Uradni list

Številka 62
Uradni list RS, št. 62/2010 z dne 30. 7. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 62/2010 z dne 30. 7. 2010

Kazalo

Št. 542-9/2009 Ob-4847/10 , Stran 2037
1. Naročnik: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana. 2. Predmet javnega zbiranja ponudb: najem neopremljenih poslovnih prostorov za potrebe delovanja evropske Agencije za sodelovanje energetskih regulatorjev (ACER) v Ljubljani, za obdobje dveh let. 3. Pogoji oziroma zahteve: a) Poslovni prostori se morajo nahajati v Ljubljani, v območju znotraj obvoznice oziroma v njeni neposredni bližini, in morajo biti dostopni z avtobusom mestnega potniškega prometa. b) Poslovni prostori morajo imeti uporabno dovoljenje za poslovne prostore. c) Poslovni prostori se morajo nahajati v objektu, ki je namenjen zgolj poslovni dejavnosti, in ne v mešanem poslovno–stanovanjskem objektu. d) Poslovni prostori morajo biti urejeni skladno z merili za ureditev poslovnih prostorov za potrebe državne uprave, z minimalnimi odstopanji, s katerimi se strinja naročnik (odstopanja morajo biti navedena). Merila so objavljena na internetni strani: http://www.mju.gov.si/fileadmin/mju.gov.si/pageuploads/mju_dokumenti/pdf/Merila_POSLOVNI_PROSTORI_DUO.pdf. Vsa IKT infrastruktura izvedena v skladu z Normativi za projektiranje in izgradnjo LAN, objavljenimi na http://www.mju.gov.si/fileadmin/mju.gov.si/pageuploads/mju_dokumenti/pdf/Normativi_za_LAN_V5.2.pdf. Upoštevane morajo biti tudi dodatne zahteve Agencije, ki so navedene v nadaljevanju. e) Poslovni prostori morajo v čim večji možni meri zagotavljati zahteve iz Razpredelnice o skladnosti s priročnikom EC o standardih za standardno stavbo – (MIT light), ki so objavljene na spletni strani, http://ec/oib/documents_fr.htm v angleškem in tudi v slovenskem jeziku; izpolnjena Razpredelnica (MIT light) je obvezna priloga ponudbe. f) Poslovni prostori (pisarne, sejne sobe, ostali zahtevani prostori in pripadajoče komunikacije, ki so v izključni uporabi najemnika) morajo tvoriti funkcionalno zaključeno celoto. g) Upravljanje objekta mora zagotoviti lastnik objekta oziroma najemodajalec. h) Potrebe po poslovnih prostorih so naslednje: Skupna potrebna površina najetih prostorov, z upoštevanimi minimalnimi zahtevami po površini pisarn (razvidno iz spodnje tabele) in z vključenimi površinami komunikacij in ostalih pomožnih prostorov, ki so v izključni uporabi najemnika, je ocenjena na okvirno 1500 do 1800 m2. Ocenjena vrednost površin v ponudbi je lahko manjša, kolikor v najeti površini niso zajete površine sejnih sob za 80 in 30 oseb, ker ponudnik nudi alternativno možnost. Površina skupnih delov stavbe v ponudbi za najem poslovnih prostorov ne sme biti zajeta. Skupno število zaposlenih oseb je 52. Velikosti pisarniških in ostalih delovnih prostorov je specificirana v spodnji tabeli. Navedene vrednosti predstavljajo minimalno zahtevano velikost prostorov. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Skupaj – Pisarne: (I. + II. +III.) 578 m2 Skupaj – Skupni prostori:(IV.) 260 m2 Skupaj – Drugo:(V.) 138 m2 Skupni seštevek (I. + II. +III. + IV. + V.) 976 m2 Kolikor ponudnik ne more zagotoviti zahtevanega števila in velikosti sejnih sob, ki so v tabeli označene z * v okviru najetih površin, lahko ponudi alternativno možnost (npr.: uporabo drugih sejnih sob, ki so v objektu), kar mora obvezno navesti v svoji ponudbi z navedbo lokacije, velikosti in kapacitete sejnih sob, ter navedbo ali je uporaba brezplačna ali plačljiva. V zgoraj navedenih površinah niso zajete površine sanitarij, čajnih kuhinj in komunikacij. Ponudnik mora v svoji ponudbi obvezno vključiti tudi površine sanitarij (skladno s predpisi, ki določajo število in velikost sanitarnih prostorov), ustrezno število čajnih kuhinj (število le teh naj ustreza funkcionalni razporeditvi prostorov) in komunikacij v izključni rabi najemnika ter ostale morebitne prostore, ki niso zajeti v zahtevah, pa jih ponudnik nudi v okviru funkcionalno zaključene celote ponujenih prostorov. Opozorilo: kolikor ponudnik nikakor ne more zagotoviti delovnih mest in pisarn, kot je zahtevano v zgornji tabeli, lahko ponudi umestitev delovnih mest tako, da so zaposleni na delovnih mestih Administrator (AD) in Pomočnik (AST) umeščeni največ po dva skupaj v eni pisarni (pri tem mora biti obvezno upoštevan