Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2013 z dne 29. 3. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2013 z dne 29. 3. 2013

Kazalo

983. Odlok o proračunu Občine Kanal ob Soči za leto 2013, stran 3344.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 27/08 – Odl. US, 76/08, 79/09, 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo in 110/11 – ZDIU12) in 16. člena Statuta Občine Kanal ob Soči (Uradne objave Primorskih novic, št. 41/03 in 17/06, Uradni list RS, št. 70/07 in 51/08) je Občinski svet Občine Kanal ob Soči na 23. redni seji dne 21. 3. 2013 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kanal ob Soči za leto 2013
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Kanal ob Soči za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------
    A.   BILANCA PRIHODKOV IN          v EUR
         ODHODKOV
-------------------------------------------------
         Skupina/Podskupina kontov   Proračun
                                        2013
-------------------------------------------------
    I.   SKUPAJ PRIHODKI             7.335.525
         (70+71+72+73+74)
         TEKOČI PRIHODKI (70+71)     5.985.975
    70   DAVČNI PRIHODKI             4.724.425
         700 Davki na dohodek in
         dobiček                     3.985.413
         703 Davki na premoženje       653.462
         704 Domači davki na blago in
         storitve                       85.550
    71   NEDAVČNI PRIHODKI           1.261.550
         710 Udeležba na dobičku in  1.095.050
         dohodki od premoženja
         711 Takse in pristojbine        1.000
         712 Denarne kazni               3.500
         713 Prihodki od prodaje
         blaga in storitev              40.000
         714 Drugi nedavčni prihodki   122.000
    72   KAPITALSKI PRIHODKI            53.294
         720 Prihodki od prodaje
         osnovnih sredstev              38.000
         722 Prihodki od prodaje
         zemljišč in nematerialnega
         premoženja                     15.294
    74   TRANSFERNI PRIHODKI         1.296.256
         740 Transferni prihodki iz
         drugih javnofinančnih
         institucij                    410.873
         741 Prejeta sredstva iz drž.
         proračuna iz sredstev         885.383
         proračuna EU
    II.  SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)8.021.106
    40   TEKOČI ODHODKI              2.064.762
         400 Plače in drugi izdatki
         zaposlenim                    431.314
         401 Prispevki delodajalcev
         za socialno varnost            70.068
         402 Izdatki za blago in
         storitev                    1.561.180
         403 Plačila domačih obresti     2.200
    41   TEKOČI TRANSFERI            2.720.137
         410 Subvencije                 30.145
         411 Transferi posameznikom
         in gospodinjstvom             632.941
         412 Transferi neprofitnim
         organizacijam in ustanovam    595.368
         413 Drugi tekoči domači
         transferi                   1.461.683
    42   INVESTICIJSKI ODHODKI       2.981.948
         420 Nakup in gradnja
         osnovnih sredstev           2.981.948
    43   INVESTICIJSKI TRANSFERI       254.259
         431 Investicijski transferi
         pravnim in fiz. osebam, ki
         niso pror. upor.               97.178
         432 Investicijski transferi
         proračunskim uporabnikom      157.081
    III. PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ
         (I.–II.) (PRORAČUNSKI
         PRESEŽEK/PRIMANJKLJAJ)        685.581
-------------------------------------------------
    B.   RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN
         NALOŽB
-------------------------------------------------
    IV.  PREJETA VRAČILA DANIH
         POSOJIL IN PRODAJA
         KAPITALSKIH DELEŽEV
         (750+751+752)                       0
    V.   DANA POSOJILA IN POVEČANJE
         KAPITALSKIH DELEŽEV
         (440+441+442+443)              25.000
    VI.  PREJETA MINUS DANA POSOJILA
         IN SPREMEMBE KAPITALSKIH
         DELEŽEV (IV.–V.)              -25.000
-------------------------------------------------
    C.   RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------
    VII. ZADOLŽEVANJE (500)            482.543
    50   ZADOLŽEVANJE                  482.543
         500 Domače zadolževanje       482.543
    VIII.ODPLAČILO DOLGA (550)           4.650
    55   ODPLAČILO DOLGA                 4.650
         550 Odplačilo domačega dolga    4.650
    IX.  POVEČANJE/ZMANJŠANJE
         SREDSTEV NA RAČUNIH
         (I.+IV.+VII.–II.–V.–VIII.)   -232.688
    X.   NETO ZADOLŽEVANJE (VII.–
         VIII.)                        477.893
    XI.  NETO FINANCIRANJE (VI.+X.–
         IX.)                          685.581
    XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
         PRET. LETA NA DAN 31. 12.     232.688
-------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske uporabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na krajevno običajen način na sedežu občine in na sedežih krajevnih skupnosti v občini.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki krajevnih skupnosti,
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom,
– priključne takse, ki se uporabljajo namensko za zamenjavo vodomerov,
– pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest,
– koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo.
5.
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi praviloma v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan oziroma predsednik sveta krajevne skupnosti za finančne načrte krajevnih skupnosti.
Župan poroča občinskemu svetu o izvrševanju veljavnega proračuna za leto 2013 v mesecu juliju in z zaključnim računom po izteku proračunskega obdobja.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega porabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in transfere ne sme presegati pravice obsega 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
– v letu 2014 50 % navedenih pravic porabe,
– v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot za 20 % mora predhodno potrditi občinski svet.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunska rezerva se ne oblikuje.
O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZFJ do višine 50 % odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
V primerih, ko stroški sanacije ali obrambe pred posamezno nesrečo presežejo 50 % razpoložljivih sredstev, odloča o njihovi uporabi občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
9. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZFJ, lahko župan dolžniku do višine 400 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 načrtuje zadolžiti do višine 477.893 EUR.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
(začasno financiranje v letu 2014)
V obdobju začasnega financiranja Občine Kanal ob Soči v letu 2014, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 9000-0003/2013-9
Kanal ob Soči, dne 21. marca 2013
Župan
Občine Kanal
Andrej Maffi l.r.

AAA Zlata odličnost