Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2011 z dne 29. 12. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2011 z dne 29. 12. 2011

Kazalo

4929. Odlok o proračunu Občine Šmarješke Toplice za leto 2012, stran 14861.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 100/08 – odl. US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4) in 79. člena Statuta Občine Šmarješke Toplice (Uradni list RS, št. 21/07, 33/10) je Občinski svet Občine Šmarješke Toplice na 11. redni seji dne 27. 12. 2011 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Šmarješke Toplice za leto 2012
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Šmarješke Toplice za leto 2012 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
                                                      v eurih
-------------------------------------------------------------
A.     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------------------
       Skupina/Podskupina kontov/Konto               Proračun
                                                    leta 2012
-------------------------------------------------------------
I.     SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)             3.841.980
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                      2.674.898
70     DAVČNI PRIHODKI                              2.254.614
       700 Davki na dohodek in dobiček              1.959.298
       703 Davki na premoženje                        130.625
       704 Domači davki na blago in storitve          164.691
       706 Drugi davki                                      0
71     NEDAVČNI PRIHODKI                              420.284
       710 Udeležba na dobičku in dohodki od
       premoženja                                     214.424
       711 Takse in pristojbine                         2.530
       712 Globe in druge denarne kazni                 6.300
       713 Prihodki od prodaje blaga in storitev        1.500
       714 Drugi nedavčni prihodki                    195.530
72     KAPITALSKI PRIHODKI                            202.000
       722 Prihodki od prodaje zemljišč in
       neopredmetenih dolgoročnih sredstev            202.000
73     PREJETE DONACIJE                                 4.000
       730 Prejete donacije iz domačih virov            4.000
       74 TRANSFERNI PRIHODKI                         961.082
       740 Transferni prihodki iz drugih
       javnofinančnih institucij                      133.755
       741 Prejeta sredstva iz državnega
       proračuna iz sredstev proračuna EU             827.327
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                 4.312.994
40     TEKOČI ODHODKI                                 926.992
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim          204.528
       401 Prispevki delodajalcev za socialno
       varnost                                         32.127
       402 Izdatki za blago in storitve               669.337
       403 Plačila domačih obresti                      6.000
       409 Rezerve                                     15.000
41     TEKOČI TRANSFERI                             1.132.754
       410 Subvencije                                 211.074
       411 Transferi posameznikom in
       gospodinjstvom                                 672.770
       412 Transferi neprofitnim organizacijam in
       ustanovam                                       57.951
       413 Drugi tekoči domači transferi              190.959
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                        2.171.255
       420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev       2.171.255
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                         81.993
       431 Investicijski transferi pravnim in
       fizičnim osebam, ki niso PU                     55.680
       432 Investicijski transferi proračunskim
       uporabnikom                                     26.313
III.   PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ (I.-II.)             –471.014
-------------------------------------------------------------
B.     RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA
       KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)                    0
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                        0
       750 Prejeta vračila danih posojil
       751 Prodaja kapitalskih deležev
       752 Kupnine iz naslova privatizacije
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
       DELEŽEV (440+441+442+443)                            0
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
       DELEŽEV                                              0
       440 Dana posojila
       441 Povečanje kapitalskih deležev in
       finančnih naložb
       442 Poraba sredstev kupnin iz naslova
       privatizacije
       443 Povečanje namenskega premoženja v
       javnih skladih in drugih osebah javnega
       prava, ki imajo premoženje v svoji lasti
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
       KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)                         0
-------------------------------------------------------------
C.     RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
VII.   ZADOLŽEVANJE (500)                                   0
50     ZADOLŽEVANJE
       500 Domače zadolževanje
VIII.  ODPLAČILA DOLGA (550)                           28.299
55     ODPLAČILA DOLGA
       550 Odplačila domačega dolga
IX.    POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH
       (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                   – 499.313
X.     NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                 –28.299
XI.    NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)         471.014
-------------------------------------------------------------
       STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
       PRETEKLEGA LETA
       9009 Splošni sklad za drugo                    500.000
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Šmarješke Toplice.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest,
– prihodki od prodaje občinskega stvarnega premoženja,
– prihodki od komunalnih prispevkov,
– prihodki iz naslova požarne takse, ki se namenjajo za sofinanciranje nabave gasilske opreme,
– prejete donacije,
– prihodki iz naslova podeljenih koncesij,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov,
– turistična taksa,
– transferni prihodki države in drugih občin iz naslova sofinanciranja projektov.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med podprogrami v okviru glavnih programov odloča na predlog finančne službe neposrednega uporabnika župan. Pri tem skupno povečanje ali zmanjšanje posameznega podprograma ne sme presegati 30 % podprograma v sprejetem proračunu.
Finančna služba neposrednega uporabnika lahko samostojno in brez omejitev prerazporeja pravice porabe med podkonti v okviru proračunske postavke.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2012 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
– v letu 2013 50 % navedenih pravic porabe in
– v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so sredstva sklada proračunske rezerve, namenjena za pokrivanje stroškov ukrepov ter za pomoč prizadetim pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč (suša, potres, požar, poplave, ter druge naravne oziroma ekološke nesreče).
Proračunska rezerva se v letu 2012 oblikuje v višini 5.000 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2012 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 500 eurov.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2012 lahko zadolži do višine 0 eurov.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Šmarješke Toplice, v letu 2012 ne sme preseči skupne višine glavnic 0 eurov.
11. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna, in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2012 zadolžijo do skupne višine 0 eurov.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv lahko v letu 2012 izdajo poroštva do skupne višine glavnic 0 eurov.
12 člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko zadolži do višine 0 eurov.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2013)
V obdobju začasnega financiranja Občine Šmarješke Toplice v letu 2013, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0015/2011-26
Šmarjeta, dne 28. decembra 2011
Županja
Občine Šmarješke Toplice
mag. Bernardka Krnc l.r.