normativ Agencije, da je minimalna velikost pisarne za dve osebi 16,00 m2 in minimalna velikost pisarne za eno osebo 10,00 m2), vendar bo naročnik pri evalvaciji ponudb tako rešitev tlorisa ovrednotil kot manj primerno. Dodatne zahteve agencije po urejenosti prostorov (ponudniki jih morajo obvezno upoštevati): – V okviru zaključene celote ponujenih poslovnih prostorov mora biti obvezno urejen en WC za invalide (kolikor se le-ta nahaja kjerkoli v objektu, vendar izven zaključene celote ponujenih poslovnih prostorov, v skladu z zahtevami Agencije ni ustrezna rešitev). – Prostor fotokopirnice mora obvezno imeti odvod in vpihovanje svežega zraka (zaradi izpustov ozona fotokopirnih strojev); kolikor bi se prostor za fotokopirne stroje nahajal prosto na hodniku je potrebno zagotoviti odsesovanje nad mestom, kjer so nameščeni. – Hodniki morajo imeti zagotovljeno naravno svetlobo preko steklenih sten pisarn (delno ali v celoti zastekljene stene; osvetlitev z nadsvetlobo ni ustrezna rešitev). – Keramični ali kamniti tlaki nameščeni v ponujenih poslovnih prostorih in v prostorih preko katerih se dostopa v ponujene poslovne prostore, morajo biti nedrseča oziroma morajo biti ustrezno protizdrsno obdelana. Dodatne zahteve agencije, vezane na varnost ponujenih prostorov (ponudniki jih morajo obvezno upoštevati): 1. Od ostalega objekta neodvisen sistem nadzora dostopa v poslovne prostore, ki so predmet ponudbe (standardi EN50133-1, EN 50133-2-1, EN50133-7, EN 50019, EN 500131-6 razred 32, tip B, EN 60950). 2. Od ostalega objekta neodvisen alarmni sistem proti vlomu (standardi EN 50313-1 razred 3). 3. Požarni sistem po standardu EN 54 (1-11). 4. Ena vstopna točka v prostore, kjer bo nameščen varnostnik in kontrola pristopa; v kolikor se prostori nahajajo v več etažah, bo vstopna točka z varnostnikom v eni etaži (prvi od etaž), v vse ostale etaže se dostop varuje s kontrolo pristopa s kartico in PIN kodo za osebje. 5. Na vstopni točki morajo biti steklena vhodna vrata in steklene stene iz protivlomnega stekla in okvirjev (po standardu EN 1627 razred 4, EN 356 P6B), enake izvedbe morajo biti tudi steklena vrata in stene v vsa nadstropja poslovnih prostorov. 6. Zasilni izhod ne sme biti zastekljen (po standardu ENV 1627 razred 4/5, ENV 1630). i) Parkirna mesta Število parkirnih mest, ki jih potrebuje Agencija še ni opredeljeno in bo odvisno tudi od ponujene lokacije. Število parkirnih mest, ki jih bo naročnik najel bo zato predmet naknadne odločitve in pogajanj med ponudniki in naročnikom. Ponudnik mora v ponudbi navesti vrednost najema enega parkirnega mesta v kleti objekta in vrednost najema enega parkirnega mesta na prostem neposredno ob objektu. Ob tem naj ponudnik navede tudi celotno število parkirnih mest, ki so na voljo. Navede naj tudi ali so parkirišča varovana (kamera, zapornica). 4. Prednostni kriteriji za izbor: – Ponudbena cena (skladno s točko 8. Ponudba). – Ustreznost ponujenih poslovnih prostorov glede na izpolnjevanje zahtev (skladno s točko 3.d.) in 3.e.) Pogoji in zahteve). – Ustreznost lokacije: pogostost in kvaliteta javnega prometa, dostopnost javnega programa (restavracije, trgovine, hoteli, konferenčni objekti), kvaliteta delovnega okolja. – Ustreznosti rešitve organizacije tlorisa poslovnih prostorov. – Ustreznost ponujenih poslovnih prostorov glede na varnostni vidik (prednost je zunanji in notranji sistem CCTV ter ureditev v okviru ene dostopne točke). Skladno s 65.a členom Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin bodo s ponudniki, ki bodo podali ustrezne ponudbe (skladno s točko 3 Pogoji in zahteve in točko 4. Prednostni kriteriji za izbor) izvedena pogajanja. 5. Rok sklenitve pogodbe Za najem neopremljenih poslovnih prostorov za potrebe evropske Agencije za sodelovanje energetskih regulatorjev v Ljubljani, bo Ministrstvo za gospodarstvo z najustreznejšim ponudnikom glede na postavljene kriterije iz točke 4 po izdanem Sklepu o izboru sklenilo najemno pogodbo. Pričetek uporabe prostorov bo predvidoma s 1. 1. 2011. Najemnina se prične plačevati od primopredaje prostorov. 6. Čas trajanja pogodbe: najemna pogodba bo z najustreznejšim ponudnikom sklenjena za določen čas, in sicer za obdobje dveh let, z možnostjo podaljšanja. 7. Način in rok plačila Najemodajalec bo za poslovne prostore izstavljal mesečne račune za najemnino do petega v mesecu za tekoči mesec. Najemnik bo plačeval najemnino za poslovne prostore in najemnino za parkirna mesta. Obratovalni stroški bremenijo najemnika poslovnih prostorov. Obratovalni stroški obsegajo naslednje stroške: stroške električne energije, vodarine, kanalščine, odvoza smeti, ogrevanja in hlajenja, čiščenja objekta, upravljanja, tekočega vzdrževanja, nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, stroške varnostne službe (varovanja), vzdrževanje okolice. Če v okviru svoje ponudbe oziroma upravljanja, ponudnik ponuja še dodatne storitve, naj jih opredeli tako v vsebini kot v ceni na enoto. 8. Ponudbena cena: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Vse cene morajo biti brez DDV. Na podlagi 44. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 117/06) se za najem nepremičnin ne obračunava DDV. * Vrednost obratovalnih stroškov se v tabelo navede, kolikor najemodajalec zaračunava obratovalne stroške v pavšalnem znesku; kolikor se obračunavajo obratovalni stroški po dejanski porabi se 2. vrstice ne izpolnjuje; ponudnik pa v ponudbi navede, da se obratovalni stroški plačujejo po dejanski porabi. 2. Ponudbena cena za najem parkirnih mest mora biti prikazana na sledeč način: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 9. Način, mesto in čas oddaje vseh ponudb, glede na zahteve pod 2. točko: Ponudniki morajo ponudbe pripraviti v slovenskem in angleškem jeziku: Ponudbeno dokumentacijo ponudniki predložijo: 1 izvod v tiskani obliki in 1 izvod v elektronski oblik na CD-ju. v zaprti kuverti, najkasneje do 14. ure, dne 30. 8. 2010, na naslov: Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za energijo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, priporočeno po pošti ali osebno na vložišče. Na sprednji strani kuverte mora biti navedeno: zbiranje ponudb za pridobitev neopremljenih poslovnih prostorov v najem za potrebe ACER v Ljubljani, številka: 542-9/2009/, oznaka: »Ne odpiraj – zbiranje ponudb!«. Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. 10. Pogoji za pristop k oddaji ponudbe Zainteresirani ponudniki morajo v ponudbi priložiti naslednjo dokumentacijo: – potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (tuj državljan mora priložiti potrdilo, ki ga izdajo institucije v njegovi državi enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdilo za slovenske državljane, kolikor takega potrdila ne more pridobiti, pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da ima plačane davke in prispevke), – potrdilo, da v zadnjih šestih mesecih ponudnik ni imel blokade TRR (velja za pravne osebe in s.p. – tuja pravna oseba mora priložiti potrdila, ki jih izdajo institucije v njegovi državi enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdila za slovenske pravne osebe, kolikor takega potrdila ne more pridobiti pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da v zadnjih šestih mesecih ni imel blokade TRR), – dokazilo, da ima objekt uporabno dovoljenje za poslovne prostore, – tlorise idejne rešitve umestitve zahtevanih prostorov in drugih prostorov ter komunikacij v objekt, z obvezno vrisano dispozicijo pisarniške opreme (grafična priloga), skladno z zahtevami iz 3. točke, – seznam vseh prostorov z navedbo kvadratur posameznih prostorov in seštevkom teh kvadratur (prostori na katere se nanaša najem in stroški). Ponudniki, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz te točke, bodo izločeni iz postopka. Prav tako bodo izločene ponudbe, ki ne bodo v celoti izpolnjevale pogojev iz 3. točke Pogoji oziroma zahteve te javne objave. 11. Odpiranje ponudb: odpiranje ponudb za poslovne prostore iz druge točke tega razpisa ne bo javno. V nadaljevanju bodo z najustreznejšimi ponudniki izvedena pogajanja. 12. Dodatne informacije in vprašanja: dodatne informacije lahko dobite na Ministrstvu za gospodarstvu, Direktoratu za energijo, Kotnikova 5, Ljubljana, vsak torek in sredo do 18. avgusta 2010, med 9. in 11. uro, kontaktna oseba je Tina Fistravec, tel. 01/400-33-62 ali 01/400-33-41. 13. Ustavitev postopka: naročnik lahko ves čas trajanja postopka, le tega prekine ali ustavi, brez obrazložitve in brez obveznosti do ponudnikov, ki so oddali ponudbe. 14. Veljavnost ponudb: ponudbe morajo veljati do vključno 31. 12. 2010.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti