Uradni list

Številka 74
Uradni list RS, št. 74/2012 z dne 1. 10. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 74/2012 z dne 1. 10. 2012

Kazalo

2848. Akt o določitvi uporabnine za uporabo javne železniške infrastrukture Republike Slovenije, stran 7422.

Na podlagi tretjega odstavka 15.d člena in druge alineje tretjega odstavka 21. člena Zakona o železniškem prometu (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo) ter druge točke prvega odstavka 6. člena Sklepa o ustanovitvi Javne agencije za železniški promet Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 30/03, 59/03, 54/07, 76/08, 37/10 in 67/11) Javna agencija za železniški promet Republike Slovenije izdaja
A K T
o določitvi uporabnine za uporabo javne železniške infrastrukture Republike Slovenije
1. člen
S tem aktom se določa uporabnina za uporabo javne železniške infrastrukture Republike Slovenije, ki jo uporabljajo prosilci/prevozniki za izvajanje prevoznih storitev v železniškem prometu. Uporabnina je namenjena kritju dela stroškov vzdrževanja infrastrukture, ki jih izkazuje upravljavec infrastrukture.
2. člen
Uporabnina se zaračunava za vsako dodeljeno vlakovno pot z uporabo sledeče formule:
Vrednosti vhodnih elementov:
– Ponderji proge (Pi):
+------------+-----+------+-------+-------+------+-------+------+
|KATEGORIJA  | R1  |  R2  |   R3  |  R4   |  G1  |   G2  |  G3  |
|PROGE (i)   |     |      |       |       |      |       |      |
+------------+-----+------+-------+-------+------+-------+------+
|PONDER (Pi) |0,411| 0,587| 0,542 | 0,531 | 0,788| 1,104 | 1,000|
+------------+-----+------+-------+-------+------+-------+------+
– Cena za vlakovni kilometer (Cvlkm) znaša 1,00 €.
Cena ne vključuje davka na dodano vrednost.
– Faktor klasifikacije vlečnih vozil (Fvv):
+-------------------------------------------+------------------+
|– kategorija A                             |0,95              |
+-------------------------------------------+------------------+
|– kategorija B                             |1,00              |
+-------------------------------------------+------------------+
|– kategorija C                             |1,05              |
+-------------------------------------------+------------------+
Tabele:
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|Serija        |   Masa (t)   |  Ekvivalent  |  Kategorija  |
|              |              |     (Ki)     |              |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 342        |      81      |    0,844     |      B       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 363        |     115      |    1,000     |      C       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 541        |      87      |    0,864     |      B       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 732        |      44      |    0,773     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 642        |      64      |    0,801     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 643        |      66      |    0,805     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 644        |      90      |    0,875     |      B       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 661        |     108      |    0,959     |      C       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 664        |     113      |    0,988     |      C       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|ÖBB 1216      |      87      |    0,864     |      B       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|ÖBB 2016      |      80      |    0,841     |      B       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+

+--------------+--------------+--------------+--------------+
|Serija        |   Masa (t)   |  Ekvivalent  |  Kategorija  |
|              |              |     (Ki)     |              |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 310        |     164      |    0,868     |      B       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 311        |     214      |    1,000     |      C       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 312-000    |      88      |    0,777     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 312-100    |     114      |    0,796     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 711        |      97      |    0,782     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 713        |      70      |    0,768     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
|SŽ 813        |      76      |    0,771     |      A       |
+--------------+--------------+--------------+--------------+
– Dodatki in odbitki glede na vrsto prometa (Cvp):
+------------------------------------------------+-------------+
|tovorni vlaki do 1.000 ton                      |    0,72     |
+------------------------------------------------+-------------+
|tovorni vlaki od 1.001 do 1.500 ton             |    1,00     |
+------------------------------------------------+-------------+
|tovorni vlaki od 1.501 do 1.750 ton             |    1,24     |
+------------------------------------------------+-------------+
|tovorni vlaki od 1.751 ton do 2.000 ton         |    1,55     |
+------------------------------------------------+-------------+
|tovorni vlaki nad 2.000 ton                     |    1,86     |
+------------------------------------------------+-------------+
|tovorni vlaki (nabiralni, krožni in             |    0,33     |
|industrijski vlaki)                             |             |
+------------------------------------------------+-------------+
|potniški vlaki z nagibno tehniko                |    0,83     |
+------------------------------------------------+-------------+
|potniški vlaki v klasični sestavi               |    0,61     |
|(lokomotiva+vagoni)                             |             |
+------------------------------------------------+-------------+
|motorne potniške garniture                      |    0,60     |
+------------------------------------------------+-------------+
|avtovlak skozi Bohinjski predor                 |    0,30     |
+------------------------------------------------+-------------+
|ostali avtovlaki                                |    0,42     |
+------------------------------------------------+-------------+
|vlaki, namenjeni vzdrževanju JŽI (načrtovano    |    0,00     |
|vzdrževanje, vzdrževanje zaradi naravnih        |             |
|nesreč, izrednih dogodkov in višje sile)        |             |
+------------------------------------------------+-------------+
|vlaki, namenjeni vzdrževanju JŽI (nenačrtovano  |    0,30     |
|vzdrževanje)                                    |             |
+------------------------------------------------+-------------+
|lokomotivski vlaki (prazne motorne garniture,   |    0,70     |
|vlečna vozila, ki vozijo sama)                  |             |
+------------------------------------------------+-------------+
|prazni tovorni vlaki (manj od 100 ton neto)     |    0,72     |
+------------------------------------------------+-------------+
|prazni potniški vlaki v klasični sestavi        |    0,72     |
+------------------------------------------------+-------------+
|muzejski vlak                                   |    0,42     |
+------------------------------------------------+-------------+
|ostali vlaki                                    |    0,72     |
+------------------------------------------------+-------------+
3. člen
Z dnem uveljavitve tega akta preneha veljati Akt o določitvi uporabnine za uporabo javne železniške infrastrukture Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 17/11).
4. člen
Ta akt začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-359/2012
Maribor, dne 28. avgusta 2012
EVA 2012-2430-0171
Predsednik sveta
Javne agencije za železniški promet
Republike Slovenije
dr. Klavdij Logožar l.r.

AAA Zlata odličnost