Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2011 z dne 25. 2. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2011 z dne 25. 2. 2011

Kazalo

Ob-1692/11 , Stran 386
Ob-1692/11
Obvestilo o naročilu dobav
Naslov naročila: Pretovorna postaja na zbirnem centru Bočka Lokacija – Metlika, Slovenija
Javni razpis se objavlja na podlagi: – Uredbe Komisije (ES, Euratom) št. 2342/2002 z dne 23. december 2002 o določitvi podrobnih pravil za izvajanje Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 o finančni uredbi, ki se uporablja za splošni proračun Evropskih skupnosti – Practical Guide to Contract procedures for EU external actions, november 2010 (pripravljen s strani Evropske komisije), poglavje 4, točka 4.4. I. Osnovni podatki: 1. Referenčna številka dokumenta: KOM-MET/OP-5/2011. 2. Postopek: Lokalni odprti postopek. 3. Program: IPA SI-HR 2007-2013. 4. Financiranje: Pogodba o sofinanciranju SI-HR-1-2-019. 5. Naročnik: Komunala Metlika d.o.o., Cesta XV. brigade 4, 8330 Metlika, ident. št. za DDV: SI38241528, matična številka: 5157064. II. Specifikacije naročila 6. Opis naročila Pretovorna postaja na Zbirnem centru Bočka, Metlika: stacionarna stiskalnica, platforma za menjavo kontejnerjev, kontejnerji za odvoz odpadkov, vsipni jašek, sortirna mesta, vse zmontirano in v delovanju. 7. Število in naslovi sklopov Naročilo se ne deli na sklope. III. Pogoji za sodelovanje 8. Upravičenost in pravila o poreklu Sodelovanje na javnem razpisu je odprto za vse pravne osebe [ki sodelujejo posamezno ali v skupini (konzorciju) ponudnikov], ustanovljene v državi članici Evropske unije ali v državi ali na ozemlju regij, ki so urejene in/ali upravičene s specifičnimi instrumenti, ki se uporabljajo za program, v okviru katerega je naročilo financirano (glej točko 22 spodaj). Vse blago, dobavljeno v okviru tega naročila, mora izvirati iz ene ali več teh držav. Sodelovanje je odprto tudi za mednarodne organizacije. Sodelovanje fizičnih oseb je neposredno urejeno s specifičnimi instrumenti, ki se uporabljajo za program, v okviru katerega je naročilo financirano. 9. Razlogi za izključitev Ponudniki morajo predložiti podpisano izjavo, vključeno v razpisni obrazec za naročilo blaga, da niso v nobeni izmed situacij, navedenih v točki 2.3.3 Praktičnega priročnika za postopke naročil za zunanje ukrepe EU. 10. Število ponudb Ponudniki lahko oddajo le eno ponudbo na sklop. Ponudbe za dele sklopa ne bodo upoštevane. Ponudnik lahko v svoji ponudbi navede, da bo ponudil popust, če bo njegova ponudba sprejeta za več kot en sklop. Ponudniki poleg ponudbe za blago, zahtevano v razpisni dokumentaciji, ne smejo oddati dodatne ponudbe za variantno rešitev. 11. Jamstvo za veljavnost ponudbe Ob predložitvi ponudbe morajo ponudniki podati jamstvo za veljavnost ponudbe v višini 2.500 € (vrednost se določi v razponu 1%–2% proračuna, ki je na voljo za naročilo; če je potrebno, se določi za sklope). Navedeno jamstvo bo neuspešnim ponudnikom vrnjeno ob zaključku postopka javnega naročila, uspešnemu(-im) ponudniku(-om) pa, ko pogodbo podpišejo vse stranke. To jamstvo bo uporabljeno, če ponudnik ne bo izpolnil vseh obveznosti, določenih v ponudbi. 12. Jamstvo za dobro izvedbo Izbrani ponudnik bo moral ob podpisu pogodbe zagotoviti jamstvo za dobro izvedbo v višini 10% vrednosti naročila. Navedeno jamstvo je treba skupaj s podpisano pogodbo zagotoviti najkasneje 30 dni po tem, ko ponudnik od naročnika prejme podpisano pogodbo. Če izbrani ponudnik v navedenem obdobju omenjenega jamstva ne zagotovi, bo pogodba nična in se bo lahko sestavila nova pogodba, ki bo poslana ponudniku, ki je oddal naslednjo najnižjo, skladno ponudbo. 13. Informativno srečanje in/ali ogled lokacije Informativno srečanje in ogled lokacije bo potekalo v četrtek, 10. 3. 2011, ob 11. uri, na Zbirnem centru Bočka. 14. Veljavnost ponudbe Ponudbe morajo veljati 90 dni po roku za oddajo ponudb, to je do 6. 7. 2011. 15. Obdobje izvajanja nalog (Določi se obdobje v dnevih, od podpisa pogodbe ali drugega datuma do začasnega prevzema). Začasni prevzem mora biti opravljen v 90 dneh od podpisa pogodbe, vendar najkasneje do 10. 8. 2011. IV. Merila za izbor in oddajo 16. Merila za izbor Uporabljena bodo naslednja merila za izbor ponudnikov. V primeru prijave konzorcija bodo navedena merila za izbor uporabljena za konzorcij v celoti: 1) Finančna sposobnost ponudnika (na podlagi točke 3 razpisnega obrazca za naročilo blaga). Če je ponudnik javni organ, je treba zagotoviti enakovredne podatke. Namen tega merila je preučiti, ali ponudnik (tj. konzorcij kot celota v primeru ponudbe konzorcija): – ne bo poslovno odvisen od naročnika, če bo javno naročilo oddano njemu; in – je finančno dovolj stabilen za izvedbo ponujenega naročila. Ponudnik mora izpolnjevati naslednje pogoje: – povprečni letni promet ponudnika za zadnja tri leta (2008, 2009, 2010) mora dosegati desetkratnik vrednosti ponujene naprave, – ponudnik ni imel blokiranih transakcijskih računov v zadnjih šestih mesecih, – ponudnik nima zapadlih obveznosti. 2) Poslovna (poklicna) sposobnost ponudnika (na podlagi točk 4 in 5 razpisnega obrazca za naročilo blaga) Namen tega merila je preučiti, ali ima ponudnik (tj. konzorcij kot celota v primeru ponudbe konzorcija) zadostno število sodelavcev in ustrezno strokovno znanje za izvedbo predlaganega naročila. Ponudnik mora izpolnjevati naslednje pogoje: – najmanj trije delavci z ustreznim strokovnem znanjem, ki je potrebno za to naročilo, zaposleni pri ponudniku in ki delajo za ponudnika na področjih, povezanih s tem naročilom. 3) Poslovna (tehnična) sposobnost ponudnika (na podlagi točk 5 in 6 razpisnega obrazca za naročilo blaga) Namen tega merila je preučiti, ali ponudnik (tj. konzorcij kot celota, če gre za ponudbo konzorcija) razpolaga z ustreznim strokovnim znanjem in izkušnjami za izvedbo ponujenega naročila. Ponudnik mora izpolnjevati naslednje pogoje: – ponudnik je v zadnjih treh letih (2008, 2009 in 2010) uspešno dobavil vsaj 3 celovite naprave podobnih karakteristik, namenov in vrednosti. Gospodarski subjekt se lahko, če je to primerno in za določeno naročilo, sklicujejo na zmogljivosti drugih podjetij, ne glede na pravno naravo povezav z njimi. Nekateri primeri bodo takšni, ko se morda naročniku ne bo zdelo primerno, če se v ponudbah sklicuje na večino zmogljivosti drugih subjektov ali ko se sklicuje na ključna merila. Če se v ponudbi sklicuje na druge subjekta, se mora naročniku dokazati, da bo imel na voljo vire, potrebne za izvedbo naročila, na primer s predložitvijo izjave navedenih podjetij, da mu bodo te vire dala na razpolago. Ta podjetja, na primer matično podjetje gospodarskega subjekta, morajo izpolnjevati ista merila upravičenosti, predvsem v zvezi z državljanstvom, kot gospodarski subjekt. Poleg tega je treba podatke za te tretje osebe, ki ustrezajo merilom za izbor, vključiti v ponudbo, kot poseben dokument. Dokaz o sposobnosti je prav tako treba priložiti, če ga zahteva naročnik. 17. Merila za oddajo Naročilo bo oddano ponudniku, ki bo ponudil najnižjo ceno in bo izpolnjeval ostale razpisne kriterije. V. Sodelovanje na razpisu 18. Kako pridobiti razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija je na voljo na naslednjem internetnem naslovu: http://www.komunala-metlika.si Razpisna dokumentacija je na voljo tudi pri naročniku. Ponudbe morajo biti oddane na standardnih razpisnih obrazcih za naročila blaga, ki so vključeni v razpisno dokumentacijo in katerih obliko ter navodila je treba natančno upoštevati. Ponudniki naj svoja vprašanja pošljejo v pisni obliki na e-naslov: komunala.metlika@siol.net, (z omembo referenčne številke dokumenta iz točke 1) najmanj 21 dni pred rokom za oddajo razpisnih vlog, ki je naveden v točki 19, to je do 17. 3. 2011. Naročnik mora odgovoriti na vsa vprašanja ponudnikov vsaj 11 dni pred rokom za oddajo ponudb. Morebitna pojasnila ali manjše spremembe k razpisni dokumentaciji bodo objavljene najpozneje 11 dni pred skrajnim rokom za oddajo ponudb, na spletni strani naročnika, http://www.komunala-metlika.si. 19. Skrajni rok za oddajo ponudb Skrajni rok za oddajo ponudb je 7. 4. 2011, do 12. ure, po lokalnem času naročnika. Ponudbe, prejete po navedenem roku, ne bodo upoštevane. Ponudbe morajo biti oddane na sedežu naročnika, Cesta XV. brigade 4, 8330 Metlika. 20. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo 7. 4. 2011, ob 13, uri, v prostorih naročnika, Cesta XV. brigade 4, 8330 Metlika. 21. Jezik postopka Celotno pisno komuniciranje v zvezi s tem razpisnim postopkom in pogodba morata biti v slovenščini. 22. Pravna podlaga Naročilo se bo financiralo v okviru: – Uredbe sveta (ES) št. 1085/2006 o vzpostavitvi Instrumenta za predpristopno pomoč, – Uredbe Komisije (EK) št. 718/2007 o izvajanju uredbe Sveta (ES) št.1085/2006, – Instrumenta za predpristopno pomoč Operativnega programa IPA SI-HR 2007-2013. Za izvedbo naročila se ne uporabljajo določila Zakona o javnem naročanju (ZJN-2), temveč le določila “Practical Guide to contract procedures for EC external actions”.
Komunala Metlika d.o.o.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti