Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/2016 z dne 28. 10. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/2016 z dne 28. 10. 2016

Kazalo

Št. 430-20/2015 Ob-3267/16, Stran 2357
Na podlagi 87. člena Stanovanjskega zakona (SZ-1, Uradni list RS, št. 69/03, 18/04 – ZVKSES, 47/06 – ZEN, 45/08 – ZVEtL, 57/08, 62/10 – ZUPJS, 56/11 – Odl. US, 87/11 in 40/12 – ZUJF), Pravilnika o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04, 62/06, 11/09, 81/11 in 47/14), Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – UPB2, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) Občina Sežana, Partizanska cesta 4, Sežana, objavlja
javni razpis 
za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem 
1. Predmet razpisa
1.1. Predmet razpisa
Občina Sežana (v nadaljevanju: razpisnica) razpisuje oddajo v najem okvirno 10 neprofitnih stanovanj in morebitna druga sproščena neprofitna stanovanja na območju Občine Sežana v letih 2017–2021, ki bodo upravičencem oddana v najem predvidoma v letih 2017–2021 na podlagi Končnega seznama upravičencev za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem.
Oblikovana bo prednostna lista za stanovanja, predvidena za oddajo v najem prosilcem, ki glede na dohodek po 9. členu Pravilnika o dodeljevanju neprofitnih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 14/04, 34/04, 62/06, 114/06 – ZUE, 11/09, 81/11 in 47/14; v nadaljevanju: pravilnik) niso zavezanci za plačilo lastne udeležbe in varščine.
Stanovanja so predvidena na lokaciji mesta Sežana in na posameznih drugih lokacijah (Tomaj in Dutovlje).
Lastnik stanovanj je Občina Sežana, s katero bodo tudi sklenjene najemne pogodbe.
1.2. Neprofitna najemnina
Najemnina za dodeljena neprofitna stanovanja bo določena na podlagi Uredbe o metodologiji za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih ter merilih in postopku za uveljavljanje subvencioniranih najemnin (Uradni list RS, št. 131/03, 142/04, 99/08, 62/10 – ZUPJS, 40/11 – ZUPJS-A, 14/13 – ZUPJS-B, 79/15, 91/15; v nadaljevanju: uredba) oziroma na podlagi predpisa, ki bo veljal v času oddaje stanovanj v najem.
Najemniki, ki izpolnjujejo pogoje, lahko uveljavljajo pravico do znižane neprofitne najemnine v skladu z uredbo oziroma predpisom, veljavnim v času trajanja najemnega razmerja.
Za povprečno veliko dvosobno stanovanje v izmeri 55,00 m2, točkovano z 290 točkami, znaša najemnina izračunana na podlagi navedenih veljavnih predpisov, okvirno 163,00 EUR.
Najemodajalec neprofitnega stanovanja ima pravico vsakih pet let preveriti ali najemnik in uporabniki neprofitnega stanovanja še izpolnjujejo dohodkovne pogoje za uporabo neprofitnega stanovanja po veljavnem pravilniku na dan preverjanja. Podatke o denarnih prejemkih za preteklo koledarsko leto pred preverjanjem izpolnjevanja pogojev za uporabo neprofitnega stanovanja pridobivajo najemodajalci iz uradnih evidenc in drugih zbirk osebnih podatkov v skladu z zakonom. Najemniki morajo na zahtevo najemodajalca predložiti vse zahtevane izjave in dokazila zase in za uporabnike v roku 30 dni od prejema zahteve. Če najemnik ni več upravičen do neprofitnega stanovanja, se najemna pogodba lahko spremeni v najemno pogodbo za tržno stanovanje. Če se socialne razmere najemnika, ki plačuje za stanovanje prosto oblikovano najemnino, spremenijo tako, da dohodek pade pod mejo določeno v 5. členu pravilnika, lahko najemnik od najemodajalca zahteva preveritev svojega socialnega stanja in ponovno spremembo prosto oblikovane najemnine v neprofitno najemnino. Če pridobi najemnik ali njegov zakonec oziroma oseba s katero živi najemnik v dalj časa trajajoči zunaj zakonski skupnosti v last primerno stanovanje ali stanovanjsko stavbo, sme lastnik odpovedati najemno pogodbo.
Poleg najemnine najemnik plačuje tudi individualne stroške, ki odpadejo na stanovanje (dobavljena elektrika, telefon, voda, kanalščina, odvoz odpadkov, ogrevanje, čiščenje in urejanje skupnih hodnikov in stopnišč, nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, takse in drugo) ter stroške za obratovanje skupnih delov in naprav večstanovanjske hiše, ki odpadejo na stanovanje (dimnikarske storite, deratizacija, dezinfekcija, in drugo).
1.3. Površinski normativi
Pri dodelitvi neprofitnih stanovanj bodo upoštevani naslednji površinski normativi:
Število članov gospodinjstva
Površina stanovanja brez plačila lastne udeležbe in varščine – lista A
1-člansko
od 20 m2 do 30 m2
2-člansko
nad 30 m2 do 45 m2
3-člansko
nad 45 m2 do 55 m2
4-člansko
nad 55 m2 do 65 m2
5-člansko
nad 65 m2 do 75 m2
6-člansko
nad 75 m2 do 85 m2
Za vsakega nadaljnjega člana gospodinjstva se površine spodnjega in gornjega razreda povečajo za 6 m2.
Najemodajalec lahko odda v najem tudi manjše stanovanje, če se upravičenec s tem strinja ali če to želi. Najemodajalec lahko odda v najem tudi večje stanovanje, če se upravičenec s tem strinja ali če to želi, pri čemer se razlika v m2 obračuna kot prosto oblikovana najemnina.
2. Razpisni pogoji
2.1. Splošni pogoji
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati prosilci, da so upravičeni do dodelitve neprofitnega stanovanja, so:
– popolna poslovna sposobnost prosilca;
– državljanstvo Republike Slovenije;
– stalno prebivališče v Občini Sežana;
– da prosilec ali kdo izmed oseb, ki z njim uporabljajo stanovanje (v nadaljnjem besedilu: gospodinjstvo), ni najemnik neprofitnega stanovanja, oddanega za nedoločen čas in z neprofitno najemnino, ali lastnik ali solastnik drugega stanovanja ali stanovanjske stavbe, ki presega vrednosti 40 % primernega stanovanja. Navedena omejitev ne velja za lastnike ali solastnike stanovanj, ki jih morajo po zakonu oddajati v najem za nedoločen čas za neprofitno najemnino;
– da prosilec ali kdo izmed članov gospodinjstva, ni lastnik drugega premoženja, ki presega 40 % vrednosti primernega stanovanja (upošteva se tudi vrednost premoženja kupljenega na leasing);
– da se mesečni dohodki prosilčevega gospodinjstva v letu dni pred razpisom za dodelitev neprofitnih stanovanj gibljejo v mejah, določenih v 5. členu pravilnika in točki 2.2 tega razpisa;
– da je prosilec, ki ponovno prosi za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem, poravnal vse obveznosti iz prejšnjega neprofitnega najemnega razmerja ter morebitne stroške sodnih postopkov;
– da prosilec, ki je najemnik bivalne enote v lasti razpisnice, primerno uporablja bivalno enoto, ne povzroča škode lastniku bivalne enote ali škode na skupnih prostorih in napravah ter ima poravnane vse obveznosti.
Upravičenci za pridobitev neprofitnih stanovanj v najem so tudi:
– žrtve nasilja v družini z začasnim bivanjem v materinskih domovih in zatočiščih – varnih hišah, zavetiščih, centrih za pomoč žrtvam kaznivih dejanj lahko sodelujejo na razpisu za oddajo neprofitnih stanovanj tudi, če imajo v Občini Sežana prijavljeno začasno prebivališče;
– invalidi, ki so trajno vezani na uporabo invalidskega vozička ali trajno pomoč druge osebe, lahko ne glede na kraj stalnega prebivališča, zaprosijo za pridobitev neprofitnega stanovanja tudi, če imajo v Občini Sežana večje možnosti za zaposlitev ali če jim je v Občini Sežana zagotovljena pomoč druge osebe in zdravstvene storitve;
– najemniki v stanovanjih, odvzetih po predpisih o podržavljenju – prejšnji imetniki stanovanjske pravice, če izpolnjujejo splošne pogoje za upravičenost do dodelitve neprofitnega stanovanja po pravilniku;
– ne glede na prvo alineo prejšnjega odstavka, so do dodelitve neprofitnega stanovanja upravičene tudi osebe, ki so po izbrisu iz registra stalnega prebivalstva pridobile dovoljenje za stalno prebivanje po Zakonu o tujcih (Uradni list RS, št. 1/91-I, 44/97, 50/98 – odl. US in 14/99 – odl. US), Zakonu o tujcih (Uradni list RS, št. 64/09 – uradno prečiščeno besedilo), Zakonu o tujcih (Uradni list RS, št. 50/11 in 57/11 – popr.), Zakonu o urejanju statusa državljanov drugih držav naslednic nekdanje SFRJ v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 76/10 – uradno prečiščeno besedilo) ali Zakonu o začasnem zatočišču (Uradni list RS, št. 20/97, 94/00 – odl. US, 67/02, 2/04 – ZPNNVSM in 65/05 – ZZZRO).
2.2. Dohodkovni kriteriji
Prosilci so upravičeni do dodelitve neprofitnega stanovanja, če dohodki njihovih gospodinjstev v koledarskem letu pred letom razpisa (od 1. 1. 2015 do 31. 12. 2015) ne presegajo zgornje meje določene v odstotkih od povprečne neto plače, ki je v navedenem obdobju znašala 1.013,23 EUR.
Maksimalne vrednosti so opredeljene v spodnji tabeli:
Velikost gospodinjstva
Meja neto dohodka
1-člansko
90 %
do 911,91 €
2-člansko
135 %
do 1.367,86 €
3-člansko
165 %
do 1.671,83 €
4-člansko
195 %
do 1.975,80 €
5-člansko
225 %
do 2.279,77 €
6-člansko
255 %
do 2.583,74 €
Za vsakega nadaljnjega člana gospodinjstva se lestvica nadaljuje s prištevanjem 20 odstotnih točk.
Ker obstoječi predpisi in tehnične možnosti ne omogočajo neposredno pridobivanje podatkov o neto dohodkih po uradni dolžnosti pri Finančni upravi RS, morajo prosilci podatke o neto dohodkih gospodinjstva predložiti sami za navedeno obdobje za vsakega polnoletnega člana gospodinjstva in kopijo dokončne odločbe o odmeri dohodnine za leto 2015 in davčni obračun akontacije dohodnine ali dohodnine od dohodka iz dejavnosti za leto 2015.
2.3. Premoženje prosilca
Glede lastništva premoženja prosilca in ostalih članov gospodinjstva, ki z njim stalno prebivajo, se v premoženje ne všteva vrednost poslovnih prostorov in opreme do celotne vrednosti primernega stanovanja, kolikor gre za dejavnost, s katero se prosilec preživlja.
Kolikor gre za prosilca invalida oziroma družino z invalidnim članom, se ob predložitvi ustreznih dokazil od celotnih dohodkov gospodinjstva odšteje znesek, ki ga invalid namenja za nakup določenih pripomočkov, ki jih potrebuje zaradi invalidnosti.
Kolikor gre za žrtev nasilja v družini, ki zaradi nasilja v družini ne more koristiti pravice do solastniškega deleža na stanovanju ali stanovanjski hiši, se obseg stanovanjskega premoženja posebej evidentira in upošteva pri odločitvi najemodajalca o času najema in višini najemnine.
Pojem »drugo premoženje« pod peto alineo prvega odstavka točke 2.1. zadeva vse drugo premoženje v državi in v tujini, premično in nepremično, razen stanovanjskega premoženja po tretji alinei 3. člena pravilnika.
Glede na število članov gospodinjstva vrednost drugega premoženja ne sme presegati naslednjih zneskov:
Število članov gospodinjstva
Vrednost drugega premoženja, ki ne sme presegati 40 % vrednosti primernega stanovanja
1-člansko
15.148,80 €
2-člansko
18.515,20 €
3-člansko
23.564,80 €
4-člansko
27.604,48 €
5-člansko
31.980,80 €
6-člansko
35.347,20 €
Za vsakega nadaljnjega člana se vrednost premoženja poveča za 2.019,84 €.
Opomba: Kot osnova za določitev vrednosti primernega stanovanja se upošteva stanovanje, točkovano s 320 točkami, vrednost točke 2,63 EUR in površina stanovanja v povezavi s številom uporabnikov stanovanja, slednje v višini gornjih razponov, predvidenih za stanovanja s plačilom lastne udeležbe in varščine po 14. členu pravilnika.
2.4. Stalnost bivanja na območju Občine Sežana
Občina Sežana določa v skladu s 4. členom pravilnika poleg splošnih pogojev še dodaten pogoj stalnosti bivanja na območju Občine Sežana.
Število točk, do katerih je upravičen prosilec glede na stalnost bivanja, je naslednje:
Stalno bivanje na območju Občine Sežana
Točkovanje
nad 5 do 10 let
10 točk
nad 10 do 15 let
20 točk
nad 15 do 20 let
30 točk
nad 20 let
40 točk
Doba stalnega bivanja se točkuje na podlagi potrdila Upravne enote Sežana. Upošteva se število let dopolnjenih v letu razpisa. V primeru prekinitve bivanja, se leta seštevajo.
Iz naslova dodatnega pogoja je možno doseči največ 133 točk, kar je 25 % od seštevka najvišjih vrednosti posameznih točk iz obrazca, ki znaša 530 točk.
2.5. Osebe, ki na razpisu ne morejo sodelovati:
– prosilci, ki ponovno prosijo za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem, in niso poravnali vseh obveznosti iz prejšnjega neprofitnega najemnega razmerja ter morebitnih stroškov sodnih postopkov,
– če nezakonito uporabljajo stanovanje v lasti Občine Sežana in ne plačujejo obveznosti za stanovanje (uporabnina, skupni in individualni obratovalni stroški).
3. Kriteriji in merila za ocenjevanje stanovanjskih in socialnih razmer prosilcev
Stanovanjske in socialno-zdravstvene razmere prosilca bodo ocenjene skladno s točkovnim vrednotenjem, ki ga določa pravilnik, ter na podlagi točkovnega vrednotenja prednostnih kategorij upravičencev, ki so določene s tem razpisom.
3.1. Splošne prednostne kategorije prosilcev
Pri dodelitvi neprofitnega stanovanja imajo prednost mlade družine in mladi, družine z večjim številom otrok, invalidi in družine z invalidnim članom, družine z manjšim številom zaposlenih, državljani z daljšo delovno dobo, ki so brez stanovanja ali so podnajemniki, žrtve nasilja v družini, osebe s statusom žrtve vojnega nasilja, kar je izraženo s številom točk v preglednici v poglavju 3.3.
Točkovno vrednotenje navedenih kriterijev bo opravljeno v skladu s prilogo pravilnika in bo prikazano na obrazcu za ocenjevanje stanovanjskih in socialnih razmer ter za ocenjevanje prednostnih kategorij prosilcev.
3.1.1. Kot mlada družina se šteje družina z najmanj enim otrokom, v kateri nobeden od staršev ni starejši od 35 let, pri čemer se kot mlade družine upoštevajo ne samo življenjske skupnosti obeh staršev in otrok, ampak vse druge družinske oblike. Za starost 35 let šteje 35 let, dopolnjenih v letu razpisa.
3.1.2. V kategorijo mladi so uvrščeni samski prosilci, ki niso stari več kot 30 let. Pod to kategorijo je uvrščen tudi zakonski ali zunajzakonski par brez otrok, kjer partnerja nista starejša od 30 let. Za starost 30 let šteje 30 let, dopolnjenih v letu razpisa.
3.2. Dodatne prednostne kategorije prosilcev v skladu s 6. členom pravilnika
Poleg splošnih prednostnih kategorij prosilcev, opredeljenih v prejšnji točki, se v skladu s 6. členom pravilnika upoštevajo še naslednje prednostne kategorije prosilcev:
– uvrstitev prosilca na prednostno listo na prejšnjem javnem razpisu za neprofitna stanovanja, ki je bil objavljen dne 1. 7. 2011 v Uradnem listu RS, št. 53/11,
– dosežena višja stopnja izobrazbe.
Pri dodatnem kriteriju uvrstitev prosilca na prednostno listo na prejšnjem razpisu za neprofitna stanovanja se ne točkuje prosilcev:
– ki so sodelovali na prejšnjem razpisu, pa niso izpolnjevali razpisnih pogojev in niso bili uvrščeni na prednostno listo upravičencev;
– ki jim je bilo dodeljeno glede na normative in standarde primerno stanovanje, pa so ga odklonili iz neupravičenih razlogov.
3.3. Točkovno vrednotenje splošnih in dodatnih prednostnih kategorij
Prednostne kategorije opredeljene v točki 3.1. in 3.2. se točkujejo z naslednjim številom točk:
Prednostne kategorije prosilcev
Število točk
1. mlade družine (starost družine do 35 let)
100
2. mladi (starost prosilca do 30 let)
80
3. družine z večjim številom otrok (najmanj 3 oziroma več otrok) 60 točk, vsak nadaljnji otrok 10 točk
60, 10
4. invalidi in družine z invalidnim članom: 
– III., II. in I. kat. inv. in trajna vezanost na uporabo invalidskega vozička ter invalidnost zaradi 
okvare čuta;
50, 60, 80
– invalidnost otroka, ugotovljena po pristojni komisiji;
80
– druga oblika invalidnosti, pri kateri ni ugotovljena kategorija in invalidnost družinskega člana 
s podaljšano roditeljsko pravico
50
5. družine z najmanj tremi člani, v kateri je zaposlen samo en družinski član oziroma nihče 
od družinskih članov ni zaposlen
60
6. prosilci z daljšo delovno dobo, ki so brez stanovanja ali pa so podnajemniki 
(moški 13 let, ženske 12 let)
50
7. žrtve nasilja v družini – upošteva se obdobje treh let pred razpisom
100
8. osebe s statusom žrtve vojnega nasilja
60
Dodatne prednostne kategorije
9. uvrstitev prosilca na prednostno listo na prejšnjem razpisu 
50
10. stopnja izobrazbe prosilca
– višja (VI. stopnja)
50
– visoka ali univerzitetna (VII. stopnja)
60
– magisterij ali doktorat (VIII. stopnja ali več)
70
3.4. Način točkovanja
Prednostne kategorije prosilcev in dodatni pogoji se točkujejo tako, kot je navedeno na vlogi za prijavo na javni razpis.
Če več prosilcev doseže enako število točk glede na oceno stanovanjskih in socialnih razmer, ki so določene v obrazcu, se prednost določi glede na uvrstitev prosilcev v prednostne kategorije prosilcev ob upoštevanju naslednjega vrstnega reda: prosilci z daljšo dobo stalnega bivanja na območju Občine Sežana, prosilci, ki so se uvrstili na prednostno listo na prejšnjem razpisu, dosežena višja stopnja izobrazbe, družine z manjšim številom zaposlenih, mlade družine, družine z večjim številom otrok, invalidi in družine z invalidnim članom, žrtve nasilja v družini, žrtve vojnega nasilja, prosilci z daljšo delovno dobo. V primeru, da so prosilci prvo opredeljene kategorije še vedno izenačeni, se postopek nadaljuje z naslednjo prednostno kategorijo.
4. Razpisni postopek
4.1. Obrazci
Prosilci, ki se želijo prijaviti na razpis za dodelitev neprofitnih stanovanj v najem, morajo oddati vlogo na posebnem predpisanem obrazcu. Obrazec vloge, s katerim se prosilci prijavijo na razpis, dvignejo v sprejemni pisarni Občine Sežana (soba št. 1), Partizanska cesta 4, Sežana, v poslovnem času. Obrazec vloge bo na voljo tudi v elektronski obliki na spletni strani www.sezana.si pod rubriko Javni razpisi, naročila in natečaji.
4.2. Upravna taksa
Ob vložitvi vloge so prosilci dolžni plačati upravno takso v znesku 4,50 EUR za vlogo in 18,10 EUR za izdajo odločbe po tarifni številki 1 in 3 taksne tarife Zakona o upravnih taksah (Uradni list RS, št. 106/10 – UPB5 in 14/15 – ZUUJFO, 84/15 – ZZelP-J, 32/16), kar znaša 22,60 EUR.
Upravno takso v znesku 22,60 EUR lahko plačajo ob oddaji vloge v sprejemni pisarni (soba št. 1), ali s plačilnim nalogom na podračun št. 01311-5110309176, sklicna številka 11 76112-7111002-2016. Dokazilo o plačilu upravne takse (lahko fotokopija) prosilci nalepijo na vlogo.
Taksni zavezanci lahko zaradi slabih premoženjskih razmer zahtevajo oprostitev plačila upravne takse, če izpolnjujejo zahtevane kriterije po 25. členu Zakona o upravnih taksah. To so prosilci, ki so prejemniki denarne pomoči kot edinega vira preživljanja po predpisih socialnega varstva, prejemniki varstvenega dodatka po predpisih socialnega varstva ter prejemniki nadomestila za invalidnost po predpisih, ki urejajo varstvo odraslih telesno in duševno prizadetih oseb. Status dokažejo s pravnomočno odločbo Centra za socialno delo ali drugimi dokazili.
4.3. Rok za oddajo vloge
Vloge z vsemi prilogami in z dokazilom o plačani upravni taksi bo Občina Sežana sprejemala do vključno 21. 12. 2016. Prosilci lahko oddajo vloge v zaprti ovojnici osebno v poslovnem času v sprejemni pisarni Občine Sežana (soba št. 1) ali po pošti s priporočeno pošiljko na naslov: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, s pripisom – »Javni razpis za stanovanja – ne odpiraj«. Pravočasne bodo tiste vloge, ki bodo oddane v sprejemni pisarni najkasneje do 21. 12. 2016 ali pa bodo tega dne oddane priporočeno na pošti.
Če bo prosilec oddal nepopolno vlogo, bo pozvan, da vlogo v določenem roku dopolni z manjkajočimi listinami. Vloge prosilcev, ki v roku ne bodo dopolnjene in vloge, oddane po zaključku razpisnega roka, bodo s sklepom zavržene.
4.4. Predložitev listinskih dokazil
K vlogi za pridobitev neprofitnega stanovanja v najem morajo prosilec in polnoletni člani gospodinjstva obvezno priložiti listine navedene pod točko 1., 2., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12. in 13., druge listine pa, če na njihovi podlagi uveljavljajo dodatne točke:
1. izpolnjen obrazec vloge z opisom stanovanjskih in socialno-zdravstvenih razmer;
2. potrdilo o skupnem neto dohodku gospodinjstva v obdobju od 1. 1. 2015 do 31. 12. 2015, odločbo o odmeri dohodnine za leto 2015, oziroma potrdilo FURS, da ni bil zavezan oddajati dohodninske napovedi, davčni obračun akontacije dohodnine ali dohodnine od dohodka iz dejavnosti za leto 2015, dokazila o vseh izplačanih neto plačah v letu razpisa, če v preteklem koledarskem letu pred razpisom ni imel dohodkov iz delovnega razmerja, izjavo o morebitnih neobdavčljivih dohodkih in prejemkih ter nazivih njihovih izplačevalcev, za koledarsko leto pred razpisom oziroma pisna izjava prosilca, da takšnih dohodkov ni imel. V dohodek gospodinjstva, ki je kriteriji za ugotavljanje upravičenosti do neprofitnega stanovanja, se štejejo vsi dohodki in prejemki vseh oseb gospodinjstva, ki so določeni z Zakonom o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev. Upoštevajo se dohodki prosilca in ožjih družinskih članov, za katere se rešuje stanovanjsko vprašanje. Vpiše jih pristojna služba delodajalca, Center za socialno delo, Finančna uprava RS, Zavod za zaposlovanje in druge inštitucije, kjer je bil pridobljen neto dohodek v letu 2015. Za dohodek se štejejo vsi dohodki in prejemki, ki so vir dohodnine po ZDoh-2, ki niso oproščeni plačila dohodnine: osebni dohodek, pokojnina, dohodek iz dela preko študentskega servisa, invalidnina itd. Za dohodek se po ZUPJS štejejo tudi preživnine, nadomestila preživnin, nagrada skrbniku, plačilo dela rejniku, starševski dodatek, otroški dodatek, denarna socialna pomoč, varstveni dodatek, državne štipendije, rente iz življenjskih zavarovanj, invalidski dodatek, sredstva za nego in pomoč;
3. potrdilo delodajalca o delovni dobi ali potrdilo oziroma izpis Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje;
4. izjavo o premoženjskem stanju, skladno s prvim odstavkom 3. člena pravilnika z ustreznimi dokazili;
5. izjavo, s katero prosilec in drugi polnoletni člani gospodinjstva dovoljujejo vpogled v svoje osebne podatke pri drugih upravljavcih zbirk podatkov;
6. veljavno dokazilo o stanovanjskem statusu: opis bivalnih razmer, če je prosilec brezdomec ali biva v baraki ali izkazuje, da ima naslov bivanja prijavljen na pristojnih institucijah (CSD, Rdeči križ, Karitas); dokazilo o bivanju v bivalni enoti, materinskem domu ali varni hiši, nestanovanjskih prostorih; najemna ali podnajemna pogodba ali dokazilo o plačevanju tržne najemnine; pogodba o bivanju v delavskem domu ali stanovanjski skupini ali študentskem domu ali službenem stanovanju z dokazilom o poteku najemnega razmerja prej kot v letu dni oziroma, da je najemodajalec že podal odpoved; dokazilo o bivanju pri starših, sorodnikih ali prijateljih – potrdilo o stalnem prebivališču in gospodinjski skupnosti za starše, sorodnike ali prijatelje; dokazilo o imetništvu stanovanjske pravice, če je prosilec najemnik denacionaliziranega stanovanja; dokazilo o bivanju v hišniškem stanovanju, na katerem je bila pridobljena pravica do bivanja pred letom 1991 in morebitna tožba na izselitev; prosilec, ki je (so)lastnik stanovanja: dokazilo o (so)lastništvu in vrednosti nepremičnine – cenitev oziroma vrednost GURS;
7. kopijo osebne izkaznice ali drugega osebnega dokumenta za vse polnoletne člane;
8. če je prosilec najemnik bivalne enote v lasti Občine Sežana, dokazilo o poravnanih obveznostih na najemnini in obratovalnih stroških ter rednem plačevanju obveznosti;
9. če je prosilec nezakoniti uporabnik stanovanja v lasti Občine Sežana, dokazilo o poravnanih obveznostih na uporabnini, obratovalnih stroških in sodnih stroških;
10. v primeru bivanja v neprimernem stanovanju dokazilo o kvaliteti bivanja – stanovanje ovrednoteno z največ 150 točkami po starem sistemu točkovanja (Pravilnik o merilih in načinu za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih hiš ter sistemu točkovanja Uradni list RS, št. 25/81 in 65/99) oziroma 170 točkami po novem sistemu točkovanja (Pravilnik o merilih za ugotavljanje vrednosti stanovanj in stanovanjskih stavb, Uradni list RS, št. 127/04, 69/05 in 75/05): zapisnik o točkovanju stanovanja ali opis kvalitete stanovanja: leto izgradnje, vlažno, kletno, dotrajane instalacije ipd. Ko prosilec ne razpolaga z zapisnikom o točkovanju, izpolni ustrezno izjavo s podatki o kvaliteti bivanja;
11. v primeru neprimerne stanovanjske površine – navedba stanovanjske površine z opisom posameznih prostorov in navedbo površin ter navedbo števila oseb, ki imajo v tem stanovanju prijavljeno stalno prebivališče in posamezne prostore uporabljajo;
12. kopijo poročnega lista oziroma overjeno izjavo o obstoju zunajzakonske skupnosti;
13. kopijo izpiska iz rojstne matične knjige za vsakega otroka;
14. potrdilo o rednem šolanju otrok, ki so starejši od 15 let;
15. zdravniško potrdilo o nosečnosti;
16. odločbo socialne službe o ločenem življenju roditeljev in mladoletnih otrok zaradi neprimernih stanovanjskih razmer (rejništvo, oskrba v tuji družini, zavodu, če so razlog oddaje neprimerne stanovanjske razmere);
17. odločbo in mnenje Centra za socialno delo o prenehanju bivanja v rejniški družini;
18. dokazilo o statusu roditelja, ki sam preživlja otroka (samohranilec) – dokazilo, da je preživnina neizterljiva oziroma odločba o prejemanju preživnine iz preživninskega sklada. Neizterljivost se izkazuje z izvršilnim predlogom oziroma sklepom o izvršbi zoper zavezanca;
19. potrdilo osebnega zdravnika, iz katerega je razvidna diagnoza o kronični bolezni zgornjih dihal ali astmi, ki ne sme biti starejše od 30 dni;
20. dokazilo o invalidnosti I., II. ali III. kategorije in invalidnosti zaradi okvare čuta – slepota, gluhost (odločba centra za socialno delo, Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, Zavoda za zaposlovanje, Zavoda za zdravstveno zavarovanje RS);
21. potrdilo ustrezne institucije, če je prosilec ali njegov ožji družinski član, ki bo z njim stalno bival, gibalno ovirana oseba, trajno vezana na uporabo invalidskega vozička ali trajno pomoč druge osebe;
22. odločba o razvrstitvi otroka, mladostnika ali mlajše polnoletne osebe glede na zmerno, težjo ali težko duševno ali težko telesno motnjo ali izvid in mnenje specialistične pediatrične službe ali odločba o podaljšanju roditeljske pravice;
23. dokazilo o nasilju v družini – strokovno mnenje centra za socialno delo ter vladnih in nevladnih organizacij (materinski domovi, zatočišča – varne hiše, zavetišča, centri za pomoč žrtvam kaznivih dejanj), ki nudijo žrtvam psihosocialno pomoč ob nasilju;
24. odločbo o statusu žrtve vojnega nasilja;
25. dokazilo o statusu upravičenca zaradi izbrisa iz registra stalnega prebivalstva (potrdilo oziroma odločba upravne enote);
26. potrdilo o strokovni izobrazbi prosilca (fotokopija diplome, spričevala); listinam izdanim v tujini mora biti priloženo mnenje o priznavanju in vrednotenju izobraževanja;
27. izjavo o vseh plačanih obveznostih, v kolikor je prosilec že imel v najemu neprofitno stanovanje;
28. izjavo o sodelovanju na prejšnjem razpisu;
29. v primeru brezposelnosti: potrdilo o brezposelnosti prosilca, njegovega zakonskega ali zunajzakonskega partnerja oziroma drugega družinskega člana (izda Zavod RS za zaposlovanje);
30. dokazilo o plačilu oziroma oprostitvi plačila upravne takse;
31. druga dokazila, ki jih prosilec uveljavlja skladno z vlogo.
Potrdila, ki ne izkazujejo trajnega statusa, ne smejo biti starejša od 30 dni od objave razpisa.
Potrdila o državljanstvu, potrdila o stalnem prebivališču in številu članov gospodinjstva, potrdila, da je bil upravičenec izbrisan iz registra stalnega prebivalstva in da je po izbrisu pridobil dovoljenje za stalno prebivanje, bo razpisnica pridobila neposredno od pristojnega državnega organa.
Na podlagi dokazil prosilca ter lastne evidence, bo razpisnica preverjala izpolnjevanje pogoja poravnanih obveznosti iz najemnega razmerja.
Razpisnica si pridržuje pravico, da od prosilca zahteva dodatne listine in pojasnila, ki vplivajo na točkovanje po posameznih kriterijih.
Razpisnica k vlogi priložene listine zadrži in jih po izteku razpisnega roka udeležencem razpisa ne vrača.
Strokovna služba Občine Sežana in imenovana komisija mora za najosnovnejšo obravnavo vloge nujno razpolagati z navedenimi obveznimi prilogami (točka 1., 2., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12. in 13. Poglavja 4.4. Javnega razpisa).
V primeru, da prosilec navedenih obveznih prilog, katerih ni možno pridobiti po uradni dolžnosti, ne predloži tudi po pozivu k dopolnitvi vloge, bo prosilčeva vloga kot nepopolna zavržena, prosilec pa ne bo uvrščen na prednostno listo.
V primeru, da prosilec uveljavlja dodatne točke po posameznih kriterijih, ustrezne priloge pa ne priloži, bo pozvan k dopolnitvi. Če vloge ne bo dopolnil, bo vloga obravnavana, kot da ni uveljavljal dodatnih točk.
5. Splošne določbe
Strokovna služba razpisnice bo preverjala pravočasnost prispelih vlog in njihovo popolnost ter stanovanjske in druge razmere prosilcev.
Pri obravnavi vloge se upoštevajo razmere, ki obstajajo v času oddaje vloge in so navedene v vlogi. Kasnejših razmer se ne upošteva. V dvomu se štejejo razmere na zadnji dan roka za oddajo vloge.
Komisija, ki jo imenuje župan, bo proučila utemeljenost pravočasnih in popolnih vlog na podlagi prejetih listin, potrebnih za oblikovanje prednostne liste za oddajo neprofitnih stanovanj in dokumentiranih poizvedb, ki jih opravijo pri pristojnih organih in organizacijah ter posameznikih.
Komisija si lahko stanovanjske razmere prosilcev tudi ogleda. Ogled se opravi nenapovedano in le pri tistih udeležencih, ki bodo na podlagi predložene listinske dokumentacije zbrali zadostno število točk glede na število razpisanih stanovanj.
Če se v postopku ugotovi, da je prosilec podal neresnične podatke, ni upravičen do dodelitve neprofitnega stanovanja v najem in se ne uvrsti na prednostno listo.
Po proučitvi vseh okoliščin in ocenitvi stanovanjskih in drugih razmer bodo udeleženci razpisa glede na število zbranih točk uvrščeni na prednostno listo. Seznam uvrščenih upravičencev bo javno objavljen na enak način kot razpis v roku šest mesecev po zaključku razpisa.
Udeležencem razpisa bodo vročene odločbe o uvrstitvi oziroma neuvrstitvi na prednostno listo upravičencev v roku 6 mesecev po zaključku javnega razpisa. Če se posamezni udeleženec razpisa ne strinja z odločitvijo, se lahko v roku 15 dni po prejemu odločitve pritoži. Pritožbo naslovi na razpisnico. O pritožbi odloči župan Občine Sežana. Odločitev župana o pritožbi je dokončna.
Po rešitvi pritožb se objavi dokončen seznam upravičencev, ki jim bodo po vrstnem redu dodeljena morebitna razpoložljiva stanovanja po koncu razpisa.
Na dokončen seznam upravičencev se bo uvrstilo prvih trideset prosilcev z doseženim največjim številom točk. Dokončen seznam upravičencev bo veljaven za obdobje 2017 do 2021, razen če bo prej sprejet nov dokončen seznam.
Občina bo stanovanja dodeljevala upoštevajoč vrstni red po seznamu odvisno od velikosti družin in velikosti razpoložljivih stanovanj.
Z uspelimi upravičenci bodo sklenjena najemna razmerja za nedoločen čas in z neprofitno najemnino.
Uspeli upravičenec, ki neupravičeno zavrne dodeljeno primerno stanovanje ali ki se na ponovni poziv k sklenitvi najemne pogodbe ne odzove, se črta iz seznama upravičencev.
Pred sklenitvijo najemne pogodbe bo razpisnica ponovno preverila, če udeleženec razpisa še izpolnjuje pogoje in merila za dodelitev neprofitnega stanovanja v najem. V primeru bistveno spremenjenih okoliščin, zaradi katerih uspeli upravičenec ne izpolnjuje pogojev in meril tega razpisa, lahko razpisnica postopek obnovi in prosilca črta iz seznama upravičencev.
Vse informacije lahko dobite osebno na Občini Sežana, Partizanska cesta 4, Sežana, soba št. 63, II. nadstropje, med uradnimi urami:
ponedeljek od 7.30 do 11. ure
sreda od 7.30 do 11. ure in od 12. do 16. ure
petek od 7.30 do 11. ure
ter na elektronskem naslovu: obcina@sezana.si s pripisom »Javni razpis – neprofitna stanovanja« ali po tel. 05/73-10-100.
Občina Sežana 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti