Uradni list

Številka 58
Uradni list RS, št. 58/2011 z dne 22. 7. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 58/2011 z dne 22. 7. 2011

Kazalo

2734. Odlok o rebalansu proračuna Občine Bloke za leto 2011, stran 8473.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99,124/00, 79/01, 30/02, 56/03 – ZJU in 110/02 – ZDT-B, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09 in 38/11 – ZUKN)) in Statuta Občine Bloke (Uradni list RS, št. 65/07, 54/10) je Občinski svet Občine Bloke na 6. redni seji dne 30. 6. 2011 sprejel
O D L O K
o rebalansu proračuna Občine Bloke za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Bloke za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV           |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |Skupina/Podskupina kontov/                 |        EUR|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |I. SKUPAJ PRIHODKI                         |  2.313.088|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                    |  1.526.138|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|70     |DAVČNI PRIHODKI                            |  1.389.904|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|700    |DAVEK NA DOHODEK IN DOBIČEK                |  1.227.467|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|703    |DAVKI NA PREMOŽENJE                        |    107.137|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|704    |DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE          |     55.300|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|71     |NEDAVČNI PRIHODKI                          |    136.234|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|710    |UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOH. OD PREM.       |     21.860|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|711    |UPRAVNE TAKSE IN PRISTOJBINE               |         50|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|712    |DENARNE KAZNI                              |        810|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|713    |PRIH. OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV         |     94.400|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|714    |DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI                    |     19.114|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|72     |KAPITALSKI PRIHODKI                        |     12.300|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|720    |PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDTEV       |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|722    |PRIHOD. OD PRODAJE ZEMLJ. IN NEMAT. PREM.  |     12.300|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|74     |TRANSFERNI PRIHODKI                        |    774.729|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|740    |TRANSF. PRIH. IZ DR. JAVNOFIN. INSTIT.     |    301.604|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|741    |PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ |    473.046|
|       |SREDSTEV PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE          |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |II. SKUPAJ ODHODKI                         |  2.511.457|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|40     |TEKOČI ODHODKI                             |    473.769|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|400    |PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM          |    127.060|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|401    |PRISP. DELODAJALCEV ZA SOC. VARNOST        |     19.550|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|402    |IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE               |    292.114|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|403    |PLAČILA OBRESTI OD KREDITOV                |         45|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|409    |SREDSTVA IZLOČENA V REZERVE                |     35.000|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|41     |TEKOČI TRANSFERI                           |    736.076|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|410    |SUBVENCIJE                                 |     60.000|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|411    |TRANSF. POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJS.        |    332.714|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|412    |TRANSF. NEPROFITNIM ORGAN. IN USTANOV.     |     50.790|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|413    |DRUGI DOMAČI TEKOČI TRANSFERI              |    292.572|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|42     |INVESTICIJSKI ODHODKI                      |  1.222.645|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|420    |NAKUP IN GRADNJA OSN. SREDSTEV             |  1.222.645|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|43     |INVESTICIJSKI TRANSFERI                    |     78.967|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|431    |INV. TRANSF. OSEBAM – NISO PRORAČ. UPOR.   |     78.967|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ALI PRIMANJKLJAJ |   –198.369|
|       |(I.-II.)                                   |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB      |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|75 IV  |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA   |        700|
|       |KAPITALSKIH DELEŽEV                        |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|750    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL              |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|751    |PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV                |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|752    |KUPNINE IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE           |        700|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|44 V.  |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH     |           |
|       |DELEŽEV                                    |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|440    |DANA POSOJILA                              |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|441    |POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV              |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN         |        700|
|       |SPREMEM. KAP. DELEŽ. (IV.-V.)              |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |VII. SKUPNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) SALDO  |   –197.669|
|       |PREJETIH IN DANIH POSOJIL (I.+IV.)-        |           |
|       |(II.+V.)                                   |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |C. RAČUN FINANCIRANJA                      |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|50     |ZADOLŽEVANJE                               |           |
|VIII   |                                           |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|500    |DOMAČE ZADOLŽEVANJE                        |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|55 IX  |ODPLAČILO DOLGA                            |        648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|550    |ODPLAČILO DOMAČEGA DOLGA                   |        648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |X. NETO ZADOLŽEVANJE (VIII.-IX.)           |       –648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |XI. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA     |   –198.317|
|       |RAČUNIH (III.+VI.+X)=(I.+IV.+VIII.)-       |           |
|       |(II.+V.+IX.)                               |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |PRENOS SREDSTEV NA RAČUNU                  |    596.475|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požari (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01);
– prihodki od turistične takse;
– prihodki iz naslova okoljska dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov;
– prihodki iz naslova okoljska dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda;
– prihodki iz naslova takse za vzdrževanje gozdnih cest;
– prejemki iz državnega proračuna in drugih virov za določene namene;
– prispevki občanov za izgradnjo komunalne infrastrukture.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun za tekoče leto.
4. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvi pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji.
Župan odloča o razporeditvi sredstev splošne rezervacije.
Župan odloča o dinamiki porabe sredstev za tekočo porabo in likvidnostnem zadolževanju do višine 5 % prihodkov zadnjega sprejetega proračuna.
5. člen
Proračunskim uporabnikom se sredstva tekočih transferov dodeljujejo mesečno oziroma v skladu s pogodbo. Če višina sredstev za posameznega proračunskega porabnika ne presega 5.000 €, se sredstva lahko dodelijo v enkratnem letnem znesku v skladu z likvidnostjo proračuna.
6. člen
Neposredni proračunski uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz 1. in 2. člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti za projekte, sofinancirane iz skladov EU.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 50 %, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se, zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Proračunski sklad je:
1. račun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 0,2 % skupno doseženih prihodkov tekočega proračunskega leta. Izločanje v rezerve preneha, ko višina skupno doseženih sredstev proračunske rezerve doseže 1,5 % vseh proračunskih sredstev.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 46. člena ZJF župan in o tem s pisnimi poročili obvesti občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2011 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do višine 1.500 €.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2011 zadolži v skladu z ZJF.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je Občina Bloke, v letu 2011 ne sme preseči z zakonom določenega zneska.
11. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna, katerih ustanoviteljica je občina, se lahko v letu 2011 zadolžijo samo s soglasjem ustanovitelja in soustanovitelja.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Bloke v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
Ta odlok začne veljati takoj. Objavi pa se v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0004/2011
Nova vas, dne 30. junija 2011
Župan
Občine Bloke
Jože Doles l.r.

AAA Zlata odličnost