Uradni list

Številka 49
Uradni list RS, št. 49/2013 z dne 7. 6. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 49/2013 z dne 7. 6. 2013

Kazalo

Ob-2845/13 , Stran 1780
Ob-2845/13
Na podlagi Zakona o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06), Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN, 57/11) ter Odloka o organizaciji in načinu izvajanja gospodarske javne službe linijskih prevozov v mestnem prometu, sprejetega na 23. seji Sveta Mestne občine Kranj, dne 17. 4. 2013, Mestna občina Kranj, Slovenski trg 1, 4000 Kranj, objavlja
javni razpis za podelitev koncesije
za »Izvajanje gospodarske javne službe linijskih prevozov v mestnem prometu v Mestni občini Kranj«
1. Podatki o naročniku/koncendentu: Mestna občina Kranj, Slovenski trg 1, 4000 Kranj, tel. 04/237-30-00, telefaks 04/237-31-06, mitja.pavliha@kranj.si, http://www.kranj.si/. 2. Podatki o objavi koncesijskega akta: Odlok o organizaciji in načinu izvajanja gospodarske javne službe linijskih prevozov v mestnem prometu, sprejet na 23. seji Sveta Mestne občine Kranj, dne 17. 4. 2013. 3. Predmet javnega razpisa Mestna občina Kranj namerava po modelu javno-zasebnega partnerstva urediti izvajanje gospodarske javne službe mestnega linijskega prevoza na območju Mestne občine Kranj, pri čemer Gospodarska javna služba obsega naslednje storitve: – prevoz uporabnikov in ročne prtljage na linijah po voznem redu skladno z zakonom, ki ureja prevoze v cestnem prometu in zakonom, ki ureja prevozne pogodbe v cestnem prometu, ter Odlokom o organizaciji in načinu izvajanja gospodarske javne službe linijskih prevozov v mestnem prometu in na njegovi podlagi sprejetih Sklepov Mestne občine Kranj; – dnevno zagotavljanje pogojev za varno in nemoteno obratovanje vozil (tehnična brezhibnost vozil, usposobljenost vozil in voznikov za udeležbo v cestnem prometu, zavarovanje vozil, voznikov in potnikov, čistoča vozil in podobno); – obveščanje uporabnikov o storitvah javne službe (voznih redih, cenah, pogojih prevoza, obvozih in splošne informacije o izvajanju javne službe); – izdelavo in prodajo vozovnic; – nadzor nad vozovnicami uporabnikov; – ostale določbe, vezane na organizacijo in način izvajanja gospodarske javne službe linijskih prevozov v mestnem prometu v Mestni občini Kranj. 4. Začetek in čas trajanja koncesij: koncesija se podeli za obdobje 10 let v skladu z Odlokom o organizaciji in načinu izvajanja gospodarske javne službe linijskih prevozov v mestnem prometu, sprejet na 23. seji Sveta Mestne občine Kranj, dne 17. 4. 2013. 5. Postopek izbire koncesionarja Konkurenčni dialog bo predvidoma potekal v treh fazah: – faza predhodnega ugotavljanja usposobljenosti, – faza dialoga, – faza oddaje končne ponudbe. V fazi predhodnega ugotavljanja usposobljenosti, ki je predmet predmetne razpisne dokumentacije, bo koncendent preveril usposobljenost in na predmetni podlagi izbral kandidate, ki bodo povabljeni v fazo dialoga. V fazi dialoga bo koncendent s kandidati, ki jim bo priznal usposobljenost (v nadaljevanju kandidati), izvedel dialog. Koncendent si pridržuje pravico, da v okviru faze dialoga izvede več krogov dialoga. Koncendent lahko izvaja dialog vse do pridobitve končne rešitve oziroma rešitev, ki ustrezajo njegovim potrebam. Pri tem po potrebi med sabo primerja predložene rešitve. Koncendent bo pred vsakim krogom dialoga kandidatom poslal pisni protokol izvedbe dialoga za posamično fazo oziroma krog. Koncendent bo z izbranimi kandidati vodil dialog za pridobitev ustreznih rešitev, predvsem pa (vendar ne izključno) glede končne tehnične oziroma vsebinske oblike predmeta javnega razpisa in na to vezanih pogodbenih določil. Kandidati bodo v okviru posamične faze ali sklopa dolžni glede na potek dialoga za vsako od obravnavanih tehničnih rešitev podati finančno konstrukcijo rešitve. Koncendent bo za vodenje dialoga imenoval in pooblastil strokovno komisijo, ki bo sodelovala tako pri odpiranju in ocenjevanju prijav in ponudb po posameznih krogih dialoga ter končnih ponudb, kot tudi na sestankih s kandidati. Strokovna komisija ima predsednika in najmanj dva člana. Predsednik in ostali člani strokovne komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in najmanj dve leti delovnih izkušenj z delovnega področja, da lahko zagotovijo strokovno presojo ponudb. Predsednik in člani komisije ne smejo biti s ponudnikom, njegovim zastopnikom, članom uprave, nadzornega sveta, ustanoviteljem, družbenikom ali delničarjem s kontrolnim deležem ali pooblaščencem v poslovnem razmerju ali kako drugače interesno povezani, v sorodstvenem razmerju v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena, v zakonski zvezi ali svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska zveza že prenehala, ali živeti z njim v zunajzakonski skupnosti ali pa v registrirani istospolni partnerski skupnosti. Koncendent v komisijo ne sme imenovati osebe, ki je bila zaposlena pri ponudniku ali je kako drugače delala za ponudnika, če od prenehanja zaposlitve ali drugačnega sodelovanja še ni pretekel rok treh let. Izpolnjevanje pogojev za imenovanje v komisijo potrdi vsak član s pisno izjavo. Za presojo izločitvenih okoliščin se upoštevajo določbe zakona, ki ureja integriteto in preprečevanje korupcije. Župan mora na predlog predsednika ali člana komisije, na zahtevo kandidata ali na lastno pobudo imenovati novega predsednika ali člana takoj, ko izve za izločitveni razlog ali če izve za okoliščine, ki izražajo dvom o objektivni presoji komisije. Strokovna komisija sodeluje v postopku izbire koncesionarja tako, da sodeluje v fazi priprave besedila razpisa, sodeluje v fazi od objave razpisa do roka za oddajo ponudb, sodeluje na javnem odpiranju prijav/ponudb, sodeluje na drugih procesnih aktivnostih vezanih na pogajanja ali pojasnilo/dopolnitev ponudb/prijav, pregleda in oceni prijave/ponudbe in ugotovi, ali izpolnjujejo razpisne pogoje, sestavi poročilo ter navede, katere ponudbe izpolnjujejo razpisne zahteve, razvrsti te ponudbe tako, da je razvidno, katera od ponudb ustreza postavljenim zahtevam razpisa oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na merila ter posreduje poročilo koncendentu. Naloga strokovne komisije je lahko tudi izvedba pogajanj z usposobljenimi kandidati/ponudniki. Posamezni člani strokovne komisije bodo na sestankih s kandidati prisotni po potrebi glede na predmet dialoga. Prisotnost vseh članov strokovne komisije v posameznih krogih dialoga ni obvezna. Koncendent si pridružuje pravico dopolniti ali zamenjati posamezne člane strokovne komisije tekom postopka. Dialog bo voden z vsakim kandidatom posebej. Koncendent bo med potekom dialoga zagotovil enakopravno obravnavo vseh kandidatov, hkrati pa ne bo ponujal informacij na diskriminatoren način, zaradi katerega bi lahko nekateri ponudniki dobili prednost pred drugimi. Predstavnik prijavitelja se je pred začetkom vsakega kroga dialoga komisiji dolžan izkazati s pisnim pooblastilom, podpisanim s strani odgovorne osebe prijavitelja (razen v primeru, da je prisotna odgovorna oseba tudi zakoniti zastopnik), da se v imenu in za račun podjetja, ki ga zastopa, lahko udeležuje dialoga. S seboj mora imeti tudi veljaven žig podjetja, ki ga zastopa, kolikor podjetje uporablja pri poslovanju žig. O poteku dialoga bo za vsa procesna ravnanja voden zapisnik. Koncendent bo po vsakem krogu dialoga pripravil dokumentacijo, skladno z zaključki posameznega kroga dialoga, na podlagi katere bodo morali kandidati pripraviti rešitev, ki bo izpolnjevala vse zahteve in pogoje iz predmetne razpisne dokumentacije. V vsak naslednji krog se bodo uvrstili kandidati, ki bodo izpolnjevali pogoje in zahteve iz predmetne razpisne dokumentacije ter vseh predhodnih krogov dialoga, vključno s fazo usposobljenosti. V primeru, da bo število usposobljenih ponudnikov presegalo število treh kandidatov, bo koncendent v drugi krog ob aplikaciji meril opredeljenih v razpisni dokumentaciji za prvi krog faze dialoga povabil zgolj tri kandidate z ekonomsko najugodnejšimi ponudbami. Po končani fazi dialoga bo o zaključku dialoga koncendent obvestil kandidate in jih pozval k predložitvi končne ponudbe (faza oddaje končne ponudbe), na podlagi sprejete rešitve oziroma rešitev iz zaključenega dialoga. K predložitvi ponudb bodo povabljeni zgolj kandidati, ki bodo izpolnjevali pogoje in zahteve iz predmetne razpisne dokumentacije ter vseh predhodnih krogov dialoga, vključno s fazo usposobljenosti. Predložene ponudbe morajo vsebovati vse elemente, zahtevane in potrebne za izvedbo projekta javno-zasebnega partnerstva skladno z določbami razpisne dokumentacije za fazo oddaje končnih ponudb. V primeru skupnega nastopa lahko kandidati predložijo končne ponudbe samo v sestavi v kakršni jim je bila priznana sposobnost v fazi ugotavljanja sposobnosti. S priznanjem sposobnosti skupini kandidatov ni avtomatično priznana sposobnost kateremukoli od kandidatov posamično. V primeru, da se skupina razpusti, lahko koncendent prizna sposobnost kateremukoli, v skupini kandidatov sodelujočemu gospodarskemu subjektu, pod pogojem, da le-ta dokaže, da izpolnjuje pogoje za priznanje sposobnosti. Kandidat lahko spremeni v fazi ugotavljanja sposobnosti imenovane podizvajalce in nominirano ključno osebje, pod pogojem, da novo imenovani podizvajalci oziroma nominirano ključno osebje najmanj v enaki meri izpolnjujejo pogoje in zahteve javnega razpisa. Koncendent lahko od ponudnikov zahteva, da predložene končne ponudbe razjasnijo ali podrobno obrazložijo. Navedene razjasnitve ali podrobne obrazložitve oziroma dodatne informacije ne smejo vključevati sprememb osnovnih elementov iz ponudbe ali iz povabila k oddaji ponudbe, ki bi lahko imele za posledico izkrivljanje konkurence ali diskriminacijski učinek. Koncendent bo javni razpis oddal na podlagi zaključenega postopka ocenjevanja ponudb skladno z določbami ZJZP ob aplikaciji določb ZJN-2. Koncendent skladno z 59. členom ZJZP in 80. členom ZJN-2 tudi po objavi javnega razpisa ni zavezan, da izbere izvajalca javno-zasebnega partnerstva. Koncendent sme skladno s 60. členom ZJZP vse do sklenitve pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu izločiti ponudnika, ki najbolj ustreza postavljenim merilom, in izbrati naslednjega na ocenjevalni lestvici, če nastopijo okoliščine, ki kažejo na to, da ponudnik ne bo mogel izpolnjevati obveznosti iz pogodbe. 6. Pogoji in način izpolnjevanja pogojev Kot prijavitelj lahko na razpisu konkurira vsaka pravna ali fizična oseba, ki je registrirana za dejavnost, ki je predmet razpisa. Na razpisu lahko konkurira tudi konzorcij pravnih in fizičnih oseb, ki skupaj izpolnjujejo pogoje oziroma so registrirani za dejavnost, ki je predmet razpisa. Pogoji so natančno navedeni v razpisni dokumentaciji, prijavitelj mora prijavi priložiti dokumente, zahtevane v razpisni dokumentaciji. Prijave morajo biti pripravljene v skladu z razpisno dokumentacijo. 7. Merila za izbor koncesionarja Koncendent bo po končanem postopku konkurenčnega dialoga med popolnimi ponudbami izbral tisto končno ponudbo, ki bo na podlagi meril ekonomsko najugodnejša, v skladu z ZJZP in smiselno uporabo ZJN-2. Merila za izbor najugodnejše ponudbe so (v padajočem zaporedju njihove pomembnosti): – cena na kilometer, – povprečna cena vozovnice (po modelu 0,2 × vrednost dnevne vozovnice + 0,1 × vrednost mesečne vozovnice + 0,7 × vrednost letne vozovnice), – druge ugodnosti, ki jih nudi ponudnik. Koncendent bo merila skladno z navedenim vrstnim redom opredelil z navedbo formul za izračun pridobljenih točk v okviru posamičnega kriterija in skupno, v fazi razpisne dokumentacije za oddajo končne ponudbe, ko bodo merila za izbor ekonomsko najugodnejše končne ponudbe aplikativna. 8. Jezik, v katerem mora ponudnik izdelati prijavo Prijava in ostali dokumenti, vezani na predmetni razpis, morajo biti v slovenskem jeziku. V primeru, če prijavitelj predloži dokumente oziroma dokazila v tujem jeziku, se zahteva obvezna predložitev sodnega overjenega prevoda v slovenski jezik. Tehnična dokumentacija je lahko predložena v angleškem ali nemškem jeziku, pri čemer ima koncendent pridržano pravico, da prijavitelja pozove k predložitvi sodnega overjenega prevoda v slovenski jezik. Prijava mora biti predložena v pisni obliki. Prijava naj bo sestavljena iz enega originala in treh kopij. Na prijavi naj bo jasno označeno »Original«, »Kopija 1«, »Kopija 2«, »Kopija 3«. V primeru, če prijavi kopije ne bodo priložene, bo koncendent to štel kot formalno nepopolnost in jo obravnaval skladno z določili 78. člena ZJN-2. Stroške v zvezi s pripravo prijave v celoti nosi prijavitelj. 9. Način zavarovanja resnosti prijave V prijavi se za zavarovanje resnosti prijave zahteva predložitev menične izjave in menice v višini 100.000,00 EUR. Veljavnost zavarovanja za resnost prijave mora znašati najmanj 120 dni od roka za oddajo prijav, z možnostjo podaljšanja na zahtevo upravičenca, torej koncendenta. V primeru, če prijava zahtevanega zavarovanja za resnost prijave ne bo vsebovala ali le-to ne bo skladno z zahtevami razpisne dokumentacije ali vzorcem iz razpisne dokumentacije, bo naročnik tako prijavo kot nepopolno izločil iz postopka nadaljnjega ocenjevanja prijav. Menica za resnost prijave bo unovčena, če prijavitelj umakne ali spremeni prijavo v času njene veljavnosti, navedene v prijavi. Predložena zavarovanja za resnost prijave bodo neizbranim prijaviteljem vrnjena po pravnomočnosti obvestila o priznanju usposobljenosti. 10. Kraj, čas in plačilni pogoji za dvig razpisne dokumentacije: razpisna dokumentacija je brezplačna in je dosegljiva na spletni strani naročnika http://www.kranj.si/ 11. Kraj in rok za predložitev ponudb Prijave morajo do roka za oddajo prijav prispeti na naslov koncendenta: Mestna občina Kranj, Slovenski trg 1, 4000 Kranj. Končni rok za oddajo prijav je 18. 7. 2013, do 10. ure. Prijave morajo ne glede na način dostave (osebno ali po pošti) do vložišča prispeti do zgoraj navedenega roka, sicer se bodo štele za prepozno prejete (prejemna teorija). Pred potekom roka za oddajo prijav lahko prijavitelj v pisni obliki kadarkoli spremeni ali umakne že oddano prijavo. Po izteku roka za oddajo prijav, prijavitelji ne morejo več spreminjati ali umikati prijave. Vsaka sprememba ali umik prijave mora biti dostavljena na način določen v razpisni dokumentaciji. Na pošiljki mora biti jasno označeno, da gre za umik (prijavitelj na ovojnico napiše »Umik prijave« in ime javnega razpisa) ali spremembo prijave (prijavitelj na ovojnico napiše »Sprememba prijave« in ime javnega razpisa). V spremenjeni prijavi mora biti jasno navedeno kateri del prijave se spreminja in kateri del prijave ostaja nespremenjen. 12. Naslov, prostor, datum in ura javnega odpiranja ponudb: javno odpiranje prijav bo potekalo na sedežu koncendenta, naročnika Mestne občine Kranj, Slovenski trg 1, 4000 Kranj, 18. 7. 2013 ob 12. uri. 13. Vprašanja prijaviteljev: prijavitelji lahko zastavijo vprašanja v zvezi z razpisno dokumentacijo in ostalimi elementi javnega naročila na portal javnih naročil Uradnega lista RS (www.enarocanje.si). Skrajni rok za postavitev vprašanj v zvezi z razpisom je 10 dni pred rokom za oddajo prijav do 10. ure. Koncendent bo podal pojasnila navezujoča se na zastavljena vprašanja najkasneje 6 dni pred rokom za oddajo prijav, ki bodo objavljena na portalu javnih naročil. Podana pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo ali postopkom postanejo sestavni del razpisne dokumentacije.
Mestna občina Kranj

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti