanji na kmetiji, domača obrt.
(2) Cilj ukrepa:
– diverzifikacija dejavnosti na kmetijskih gospodarstvih v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov, gozdnih lesnih sortimentov ter širjenje nekmetijskih dejavnosti na kmetijskih gospodarstvih.
(3) Upravičeni stroški ukrepa:
– stroški gradnje ali obnove objekta za dejavnosti predelave in trženja kmetijskih proizvodov ter nekmetijske dejavnosti na kmetiji;
– stroški nakupa opreme in naprav za dejavnosti predelave in trženja na kmetijah ter nekmetijske dejavnosti;
– stroški nakupa opreme in naprav za turizem na kmetiji in stroški gradnje ali obnove objekta za turizem na kmetiji.
(4) Upravičenci do pomoči:
– mikro in srednje velika podjetja ali kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s predelavo in trženjem oziroma z nekmetijskimi dejavnostmi, s sedežem dejavnosti in naložbo na območju Mestne občine Krško.
(5) Pogoji za dodelitev sredstev:
– upravičenci morajo izpolnjevati vse pogoje za opravljanje dopolnilne dejavnosti, skladno z veljavno zakonodajo;
– dovoljenje za opravljanje dejavnosti na kmetijskem gospodarstvu ali dokazilo o registraciji dejavnosti, kolikor upravičenec pomoči še nima dovoljenja za opravljanje dejavnosti;
– dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 let po zaključeni naložbi;
– predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo-gradnjo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno, oziroma druga ustrezna dokumentacija. Dela morajo biti izvedena v skladu z veljavnimi predpisi o graditvi objektov, urejanju prostora in varstvu okolja;
– vsi računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime nosilca dopolnilne dejavnosti; v primeru, da je kmetija vključena v sistem DDV, mora biti vlagatelj davčni zavezanec;
– računi, oziroma dokazila o plačilu stroškov za katere se uveljavlja pomoč, v okviru upravičenih stroškov, z datumom opravljene storitve od 1. 1. 2023 do 30. 10. 2023;
– kmetijsko gospodarstvo ne sme biti podjetje v težavah;
– računi, predračuni oziroma najmanj eno ponudbo za izvedbo naložbe.
(6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva ali nadomestni član s pooblastilom.
(7) Oddan obrazec zbirne vloge za neposredna plačila ARSKTRP v letu 2022 ali v letu 2023.
(8) Najvišji skupni znesek pomoči posamezniku iz naslova Ukrepa 4, lahko znaša do 10.000,00 EUR.
(9) Intenzivnost pomoči:
– finančna pomoč se dodeli v obliki nepovratnih sredstev,
– do 50 % upravičenih stroškov vrednosti naložbe,
– pri izračunu intenzivnosti pomoči upravičenih stroškov se upošteva neto vrednost brez DDV za upravičence, ki so v sistemu DDV.
(10) Ne glede na določilo iz prejšnje alineje se pomoč ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek de minimis pomoči iz 19. člena pravilnika.
(11) Pri točkovanju bodo upoštevane vloge, katerih skupna vrednost vseh prijavljenih investicij na upravičenca, oziroma na kmetijsko gospodarstvo bo najmanj 2.000 EUR in največ 20.000 EUR, kar je razvidno iz priloženih predračunov ali računov. Pri izračunu bo upoštevan spodnji in zgornji limit. Skupna vrednost investicije je lahko tudi višja od 20.000 EUR brez DDV, vendar se pri izračunu upošteva zgornji limit.
(12) Računi in potrdila o plačilu, v okviru upravičenih stroškov, se nanašajo na datum opravljene storitve, oziroma od 1. 1. 2023 do vključno 30. 10. 2023. Potrdilo o izvedeni naložbi skupaj z računi in dokazili o plačilu, morajo biti na Mestno občino dostavljeni do vključno z 30. 10. 2023 – žig Mestne občine.
Ukrepi de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013
Sredstva se dodelijo na podlagi skladnosti sheme pomoči de minimis, številka: K-M003-5874572-2022, z veljavnostjo do 31. 12. 2023 z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske Unije pri pomoči de minimis v kmetijskem sektorju (UL L št. 352 z dne 24. 12. 202013, str. 9), zadnjič spremenjeno z uredbo Komisije (EU) 2019/316 z dne 21. februarja 2019 o spremembi Uredbe (EU) št. 1408/2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis v kmetijskem sektorju (UL L št. 51 z dne 22. 2. 2019, str. 1). (V nadaljevanju besedila: Uredba 1408/2013).
Ukrep 7: Podpora za tekoče poslovanje v primarni kmetijski proizvodnji-de minimis. (3. člen Uredbe Komisije (EU) št. 1408/2013)«.
Višina razpisanih sredstev je 30.000 EUR. Ukrep 7 se izvede v okviru proračunske vrstice 5001-4102 99 – Program podpor za prestrukturiranje in prenovo kmetijske proizvodnje in NRP OB054-22-0104- Podpora za tekoče poslovanje v primarnem kmetijstvu.
(1) Predmet podpore:
Predmet podpore je nakup dodatkov za zorenje gnojevke – nakup dodatkov, ki se bodo dodajali v gnojevko in ne kot dodatek krmi.
(2) Cilji ukrepa so: izboljšanje naravnega okolja, varstvo zraka, vode in tal, standardov za dobrobit živali, okoljskimi standardi in dobrimi praksami sobivanja, izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje. Z nakupom spodbujamo uporabo preparatov za razgrajevanje gnojevke; omilimo ali zmanjšamo smrad v naseljih; stremimo k zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov in amonijaka in s tem k varovanju voda.
(3) Razlogi za ukrepanje so hitre spremembe v primarni kmetijski proizvodnji skupaj z novimi tehnično-tehnološkimi rešitvami, ki jih v določenem delu zahteva tudi lokalno okolje in zahtevajo hitre odzive lokalne skupnosti, da s svojimi dejanji čimprej pripomorejo k doseganju ciljev kmetovanja: učinkovito kmetovanje, dobrobit živali in rastlin ter hkrati izboljšanje naravnega okolja.
(4) Upravičeni stroški ukrepa:
– stroški nakupa sredstev, dodatkov za zorenje gnojevke. Upravičeni stroški so vsi registrirani preparati za dodajanje gnojevki, ki dokazano zmanjšujejo neprijeten vonj pri polivanju gnojevke (in sicer preparati: GLENOR, GLENOR KR+, PLOCHER, ACTIVE NS, SEOFOSS …).
(5) Upravičenci do pomoči so kmetijska gospodarstva:
– ki izpolnjujejo pogoje 6. člena pravilnika: – pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro in malim podjetjem v primerih ukrepov za pomoči de minimis po Uredbi komisije (EU) št. 1408/2013, imajo sedež na kmetijskem gospodarstvu, ki je vpisano v register kmetijskih gospodarstev in opravljajo dejavnost na območju Mestne občine Krško;
– ki priložijo oddano zbirno vlogo iz leta 2022 ali 2023, iz katerega je razviden stalež živali ali izpis iz registra govedi/prašičev na dan oddaje vloge;
– ki redijo minimalno 5 GVŽ prašičev ali govedi / KMG;
– ki obdelujejo minimalno 5 ha obdelovalnih kmetijskih površin na območju mestne občine Krško.
(6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva ali nadomestni član s pooblastilom.
(7) Neto intenzivnost pomoči znaša do 50 % upravičenih stroškov. Znesek pomoči se ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo de minimis presegli skupni znesek pomoči de minimis v višini 25.000,00 EUR bruto v katerem koli obdobju treh proračunskih let, in sicer ne glede na to, iz katerih javnih virov so sredstva dodeljena.
– Sofinancira se do 50 % vrednosti nakupa preprarata, brez DDV.
– Priznana bo normativna poraba preparata na m3 gnojevke glede na priporočila proizvajalca.
(8) Za pridobitev sredstev po tem ukrepu je potrebno predložiti:
– kopijo oddane zbirne vloge (subvencijska vloga) za tekoče leto, iz katere je razviden podatek o nosilcu in seznam staleža živali govedo, prašiči ter razvidna površina GERKOV
– plačani računi, ki se glasijo na ime upravičenca.
(9) Priloge k vlogi: računi in potrdila o plačilu, v okviru upravičenih stroškov, ki se nanašajo na datum opravljene storitve, oziroma od 1. 1. 2023 do prijave na javni razpis.
Sredstva v proračunu so omejena. Če seštevek vseh vlog (zneskov), z upoštevanjem najvišjega možnega sofinanciranja preseže vrednost razpisanih sredstev, se sofinanciranje ukrepa vsem vlogam sorazmerno zniža.
Druge vrste pomoči
Ukrep 6: Štipendiranje bodočih nosilcev kmetij (23. člen Pravilnika)
Pomoč iz ukrepa 6 se dodeli za:
Izobraževanje IV., V., VI., VII. Stopnje kmetijske, živilske in gozdarske smeri, ki so predvideni za naslednike kmetij s sedežem na območju Mestne občine Krško.
Višina razpisanih sredstev je 5.000 EUR. Ukrep se izvede v okviru proračunske vrstice 5020-4117 99 – Druge štipendije
(1) Namen podpore
Namen ukrepa je finančna podpora v enkratnem znesku pri izobraževanju dijakov in študentov kmetijskih, gozdarskih in živilskih programov, s stalnim prebivališčem na območju Mestne občine Krško in so predvideni za naslednike kmetij.
(2) Pogoji za pridobitev pomoči:
Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo:
– Izjavo lastnika kmetijskega gospodarstva;
– kopijo ali računalniški izpisek zadnjega šolskega spričevala, letnika;
– potrdilo o katastrskem dohodku prosilca;
– potrdilo o višini prejemanja štipendije (če jo prosilec prejema);
– zbirno vlogo za neposredna plačila za leto 2022 ali 2023 Agencije RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, ki se nanaša na nosilca kmetijskega gospodarstva.
(3) Dodatni pogoj za pridobitev sredstev-prednost pri dodelitvi sredstev imajo prosilci, katerih edini vir dohodka izhaja iz kmetijske dejavnosti in prosilci z manjšimi dohodki na družinskega člana.
(4) Upravičenci do pomoči:
– udeleženci rednega izobraževanja IV., V., VI., VII. stopnje kmetijske, živilske in gozdarske smeri, ki so predvideni za naslednike kmetij s sedežem na območju mestne občine;
– upravičenec ima stalno prebivališče v mestni občini in živi na kmetiji, ki je vpisana v register kmetijskih gospodarstev v Mestni občini Krško.
(5) Intenzivnost pomoči:
– do 1.500 EUR/vlagatelja v tekočem letu.
V. Merila za ocenjevanje vlog
1. Merila za dodelitev pomoči za Ukrepe v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014
Merila za Ukrep 1: Pomoč za naložbe v opredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo, podukrep 1.1 – Posodabljanje kmetijskih gospodarstev za naložbe v rastlinsko in živinorejsko proizvodnjo, podukrep 1.2 – Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov so:
Merila za dodelitev državne pomoči za ukrep 1, podukrep 1.1, 1.2 so:
1. prejeta javna sredstva za naložbe v kmetijska gospodarstva od leta 2019
– upravičenec še ni prejel podpore iz javnih sredstev:
30 točk
– upravičenec je enkrat prejel podporo iz javnih sredstev: 
20 točk
– upravičenec je dvakrat prejel podporo iz javnih sredstev:
10 točk
– upravičenec je trikrat in več prejel podporo iz javnih sredstev:
5 točk
2.Starost vlagatelja, nosilec KMG
do 40 let
20 točk
41 let in več
10 točk
3. območje, v katerem leži kmetijsko gospodarstvo
Območje z omejenimi možnostmi 
50 točk
ostala območja
40 točk
Skupno je možno pri ocenjevanju dobiti maksimalno 100 točk.
Komisija bo vloge ocenjevala na podlagi izpolnjevanja pogojev in meril tega javnega razpisa. V tabeli Merila za dodelitev pomoči za ukrep 1, podukrep 1.1. in 1.2 so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Dodeljeno število točk pomeni osnovo za določitev deleža sofinanciranja. Kot osnova za določitev vrednosti sofinanciranja bo znesek bruto/neto predračuna ter upoštevan limit spodnje in zgornje vrednosti prijavljene investicije na podlagi predračuna. V primeru premalo zagotovljenih sredstev se delež sofinanciranja sorazmerno zniža vsem vlogam.
Merila za Ukrep 2 – Pomoč za prenos znanja in informiranja so:
1. Kakovost, cilji, inovativnost, izvirnost in ustvarjalnost predloženega programa:
Odlično*
Zelo dobro*
Dobro*
Slabo*
Ne zadostuje*
Kakovost zasnove programa
5
4
3
2
0
Jasno postavljeni cilji programa
5
4
3
2
0
Inovativnost, izvirnost in ustvarjalnost predloženega programa
5
4
3
2
0
Skupno število točk:
15
12
9
6
0
* ocena=točka
2. Reference:
2.1 izvajalec ima objavljenih minimalno 5 strokovnih prispevkov v javnih medijih v zadnjih treh letih v povezavi s tematiko, ki jo prijavlja
20 točk
2.2 izvajalec ima objavljenih minimalno 3 strokovne prispevke v povezavi s tematiko, ki jo prijavlja
15 točk
2.3 izvajalec je v zadnjih treh letih najmanj 3x izvedel izobraževanje, ki je vključilo tudi delavnice na terenu na območju Mestne občine Krško
25 točk
2.4 izvajalec je v zadnjih treh letih najmanj 1x izvedel izobraževanje, ki je vključilo tudi delavnico na terenu na območju Mestne občine Krško
10 točk
3. Finančna konstrukcija projekta:
Odlično*
Zelo dobro*
Dobro*
Slabo*
Ne zadostuje*
Program ima realno finančno konstrukcijo oziroma realnost ocene posameznih finančnih postavk programa 
5
4
3
2
0
Stroški programa in njihova namembnost so jasno opredeljeni oziroma razvidnost namena porabe odhodkov programa
5
4
3
2
0
Usklajenost vsebinskega in finančnega dela programa
5
4
3
2
0
Skupno število točk:
15
12
9
6
0
* ocena=točka
Skupno je možno pri ocenjevanju dobiti maksimalno 100 točk.
Komisija bo vloge ocenjevala na podlagi izpolnjevanja pogojev in meril tega javnega razpisa. V tabeli Merila za dodelitev pomoči za Ukrep 2 so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Vloge bodo razvrščene na podlagi prejetega števila točk od največjega števila do najmanjšega števila točk. 100 točk pomeni 100 % delež financiranja. Kot osnova za določitev vrednosti sofinanciranja bo znesek neto predračuna. V primeru premalo zagotovljenih sredstev se delež sofinanciranja sorazmerno zniža vsem vlogam z istim številom točk.
V primeru, da za sofinanciranje vloge, ki bo po merilih za vrednotenje vlog prišla kot zadnja v poštev za sofinanciranje, ne bo dovolj sredstev za financiranje programa glede na dosežena merila, si Mestna občina pridruži pravico, da vlogo financira v nižjem deležu, do višine zagotovljenih sredstev
3. Merila za dodelitev pomoči za Ukrepe de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013
Merila za Ukrep 4 – Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetijskih gospodarstvih – de minimis – dopolnilne dejavnosti na kmetiji so:
Merila za dodelitev pomoči za ukrep 4 so:
1. prejeta javna sredstva za naložbe v kmetijska gospodarstva od leta 2019
– upravičenec še ni prejel podpore iz javnih sredstev:
30 točk
– upravičenec je enkrat prejel podporo iz javnih sredstev: 
20 točk
– upravičenec je dvakrat prejel podporo iz javnih sredstev:
10 točk
– upravičenec je trikrat in več prejel podporo iz javnih sredstev:
5 točk
2. vrste dejavnosti
– turizem na kmetiji / vinotoč 
30 točk
– ostale dejavnosti
0 točk
3. status dejavnosti
– dejavnost se začenja na novo
40 točk
– dopolnitev ali razvoj obstoječe dejavnosti
20 točk
(1) Skupno je možno pri ocenjevanju dobiti maksimalno 100 točk.
(2) Pri dejavnosti turizem na kmetiji / vinotoč bo z največjim številom točk obravnavana vloga, katere Odločba, ali dokazilo o registraciji dejavnosti je izdana s strani Upravne enote z datumom v zadnjih 24 mesecih od oddaje vloge.
(3) Komisija bo vloge ocenjevala na podlagi izpolnjevanja pogojev in meril tega javnega razpisa. V tabeli Merila za dodelitev pomoči za ukrep 4 so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Dodeljeno število točk pomeni osnova za določitev deleža sofinanciranja. Kot osnova za določitev vrednosti sofinanciranja bo znesek neto predračuna ali računa ter upoštevan limit spodnje in zgornje vrednosti prijavljene investicije. V primeru premalo zagotovljenih sredstev se delež sofinanciranja sorazmerno zniža.
4. Merila za dodelitev pomoči za Ukrepe de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013
Merila za Ukrep 7: Podpora za tekoče poslovanje v primarni kmetijski proizvodnji-de minimis, preparati za nakup gnojevke
Sedež vlagatelja in obdelovalna površina:
Št. točk
– pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro in mala podjetja in proizvodni obrati, s sedežem na območju mestne občine Krško in obdelujejo kmetijska zemljišča na območju občine mestne občine Krško
50 točk
– pravne in fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro in mala podjetja in proizvodni obrati s sedežem izven območja mestne občine Krško in obdelujejo kmetijska zemljišča na območju občine mestne občine Krško
40 točk
Skupno je možno pri ocenjevanju dobiti maksimalno 50 točk.
Komisija bo vloge ocenjevala na podlagi izpolnjevanja pogojev in meril tega javnega razpisa. V tabeli Merila za dodelitev pomoči za Ukrep 7 so merila točkovanja, na podlagi katerih bo komisija vse vloge točkovala. Dodeljeno število točk pomeni osnovo za določitev deleža sofinanciranja. Vloge bodo razvrščene na podlagi prejetega števila točk od največjega števila do najmanjšega števila točk. 50 točk pomeni 50 % delež financiranja. Kot osnova za določitev vrednosti sofinanciranja bo znesek neto računa. V primeru premalo zagotovljenih sredstev se delež sofinanciranja sorazmerno zniža vsem vlogam z istim najvišjim številom točk.
5. Merila za druge vrste pomoči
Merila za Ukrep 6 – Štipendiranje bodočih nosilcev kmetij
Merila za ukrep 6 so:
1. območje, v katerem leži kmetijsko gospodarstvo
– območje z omejenimi možnostmi
20 točk
2. Stopnja izobraževalnega programa
VII. stopnja
80 točk
VI. stopnja
70 točk
V. stopnja
60 točk
IV. stopnja
50 točk
Komisija bo vloge ocenjevala na podlagi izpolnjevanja pogojev in meril tega javnega razpisa.
Dodeljeno število točk pomeni osnovo za določitev deleža sofinanciranja. Vloge bodo razvrščene na podlagi prejetega števila točk od največjega števila do najmanjšega števila točk. 100 točk pomeni do 100 % delež financiranja.
Vrednost točke je odvisna od števila vseh dodeljenih točk in se izračuna glede na zagotovljena sredstva.
VI. Rok porabe dodeljenih sredstev: dodeljena sredstva bodo praviloma izplačana v letu 2023, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna.
VII. Rok in mesto oddaje vlog za prijavo na javni razpis
Vlagatelji morajo oddati vloge v fizični obliki, osebno ali po pošti na naslov »Mestna občina Krško, CKŽ 14, 8270 Krško«. Pošiljke oddane po pošti morajo biti obvezno oddane s priporočeno pošto do 20. 3. 2023 (datum poštnega žiga na dan 20. 3. 2023) ali oddane do konca delavnika v sprejemni pisarni Mestne občine Krško najpozneje do:
– 20. 3. 2023 za ukrepe: Ukrep 1 – Naložbe v kmetijska gospodarstva, Ukrep 2 – Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja, Ukrep 4 – Naložbe v dopolnilne dejavnosti in Ukrep 7 – Sofinanciranje preparata gnojevka.
– 29. 9. 2023 za Ukrep 6 – Štipendiranje (datum poštnega žiga na dan 29. 9. 2023).
Vlogi je potrebno priložiti vse dokumente, ki jih kot obvezna dokazila zahteva razpisna dokumentacija tega javnega razpisa in so navedeni na obrazcu vloga.
Pisne vloge morajo biti poslane v zaprti ovojnici ali oddane v sprejemno pisarno mestne občine ter opremljene z naslovom pošiljatelja in z obvezno uporabo Obrazca ovojnica, osebno ali priporočeno po pošti. Iz »Obrazca ovojnica« je potrebno izrezati tabelo, jo izpolniti ter nalepiti na sprednjo stran zaprte ovojnice, v nasprotnem primeru bo vloga zavržena.
V primeru, da upravičenec pošilja več vlog za več namenov, mora biti vsaka vloga poslana v posebni ovojnici.
VIII. Odpiranja vlog
Odpiranje vlog za ukrepe: 1, 2, 4 in 7, ki ga vodi Komisija za izvedbo javnega razpisa za sofinanciranje ukrepov za razvoja kmetijstva in podeželja v letu 2023 (v nadaljnjem besedilu: komisija) se bo pričelo dne 23. 3. 2023. Odpiranje vlog za ukrep – 6 se bo pričelo 5. 10. 2023.
Odpiranje vlog ne bo javno. V kolikor se zaradi velikega števila prejetih vlog odpiranje ne zaključi istega dne, se nadaljuje naslednji dan.
Na odpiranju ugotavlja komisija popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. V primeru nepopolno izpolnjenih vlog s pomanjkljivo dokumentacijo bo komisija v roku osmih dni od odpiranja vlog vlagatelje pozvala, da vlogo v roku treh dni dopolnijo.
IX. Odločanje v postopku razpisa in obveščanje o izidu razpisa
(1) Vloge, prispele na javni razpis pregleda in oceni komisija, ki jo je za ta namen imenuje župan Mestne občine Krško. Komisija bo vse prispele vloge odprla in ugotovila njihovo popolnost ter jih ocenila v skladu z pogoji in merili javnega razpisa. O pregledu in oceni vlog sestavi komisija zapisnik. Odpiranje vlog ne bo javno.
(2) Nepopolne in nepravočasne prispele vloge bodo zavržene, neustrezne pa zavrnjene.
(3) Zavržene bodo vloge:
– ki bodo prispele po zaprtju javnega razpisa,
– ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije za posamezni namen in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge).
(3) Zavrnjene bodo vloge:
– tistih vlagateljev, ki ne bodo izpolnjevali pogojev, določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije za posamezni namen,
– ki jih bo komisija, na podlagi meril za ocenjevanje in vrednotenje, ocenila kot neustrezne.
(4) Vlagatelja nepopolne vloge, komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog, pisno pozove, da jo dopolni v 3 dneh od prejema obvestila. Nepopolne vloge, ki v navedenem roku niso dopolnjene, se zavržejo.
(5) Mestna občina Krško bo vse vlagatelje vlog obvestila o izidu razpisa v roku 45 dni po zaključku odpiranja vlog. Na podlagi predloga komisije bo o izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah na prvi stopnji s sklepi odločila mestna uprava, o pritožbah zoper te sklepe pa župan Mestne občine Krško.
(6) Vlagatelj vloge lahko v roku 8 dni od prejema sklepa vloži pritožbo na župana MOKK na naslov: Mestna občina Krško, CKŽ 14, 8270 Krško. V pritožbi morajo biti natančno opredeljeni razlogi, zaradi katerih vlaga pritožbo. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna.
(7) Upravičencem bo izdan sklep o višini odobrenih sredstev za posamezen ukrep. V obrazložitvi sklepa se opredeli še namen ter opravičljive stroške za katere so bila sredstva namenjena.
Upravičenec pred izdanim sklepom ne sme pričeti z aktivnostjo za katera so sredstvanamenjena in sicer za ukrepe: 1 – Pomoč za naložbe v opredmetena in neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo in 2 – Pomoč za dejavnosti prenosa znanja, razen za ukrep 4 – aktivnosti v okviru naložb v predelavo in trženje – dopolnilne dejavnosti in ukrep 7 – Sofinanciranje preparata gnojevka, katerih računi so lahko od 1. 1. 2023.
(8) Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti sklepa.
(9) Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom pomoči se uredijo s pogodbo.
(10) Pogodba mora biti podpisana v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu, v nasprotnem primeru se šteje, da vlagatelj odstopa od vloge za pridobitev sredstev.
(11) Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na transakcijski račun upravičenca:
– na podlagi potrdila o izvedeni naložbi in plačanimi računi ter podpisano pogodbo za ukrep 1 in 4. Računi morajo biti izdani za isti namen in plačani. V primeru, da višina zneska računa za izvedeno investicijo odstopa navzdol od višine predračuna prijavljenega na javni razpis, se kot podlaga za izplačilo upošteva odobren delež sofinanciranja prvega obračuna predračuna.
V primeru, da je račun za izvedene investicije višji od predračuna, se izplača maksimalni odobren znesek po sklepu.
– Potrdilo o izvedeni naložbi mora vsebovati: dokazila o plačilu obveznosti (račun/situacijo in potrdilo/dokazilo o plačilu računa), druga dokazila, določena z javnim razpisom oziroma naročilom (poročilo ali dokazilo o opravljenem delu oziroma storitvi) glede na posamezen ukrep.
– za ukrep 2 zadostuje poročilo o izvedenem izobraževalnem programu, z listo prisotnosti, fotografijami in v primeru podizvajalca račun in dokazilo o plačilu računa.
– za ukrep 6 kot dokazilo zadostuje potrdilo o vpisu v izobraževalni program in zaključno spričevalo ter podpisana pogodba.
– za ukrep 7 kot dokazilo zadostuje račun o nakupu preparata in podpisana pogodba.
(12) Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za pridobitev sredstev po pogodbi še 10 let od pridobitve sredstev.
X. Sklenitev pogodbe: prejemnikom sredstev bodo posredovani sklepi o izboru, hkrati pa bodo tudi pozvani k podpisu pogodbe, s katero se uredijo medsebojne obveznosti med Mestno občino Krško in prejemnikom.
XI. Rok za oddajo potrdila o izvedbi investicije
(1) Potrdilo o izvedbi naložbe s plačanimi računi in poročila morajo biti dostavljena na Mestno občino Krško do 30. 10. 2023, in sicer Potrdilo za Ukrep 1 – Pomoč za naložbe v opredmetena in neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo in Ukrep 4 – Pomoč za naložbe v predelavo in trženje kmetijskih in živilskih proizvodov ter naložbe v nekmetijsko dejavnost na kmetiji-dopolnilne dejavnosti in Poročilo za Ukrep 2 – Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja.
(2) Za vse ukrepe mora biti Pogodba z upravičencem podpisana v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu, v nasprotnem primeru se šteje, da vlagatelj odstopa od vloge za pridobitev sredstev. Podpisana pogodba je osnova za izplačilo sredstev proračuna.
XII. Kraj in čas, kjer lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Mestne občine Krško www.krsko.si ali jo v tem roku zainteresirani lahko dvignejo v času uradnih dni v sprejemni pisarni Mestne občine Krško, CKŽ 14, 8270 Krško.
Dodatne informacije posreduje Magda Krošelj, dosegljiva na tel. 07/498-13-19 v času uradnih dni od 8. do 10. ure ali na e-mail: magdalena.kroselj@krsko.si.
Mestna občina Krško 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti