Uradni list

Številka 104
Uradni list RS, št. 104/2011 z dne 21. 12. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 104/2011 z dne 21. 12. 2011

Kazalo

4565. Odlok o proračunu Občine Ljubno za leto 2012, stran 14129.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 100/08 – odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 8. in 17. člena Statuta Občine Ljubno (Uradni list RS, št. 80/11 – UPB) je Občinski svet Občine Ljubno na 8. redni seji dne 8. 12. 2011 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Ljubno za leto 2012
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Ljubno za leto 2012 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni skupin kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------------------
      I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)        3.786.749
70    davčni prihodki                               2.102.583
      700 davki na dohodek in dobiček               1.981.220
      703 davki na premoženje                          52.263
      704 domači davki na blago in storitve            69.100
71    nedavčni prihodki                               251.648
      710 udeležba na dobičku in dohodki od
      premoženja                                      134.063
      711 takse in pristojbine                          1.300
      714 drugi nedavčni prihodki                     116.285
72    kapitalski prihodki                              12.993
      720 prihodki od prodaje zgradb in
      prostorov                                         2.993
      722 prihodki od prodaje zemljišč in
      neopredmetenih sredstev                          10.000
73    prejete donacije                                      0
74    transferni prihodki                           1.419.525
      740 transferni prihodki iz drugih
      javnofinančnih institucij                       414.565
      741 prejeta sredstva iz državnega
      proračuna in sredstev Proračuna Evropske
      unije                                         1.004.960
      II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)              3.964.685
40    tekoči odhodki                                1.005.688
      400 plače in drugi izdatki zaposlenim           206.176
      401 prispevki delodajalcev za socialno
      varnost                                          26.812
      402 izdatki za blago in storitve                706.897
      409 rezerve                                      65.803
41    tekoči transferi                              1.069.601
      410 subvecije                                    98.310
      411 transferi posameznikom in
      gospodinjstvom                                  631.126
      412 transferi nepridobitnim organizacijam
      in ustanovam                                    120.981
      413 drugi tekoči domači transferi               219.184
42    investicijski odhodki                         1.880.816
      420 nakup in gradnja osnovnih sredstev        1.880.816
43    investicijski transferi                           8.580
      431 investicijski transferi pravnim in
      fizičnim osebam, ki niso proračunski
      uporabniki                                        8.580
      III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ali PRIMANJKLJAJ
      (I.-II.)                                       –177.936
-------------------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
      IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN
      PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV                           0
75    prejeta vračila danih posojil                         0
      750 prejeta vračila danih posojil                     0
      V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV                                               0
44    dana posojila in povečanje kapitalskih
      deležev                                               0
      440 dana posojila in povečanje kapitalskih
      deležev                                               0
      VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
      SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. – V.)              0
-------------------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
      VII. ZADOLŽEVANJE                                     0
50    zadolževanje                                          0
      500 domače zadolževanje                               0
      VIII. ODPLAČILA DOLGA                                 0
55    odplačila dolga                                       0
      550 odplačila dolga                                   0
      IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA
      RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)             –177.936
      X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                     0
      XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)
-------------------------------------------------------------
      STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
      PRETEKLEGA LETA                                 177.936
-------------------------------------------------------------
      9009 splošni sklad za drugo                     177.936
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. členu ZFJ, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93), turistična taksa, taksa za obremenjevanje voda, taksa za obremenjevanje okolja – odlaganje odpadkov.
Proračunski uporabnik lahko prevzema in plačuje obveznosti do dejansko realiziranega priliva namenskih sredstev.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun za tekoče leto, za kar se poveča obseg sredstev v proračunu.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov proračuna.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe v okviru posameznih področjih proračunske porabe (v okviru dvomestnih področij proračunske porabe porabe od 01 do 23).
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna polletno in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2012 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 50 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2013 50 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 50 % navednih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 %, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz prehodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projetki se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Občinski proračunski sklad je podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZFJ.
Proračunska rezerva se v letu 2012 oblikuje v višini 48.803 €.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih in drugih nesreč, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče.
Župan lahko odloča o porabi sredstev rezerv, za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF, do višine 48.803 € in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
9. člen
(splošna proračunska rezervacija)
Oblikovana na podlagi 42. člena ZJF za leto 2012 v višini 15.000 €.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se lahko uporabijo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Župan lahko odloča o porabi sredstev splošne proračunske rezervacije do višine 15.000 € in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZFJ, lahko župan dolžniku do višine 125 € odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev)
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se Občina Ljubno za proračun leta 2012 lahko zadolži do višine določene z zakonom.
Obseg poroštev občine za izpopolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Ljubno, v letu 2012 ne sme preseči skupne višine glavnic 0 eurov.
12. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine se lahko v letu 2012 zadolžijo in izdajo poroštva drugim fizičnim osebam do skupne višine 0 eurov.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2012 zadolžijo do skupne višine 0 eurov in izdajo poroštva do skupne višine glavnic 0 eurov.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Ljubno v letu 2013, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem list Republike Slovenije, uporablja pa se za proračunsko leto 2012.
Št. 007-25/2011
Ljubno, dne 8. decembra 2011
Župan
Občine Ljubno
Franjo Naraločnik l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti