Uradni list

Številka 66
Uradni list RS, št. 66/2014 z dne 12. 9. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 66/2014 z dne 12. 9. 2014

Kazalo

Ob-3408/14 , Stran 2025
Ob-3408/14
Pravne podlage: – Uredba Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi uredbe (ES) št. 1260/1999 (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), – Uredba komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu ter Uredbe (ES) št. 1080/2006 Evropskega parlamenta in Sveta o Evropskem skladu za regionalni razvoj (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES), – Uredba (ES) št. 1081/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. 7. 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999 (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1081/2006/ES), – Operativni program razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 (št. CCI 2007 SI 051 PO 001 z dne 21. 11. 2007), – Nacionalni strateški referenčni okvir 2007–2013 (št. CCI 2007SI16UNS001 z dne 18. 6. 2007), – Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št.113/05 – UPB4, 89/07 – Odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 17/13 Odl. US: U-I-42/12-15, 21/13 – ZVRS-G, 47/13 in 12/14), – Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB2, 81/13 Odl. US: U-I-81/11-12), – Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 110/11 – ZDIU12, 46/13 – ZIPRS1314-A, 101/13 – ZIPRS1415, 101/13), – Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti za leti 2014 in 2015 (Uradni list RS, št. 101/13, 9/14 – ZRTVS-1A, 25/14 – ZSDH-1 in 38/14), – Proračuna Republike Slovenije za leto 2014 (Uradni list RS, št. 104/12 in 102/13), – Proračun Republike Slovenije za leto 2015 (Uradni list RS, št. 102/13), – Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13), – Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10, 79/10 in 4/13), – sklep ministrstva za kulturo o začetku postopka javnega razpisa za izbor operacij in imenovanju komisije št. 5440-25/2014/1, z dne 11. 8. 2014, – Sklep Službe Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko, v vlogi organa upravljanja, o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, št: OP RČV4/3/13-0-MK, z dne 8. 9. 2014 Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, Ljubljana, objavlja
javni razpis
za izbor operacij Nove karierne perspektive v sodobnem plesu
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca JR, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo). 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov »Nove karierne perspektive v sodobnem plesu«, usmerjenih k dvigu zaposljivosti, krepitvi usposobljenosti in podpori socialni vključenosti brezposelnih in samozaposlenih mladih kot specifične družbene skupine na področju sodobnega plesa. Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 4. razvojne prioritete: Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti; prednostne usmeritve 4.3: Dvig zaposljivosti ranljivih družbenih skupin na področju kulture in podpora njihovi socialni vključenosti. Cilj razpisa se sklada z naslednjim ciljem Nacionalnega programa za kulturo 2014–2017: Večji obseg produkcije na področju sodobnega plesa in večja prepoznavnost sodobnega plesa. 3. Pomen izrazov Upravičenci so nevladne kulturne organizacije, ki so registrirane za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti ter posredovanje kulturnih dobrin v Sloveniji, ter delujejo na področju razpisa in izpolnjujejo splošne in posebne pogoje za sodelovanje na razpisu. Nevladne kulturne organizacije so pravne osebe, ki so ustanovljene kot društva, zasebni zavodi, ustanove in druge nevladne organizacije ter so registrirane za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti ter posredovanje kulturnih dobrin v Sloveniji. Izpolnjujejo naslednje pogoje: niso ustanovljene z namenom pridobivanja dobička, morebitnega presežka prihodkov nad odhodki pa ne delijo med svoje člane ali uporabnike, temveč ga uporabijo za uresničevanje svojega namena; niso ustanovljene z namenom pridobivanja gospodarske koristi svojih članov ali ustanoviteljev; med njihovimi ustanovitelji ni več kot polovica pravnih oseb javnega prava; so ustanovljene prostovoljno; so pri upravljanju neodvisne od organov oblasti, politike ali gospodarstva. Specifična družbena skupina so kategorija težko zaposljivih mladostnikov (brezposelni in samozaposleni mladostniki), ki delujejo ali so dosegli izobrazbo za delovanje na področju kulture in imajo status brezposelnih oseb ali imajo status samozaposlenega v kulturi ter na dan sklenitve zaposlitve ali avtorske pogodbe niso presegli starosti 35 let. 4. Namen in cilji javnega razpisa Namen javnega razpisa je sofinanciranje projektov z namenom spodbujanja, motivacije in proaktivnega delovanja posameznikov iz specifične družbene skupine mladih (težko zaposljivi mladostniki) za njihovo večjo socialno vključenost ter zaposljivost, kar je tudi namen 4.3. prednostne usmeritve »Dvig zaposljivosti ranljivih družbenih skupin na področju kulture in podpora njihovi socialni vključenosti« 4. razvojne prioritete »Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov v obdobju 2007–2013. Javni razpis je namenjen potencialnim prijaviteljem – upravičencem skladno z opredelitvijo v točki 3 javnega razpisa (nevladnim kulturnim organizacijam, ki so registrirane za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti ter posredovanje kulturnih dobrin v Sloveniji, ter delujejo na področju razpisa in izpolnjujejo splošne in posebne pogoje za sodelovanje na razpisu),ki nameravajo pri izvajanju svoje dejavnosti v letih 2014 in 2015 vključevati specifične družbene skupine skladno z opredelitvijo v točki 3. Cilji operacije Javni razpis zasleduje naslednje cilje: – večja zaposlenost in zaposljivost mladih na področju sodobnega plesa, skladno s ciljem Nacionalnega programa za kulturo 2014–2017, – zagotavljanje socialne vključenosti in spodbujanje enakih možnosti nezaposlenih in samozaposlenih mladih ustvarjalcev do 35 let na področju sodobnega plesa, – spodbujanje ustvarjanja novih zaposlitvenih možnosti in višanja kompetenc, – povečanje dostopnosti kakovostnih kulturnih vsebin in dvig zavesti o pomenu kulture za razvoj posameznika in družbe, – usposabljanje s prenosom znanj na mlade ter izboljšanje dostopnosti do kulturnih dobrin in storitev preko sodelovanja brezposelnih in samozaposlenih mladih v kulturi. 5. Pogoji za prijavo na javni razpis Upravičenci morajo izpolnjevati naslednje pogoje: – so nevladne kulturne organizacije registrirane za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti ter posredovanje kulturnih dobrin v Sloveniji (obvezno dokazilo: originalno podpisana in žigosana izjava prijavitelja v prijavnem obrazcu 2; v primeru, da ministrstvo naknadno zahteva originalno potrdilo, ga mora prijavitelj dostaviti v zahtevanem roku); – so v primeru, da so bili pogodbena stranka ministrstva v letih 2009, 2010, 2011, 2012 in 2013 izpolnjevali vse pogodbene obveznosti do ministrstva (obvezno dokazilo: originalno podpisana in žigosana izjava prijavitelja v prijavnem obrazcu 3); – da je projekt prijavljen za izvajanje v obdobju od leta 2014 do vključno 2015, – da s svojim delovanjem v obdobju zadnjih treh let izkazujejo načrtno vključevanje mladih ustvarjalcev do 35 leta starosti (obvezno dokazilo: navedba vsaj 15 projektov oziroma programov, v katere so bili vključeni mladi do 35 leta), – ne zaprošajo za več kot 300.000,00 EUR. Upravičenci morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo ustreznih obrazcev in dokazil (prilog) v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije. Prijaviteljem, ki ne bodo izpolnjevali pogojev razpisa, se vloga zavrže. 6. Merila za izbor prijaviteljev 6.1 Izločitvena merila Če je vsaj eno od izločitvenih meril ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 6.2 Merila za izbor prijaviteljev, ki izpolnjujejo pogoje Pravočasne in popolne prijave upravičenih prijaviteljev bo ocenila Komisija za ocenjevanje prispelih vlog na podlagi naslednjih meril za ocenjevanje. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 7. Izbor in ocenjevanje vlog Merila za ocenjevanje so ovrednotena s točkami, pri čemer je pri posameznem merilu navedeno najvišje število možnih točk. Skupno najvišje možno število doseženih točk je 100, pri čemer je za izvajanje operacij lahko izbran prijavitelj, ki bo dosegel najmanj 81 točk. V primeru, da bosta dve ali več prijav dosegli enako število točk, bo strokovna komisija dala prednost prijavitelju, ki bo v predvidene aktivnosti zajel večje število predstavnikov specifičnih družbenih skupin. Pristojna strokovna komisija bo pravočasne in pravilno označene vloge odprla v roku, ki je določen v razpisu. Prijavitelje nepopolnih vlog bo komisija pozvala k dopolnitvi v 8 dneh. Vse nepopolne vloge, ki ne bodo dopolnjene v zahtevanem roku, bodo zavržene. Ocenjevale se bodo pravočasno prispele in popolne vloge upravičenih prijaviteljev. Vse popolne vloge bosta ločeno ocenila dva člana strokovne komisije. Ocena se bo oblikovala na podlagi povprečja obeh ocen. Če se bosta oceni razlikovali za 10 točk, bo vlogo ocenil še tretji ocenjevalec. Ocena se bo v tem primeru oblikovala na podlagi povprečja najbližjih dveh ocen. Strokovna komisija bo na podlagi rezultatov ocenjevanja oblikovala predlog liste izbranih prijaviteljev za sofinanciranje in rezervno listo prijaviteljev, ki se bosta predložili državnemu sekretarju. Na podlagi predloga strokovne komisije bo državni sekretar odločil o izboru projektov s posamičnimi sklepi. Najvišje ocenjen projekt bo financiran v višini celotne zaprošene vrednosti, ki ne sme presegati 300.000,00 EUR. V primeru ostanka sredstev bodo financirani naslednji najvišje ocenjeni projekti v višini zaprošene vrednosti oziroma v višini preostalih sredstev na razpisu v primeru zadnjega sofinanciranega projekta. Izbranim prijaviteljem bo v nadaljevanju posredovana v podpis pogodba o financiranju. Kolikor posamezni prijavitelj odstopi od podpisa pogodbe ali je ne podpiše v predpisanem roku se šteje, da je prijavitelj odstopil od vloge, preostala sredstva pa porabijo za financiranje zadnjega sprejetega projekta oziroma se sprejme v financiranje naslednji najvišje ocenjen projekt z rezervne liste. 8. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 300.000,00 EUR, od tega: – 255.000 EUR s PP 140054 Socialna vključenost – 07-13-EU – dodatne pravice (85%) in – 45.000 EUR s PP 140055 Socialna vključenost – 07-13- slo. udeležba – dodatne pravice (15%) in sicer: – za proračunsko leto 2014: 261.644,68 EUR od tega: – 222.397,98 EUR s PP 140054 Socialna vključenost – 07-13-EU – dodatne pravice (85%) in – 39.246,70 EUR s PP 140055 Socialna vključenost – 07-13-slo. udeležba – dodatne pravice (15%), – za proračunsko leto 2015: 38.355,32 EUR od tega: – 32.602,02 EUR s PP 140054 Socialna vključenost – 07-13-EU – dodatne pravice (85%) in – 5.753,30 EUR s PP 140055 Socialna vključenost – 07-13-slo. udeležba – dodatne pravice (15%). Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku do izdaje odločitve o izbiri prekine izvedbo javnega razpisa. 8.1 Delež sofinanciranja projektov iz sredstev EU za kohezijsko politiko Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: PP 140054 Socialna vključenost – 07-13-EU – dodatne pravice (85%) Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: PP 140055 Socialna vključenost – 07-13-slo. udeležba – dodatne pravice (15%) 8.2 Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih Delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 9. Upravičene aktivnosti in kazalniki na ravni javnega razpisa Upravičene aktivnosti v okviru tega javnega razpisa so odpiranje novih delovnih mest za specifične družbene skupine na področju kulture (kazalnik – število ustvarjenih novih bruto delovnih mest). 10. Upravičeni stroški Upravičeni stroški so stroški dela, storitev in materiala, ki se nanašajo neposredno na dejavnosti projekta po naslednjih vrstah upravičenih stroškov: 1) Stroški plač in druga povračila stroškov dela zaposlenih na operaciji Namen: – plače z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca (II. bruto) – v celoti ali pa v deležu dela na projektu, – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela, itn.) – v celoti ali pa v deležu dela na projektu, – nadomestila plače (npr. boleznine do 30 dni), če delodajalec nima pravice do povračila stroškov dela iz drugih virov, – drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (regres za letni dopust, v primeru delnega dela na projektu v sorazmernem deležu), – dodatno pokojninsko zavarovanje (če je za delodajalca zakonsko obvezno) ter zavarovanje za poškodbe pri delu. 2) Dnevnice, namestitve in potni stroški: Namen: – povračilo stroškov službene poti za pri upravičencu zaposlene osebe: namestitve, letalski in drugi prevozi, dnevnice; 3) Zunanje storitve: Namen: – prevajalske storitve, – storitve usposabljanja, – delo po avtorski pogodbi – delo po podjemni pogodbi – odkup avtorskih pravic za potrebe izvajanja projekta, – najem (zakup) licenc, programske in strojne opreme (samo za čas izvajanja projekta), ki v okviru dopolnilnega financiranja spada v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj in ne presega 10% celotnih upravičenih stroškov operacije, – nakup strokovnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in podpornih materialov, ki imajo neposredno povezavo s projektnimi dejavnostmi, – stroški organizacije usposabljanj (npr. najem prostorov), – nakup materiala za izvedbo, strokovnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in drugih podpornih materialov, ki imajo neposredno povezavo s projektnimi dejavnostmi. Skladno s 34. členom Uredbe št. 1083/2006/ES ter 20. členom Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 17/09 z vsemi spremembami) je v okviru tega javnega razpisa omogočeno tudi t.i. dopolnilno financiranje, ki spada v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj, in sicer za nakup opreme, v primeru, da je le to upravičeno in nujno potrebno za izvedbo projekta. Vrednost nakupa opreme ne sme presegati 10% vseh upravičenih stroškov projekta. Sredstva za nakup opreme se bodo izplačevala postopoma, tekom trajanja projekta, v določenem odstotku od že realiziranih upravičenih stroškov projekta. 4) Informiranje in obveščanje: Namen: – stroški organizacije in izvedbe predstavitev projekta, novinarskih konferenc in zaključne predstavitve, – stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv; – stroški oglasov in objave oddaj v medijih, stroški izdelave in nadgradnje spletnih strani, obdelave člankov v medijih, – drugi stroški informiranja in obveščanja javnosti; 5) Posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15,00% neposrednih upravičenih stroškov, 6) Davek na dodano vrednost (DDV). Neposredni upravičeni stroški, ki v okviru tega javnega razpisa predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške, so naslednji: – stroški plač in drugi stroški dela (plače in drugi izdatki zaposlenim, prispevki delodajalca za socialno varnost, davek na izplačane plače za neposredno zaposlene na projektu, dnevnice, nočitve in prevozi zaposlenih na projektu, kot na primer: vodja projekta, raziskovalec … Tudi v primeru, če zaposleni na projektu ni zaposlen 100%, njegov strošek plače predstavlja direkten stroške operacije.); – stroški storitev zunanjih izvajalcev (avtorske pogodbe, podjemne pogodbe, plačila za delo na projektu preko študentskega servisa ter strokovnega izobraževanja); – stroški informiranja in obveščanja javnosti. 11. Podrobna razčlenitev upravičenih stroškov 12. Obdobje upravičenosti izdatkov Predviden rok začetka operacije je datum objave javnega razpisa, zaključek pa 31. 12. 2015. Obdobje upravičenosti izdatkov je od datuma objave javnega razpisa do 31. 12. 2015. V okviru tega javnega razpisa podaljšanje roka za zaključek operacij in obdobja upravičenosti izdatkov ni možno, saj se z 31. 12. 2015 zaključuje programsko obdobje 2007–2013. Upravičencu bo sofinanciranih do 100% izkazanih in plačanih upravičenih izdatkov projekta. Ministrstvo bo sredstva, določena s pogodbo o sofinanciranju, nakazovalo glede na izkazane upravičene stroške na podlagi izvedene administrativne kontrole po 13. členu Uredbe 1083/2006/ES vsakega posameznega zahtevka za izplačilo v rokih, kot jih določa veljavni Zakon o izvrševanju proračuna RS. 13. Obveznosti upravičencev pri izvajanju projekta 13.1 Obračun predloženih zahtevkov za izplačilo Upravičenec bo ministrstvu poročal v predpisanih rokih na predpisanih obrazcih v navodilih upravičencem za poročanje za izbrane razvojne projekte za dvig zaposljivosti specifičnih družbenih skupin na področju kulture in podporo njihovi socialni vključenosti v okviru Evropskega socialnega sklada. Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih MK na prednostni usmeritvi 4.3. (dostopna na: http://www.mk.gov.si/si/delovna_podrocja/projektna_enota_za_izvajanje_evropske_kohezijske_politike/programsko_obdobje_2007_2013/navodila_za_izvajanje_operacij_esrr_in_ess/) in Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Upravičenec bo moral za dokazovanje vseh nastalih stroškov na projektu (razen za posredne stroške) predložiti kopije računov, pogodb ali drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti, ki se neposredno nanašajo na izvedeno aktivnost, in dokazila o plačilih prikazanih stroškov. Kopije računov, pogodb ali drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti, ki jih bo upravičenec predložil skupaj s poročilom o izvajanju projekta, bo v skladu z Navodilom organa upravljanja za izvajanje kontrol po 13. členu Uredbe 1828/2006/ES pregledalo ministrstvo kot posredniško telo. Ministrstvo bo ugotovljene neupravičene stroške in prihodke iz projekta odštelo od predloženih stroškov pri vsakem posameznem zahtevku in ustrezno znižalo višino zahtevka za izplačilo. Ministrstvo bo v skladu z 27. členom Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (ZIPRS1415), ki ureja izvrševanje proračuna v primeru izplačila predplačila, le-tega izplačalo do višine 30% namenskih sredstev. Predplačilo bo na podlagi izstavljenega zahtevka za izplačilo predplačila izplačano po podpisu pogodbe o sofinanciranju projekta v skladu z določili veljavnega Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije. Predplačilo se lahko uporabi le za plačilo upravičenih stroškov projekta. Predplačilo bo predvidoma poračunano med celotnim izvajanjem projekta. Ob predložitvi prvega in vseh naslednjih zahtevkov za izplačilo, ki so pokriti z dokazili o dejansko nastalih upravičenih izdatkih, se predplačilo poračuna v enakem odstotku. Znesek predplačila se odšteje od vrednosti predloženega zahtevka za izplačilo. Predplačilo se poračuna do predložitve zadnjega zahtevka za izplačilo. 13.2. Splošno Upravičenec bo moral izpolnjevati tudi naslednje dodatne pogoje, vezane na izvajanje projektov, sofinanciranih s sredstvi Evropskega socialnega sklada: – voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o projektu, – hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020, – zagotavljati dostopnost dokumentacije o projektu, informacije o poteku projekta in morebitnih prihodkih, povezanih z izvajanjem projekta ministrstvu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU, – spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo, podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES, – zagotoviti informiranje in obveščanje javnosti o projektu skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES ter Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, – ob ugotovitvi nenamenske porabe sredstev, nespoštovanju pogodbenih določil ali dvojnem financiranju projekta iz drugih proračunskih virov RS ali EU vrniti vsa prejeta sredstva z zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. Upravičenec se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu in prejemniku pomoči skladno z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih predlagatelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani strokovne komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo morali predhodno podpisati izjavo o nepristranskosti in zaupnosti. 13.3. Hramba vsebinske dokumentacije Upravičenec je dolžan hraniti dokumentacijo v zvezi s projektom vsaj do 31. 12. 2020, kot dokazila za potrebe bodočih kontrol (90. člen Uredbe 1083/2006/ES). Upravičenec mora hraniti naslednjo dokumentacijo: – pogodbo o sofinanciranju izvedbe projekta ESS z vsemi prilogami in aneksi; – dodatne dogovore in korespondenco s posredniškim telesom (npr. spremembe projekta, spremembe finančnega načrta, spremembe pričakovanih rezultatov, zapisnike srečanj); – zahtevke za izplačilo in drugo računovodsko-knjigovodsko dokumentacijo (račune, pogodbe, računovodske izpise ipd); – vsebinska in finančna poročila, ki so bila posredovana ministrstvu; – dokumentacijo v zvezi z izbiro zunanjih izvajalcev, pogodbe z izbranimi zunanjimi izvajalci, poročila zunanjih izvajalcev (vsebinska in finančna); – sezname udeležencev usposabljanj (s podpisi predavateljev in udeležencev) in certifikate o opravljenem usposabljanju; – seznam posredovanih materialov udeležencem ipd. 13.4. Hramba finančne dokumentacije Upravičenec je dolžan porabo sredstev na projektu spremljati na ločenem stroškovnem mestu, tako da je mogoč enostaven pregled namenske porabe sredstev. Hraniti oziroma izpisati mora bilanco prihodkov in odhodkov projekta. Stroški oziroma izdatki morajo biti evidentirani v poslovnih knjigah in davčnih listinah upravičenca. Stroški morajo biti preverljivi, spremljati jih morajo originalna dokazila (originalne listine). Upravičenec mora imeti jasen pregled in zapis vseh finančnih transakcij, ki vključujejo informacije, potrebne za pripravo zahtevkov za izplačilo. Plačila se morajo vpisovati po datumu in številčnem vrstnem redu. Prav tako mora upravičenec imeti inventarni seznam opreme, ki jo je nabavil iz sredstev EU po pogodbi o sofinanciranju projekta. Na inventarnem seznamu mora biti oprema opisana in označena s serijsko številko, nakupno ceno, datumom nakupa in pričakovano življenjsko dobo. Po zaključku projekta mora upravičenec hraniti dokumentacijo na način, da je mogoče zagotavljati ustrezno revizijsko sled. 13.5. Dostopnost dokumentacije o projektu Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi). Upravičenec se s podpisom pogodbe o sofinanciranju zaveže, da bo nadzornemu organu predložil vse relevantne dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost stroškov ter pravilnost postopkov in učinkovitost izvajanja projekta in posameznih aktivnosti. Na podlagi analize tveganja pristojni organ izvede kontrolo na kraju samem. Namen kontrole na kraju samem je prepoznavanje ključnih notranjih dejavnikov, ki vplivajo na pravilnost poslovanja upravičenca in pravilnost izvedbe posameznega projekta (tekoče poslovanje, finančno poslovanje, zaposleni, notranji pravilniki, računovodske usmeritve, splošne zadeve) tako s kontrolo vse pripadajoče dokumentacije kot tudi lokacij učinkov projekta. Pri tem se preveri tudi, da so stroški za blago in storitve dejansko nastali in se uporabljajo za namen, za katerega so bila dodeljena sredstva. 13.6. Prihodki projekta V primeru, da projekt, ki je sofinanciran s sredstvi Evropskega socialnega sklada, ustvari prihodek, se z njim krijejo upravičeni stroški projekta in se posledično zniža stopnja sofinanciranja. Prihodki ne smejo biti uporabljeni za kritje stroškov izven potrjenega projekta. Upravičenec je o nastalih prihodkih na projektu dolžan tekoče poročati ministrstvu. Upravičenec je ministrstvu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU dolžan zagotavljati informacije o morebitnih prihodkih, povezanih z izvajanjem projekta. 13.7. Dvojno financiranje Za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ugotovljeno, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, lahko ministrstvo odstopi od pogodbe o sofinanciranju in zahteva od upravičenca vrnitev vseh prejetih sredstev s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. V primeru zamude pri vračilu sredstev se obračunajo zakonite zamudne obresti od prvega dne zamude obveznosti vračila do dneva vračila. 14. Protikorupcijsko določilo Nedovoljeno je vplivanje na delo in odločitev strokovne komisije. 15. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje Upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu. 16. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007 – 2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). 17. Morebitno dopolnilno financiranje Dopolnilno financiranje je predvideno skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES. 18. Zagotavljanje enakih možnosti Upravičenec mora v okviru tega javnega razpisa s ciljem krepitve socialne vključenosti, prijaviteljem zagotavljati enake možnosti na trgu dela in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti, skladno z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES. 19. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so skladno z Zakonom o dostopu do informacij javnega značaja, informacije javnega značaja. Kolikor prijavitelji posamezen podatek iz vloge ali del vloge označijo za poslovno skrivnost (za poslovno skrivnost ni možno opredeliti celotne vloge), morajo predložiti ustrezen akt oziroma pojasnilo, zakaj določen podatek iz vloge ali del vloge nista prosto dostopna javnosti. Kolikor ima prijavljeni projekt prijavitelja značaj varovanega avtorskega dela po Zakonu o avtorski in sorodnih pravicah, morajo prijavitelji obrazložiti sestavine avtorskega dela. 20. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES Upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES in Navodili organa upravljanja za spremljanje priloge XXIII Uredbe št. 1828/2006(ES) o izvajanju Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013. 21. Omejitve glede sprememb operacije v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 22. Rok in način za predložitev vlog za dodelitev sredstev: razpis se prične 12. 9. 2014 in se zaključi 13. 10. 2014. Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 13. 10. 2014 do 12. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na javni razpis »Nove karierne perspektive v sodobnem plesu«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za kulturo, Maistrova cesta 10, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, ne glede na način dostave, v določenem roku, prispele v vložišče ministrstva. Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge bodo s sklepom zavržene in vrnjene prijavitelju ter ne bodo obravnavane. 23. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij, ki jo imenuje minister za kulturo (v nadaljnjem besedilu: komisija). Odpiranje prispelih vlog bo dne 17. 10. 2014 ob 10. uri v prostorih Ministrstva za kulturo, Maistrova cesta 10, 1000 Ljubljana (sejna soba III. nadstropje) in bo javno. Prijavitelje nepopolnih vlog bo strokovna komisija v 8 dneh po zaključku odpiranja vlog po pošti pozvala, da jih dopolnijo najpozneje v 8 dneh od prejema poziva k dopolnitvi vloge. Poziv bo posredovan na naslov prijavitelja, ki bo naveden v prijavnem obrazcu. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte. Vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. 24. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelj bo o izidu javnega razpisa obveščen najkasneje v roku 30 dni od izteka roka za dopolnitev vlog. Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. 25. Razpisna dokumentacija Razpisno dokumentacijo si zainteresirani prijavitelji lahko natisnejo s spletne strani Ministrstva za kulturo (http://www.mk.gov.si), kjer lahko prijavitelji najdejo tudi vse druge podatke in navodila, povezana z izvedbo javnega razpisa. Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov: tanja.perko@gov.si z navedbo zadeve: Razpis ESS. Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji v razpisnem roku tudi brezplačno dvignejo v glavni pisarni Ministrstva za kulturo na Maistrovi 10, med uradnimi urami. Uradne ure ministrstva so vsak ponedeljek in petek od 9. do 12. ure ter v sredo od 9. do 12. ure in od 14. do 16. ure. Ministrstvo je dolžno na pisno zahtevo v času razpisnega roka zainteresiranim predlagateljem razpisno dokumentacijo tudi poslati.
Ministrstvo za kulturo

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti