Uradni list

Številka 79
Uradni list RS, št. 79/2010 z dne 8. 10. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 79/2010 z dne 8. 10. 2010

Kazalo

Št. 093-18/2010/4 Ob-6130/10 , Stran 2589
1. Naziv in sedež organa, ki razpisuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. 2. Namen in predmet javnega razpisa Javni razpis je namenjen sofinanciranju projektov za krepitev nevladnih organizacij in spodbujanje prostovoljstva. Ministrstvo za javno upravo bo izbranim prijaviteljem zagotovilo sredstva za izvedbo projektov, ki bodo vsebinsko usmerjeni na naslednja vsebinska področja: Sklop A: A1 Spodbujanje delovanja horizontalnih NVO mrež in njihovega povezovanja (aktivnosti usmerjene v mreženje in povezovanje članov horizontalnih NVO mrež,, aktivnosti usmerjene v povezovanje horizontalnih NVO mrež na področju zastopanja stališč NVO v procesih vzpostavljanja sistemskih pogojev za razvoj nevladnega sektorja, povezovanje horizontalnih NVO mrež na področjih spodbujanja stimulativnega okolja za delovanje NVO ipd.). Priprava in izvajanje usposabljanj ter izvedba svetovanj za NVO ni upravičena aktivnost pod to točko javnega razpisa. A2 Spodbujanje transparentnega in odgovornega delovanja NVO (aktivnosti usmerjene v oblikovanje in uveljavljanje kodeksa ravnanja/delovanja v NVO, promocija in uveljavljanje kakovostnega delovanja NVO ipd).Priprava in izvedba usposabljanj za NVO ni upravičena aktivnost pod to točko javnega razpisa. A3 Spodbujanje sodelovanja z nevladnimi organizacijami na mednarodni ravni, krepitev identitete nevladnega sektorja (aktivnosti usmerjene v krepitev sodelovanja z nevladnimi organizacijami iz tujine, predstavitve in prenos dobrih praks delovanja in povezovanja nevladnih organizacij, krepitev identitete nevladnega sektorja med NVO in promocija v širši javnosti itd.). A4 Spodbujanje sodelovanja z gospodarstvom s poudarkom na kreiranju novih zaposlitvenih možnosti v NVO, povečevanje družbene odgovornosti ter vzpostavljanje mehanizmov za trajnostno financiranje NVO (identifikacija in analiza obstoječih primerov dobrega sodelovanja med NVO in gospodarskimi subjekti, analiza sodelovanja med nevladnim in gospodarskim sektorjem v tujini, iskanje in vzpostavljanje novih stikov in področij sodelovanja med NVO in gospodarskim sektorjem, razvoj in krepitev trajnejšega povezovanja z gospodarskimi subjekti, oblikovanje in uveljavljanje modelov sodelovanja z gospodarstvom, krepitev družbene odgovornosti, razvoj in uveljavljanje inovativnih mehanizmov financiranja). A5 Spremljanje vključevanja NVO v procese priprave in oblikovanja javnih politik (aktivnosti usmerjene v razvoj in implementacijo analitičnih orodij/metodologij za spremljanje in vrednotenje vključevanja NVO v procese priprave in oblikovanja javnih politik). Pri načrtovanju in izvedbi projektov prijavitelji upoštevajo besedilo Resolucije o normativni dejavnosti. Sklop B: B1 Spodbujanje prostovoljstva v javni upravi (razvoj in uveljavljanje različnih modelov za spodbujanje vključevanje prostovoljcev v delovanje javnih institucij, priprava in izvedba aktivnosti namenjenih spodbujanju vključevanja javnih uslužbencev v prostovoljske aktivnosti, priprava in izvedba aktivnosti namenjenih promociji prostovoljstva v javni upravi ipd.). B2 Spodbujanje korporativnega prostovoljstva (razvoj in uveljavljanje različnih modelov korporativnega prostovoljstva, priprava in izvedba aktivnosti namenjenih promociji korporativnega prostovoljstva, promocija korporativnega prostovoljstva med gospodarskimi subjekti in v širši javnosti). 3. Upravičeni prijavitelji 3.1 Upravičeni prijavitelji za sklop A Za sklop A so upravičeni prijavitelji na javni razpis horizontalne mrežne nevladne organizacije na nacionalni ravni s sedežem v Republiki Sloveniji, ki združujejo nevladne organizacije iz različnih vsebinskih področij, ter izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, ustanovljene in delujejo kot društvo, (zasebni) zavod ali ustanova; – njihovi člani so nevladne organizacije iz različnih vsebinskih področij in delujejo na nacionalni ravni (dokazilo: ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja, Priloga št. 1); – dokažejo, da za druge nevladne organizacije zagotavljajo podporo na različnih področjih tj. področju informiranja, povezovanja, sodelovanja, usposabljanja, zagotavljanja različnih vrst tehnične ter strokovne pomoči ter izvajajo aktivnosti pri reševanju širših vprašanj, ki zadevajo NVO sektor, kot so pravni okvir za delovanje NVO, financiranje NVO, zaposlovanje v NVO sektorju, civilni dialog (ipd.) (dokazilo: ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja, Priloga št. 1 ter izpolnjen obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju in opis dejavnosti prijavitelja). Vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije niso upravičeni prijavitelji na predmetni javni razpis. Vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije so nevladne organizacije, ki združujejo nevladne organizacije z istega vsebinskega področja oziroma se ukvarjajo zgolj z enim vsebinskim področjem (npr. izobraževanje in usposabljanje, kultura, starejši). Posamezne nevladne organizacije ali vsebinske/področne NVO mreže lahko sodelujejo na projektih, ki jih je prijavila horizontalna mrežna nevladna organizacija, le kot partnerji in ne kot samostojni prijavitelji. 3.2 Upravičeni prijavitelji za sklop B Za sklop B so upravičeni prijavitelji na javni razpis nevladne organizacije s sedežem v Republiki Sloveniji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, ustanovljene in delujejo kot društvo, (zasebni) zavod ali ustanova; – delujejo na področju razvoja in spodbujanja prostovoljskega dela (dokazilo: fotokopija ustanovnega akta in/ali drug splošni dokument prijavitelja, Priloga št. 1); – so imeli v letu 2009 najmanj 10.000,00 € prihodkov (dokazilo: fotokopija izkaza poslovnega izida od 1. 1. 2009 do 31. 12. 2009, Priloga št. 2). 3.3 Partnerstva in upravičenost partnerjev Prijavitelji lahko za izvedbo posameznega projekta, v okviru določenega vsebinskega področja (A1-A5 in/ali B1-B2), pridobijo do 6 partnerjev – nevladnih organizacij, vendar se te med posameznimi vsebinskimi področji in/ali sklopi lahko razlikujejo. Iste organizacije lahko sodelujejo pri izvedbi več projektov. Partnerji morajo izpolnjevati naslednje pogoje: – so pravne osebe s sedežem v Republiki Sloveniji, registrirane in delujejo v skladu z Zakonom o društvih, Zakonom o ustanovah ali Zakonom o zavodih (samo zasebni zavodi) (dokazilo: fotokopija ustanovnega akta partnerjev, Priloga št. 1). Ministrstvo si pridružuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve glede izpolnjevanja pogojev. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija vloge takih prijaviteljev zavrnila. 4. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Ministrstvo za javno upravo bo za sofinanciranje projektov v letu 2010 in 2011 okvirno namenilo: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 5. Višina zaprošenih sredstev 5.1 Maksimalna višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt v okviru sklopa A Maksimalna višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt v okviru sklopa A (od A1 do A5) je 40.000,00 € skupaj za leti 2010 in 2011. 5.2 Maksimalna višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt v okviru sklopa B Maksimalna višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt v okviru sklopa B (B1 in B2) je 35.000,00 € skupaj za leti 2010 in 2011. Projekti, ki jih bo Ministrstvo za javno upravo sofinanciralo na podlagi tega razpisa, bodo deležni sofinanciranja do višine 100% upravičenih stroškov projekta. Sofinanciranje projektov je opredeljeno v vzorcu pogodbe, ki je del razpisne dokumentacije in bo potekalo v več delih: – (I) delovni kapital v višini 50% pogodbeno določene vrednosti; – (II) 1. vmesno poročilo – 20% pogodbeno določene vrednosti; – (III) 2. mesno poročilo – 20% pogodbeno določene vrednosti; – (IV) končno poročilo – 10% pogodbeno določene vrednosti. Ministrstvo bo v letu 2010 upravičencem predvidoma izplačalo delovni kapital za izvedbo projektov. Okvirna proračunska sredstva za leto 2011 so odvisna od sprejetja proračuna za 2011. Ministrstvo se bo za odobrena sredstva zavezalo za plačila do 31. 12. 2010, za nadaljnja plačila v letu 2011 pa glede na veljavni Zakon o izvrševanju proračuna RS oziroma zagotovljeno višino sredstev v okviru sprejetega proračuna za leto 2011. Ministrstvo si pridružuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva, prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo za javno upravo si pridružuje pravico, da kolikor za posamezen sklop ne bo predloženih ustreznih prijav (glede na zastavljena merila ocenjevanja), lahko finančna sredstva preusmeri na drug sklop. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Upravičeni bodo izdatki, ki bodo nastali od datuma objave javnega razpisa (datuma pričetka izvajanja projektov) do 10. 11. 2011 (datum zaključka projektov). Upravičenci morajo končni zahtevek za izplačilo oddati do 15. 11. 2011. Ministrstvo za javno upravo bo upravičene izdatke plačalo najkasneje do 31. 12. 2011, vendar v skladu s plačilnimi roki, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. 7. Stroški 7.1 Upravičeni stroški Upravičeni so stroški, ki: – so neposredno povezani z izvajanjem prijavljenega projekta in predvideni v vlogi na javni razpis; – so nujno potrebni za uspešno izvedbo projekta; – so razumni, upravičeni in v skladu z načeli dobrega finančnega poslovodenja in upravljanja, zlasti glede stroškovne učinkovitosti; – so naslovljeni na upravičenca ali partnerja. V zvezi z izvajanjem projektov so upravičeni naslednji stroški: – plače in drugi stroški dela zaposlenih na projektu:    – vsi stroški dela (bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delodajalca in delojemalca);    – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela);    – nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (boleznine do 30 dni, ipd);    – regres in povračilo stroškov dela za čas dopusta za zaposlene na projektu, v primeru, ko zaposleni na projektu ne dela 100% svojega delovnega časa, se upošteva sorazmerni delež regresa in povračilo stroškov dela za čas dopusta. – povračila stroškov v zvezi z delom na projektu za prostovoljce (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela, potni stroški v zvezi z delom na projektu itd.); – stroški zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah – npr. stroški vodenja projekta, stroški zunanjih sodelavcev, stroški prevajanja, stroški oblikovanja, tiska, distribucije, oglaševanja, stroški organizacije in izvedbe različnih dogodkov, stroški priprave strokovnih podlag, svetovanj ipd.); – posredni stroški – do 10% upravičenih stroškov projekta – namenjeni so kritju splošnih stroškov poslovanja: telekomunikacij (telefon, internet), elektrika, ogrevanje, komunalne storitve, najem poslovnih prostorov ipd. Kolikor so v izvajanje projekta vključeni partnerji le-ti višino upravičenih posrednih stroškov določijo s konzorcijsko pogodbo. Navedene upravičene stroške lahko uveljavljajo tako prijavitelj kot partnerji. 7.2 Neupravičeni stroški Neupravičeni so stroški: – nakupa in gradnje nepremičnin, nakupa zemljišč; – nakupa strojev, pohištva, prevoznih sredstev ter druge opreme; – nakupa IKT opreme, rabljene IKT opreme ipd.; – amortizacija nepremičnin in opreme; – stroški obresti na dolgove; – odpravnine, solidarnostne pomoči, različne bonitete, letne stimulacije in druge nagrade zaposlenim ter jubilejne nagrade; – drugi stroški, ki niso bili predvideni v vlogi predloženi na javni razpis. Neupravičene stroške krije prijavitelj ali partner sam. Stroški/izdatki morajo biti dokumentirani z ustreznimi dokazili (npr. račun, pogodba, potni nalog ipd.). 8. Merila za izbor prijaviteljev Pri ocenjevanju projektov sklopa A bo upoštevano: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Pri ocenjevanju projektov sklopa B bo upoštevano: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Podrobnejša razčlenitev meril je v razpisni dokumentaciji. 9. Postopek izbire projektov Ministrstvo za javno upravo bo predloge sofinanciranih projektov izbralo po postopku, ki ga določa Pravilnik o izvrševanju proračuna RS in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis. Ovrednotenje prispelih vlog za dodelitev sredstev bo opravila strokovna komisija Ministrstva za javno upravo. O izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah s sklepom odloči predstojnik ministrstva, in sicer na podlagi predloga strokovne komisije. Strokovna komisija bo na podlagi rezultatov ocenjevanja, oblikovala predlog liste projektov za sofinanciranje za vsak sklop posebej. Prednost bodo imeli projekti, ki bodo v okviru posameznega sklopa, ne glede na vsebinsko področje (A1-A5, B1-B2) dosegli višje število točk. Za sofinanciranje bodo, ne glede na sklop, predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij tj. najmanj 50 točk, do porabe sredstev. V primeru, da bo več predlaganih projektov v okviru posameznega sklopa doseglo enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog liste za sofinanciranje, presežena razpoložljiva sredstva za posamezen sklop, se bo o uvrstitvi projekta na listo za sofinanciranje odločilo z žrebom, ki ga bo opravila strokovna komisija. Strokovna komisija si pridružuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o predlaganih projektih ter načrtovanih stroških. Strokovna komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne dejavnosti niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta dejavnosti ter finančnega načrta. Prav tako si strokovna komisija pridružuje pravico znižanja posameznih postavk v finančnem načrtu, za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta. Če se prijavitelj ne strinja s predlogi strokovne komisije, se šteje, da odstopa od vloge. 10. Prijava na javni razpis 10.1 Rok za oddajo vlog Rok za oddajo vlog na predmetni javni razpis je 25 dni od objave tega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma do vključno 2. 11. 2010. Vloge na razpis morajo, ne glede na način oddaje prispeti na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21 (glavna pisarna, 5. nadstropje), 1000 Ljubljana, do 2. 11. 2010, do 12. ure. 10.2 Način predložitve vlog Vloge je potrebno predložiti v treh (3) tiskanih izvodih: (1) izvirniku in dveh (2) kopijah, ki so označeni z besedo »Original«, »Kopija 1«, »Kopija 2«. Na e-nosilcu podatkov (npr. CD-ROM, DVD-ROM) morajo biti priloženi obrazci: Opis projekta ter Finančni načrt projekta. Drugih obrazcev in prilog ni potrebno predložiti na e-nosilcu. Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označen »Ne odpiraj! – Vloga za javni razpis za sofinanciranje projektov za krepitev nevladnih organizacij in spodbujanje prostovoljstva«. Na prvi strani kuverte prijavitelji navedejo tudi svoj polni naziv in naslov. Prijavitelji lahko uporabijo obrazec iz razpisne dokumentacije (Priloga št. 4: Označba vloge). Vloge, ki bodo prispele po tem roku, se štejejo kot prepozne in bodo prijaviteljem vrnjene neodprte. 10.3 Število predloženih vlog in projektov Prijavitelj lahko na javni razpis predloži 1 vlogo za sofinanciranje. V okviru posameznega sklopa A in/ali B lahko posamezen prijavitelj predloži največ 1 projekt za posamezno vsebinsko področje (A1- A5 in/ali B1 – B2). Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot zadnja prispela. 11. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo izvedeno v roku 3 dni od izteka roka za oddajo vlog, v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana in ne bo javno. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in označene vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 12. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga mora biti oddana na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji in predložena v 3 tiskanih izvodih (original, 2 kopiji). Prijavitelj mora vlogi za sklop A priložiti naslednje obrazce in priloge: – izpolnjen obrazec št. 1: Podatki o prijavljenih projektih; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju in Opis dejavnosti prijavitelja; – izpolnjen obrazec št. 3: Podatki o članih prijavitelja; – podpisan in žigosan obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 5: Izjava partnerja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev – kolikor projekte izvaja v sodelovanju s partnerji za vse partnerje, ki sodelujejo pri izvajanju projektov; – izpolnjen obrazec št. 6: Opis projekta (za vsak prijavljen projekt); – izpolnjen obrazec št. 7: Finančni načrt projekta (za vsak prijavljen projekt); – izpolnjen obrazec št. 8: Primernost in usposobljenost prijavitelja in partnerjev (za vsak prijavljen projekt). Ter priloge: – priloga št. 1: Ustanovni akt in/ali drug ustrezen splošni dokument (prijavitelj in partnerji); – priloga št. 3: Elektronski nosilec podatkov z obrazci Opis projekta in Finančni načrt projekta. Prijavitelj mora vlogi za sklop B priložiti naslednje obrazce in priloge: – izpolnjen obrazec št. 1: Podatki o prijavljenih projektih; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju in opis dejavnosti prijavitelja; – podpisan in žigosan obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 5: Izjava partnerja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev – kolikor projekte izvaja v sodelovanju s partnerji (za vse partnerje, ki sodelujejo pri izvajanju projektov); – izpolnjen obrazec št. 6: Opis projekta (za vsak prijavljen projekt); – izpolnjen obrazec št. 7: Finančni načrt projekta (za vsak prijavljen projekt); – izpolnjen obrazec št. 8: Primernost in usposobljenost prijavitelja in partnerjev (za vsak prijavljen projekt). Ter priloge: – priloga št. 1: Ustanovni akt in/ali drug ustrezen splošni dokument (prijavitelj in partnerji); – priloga št. 2: Izkaz poslovnega izida v obdobju 1. 1. 2009-31. 12. 2009; – priloga št. 3: Elektronski nosilec podatkov z obrazci Opis projekta in Finančni načrt projekta. V primeru, da vlogi ne bodo priloženi vsi navedeni obrazci in/ali priloge, bo komisija v roku 5 dni od odpiranja vlog, prijavitelje pozvala, da vloge v roku 5 dni dopolnijo. Poziv za dopolnitev bo prijaviteljem posredovan po navadni in elektronski pošti. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte. Za sklop A bodo lahko dopolnili naslednje obrazce ali priloge: – obrazec št. 1: Podatki o prijavljenih projektih; – obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju in opis dejavnosti prijavitelja; – obrazec št. 3: Podatki o članih prijavitelja; – obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – obrazec št. 5: Izjava partnerja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – priloga št. 1: Ustanovni akt in/ali drug ustrezen splošni dokument; – priloga št. 3: Elektronski nosilec podatkov; – manjkajoči izvod/a kopije vloge. Za sklop B bodo lahko dopolnili naslednje obrazce ali priloge: – obrazec št. 1: Podatki o prijavljenih projektih; – obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju in opis dejavnosti prijavitelja; – obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – obrazec št. 5: Izjava partnerja o sprejemanju in izpolnjevanju razpisnih pogojev; – priloga št. 1: Ustanovni akt in/ali drug ustrezen splošni dokument; – priloga št. 2: Izkaz poslovnega izida v obdobju 1. 1. 2009-31. 12. 2009 – priloga št. 3: Elektronski nosilec podatkov; – manjkajoči izvod/a kopije vloge. V primeru, da prijavitelji vlogi ne bodo priložili obrazcev št. 6, št. 7 ali št. 8, komisija prijaviteljev ne bo pozvala k dopolnitvi vlog, temveč bo vloge ovrednotila z upoštevanjem predloženih obrazcev in prilog. V primeru, da bi bili prijavitelji oziroma predlagani projekti izbrani za sofinanciranje, bo Ministrstvo za javno upravo pred podpisom pogodbe o sofinanciranju zahtevalo dopolnitev manjkajočih podatkov. Pri preverjanju popolnosti vlog bodo upoštevani le predloženi natisnjeni obrazci v izvodu, ki bo označen kot original in ne obrazci shranjeni na elektronskem nosilcu ali kopiji. 13. Zavrnitev in zavržba vlog oziroma predlogov projektov: – Zavržene bodo vloge: – ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v 10. poglavju javnega razpisa; – ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije za razpisno področje in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge). – Zavrnjeni bodo predlogi projektov: – tistih prijaviteljev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev, določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije; – ki na podlagi meril za ocenjevanje ne bodo dosegle zadostnega števila točk. 14. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih razpisa in varovanje podatkov ter poslovnih skrivnosti Ministrstvo za javno upravo bo prijavitelje o izidu javnega razpisa obvestilo najkasneje v 60. dneh od dneva odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za javno upravo: http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/nacionalni_razpisi/. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo. 15. Sklenitev pogodb Z izbranimi prijavitelji bo Ministrstvo za javno upravo sklenilo pogodbe o sofinanciranju. 16. Pritožba Zoper sklep o izbiri prejemnikov sredstev pritožba ni dovoljena, temveč lahko prijavitelji in stranski udeleženci sprožijo upravni spor zoper sklep Ministrstva za javno upravo. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se vloži v 30. dneh od vročitve sklepa na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana. Sprožitev upravnega spora ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. 17. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/nacionalni_razpisi/, naročite jo lahko tudi po elektronski pošti: polonca.sega@gov.si ali miha.ulcar@gov.si. Dodatne informacije in vprašanja v zvezi z razpisom so na voljo na Ministrstvu za javno upravo, kontaktni osebi: Polonca Šega, elektronski naslov: polonca.sega@gov.si, Miha Ulčar, elektronski naslov: miha.ulcar@gov.si oziroma na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/nacionalni_razpisi/, kjer bodo objavljeni tudi odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom. Vprašanja in pojasnila v zvezi z javnim razpisom in dokumentacijo javnega razpisa morajo biti zahtevana v pisni obliki po elektronski pošti na prej navedena naslova in sicer najkasneje do 27. 10. 2010. Kolikor bodo vprašanja posredovana po tem datumu, odgovori ne bodo posredovani.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti