Uradni list

Številka 56
Uradni list RS, št. 56/2017 z dne 13. 10. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 56/2017 z dne 13. 10. 2017

Kazalo

2599. Pravilnik o obrazcu vloge za izdajo potrdila A1, stran 7300.

  
Na podlagi devetega odstavka 9. člena Zakona o čezmejnem izvajanju storitev (Uradni list RS, št. 10/17) izdajata ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter ministrica za zdravje
P R A V I L N I K 
o obrazcu vloge za izdajo potrdila A1 
1. člen 
Ta pravilnik določa vsebino elektronske vloge za izdajo potrdila A1 (v nadaljnjem besedilu: vloga), in sicer podatke, potrebne za obdelavo vloge in način pridobivanja podatkov ter izjavi vlagatelja.
2. člen 
(1) Vlogo sestavljajo trije podatkovni seti, in sicer o vlagatelju, o osebi, za katero se vlaga vloga, in o storitvi, v okviru katere bo delavec opravljal delo v drugi državi, ter izjavi vlagatelja.
(2) Podatkovni set o vlagatelju vsebuje naslednje podatke:
1. status vlagatelja glede na osebo za katero se vlaga vloga (delodajalec, samozaposlena oseba);
2. matično številko vlagatelja;
3. ime oziroma naziv vlagatelja;
4. naslov oziroma sedež vlagatelja, in sicer:
– ulico in hišno številko,
– poštno številko in kraj;
5. kontaktne podatke vlagatelja, in sicer:
– telefon,
– elektronsko pošto.
(3) Podatkovni set o osebi, za katero se vlaga vloga, vsebuje naslednje podatke:
1. enotno matično številko občana (EMŠO);
2. spol (moški, ženska);
3. priimek;
4. ime;
5. priimek ob rojstvu;
6. datum rojstva;
7. državljanstvo;
8. kraj rojstva;
9. naslov prebivališča v Republiki Sloveniji, in sicer:
– ulico in hišno številko,
– poštno številko in kraj;
10. naslov prebivališča v času opravljanje dela v drugi državi, in sicer:
– ulico in hišno številko,
– poštno številko in kraj,
– državo.
(4) Podatkovni set o storitvi, v okviru katere bo delavec oziroma samozaposlena oseba opravljala delo v drugi državi, vsebuje:
1. podatke o naročniku storitve, in sicer:
– naziv oziroma priimek in ime naročnika,
– ulico in hišno številko sedeža oziroma naslova naročnika,
– poštno številko in kraj sedeža oziroma naslova naročnika,
– državo, v kateri ima naročnik sedež oziroma naslov;
2. podatke o kraju izvajanja storitve, in sicer:
– ulico in hišno številko,
– poštno številko in kraj,
– državo;
3. navedbo dejavnosti, znotraj katere se bo izvajala storitev:
– finančno posredništvo,
– gradbeništvo,
– industrija,
– kmetijstvo,
– šolstvo,
– transport,
– trgovina,
– turizem,
– zdravstvene storitve,
– drugo;
4. čas trajanja napotitve oziroma čezmejnega izvajanja storitve, in sicer:
– datum začetka napotitve delavca oziroma čezmejnega izvajanja storitve samozaposlene osebe,
– datum konca napotitve delavca oziroma čezmejnega izvajanja storitve samozaposlene osebe;
5. opis del in nalog, ki jih bo v okviru čezmejnega izvajanja storitve opravljal delavec oziroma samozaposlena oseba.
(5) V vlogi vlagatelj izjavi, da:
– v Republiki Sloveniji dejansko običajno opravlja dejavnost in ne zgolj notranjih upravljavskih oziroma administrativnih dejavnosti in
– delavec ne bo napoten z namenom, da nadomesti drugega napotenega delavca, da bo ves čas napotitve ohranjen neposredni odnos med vlagateljem in napotenim delavcem ter da delavec v času napotitve ne bo prepuščen tretjemu podjetju.
3. člen 
(1) V sistemu za podporo poslovnim subjektom se podatki pridobivajo prek uradnih evidenc, prek vnosa s strani vlagatelja oziroma z označitvijo potrditvenega polja.
(2) V vlogi vlagatelj z varnim elektronskim podpisom zagotavlja resničnost izjav iz petega odstavka prejšnjega člena.
KONČNA DOLOČBA 
4. člen 
Ta pravilnik začne veljati 1. januarja 2018.
Št. 0072-13/2017
Ljubljana, dne 28. avgusta 2017
EVA 2017-2611-0039
dr. Anja Kopač Mrak l.r.
Ministrica 
za delo, družino, socialne zadeve 
in enake možnosti 
 
Milojka Kolar Celarc l.r.
Ministrica 
za zdravje 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti