Uradni list

Številka 104
Uradni list RS, št. 104/2013 z dne 13. 12. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 104/2013 z dne 13. 12. 2013

Kazalo

Št. 350-46/2013/7(1525-06) Ob-4429/13 , Stran 3356
Št. 350-46/2013/7(1525-06) Ob-4429/13
Republika Slovenija, Ministrstvo za notranje zadeve, Ljubljana, Štefanova 2 (v nadaljevanju: naročnik) v skladu z Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12 in 24/13) objavlja
javno zbiranje ponudb
1. Ime in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Republika Slovenija, Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova ulica 2, Ljubljana. 2. Predmet javnega zbiranja ponudb: najem poslovnih prostorov za potrebe avtomehanične delavnice Policijske uprave Maribor na območju Mestne občine Maribor, velikosti med 290 m2 in 400 m2. 3. Obdobje najema: poslovne prostore se najema za nedoločen čas s šest mesečnim odpovednim rokom. 4. Vrsta pravnega posla: najem nepremičnin po metodi javnega zbiranja ponudb. 5. Poslovni prostori morajo zagotavljati: – velikost med 290 m2 in 400 m2, – pisarniški prostor za 3 delovna mesta, – skladiščni prostor, – servisni prostor, – dvostebrno dvigalo in kompresor na stisnjen zrak, – garderobo za 3 delovna mesta, tuš in sanitarije. 6. Dodatni pogoji in zahteve: – Poslovni prostori se morajo nahajati na območju Mestne občine Maribor. – Objekt oziroma poslovni prostori morajo imeti uporabno dovoljenje. – Poslovni prostori se morajo nahajati v poslovnem objektu in ne v mešano stanovanjsko poslovnem objektu. – Poslovni prostori morajo tvoriti funkcionalno zaključeno celoto s svojim vhodom na dvorišče in poslovne prostore. – Upravljanje objekta mora zagotoviti lastnik objekta oziroma najemodajalec. – Naročnik ne nosi morebitnih stroškov preureditve poslovnih prostorov. – Ponudnik oziroma lastnik ponujenih prostorov mora zagotavljati periodične preglede in redne servise dvostebrnega dvigala in kompresorja. Stroški teh storitev bremenijo ponudnika oziroma lastnika ponujenih prostorov. – Poslovni prostori morajo biti urejeni za selitev v 30 dneh po podpisu pogodbe o najemu. – Ponudnik oziroma lastnik prostorov dovoljuje najemniku namestitev lastne opreme v prostore, vključno z morebitnimi manjšimi posegi v prostore. – Prometna ureditev: dostop do objekta in parkirišče mora biti postavljeno tako, da omogoča postavitev video nadzornega sistema. – Dostopi: vsi vhodi v objekt morajo omogočati postavitev video nadzornega sistema. – Parkirna mesta: v neposredni okolici objekta (dvorišče) mora biti zagotovljenih vsaj 10 parkirnih mest. 7. Obratovalni stroški: obratovalni stroški bremenijo najemnika poslovnih prostorov in predvidoma obsegajo naslednje stroške: stroške električne energije, vodarine, kanalščine, odvoza smeti, ogrevanja in hlajenja, upravljanja, tekočega vzdrževanja in vzdrževanja okolice. 8. Kriteriji za izbor: – skupna ponudbena cena, – ustreznost ponujenih poslovnih prostorov glede na izpolnjevanje vseh zahtev iz te javne objave. Ponudniki, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz te javne objave bodo izločeni iz postopka. Prav tako bodo izločene ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale pogojev iz te javne objave. 9. Način in rok plačila najemnine Najemodajalec bo za poslovne prostore in parkirna mesta izstavljal mesečne račune za najemnino do 5. dne v mesecu za pretekli mesec. Obratovalni stroški bremenijo najemnika poslovnih prostorov, ki jih bo najemnik plačeval po njihovem nastanku. Najemnik bo najemnino poravnaval skladno s prvim in drugim odstavkom te točke, in sicer 30. dan od datuma prejema računa. Najemnina in obratovalni stroški se pričnejo plačevati od primopredaje prostorov. 10. Ponudbena cena Vse cene morajo biti navedene za mesečni najem in brez DDV. V skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 10/10 – UPB2) je najem poslovnih prostorov, ki vključujejo tudi najem parkirnih mest oproščen plačila DDV. V ponudbeni ceni najema poslovnih prostorov je potrebno navesti površino posameznih poslovnih prostorov, ceno na m2 in skupno ponudbeno ceno najema poslovnih prostorov. V ponudbeni ceni najema parkirnih mest je potrebno navesti število parkirnih mest, ceno najema za eno parkirno mesto in skupno ponudbeno cena najema parkirnih mest. 11. Obratovalni stroški: pri obratovalnih stroških je potrebno navesti vrsto in ključ določitve stroškov (dejanska poraba, pavšalni znesek). 12. Dokazila, ki jih morajo ponudniki predložiti k ponudbi Ponudniki morajo ponudbi priložiti naslednja dokazila: – dokazilo, da ima objekt uporabno dovoljenje za poslovne prostore (avtomehanično delavnico), – tlorise poslovnih prostorov z umestitvijo zahtevanih prostorov. 13. Rok za oddajo ponudbe Upoštevane bodo ponudbe, ki bodo predložene v zaprtih kuvertah, na sprednji strani kuverte mora biti navedeno: Zbiranje ponudb za pridobitev poslovnih prostorov za potrebe avtomehanične delavnice Policijske uprave Maribor, št. 350-46/2013, z oznako »Ne odpiraj – Zbiranje ponudb«. Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. Ponudbe morajo prispeti najkasneje do 8. 1. 2014, do 12. ure na naslov: Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana. 14. Veljavnost ponudbe: ponudniki so vezani na ponudbo 60 dni od dneva odpiranja ponudb. 15. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb za poslovne prostore in parkirna mesta bo javno. Ponudniki bodo o izidu postopka javnega zbiranja ponudb pisno obveščeni v 8 dneh po opravljenem izboru. Naročnik bo skladno s 50. členom Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12 in 24/13) opravil pogajanja z najugodnejšimi ponudniki, ki bodo oddali ustrezne ponudbe. 16. Datum, čas in kraj odpiranja ponudb Javno odpiranje ponudb bo dne 9. 1. 2014 ob 12. uri, na naslovu: Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova ulica 2, Ljubljana. Predstavniki ponudnikov – pravnih oseb, ki bodo prisotni na javnem odpiranju ponudb, morajo pred pričetkom odpiranja ponudb komisiji izročiti pisna pooblastila za sodelovanje na javnem odpiranju. Ponudniki – fizične osebe, ki bodo prisotni na javnem odpiranju ponudb, morajo pred pričetkom odpiranja ponudb komisiji izročiti na vpogled dokument s fotografijo, katerega je izdal državni organ. 17. Ustavitev postopka: naročnik lahko kadarkoli do sklenitve pravnega posla postopek ustavi brez obrazložitve in brez obveznosti do ponudnikov, ki so oddali ponudbe. 18. Kontaktna oseba za izvedbo postopka javnega zbiranja ponudb: Mojca Pleško Grah, tel. 01/428-47-23, faks št. 01/428-59-03, el. naslov mojca.plesko-grah@gov.si ali Jasmina Strgaršek, tel. 01/428-44-52, el. naslov jasmina.strgarsek@gov.si.
Ministrstvo za notranje zadeve

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti