Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/2016 z dne 28. 10. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/2016 z dne 28. 10. 2016

Kazalo

Št. 3310-61/2016/1 Ob-3302/16, Stran 2273
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, na podlagi:
– Uredbe o izvajanju ukrepa naložbe v osnovna sredstva in podukrepa podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdarskih proizvodov iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020 (Uradni list RS, št. 104/15, 32/16 in 66/16; v nadaljnjem besedilu: Uredba);
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2016/568 z dne 29. januarja 2016 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede pogojev in postopkov za določanje, ali neizterljive zneske v zvezi z Evropskim skladom za regionalni razvoj, Evropskim socialnim skladom, Kohezijskim skladom ter Evropskim skladom za pomorstvo in ribištvo povrnejo države članice (UL L št. 97 z dne 13. 4. 2016, str. 1), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1698/2005 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 487), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2016/142 z dne 2. decembra 2015 o spremembi Priloge I k Uredbi (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta ter Priloge III k Uredbi (EU) št. 1307/2013 Evropskega parlamenta in Sveta (UL L št. 28 z dne 4. 2. 2016, str. 8), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1305/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o financiranju, upravljanju in spremljanju skupne kmetijske politike in razveljavitvi uredb Sveta (EGS) št. 352/78, (ES) št. 165/94, (ES) št. 2799/98, (EC) No 814/2000, (ES) št. 1290/2005 in (ES) št. 485/2008 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 549), zadnjič spremenjena z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2016/1237 z dne 18. maja 2016 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1308/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede pravil za uporabo sistema uvoznih in izvoznih dovoljenj, dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede pravil o sprostitvi in zasegu varščin, položenih za takšna dovoljenja, spremembi uredb Komisije (ES) št. 2535/2001, (ES) št. 1342/2003, (ES) št. 2336/2003, (ES) št. 951/2006, (ES) št. 341/2007 in (ES) št. 382/2008 ter razveljavitvi uredb Komisije (ES) št. 2390/98, (ES) št. 1345/2005, (ES) št. 376/2008 in (ES) št. 507/2008 (UL L št. 206 z dne 30. 7. 2016, str. 1), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1306/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1310/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o določitvi nekaterih prehodnih določb glede podpore za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP), o spremembi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede sredstev in njihove razdelitve za leto 2014 in o spremembi Uredbe Sveta (ES) št. 73/2009 in uredb (EU) št. 1307/2013, (EU) št. 1306/2013 in (EU) št. 1308/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z njihovo uporabo v letu 2014 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 865), zadnjič popravljena s Popravkom Uredbe (EU) št. 1310/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o določitvi nekaterih prehodnih določb glede podpore za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP), o spremembi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede sredstev in njihove razdelitve za leto 2014 in o spremembi Uredbe Sveta (ES) št. 73/2009 in uredb (EU) št. 1307/2013, (EU) št. 1306/2013 in (EU) št. 1308/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z njihovo uporabo v letu 2014 (UL L št. 130 z dne 19. 5. 2016, str. 12), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 1310/2013/EU);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 640/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za vrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 181 z dne 20. 6. 2014, str. 48), zadnjič popravljena s Popravkom Delegirane uredbe Komisije (EU) 2016/1393 z dne 4. maja 2016 o spremembi Delegirane uredbe (EU) št. 640/2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta glede integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, pogojev za zavrnitev ali ukinitev plačil in za upravne kazni, ki se uporabljajo za neposredna plačila, podporo za razvoj podeželja in navzkrižno skladnost (UL L št. 227 z dne 20. 8. 2016, str. 5), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 640/2014/EU);
– Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 z dne 25. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči v kmetijskem in gozdarskem sektorju ter na podeželju za združljive z notranjim trgom z uporabo členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije (UL L št. 193 z dne 1. 7. 2014, str. 1; v nadaljnjem besedilu: Uredba 702/2014/EU);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 807/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) in o uvedbi prehodnih določb (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 1), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2015/1367 z dne 4. junija 2015 o spremembi Delegirane uredbe (EU) št. 807/2014 glede prehodnih določb o programih za razvoj podeželja za obdobje 2007–2013 (UL L št. 211 z dne 8. 8. 2015, str. 7), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 807/2014/EU);
– Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 907/2014 z dne 11. marca 2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s plačilnimi agencijami in ostalimi organi, finančnim upravljanjem, potrditvijo obračunov, varščinami in uporabo eura (UL L št. 255 z dne 28. 8. 2014, str. 18), zadnjič spremenjene z Delegirano uredbo Komisije (EU) 2015/160 z dne 28. novembra 2014 o spremembi Delegirane uredbe Komisije (EU) št. 907/2014 o dopolnitvi Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s plačilnimi agencijami in ostalimi organi, finančnim upravljanjem, potrditvijo obračunov, varščinami in uporabo eura (UL L št. 27 z dne 3. 2. 2015, str. 7), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 907/2014/EU);
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 808/2014 z dne 17. julija 2014 o določitvi pravili za uporabo Uredbe (EU) št. 1305/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o podpori za razvoj podeželja iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (EKSRP) (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 18), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/669 z dne 28. aprila 2016 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) št. 808/2014 glede spremembe in vsebine programov razvoja podeželja, obveščanja javnosti o teh programih in količnikih za pretvorbo v glave velike živine (UL L št. 115, z dne 29. 4. 2016, str. 33), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 808/2014/EU);
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 z dne 17. julija 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 227 z dne 31. 7. 2014, str. 69), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1394 z dne 16. avgusta 2016 o spremembi Izvedbene uredbe Komisije (EU) št. 809/2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom, ukrepi za razvoj podeželja in navzkrižno skladnostjo (UL L št. 225 z dne 19. 8. 2016, str. 50), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 809/2014/EU);
– Izvedbene Uredbe Komisije (EU) št. 908/2014 z dne 6. avgusta 2014 o pravilih za uporabo Uredbe (EU) št. 1306/2013 Evropskega parlamenta in Sveta v zvezi s plačilnimi agencijami in drugimi organi, finančnim upravljanjem, potrjevanjem obračunov, pravili o kontrolah, varščinami in preglednostjo (UL L št. 255 z dne 28. 8. 2014, str. 59), zadnjič spremenjene z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/1786 z dne 7. oktobra 2016 o spremembi Izvedbene uredbe (EU) št. 908/2014 glede izjav o odhodkih za programe razvoja podeželja (UL L št. 273 z dne 8. 10. 2016, str. 31), (v nadaljnjem besedilu: Uredba 908/2014/EU) in
– Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, ki je potrjen z Izvedbenim sklepom Komisije z dne 13. februarja 2015 o odobritvi programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja, št. CCI 2014 SI 06 RD NP 0012020, zadnjič spremenjen z Izvedbenim sklepom Komisije št. C (2016) 1833 z dne 23. marca 2016 o odobritvi spremembe programa razvoja podeželja Republike Slovenije za podporo iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in o spremembi Izvedbenega sklepa C(2015)849 CCI 2014 SI 06 RD NP 001 (v nadaljnjem besedilu: PRP 2014–2020) in je dostopen na spletni strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (v nadaljnjem besedilu: MKGP) ter na spletni strani Programa razvoja podeželja (http://www.program-podezelja.si) objavlja
javni razpis 
za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014–2020 za leto 2016 
I. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe v dejavnost obdelave okroglega lesa pred industrijsko predelavo lesa in dejavnosti prve predelave lesa majhnega obsega, ki diverzificira proizvodnjo upravičencev.
Shema državne pomoči:
Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo kmetijskih proizvodov v nekmetijske proizvode in naložbe v gozdarski sektor – PRP 2014-2020, vodi se pod identifikacijsko številko SA.44057(2016/XA)
Razpisana sredstva: 
Okvirna višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 8.000.000 EUR od tega: 
– za kmetije z registrirano dopolnilno dejavnostjo (sklop A) skupno 4.000.000 EUR, in sicer za:
– enostavne naložbe skupno 3.000.000 EUR, 
– zahtevne naložbe skupno 1.000.000 EUR; 
– za gospodarske družbe, zadruge in samostojne podjetnike posameznike (sklop B), skupno 4.000.000 EUR, in sicer za: 
– enostavne naložbe skupno 1.000.000 EUR, 
– zahtevne naložbe skupno 3.000.000 EUR.
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: 
– 6.000.000 EUR iz proračunske postavke 140021 Program razvoja podeželja 
2014–2020 – EU, 
– 2.000.000 EUR iz proračunske postavke 140022 Program razvoja podeželja 
2014–2020 – slovenska udeležba. 
Delež Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 75 %, delež Republike Slovenije znaša 25 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti
Začetek vnosa vlog in zaključek javnega razpisa: 
Javni razpis za operacijo naložbe v pred industrijsko predelavo lesa iz PRP 2014–2020 za leto 2016 (v nadaljnjem besedilu: javni razpis) velja od naslednjega dne po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Vnos vloge v elektronski sistem in vložitev vloge poteka od 21. 11. 2016 do vključno 1. 2. 2017 do 24. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
Skladno z 99. členom Uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po oddaji vloge na javni razpis do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev.
Do podpore so upravičeni tudi morebitni splošni stroški, ki so neposredno povezani s pripravo in izvedbo naložbe ter so nastali po 1. januarju 2014 do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev.
Zadnji možni rok za vložitev zahtevka za izplačilo sredstev je 28. 10. 2019.
Cilj operacije:
Dodajanje vrednosti gozdarskim proizvodom.
Informacije o razpisu:
– INFO točka Agencije Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), Dunajska 160, 1000 Ljubljana
tel. 01/580-77-92, faks 01/478-92-06, e-mail: aktrp@gov.si
– INFO točke Zavoda za gozdove Slovenije 
– INFO točke Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije
II. Predmet podpore
1. Podpora je v skladu s 83. členom Uredbe namenjena naložbam v dejavnost obdelave okroglega lesa pred industrijsko predelavo lesa in dejavnosti prve predelave lesa majhnega obsega, ki diverzificira proizvodnjo upravičencev.
2. V obdelavo okroglega lesa pred industrijsko predelavo lesa ter prvo predelavo lesa majhnega obsega spadajo: žaganje lesa, skobljanje lesa in druga strojna obdelava okroglega lesa, profiliranje, iveriranje, proizvodnja lesenih železniških pragov, proizvodnja lesenih drogov, kolov, sekancev in iveri, sušenje lesa, impregnacija ali biocidna zaščita lesa z biocidnimi proizvodi ali drugimi materiali, modifikacija lesa, proizvodnja sekancev ter proizvodnja lesnih peletov, briketov ali drv za energetsko rabo.
3. Majhen obseg predelave lesa iz 1. točke tega poglavja pomeni:
– do 10.000 m3 vhodne surovine za proizvodnjo žaganega lesa ali neimpregniranih pragov letno, če gre za žagarske obrate,
– do 5.000 ton proizvodnje lesnih pelet letno, če gre za proizvodnjo pelet kot dodatno dejavnost v okviru žagarskih obratov,
– do 15.000 nasutih m3 oziroma predelava 5.000 m3 okroglega lesa letno, če gre za proizvodnjo sekancev kot dodatna dejavnost v okviru žagarskih obratov,
– do 25.000 nasutih m3 oziroma predelavi 7.500 m3 okroglega lesa letno, če gre za proizvodnjo lesnih sekancev v gozdu ali
– do 10.000 nasutih prostorninskih metrov polen letno (ekvivalentno 5.000 m3 okroglega lesa), če gre za obrate za proizvodnjo drv.
4. Naložbe iz 1. točke tega poglavja se glede na velikost delijo na:
– enostavna naložba je naložba do 100.000 eurov skupne priznane vrednosti,
– zahtevna naložba je naložba nad 100.000 eurov skupne priznane vrednosti.
5. Podpora se zagotavlja iz podukrepa Podpora za naložbe v gozdarske tehnologije ter predelavo, mobilizacijo in trženje gozdarskih proizvodov, in sicer iz operacije »Naložbe v pred industrijsko predelavo lesa«.
III. Upravičeneci: v skladu s 84. členom Uredbe so upravičenci do podpore v okviru tega javnega razpisa gospodarske družbe, zadruge, samostojni podjetniki posamezniki ter kmetije z registrirano dopolnilno dejavnostjo.
IV. Pogoji za pridobitev podpore
1. Splošni pogoji, ki jih mora izpolnjevati vlagatelj ob oddaji vloge na javni razpis (kot jih določa 100. člen Uredbe)
1. Vlagatelj mora predložiti popolno vlogo skladno z zahtevami iz tega javnega razpisa in na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije, vključno z vsemi zahtevanimi prilogami in dokazili, ki so v njej navedeni.
2. Vlagatelj pred datumom vložitve vloge na javni razpis ne sme začeti z izvajanjem naložbe v skladu s 6. členom Uredbe 702/2014/EU. Za začetek izvajanja naložbe se šteje začetek izvajanja projekta ali dejavnosti v skladu s 25. točko 2. člena Uredbe 702/2014/EU. Začetek izvajanja projekta ali dejavnosti pomeni bodisi začetek dejavnosti ali gradbenih del, povezanih z naložbo, bodisi prvo pravno zavezujočo zavezo za naročilo opreme ali uporabo storitev ali vsako drugo zavezo, zaradi katere projekta ali dejavnosti ni več mogoče preklicati, kar nastopi prej; nakup zemljišč in pripravljalna dela, kot je pridobivanje dovoljenj in opravljanje študij izvedljivosti, se ne štejejo za začetek izvajanja projekta ali dejavnosti.
3. Vlagatelj ne sme biti izključen iz prejemanja podpore v skladu s tretjim in petim odstavkom 57. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14 in 32/15; v nadaljnjem besedilu: zakon, ki ureja kmetijstvo).
4. Če je vlagatelj kmetija z dopolnilno dejavnostjo, mora biti vpisan v RKG.
5. Če je vlagatelj gospodarska družba, zadruga ali samostojni podjetnik posameznik, mora imeti dejavnost, ki je predmet podpore, registrirano na ozemlju Republike Slovenije.
6. Vlagatelj mora imeti poravnane vse davčne obveznosti do države.
7. Vlagatelj ne sme imeti neporavnanih nalogov za izterjavo, izdanih s strani Evropske komisije v skladu s petim odstavkom 1. člena Uredbe 702/2014/EU.
8. Če je vlagatelj gospodarska družba, zadruga, ali samostojni podjetnik posameznik ne sme biti v postopku prenehanja, prisilne poravnave, stečaja, prepovedi delovanja, sodne likvidacije ali izbrisa iz registra.
9. Če je vlagatelj kmetija z dopolnilno dejavnostjo, ne sme biti v osebnem stečaju.
10. Vlagatelj, ki je gospodarska družba, zadruga ali samostojni podjetnik posameznik, ne sme biti v težavah v smislu 14. točke 2. člena Uredbe 702/2014/EU.
11. Skladno z 9. točko prvega odstavka 100. člena Uredbe vlagatelj ni upravičen do stroška davka na dodano vrednost (v nadaljnjem besedilu: DDV), razen če priloži izjavo, da DDV ni izterljiv v skladu s predpisi, ki urejajo DDV:
– vlagatelj, katerega kmečko gospodinjstvo je iz osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti identificirano za namene DDV, oziroma se lahko po predpisih o DDV prostovoljno identificira za namene DDV, do povračila stroška DDV ni upravičen, če ima kmečko gospodinjstvo pravico do odbitka DDV v skladu s predpisi o DDV;
– vlagatelj, ki opravlja dopolnilno dejavnost na kmetiji in/ali drugo kmetijsko dejavnost in je v zvezi s temi dejavnostmi identificiran za namene DDV, oziroma se lahko po predpisih o DDV prostovoljno identificira za namene DDV, do povračila stroška DDV ni upravičen;
– vlagatelj, katerega kmečko gospodinjstvo preko predstavnika kmečkega gospodinjstva izpolnjuje pogoje za pridobitev pravice do pavšalnega nadomestila v skladu s predpisi, ki urejajo DDV, do povračila stroška DDV ni upravičen;
– vlagatelj, ki po predpisih o DDV nima možnosti pravice do odbitka DDV, lahko uveljavlja DDV kot upravičen strošek, če poda ustrezno izjavo in dokazila iz Priloge 4 prijavnega obrazca.
12. Vlagatelj mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v skladu s 35. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
13. Iz dokumentov, priloženih vlogi na javni razpis, mora biti razvidna zaprtost finančne konstrukcije v skladu s 101. členom Uredbe.
14. Če gre za naložbo v nakup opreme in vlagatelj ni lastnik ali solastnik nepremičnine, na kateri se izvaja ta naložba, mora imeti sklenjeno dolgoročno pogodbo o najemu, zakupu, služnosti ali stavbni pravici za obdobje najmanj pet let po datumu izplačila sredstev za naložbo ter overjeno soglasje lastnika ali solastnika k naložbi, če to soglasje ni vsebovano v pogodbi iz te točke.
15. Če gre za naložbo v opremo obstoječega objekta, ki je v skladu z uredbo, ki ureja razvrstitev objektov glede na zahtevnost gradnje:
– zahtevni ali manj zahtevni objekt, mora vlagatelj predložiti pravnomočno gradbeno dovoljenje za obstoječi objekt,
– nezahteven objekt, mora vlagatelj predložiti pravnomočno gradbeno dovoljenje za obstoječi objekt.
16. Računi in predračuni se morajo glasiti na vlagatelja.
17. Vlagatelj mora v vlogi na javni razpis opredeliti datum vlaganja zahtevka za izplačilo sredstev.
18. Vlagatelj mora glede izpolnjevanja obveznosti iz 6. do 10. točke tega poglavja predložiti izjavo iz Priloge 1 prijavnega obrazca.
19. Vlagatelj mora predložiti izjavo o velikosti podjetja, skladno z merili iz Priloge I k Uredbi 702/2014/EU iz Priloge 3 prijavnega obrazca.
20. Skladno s prvim odstavkom 177. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13) mora vlagatelj za predložene dokumente, izdane v tujem jeziku, zagotoviti slovenski prevod s strani sodnega tolmača, ki je imenovan za stalnega sodnega tolmača z odločbo Ministrstva za pravosodje, če je to potrebno.
21. Vlagatelj mora vlogi na javni razpis priložiti izjavo, da pred vložitvijo vloge na javni razpis še ni imel stroškov v okviru naložbe, ali popis stroškov, ki so nastali pred vložitvijo vloge na javni razpis.
2. Posebni pogoji, ki jih mora izpolnjevati upravičenec ob oddaji vloge
Upravičenec mora v skladu s 86. členom Uredbe izpolnjevati naslednje posebne pogoje:
– upravičenec do podpore v okviru tega javnega razpisa mora imeti v skladu s standardno klasifikacijo dejavnosti registrirano dejavnost s šifro 02.200 – sečnja, C16.100 – žaganje, skobljanje in impregniranje lesa ali C16.290 – proizvodnja drugih izdelkov iz lesa, plute, slame in protja, pri čemer se v okviru te operacije podpirajo dejavnosti in proizvodi iz Priloge 1 tega javnega razpisa,
– upravičenec mora izpolnjevati pogoje za mikro ali malo podjetje, v skladu z merili iz Priloge I k Uredbi 702/2014/EU,
– upravičenec mora izvajati obdelavo okroglega lesa pred industrijsko predelavo lesa ter prvo predelavo lesa majhnega obsega v skladu s 83. členom Uredbe,
– če gre za zahtevno naložbo, mora upravičenec poleg pogojev iz prejšnjih točk tega poglavja, vlogi na javni razpis priložiti poslovni načrt v skladu s Prilogo 2 tega javnega razpisa (Priloga 4 Uredbe), iz katerega je razvidna ekonomska upravičenost naložbe. Naložba je ekonomsko upravičena, če je interna stopnja donosnosti višja od dolgoročne obrestne mere po konvergenčnem merilu Banke Slovenije na dan objave javnega razpisa. Poslovni načrt mora biti izdelan za ekonomsko dobo naložbe, vendar najmanj za obdobje petih let od datuma vložitve zahtevka za izplačilo sredstev, ki ga opredeli v vlogi na javni razpis.
V. Upravičeni stroški
1. V skladu s prvim odstavkom 85. člena Uredbe so do podpore v okviru tega javnega razpisa upravičeni:
– stroški nakupa novih strojev in opreme za pred industrijsko predelavo lesa in
– splošni stroški iz 98. člena Uredbe, do vključno 10 odstotkov upravičenih stroškov naložbe.
2. Skladno z drugim odstavkom 85. člena Uredbe se višina upravičenih stroškov dodeli v skladu s 95. členom Uredbe, in sicer:
– za stroške novih strojev in opreme se uporablja Seznam upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti – pred industrijska predelava lesa, ki je Priloga 3 tega javnega razpisa, ki je pripravljen na podlagi kataloga stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Pravilnika o seznamu kmetijske in gozdarske mehanizacije ter katalogu stroškov kmetijske in gozdarske mehanizacije (Uradni list RS, št. 7/16) ter Pravilnika o katalogu stroškov in najvišjih priznanih vrednosti (Uradni list RS, št. 7/16 in 38/16).
– pri opredelitvi višine upravičenih stroškov se upoštevajo zgornje višine posameznih upravičenih stroškov, ki so določene v katalogu stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz prejšnje alineje in so za potrebe tega javnega razpisa navedeni v Seznamu upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti – pred industrijska predelava lesa, ki je Priloga 3 tega javnega razpisa. Za stroške, ki so navedeni v Prilogi 3, mora upravičenec k vlogi na javni razpis priložiti eno ponudbo. Če upravičenec v vlogi za pridobitev sredstev uveljavlja višje stroške, kot so določeni v Prilogi 3, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo najvišje priznane vrednosti iz Priloge 3. Če upravičenec v vlogi za pridobitev sredstev uveljavlja nižje stroške, kot so navedeni v Prilogi 3, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo vrednosti iz predložene ponudbe.
– če je upravičenec naročnik v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje, se določbe iz prejšnje alineje uporabljajo pri izračunu višine upravičenih stroškov. Če je vrednost ponudbe izbranega izvajalca višja, kot je priznana vrednost iz Priloge 3, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo najvišje priznane vrednosti stroškov iz Priloge 3. Če upravičenec v vlogi za pridobitev sredstev uveljavlja nižje stroške, kot so navedeni v Prilogi 3, se pri izračunu priznane vrednosti stroškov upoštevajo vrednosti iz predložene ponudbe izbranega izvajalca.
– če stroški niso določeni v Prilogi 3, mora upravičenec k vlogi na javni razpis priložiti tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov. Ponudbe so primerljive, če je upravičenec vsem potencialnim ponudnikom poslal enako povpraševaje, v katerem je navedel minimalne pogoje, ki jih mora nek izdelek oziroma storitev vsebovati, da bo lahko izbran. Če ponudba ne vsebuje minimalnih pogojev, je upravičenec ne more izbrati. Pri izračunu višine upravičenih stroškov se upošteva vrednost najugodnejše ponudbe.
– pri izvedbi naložbe upravičenec ne sme sodelovati s podjetji ali posamezniki, s katerimi bi zaradi sodelovanja lahko prišlo do dogovarjanja o ne tržnih pogojih poslovanja.
3. Skladno s 96. členom Uredbe se podpora ne dodeli za:
– naložbe zunaj območja Republike Slovenije,
– stroške priprave vloge na javni razpis in zahtevka za izplačilo sredstev,
– plačilo davkov, carin in dajatev pri uvozu,
– DDV, razen če vlagatelj ob oddaji vloge na javni razpis poda izjavo, da DDV ni izterljiv v skladu s predpisi, ki urejajo DDV,
– obresti na dolgove, bančne stroške in stroške garancij,
– upravne takse,
– stroške leasinga in zakupa objektov, naprav in opreme, pridobitev patentov, licenc, plačilnih pravic, avtorskih pravic in blagovnih in storitvenih znamk,
– druge stroške, povezane s pogodbami o zakupu, kot so marža najemodajalca, stroški refinanciranja obresti, režijski stroški in stroški zavarovanja,
– stroške materiala, opreme ali drugih del v okviru naložbe, ki so bila izvedena pred oddajo vloge na javni razpis, razen splošnih stroškov iz 98. člena Uredbe.
4. Skladno z 98. členom Uredbe so do podpore upravičeni splošni stroški, ki so neposredno povezani s pripravo in izvedbo naložb, med katere spadajo: stroški izdelave poslovnega načrta, plačila za storitev svetovanja v zvezi z okoljsko in ekonomsko trajnostjo, vključno s stroški študije izvedljivosti, stroški informiranja in obveščanja javnosti, v skladu s sedemnajstim odstavkom 102. člena Uredbe ter stroški sodnega tolmača.
5. Skladno s prvim odstavkom 94. člena Uredbe se podpora po tem javnem razpisu v okviru istih upravičenih stroškov ne sme združevati z drugimi podporami iz naslova državnih pomoči, če bi bili z združitvijo podpor preseženi najvišji zneski oziroma intenzivnost podpore, določene z Uredbo 1305/2013/EU, Uredbo 702/2014/EU in Smernicami za kmetijstvo, gozdarstvo in podeželje, ne glede na to, ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev Evropske unije.
6. Skladno z drugim odstavkom 94. člena Uredbe se podpora z upravičenimi stroški po tem javnem razpisu, dodeljena na podlagi Uredbe 702/2013/EU ali Smernic za kmetijstvo, gozdarstvo in podeželje, lahko združuje z vsako drugo podporo iz naslova državnih pomoči, če se navedeni ukrepi nanašajo na različne upravičene stroške.
7. Skladno s tretjim odstavkom 94. člena Uredbe se podpora po tem javnem razpisu ne sme združevati z nobeno podporo iz naslova pomoči de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s takim združevanjem presežena intenzivnost podpore ali znesek podpore, ki sta določena v Uredbi 702/2014/EU in Smernicah za kmetijstvo, gozdarstvo in podeželje.
VI. Merila za ocenjevanje vlog
1. Vloge, prispele na javni razpis se ocenjujejo na podlagi meril za izbor iz 87. člena Uredbe.
2. Ocenjuje se stanje na dan oddaje vloge. Ocenjevanje vlog bo temeljilo na podlagi predložene dokumentacije: prijavnega obrazca in ustreznih dokazil ter podatkov iz uradnih evidenc. V primeru, da za posamezno merilo vlagatelj ne priloži vseh podatkov oziroma so podatki nepravilni, se vloga v tem delu oceni z 0 točk.
3. Merila za ocenjevanje vlog se določijo ločeno glede na velikost naložb (enostavne in zahtevne naložbe) ter pravni status upravičenca (ločeno za kmetije z dopolnilno dejavnostjo, ter ločeno za podjetja, ki so gospodarske družbe, zadruge in samostojni podjetniki posamezniki) ter so:
3.1. Merila za kmetije z dopolnilno dejavnostjo – Sklop A
Merila
Enostavne naložbe 
(Maks. št. točk)
Zahtevne naložbe 
(Maks. št. točk)
1. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
40
50
Racionalnost porabe javnih sredstev
10
20
Interna stopnja donosnosti
20
20
Število članov kmetijskega gospodarstva, ki so zavarovani iz kmetijske dejavnosti 
10
10
2. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE
20
20
Koeficient razvitosti občin
5
5
Stopnja gozdnatosti na ravni občin
15
15
3. TEHNOLOŠKI VIDIK NALOŽBE 
20
10
Več faznost proizvodnega procesa
20
10
4. PRISPEVEK K HORIZONATALNIM CILJEM
20
20
Okoljski prispevek izvedene naložbe k učinkovitejši rabi energije, izkoriščanju obnovljivih virov energije, zmanjševanje količine odpadkov (več prispevkov več točk)
20
20
5. ZAKON O TRIGLAVSKEM NARODNEM PARKU
10
10
Skupaj
110
110
Vstopni prag točk
40
40
3.1.1 Ocenitve za enostavne naložbe:
Maksimalno število točk 
= 110 točk
I. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 40)
1. RACIONALNOST PORABE JAVNIH SREDSTEV (maksimalno število točk 10)
Navodilo: 
Merilo je količnik med ocenjeno NSV projekta (pri 5 % diskontni stopnji) in višino zaprošenih nepovratnih sredstev. Število točk se dodeli po linearni lestvici in je na celo vrednost zaokrožen dvajsetkratnik razmerja med vrednostjo NSV in zaprošenimi javnimi sredstvi. Če je rezultat večji od 15, se dodeli max. število točk. Pri izračunu NSV se ne upoštevajo dodeljena sredstva. Izračunana vrednost je razvidna iz Priloge 8 prijavnega obrazca.
Primer 1: 
Ocenjena NSV projekta: 20.000 EUR 
Zaprošena javna sredstva: 60.000 EUR 
Št. točk = 20*(20.000 ÷ 60.000)=7 à 7 točk
Primer 2: 
Ocenjena NSV projekta: 2.000 EUR 
Zaprošena sredstva: 100.000 EUR 
Št. točk = 20*(2.000÷100.000)=0 à 0 točk
2. INTERNA STOPNJA DONOSNOSTI (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: Formula za izračun ISD je opredeljena v Priročniku za izdelavo poslovnega načrta iz Priloge 2 tega javnega razpisa. Pri izračunu ISD se ne upošteva morebitno dodeljena sredstva. 
Izračunana vrednost je razvidna iz Priloge 9 prijavnega obrazca.
20 – ISD od več kot 8 do vključno 10 %;
16 – ISD od več kot 7 do vključno 8 %;
12 – ISD od več kot 5 do vključno 7 %;
8 – ISD od več kot 3 do vključno 5 %;
4 – ISD do vključno 3 % in več kot 10 %.
3. ŠTEVILO ČLANOV KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA, KI SO ZAVAROVANI IZ KMETIJSKE DEJAVNOSTI OZIROMA SO ZAVAROVANI IZ DELOVNEGA RAZMERJA KOT KMETIJSKI DELAVCI (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Upoštevajo se dokazila, ki jih upravičenec priloži k vlogi. Priloži se potrdilo ZPIZ ali ZZZS (neobvezna priloga).
10 – 2 ali več članov kmetijskega gospodarstva, na katerem se bo izvedla naložba, je v letu objave javnega razpisa kmečko zavarovanih oziroma je na kmetiji zavarovan iz delovnega razmerja kot kmetijski delavec/-ka;
5 – 1 član kmetijskega gospodarstva, na katerem se bo izvedla naložba, je v letu 2016 kmečko zavarovan oziroma je na kmetiji zavarovan iz delovnega razmerja kot kmetijski delavec/-ka;
1 – noben od članov kmetijskega gospodarstva, na katerem se bo izvedla naložba, ni v letu 2016 kmečko zavarovan oziroma je na kmetiji zavarovan iz delovnega razmerja kot kmetijski delavec/-ka, vendar pa kmetijsko gospodarstvo razpolaga z obsegom dela za opravljanje kmetijske, gozdarske in dopolnilne dejavnosti na kmetijah v višini vsaj 2 PDM.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 20)
4. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 5) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 4 tega javnega razpisa.
5 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
5. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 15).
Navodilo: Upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 5 tega javnega razpisa. 
15 – stopnja gozdnatosti znaša več kot 65 odstotkov;
12 – stopnja gozdnatosti znaša od 50 do vključno 65 odstotkov;
9 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov;
6 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov;
3 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. TEHNOLOŠKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 20)
6. VEČ FAZNOST PROIZVODNEGA PROCESA (maksimalno št. točk 20).
Navodilo: Upravičenec je z naložbo povezal faze razvojnega procesa, kar je razvidno iz prijavnega obrazca.
Naložba bo povezala sledeče faze: 
– razrez lesa – sušenje lesa,
– razrez lesa – sušenje lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – izdelava sekancev,
– razrez lesa – izdelava pelet.
20 – upravičenec je z naložbo povezal dve ali več faz proizvodnega procesa.
IV. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 20)
7. OKOLJSKI PRISPEVEK IZVEDENE NALOŽBE (maksimalno št. točk 20).
Navodilo: Okoljski prispevki naložbe so učinkovitejša raba energije, izkoriščanje obnovljivih virov energije, zmanjševanje količine odpadkov. Več prispevkov prinaša več točk, točke se seštevajo.
10 – naložba prispeva k izkoriščanju obnovljivih virov energije; 
10 – naložba prispeva k učinkoviti rabi energije ali naložba prispeva k zmanjšanju količine odpadkov.
V. ZAKON O TRIGLAVSKEM NARODNEM PARKU (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: Če ima vlagatelj stalno prebivališče ali sedež na območju iz 9. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list RS, št. 52/10 in 46/14 – ZON-C, v nadaljnjem besedilu: ZTNP-1) ali če je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč, se vloga na javni razpis, ne glede na ostala merila za izbor, oceni z dodatnimi desetimi odstotki možnih točk v skladu s šestim odstavkom 11. člena ZTNP-1.
10 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež na območju Triglavskega narodnega parka ali je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč; 
0 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež izven območja Triglavskega narodnega parka ter v narodnem parku nima kmetijske površine v uporabi oziroma ni lastnik gozdnih zemljišč.
3.1.2 Ocenitve za zahtevne naložbe:
Maksimalno število točk 
= 110 točk
I. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 50)
1. RACIONALNOST PORABE JAVNIH SREDSTEV (maksimalno število točk 20)
Navodilo: 
Merilo je količnik med ocenjeno NSV projekta (pri 5 % diskontni stopnji) in višino zaprošenih nepovratnih sredstev. Število točk se dodeli po linearni lestvici in je na celo vrednost zaokrožen dvajsetkratnik razmerja med vrednostjo NSV in zaprošenimi javnimi sredstvi. Če je rezultat večji od 15, se dodeli max. število točk. Pri izračunu NSV se ne upoštevajo dodeljena sredstva. Izračunana vrednost je razvidna iz poslovnega načrta.
Primer 1: 
Ocenjena NSV projekta: 20.000 EUR 
Zaprošena javna sredstva: 60.000 EUR 
Št. točk = 20*(20.000 ÷ 60.000)=7 à 7 točk
Primer 2: 
Ocenjena NSV projekta: 2.000 EUR 
Zaprošena sredstva: 100.000 EUR 
Št. točk = 20*(2.000÷100.000)=0 à 0 točk
2. INTERNA STOPNJA DONOSNOSTI (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: Formula za izračun ISD je opredeljena v Priročniku za izdelavo poslovnega načrta iz Priloge 2 tega javnega razpisa. Pri izračunu ISD se ne upošteva morebitno dodeljena sredstva. 
Izračunana vrednost je razvidna iz poslovnega načrta
20 – ISD od več kot 8 do vključno 10 %;
16 – ISD od več kot 7 do vključno 8 %;
12 – ISD od več kot 5 do vključno 7 %;
8 – ISD od več kot 3 do vključno 5 %;
4 – ISD do vključno 3 % in več kot 10 %.
3. ŠTEVILO ČLANOV KMETIJSKEGA GOSPODARSTVA, KI SO ZAVAROVANI IZ KMETIJSKE DEJAVNOSTI OZIROMA SO ZAVAROVANI IZ DELOVNEGA RAZMERJA KOT KMETIJSKI DELAVCI (maksimalno število 
točk 10) 
Navodilo: Upoštevajo se dokazila, ki jih upravičenec priloži k vlogi. Priloži se potrdilo ZPIZ ali ZZZS (neobvezna priloga).
10 – 2 ali več članov kmetijskega gospodarstva, na katerem se bo izvedla naložba, je v letu objave javnega razpisa kmečko zavarovanih oziroma je na kmetiji zavarovan iz delovnega razmerja kot kmetijski delavec/-ka;
5 – 1 član kmetijskega gospodarstva, na katerem se bo izvedla naložba, je v letu 2016 kmečko zavarovan oziroma je na kmetiji zavarovan iz delovnega razmerja kot kmetijski delavec/-ka;
1 – noben od članov kmetijskega gospodarstva, na katerem se bo izvedla naložba, ni v letu 2016 kmečko zavarovan oziroma je na kmetiji zavarovan iz delovnega razmerja kot kmetijski delavec/-ka, vendar pa kmetijsko gospodarstvo razpolaga z obsegom dela za opravljanje kmetijske, gozdarske in dopolnilne dejavnosti na kmetijah v višini vsaj 2 PDM.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 20)
4. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 5) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 4 tega javnega razpisa.
5 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
5. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 15).
Navodilo: Upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 5 tega javnega razpisa.
15 – stopnja gozdnatosti znaša več kot 65 odstotkov;
12 – stopnja gozdnatosti znaša od 50 do vključno 65 odstotkov;
9 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov;
6 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov;
3 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. TEHNOLOŠKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 10)
6. VEČ FAZNOST PROIZVODNEGA PROCESA (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: Upravičenec je z naložbo povezal faze razvojnega procesa, kar je razvidno iz prijavnega obrazca.
Naložba bo povezala sledeče faze: 
– razrez lesa – sušenje lesa,
– razrez lesa – sušenje lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – izdelava sekancev,
– razrez lesa – izdelava pelet.
10 – upravičenec je z naložbo povezal dve ali več faz proizvodnega procesa.
IV. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 20)
7. OKOLJSKI PRISPEVEK IZVEDENE NALOŽBE (maksimalno št. točk 20).
Navodilo: Okoljski prispevki naložbe so učinkovitejša raba energije, izkoriščanje obnovljivih virov energije, zmanjševanje količine odpadkov. Več prispevkov prinaša več točk, točke se seštevajo
10 – naložba prispeva k izkoriščanju obnovljivih virov energije; 
10 – naložba prispeva k učinkoviti rabi energije ali naložba prispeva k zmanjšanju količine odpadkov.
V. ZAKON O TRIGLAVSKEM NARODNEM PARKU (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: Če ima vlagatelj stalno prebivališče ali sedež na območju iz 9. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list RS, št. 52/10 in 46/14 – ZON-C, v nadaljnjem besedilu: ZTNP-1) ali če je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč, se vloga na javni razpis, ne glede na ostala merila za izbor, oceni z dodatnimi desetimi odstotki možnih točk v skladu s šestim odstavkom 11. člena ZTNP-1.
10 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež na območju Triglavskega narodnega parka ali je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč; 
0 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež izven območja Triglavskega narodnega parka ter v narodnem parku nima kmetijske površine v uporabi oziroma ni lastnik gozdnih zemljišč.
3.2 Merila za podjetja, ki so gospodarske družbe, zadruge in samostojni podjetniki posamezniki – Sklop B:
Merila
Enostavne naložbe 
(Maks. št. točk)
Zahtevne naložbe 
(Maks. št. točk)
1. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
40
50
Interna stopnja donosnosti
20
30
Število zaposlenih v podjetju
10
10
Število na novo ustanovljenih delovnih mest
10
10
2. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE
15
15
Koeficient razvitosti občin
10
10
Stopnja gozdnatosti na ravni občin
5
5
3. TEHNOLOŠKI VIDIK NALOŽBE 
15
5
Več faznost proizvodnega procesa
15
5
4. PRISPEVEK K HORIZONATALNIM CILJEM
30
30
Okoljski prispevek izvedene naložbe k učinkovitejši rabi energije, izkoriščanju obnovljivih virov energije, zmanjševanje količine odpadkov (več prispevkov več točk)
30
30
5. ZAKON O TRIGLAVSKEM NARODNEM PARKU
10
10
Skupaj
110
110
Vstopni prag točk
40
40
3.2.1 Ocenitve za enostavne naložbe:
Maksimalno število točk 
= 110 točk
I. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 40)
1. INTERNA STOPNJA DONOSNOSTI (maksimalno število točk 20) 
Navodilo: Formula za izračun ISD je opredeljena v Priročniku za izdelavo poslovnega načrta iz Priloge 2 tega javnega razpisa. Pri izračunu ISD se ne upošteva morebitno dodeljena sredstva. Izračunana vrednost je razvidna iz Priloge 9 prijavnega obrazca.
20 – ISD od več kot 8 do vključno 10 %;
16 – ISD od več kot 7 do vključno 8 %;
12 – ISD od več kot 5 do vključno 7 %;
8 – ISD od več kot 3 do vključno 5 %;
4 – ISD do vključno 3 % in več kot 10 %.
2. ŠTEVILO ZAPOSLENIH V PODJETJU (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Upošteva se povprečno število zaposlenih v zaključenem letu pred objavo javnega razpisa, katere upravičenec navede v prijavnem obrazcu. Upošteva se podatek število zaposlencev iz izkaza poslovnega izida za leto 2015 (AJPES)
10 – upravičenec ima zaposlenih več kot 20 oseb za polni delovni čas;
8 – upravičenec ima zaposlenih od 10 do 20 oseb za polni delovni čas;
6 – upravičenec ima zaposlenih nad 5 do 9 oseb za polni delovni čas;
4 – upravičenec ima zaposlenih do 5 oseb za polni delovni čas.
3. ŠTEVILO NA NOVO USTANOVLJENIH DELOVNIH MEST (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Upošteva se število, ki ga napove upravičenec v vlogi, ter preveri pred izplačilom sredstev.
10 – upravičenec je ustanovil tri ali več novih delovnih mest za polni delovni čas; 
5 – upravičenec je ustanovil dve novi delovni mesti za polni delovni čas.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 15)
4. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 4 tega javnega razpisa.
10 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
5. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 5).
Navodilo: Upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 5 tega javnega razpisa.
5 – stopnja gozdnatosti znaša več kot 65 odstotkov;
4 – stopnja gozdnatosti znaša od 50 do vključno 65 odstotkov;
3 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov;
2 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov;
1 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. TEHNOLOŠKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 15)
6. VEČ FAZNOST PROIZVODNEGA PROCESA (maksimalno št. točk 15).
Navodilo: Upravičenec je z naložbo povezal faze razvojnega procesa, kar je razvidno iz prijavnega obrazca.
Naložba bo povezala sledeče faze: 
– razrez lesa – sušenje lesa,
– razrez lesa – sušenje lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – izdelava sekancev,
– razrez lesa – izdelava pelet.
15 – upravičenec je z naložbo povezal dve ali več faz proizvodnega procesa;
IV. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 30)
7. OKOLJSKI PRISPEVEK IZVEDENE NALOŽBE (maksimalno št. točk 30).
Navodilo: Okoljski prispevki naložbe so (učinkovitejša raba energije, izkoriščanje obnovljivih virov energije, zmanjševanje količine odpadkov. Več prispevkov prinaša več točk, točke se seštevajo.
10 – naložba prispeva k učinkoviti rabi energije;
10 – naložba prispeva k izkoriščanju obnovljivih virov energije;
10 – naložba prispeva k zmanjšanju količine odpadkov.
V. ZAKON O TRIGLAVSKEM NARODNEM PARKU (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: Če ima vlagatelj stalno prebivališče ali sedež na območju iz 9. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list RS, št. 52/10 in 46/14 – ZON-C, v nadaljnjem besedilu: ZTNP-1) ali če je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč, se vloga na javni razpis, ne glede na ostala merila za izbor, oceni z dodatnimi desetimi odstotki možnih točk v skladu s šestim odstavkom 11. člena ZTNP-1.
10 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež na območju Triglavskega narodnega parka ali je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč; 
0 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež izven območja Triglavskega narodnega parka ter v narodnem parku nima kmetijske površine v uporabi oziroma ni lastnik gozdnih zemljišč.
3.2.2 Ocenitve za zahtevne naložbe:
Maksimalno število točk 
= 110 točk
I. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 50)
1. INTERNA STOPNJA DONOSNOSTI (maksimalno število točk 30) 
Navodilo: Formula za izračun ISD je opredeljena v Priročniku za izdelavo poslovnega načrta iz Priloge 2 tega javnega razpisa. Pri izračunu ISD se ne upošteva morebitno dodeljena sredstva. Izračunana vrednost je razvidna poslovnega načrta.
30 – ISD od več kot 8 do vključno 10 %;
24 – ISD od več kot 7 do vključno 8 %;
18 – ISD od več kot 5 do vključno 7 %;
12 – ISD od več kot 3 do vključno 5 %;
6 – ISD do vključno 3 % in več kot 10 %.
2. ŠTEVILO ZAPOSLENIH V PODJETJU (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Upošteva se povprečno število zaposlenih v zaključenem letu pred objavo javnega razpisa, katere upravičenec navede v prijavnem obrazcu. Upošteva se podatek število zaposlencev iz izkaza poslovnega izida za leto 2015 (AJPES).
10 – upravičenec ima zaposlenih več kot 20 oseb za polni delovni čas;
8 – upravičenec ima zaposlenih od 10 do 20 oseb za polni delovni čas;
6 – upravičenec ima zaposlenih nad 5 do 9 oseb za polni delovni čas;
4 – upravičenec ima zaposlenih do 5 oseb za polni delovni čas.
3. ŠTEVILO NA NOVO USTANOVLJENIH DELOVNIH MEST (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: upošteva se število, ki ga napove upravičenec v vlogi, ter preveri pred izplačilom sredstev.
10 – upravičenec je ustanovil tri ali več novih delovnih mest za polni delovni čas; 
5 – upravičenec je ustanovil dve novi delovni mesti za polni delovni čas.
II. GEOGRAFSKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 15)
4. KOEFICIENT RAZVITOSTI OBČIN (maksimalno število točk 10) 
Navodilo: Merilo se izračuna na podlagi metodologije določene v Uredbi o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 103/15). Upošteva se občina, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Koeficienti so določeni v Prilogi 4 tega javnega razpisa.
10 – koeficient razvitosti občine manjši od 1
5. STOPNJA GOZDNATOSTI NA RAVNI OBČIN (maksimalno št. točk 5).
Navodilo: Upošteva se stopnja gozdnatosti v RS na ravni občine, v kateri se izvede naložba, kar je razvidno iz vloge. Stopnje so razvidne iz Priloge 5 tega javnega razpisa.
5 – stopnja gozdnatosti znaša več kot 65 odstotkov;
4 – stopnja gozdnatosti znaša od 50 do vključno 65 odstotkov;
3 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 35 do vključno 49,99 odstotkov;
2 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju od 20 do vključno 34,99 odstotkov;
1 – stopnja gozdnatosti znaša povprečju manj kot 20 odstotkov.
III. TEHNOLOŠKI VIDIK NALOŽBE (maksimalno število točk 5)
6. VEČ FAZNOST PROIZVODNEGA PROCESA (maksimalno št. točk 5).
Navodilo: Upravičenec je z naložbo povezal faze razvojnega procesa, kar je razvidno iz prijavnega obrazca.
Naložba bo povezala sledeče faze: 
– razrez lesa – sušenje lesa,
– razrez lesa – sušenje lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – impregnacija lesa,
– razrez lesa – izdelava sekancev,
– razrez lesa – izdelava pelet.
5 – upravičenec je z naložbo povezal dve ali več faz proizvodnega procesa.
IV. PRISPEVEK NALOŽBE K HORIZONTALNIM CILJEM (maksimalno število točk 30)
7. OKOLJSKI PRISPEVEK IZVEDENE NALOŽBE (maksimalno št. točk 30).
Navodilo: Okoljski prispevki naložbe so učinkovitejša raba energije, izkoriščanje obnovljivih virov energije, zmanjševanje količine odpadkov. Več prispevkov prinaša več točk, točke se seštevajo.
10 – naložba prispeva k učinkoviti rabi energije;
10 – naložba prispeva k izkoriščanju obnovljivih virov energije;
10 – naložba prispeva k zmanjšanju količine odpadkov.
V. ZAKON O TRIGLAVSKEM NARODNEM PARKU (maksimalno št. točk 10).
Navodilo: Če ima vlagatelj stalno prebivališče ali sedež na območju iz 9. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list RS, št. 52/10 in 46/14 – ZON-C, v nadaljnjem besedilu: ZTNP-1) ali če je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč, se vloga na javni razpis, ne glede na ostala merila za izbor, oceni z dodatnimi desetimi odstotki možnih točk v skladu s šestim odstavkom 11. člena ZTNP-1.
10 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež na območju Triglavskega narodnega parka ali je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč; 
0 – vlagatelj ima stalno prebivališče ali sedež izven območja Triglavskega narodnega parka ter v narodnem parku nima kmetijske površine v uporabi oziroma ni lastnik gozdnih zemljišč.
VII. Obveznosti upravičenca
1. Skladno s 103. in 106. členom Uredbe mora upravičenec do podpore iz te operacije po izplačilu sredstev izpolnjevati naslednje obveznosti:
– podprta naložba se mora uporabljati za namen te operacije pred industrijsko predelavo lesa, za katero so bila sredstva po tem javnem razpisu dodeljena, še najmanj naslednjih pet let po izplačilu sredstev,
– podprta naložba se v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU ne sme premestiti iz Evropske unije 5 let od izplačila sredstev, kadar je upravičenec mikro ali malo podjetje,
– upravičenec mora vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za pridobitev sredstev po tej uredbi, hraniti še najmanj pet let od dneva izplačila sredstev,
– upravičenec mora omogočiti dostop do dokumentacije o naložbi ter omogočiti kontrolo naložbe na kraju samem agenciji, MKGP, revizijskemu organu, izvajalcu vrednotenja pooblaščenem s strani MKGP in drugim nadzornim organom Evropske unije in Republike Slovenije,
– upravičenec mora v skladu s 13. členom Uredbe 808/2014/EU ter navodili za informiranje in obveščanje javnosti o aktivnostih, ki prejemajo podporo iz Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020, objavljenimi na spletni strani programa razvoja podeželja, izpolniti zahteve glede označevanja vira sofinanciranja. To obveznost mora izpolnjevati še pet let po izplačilu sredstev.
2. Poleg obveznosti iz prejšnje točke mora upravičenec skladno z 88. in 89. členom Uredbe po izplačilu sredstev izpolnjevati naslednje obveznosti:
– upravičenec, ki je gospodarska družba, zadruga ali samostojni podjetnik posameznik, mora po vložitvi vloge na javni razpis oziroma najkasneje ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev zaposliti najmanj enega novega delavca na delovnem mestu, neposredno povezanem z naložbo, kar izkazuje s pogodbo o zaposlitvi, ki jo priloži zahtevku za izplačilo sredstev,
– upravičenec, ki ni kmetija z dopolnilno dejavnostjo, mora skupno število zaposlenih na dan vložitve vloge na javni razpis, vključno z novimi delovnimi mesti, ohranjati še tri leta po datumu zadnjega izplačila sredstev, kar mora biti razvidno iz izkaza poslovnega izida iz evidence AJPES,
– upravičenec mora zahtevku za izplačilo sredstev priložiti tehnično dokumentacijo opreme, iz katere mora biti razviden majhen obseg predelave lesa iz tretje točke II. poglavja tega javnega razpisa.
VIII. Finančne določbe
1. Stopnja javne podpore v okviru te operacije je 40 odstotkov upravičenih stroškov naložbe.
2. Najnižji znesek javne podpore v okviru te operacije je 3.500 eurov na eno vlogo.
3. Upravičenec lahko v celotnem programskem obdobju 2014–2020 iz naslova te operacije pridobi največ 500.000 eurov javne podpore.
IX. Vloga in postopek za pridobitev sredstev (skladno z 91., 92., 93. in 93.a členom Uredbe)
1. Sredstva za to operacijo se razpišejo z zaprtim javnim razpisom v skladu z drugo alinejo prvega odstavka 51. člena Zakona o kmetijstvu.
2. Oddaja vlog na javni razpis se začne 21. 11. 2016.
3. Vlagatelj lahko na javni razpis vloži le eno vlogo za posamezen sklop.
4. MKGP na spletnih straneh objavi prijavni obrazec s prilogami, kar predstavlja razpisno dokumentacijo za izvedbo javnega razpisa. Navodila za izpolnjevanje prijavnih obrazcev se objavijo na spletnih straneh MKGP in agencije.
5. V skladu s prvim odstavkom 92. člena Uredbe vlogo sestavlja prijavni obrazec s prilogami.
6. Vlagatelj se pred elektronsko vložitvijo vloge iz prejšnjega odstavka prijavi pri agenciji.
7. Za elektronsko izpolnjevanje vloge iz prejšnjega odstavka agencija vzpostavi spletno vstopno mesto na naslovu: http://e-kmetija.gov.si, prek katerega se vlagatelj ali njegov pooblaščenec za elektronsko vložitev vloge s kvalificiranim digitalnim potrdilom prijavi v informacijski sistem agencije. Vlagatelj ali njegov pooblaščenec izvede elektronski vnos in vloži prijavni obrazec v informacijski sistem agencije.
8. Prijavni obrazec, ki je izpolnjen in oddan v elektronski sistem, ne šteje za vlogo na javni razpis. Za vlogo na javni razpis šteje natisnjena vloga z izpisom številke dokumenta skupaj z vsemi sestavnimi deli vloge na javni razpis, ki jih določa javni razpis in razpisna dokumentacija.
9. Vlagatelj vloži vlogo na naslov Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, Ljubljana, v roku, ki je opredeljen v tem javnem razpisu.
10. Na ovojnici vloge morajo biti razvidni datum in čas (ura, minuta) oddaje vloge na javni razpis, ki ju označi izvajalec poštnih storitev oziroma vložišče agencije, ter naslov in oznaka javnega razpisa, na katerega se prijavlja. Vzorčna oznaka ovojnice je določena v Prilogi 6 tega javnega razpisa.
11. Podrobnejša navodila za izpolnjevanje vloge v elektronski sistem so objavljena na spletni strani MKGP in agencije.
12. Javni razpis se deli na:
– sklop A, ki je namenjen kmetijam z registrirano dopolnilno dejavnostjo in
– sklop B, ki je namenjen podjetjem, ki so gospodarske družbe, zadruge in samostojni podjetniki posamezniki.
13. Vloge se obravnavajo po posameznih sklopih, za katere so razpisana sredstva. Če na posameznem sklopu razpisana sredstva niso porabljena, se neporabljena sredstva proporcionalno razdelijo na preostali sklop iz istega javnega razpisa, na katerem zaprošena sredstva presegajo razpoložljiva sredstva.
14. Obravnava vlog se začne s preveritvijo njene popolnosti. Če je vloga nepopolna ali nerazumljiva, agencija vlagatelja pozove k dopolnitvi vloge. Za datum in čas prejema dopolnitve vloge se štejeta datum in čas (ura, minuta) pisne oddaje dopolnjene vloge. Po prejemu dopolnitve se vloga na javni razpis ponovno pregleda.
15. Vlagatelja popolne vloge, ki je vsebinsko nerazumljiva, se pozove, da jo pojasni. Stranka mora opraviti pojasnitev na način, določen v zahtevi za pojasnitev. Po prejemu pojasnitve se vloga na javni razpis ponovno pregleda.
16. Vloga na javni razpis, ki je popolna, se oceni na podlagi meril iz VI. poglavja tega javnega razpisa. Sredstva se odobrijo vlogam, prispelim na javni razpis, ki izpolnjujejo pogoje za dodelitev sredstev in presegajo vstopno mejo 40 točk. Med vlogami, ki presežejo vstopni prag točk, se izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe sredstev za posamezni javni razpis. Vloge, ki ne dosegajo minimalne vstopne meje ali ne izpolnjujejo pogojev, se zavrnejo.
17. Če ima vlagatelj stalno prebivališče ali sedež na območju iz 9. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list RS, št. 52/10 in 46/14 – ZON-C; v nadaljnjem besedilu: ZTNP-1), se vloga na javni razpis ne glede na merila za izbor iz VI. poglavja tega javnega razpisa oceni z dodatnimi desetimi odstotki možnih točk v skladu s šestim odstavkom 11. člena ZTNP-1, pri čemer se dodatno pridobljene točke ne upoštevajo pri doseganju vstopnega praga iz prejšnje točke tega poglavja.
18. Ne glede na določbo prejšnje točke se vloga na javni razpis oceni z dodatnimi desetimi odstotki možnih točk, če je vlagatelj fizična oseba, ki ima stalno prebivališče zunaj območja narodnega parka, v narodnem parku pa ima kmetijske površine v uporabi oziroma je lastnik gozdnih zemljišč.
19. Če imata na zadnjem mestu seznama ocenjenih vlog na javni razpis dve ali več vlog na javni razpis enako število prejetih točk, se v skladu s četrtim odstavkom 93. člena Uredbe, vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– Ekonomski vidik naložbe: 40 %;
– Prispevek k horizontalnim ciljem: 30 %;
– Geografski vidik naložbe: 15 %;
– Tehnološki vidik naložbe: 15 %.
20. Vloga na javni razpis, ki je popolna in izpolnjuje vstopne pogoje iz javnega razpisa, vendar razpoložljiva sredstva ne zadoščajo za dodelitev sredstev v celoti, se zavrne.
21. Sredstva se upravičencu odobrijo z odločbo o pravici do sredstev, ki jo izda agencija.
22. V skladu s 60. členom Uredbe 1306/2013/EU agencija ne odobri vlog za pomoč in zahtevkov za izplačilo iz poglavja X. tega javnega razpisa, če ugotovi, da je upravičenec umetno ustvaril pogoje za izpolnitev zahtev za pridobitev podpore, tako ustvarjeni pogoji pa niso v skladu s cilji te operacije.
X. Vlaganje zahtevkov za izplačilo sredstev (skladno s 102. in 104. členom Uredbe)
1. Sredstva se upravičencem izplačajo na podlagi enega zahtevka za izplačilo sredstev.
2. Zahtevek za izplačilo sredstev vloži upravičenec ali njegov pooblaščenec, kot to določata tretji in četrti odstavek 92. člena Uredbe, in ga pošlje na agencijo.
3. Naložba mora biti zaključena pred vložitvijo zahtevka za izplačilo sredstev in plačani vsi računi.
4. Upravičenec mora zahtevku za izplačilo priložiti naslednja dokazila:
– originalne izvode računov, elektronske in e-račune,
– izjavo o neizterljivosti DDV, če upravičenec uveljavlja DDV kot upravičen strošek,
– dokazilo o plačilu (položnica oziroma blagajniški prejemek, potrdilo banke o izvršenem plačilu, potrjen kompenzacijski nalog, pobotna izjava ali asignacijska pogodba),
– izjavo o prejetih javnih sredstvih za iste upravičene stroške,
– pogodba o zaposlitvi novega delavca, če je upravičenec gospodarska družba, zadruga ali samostojni podjetnik posameznik,
– tehnična dokumentacija opreme, iz katere mora biti razviden majhen obseg predelave lesa iz tretje točke II. poglavja tega javnega razpisa.
5. Če gre za naložbo v opremo obstoječega objekta, ki je v skladu z uredbo, ki ureja razvrstitev objektov glede na zahtevnost gradnje, zahtevni ali manj zahtevni objekt, mora upravičenec predložiti pravnomočno uporabno dovoljenje za ta objekt.
6. Na podlagi vloženega popolnega zahtevka za izplačilo sredstev in po opravljeni kontroli iz 108. člena Uredbe se sredstva izplačajo na transakcijski račun upravičenca.
7. Če je strošek naložbe določen v Prilogi 3 tega javnega razpisa, mora upravičenec v skladu s petnajstim odstavkom 102. člena Uredbe, ob zahtevku za izplačilo sredstev predložiti račun. Če strošek ni določen v Prilogi 3 tega javnega razpisa, se zahtevku za izplačilo sredstev priloži tri ponudbe.
8. Računi in druga dokazila se morajo glasiti na upravičenca.
9. Upravičenec vloži zahtevek za izplačilo v skladu z datumom, opredeljenim v odločbi o pravici do sredstev. Zahtevek za izplačilo je treba vložiti najkasneje na datum, opredeljen v odločbi o pravici do sredstev.
10. Upravičenec lahko predlaga spremembo datuma vložitve zahtevka za izplačilo sredstev po izdaji odločbe o pravici do sredstev in pred potekom roka za izpolnitev obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev. Upravičenec vloži obrazložen zahtevek za spremembo datuma vložitve zahtevka za izplačilo določene v odločbi o pravici do sredstev v skladu s 54. členom zakona, ki ureja kmetijstvo. Agencija lahko podaljša rok za vložitev zahtevka do največ 12 mesecev, vendar ne več kot do 28. oktobra 2019.
XI. Izvedba kontrol in neizpolnjevanje obveznosti (skladno s 108. in 109. členom Uredbe)
1. Kontrole se izvajajo v skladu z Uredbo 1306/2013/EU in Uredbo 809/2014/EU. Za izvajanje kontrol je odgovorna agencija.
2. Agencija skladno s prvo točko 51. člena Uredbe 809/2014/EU, izvaja kontrole na kraju samem.
3. MKGP lahko v skladu s prvim odstavkom 66. člena Uredbe 1305/2013/EU preverja pravilnost izvajanja te operacije.
4. Neizpolnitev ali kršitev obveznosti se sankcionira v skladu s 63. členom Uredbe 1306/2013/EU, 63. členom Uredbe 809/2014/EU in 57. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
5. Določba prejšnje točke se ne uporablja v primeru višje sile in izjemnih okoliščin iz 109. člena Uredbe.
6. Za izvajanje te operacije se priznavajo primeri višje sile in izjemnih okoliščin, opredeljeni v drugem odstavku 2. člena Uredbe 1306/2013/EU.
7. O višji sili ali izjemnih okoliščinah mora upravičenec ali njegova pooblaščena oseba pisno obvestiti agencijo in predložiti ustrezna dokazila v 15 delovnih dneh od dneva, ko je upravičenec oziroma njegova pooblaščena oseba to zmožna storiti.
8. Kraja in uničenje ali poškodovanje opreme, mehanizacije, objektov, razen gozdnih prometnic in cestne infrastrukture, v primeru požara in drugih škodnih dogodkov se ne šteje za višjo silo ali izjemno okoliščino 5. točke tega poglavja. V tem primeru mora upravičenec predmet podpore vrniti v stanje pred nastankom dogodka, v nasprotnem primeru mora upravičenec vrniti vsa dodeljena sredstva.
9. O višji sili ali izjemnih okoliščinah odloči agencija in na podlagi prejetih dokazil izda odločbo.
10. V primerih kršitev obveznosti, ki zahtevajo vračilo sredstev, agencija upravičencu izda odločbo v skladu s 57. členom zakona, ki ureja kmetijstvo.
11. Sankcije in kršitve, skladne s Katalogom kršitev in sankcij, ki je priloga Uredbe so sledeče:
a) V skladu s prvim odstavkom 57. člena zakona, ki ureja kmetijstvo pri namerni vložitvi napačne vloge ali zahtevka, namerni nepravilnosti v skladu s predpisi Unije in kadar upravičenec sredstva uporablja v nasprotju z namenom, za katerega so mu bila dodeljena, ali je sredstva pridobil nezakonito, na podlagi lažnih podatkov ali lažnih izjav, agencija zahteva vračilo dodeljenih sredstev. V primerih iz prejšnjega stavka se upravičenca izključi iz prejemanj podpore v okviru te operacije za koledarsko leto ugotovitve in naslednje koledarsko leto. Če pride do neupravičenega plačila, se v skladu z drugim odstavkom 57. člena zakona, ki ureja kmetijstvo, upravičencu izda odločba, s katero se zahteva vračilo dodeljenih sredstev, in določi rok vračila dodeljenih sredstev. Če stranka sredstev ne vrne v roku, določenem s to odločbo, se ji zaračunajo zakonite zamudne obresti.
b) Upravičenec, ki iz neutemeljenega razloga ne omogoči kontrole na kraju samem oziroma ne omogoči dostopa do dokumentacije o naložbi, kot to določa četrta alineja prve točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
c) Če upravičenec ne odstopi od pravice do sredstev v skladu s 55. členom zakona, ki ureja kmetijstvo, in ne vloži zahtevka za izplačilo sredstev, se ga izključi iz zadevne operacije za koledarsko leto neizpolnitve obveznosti in naslednje koledarsko leto.
d) Upravičenec, ki uvede bistvene spremembe, določene v 71. členu Uredbe 1303/2013/EU, oziroma odtuji predmet podpore ali premesti podprto dejavnost iz Evropske unije, kot to določa druga alineja 1. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora vsa prejeta sredstva vrniti v proračun Republike Slovenije. Upravičenca se izključi iz prejemanja podpore v okviru istega ukrepa ali podukrepa za koledarsko leto ugotovitve kršitve in naslednje koledarsko leto.
e) Če upravičenec ne uporablja naložbe za namen te operacije, za pred industrijsko predelavo lesa, za katerega so mu bila po tem javnem razpisu dodeljena sredstva, še najmanj naslednjih pet let po izplačilu sredstev, kot to določa prva alineja 1. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, se uporabita naslednji sankciji:
– po prvi ugotovljeni kršitvi dobi upravičenec opozorilo,
– po drugi ugotovljeni kršitvi mora v proračun Republike Slovenije vrniti izplačana sredstva.
f) Upravičenec, ki ne hrani dokumentacije, kot to določa tretja alineja 1. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti deset odstotkov izplačanih sredstev.
g) Če upravičenec ne označi naložbe v skladu s peto alinejo 1. točke VII. poglavja tega javnega razpisa ali označenosti ne zagotavlja v obdobju petih let po izplačilu, se določijo sankcije v naslednjih deležih:
– po prvi ugotovljeni kršitvi dobi upravičenec opozorilo,
– po drugi ugotovljeni kršitvi mora upravičenec v proračun Republike Slovenije vrniti 20 odstotkov izplačanih sredstev,
– po tretji ugotovljeni kršitvi mora upravičenec v proračun Republike Slovenije vrniti 50 odstotkov izplačanih sredstev,
– po četrti ugotovljeni kršitvi mora upravičenec v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
h) Če upravičenec, ki ni kmetija z dopolnilno dejavnostjo in prejme sredstva na podlagi tega javnega razpisa, ne ustvari novih delovnih mest in skupno število zaposlenih vključno z novimi delovnimi mesti ne vzdržuje še naslednja tri leta po zaključku naložbe, kot to določata prva in druga alineja 2. točke VII. poglavja tega javnega razpisa, mora v proračun Republike Slovenije vrniti vsa izplačana sredstva.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti