Uradni list

Številka 44
Uradni list RS, št. 44/2017 z dne 18. 8. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 44/2017 z dne 18. 8. 2017

Kazalo

Št. 5442-111/2017/9 Ob-2821/17, Stran 2055
Na podlagi določb Uredbe (EU), št. 1303/2013, Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES), št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU), št. 1303/2013), Uredbe (EU), št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES), št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470; v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU), št. 1304/2013), Uredbe (EU, Euratom), št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom), št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1, v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU), št. 966/2012) in njene izvedbene uredbe, Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14 in 51/16), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZfisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 /ZIPRS 1718/ (Uradni list RS, št. 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 /DP2017/ (Uradni list RS, št. 96/15 in 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 /DP2018/ (Uradni list RS, št. 80/16), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr. in 15/17), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 4. 7. 2016 in sprememba z dne 29. 7. 2016, Slovenska strategija pametne specializacije (potrjena na Vladi RS, dne 20. 9. 2015 in Evropski Komisiji, dne 3. 11. 2015, v nadaljevanju: S4), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15, 46/16, 49/16 – popr. in 25/17 – ZVaj), Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF in 14/15 – ZUUJFO), Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06 – uradno prečiščeno besedilo, 102/07, 107/10, 87/11, 40/12 – ZUJF, 63/13 in 46/16 – ZOFVI-K), Zakona o gimnazijah (Uradni list RS, št. 1/07 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o poklicnem in strokovnem izobraževanju (Uradni list RS, št. 79/06), Resolucije o nacionalnem programu za jezikovno politiko 2014–2018 (Uradni list RS, št. 62/13), Nacionalne strategije za razvoj pismenosti (Ministrstvo za šolstvo in šport, Ljubljana, 2006), Državnih smernic za kulturno-umetnostno vzgojo v vzgoji in izobraževanju (Ljubljana, 2009), Resolucije o nacionalnem programu za kulturo 2014–2017 (Uradni list RS, št. 99/13), Strateških usmeritev nadaljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do leta 2020 (Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Ljubljana, 2016) in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja, o podpori javnemu razpisu, št. 3032-116/2016/27, z dne 11. 8. 2017, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje operacije razvoja in udejanjanja inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc – razvoj sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Namen, cilji in predmet javnega razpisa ter regija izvajanja
Javni razpis za dodelitev sredstev delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za dodelitev sredstev se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju OP 2014–2020), prednostna os »10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost«, prednostna naložba »10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc«, specifični cilj »3. Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema«. V okviru navedenega specifičnega cilja bomo prispevali k razvoju inovativnih učnih okolij za spodbujanje aktivnosti, ki prispevajo k dvigu splošnih kompetenc otrok, učencev in dijakov, še posebej pri kompetenci Kulturna zavest in izražanje. Kulturna zavest in izražanje kot ključna kompentenca lahko pomembno prispeva k razvoju sporazumevalne zmožnosti, medkulturnosti, kritičnega razmišljanja, inovativnosti, ustvarjalnosti in reševanja problemov. Prav tako bomo zasledovali tudi cilje Strategije pametne specializacije na področju, ki spodbuja sistemske in dolgoročnejše ukrepe znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema za pridobivanje ključnih znanj in kompetenc.
Namen:
Z javnim razpisom za sofinanciranje operacije razvoja in udejanjanja inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc – razvoj sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo želimo posodobiti učna okolja, uvajati nove pristope in pedagoške prakse tudi z vključevanjem novih tehnologij, ki bodo zagotavljali dvig splošnih kompetenc otrok, učencev in dijakov v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah (v nadaljevanju VIZ), še posebej na področju kulturne zavesti in izražanja.
Dne 4. 11. 2016 je bil objavljen javni razpis Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc, na katerega za sklop 1.2 Razvoj sporazumevalnih zmožnosti preko kulturno umetnostne vzgoje, ni bil izbran nihče od prijavljenih in so ostala nerazdeljena sredstva v višini do 1,125 mio EUR. S tem javnim razpisom nadaljujemo z aktivnostmi za dvig splošnih kompetenc (bralna in digitalna pismenost, kritično mišljenje, reševanje problemov …) iz javnega razpisa za izbor operacij Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc, še posebej kulturne zavesti in izražanja, oziroma za dvig sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo (v nadaljevanju KUV).
Cilji:
Cilji javnega razpisa so:
– vzpostavitev oziroma nadgradnja ustvarjalnega in inovativnega učnega okolja za dvig splošnih kompetenc s poudarkom na kulturni zavesti in izražanju na VIZ, ki vključujejo vse ravni vzgojno-izobraževalnega sistema (do visokošolskega sistema), pri tem pa se bodo VIZ povezovali med seboj, z javnimi visokošolskimi zavodi, z javnimi zavodi po 28. členu Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (ZOFVI) ter z javnimi raziskovalni zavodi s področja vzgoje in izobraževanja;
– vzpostavitev oziroma nadgradnja celovitega in učinkovitega podpornega okolja za oblikovanje, preizkušanje in implementacijo pedagoških strategij, metod in oblik dela, ki prispevajo k uresničevanju ciljev javnega razpisa (npr. didaktična podpora, usposabljanje strokovnih delavcev VIZ, strokovne skupnosti in e-skupnosti za sodelovanje in izmenjavo dobrih praks, didaktična gradiva, evalvacije ipd.), ob strokovni podpori javnih visokošolskih zavodov, javnih zavodov po 28. členu ZOFVI in javnih raziskovalnih zavodov s področja vzgoje in izobraževanja;
– spremljava dejavnosti projekta iz prejšnjih alinej ter evalvacija dosežkov, ki vključujeta postopke ugotavljanja dviga kompetenc s poudarkom na kulturni zavesti in izražanju.
Ciljne skupine javnega razpisa so: otroci, učenci in dijaki (v nadaljevanju učenci) ter strokovni in vodstveni delavci v VIZ.
Regija izvajanja:
Operacija v okviru javnega razpisa je namenjena dvigu splošnih kompetenc učencev, še posebej kompetence kulturne zavesti in izražanja, zato se uporabljajo pravila, ki veljajo za sistemske ukrepe, pri katerih je pričakovan učinek za celoten sistem vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji. Operacija se bo izvajala v vzhodni in zahodni kohezijski regiji. Skladno s splošnim pravilom glede programskih območij iz prvega odstavka 70. člena Uredbe (EU), št. 1303/2013, in načelom odstopanja, opredeljenim v drugem odstavku 13. člena Uredbe (EU), št. 1304/2013, se bo pri financiranju aktivnosti, ki jih izvajajo upravičenci v korist obeh programskih območij (kohezijske regije Vzhodna Slovenija – KRVS in kohezijske regije Zahodna Slovenija – KRZS), uporabilo t. i. sorazmerni pristop (»pro-rata«) sofinanciranja aktivnosti. Za določitev razmerja med programskima območjema se uporablja t. i. sorazmerni ključ, tj. podatek glede števila VIZ in šolajočih v posamezni kohezijski regiji, kar pomeni delitev finančnih sredstev v razmerju 53 % KRVS in 47 % KRZS.
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa je razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc – razvoj sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo (skupaj sredstva za sofinanciranje do 1,125 mio EUR).
Predvidene aktivnosti:
V okviru izbranega projekta bodo celovito potekale naslednje aktivnosti:
1. analiza stanja pri vseh partnerjih konzorcija (popis izhodiščnega stanja in priprava instrumenta, s katerim se bo meril napredek kompetenc na začetku in koncu projekta, še posebej kulturne zavesti in izražanja, zbiranje obstoječih praks);
2. celovito načrtovanje, razvijanje, implementacija in evalviranje pedagoških strategij, pristopov oziroma praks;
3. celovita vzpostavitev podpornega okolja za VIZ, ki vključuje tudi vzpostavitev in delovanje razvojnih timov;
4. celovito načrtovanje in izvedba evalvacije projekta;
5. promocija projekta doma in v tujini.
Predvideni rezultati:
V okviru projekta so predvideni naslednji rezultati:
1. analiza stanja pri vseh partnerjih konzorcija ter skupna analiza na relevantnem področju;
2. poročilo o preizkušenih didaktičnih pristopih, pedagoških strategijah ter priporočilih, ki prispevajo k dvigu kompetenc s področja projekta s primeri dobrih praks;
3. priporočila za razvoj podpornega okolja, ki zagotovijo širjenje in trajnost rezultatov (strokovne podlage, širjenje dobrih praks, preizkušanje modelov, vsebine usposabljanj za strokovne delavce, organizacija v inovativnih učnih okoljih);
4. na področju evalvacije projekta: poročilo o doseženem napredku kompetenc učencev v okviru projekta in morebitna druga evalvacijska poročila;
5. promocija projekta doma in v tujini: spletna stran projekta, predstavitve na konferencah in drugih strokovnih zborih izven projekta ter strokovni in znanstveni članki.
Aktivnosti in rezultati naj bodo zastavljeni, tako da je možna njihova sistemska uvedba na nacionalni ravni.
V nadaljevanju so opredeljeni specifični namen, cilji in ostali pričakovani rezultati, več pojasnil je navedenih v 4. točki Navodil za prijavo.
Specifični namen projekta je razviti in preizkusiti didaktične pristope, ki bodo prispevali k dvigu kompetence kulturne zavesti in izražanja, še posebej na področju sporazumevalnih zmožnosti, s KUV, ustvarjalnostjo, kulturno raznolikostjo, kritičnim odnosom do kulture in umetnosti, poleg tega pa omogočati učencem aktivno spoznavanje različnih področij kulture (uprizoritvene umetnosti – gledališče, lutke in sodobni ples, vizualne – likovne umetnosti, arhitektura, fotografija, oblikovanje, glasbene umetnosti, filmske umetnosti in avdiovizualne kulture, intermedijske umetnosti – multimedija, bralna kultura, kulturna dediščina in tehniška kultura).
Specifični cilji:
1. priprava učinkovitih didaktičnih pristopov za razvoj sporazumevalnih zmožnosti s KUV (medpredmetno, kroskurikularno vključevanje različnih področij KUV);
2. razvoj in preizkus modelov sodelovanja VIZ s profesionalnimi kulturnimi ustanovami oziroma s profesionalnimi ustvarjalci s področja kulture;
3. vzpostavitev podpornega okolja za izvajanje kakovostne KUV, še posebej na področjih izven večjih mestnih središč, in s tem približevanje kulturnih dobrin otrokom in mladim;
4. priprava vsebin in usposabljanj strokovnih delavcev za nove pristope in aktivnosti v vzgojno-izobraževalnem procesu.
Specifični pričakovani rezultati:
1. didaktični pristopi, strategije, modeli in priporočila za dvig sporazumevalne zmožnosti s KUV (na različnih področjih kulture in pri tem upoštevati povezovanje s profesionalnimi kulturnimi ustanovami in profesionalnimi ustvarjalci s področja kulture);
2. predlog vsebin in usposabljanj strokovnih delavcev VIZ za nove pristope in aktivnosti v vzgojno-izobraževalnem procesu s pomočjo KUV.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
V nadaljevanju so navedeni vsi pogoji javnega razpisa.
Popolna prijava mora vsebovati izpolnjeno in podpisano prijavnico z izpolnjenimi vsemi prilogami iz razpisne dokumentacije.
3.1. Prijavitelj
Prijavitelj na javnem razpisu je poslovodeči partner konzorcija, ki projekt prijavi v imenu konzorcija. Prijavitelj ne more biti tisti, ki je bil izbran na več kot enem sklopu na JR za izbor operacij »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc«.
3.2. Sestava konzorcija
V konzorciju so lahko poslovodeči konzorcijski partner in konzorcijski partnerji naslednje ustanove: vrtci, osnovne šole, gimnazije, srednje poklicne in strokovne šole, javni visokošolski zavodi, javni zavodi po 28. členu ZOFVI in javni raziskovalni zavod s področja vzgoje in izobraževanja.
Obvezni partnerji konzorcija:
Vsak konzorcij sestavljajo naslednji konzorcijski partnerji: VIZ, vsaj en javni visokošolski zavod, vsaj en javni zavod po 28. členu ZOFVI in vsaj en raziskovalni zavod s področja vzgoje in izobraževanja.
OPOMBA 1: V nadaljevanju besedila se za navajanje javni zavodi po 28. členu ZOFVI in javni raziskovalni zavodi s področja vzgoje in izobraževanja uporablja dikcija »javni zavodi«.
Konzorcijski partnerji sodelujejo z zunanjimi izvajalci skladno z vsebino projekta.
OPOMBA 2: Kulturna ustanova ne more biti konzorcijski partner.
VIZ je v projekt lahko vključen kot:
– razvojni VIZ: sodeluje pri razvoju didaktičnih pristopov, pedagoških strategij, praks in podpornih okolij ter širi rezultate na druge VIZ in lahko sodeluje v različnih timih na ravni konzorcija
ali
– implementacijski VIZ: sodeluje predvsem pri implementaciji in preizkušanju v projektu razvitih didaktičnih pristopov, pedagoških strategij in praks ter podpornih okolij.
Za dosego programsko specifičnega kazalnika učinka je v tem razpisu določeno minimalno število vključenih VIZ. V konzorcij mora biti zato vključenih vsaj 26 VIZ iz vsaj 6 statističnih regij, in sicer vsaj 4 vrtci, 6 osnovnih šol, 2 gimnaziji ter 3 poklicne oziroma strokovne šole, ki niso že vključeni v konzorcije, ki so bili izbrani na JR »Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc«. Na podlagi vsebinskih izhodišč mora biti v projekt vključenih vsaj 13 VIZ iz manj razvitih regij*.
Pri tem se srednja šola v okviru istega šolskega centra (če se ne prijavi šolski center kot posamezni prijavitelj) in vrtec pri osnovni šoli štejeta kot posamezni VIZ. Šolski center, ki ima v svoji sestavi več šol, lahko kot konzorcijskega partnerja prijavi eno ali več srednjih šol ali pa šolski center v celoti (ne more prijaviti istočasno šole v svoji sestavi in šolskega centra).
* Obrazložitev: manj razvite regije so tiste iz 3. člena Pravilnika o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2014–2020 (Uradni list RS, št. 34/14), ki imajo indeks razvoja enak ali večji 100,4.
3.3. Konzorcijska pogodba
Vsi konzorcijski partnerji podpišejo konzorcijsko pogodbo (priloga 5e razpisne dokumentacije).
3.4. Izjave konzorcijskih partnerjev
Vsi konzorcijski partnerji (vključno s poslovodečim konzorcijskim partnerjem) priložijo podpisano in ožigosano izjavo (prilogi 9 in 10 prijavnice). Ta vsebuje tudi naslednje splošne pogoje na razpisu:
Pogoji
Dokazila
1
Je registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu v Republiki Sloveniji,
– pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah 
– izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
2
ni sofinanciran za isti namen iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna,
– pogoji se bodo preverili v aplikaciji Erar 
– izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
3
ni prejel drugih javnih sredstev financiranja, vključno s sredstvi Evropske unije, za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa,
4
ima na dan oddaje vloge poravnane vse zapadle obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost ali v zvezi s plačili davkov v vrednosti 50 eurov ali več,
– pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah* 
– izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
5
ni pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, taksativno naštetih v prvem odstavku 75. člena ZJN-3,
6
ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče.
– pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah 
– izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
* ob prijavi poda prijavitelj izjavo, da dovoljuje minustrstvu, da samo pridobi podatke, da so na dan oddaje vloge na javni razpis poravnani vsi davki in prispevki
1.5. Razmerje finančnih sredstev znotraj konzorcija
VIZ morajo prejeti vsaj 70 % celotne višine dodeljenih sredstev.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu)
Prijave, ki bodo izpolnjevale vse pogoje javnega razpisa, bodo ocenjene z naslednjimi merili.
4.1. Izločitvena merila
Za vsako prijavo veljajo izločitvena merila. Če bo vsaj eno od meril ovrednoteno kot NE, bo prijava izločena iz nadaljnjega ocenjevanja.
 
Skladnost z javnim razpisom: Predlog projekta je skladen z namenom in cilji javnega razpisa na ravni prednostne osi in prednostne naložbe ter zagotavlja doseganje vseh specifičnih ciljev in rezultatov projekta.
DA NE 
(izločitveno merilo)
Realna izvedljivost: Predlog projekta je izvedljiv, upošteva vse aktivnosti in časovni ter finančni okvir, določen s tem razpisom in razpisno dokumentacijo.
DA NE 
(izločitveno merilo)
Ciljne skupine: Izkazovanje ustreznih ciljnih skupin.
DA NE 
(izločitveno merilo)
 
4.2. Merila za ocenjevanje prijav
Pravočasno prispele in formalno popolne vloge bo ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa (v nadaljevanju komisija), katero imenuje s sklepom ministrica, na podlagi izpolnjevanja naslednjih meril:
Merilo
Lestvica
Točke
Možno 
število točk
I. KAKOVOST PRIJAVE
205
1. Poznavanje obstoječega stanja in uporaba relevantnih dosedanjih rezultatov
40
a)
Kakovost predložene analize stanja na razpisanem področju. Predvideni elementi: analiza stanja celovito povezuje rezultate preteklih projektov in dejavnosti na razpisanem področju, ugotavlja primanjkljaje in opredeljuje potrebne dejavnosti za nadgradnjo obstoječega stanja na šolski, nacionalni in mednarodni ravni ter je uporabna za načrtovanje in izvedbo projekta.
Noben element ni podrobno opisan.
0
Podrobno so opisani štirje ali manj elementi
6
Podrobno so opisani pet ali več elementov.
14
Podrobno so opisani vsi elementi
20
b)
Celovitost povezave prijave z dosedanjimi relevantnimi rezultati na področju projekta: 
v projektu bodo uporabljeni in nadgrajeni dosedanji relevantni rezultati, izkušnje, iniciative, priporočila, strategije, smernice in drugi programski dokumenti na razpisanem področju (doma in v mednarodnem prostoru).
Ne drži.
0
Deloma drži.
10
Popolnoma drži.
20
2. Kakovost elaborata prijavljenega projekta
120
a)
Sistematičnost in preglednost: vsi zapisi v prijavnici konkretno odgovarjajo na zastavljena vprašanja, upoštevajo navodila, stavki so kratki in jedrnati.
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
b)
Vsebinska celovitost: vsi elementi elaborata projekta so podani tako, da tvorijo celoto iz katere je razviden natančen potek projekta. 
Aktivnosti so ustrezno predstavljene in se ustrezno dopolnjujejo. 
Njihova izvedba predvideva tudi sodelovanje zunanjih izvajalcev, ki so specializirani za posamezno področje. 
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
c)
Cilji projekta: cilji so razumljivi, natančno opredeljeni in dosegljivi.
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
d)
Celovita vzpostavitev podpornega okolja za VIZ: natančno so opredeljene aktivnosti in načini vzpostavitve podpornega okolja (razvojni timi, medsebojno sodelovanje ter izmenjava izkušenj in dobrih praks, priprava predlogov programov usposabljanja, didaktične podpore in pomoči za strokovne delavce VIZ).
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
e)
Dodana vrednost na ravni VIZ: dodana vrednost je jasno razvidna. Aktivnosti in rezultati projekta, ki bodo prispevali k razvoju inovativnega učnega okolja na ravni VIZ, so natančno opredeljeni, zajemajo vsa področja, so relevantni ter vključujejo vse deležnike (vodstvo, strokovne delavce, učence). 
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
f)
Medpredmetno oziroma medpodročno povezovanje: 
Aktivnosti so opredeljene tako, da je razvidno sodelovanje strokovnih delavcev različnih predmetov/področij pri načrtovanju in izvajanju pouka/dejavnosti v vrtcu, da otroci, učenci, dijaki celovito razvijajo kompetence oziroma spretnosti.
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
g)
Aktivna vloga otrok/učencev/dijakov: projektne aktivnosti opredeljujejo aktivno vlogo otrok/učencev/dijakov v vseh fazah projekta na ravni VIZ.
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
h)
Trajnost: trajnost aktivnosti in rezultatov projekta je razvidna (tj. kako bodo posamezniki in ustanove že med izvajanjem projekta zagotovili, da po koncu projekta ne bodo opustili novih pristopov in organizacije dela ter da bodo razvili modele, pristope, strategije, ki jih bo moč implementirati v različna okolja).
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
i)
Časovni in finančni načrt (opredelitev, izvedljivost in usklajenost): časovni in finančni načrt izvedbe sta natančno opredeljena, izvedljiva in usklajena.
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
j)
Vodenje in organizacija: Vodenje in organizacija projekta ter vloga in odgovornosti konzorcijskih partnerjev v projektu so natančno opredeljene.
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
k)
Evalvacija dosežkov: so natančno opredeljeni vsi predvideni postopki ugotavljanja dviga kompetenc (priprava instrumentarija in metodologija merjenja, večkratno preverjanje, možnosti izboljšave metodologije in instrumentarija).
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
l)
Spremljava: so natančno opredeljeni vsi postopki spremljanja dejavnosti (sprotno ugotavljanje uspešnosti predvidenih dejavnosti, doseganje operativnih ciljev in vmesnih rezultatov, samoevalvacija vključenih, transparentnost). 
Ne drži.
0
Deloma drži.
5
Popolnoma drži.
10
3. Vključenost področij kulture in profesionalnih kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture vključenih v predlog projekta
45
a) 
Število vključenih področij kulture
2 področji ali manj
0
vsaj 3 do 4 področja
5
vsaj 5 do 6 področij
10
6 in več področij
15
b) 
Število vključenih profesionalnih kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture 
4 ali manj 
0
od 5 do vključno 7
5
od 8 do vključno 12
10
več kot 12
15
c)
Vključenost profesionalnih kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture v vse aktivnosti projekta (načrtovanje, izvajanje in evalvacija). 
Ne drži (kulturne ustanove oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture so vključeni v eno fazo projekta) 
0
Deloma drži (polovica in manj kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture je vključenih v vsaj dve fazi)
5
Večinoma drži (več kot polovica kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture je vključenih v vsaj dve fazi) 
10
Popolnoma drži (vse kulturne ustanove oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture so vključene v vse tri faze)
15
SKUPNA OCENA – KAKOVOST PRIJAVE 
Obrazložitev ocene
II. ČLOVEŠKI VIRI
45
1. Vodja projekta in koordinator konzorcija:
20
a)
ima izkušnje na področju vodenja projektov, v katerih so sodelovale različne institucije na področju vzgoje in izobraževanja.
2 ali manj referenc
0
3 reference
5
4 in več referenc
10
b)
ima izkušnje iz razpisanega vsebinskega področja 
2 ali manj referenc
0
3 reference
5
4 in več referenc
10
2. Nove zaposlitve (vključno z delnimi zaposlitvami za vsaj 30 %)
10
a)
Projekt predvideva
3 ali manj zaposlitve
0
4 zaposlitev
5
vsaj 5 zaposlitev
10
3. Število vključenih strokovnih delavcev iz VIZ
15
a)
Število prijavljenih strokovnih delavcev iz VIZ.
Do 199
0
Od 200 do 240
10
241 ali več
15
SKUPNA OCENA – ČLOVEŠKI VIRI 
Obrazložitev ocene
III. SESTAVA KONZORCIJA
80
1. Sodelujoči konzorcijski partnerji
60
a)
V konzorciju sodelujejo VIZ:
iz največ 6 statističnih regij Slovenije.
0
iz 7 statističnih regij Slovenije.
5
iz 8 ali več statističnih regij Slovenije.
10
b)
Delež VIZ iz manj razvitih regij:
50 % ali manj.
0
51 % do 69 %.
5
70 % ali več.
10
d)
Poleg obveznih treh institucij1 so v konzorcij vključene dodatno še:
0 institucij
0
1 do 2 institucije.
5
3 ali več institucij.
10
e)
Reference konzorcijskih partnerjev (brez poslovodečega) iz razpisanega vsebinskega področja (javni visokošolski zavodi, javni zavodi) od vključno leta 2011 naprej:
7 ali manj referenc.
0
8 do 14 referenc.
5
15 in več referenc.
10
f)
Reference poslovodečega partnerja na področju vodenja oziroma koordiniranja konzorcijev na področju izvajanja projektov kohezijske politike ali EU projektov od vključno leta 2011 naprej 
2 ali manj referenc.
0
3 reference.
5
4 in več referenc.
10
f)
Reference poslovodečega partnerja iz razpisanega vsebinskega področja od vključno leta 2011 naprej 
2 ali manj referenc.
0
3 reference.
5
4 in več referenc
10
2. Število vrtcev in osnovnih šol izven večjih mestnih središč vključenih v predlog projekta.
20
a)
Število vrtcev iz manjših naselij, ki morajo uporabiti medkrajevni prevoz do kulturnih ustanov nacionalnega pomena (manjša naselja, ki niso navedena na seznamu SURS: http://www.stat.si/krajevnaimena/pregledi_naselja_najvecja_prebivalci.asp)
do 4 vrtcev. 
0
od 5 do vključno 8 vrtcev. 
5
9 in več vrtcev.
10
b)
Število osnovnih šol iz manjših naselij (manjša naselja, ki niso navedena na seznamu SURS: http://www.stat.si/krajevnaimena/pregledi_naselja_najvecja_prebivalci.asp)
do 6 osnovnih šol.
0
od 7 do vključno 9 osnovnih šol. 
5
od 10 in več osnovnih šol.
10
SKUPNA OCENA – SESTAVA KONZORCIJA 
Obrazložitev ocene
1 Pod obvezne tri institucije so mišljene: javni visokošolski zavod, javni zavod po 28. členu ZOFVI in raziskovalni zavod s področja vzgoje in izobraževanja – gl. v JR 3. Točko Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu, 3.2 Sestava konzorcija
V okviru meril bo ocenjevalna komisija najprej ocenila I. Kakovost prijave predlaganega projekta. Vloge, ki bodo pri tem merilu dosegle najmanj 123 točk (60 %), bodo v nadaljevanju ocenjene v celoti.
Prijavitelj bo izločen iz izbora, če v okviru sklopa meril I Kakovosti prijave doseže 0 točk pri:
I 2 i) Časovni in finančni načrt
I 3 a) Število vključenih področij kulture
I 3 b)Število vključenih profesionalnih kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture
I 3 c) Vključenost profesionalnih kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture v vse aktivnostih projekta (načrtovanje, izvajanje in evalvacija).
Način ocenjevanja posameznih meril je podrobneje opredeljen v ocenjevalnem listu in je sestavni del razpisne dokumentacije.
4.3. Postopek izbora
Vse popolne vloge, ki izpolnjujejo vse razpisne pogoje in so obenem v celoti pozitivno ovrednotene po izločitvenih merilih, bo ocenila komisija po merilih za izbor prijaviteljev iz 4. točke javnega razpisa. Komisija je sestavljena iz šestih članov. Vsak popolno vlogo ocenjujeta dva člana komisije (ocenjevalca) ločeno. Končna ocena posamezne vloge bo povprečje njunih ocen. Če se bosta oceni razlikovali za 10 točk ali več, bo vlogo ocenil še tretji ocenjevalec po izboru komisije. V tem primeru se število točk, ki jih je dosegla prijava, izračuna na podlagi povprečja ocen vseh treh ocenjevalcev.
V spodnji tabeli je opredeljeno najvišje možno število točk in tudi minimalno število točk, ki jih je potrebno doseči, da je prijavitelj lahko izbran. V nasprotnem primeru vloga ni upravičena do sofinanciranja in se zavrne.
Vloga
Št. možnih točk
Minimalno št. točk
330
198
V kolikor dva ali več prijaviteljev doseže enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel več točk pri merilu »I. Kakovost prijave«, nadalje glede na število točk doseženih pri podmerilu »I 3 a) Število vključenih področij kulture«. V kolikor bi bili projekti pri obeh merilih enako točkovani, se izbere tistega, ki je dosegel več točk pri podmerilu »I 3 c) Vključenost profesionalnih kulturnih ustanov oziroma profesionalnih ustvarjalcev s področja kulture v vse aktivnostih projekta (načrtovanje, izvajanje in evalvacija). V skrajnem primeru, če bo še vedno več prijaviteljev z enakim številom točk, bo o izboru odločil žreb.
O izboru odloči na predlog komisije ministrice za izobraževanje, znanost in šport ali oseba, ki jo je ta pooblastil za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev v skladu s 26. točko javnega razpisa.
Število izbranih: Zaradi sistemskih ukrepov, pri katerih je pričakovan učinek za celoten sistem vzgoje in izobraževanja, bo med prijavljenimi projekti, ki izpolnjujejo vse pogoje in ki bodo zadostili izločitvenim merilom, izbrana ena prijava, ki bo dosegla vsaj minimalno predpisano število točk in bo imela med vsemi prijavitelji največje število točk.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ do 1,125 mio EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih programskih območjih, po posameznih proračunskih letih naslednja:
– za proračunsko leto 2017: 206.577,90 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 109.486,29 EUR, od tega: 
– 87.589,03 EUR s PP 150044 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 21.897,26 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 97.091,61 EUR, od tega: 
– 77.673,29 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 19.418,32 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2018: 177.961,06 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 94.319,36 EUR, od tega: 
– 75.455,49 EUR s PP 150044 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 18.863,87 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 83.641,69 EUR, od tega: 
– 66.913,36 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 16.728,34 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2019: 184.668,13 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 97.874,11 EUR, od tega: 
– 78.299,29 EUR s PP 150044 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 19.574,82 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 86.794,02 EUR, od tega: 
– 69.435,21 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 17.358,81 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2020: 206.577,90 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 109.486,29 EUR, od tega: 
– 87.589,03 EUR s PP 150044 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 21.897,26 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 97.091,61 EUR, od tega: 
– 77.673,29 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 19.418,32 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2021: 215.520,66 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 114.225,95 EUR, od tega: 
– 91.380,76 EUR s PP 150044 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 22.845,19 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 101.294,71 EUR, od tega: 
– 81.035,77 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 20.258,94 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2022: 133.694,35 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 70.858,01 EUR, od tega: 
– 56.686,41 EUR s PP 150044 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-EU udeležba (80,00 %) in
– 14.171,60 EUR s PP 150046 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 62.836,34 EUR, od tega: 
– 50.269,07 EUR s PP 150045 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-EU udeležba (80,00 %) in
– 12.567,27 EUR s PP 150047 – PN10.1 – Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %).
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. V kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Shema in stopnja intenzivnosti ali najvišja dovoljena višina sofinanciranja v skladu s shemo državnih pomoči ali pomoči de minimis: ni relevantno.
7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum opravljene storitve oziroma dobavljenega blaga), nastale od dne objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije do dne 30. 6. 2022.
Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od dne objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije do dne 15. 9. 2022.
Obdobje upravičenosti lahko ministrstvo podaljša zaradi posebej utemeljenih, objektivnih razlogov in na podlagi soglasja organa upravljanja.
8. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
1. Javni razpis za sofinanciranje operacije razvoja in udejanjanja inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc – razvoj sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
2. Navodila za prijavo
3. Ocenjevalni list
4. Prijavnica za projekt
5. Priloge k prijavnici:
a. Obrazec – Izračun urne postavke stroškov osebja za vse partnerje konzorcija
b. Finančni načrt
c. Seznam konzorcijskih partnerjev
(Priloga a se nahaja v Excelovi datoteki Izračun urne postavke stroškov osebja, prilogi b in c pa se nahajata kot delovna lista v Excelovi datoteki Finančni načrt in seznam konzorcijskih partnerjev)
d. Načrt aktivnosti in rezultatov
e. Vzorec konzorcijske pogodbe
f. Izjava poslovodečega partnerja
g. Izjava konzorcijskega partnerja
h. Pisma o nameri o sodelovanju
6. Vzorec pogodbe o sofinanciranju
7. Obrazec za oddajo prijave
8. Seznam kazalnikov
9. Statistične regije Republike Slovenije
10. Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020 s prilogami
11. Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020
12. Priročnik za uporabo informacijskega sistema e-MA
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
1. Prijavnica za projekt
2. Priloge k prijavnici:
a. Obrazec – Izračun urne postavke stroškov osebja za vse partnerje konzorcija
b. Finančni načrt
c. Seznam konzorcijskih partnerjev
(Priloga a se nahaja v Excelovi datoteki Izračun urne postavke stroškov osebja, prilogi b in c pa se nahajata kot delovna lista v Excelovi datoteki Finančni načrt in seznam konzorcijskih partnerjev)
d. Načrt aktivnosti in rezultatov
e. Vzorec konzorcijske pogodbe
f. Izjava poslovodečega partnerja
g. Izjava konzorcijskega partnerja
h. CV vodje projekta oziroma koordinatorja projekta
i. Pisma o nameri o sodelovanju
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati.
9. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %.
10. Delež prispevka EU: delež prispevka EU je 80,00 %.
11. Upravičeni stroški, način financiranja in predplačila
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izjema so predplačila in izjeme, določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju.
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
I. Stroški, ki so predvideni za poslovodečega konzorcijskega partnerja, javne zavode in javne visokošolske zavode:
– Standardne lestvice stroškov na enoto – urna postavka stroškov osebja
– Stroški za službena potovanja (za strokovno koordinatorstvo operacije)
– Pavšalno financiranje v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov za osebje
– Stroški storitev zunanjih izvajalcev (Delo po pogodbi o opravljanju storitev)
– Stroški storitev zunanjih izvajalcev (Delo po podjemni pogodbi)
– Stroški storitev zunanjih izvajalcev (Delo po avtorski pogodbi)
– Drugi stroški storitev zunanjih izvajalcev
– Stroški organizacije in izvedbe konferenc, seminarjev in simpozijev (kot npr. stroški za izvedbo zaključne konference, stroški najema prostorov in opreme, stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih …)
– Stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv
– Stroški izdelave ali nadgradnje spletnih strani
– Drugi stroški informiranja in komuniciranja.
II. Stroški, ki so predvideni za razvojne in implementacijske VIZ:
– Standardne lestvice stroškov na enoto – urna postavka stroškov osebja
– Stroški za službena potovanja
– Stroški storitev zunanjih izvajalcev (Delo po pogodbi o opravljanju storitev)
– Stroški storitev zunanjih izvajalcev (Delo po podjemni pogodbi)
– Stroški storitev zunanjih izvajalcev (Delo po avtorski pogodbi)
– Drugi stroški storitev zunanjih izvajalcev
– Drugi stroški informiranja in komuniciranja
– Pavšalno financiranje v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov za osebje.
III. Davek na dodano vrednost (DDV)
Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega finančnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v tč. 2.6 veljavnih Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških in razpisni dokumentaciji (tč. 3.3.5 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020).
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v tč. 3 in 4 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 in v tč. 2 veljavnih Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških), dostopna na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
Pavšalno financiranje v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov za osebje:
– za konzorcijske partnerje vključno s poslovodečim partnerjem, javni zavodi, javni visokošolski zavodi: znesek pavšalnega financiranja v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov za osebje se izračuna od vrednosti Standardnega stroška na enoto – urna postavka stroškov osebja in stroškov osebja zunanjih izvajalcev – delo po avtorski in delo po podjemni pogodbi.
– za konzorcijske partnerje: razvojni in implementacijski VIZ: znesek pavšalnega financiranja v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov za osebje se izračuna od vrednosti Standardnega stroška na enoto – urna postavka stroškov osebja in stroškov osebja zunanjih izvajalcev – delo po avtorski in delo po podjemni pogodbi.
Drugi stroški storitev zunanjih izvajalcev:
Podrobnejša navodila za izračun drugih stroškov zunanjih izvajalcev so podana v obrazcu Finančni načrt, ki je del razpisne dokumentacije, priloga št. 5b, in sicer v zavihku »Navodila za zunanje izvajalce«.
Standardni strošek na enoto – urna postavka stroškov osebja:
V skladu z drugim odstavkom 68. člena Uredbe (EU) št. 1303/2013, Smernicami o poenostavljenih možnostih obračunavanja stroškov ter Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških (v točki 2.8.1.2 in 2.3.1.), naj prijavitelj in konzorcijski partner, ki kandidira na javni razpis, določi urno postavko stroška za osebje. Urna postavka, ki se uporablja, se izračuna tako, da se zadnji evidentirani letni stroški plač za zaposlene delijo s 1.720 urami. Navodila za izračun so podrobneje opredeljena v obrazcu »Izračun urne postavke stroškov osebja, drugi zavihek«. Dokazilo o nastanku navedenega stroška za posamezni mesec je časovnica in pogodba o zaposlitvi posamezne osebe. Upravičenec bo strošek uveljavljal na podlagi izstavljenega obračuna ter zahtevka za izplačilo s prilogami.
Zaradi pričakovanih rasti cen (inflacije) ter iz razloga, da gre za večletni projekt, se bo metodologija standardnega stroška na enoto – urna postavka stroškov osebja, skladno s Smernicami o poenostavljenih možnostih obračunavanja stroškov, v mesecu januarju, leta 2020 revidirala in prilagodila glede na zadnje letne bruto bruto stroške zaposlenih. Z revidiranjem metodologije bo za izvedbo projekta posledično določena in uporabljena nova višina standardnega stroška na enoto – urna postavka stroškov osebja, navedena sprememba pa bo stopila v veljavo z dnem 1. 2. 2020.
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis.
V skladu z določili Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 lahko ministrstvo upravičencu za namen izvajanja operacije izplača predplačilo v višini do 30 % od vrednosti predvidenih izplačil sredstev, na osnovi predloženega zahtevka za izplačilo predplačila s strani upravičenca. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Predplačila se izvajajo po sistemu izplačila večkratnih predplačil pri izvajanju operacije, s sprotnim poračunavanjem vsakega posameznega predplačila v celoti. Upravičenec bo v primeru prejetega predplačila dolžan ministrstvu predložiti zahtevek/e za izplačilo z obveznimi dokazili v višini izplačanega predplačila skladno s pogodbo o sofinanciranju v povezavi z vsakokrat veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. To pomeni, da se bodo predplačila iz proračuna Republike Slovenije izplačevala največ v višini kot je v prihodnjem s pogodbo o sofinanciranju določenem obdobju dejansko potrebno za izvajanje operacije, pri čemer višina posameznega predplačila ne sme presegati odstotka, določenega v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Po celotnem poračunu predhodnega predplačila upravičenec lahko pridobi novo predplačilo za pokrivanje izdatkov za prihodnje obdobje, določeno s pogodbo o sofinanciranju. Za vsako predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR je potrebno pred podpisom pogodbe o sofinanciranju oziroma pred podpisom aneksa k pogodbi o sofinanciranju v primeru uveljavljanja več predplačil nad 100.000,00 EUR, pridobiti soglasje ministra, pristojnega za finance. Soglasje se izda pod pogoji, navedenimi v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije (pogoji, ki jih mora izpolnjevati prejemnik predplačila so: pozitivno poslovanje v preteklem letu, poravnane davčne obveznosti in solventnost v preteklih treh mesecih). Izbrani prijavitelj, ki želi uveljavljati predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR, bo hkrati s sklepom o izboru pozvan k predložitvi ustreznih dokazil.
12. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu ali pogoji iz Navodil MIZŠ za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020.
13. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe (EU) št. 1303/2013 in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam operacij, ki bo javno objavljen.
14. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje med ESS in ESRR, skladno z 98. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013, ni predvideno.
15. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo in za vsako operacijo posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Upravičenec, ki ne vodi knjig za operacijo na ločenem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi, iz svojih poslovnih knjig ne more ločeno izpisati evidenc samo za posamezno operacijo. Zato mora zaradi zagotavljanja ločenega vodenja knjig za operacijo voditi druge pomožne knjige.
Na ločenem stroškovnem mestu/računovodski kodi se morajo evidentirati vsi poslovni dogodki, ki se nanašajo na operacijo, razen v primeru poenostavljenih oblik nepovratnih sredstev, kot so npr. posredni stroški v pavšalu in standardni strošek na enoto, kjer se na ločenem stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi) knjižijo le prihodki oziroma prilivi, medtem ko stroškov (izdatkov), ki se nanašajo in poplačujejo iz prejetih sredstev, ni potrebno evidentirati na stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi).
16. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
V kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe (EU) št. 1303/2013 za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527_annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
17. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 ter 7. in 8. členom Uredbe (EU) št. 1304/2013.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013.
18. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US in 102/15, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013.
19. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati neto prihodke operacije skladno s 65. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, pa je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
Za operacije, ki so predmet državnih pomoči, se prihodki spremljajo skladno s priglašeno shemo državnih pomoči.
20. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013, 5. in 19. členom Uredbe (EU) št. 1304/2013 dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije.
Kazalniki, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v Seznamu kazalnikov in Prijavnici za projekt pod točko 2.5, ki sta del razpisne dokumentaciji.
21. Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013: ni relevantno.
22. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacije ali izvrševanja operacije prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bila odobrena, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
24. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 26. 9. 2017 do 12. ure.
Vloge z zahtevano vsebino, kot je opredeljeno v tč. 8 tega javnega razpisa, morajo v zaprti ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis za sofinanciranje operacije razvoja in udejanjanja inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc – razvoj sporazumevalnih zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo«, ki je del razpisne dokumentacije (obrazec št. 7), z navedbo polnega naziva in naslova pošiljatelja, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. Vloge z zahtevano vsebino morajo prispeti v enem pisnem izvodu in v enem elektronskem izvodu na USB ključku. V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
25. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje ministrica za izobraževanje, znanost in šport ali od njega pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Odpiranje prispelih vlog bo dne 27. 9. 2017 ob 9. uri, v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana (sejna soba P20, pritličje) in bo javno. Pri odpiranju vlog komisija ugotavlja popolnost vlog. Vloga je popolna, če so bili predloženi vsi dokumenti tako, kot je določeno v 8. točki javnega razpisa.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v 4.3 točki javnega razpisa ter v Ocenjevalnem listu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, št. 3.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
V kolikor se je operacija začela izvajati pred oddajo vloge na ministrstvo, bo po podpisu pogodbe o sofinanciranju in pred izplačilom prvega rednega zahtevka za izplačilo iz proračuna, ministrstvo izvedlo preverjanje, da se prepriča, ali je bila upoštevana veljavna zakonodaja, pomembna za operacijo, tudi za obdobje pred opravljenim izborom oziroma pred sklenitvijo pogodbe o sofinanciranju.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu Republike Slovenije.
26. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministrice oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku šestedeset dni od izteka roka za oddajo vlog.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
27. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/. Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov nada.pozar@gov.si (tel. 01/400-57-68).
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti