Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2013 z dne 12. 4. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2013 z dne 12. 4. 2013

Kazalo

Št. 33/13 Ob-2229/13 , Stran 1218
Št. 33/13 Ob-2229/13
Na podlagi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. 7. 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami, Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu, Uredbe Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. 12. 2006 o uporabi 87. in 88. člena Pogodbe pri pomoči »de minimis« (OJ L 379/2006) z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Uredba 1998/2006/ES), Uredbe o posredovanju podatkov in poročanju o dodeljenih državnih pomočeh in pomočeh po pravilu »de minimis« (Uradni list RS, št. 61/04 in 22/07), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10, 79/10 in 4/13), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo in 110/11 – ZDIU12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2013 in 2014 (Uradni list RS, št. 104/12), Proračuna Republike Slovenije za leto 2013 (Uradni list RS, št. 104/12), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 (potrjen s strani Evropske Komisije z dne 21. 11. 2007, št. potrditve CCI 2007 SI 051 PO 001), Priglašene sheme pomoči po pravilu »de minimis« »Spodbujanje zaposlovanja in storitve za trg dela«, št. priglasitve M003-5022860-2010, M003-5022860-2010/I z dne 23. 3. 2011 z vsemi spremembami, Sporazuma o prenosu nalog organa upravljanja na posredniško telo ter o pooblastilu za izvajanje nalog administrativne kontrole po 13. členu Uredbe 1828/2006/ES in priprave zahtevkov za povračilo neposrednemu proračunskemu uporabniku v vlogi predlagatelja finančnega načrta in upravičenca, št. 5440-3/2010/8 z dne 18. 2. 2013, Odločbe št. OP RČV/1/2/08-0-MDDSZ organa upravljanja o dodelitvi sredstev za program »Vseživljenjska karierna orientacija za delodajalce in zaposlene« z dne 22. 9. 2011 z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Odločba OU) in Pogodbe št.: 2611-11-038108 o sofinanciranju operacije »Vseživljenjska karierna orientacija za delodajalce in zaposlene« z dne 26. 9. 2011 z vsemi aneksi, Javni sklad Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije (v nadaljevanju: sklad) objavlja
javni razpis
za sofinanciranje vseživljenjske karierne orientacije za delodajalce in zaposlene 2013
1. Namen in cilji javnega razpisa Namen javnega razpisa je omogočiti karierno orientacijo zaposlenim v podjetjih s krepitvijo služb za razvoj kadrov v podjetjih ali s pomočjo mreže zunanjih izvajalcev vseživljenjske karierne orientacije (v nadaljevanju: VKO) ter na ta način zagotoviti zaposlenim večjo dostopnost do tovrstnih storitev in kakovost razvoja njihovih karier. S sistematičnim in načrtovanim pristopom razvoja zaposlenih skozi daljše obdobje se bo po eni strani omogočilo podjetjem, da bodo zaradi upoštevanja ciljev in interesov imela motivirano, zaposljivo in prilagodljivo delovno silo, po drugi strani pa pripomoglo k večji učinkovitosti in konkurenčnosti podjetij, saj je uspešnost podjetja odvisna predvsem od zaposlenih, njihovega znanja, usposobljenosti in motiviranosti. Cilji javnega razpisa so: – vzpostaviti oziroma prenoviti temeljni kadrovski proces razvoja kadrov pri delodajalcih in ga umestiti v poslovno strategijo podjetja; – zagotoviti usposobljenost ključnega kadra za izvajanje nalog, povezanih z razvojem človeških virov v podjetjih, in usposobljenost zaposlenih za obvladovanje veščin vodenja in načrtovanja karierne poti; – povečati motiviranost in prilagodljivost zaposlenih pri delodajalcih (z dvigom splošnih in generičnih kompetenc zaposlenih); – povečati mobilnost na trgu dela in zaposlitvene možnosti zaposlenih (ne le napredovanja navzgor, tudi razvoj novih smeri karier …); – zagotoviti informiranost ter obveščenost delodajalcev in njihovih zaposlenih o VKO ter hkrati povečati ozaveščenost delodajalcev o pomenu vlaganj v razvoj človeških virov; – povečati prilagodljivost ter konkurenčne prednosti podjetij. Ciljna skupina so podjetja, registrirana v Republiki Sloveniji, zlasti mikro, majhna in srednje velika podjetja, registrirana po Zakonu o gospodarskih družbah (v nadaljevanju: ZGD-1) (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 100/11 – Skl. US, 32/12 in 57/12) ali osebe, ki opravljajo dejavnost kot samostojni podjetniki ter njihovi zaposleni. 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov vseživljenjske karierne orientacije za delodajalce in zaposlene, kar predstavlja izvajanje operacije v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov Republike Slovenije za obdobje 2007–2013, 1. razvojne prioritete »Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti«; prednostne usmeritve 1.2. »Usposabljanje in izobraževanje za konkurenčnost in zaposljivost«. Upravičene aktivnosti, ki so predmet javnega razpisa: Vlagatelji lahko uveljavljajo sofinanciranje stroškov v okviru naslednjih sklopov, aktivnosti in njihovih podaktivnosti: Sklop A: Postavljanje temeljnega kadrovskega procesa razvoja kadrov: Aktivnost 1: Izdelava analize stanja in opredelitev potreb za celovit razvoj kadrov (seznanitev z instrumenti za razvoj kadrov ter priprava akcijskega načrta glede na potrebe): – opredelitev vizije podjetja, dolgoročnih ciljev in ključnih dejavnikov uspeha ter izdelava analize stanja (analiza obstoječih kompetenc zaposlenih in njihove uporabe pri delu) in priprava akcijskega načrta za razvoj kadrov. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje,(*1) svetovalno(*2) ali izvedbeno delo,(*3) namenjeno ključnemu(*4) kadru za izvajanje nalog, povezanih z razvojem kadrov. (*1) Za usposabljanje se v okviru vseh treh sklopov štejejo usposabljanje, izobraževanje, treningi ali delavnice. (*2) Kot svetovalno delo se po tem javnem razpisu štejejo vsa svetovanja, ki so izvedena na podlagi vsaj dveh delovnih sestankov osebno pri vlagatelju, od tega mora biti en sestanek uvodni. (*3) Kot izvedbeno delo se po tem javnem razpisu štejejo vse izvedbe aktivnosti, ki so izvedene na podlagi vsaj dveh delovnih sestankov osebno pri vlagatelju, od tega mora biti en sestanek uvodni. (*4) Ključni kadri so zaposleni v podjetju, odgovorni za izvajanje nalog, povezanih z razvojem kadrov. To so lahko menedžerji, linijski vodje, kadrovski strokovnjaki ter drugi zaposleni, kot npr. mentorji. Aktivnost 2: Vzpostavitev ali prenova temeljnega kadrovskega procesa razvoja kadrov (ohranjanje, motiviranje, razvoj zaposlenih): – vzpostavitev ali prenova kadrovske evidence; – uvedba ali prenova pravilnikov ter notranjih aktov podjetja; – sistemizacija delovnih mest; – izdelava modela kompetenc podjetja oziroma kompetenčnih profilov za posamezna delovna mesta in opredelitev kompetenčnih nivojev; – izdelava orodij za upravljanje in vrednotenje izvedbe dela (priprava vprašalnikov ter drugih orodij za izvajanje letnih in razvojnih razgovorov, strukturirani intervju in druga orodja za spremljanje kadrov). Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje in svetovanje, namenjeno ključnim kadrom, ali kot izvedbeno delo za vzpostavitev ali prenovo temeljnega kadrovskega procesa v podjetju. Sklop B: Usposabljanje delodajalcev in zagotavljanje storitev, ki se neposredno nanašajo na karierno orientacijo zaposlenih: Aktivnost 1: Ocenjevanje kompetenc zaposlenih ter usposabljanje ključnega kadra za izvajanje letnih in razvojnih razgovorov: – izvedba ocenjevanja zaposlenih in analiza ocen za ugotavljanje manjkajočih znanj (s testiranji in drugimi orodji, s pomočjo katerih se ugotavljajo osebnostne, intelektualne, verbalne sposobnosti, poklicni cilji in karierna sidra) za potrebe izdelave osebnih profilov zaposlenih; – usposabljanje ključnega kadra za izvajanje letnih in razvojnih razgovorov (z metodami, kot je na primer metoda 360 stopinj, analiza povratne informacije ...). Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje in svetovanje, namenjeno ključnim kadrom, ali kot izvedbeno delo za izvedbo ocenjevanj in testiranj zaposlenih. Aktivnost 2: Izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih: – profiliranje zaposlenih za ugotavljanje njihovih talentov, potencialov, preferenc in kompetenc s pomočjo testiranj in drugih orodij ter izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje ali svetovanje, namenjeno ključnim kadrom ali kot izvedbeno delo za profiliranje ter izdelavo načrta osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih. Aktivnost 3: Osebni in poslovni coaching: – izvajanje osebnega coachinga; – izvajanje skupinskega coachinga (namenjen za time v podjetju). Ta aktivnost se bo izvajala kot svetovalno in izvedbeno delo, namenjeno vsem zaposlenim. Sklop C: Usposabljanja na področju osebnega in kariernega razvoja zaposlenih: Aktivnost 1: Izvedba usposabljanj na področju osebnega in kariernega razvoja ter pridobivanja »mehkih« kompetenc zaposlenih: – izvedba usposabljanj na naslednjih področjih: motivacija, samomotivacija, veščine samoorganizacije oziroma osebne učinkovitosti, učinkovita komunikacija, reševanje konfliktov, situacijsko in ciljno vodenje, ustvarjalno mišljenje, timsko delo, motivacija za učenje, povečanje fleksibilnosti, upravljanje s stresom, upravljanje s časom; – izvedba usposabljanj za pridobitev veščin vodenja kariere oziroma kariernega razvoja zaposlenih. Ta aktivnost se bo izvajala kot usposabljanje, namenjeno vsem zaposlenim. Vlagatelji lahko glede na svoje stanje na področju razvoja kadrov oziroma skladno s svojimi potrebami kandidirajo za sofinanciranje stroškov za izvajanje aktivnosti ločeno po vsebinskih sklopih A, B ali C oziroma skupaj za vse sklope. Pri tem morajo upoštevati posebne pogoje, navedene v točki 3.2 tega javnega razpisa. Storitve lahko izvajajo izključno izvajalci vseživljenjske karierne orientacije (v nadaljevanju: izvajalci VKO) s seznama, ki je vzpostavljen na podlagi Javnega razpisa za izbor izvajalcev vseživljenjske karierne orientacije (Uradni list RS, št. 88/11). Seznam izvajalcev VKO je objavljen na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si in se sproti ažurira v skladu z roki, določenimi za oddajo vlog v Javnem razpisu za izbor izvajalcev vseživljenjske karierne orientacije. Sklad si pridržuje pravico, da presoja o ustreznosti vsebine izvedenih aktivnosti. V primeru ugotovitve neupravičenih stroškov pri izvedbi aktivnosti oziroma izvedbe aktivnosti, ki se posredno ne navezujejo na predmet javnega razpisa, sklad stroškov ne bo poravnal. Primeri neupravičenih aktivnosti, katerih stroškov sklad ne bo poravnal, so sledeči: Neupravičene aktivnosti za sklopa A in B so na primer: – pridobivanje, selekcija in izbor kandidatov; – »headhunting« (iskanje in motiviranje človeka za določeno delovno mesto); – svetovanje in izvajanje aktivnosti na delovnopravnem področju; – obračun plač in osebnih prejemkov; – posredovanje dela dijakom in študentom; – svetovanja na področju zdravstvenega varstva, varstva pri delu in socialne varnosti; – vzpostavljanje sistema internega prenosa znanja (usposabljanje mentorjev itd.); – razvoj in implementacija kadrovskih informacijskih sistemov ter s tem povezana usposabljanja zaposlenih itd. Neupravičene aktivnosti za sklop C so na primer: – usposabljanja, vezana na pridobitev delovno specifičnih kompetenc (npr. prodajne veščine, pospeševanje prodaje, reševanje reklamacij, obdelava materialov, računovodski standardi, poznavanje zakonov, projektni menedžment itd.); – jezikovni tečaji; – računalniški tečaji in vsa izobraževanja ali usposabljanja v povezavi z informacijsko tehnologijo; – nakup literature; – tečaji na temo pisanja življenjepisa; – usposabljanja s področja poslovne analitike in projektnega vodenja; – e-usposabljanja itd. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu 3.1. Splošni pogoji Na javnem razpisu lahko kandidirajo pravne ali fizične osebe, ki izpolnjujejo naslednje splošne pogoje: – so registrirane po ZGD-1 oziroma opravljajo dejavnost kot samostojni podjetniki in so vpisane v Poslovni register Slovenije in so podjetja, ki: – ne poslujejo v sektorjih ribištva in ribogojstva, premogovništva, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, predelave in trženja kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi, če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg ali če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce; – niso v težavah po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (Uradni list RS, št. 44/07 – uradno prečiščeno besedilo in 51/11); – ne poslujejo kot sobodajalci in osebe, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo, ter njihovi zaposleni; – so registrirane za opravljanje svoje dejavnosti v Republiki Sloveniji vsaj dve leti pred rokom za oddajo vloge na ta javni razpis, kar je razvidno iz uradne evidence AJPES; – niso bili izbrani v okviru Javnega razpisa za sofinanciranje vseživljenjske karierne orientacije za delodajalce in zaposlene, ki je bil objavljen v Uradni list RS, št. 12/12 dne 17. 2. 2012, pri čemer se izključijo tudi tisti vlagatelji, kateri po izdanem sklepu o izbiri v okviru navedenega javnega razpisa niso pristopili k podpisu pogodbe in hkrati tisti podpisniki pogodb, kateri so naknadno od le te odstopili; – z zaprošenimi sredstvi ne bodo presegle dovoljenega zneska za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis«; – niso v stečajnem postopku, postopku prenehanja dejavnosti, postopku prisilne poravnave ali likvidacijskem postopku; – imajo poravnane vse davke, prispevke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo vloge na javni razpis; – jim po uveljavitvi sprememb in dopolnitev Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (v nadaljevanju: ZPDZC-C) (Uradni list RS, št. 57/12), torej od 28. 7. 2012 dalje, ni bila pravnomočno izrečena globa za prekršek po Zakonu o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (Uradni list RS, št. 12/07 – uradno prečiščeno besedilo, 29/10 in 57/12)(*5); (*5) Dne 28. 7. 2012 je stopil v veljavo ZPDZC-C, ki z novo določbo pravne osebe in podjetnike, ki jim je bila pravnomočno izrečena globa za prekršek po ZPDZC, za obdobje dveh let izključuje iz upravičenosti do javnih sredstev, dodeljenih na podlagi javnega razpisa ali javnega povabila, namenjenega programom zaposlovanja in usposabljanja, ki predstavljajo državno pomoč ali pomoč po pravilu »de minimis«. Pri ugotavljanju izpolnjevanja tega pogoja se torej upoštevajo pravnomočne odločbe od 28. 7. 2012 dalje oziroma tiste odločbe, ki so postale pravnomočne po tem datumu in od pravnomočnosti le teh še nista potekli dve leti. – imajo ustrezno poslovno in finančno sposobnost, vključno s sposobnostjo vnaprejšnjega financiranja projekta, ter razpolagajo z ustreznimi tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta; – niso kršile določil o nenamenski porabi sredstev iz naslova prejetih sredstev Evropskega socialnega sklada ali drugih javnih sredstev; – odgovorna oseba oziroma zakoniti zastopnik ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ (Uradni list RS, št. 95/04 – uradno prečiščeno besedilo) in v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije – KZ-1 (Uradni list RS, št. 55/08(66/08 popr.) in 39/09); – za projekt, za katerega podajajo vlogo, niso prejele pomoči iz drugih javnih virov (prepoved dvojnega financiranja). 3.2. Posebni pogoji Poleg zgoraj naštetih splošnih pogojev morajo vlagatelji izpolnjevati tudi naslednje posebne pogoje: – imajo na dan oddaje vloge najmanj 5 zaposlenih;(*6) (*6) Kot zaposlena se po tem javnem razpisu šteje vsaka oseba, ki ima z vlagateljem sklenjeno pogodbo o zaposlitvi. To so tudi osebe, ki so na porodniški odsotnosti ali bolniški odsotnosti, ki traja več kot 30 dni. Kot zaposlena se šteje tudi oseba, ki ima z vlagateljem sklenjeno pogodbo o poslovodenju in ni zaposlena pri drugem delodajalcu, ter oseba, ki opravlja dejavnost kot samostojni podjetnik in ni zaposlena pri drugem delodajalcu. – vlogo oddajo vsaj za dva sklopa, pri čemer morajo nameniti najmanj 30% zaprošenih sredstev za aktivnosti sklopa C (Usposabljanja na področju osebnega in kariernega razvoja zaposlenih); – vlagatelji, ki imajo od 5 do vključno 10 zaposlenih, lahko oddajo vlogo samo za aktivnosti sklopa B (Usposabljanje delodajalcev in zagotavljanje storitev, ki se neposredno nanašajo na karierno orientacijo zaposlenih) in sklopa C (Usposabljanja na področju osebnega in kariernega razvoja zaposlenih). Izpolnjevanje pogojev bodo vlagatelji potrdili z Izjavo vlagatelja o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega razpisa (del obrazca Vloga za projekt v razpisni dokumentaciji). Vlagatelji s podpisom izjave skladu dovoljujejo, da v uradnih evidencah državnih organov in nosilcev javnih pooblastil preveri izpolnjevanje pogojev za sodelovanje na tem javnem razpisu. Izpolnjevanje posebnega pogoja prve alineje točke 3.2 tega javnega razpisa vlagatelji potrjujejo tudi z obvezno prilogo k Vlogi za projekt: obrazec REK-1 za zadnji mesec izplačanih plač pred oddajo vloge. V primeru, da se podatki na obrazcu REK-1 ne ujemajo z dejanskim stanjem, vlagatelji k vlogi poleg obrazca REK-1 priložijo tudi pojasnilo. Z namenom pospešitve postopka izbora sklad predlaga, da vlagatelji od pristojnega davčnega urada pridobijo potrdilo o poravnanih davkih, prispevkih in drugih obveznih dajatvah, zapadlih do vključno zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo njihove vloge na javni razpis. Sklad v tem primeru ne bo izvedel dodatnega preverjanja izpolnjevanja pogoja poravnanih obveznosti, razen v primerih suma nepravilnosti. V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev vlagatelja, lahko sklad zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. Ne glede na zgoraj navedeno, pa do sredstev po tem javnem razpisu, skladno s pravili za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis«, niso upravičeni vlagatelji oziroma njihovi projektni partnerji iz dejavnosti, opredeljenih v 1. členu Uredbe 1998/2006/ES. To so pravne osebe iz sektorjev ribištva in ribogojstva, premogovništva, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, predelave in trženja kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti (pod pogoji, določenimi v točki (i) in (ii) točke (c) 1. člena Uredbe 1998/2006/ES), izvozne dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo in podjetja v težavah (tj. podjetja, ki so v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah) ter kadar gre za pomoči, pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega blaga, ali za pomoči za nabavo vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo cestne prevoze blaga za najem ali plačilo. V nadaljnji postopek ocenjevanja vlog se bodo uvrstili vlagatelji, ki bodo izpolnjevali zgoraj navedene splošne in posebne pogoje. 4. Obvezna dokumentacija vloge Formalno popolna vloga je žigosan in s strani odgovorne osebe vlagatelja podpisan prijavni obrazec Vloga za projekt z vsemi obveznimi prilogami. Vloga za projekt vsebuje: – podatke o vlagatelju; – seznam odobrenih oziroma zaprošenih sredstev po pravilu »de minimis«; – seznam dodeljenih sredstev v okviru javnih razpisov oziroma javnih povabil Javnega sklada RS za razvoj kadrov in štipendije; – podatke o projektu; – izjavo vlagatelja o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega razpisa; – označbo ovojnice. Obvezne priloge k vlogi so naslednje: – kopija obrazca REK-1 (obračun davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za zadnji mesec izplačanih plač pred oddajo vloge); – v primeru, da se podatki na obrazcu REK-1 zaradi daljših bolniških ali porodniških odsotnosti in zaposlitev po pogodbah o poslovodenju ne ujemajo z dejanskim številom zaposlenih, morajo vlagatelji poleg obrazca priložiti tudi ustrezno pojasnilo, zakaj prihaja do odstopanj; – kopija izkaza poslovnega izida in bilance stanja za zadnji dve poslovni leti vlagatelja pred rokom za oddajo vlog na ta javni razpis; – kopija pogodbe o dodelitvi kadrovske štipendije oziroma kopija napotnice ali pogodbe o opravljanju praktičnega dela dijaka ali študenta ali kopija pogodbe o zaposlitvi pripravnika. Dokazila so obvezna samo v primeru, če je vlagatelj izpolnil točko 4.7 obrazca Vloga za projekt. Prijavni obrazec (Vloga za projekt) je objavljen na spletni strani sklada, www.sklad-kadri.si. Vlagatelj mora prijavni obrazec izpolniti elektronsko neposredno na spletni strani sklada. Pri izpolnjevanju mora vlagatelj slediti sprotnim navodilom v obrazcu. Izpolnjen obrazec je treba na sklad poslati v tiskani obliki, hkrati pa ga poslati tudi elektronsko na naslov: vloga.vko@sklad-kadri.si, na način, kot je določen v obrazcu. Če vlagatelj vloge ne pošlje elektronsko neposredno preko spleta, mora vlogi, ki jo odda v papirni obliki, priložiti obrazec tudi na podatkovnem nosilcu (CD-ROM ali USB-ključ). 5. Merila za izbor Komisija bo formalno popolne ter pravočasno prispele vloge ocenila na podlagi naslednjih meril: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! (*7) Dodeljena sredstva vlagatelja so sredstva, ki so mu bila dodeljena s sklepom/odločbo oziroma obvestilom o izboru. V primeru javnih razpisov Kompetenčni centri za razvoj kadrov 2010–2013 in Kompetenčni centri za razvoj kadrov 2012–2015 se po tem javnem razpisu šteje, da so bila sredstva dodeljena vsem partnerjem vključenim v partnerstvo. Podrobnejša razčlenitev meril je določena v točki 5 razpisne dokumentacije. Vloge bodo rangirane po številu doseženih točk glede na velikost podjetja. V rangiranje se bodo uvrstile le vloge mikro podjetij, ki bodo dosegle najmanj 40 točk, vloge majhnih podjetij, ki bodo dosegle najmanj 35 točk, ter vloge srednje velikih in velikih podjetij, ki bodo dosegle najmanj 30 točk. Če se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega sofinanciranja projektov presega razpoložljiva sredstva po posamezni skupini podjetij glede na velikost podjetja, se o uvrstitvi na seznam izbranih vlog odloči glede na število točk. V primeru, da bo več vlog doseglo enako število točk in ne bo dovolj razpoložljivih sredstev, se izmed teh prednostno izberejo vloge, ki bodo dosegle večje število točk, do razdelitve vseh razpoložljivih sredstev, po merilu: Merilo 4.2: Dodeljena sredstva v okviru drugih javnih razpisov oziroma javnih povabil sklada. V primeru, da bo število točk pri posameznih vlagateljih tudi po izvedbi zgornjih ocenjevalnih postopkov enako, imajo pri izboru vlog prednost vlagatelji, ki bodo v aktivnosti VKO vključili večje število zaposlenih. Sklad bo podatek o številu zaposlenih, vključenih v aktivnosti VKO, pridobil v Vlogi za projekt vlagatelja (točka 4.9, stolpec (b)). V primeru, da bo število točk pri posameznih vlagateljih tudi po izvedbi zgornjih ocenjevalnih in razvrstitvenih postopkov še vedno enako, bo sklad o izbiri vlog odločil z žrebom, katerega postopek bo objavljen na spletni strani sklada vsaj en dan pred izvedbo. V primeru, da sredstva ostanejo nerazporejena, da vlagatelj odstopi od podpisa pogodbe ali če se pogodba ne sklene v predpisanem roku, lahko sklad izbere naslednjo vlogo, ki je glede na doseženo število točk upravičena do sofinanciranja. 6. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis 6.1 Skupna razpoložljiva višina sredstev: Skupna okvirna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev, ki je na voljo za obdobje od 2013 do 2015, znaša 2.550.000,00 EUR. Razpisana sredstva so zagotovljena v okviru proračuna Republike Slovenije – namenska sredstva kohezijske politike (javni izdatki). Namenska sredstva EU predstavljajo 85% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 15% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. 6.2 Omejitev višine razpisanih sredstev glede na velikost vlagatelja: Od skupne razpoložljive višine sredstev bo 330.000,00 EUR namenjenih za vlagatelje iz skupine mikro podjetij, 960.000,00 EUR za vlagatelje iz skupine majhnih podjetij ter 1.260.000,00 EUR za vlagatelje iz skupine srednje velikih in velikih podjetij. V primeru, da v določeni skupini podjetij ostanejo nedodeljena sredstva, se le-ta razporedijo v drugo skupino, kjer sredstev primanjkuje. Sredstva se bodo prerazporedila po naslednjem vrstnem redu: mikro podjetjem, majhnim podjetjem ter srednje velikim in velikim podjetjem. Sklad bo preverjal velikost vlagateljev v skladu s kriteriji 55. in 56. člena ZGD-1. Podatki o velikosti vlagatelja so javno dostopni v evidenci AJPES (www.ajpes.si). Vlagatelji bodo po kriterijih 55. in 56. člena ZGD-1 razvrščeni v skupino mikro, majhnih, srednjih ali velikih podjetij. Pri razvrščanju v skupino morajo vlagatelji izpolnjevati dva kriterija v okviru posamezne velikosti. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! (*8) V vsakem primeru so velike družbe tudi banke, zavarovalnice, borza vrednostnih papirjev in družbe, ki morajo po 56. členu ZGD-1 pripraviti konsolidirano letno poročilo. Vlagatelji se v skladu z merili iz tabele razvrščajo med mikro, majhna, srednja in velika podjetja na podlagi podatkov dveh zaporednih poslovnih let na bilančni presečni dan bilance stanja. Za vlagatelje, ki se po zgornjih merilih razvrščajo v skupino mikro podjetij, znaša maksimalna višina zaprošenih sredstev 6.000,00 EUR, za vlagatelje, ki se razvrščajo v skupino majhnih podjetij, 18.000,00 EUR, za vlagatelje, ki se razvrščajo v skupino srednje velikih in velikih podjetij, znaša maksimalna višina zaprošenih sredstev 27.000,00 EUR. Vlagatelji so glede na vrsto aktivnosti, ki jih bodo izvajali za svoje zaposlene, upravičeni do maksimalnih zneskov, ki so navedeni v tabeli »Maksimalna višina upravičenih sredstev po aktivnostih«. Tabela se nahaja v točki 9 javnega razpisa. Dodelitev sredstev vlagateljem je omejena s pravili pomoči »de minimis«, ki so navedena v točki 8 tega javnega razpisa. 7. Pristojnosti, odgovornosti in naloge vlagateljev, izbranih na javnem razpisu Na podlagi izdanega sklepa o izboru mora vlagatelj: – izvajati projekt s skrbnostjo dobrega gospodarja; – dodeljena sredstva uporabiti strogo namensko in izključno za izvajanje upravičenih aktivnosti; – izvesti aktivnosti VKO v skladu z vlogo oziroma sklad obvestiti o odstopanjih od potrjenega projekta; – v projekt vključiti samo svoje zaposlene, kar vključuje tudi delodajalca v primeru samostojnega podjetnika, če ta ni zaposlen pri drugem delodajalcu; – skladu, v skladu z Navodili o izvajanju projektov za izbrane delodajalce, napovedati vsa usposabljanja vsaj 3 delovne dni vnaprej; – v primeru svetovalnega ali izvedbenega dela skladu, v skladu z Navodili o izvajanju projektov za izbrane delodajalce, vsaj 2 delovna dneva vnaprej napovedati vsaj dva obvezna delovna sestanka, ki bosta izvedena osebno pri vlagatelju, pri čemer mora biti en sestanek uvodni; – napovedane aktivnosti izvesti v skladu z napovedjo; – v primeru odpovedi ali sprememb pri izvedbi aktivnosti o tem obvestiti sklad pred začetkom napovedane izvedbe; – skladno z Navodili Organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 in Navodili o izvajanju projektov za izbrane delodajalce izvajati naloge informiranja in obveščanja javnosti o projektu; – voditi ločen knjigovodski sistem oziroma zagotoviti ustrezno revizijsko sled za izvajanje projekta; – izbirati izvajalce VKO za izvedbo storitev s seznama izvajalcev VKO ter določiti medsebojne pravice in obveznosti s pogodbo; – svoje zaposlene seznaniti z izvajanjem projekta VKO v podjetju; – pripravljati finančna in vsebinska poročila v obliki, ki jo bo z navodili predpisal sklad, ter na njegovo zahtevo pripraviti izredna poročila s predpisano vsebino in rokom izdelave; – zagotavljati, da se vsi dokumenti, ki so za to potrebni, hranijo v skladu z 90. členom Uredbe 1083/2006/ES ter Zakonom o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih (Uradni list RS, št. 30/06); – v primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev, nespoštovanja pogodbenih določil ali dvojnega financiranja projekta s strani drugih javnih virov vrniti vsa prejeta sredstva skupaj s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od datuma nakazila do datuma vračila sredstev; – spremljati porabo sredstev po shemi »de minimis« in o tem poročati skladu ter v primeru prekoračitve dovoljenega zneska pomoči po pravilu »de minimis« prejeta sredstva v celoti vrniti skupaj s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od datuma nakazila do datuma vračila sredstev. Ostale pristojnosti, odgovornosti in naloge vlagateljev, ki bodo izbrani na javnem razpisu, so natančneje določene v pogodbi o sofinanciranju, katere osnutek se nahaja v Prilogi 2 razpisne dokumentacije. 8. Shema »de minimis« Za vlagatelje, ki bodo izbrani na osnovi javnega razpisa, bodo upravičeni stroški predstavljali pomoč po pravilu »de minimis« na podlagi priglašene sheme »Spodbujanje zaposlovanja in storitve za trg dela«, št. priglasitve: M003-5022860-2010, M003-5022860-2010/I z dne 23. 3. 2011 z vsemi spremembami. Za pomoči, dodeljene po pravilu »de minimis«, velja: – da se pomoč dodeljuje v skladu z Uredbo 1998/2006/ES; – da pomoči, dodeljene podjetjem, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, ne bodo namenjene za nabavo vozil za cestni prevoz tovora (če je iz pravne podlage razvidno, da pomoč ne bo namenjena za nakup vozil, tega ni treba navesti); – intenzivnost pomoči: da skupna vrednost pomoči, dodeljena istemu podjetju na podlagi pravila »de minimis«, ne bo presegla 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči (v primeru podjetij, ki delujejo v cestnoprometnem sektorju, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR); – do pomoči »de minimis« niso upravičena podjetja iz sektorjev: a. ribištva in ribogojstva, b. premogovništva, c. primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, d. predelave in trženja kmetijskih proizvodov s seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih: – i. če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg; – ii. če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce; e. podjetja v težavah; – da pomoč ne bo namenjena izvozu oziroma z izvozom povezani dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo; – da pomoči ne bodo pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega; – kumulacija: če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti drugih državnih pomoči. 9. Omejitev sredstev po aktivnostih Vlagatelji so glede na vrsto aktivnosti, ki jih bodo izvajali za svoje zaposlene, upravičeni do sledečih maksimalnih zneskov (vse navedene cene so v EUR/aktivnost brez DDV). Tabela: Maksimalna višina upravičenih sredstev po aktivnostih Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 9.1 Pojasnila k tabeli Maksimalna višina upravičenih sredstev po aktivnostih Sklop A: Maksimalno upravičeni zneski so pri sklopu A določeni za posamezno aktivnost, ne glede na število opravljenih storitev znotraj posamezne aktivnosti. Na primer: Vlagatelj, ki je razvrščen v skupino mikro podjetij, je ne glede na število prenovljenih pravilnikov in notranjih aktov za to aktivnost upravičen do največ 800,00 EUR. Sklop B: Maksimalno upravičeni zneski so pri sklopu B določeni za posamezno aktivnost ne glede na število opravljenih storitev znotraj posamezne aktivnosti, razen v primeru coachinga. Na primer: Vlagatelj, ki je razvrščen v skupino majhnih podjetij, za ocenjevanje zaposlenih in analizo ocen za ugotavljanje manjkajočih znanj dobi največ 1.000,00 EUR. S temi sredstvi izbere izvajalca, da usposobi enega ali več zaposlenih pri vlagatelju, ki bodo izvedli ocenjevanja ostalih zaposlenih, lahko pa izbran izvajalec izvede ocenjevanje zaposlenih in pripravi analizo ocen za ugotavljanje manjkajočih znanj. Izvajanje osebnega coachinga: Vlagatelj, ki je razvrščen v skupino mikro podjetij, lahko uveljavlja največ 1 osebni coaching, vlagatelj iz skupine majhnih podjetij največ 2, vlagatelj iz skupine srednje velikih in velikih podjetij pa lahko uveljavlja največ 3 osebne coachinge. Za vsak izvedeni osebni coaching vlagatelj prejme največ 1.000,00 EUR. Izvajanje skupinskega coachinga: Vlagatelj, ki je razvrščen v skupino mikro ali skupino majhnih podjetij, lahko uveljavlja največ 1 skupinski coaching, vlagatelj iz skupine srednje velikih in velikih podjetij pa lahko uveljavlja največ 2 skupinska coachinga. Za vsak izvedeni skupinski coaching vlagatelj prejme največ 2.500,00 EUR. Sklop C: Izvedba usposabljanja na področju osebnega in kariernega razvoja zaposlenih: Cena 900,00 EUR je predvidena za usposabljanje, ki traja vsaj 6 polnih ur in na katerem sodeluje vsaj 12 udeležencev iz podjetja ter ga izvede izbrani izvajalec. Po predhodnem dogovoru s skladom, se lahko usposabljanje izvede tudi za manjše število udeležencev in z manjšim številom ur. V nasprotnem primeru si sklad pridržuje pravico, da presodi o upravičenosti stroška in ga v primeru manjšega števila udeležencev ali izvedenih ur ustrezno zniža. Vlagatelj lahko pri izbranem izvajalcu naroči eno ali več usposabljanj. Za vsako izvedeno usposabljanje prejme največ 900,00 EUR. Udeležba zaposlenega na usposabljanju, ki ga razpiše in organizira izvajalec VKO in je praviloma organizirano izven podjetja ter se nanaša na osebni in karierni razvoj zaposlenih: Vlagatelj za vsakega zaposlenega, ki se udeleži usposabljanja, prejme največ 150,00 EUR. Število udeležb ni omejeno, usposabljanje pa mora trajati vsaj 6 polnih ur. Posamezni zaposleni se lahko udeleži več usposabljanj. Po predhodnem dogovoru s skladom, se lahko usposabljanje izvede tudi z manjšim številom ur. V nasprotnem primeru si sklad pridržuje pravico, da presodi o upravičenosti stroška in ga v primeru manjšega števila izvedenih ur ustrezno zniža. 10. Obdobje za porabo sredstev in obdobje upravičenosti stroškov Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2013, 2014 in 2015. Obdobje upravičenosti stroškov po tem javnem razpisu je od datuma izdaje sklepa o izboru do najkasneje 30. 4. 2015. Do sofinanciranja so upravičeni tisti stroški, ki bodo nastali (storitev opravljena, račun izdan) v obdobju upravičenosti stroškov in bodo plačani najkasneje do 20. 5. 2015. Šteje se, da strošek nastane z dnem izdaje računa. Ko izbrani vlagatelj račun plača, nastane izdatek. 10.1 Upravičeni stroški in dokazila Upravičen je strošek storitve VKO (to so storitve usposabljanja kadrov in kadrovske storitve, kot npr. izvedba ocenjevanj, testiranj, izdelava analiz, izdelava načrtov osebnega in poklicnega razvoja zaposlenih, svetovanje ipd.), ki je predmet javnega razpisa in se nanaša na izvajanje aktivnosti VKO za delodajalce in zaposlene, določene v sklopih A, B in C. Podrobneje so aktivnosti opredeljene in pojasnjene v točki 2, višina upravičenih sredstev po aktivnostih pa v točki 9 tega javnega razpisa. Stroški in izdatki so upravičeni, če: – so s projektom neposredno povezani, so potrebni za njegovo izvajanje in so v skladu s cilji projekta ter predmetom javnega razpisa; – so dejansko nastali za storitve, ki so bile izvedene, in je izbrani vlagatelj skladu dostavil dokazilo o njihovem plačilu; – so prepoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja; – so nastali in so plačani v obdobju upravičenosti; – temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah; – so izkazani v skladu z veljavnimi pravili Skupnosti in nacionalnimi predpisi. Dokazila za uveljavljanje sofinanciranja upravičenega stroška in izdatka so fotokopije: – pogodb o opravljanju storitev; – dokazil o opravljeni storitvi (npr. poročila o opravljenem delu in druga dokazila o izvedeni storitvi); – računov; – dokazil o plačilu računov (bančni izpis TRR ipd.). Sklad si pridržuje pravico zahtevati tudi druga dokazila, na podlagi katerih lahko ugotavlja upravičenost stroškov in izdatkov. Neupravičeni stroški so tisti stroški, ki niso neposredno povezani z upravičenimi aktivnostmi projekta ali presegajo maksimalne zneske, navedene v točki 9 tega javnega razpisa. Morebitne neupravičene stroške krijejo vlagatelji sami. Strošek davka na dodano vrednost v okviru projekta ni upravičen strošek in ga krije vlagatelj sam. 11. Roki za poročanje Izbrani vlagatelji poročajo v skladu z Navodili o izvajanju projektov za izbrane delodajalce, ki so objavljena na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si. V okviru rokov za poročanje izbrani vlagatelji poročajo o aktivnostih, ki so bile izvedene skladno z napovedjo v vlogi za projekt. Rok za predložitev zadnjega zahtevka za sofinanciranje s strani vlagatelja je najkasneje 10 dni po končanem obdobju upravičenosti izdatkov oziroma najkasneje do 30. 5. 2015. 12. Informiranje in obveščanje javnosti: izbrani vlagatelji morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju projekta izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in skladno z Navodili Organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljena na spletni strani: www.eu-skladi.si. 13. Hranjenje dokumentacije: izbrani vlagatelji so dolžni hraniti dokumentacijo v zvezi s projektom vsaj še deset let po zaključku projekta. Dokumentacija mora biti shranjena na način, da je mogoče zagotavljati ustrezno revizijsko sled. Obenem morajo izbrani vlagatelji skladu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom, vključenim v izvajanje, upravljanje, nadzor ali revizijo javnega razpisa operativnega programa ter njihovim pooblaščencem zagotoviti dostop do celotne dokumentacije v zvezi s projektom, in sicer tudi po izpolnitvi pogodbenih obveznosti oziroma po poteku pogodbe o izvedbi projekta. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: javni razpis je oblikovan tako, da je zagotovljena enakost med spoloma in nediskriminacija za vse, katerih vključenost v aktivnosti VKO je sofinancirana s sredstvi predmetnega razpisa, in med potencialnimi vlagatelji v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti, 16. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 ter 6. členom Uredbe (ES) št. 1081/2006, vključno z uredbami s področja izvajanja strukturnih skladov in kohezijskega sklada, in sicer glede možnosti prijave, izbora (dostopa) in na vseh stopnjah izvajanja. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo (kot npr. Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo), ZGD-1) v povezavi s 37. členom Uredbe 1828/2006/ES. Vlagatelji naj zaupne podatke iz vlog ali podatke, ki so poslovna skrivnost, posebej označijo kot zaupne ali kot poslovno skrivnost, in sicer s klavzulo »Zaupno ali Poslovna skrivnost« in podpisom osebe, ki je podpisnik vloge. Če bo tako označen le določen podatek v vlogi, mora biti ta del podčrtan z rdečo barvo, v isti vrstici ob desnem robu pa oznaka »Zaupno ali Poslovna skrivnost«. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezni podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Podatke, navedene v vlogi, ki niso zaupni ali ki niso del poslovne skrivnosti, lahko posredniško telo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize. Vlagatelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o operaciji in prejemniku pomoči v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. 16. Prepoved dvojnega financiranja: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, vlagatelj ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih javnih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo sklad, posredniško telo ali katerikoli drug nadzorni organ ugotovil, da je vlagatelj prejel sredstva za stroške programa tudi iz drugih javnih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil sklad, lahko sklad odstopi od pogodbe o sofinanciranju, vlagatelj pa bo dolžan skladu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonitimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev. 17. Prepoved navajanja lažnih podatkov Vse informacije, navedene v vlogi, s katero se vlagatelj prijavlja na javni razpis, morajo biti resnične in morajo ustrezati dejanskemu stanju. Tudi vsaka kopija priloženega dokumenta mora biti resnična kopija originalnega dokumenta. Vsako navajanje neresničnih podatkov v predloženi vlogi je po pravu Republike Slovenije kaznivo dejanje, v primeru morebitno sklenjene pogodbe o sofinanciranju pa lahko osnova za prekinitev le-te. Prav tako je razlog prekinitve pogodbe o sofinanciranju lahko tudi ugotovitev navedbe neresničnih podatkov za doseganje točk po merilih ter podpis lažne izjave o izpolnjevanju pogojev. Če se izkaže, da je vlagatelj posredoval lažne, napačne ali netočne podatke v zvezi z izvajanjem aktivnosti po pogodbi o sofinanciranju ali zamolčal podatke, ki bi kakorkoli vplivali na oceno njegove vloge, je to lahko razlog za prekinitev pogodbe o sofinanciranju. Vlagatelju se lahko (če je vlagatelj pravna oseba pa tudi odgovornim osebam v tej družbi) onemogoči sodelovanje na javnih razpisih sklada za obdobje 5 let. V primeru, da je prejel sredstva, mora le-ta vrniti v realni vrednosti skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do vračila. 18. Rok za oddajo ter način predložitve vloge Rok za oddajo vlog je 17. 5. 2013. Za pravočasno oddano se šteje vloga, ki je v navedenem roku prejeta na naslov: Javni sklad Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana. Če je vloga poslana priporočeno po pošti, se za dan prejema šteje dan oddaje na pošto. Če vloga ni poslana priporočeno, se za dan prejema šteje dan, ko sklad prejme vlogo. Vloge se lahko vložijo tudi osebno v glavni pisarni sklada. Vloga mora biti v celoti izpolnjena in oddana na obrazcih, ki se nahajajo na spletni strani sklada, ter mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v točki 4 tega javnega razpisa. Prijavni obrazec (Vloga za projekt) je objavljen na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si. Vlagatelj mora prijavni obrazec izpolniti elektronsko neposredno na spletni strani sklada. Pri izpolnjevanju mora vlagatelj slediti sprotnim navodilom v obrazcu. Izpolnjen obrazec je treba poslati na sklad v tiskani obliki, hkrati pa ga je treba poslati tudi elektronsko na naslov: vloga.vko@sklad-kadri.si, na način, kot je določen v obrazcu. Če vlagatelj vloge ne pošlje elektronsko neposredno preko spleta, mora vlogi, ki jo odda v papirni obliki, priložiti obrazec tudi na podatkovnem nosilcu (CD-ROM ali USB-ključ). Vloga mora biti poslana v zaprti ovojnici, označena z nazivom vlagatelja ter vidno oznako: »NE ODPIRAJ – vloga za Javni razpis za sofinanciranje VKO za delodajalce in zaposlene 2013« (glej točko 6 obrazca: Vloga za projekt). Vloge, ki ne bodo predložene v roku ali ne bodo ustrezno označene, bodo s sklepom zavržene. Sklad ne prevzema odgovornosti za vloge, poslane po pošti (poškodovana ali odprta ovojnica ipd.). 19. Odpiranje vlog in obveščanje vlagateljev o rezultatih javnega razpisa Odpiranje vlog bo potekalo 22. 5. 2013, v prostorih Javnega sklada Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana. Za odpiranje vlog je zadolžena komisija za pripravo in izvedbo javnega razpisa (v nadaljevanju: komisija), imenovana s strani odgovorne osebe sklada. Odpiranje prejetih vlog je praviloma javno. Ne glede na prejšnji stavek, lahko komisija odloči, da odpiranje ne bo javno, če bo število prejetih vlog veliko. O tej odločitvi se vlagatelje obvesti en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene in pravilno označene ovojnice z vlogami, in sicer po vrstnem redu, v katerem bodo prispele na sklad. Pri odpiranju vlog bo komisija ugotavljala formalno popolnost vlog, skladno s točko 4 tega javnega razpisa. Za formalno nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje prijavnega obrazca Vloga za projekt z obveznimi prilogami, podatkov, zahtevanih v besedilu javnega razpisa in razpisni dokumentaciji, ter CD-ROM-a ali USB-ključa v primeru, da vloga ni poslana tudi elektronsko. Če vlagatelj posluje z žigom, je le-ta obvezen podatek na obrazcih in prilogah. Če z njim ne posluje, na mesta, določena za žig, navede: »Ne poslujemo z žigom«. Prav tako je obvezen podpis odgovornih oseb povsod, kjer je to predvideno. V nasprotnem primeru bo vloga nepopolna in bo prijavitelj pozvan k dopolnitvi. Vlagatelja, katerega vloga bo formalno nepopolna, bo komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi vloge. Poziv za dopolnitev vloge bo posredovan po navadni pošti na naslov vlagatelja, navedenega v prijavnem obrazcu. V primeru poziva za dopolnitev vloge mora biti ovojnica dopolnitve označena z nazivom vlagatelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge za Javni razpis za sofinanciranje VKO za delodajalce in zaposlene 2013«. Vloge, ki ne bodo dopolnjene v roku ali katerih dopolnitve ne bodo ustrezno označene, bodo s sklepom zavržene. Vlagatelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati: – višine zaprošenih sredstev; – dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge; – elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno rangiranje vlagateljeve vloge glede na preostale vloge, ki jih bo sklad prejel v okviru tega javnega razpisa. Vlagatelj sme le ob pisnem soglasju sklada popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati. Vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili skladno s pozivom za dopolnitev, bo komisija dodatno presodila, kot sledi: – če bo neustrezna dopolnitev vloge pomenila, da je vloga kljub dopolnitvi formalno nepopolna in posledično vloge ni možno uvrstiti v postopek ocenjevanja, bo takšna vloga zavržena; – če bo vlagatelj v vlogi spreminjal višino zaprošenih sredstev, bo vloga uvrščena v postopek ocenjevanja, pri čemer bo upoštevana prvotna višina zaprošenih sredstev; – če bo vlagatelj v vlogi spreminjal del vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali elemente vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vlagateljeve vloge glede na preostale vloge, bo vloga uvrščena v postopek ocenjevanja, pri čemer te dopolnitve ne bodo upoštevane. Sklad si pridržuje pravico, da vlagatelja pozove tudi k dodatnim pojasnilom o navedenih aktivnostih znotraj sklopov in višini zaprošenih sredstev v Vlogi za projekt. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način, določen v pozivu, bo komisija od vlagatelja zahtevala prilagoditev vloge oziroma bo ustrezno zmanjšala višino sredstev za predviden strošek storitev. Vloge, za katere bo komisija ugotovila, da izpolnjujejo vse splošne in posebne pogoje javnega razpisa, bo ocenila v skladu z merili, navedenimi v točki 5 tega javnega razpisa. Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog. O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije s sklepom odločil direktor sklada oziroma oseba, ki je od njega pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev. Z izbranimi vlagatelji bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju projektov. V primeru, da se vlagatelj v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu pogodbe nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. 20. Pravno varstvo Zoper odločitev sklada o vlogi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer pisno neposredno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je treba priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji. Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta z izbranimi vlagatelji. 21. Informacije v zvezi z razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si ter v fizični obliki v glavni pisarni Javnega sklada Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendiranje, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, vsak delovni dan v času uradnih ur. Vlagatelji lahko dobijo dodatne informacije pri Katji Jeraj na tel. 01/434-10-93 ali preko elektronskega naslova: vko@sklad-kadri.si najkasneje štiri dni pred potekom roka za oddajo vlog. Odgovori na pogosta vprašanja vlagateljev bodo objavljeni na spletni strani sklada: www.sklad-kadri.si najkasneje v treh delovnih dneh od prejetja vprašanja.
Javni sklad Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti