Uradni list

Številka 102
Uradni list RS, št. 102/2012 z dne 21. 12. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 102/2012 z dne 21. 12. 2012

Kazalo

3919. Odlok o proračunu Občine Straža za leto 2013, stran 10879.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - UPB2, 76/08, 100/08 - odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 - ZJU, 127/06 - ZJZP, 14/07 - ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 15. in 97. člena Statuta Občine Straža (Uradni list RS, št. 7/07 in 27/08) je Občinski svet Občine Straža na 18. seji dne 13. 12. 2012 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Straža za leto 2013
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Straža za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                     v EUR
-------------------------------------------------------------
      Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto       Proračun
                                                    leta 2013
-------------------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)              5.603.309
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                       2.971.927
70    DAVČNI PRIHODKI                               2.395.699
      700 Davki na dohodek in dobiček               2.072.084
      703 Davki na premoženje                         270.531
      704 Domači davki na blago in storitve            53.084
71    NEDAVČNI PRIHODKI                               576.228
      710 Udeležba na dobičku in dohodki od
      premoženja                                      278.248
      711 Takse in pristojbine                          4.000
      712 Globe in druge denarne kazni                  7.000
      713 Prihodki od prodaje blaga in storitev           500
      714 Drugi nedavčni prihodki                     286.480
72    KAPITALSKI PRIHODKI                             399.358
      722 Prihodki od prodaje zemljišč in
      neopredm. dolgo. sredstev                       399.358
73    PREJETE DONACIJE                                  3.500
      730 Prejete donacije iz domačih virov             3.500
74    TRANSFERNI PRIHODKI                           2.228.524
      740 Transferni prihodki iz drugih
      javnofinančnih institucij                       176.723
      741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna
      iz sredstev proračuna Evropske unije          2.051.801
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                  6.765.947
40    TEKOČI ODHODKI                                  840.665
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim           245.682
      401 Prispevki delodajalcev za socialno
      varnost                                          42.110
      402 Izdatki za blago in storitve                427.873
      403 Plačila domačih obresti                           0
      409 Rezerve                                     125.000
41    TEKOČI TRANSFERI                              1.296.614
      410 Subvencije                                  185.421
      411 Transferi posameznikom in
      gospodinjstvom                                  650.053
      412 Transferi neprofitnim organizacijam in
      ustanovam                                       167.714
      413 Drugi tekoči domači transferi               293.426
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                         4.469.194
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev        4.469.194
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                         159.474
      431 Investicijski transferi pravnim in
      fizičnim osebam, ki niso proračunski
      uporabniki                                      143.181
      432 Investicijski transferi proračunskim
      uporabnikom                                      16.293
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI
      PRIMANJKLJAJ)                                -1.162.638
-------------------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA
      KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)               108.000
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                   108.000
      751 Prodaja kapitalskih deležev                 108.000
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV (440+441+442+443)                         7.500
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV                                           7.500
      441 Povečanje kapitalskih deležev in
      finančnih naložb                                  7.500
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
      KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)                    100.500
-------------------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                              507.931
50    ZADOLŽEVANJE                                    507.931
      500 Domače zadolževanje                         507.931
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                                 0
55    ODPLAČILA DOLGA                                       0
      550 Odplačila domačega dolga                          0
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH
      (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                     -554.207
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                  507.931
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)        1.162.638
XII.  STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
      PRETEKLEGA LETA                                 554.207
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Straža.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi prihodki od občanov, ki se namenijo za namene, za katere se pobirajo.
Pravice porabe na proračunski postavki, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(sredstva iz naslova vračila vlaganj v javno telekomunikacijsko omrežje)
Sredstev iz naslova vračila vlaganj v javno telekomunikacijsko omrežje, ki jih je Občina Straža pridobila iz tega naslova in ki je ostala po delitvi sredstev občanom, so ostala nerazdeljena v višini 134.712,96 EUR in se delijo še po naslednjih vaseh za določene gradnje:
1. Loke (11.484,68 EUR) - ureditev govejakov
2. Potok (55.923,40 EUR) - kanalizacija
3. Prapreče (34.923,76 EUR) - kanalizacija
4. Zalog (16.027,02) - vodovod, izdelava dokumentacije za obvoznico
5. Podgora (16.354,10) - vodovod.
6. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan lahko prerazporedi sredstva proračuna, če nastanejo zato utemeljeni razlogi oziroma če se na določenih postavkah izkažejo prihranki, na drugih pa nastane potreba po dodatnih sredstvih ali če to narekuje dinamika izvajanja investicij in realizacija investicij.
Župan Občine Straža je pooblaščen, da brez soglasja občinskega sveta prerazporeja sredstva znotraj posameznega glavnega programa, da prerazporeja sredstva med glavnimi programi do višine 20 % in da prerazporedi sredstva iz posameznega področja porabe v drugo področje porabe proračuna do višine 20 % posameznega področja.
Proračunska sredstva se lahko prosto prerazporejajo med podkonti v okviru iste proračunske postavke. Na posamezni proračunski postavki se lahko odpirajo novi podkonti.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji.
7. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v načrtu razvojnih programov.
8. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan kot predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov.
Vso investicijsko dokumentacijo za projekte vključene v načrt razvojnih programov sprejema župan.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
Novi projekti se lahko kot evidenčni projekti uvrstijo v načrt razvojnih programov tekočega leta samo na podlagi odločitve župana.
9. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF. Občina bo v letu 2013 vplačevala v dva sklada, in sicer:
Sklad za štipendiranje v višini 5.000 EUR in
Sklad za dozidavo in rekonstrukcijo OŠ s telovadnico v višini 100.000 EUR.
Proračunska rezerva se v letu 2013 oblikuje v višini 5.000,00 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
10. člen
(upravljanje s sredstvi)
S prostimi denarnimi sredstvi na računih upravlja župan. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje ob upoštevanju načela varnosti, likvidnosti in donosnosti naložbe.
Občinska uprava lahko zahteva, da mu posredni uporabniki občinskega proračuna, pred deponiranjem prostih denarnih sredstev pri bankah ponudijo denarna sredstva, če je to treba zaradi likvidnosti sredstev oziroma za izvrševanje občinskega proračuna.
11. člen
(nakup nepremičnin)
Nakup nepremičnin se izvaja na podlagi Letnega načrta pridobivanja in razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine.
12. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2013 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 7.500,00 EUR.
Župan lahko na prošnjo dolžnika ob primernem zavarovanju in obrestovanju odloži plačilo, dovoli obročno plačilo dolga dolžnika ali spremeni predvideno dinamiko plačila dolga, če se s tem bistveno izboljšajo možnosti za plačilo dolga dolžnika.
Župan lahko zahteva takojšne plačilo celotnega dolga, katerega plačilo je odloženo, če eden izmed obrokov ni pravočasno plačan.
V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
13. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Občina se bo v letu 2013 zadolžila v višini 507.931,00 EUR.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnega zavoda katerega ustanoviteljica je Občina Straža, v letu 2013 ne sme preseči skupne višine glavnic 100.000,00 EUR.
14. člen
(obseg zadolževanja javnega zavoda)
Posredni uporabnik občinskega proračuna, javni zavod katerega ustanoviteljica je občina se lahko v letu 2013 zadolži do skupne višine 100.000,00 EUR.
15. člen
(likvidnostno posojilo)
Če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila do višine 200.000,00 EUR, kar pa mora biti odplačano do konca proračunskega leta.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
(začasno financiranje v letu 2013)
V obdobju začasnega financiranja Občine Straža v letu 2013, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
17. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 41000-4/2012-18
Straža, dne 13. decembra 2012
Župan
Občine Straža
Alojz Knafelj l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti