Uradni list

Številka 14
Uradni list RS, št. 14/2017 z dne 24. 3. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 14/2017 z dne 24. 3. 2017

Kazalo

Št. 4102-2/2017-4 Ob-1770/17, Stran 691
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS 1011, 3/13 in 81/16) v zvezi s četrto alinejo 17.a člena Zakona o preprečevanju nasilja v družini (Uradni list RS, št. 16/08 in 68/16) in Resolucije o temeljih oblikovanja družinske politike v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 40/93) objavlja Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo)
javni razpis 
za sofinanciranje vsebin centrov za družine v letih 2017–2020 
I. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje izvajanja vsebin centrov za družino kot podporne institucije v lokalnem okolju, ki je namenjena vsem družinskim članom, ki živijo v različnih oblikah družin v vseh življenjskih obdobjih. Sofinanciranje vsebin je vezano na obdobje od 1. 5. 2017 do 31. 12. 2020.
Centri za družine predstavljajo prostor druženja različnih generacij, prostor za kakovostno nadgradnjo pri krepitvi socialnih vlog posameznika, podporo pri lažjem usklajevanju družinskega in poklicnega življenja ter prostor za izmenjavo dobrih praks in pozitivnih izkušenj.
II. Namen javnega razpisa: namen javnega razpisa je vzpostavitev mreže izvajalcev, ki izvajajo vsebine centrov za družino na območjih, kjer ni podobnih vsebin ter jih približati družinam, z namenom kvalitetnega preživljanja prostega časa, pridobivanja socialnih veščin in vzpostavljanja novih medsebojnih odnosov v lokalnem okolju.
III. Obvezne vsebine
Prijavitelj mora izvesti obvezne vsebine, ki so navedene pod točko 1, 2, 3 in ponuditi eno novo vsebino, ki mora biti v skladu s predmetom javnega razpisa.
Obvezne vsebine so:
1. Zagotavljanje prostora za neformalno druženje z namenom srečevanja oziroma neformalnega prenosa najrazličnejših vsakodnevnih pozitivnih praks med otroki, mladostniki, odraslimi oziroma družinami.
2. Izobraževalne in praktične delavnice na temo razvijanja pozitivnega starševstva.
3. Izvajanje počitniških aktivnosti za otroke, organizirano občasno varstvo otrok.
4. Dodatna vsebina po izboru prijavitelja v skladu z namenom in cilji javnega razpisa.
Vse prijavljene vsebine pod točko 1, 2, 3 in 4 morajo uporabnikom biti na voljo na isti lokaciji, preko celega koledarskega leta, skozi celotno obdobje sofinanciranja, in sicer:
– za vsebino pod točko 1 (neformalno druženje) mora biti zagotovljen poseben prostor, v velikosti najmanj 40 m2, primerno opremljen (npr. miza in stoli, sedežna garnitura). V posamičnem koledarskem letu mora biti prostor na voljo uporabnikom najmanj 1536 ur na leto, pri čemer mora biti vsebina enakomerno razporejena skozi celotno koledarsko leto. Izjema je leto 2017, kjer je skupno število ur neformalnega druženja najmanj 1024 ur.
– vsebini pod točko 2 in 3 morata biti izvedeni v posamičnem koledarskem letu najmanj v skupnem številu 200 ur, pri čemer mora biti vsaka vsebina, v posamičnem koledarskem letu zastopana najmanj 100 ur. Izjema je leto 2017, kjer morata biti vsebini zastopani v skupnem številu 132 ur, in sicer vsaka najmanj 66 ur. Na izvedeno vsebino mora biti vsaj šest udeležencev.
– dodatna vsebina po izboru prijavitelja pod točko 4 mora biti v posamičnem koledarskem letu izvedena najmanj v skupnem številu 100 ur. Izjema je leto 2017, kjer je skupno število 66 ur. Na izvedeno vsebino mora biti prisotnih vsaj šest udeležencev.
– preostanek ur, 252 v posamičnem koledarskem letu, izjema je leto 2017, kjer je preostanek ur 170, je namenjenih za koordinacijo vsebin in priprave na izvedbo vsebin.
Vsi izvajalci vsebin morajo imeti znanja s področja izvajanja vsebin.
Če se za izvajanje vsebine, ki jo je izbral izvajalec pod točko 4 izkaže potreba po spremembi izvajanja vsebine, lahko izvajalec najkasneje do konca meseca novembra tekočega koledarskega leta posreduje prošnjo na ministrstvo za odobritev spremembe izvajanja vsebine v prihodnjem koledarskem letu. Prošnja mora vsebovati natančno razlago, ugotovitve in potrebe za spremembo izvajanja predmetne vsebine ter načrt izvajanja. Finančna struktura prijave na razpis se ne sme spreminjati, lahko pa se spremeni kadrovska struktura, vendar le v okviru pogojev razpisa in že prijavljene kadrovske strukture. Ministrstvo v primeru strinjanja o spremembi izda soglasje.
IV. Cilji in ciljne skupine
Cilj javnega razpisa je podpreti izvajanje vsebin, ki bodo nudile storitve ciljnim skupinam in bodo prispevale k dvigu kakovosti življenja tako posameznikov kot družin.
Ciljne skupine:
– družine vseh oblik,
– otroci, mladostniki/mladostnice,
– družinski člani, ki živijo v različnih oblikah družin v vseh življenjskih obdobjih.
V. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
A. Obvezni pogoji:
Prijavitelj, ki kandidira na javni razpis mora izpolnjevati vse spodaj navedene pogoje.
Št.
Pogoji
Dokazila
1
je pravna oseba (društvo, zavod, socialno podjetje), ki ima v ustanovitvenem aktu določeno neprofitno delovanje, premoženja, dobiček in presežke prihodkov nad odhodki, ki jih uporablja za opravljanje osnovne dejavnosti oziroma ne deli dobička ali presežka prihodkov nad odhodki, temveč ga vlaga v razvoj dejavnosti;
Zaželeno je, da prijavitelj k prijavi priloži kopijo ustanovitvenega akta ali drugega ustreznega temeljnega akta, iz katerega je razvidno neprofitno delovanje in druga določila te točke.
2
je pravna oseba, ki je na dan prijave registrirana za opravljanje vsaj ene izmed naslednjih dejavnosti: SKD 85.510 – Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije; SKD 85.59 – Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje; SKD 85.6 – Pomožne dejavnosti za izobraževanje; SKD 88 – Socialno varstvo brez nastanitve; SKD 93.299 – Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas; SKD 94. 991 – dejavnosti invalidskih organizacij ali je njeno delovanje na področju prijavljenih vsebin določeno v okviru statuta ali drugega temeljnega akta organizacije;
Zaželeno je, da prijavitelj k prijavi priloži izpis iz Ajpesa.
3
niso za isti namen prejeli sredstev iz državnega proračuna;
Prijavitelj mora priložiti izjavo o izpolnjevanju obveznih pogojev.
4
ima na dan podpisa izjave poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom;
Zaželeno je, da prijavitelj k prijavi priloži potrdilo FURS.
5
odgovorna oseba in izvajalci vsebin niso bili pravnomočno obsojeni zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije;
Prijavitelj mora priložiti izjavo o izpolnjevanju obveznih pogojev.
6
ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja delovanja, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije; 
Prijavitelj mora priložiti izjavo o izpolnjevanju obveznih pogojev.
7
zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini.
Prijavitelj mora priložiti izjavo o izpolnjevanju obveznih pogojev.
Za dokazovanje izpolnjevanja obveznih razpisnih pogojev (od točke 1 do točke 7) prijavitelj podpiše Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju obveznih razpisnih pogojev.
B. Splošni pogoji za vse prijavljene vsebine
1. Prijavitelj mora imeti zagotovljene prostore za izvajanje vsebin:
– Vsebina 1: poseben prostor, v velikosti najmanj 40 m2, primerno opremljen (npr. miza in stoli, sedežna garnitura);
– Vsebine 2, 3 in 4: prostor za vsako vsebino mora zagotavljati kvalitetno izvajanje vsebin, glede na število in potrebe uporabnikov.
2. Prijavitelj ima zagotovljeno najmanj 20 odstotno sofinanciranje za posamično proračunsko leto, kar dokazuje z dokazili (pogodba o sofinanciranju vsebin za prijavljene vsebine, izjava o lastnih sredstvih, skupaj z dokazili o prilivu sredstev na TRR prijavitelja, donacije) (Obrazec št. 8: Izjava o zagotavljanju 20 odstotnega sofinanciranja).
3. Prijavitelj ima zagotovljeno sofinanciranje lokalne skupnosti za posamično proračunsko leto. Lokalna skupnost lahko zagotavlja prostore in/ali sofinancira izvajanje vsebin, javna dela se v to ne štejejo (Obrazec št. 6: Izjava lokalne skupnosti).
4. Vsebine se ne smejo izvajati kot del programov javnih služb ali sofinanciranih programov iz drugih virov (Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
5. Prijavitelj ima urejen pritožbeni postopek nad izvajanjem vsebin (možnost pritožbe), uporabniki so seznanjeni s pravicami in postopkom pritožbe (Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
6. Prijavitelj vodi evidenco in dokumentacijo o delu z uporabniki in obsegu dela ter jo hrani skladno s predpisi o hrambi in varovanju osebnih podatkov (Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
7. Informacije o vsebinah so javnega značaja in so dostopne za širšo javnost: (Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
8. Prijavitelj ima zagotovljeno kontinuirano, najmanj 1x letno, izvajanje supervizije. Supervizor mora biti s področja izvajanja vsebin in ne sme delati v istem društvu/zavodu ipd., za katerega opravlja supervizijo (Obrazec št. 7: Supervizijski dogovor).
9. Prijavitelj zagotavlja brezplačno izvajanje vseh vsebinskih aktivnosti za vključene uporabnike (Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
10. Izvajalci vsebin se morajo udeležiti pripravljalnega seminarja za preverjanje usposobljenosti s področja socialnega varstva in opraviti preizkus usposobljenosti najkasneje do 1. 7. 2018. To ne velja za izvajalce, ki imajo že opravljeno usposobljenost s področja socialnega varstva in izvajalci, ki imajo že opravljen strokovni izpit s področja socialnega varstva (Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
11. V okviru izvajanja vsebin mora biti vodja vsebin redno zaposlen za najmanj polovični delovni čas in mora izpolnjevati naslednje pogoje glede izobrazbe in delovnih izkušenj:
– zaključeno vsaj 7. stopnjo izobrazbe (univerzitetni program oziroma 2. bolonjska stopnja) (Potrdilo o zahtevani izobrazbi);
– najmanj pet let delovnih izkušenj po pridobljeni zahtevani izobrazbi na področju dela z otroki, mladimi ali družinami (Potrdilo o izpolnjevanju delovnih izkušenj na zahtevanem področju).
12. V okviru izvajanja vsebin morajo izvajalci vsebin izpolnjevati naslednje pogoje glede izobrazbe in delovnih izkušenj:
– zaključeno vsaj 1. bolonjsko stopnjo (6/2) (Potrdilo o zahtevani izobrazbi);
– najmanj tri leta delovnih izkušenj po pridobljeni zahtevani izobrazbi na področju dela z otroki, mladimi ali družinami (Potrdilo o izpolnjevanju delovnih izkušenj na zahtevanem področju).
Delovne izkušnje se štejejo od pridobljene zahtevane izobrazbe, navedene v točkah V/B/11 in V/B/12, dalje (Splošni pogoji za vse prijavljene vsebine). Enako velja za delovne izkušnje pridobljene na podlagi prostovoljnega dela ali dela po pogodbi. Delovne izkušnje se štejejo v opravljenih urah. Eno leto prostovoljnega dela oziroma dela po pogodbi je 2088 ur oziroma največ 2258 ur.
C. V okviru tega razpisa ne bodo sofinancirani:
1. občine, centri za socialno delo oziroma prijavitelji, katerih ustanovitelj je država;
2. samostojni podjetniki ali gospodarske družbe, razen socialnih podjetij;
3. prijavitelji, s katerimi je bila v preteklih treh letih sklenjena pogodba o sofinanciranju, vendar je ministrstvo od pogodbe odstopilo;
4. prijavitelji, ki bodo na isti lokaciji izvajali programe za otroke in mladostnike, prikrajšane za primerno družinsko življenje, ter programe, namenjene otrokom in mladostnikom s težavami v odraščanju, sofinancirane v okviru Javnega razpisa za sofinanciranje socialnovarstvenih programov v letu 2017;
5. prijavitelji, ki bodo na isti lokaciji izvajali programe večgeneracijskih centrov iz sredstev Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020;
6. prijavitelji in projektni partnerji, s katerimi je ministrstvo sklenilo pogodbo o sofinanciranju projekta večgeneracijskih centrov iz sredstev Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020;
7. prijavitelji, katerih prijavljene vsebine so že financirane iz državnega proračuna.
VI. Sofinanciranje
A. Trajanje oziroma časovna omejitev sofinanciranja vsebin
Izvajanje vsebin po tem razpisu bo sofinancirano za obdobje 1. 5. 2017 do 31. 12. 2020.
B. Način sofinanciranja
Predvidena višina sredstev javnega razpisa znaša 1.280.000,00 EUR za celotno razpisano obdobje. Sredstva so zagotovljena na proračunski postavki 4071 – Programi v podporo družini, konto 4120. Za leto 2017 in 2018 so sredstva zagotovljena v proračunu Republike Slovenije, za leti 2019 in 2020 pa so sredstva vključena v veljavni načrt razvojnih programov.
Ministrstvo bo s sklepom o izboru določilo višino sredstev sofinanciranja za posamično proračunsko leto in z izbranim izvajalcem letno podpisovalo pogodbo o izvajanju vsebin.
V primeru zmanjšanja proračunskih sredstev v letih trajanja sofinanciranja vsebin bo ministrstvo izdalo sklep, s katerim bo določilo nov obseg sredstev za vse na tem razpisu izbrane vsebine, upoštevajoč razpoložljivo višino sredstev za posamezno proračunsko leto.
C. Skupna razpoložljiva višina sredstev
Skupna razpoložljiva višina sredstev za leta 2017, 2018, 2019, 2020 znaša 1.280.000,00 EUR.
Vir razpisanih sredstev (v EUR)
leto 2017
leto 2018
leto 2019
leto 2020
SKUPAJ v EUR
Namenska sredstva 
320.000,00
320.000,00
320.000,00
320.000,00
1.280.000,00
Posamezni prijavitelj lahko zaprosi za sofinanciranje izvajanja vsebin v višini največ 39.600,00 EUR, letno.
D. Način določanja višine sofinanciranja
Ministrstvo bo izbranim vsebinam, ki bodo v skladu z merili za izbor dosegle ustrezno število točk, dodelilo sredstva za stroške dela oseb in posredne stroške, za vsako posamično proračunsko leto. V letu 2017 ministrstvo lahko prijaviteljem prizna še izredne posredne stroške v skupni višini največ 106.688,00 EUR za nakup igral za izvedbo vsebin centra za družino ali nakup dodatne opreme/pohištva za izvedbo vsebin centra za družino.
E. Stroški zaposlitev
V okviru tega javnega razpisa bodo sofinancirani stroški dela na naslednji način.
Obvezno:
Prijavitelj mora obvezno prijaviti eno redno zaposlitev za najmanj polovični delovni čas z naslednjim nazivom:
– vodja vsebin (naloge: vodenje, koordinacija aktivnosti, nadzor nad izvajanjem aktivnosti, poročanje, priprava poročil, komunikacija s sofinancerji, izvajanje posameznih vsebin ipd.);
Vsi ostali izvajalci vsebin so lahko zaposleni po pogodbi o zaposlitvi ali po podjemni pogodbi.
V spodnji tabeli so navedeni zneski za stroške dela v okviru prijavljenih vsebin.
Število ur v okviru redne zaposlitve ter najvišja višina sredstev (EUR):
Zaposlitev/št. ur
¼ zaposlitve (letno 522 ur)
½ zaposlitve (letno 1044 ur)
¾ zaposlitve 
(letno 1566 ur)
Polna zaposlitev (letno 2088 ur)
1 ura
Vodja (stroški dela)
7.500,00
15.000,00
22.500,00
30.000,00
14,36
Izvajalci (stroški dela)
7.000,00
14.000,00
21.000,00
28.000,00
13,40
Višina stroškov dela zaposlenih, sofinanciranih s strani ministrstva po letih (EUR)
Leto financiranja/naziv izvajalca
leto 2017
leto 2018
leto 2019
leto 2020
SKUPAJ v EUR
vodja vsebin zaposlitev 
največ 
20.000,00
največ 
30.000,00
največ 
30.000,00
največ 
30.000,00
največ 
112.000,00
Izvajalec vsebin redna zaposlitev 
*
*
*
*
*
Izvajalec po pogodbi
*
*
*
*
*
SKUPAJ za vse zaposlene v EUR
največ 
22.000,00
največ 
33.000,00
največ 
33.000,00
največ 
33.000,00
največ 
121.000,00
F. Posredni stroški
Posredni stroški so namenjeni kritju splošnih stroškov poslovanja in izvajanja vsebin, in sicer največ v višini 20 % vrednosti stroškov dela. V letu 2017 prijavitelj lahko dodatno prijavi izredne posredne stroške za leto 2017, največ v višini 13.200,00 EUR.
V spodnji tabeli so navedeni zneski za posredne stroške, ki jih v okviru izvajanja vsebin prijavitelj lahko priglasi.
Višina posrednih stroškov po posameznih letih
Leto financiranja/ Posredni stroški
leto 2017
leto 2018
leto 2019
leto 2020
Skupaj v EUR
Posredni stroški
največ 
4.400,00
največ 
6.600,00
največ 
6.600,00
največ 
6.600,00
največ 
24.200,00
Izredni posredni stroški
največ 
13.200,00
/
/
/
največ 
13.200,00
Skupaj
največ 
17.600,00
največ 
6.600,00
največ 
6.600,00
največ 
6.600,00
največ 
37.400,00
G. Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2017, 2018, 2019 in 2020. Obdobje upravičenosti izplačil iz proračuna je vezano na posamezno proračunsko leto od 1. 5. 2017 do 31. 12. 2020.
Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo pri prijavitelju nastali od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju vsebin v letu 2017 do konca izvajanja aktivnosti vsebin, in sicer 31. 12. 2020.
VII. Upravičene aktivnosti in upravičenost stroškov
A. Upravičeni stroški
Upravičeni stroški v okviru tega javnega razpisa so stroški, za katere velja, da so:
– neposredno povezani z izvajanjem vsebin, v skladu s cilji javnega razpisa,
– nastali v obdobju upravičenosti posameznega proračunskega leta,
– dokazljivi z verodostojnimi računovodskimi listinami oziroma listinami enake dokazne vrednosti.
Upravičeni stroški so stroški za delo zaposlenih in posredni stroški.
Med posredne upravičene stroške štejemo tiste stroške, ki nastanejo oziroma so povezani z neposrednimi aktivnostmi izvajanja vsebin.
Vrednost posredno upravičenih stroškov ne sme presegati 20 % vseh upravičenih stroškov dela. Nakup informacijsko komunikacijske opreme je upravičen le v primeru, da je utemeljen in nujno potreben za doseganje ciljev izvajanja vsebin.
Posredni upravičeni stroški so:
– stroški za telekomunikacijo (telefon, internet);
– stroški električne energije;
– stroški ogrevanja;
– stroški vode in komunalnih storitev;
– stroški najema prostora za izvedbo prijavljenih vsebin;
– stroški materiala za izvedbo skupin/delavnic;
– stroški računovodskih storitev;
– stroški pisarniškega in sanitarnega potrošnega materiala;
– stroški opreme in pohištva;
– stroški supervizije;
– stroški izobraževanja;
– prigrizki in brezalkoholne pijače za uporabnike vsebin;
– izredni potni stroški za zaposlene;
– nakup informacijsko komunikacijske opreme;
– stroški informiranja in obveščanja javnosti o izvajanju vsebin in dejavnosti;
– stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv;
– stroški prostovoljskega dela po podpisanih dogovorih;
– stroški vzdrževanja igral, opreme, pohištva v okviru nakupa izrednih posrednih stroškov v letu 2017.
Med izredne posredne upravičene stroške v letu 2017 se štejejo tisti stroški, ki nastanejo oziroma so povezani z neposrednimi aktivnostmi izvajanja vsebin:
– nakup igral za izvedbo vsebin centra za družino,
– nakup dodatne opreme in pohištva za izvedbo vsebin centra za družino.
Izbrani prijavitelji bodo pri porabi izrednih posrednih stroškov v letu 2017 morali spoštovati pravila javnega naročanja po Zakonu o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 (ZJN-3)).
B. Neupravičeni stroški
Neupravičeni stroški niso predmet sofinanciranja in jih krije prijavitelj sam.
Med neupravičene stroške spadajo:
– posredni stroški, če presegajo vrednost 20 odstotkov upravičenih stroškov dela;
– amortizacija nepremičnin in opreme;
– stroški, ki so v preteklosti že bili sofinancirani iz javnih virov oziroma stroški, ki so v času izvajanja vsebin financirani iz drugih javnih virov;
– stroški, ki ne bodo predvideni v okviru prijave na ta javni razpis;
– stroški za sofinanciranje deleža sredstev javnih del.
VIII. Postopek izbora prijaviteljev
A. Rok in način prijave na javni razpis
Rok za oddajo prijav je najkasneje do 12. 4. 2017.
Prijava mora biti oddana v pisni obliki na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane obvezne priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji.
Kot pravočasne se bodo upoštevale prijave, poslane po pošti s priporočeno poštno pošiljko, ki bodo označene s poštnim žigom do vključno 12. 4. 2017 in prijave, poslane po pošti z navadno poštno pošiljko, ki bodo v vložišče ministrstva prispele do 12. 4. 2017. Osebno oddane prijave se bodo kot pravočasne upoštevale le, če bodo oddane v vložišču Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, do 12. 4. 2017 do 12. ure.
Prijave na javni razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana.
Za prepozno oddano prijavo se šteje prijava, ki ministrstvu ni bila predložena do navedenega roka. Prepozne oziroma na napačen naslov prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo zavržene.
Prijavo je potrebno poslati ali oddati v zaprti ovojnici, ki mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – Prijava za sofinanciranje vsebin centrov za družine v letih 2017–2020«. Za označevanje prijave na ovojnici se mora uporabiti obrazec za označbo prijave (Obrazec št. 11: Označba prijave). Prijave, ki bodo nepravilno označene, se ne bodo obravnavale in bodo zavržene.
Oddaja prijave pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji razpisa in z merili za ocenjevanje.
IX. Odpiranje, preverjanje formalne popolnosti prijav in ocenjevanje
A. Odpiranje prijav
Ministrstvo bo izbralo predloge vsebin po postopku, kot ga določa veljavni Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila strokovna komisija, imenovana s strani ministrice za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti.
Odpiranje prijav bo potekalo dne 18. 4. 2017 ob 9. uri, v prostorih Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana in bo predvidoma javno. O tej odločitvi se prijavitelje obvesti 14. 4. 2017 na spletni strani ministrstva www.mddsz.gov.si.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene zaprte ovojnice, in sicer po vrstnem redu njihovega prispetja.
O odpiranju prijav bo strokovna komisija sproti vodila zapisnik.
B. Preverjanje formalne popolnosti prijav
Strokovna komisija bo v roku 8 dni od odpiranja prijav preverila formalno popolnost predloženih prijav.
Za formalno nepopolno se šteje prijava, ki ne vsebuje vseh prijavnih obrazcev in obveznih prilog, zahtevanih v besedilu javnega razpisa in razpisni dokumentaciji.
Če prijavitelj posluje z žigom, je le-ta obvezen podatek na obrazcih in prilogah. V kolikor z njim ne poslujejo, na mesta, določena za žig, navedejo: »Ne poslujemo z žigom.« ter k prijavi priloži posebno izjavo o neposlovanju z žigom. Prav tako je obvezen podpis odgovornih oseb povsod, kjer je to predvideno. V nasprotnem primeru bo prijava nepopolna in se bo prijavitelja pozvalo k dopolnitvi.
V primeru formalno nepopolnih prijav bo strokovna komisija v roku 8 dni od zaključka odpiranja prijavitelje pozvala, da prijave dopolnijo. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte.
Dopolnitve mora prijavitelj posredovati ministrstvu s priporočeno poštno pošiljko, najkasneje v osmih dneh od prejema poziva k dopolnitvi, in sicer na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana.
Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v roku in v skladu s pozivom za dopolnitev prijav, bodo zavržene.
V nadaljnji postopek ocenjevanja se bodo uvrstile le prijave, ki bodo izpolnjevale vse formalne pogoje javnega razpisa.
C. Strokovno ocenjevanje popolnih prijav
Strokovna komisija bo opravila pregled formalno popolnih prijav. Preverila bo izpolnjevanje pogojev za kandidiranje na javnem razpisu in ocenila prijavo na podlagi pogojev in meril, določenih v točki XII tega javnega razpisa.
V primeru, da prijavitelj ne bo izpolnjeval vseh pogojev, določenih v javnem razpisu, bo prijava zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje.
V postopku ocenjevanja se bodo prijave ocenjevale s stališča skladnosti s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa.
Vse popolne prijave bosta ločeno ocenila najmanj dva člana strokovne komisije. Končna ocena strokovne komisije bo oblikovana na podlagi povprečja podeljenih ocen. Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo strokovna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev.
Med prijavami, ki bodo dosegle vsaj 49 točk, bosta najprej izbrani prijavi, ki bosta dosegli najvišje število točk za izvajanje vsebin na območju upravne enote Ptuj in upravne enote Ormož.
Med preostalimi prijavami, ki bodo dosegle vsaj 49 točk, bodo izbrane prijave glede na najvišje število doseženih točk do porabe razpoložljivih sredstev.
Če bodo prijavitelji dosegli enako število točk, bodo prednost imele prijave, ki so prispele prej.
Pojasnilo prednostnega kriterija:
Prednostni kriterij izbora izvajanja vsebin na tem javnem razpisu je določen na podlagi pokritosti primerljivih vsebin v okviru projekta Večgeneracijski centri, ki ga ministrstvo financira na podlagi sklepov upravičencev v okviru izbora projektov na Javnem razpisu za sofinanciranje projektov večgeneracijskih centrov (Uradni list RS, št. 58/16, dne 2. 9. 2016), (v nadaljevanju: JR VGC). Na območju upravnih enot Ptuj in Ormož (geografska enota št. 2, JR VGC) v okviru izbora projektov na JR VGC nobena prijava ni izpolnjevala razpisnih pogojev in primerljive vsebine na tem območju niso zastopane.
X. Obveščanje o izbiri
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije s sklepom odločila predstojnica ministrstva oziroma oseba, ki je od nje pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev.
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja prijav. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva www.mddsz.gov.si.
Z izbranimi prijavitelji bodo na podlagi sklepa predstojnice ministrstva o izboru sklenjene pogodbe o sofinanciranju vsebin. Ministrstvo bo z izbranimi prijavitelji sklenilo pogodbo za vsako posamično proračunsko leto posebej. V primeru, da se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva za podpis pogodbe o sofinanciranju vsebin nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil prijavo za pridobitev sredstev.
XI. Pravno varstvo
Zoper sklep o izboru sofinanciranja vsebin centrov za družine v letih 2017–2020 je dovoljena pritožba v roku 8 dni od prejetja sklepa. Pritožba se vloži pisno pri organu, ki je sklep izdal. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti merila za ocenjevanje prijav.
Pritožba ne zadrži izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodb o sofinanciranju vsebin z izbranimi prijavitelji.
XII. Merila za izbor programov
Strokovna komisija bo formalno popolne ter pravočasno prispele prijave ocenila na podlagi spodaj navedenih meril po ocenjevalni lestvici.
Največje skupno možno število doseženih točk je 76. Sofinancirane bodo vsebine, ki bodo dosegle najmanj 49 točk oziroma 65 % vseh možnih točk.
Ocenjevalna lestvica
Ocenjevalci in ocenjevalke bodo pri podeljevanju točk upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico (če pri posameznem merilu ne bo navedeno drugače):
št. točk
ocena
4
povsem ustrezno 
3
v večji meri ustrezno 
2
v srednji meri ustrezno
1
v manjši meri ustrezno
0
povsem neustrezno 
Točke so porazdeljene za posamezno merilo na način:
Merilo
št. točk
št. točk
1. Vsebinska ustreznost
točke
Možnih 
največ 32 točk
1.1. Usklajenost vsebin pod točko 2, 3, 4 /III z namenom in cilji javnega razpisa
Navedeni cilji vsebin 
sledijo ciljem javnega 
razpisa.
0–4
8
Cilji programa so merljivi.
0–4
Vsebine, ki bodo pri tem merilu dosegle 0 točk, bodo zavrnjene.
Predstavitev vsebine pod točko 4/III je jasna. Vsebina je v skladu s potrebami lokalne okolice, namenom in cilji javnega razpisa.
0–4
4
1.2. Skladnost vsebin s potrebami ciljnih skupin 
 
Vsebine, ki bodo pri tem merilu 
(a ali b) dosegle 0 točk, bodo zavrnjene.
Vsebine upoštevajo ciljne skupine uporabnikov, skladno z njihovimi potrebami.
0–4
8
Aktivnosti v okviru vsebin ustrezajo prepoznanim potrebam ciljnih skupin.
0–4
1.3. Zagotavljanje 
učinkovitosti izvajanja vsebin 
 
 
Vsebine, ki bodo pri tem merilu (a ali b) dosegle 0 točk, bodo zavrnjene.
Metode dela so jasno predstavljene in zagotavljajo učinkovito izvajanja vsebin.
0–4
8
Aktivnosti v okviru izvajanja vsebin so jasno opredeljene in omogočajo doseganje ciljev.
0–4
1.4. Prispevek k zmanjševanju neenakosti v družbi
Vsebine temeljijo na načelu nediskriminacije in prispevajo k zagotavljanju večje enakosti v družbi.
0–4
4
2. Reference, vrednotenje in zagotavljanje trajnosti izvajanja 
vsebin
točke
Možnih 
največ 16 točk
2.1 Izkušnje zaposlenih v okviru prijavljenih vsebin
Izvajalci so že izvajali vsebine/programe/projekte/
aktivnosti na področju dela z otroki, mladimi ali družinami. 
0 – najmanj eden/ena zaposlen ima zahtevane izkušnje.
1 – vsi zaposleni imajo zahtevane izkušnje.
2 – vsi zaposleni v povprečju presegajo zahtevane izkušnje za najmanj tri leta.
4
3 – vsi zaposleni v povprečju presegajo zahtevane izkušnje za najmanj šest let.
Vsebine, ki bodo pri tem merilu dosegle 0 točk, bodo zavrnjene.
* delovne izkušnje se štejejo po pridobljeni zahtevani izobrazbi
4 – vsi zaposleni v povprečju presegajo zahtevane izkušnje za najmanj devet let.
2.2. Reference prijavitelja 
Prijavitelj je bil na področju predmeta javnega razpisa v zadnjih petih letih že sofinanciran iz javnih sredstev ali drugih mednarodnih virov.
0 – 0 sofinanciranih vsebin/programov/projektov
1 – 1 sofinancirana vsebina/ program/projekt
2 – 2 sofinancirani vsebini/ programa/projekta
3 – 3 sofinancirane vsebine/programi/projekti
4 – 4 ali več sofinanciranih vsebin/programov/projektov
4
2.3. Vrednotenje 
(spremljanje) prijavljenih vsebin
Vsebine imajo načrtovane kazalnike za ugotavljanje uspešnosti, iz katerih je razvidno doseganje ciljev, pokrivanje potreb ciljnih skupin in doslednost izvedbe aktivnosti.
0–4
4
2.4. Zagotavljanje trajnosti izvajanja vsebin
Načrt predvideva učinkovite mehanizme, ki bodo zagotovili finančno in institucionalno trajnost izvajanja vsebin. 
0–4
4
3. Sofinanciranje 
točke
Možnih 
največ 20 točk
3.1. Sofinanciranje izvajanja vsebin
Finančni načrt izvajanja vsebin je realno ovrednoten (stroški so potrebni in smotrno načrtovani).
0–4
8
Vsebine, ki bodo pri tem merilu 
(a ali b) dosegle 0 točk, bodo zavrnjene.
Finančna konstrukcija je jasno zapisana.
0–4
3.2. Sofinanciranje izvajanje vsebin s strani lokalne skupnosti
Lokalna skupnost zagotavlja sofinanciranje izvajanja vsebin
0 – nobena lokalna skupnost 
1 – 1 lokalna skupnost 
2 – 2 lokalni skupnosti 
3 – 3 lokalne skupnosti 
4 – 4 ali več lokalnih skupnosti
Lokalna skupnost zagotavlja prostore za izvajanje vsebin.
0 – NE 
4 – DA
Vsebine, ki bodo pri tem merilu dosegle 0 točk, bodo zavrnjene.
Delež sofinanciranja lokalne skupnosti (v primeru sofinanciranja več lokalnih skupnosti, se zneski seštejejo).
Delež sofinanciranja od skupne vrednosti vsebin: 
0 – manj kot 2 odstotka 
1 – od 2 do manj kot 4 odstotke 
2 – od 4 do manj kot 
7 odstotkov 
3 – od 7 do manj kot 
10 odstotkov 
4 – 10 in več odstotkov
12
4. Drugo
točke
Možnih 
največ 8 točk
4.1. Zunanje površine
Za izvajanje vsebin so zagotovljene zunanje površine, kot so: vrt, park, igrišče ipd. (parkirne, javne in servisne površine se ne štejejo).
0 – NE 
4 – DA
4
4.2. Povezovanje z drugimi institucijami
Izvajalec se povezuje z drugimi institucijami, ki se smiselno vključujejo v izvedbo prijavljenih vsebin.
0 – nobeno institucijo 
1– 1 institucijo 
2 – 2 institucijama 
3 – 3 institucijami 
4 – 4 ali več institucijami
4
Skupno število točk
76
XIII. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Izbrani prijavitelj se s predložitvijo prijave na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o izbranih vsebinah v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Vsi podatki iz prijav, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del prijave, ne more pa se nanašati na celotno prijavo.
Podatke, navedene v prijavi, ki niso del poslovne skrivnosti, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize.
XIV. Pristojnosti, odgovornosti in naloge prijaviteljev, izbranih na javnem razpisu
Prijavitelji, ki bodo izbrani na tem javnem razpisu, bodo med drugim imeli naslednje pristojnosti, odgovornosti in naloge:
– voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o vsebinah;
– hraniti vso dokumentacijo o izvedenih vsebinah najmanj 5 let po zaključku izvedbe vsebin;
– zagotavljati in spremljati podatke o udeležencih;
– zagotavljati ministrstvu dostopnost dokumentacije o izvajanju vsebin;
– zagotavljati informiranje in obveščanje javnosti o vsebinah;
– obveščati ministrstvo o spremembah vsebin v skladu s pogodbo in pogoji javnega razpisa;
– v primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev, nespoštovanja pogodbenih določil ali dvojnega financiranja vsebin s strani drugih javnih virov vrniti vsa prejeta sredstva, skupaj s pripadajočimi zakonitimi obrestmi.
XV. Razpisna dokumentacija
Razpisno dokumentacijo in informacije v zvezi z namenom javnega razpisa lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti www.mddsz.gov.si ali preko elektronskega naslova gp.mddsz@gov.si (s pripisom: Javni razpis za sofinanciranje vsebin centrov za družine v 2017–2020 – informacije).
Odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom bodo objavljeni na spletni strani: www.mddsz.gov.si (Javne objave/javni razpisi). Ministrstvo bo na pisno zastavljena vprašanja odgovarjalo v času objave razpisa, in sicer med 27. 3. 2017 do vključno 6. 4. 2017.
Seznam prijavnih obrazcev in prilog
A. Prijavni obrazci
Razpisni dokumentaciji so priloženi obrazci, ki morajo biti v celoti izpolnjeni in so sestavni del prijave:
– Obrazec št. 1: Osnovni podatki prijavitelja
– Obrazec št. 2: Prijava na razpis
– Obrazec št. 3: Finančni načrt
– Obrazec št. 4: Kadrovska struktura
– Obrazec št. 5: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
– Obrazec št. 6: Izjava lokalne skupnosti
– Obrazec št. 7: Supervizijski dogovor
– Obrazec št. 8: Izjava o zagotavljanju 20 odstotnega sofinanciranja
– Obrazec št. 9: Vzorec pogodbe
– Obrazec št. 10: Dogovor o sodelovanju z drugimi organizacijami
– Obrazec št. 11: Označba prijave
B. Priloge, ki jih k razpisni dokumentaciji priložijo prijavitelji:
– Potrdilo o zahtevani izobrazbi
– Potrdilo o izpolnjevanju delovnih izkušenj na zahtevanem področju
– Kopija sklepa organa o prerazporeditvi sredstev
– Pogodbe o sofinanciranju projektov iz preteklih obdobij
– Potrdilo o opravljenem izobraževanju za supervizorja
– Dokazilo o prilivu sredstev na TRR prijavitelja (v primeru zagotavljanja 20 odstotnega sofinanciranja iz lastnih sredstev)
– Dokazilo o zunanjih površinah.
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti