Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2010 z dne 4. 6. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2010 z dne 4. 6. 2010

Kazalo

Št. 253/10 Ob-3683/10 , Stran 1362
I. Osnovni podatki o javnem razpisu: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! II. Predmet podpore Skladno s 72. členom Uredbe PRP je predmet podpore v okviru tega javnega razpisa sofinanciranje gradnje odprtih širokopasovnih omrežij elektronskih komunikacij v Pomurju na območjih belih lis, kjer je izkazan neobstoj komercialnega interesa za gradnjo omrežja. Bele lise so za potrebe tega razpisa definirane kot območja, kjer ob času prijave na javni razpis širokopasovni priključki niso omogočeni, oziroma kot območja, kjer novi interesenti nimajo možnosti pridobitve širokopasovnega priključka, četudi na tem območju že obstajajo posamezni širokopasovni priključki in kot območja, za katera je na dan objave javnega razpisa s strani operaterjev izkazan neobstoj komercialnega interesa. Neobstoj komercialnega interesa je izkazan na območjih, kjer novi interesenti nimajo možnosti pridobitve širokopasovnega priključka in kjer se v naslednjih 24 mesecih od datuma objave javnega razpisa s strani operaterjev elektronskih komunikacij ne planira gradnje širokopasovnega omrežja, ki bi omogočila povezovanje končnih uporabnikov s hitrostjo vsaj 2 Mb/s na končnega uporabnika in je z analizo poslovnega modela možno dokazati, da takega omrežja ni mogoče zgraditi in upravljati brez ustvarjanja izgube iz poslovanja. Veljaven je zadnji objavljeni seznam območij belih lis, ki ga Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo objavi na svoji spletni strani pred datumom oddaje vloge na predmetni razpis: http://www.mvzt.gov.si/si/delovna_podrocja/elektronske_komunikacije_in_posta/gradnja_odprtih_sirokopasovnih_omrezij/2_javni_razpis_za_pridobitev_sredstev/ III. Vlagatelji (1) Skladno s 74. členom Uredbe PRP so vlagatelji občine. IV. Pogoji in obveznosti IV/1. Vstopni pogoji, ki morajo biti izpolnjeni ob oddaji vloge na javni razpis 1. Splošni pogoji, ki so določeni v 75. členu Uredbe PRP. 1. Vloga mora biti predložena v skladu z zahtevami razpisne dokumentacije na predpisanem prijavnem obrazcu za ta ukrep v tiskani in elektronski obliki na ustreznem nosilcu zapisa. Priložene morajo biti vse priloge in dokazila, navedena v razpisni dokumentaciji, ki morajo biti medsebojno usklajena, resnična, točna, jasna in razumljiva. 2. Računi in predračuni se morajo glasiti na vlagatelja. 3. Naložba se mora izvesti na območju Pomurske regije. 4. Naložba se mora izvesti izven naselij s statusom mesta. Meje naselij so na spletni strani http://rkg.gov.si/GERK/viewer.jsp. 5. Vlagatelj mora predložiti projekt, ki mora vsebovati tudi razvojne cilje občine, usklajene z gradnjo odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij. 6. Razvojni cilji občine, povezani s projektom, morajo biti v skladu s PRP 2007–2013. 7. Vlagatelj mora predložiti poslovni načrt razvoja odprtega širokopasovnega omrežja v občini ali drug primerljiv strateški dokument občine s področja elektronskih komunikacij, iz katerega so vidne zahteve za projekt ter razvojni cilji občine, povezani s tem projektom. 8. Iz dokumentacije vlagatelja mora biti jasno razvidno območje belih lis v občini, kjer ni komercialnega interesa za gradnjo širokopasovnih omrežij. 9. Iz dokumentacije morajo biti razvidni podatki o številu gospodinjstev na območju belih lis, za celo občino, ter za vsak del omrežja posebej. Za naselje, ki je uvrščeno na seznam belih lis, se za število gospodinjstev upoštevajo le tista gospodinjstva, ki v naselju dejansko nimajo možnosti dostopa do širokopasovnih priključkov in ne vsa gospodinjstva v tem naselju. 10. Vlagatelj mora zagotoviti ustrezen strokoven nadzor nad gradnjo omrežja, kar mora biti razvidno iz posredovane dokumentacije. 11. Vlagatelj mora predložiti oceno števila potencialnih priključkov. Za potencialni priključek se šteje vsako posamezno gospodinjstvo z območja belih lis, ki mu s tem omrežjem omogočamo povezavo v širokopasovno omrežje. Šteje se, da je gospodinjstvu omogočeno povezovanje v širokopasovno omrežje kadar je gospodinjstvo v dometu brezžičnega omrežja ali v neposredni bližini omrežja. Za neposredno bližino se šteje razdalja do 200 m do kabelske kanalizacije ali do priključne točke, če na tej razdalji ni ovir, ki bi preprečile povezovanje gospodinjstva z omrežjem. 12. Iz projekta mora biti razvidno povezovanje v tranzitno omrežje. 13. Iz predložene dokumentacije morajo biti razvidni predvideni stroški upravljanja, stroški vzdrževanja, stroški financiranja, stroški amortizacije ter morebitni drugi stroški. Aktivna oprema in vsa oprema z amortizacijsko dobo, ki je krajša od 5 let, mora biti financirana iz najemnine ali koncesijske dajatve, kadar je ta oprema v lasti vlagatelja. 14. Vrsta tehnologije, ki jo je izbrani vlagatelj predvidel v projektu za omrežje oziroma del omrežja, ne sme biti predpisana vnaprej, mora pa ustrezati zahtevam vlagatelja. Vlagatelj mora svojo vlogo in projekt v celoti pripraviti v skladu s tehnološkimi priporočili Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo za pomoč pri načrtovanju gradnje odprtih širokopasovnih omrežij s pomočjo sredstev državnega proračuna za kohezijsko politiko, ki so objavljena na spletni strani: http://www.mvzt.gov.si/si/delovna_podrocja/elektronske_komunikacije_in_posta/gradnja_odprtih_sirokopasovnih_omrezij/2_javni_razpis_za_pridobitev_sredstev/ 15. Projekt, ki bo izbran po tem razpisu, predstavlja državno pomoč v skladu s shemo »Razvoj širokopasovnega omrežja v Sloveniji«, št. C(2009)8127 z dne 19. 10. 2009 in je združljiva s členom 87(3)(c) Pogodbe ES. Izbrani upravičenec mora dosledno spoštovati veljavno zakonodajo, ki ureja državne pomoči in navodila ARSKTRP. 16. Vlagatelj mora takoj po zaključku gradnje predati zgrajeno omrežje v upravljanje izbranemu upravljavcu in v uporabo pa šele po potrditvi projekta s strani Evropske komisije. Pogoji glede neobstoja komercialnega interesa Za dokazovanje neobstoja komercialnega interesa se uporablja seznam belih lis, ki je objavljen na spletni strani Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo: http://www.mvzt.gov.si/si/delovna_podrocja/elektronske_komunikacije_in_posta/gradnja_odprtih_sirokopasovnih_omrezij/2_javni_razpis_za_pridobitev_sredstev/,v katerem je že upoštevan izražen komercialni interes operaterjev elektronskih komunikacij: – kadar je na delu naselja iz seznama belih lis širokopasovno omrežje omogočeno, se za belo liso šteje le tisti del naselja, kjer širokopasovno omrežje še ni omogočeno. Le tisti del naselja je lahko predmet gradnje širokopasovnega omrežja po tem javnem razpisu. Vlagatelj je dolžan v vsakem naselju sam ugotoviti dejansko stanje, – vlagatelj mora za naselja, ki so le deloma na območju belih lis, odsotnost komercialnega interesa operaterjev elektronskih komunikacij izkazati s pisnimi potrdili. Šteje se, da operaterji elektronskih komunikacij na določenem območju v naslednjih dveh letih nimajo v planu gradnje širokopasovnih omrežij, če vlagatelja ali Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo s temi načrti ne seznanijo v roku 21 dni po prejemu poziva s strani vlagatelja ali Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo, – vlagatelj mora izkazati, da ocena vseh stroškov na pričakovanega končnega uporabnika presega cene, ki jih je s tem omrežjem možno doseči na trgu. Pri tem se šteje, da je na trgu možno doseči ceno, ki dosega vsaj 80 odstotkov povprečne maloprodajne cene, pod katero večji ponudniki storitev v Sloveniji ponujajo širokopasovni dostop s primerljivo hitrostjo. Pogoji za finančni načrt glede finančnih izračunov vseh stroškov povezanih z gradnjo in delovanjem odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občini Vlagatelj mora predložiti finančni načrt projekta z opredeljenimi finančnimi viri, stroški projekta (upravičeni in neupravičeni) ter kazalniki: – vlagatelj mora predložiti finančne izračune v skladu s Smernicami glede metodologije za izvedbo analize stroškov in koristi, Delovni dokument št. 4 Evropske komisije – Navodila za uporabo metodologije pri izdelavi analize stroškov in koristi, ki dokazujejo, da gradnja, upravljanje in vzdrževanje z namenom ustvarjanja dobička ob cenah, ki jih je s tem omrežjem možno doseči na trgu, ni mogoča. Iz izračunov mora biti razvidno, da z izgradnjo in upravljanjem omrežja ni možno dosegati niti minimalnega dobička, – vlagatelj mora podati specifikacijo vseh upravičenih stroškov, ki jo je ponudnik navedel v projektu in predstaviti v obliki, primerni za gradnjo po principu projekta na ključ, – vlagatelj mora predvideti realne prihodke omrežja z upoštevanjem cen, ki jih je s tem omrežjem možno doseči na trgu. Pri tem se šteje, da je na trgu možno doseči ceno, ki dosega vsaj 80 odstotkov povprečne maloprodajne cene, pod katero večji ponudniki storitev v Sloveniji ponujajo širokopasovni dostop s primerljivo hitrostjo, – vlagatelj mora predložiti izračun neto sedanje vrednosti ocenjenih prihodkov in ocenjenih tekočih stroškov v obdobju eksploatacije omrežja. Pri tem upravičeni stroški ne smejo preseči sedanje vrednosti stroškov naložbe, znižane za sedanjo vrednost neto prihodkov naložbe v določenem referenčnem obdobju. Kolikor se omrežje v obdobju 20 let v celoti ne amortizira, je potrebno oceniti preostalo vrednost omrežja, preračunano na neto sedanjo vrednost in za to vrednost zmanjšati delež sredstev PRP 2007–2013, – vlagatelj mora predložiti izračun stroškov amortizacije. – vlagatelj mora upoštevati omejitev stroškov gradbenih del, ki za omrežje, ki je predmet tega javnega razpisa, ne smejo presegati 35 odstotkov vseh upravičenih stroškov le tega. Pogoji glede obveznih horizontalnih omilitvenih ukrepov za izvedbo projekta 17. Učinkovitost izrabe naravnih virov (energetska učinkovitost, učinkovita raba vode in surovin), 18. Okoljska učinkovitost (uporaba najboljših razpoložljivih tehnik, uporaba referenčnih dokumentov, nadzor emisij in tveganj, zmanjšanje količin odpadkov in ločeno zbiranje odpadkov), 19. Trajnostna dostopnost, 20. Zmanjševanje vplivov na okolje (izdelava poročil o vplivih na okolje oziroma strokovnih ocen vplivov na okolje za posege, kjer je to potrebno). IV/2. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati upravičenec v zvezi s naložbo od izdaje odločbe o pravici do sredstev do zaključka naložbe (1) Upravičenec se zavezuje, da bo naložba izvedena v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov, urejanje prostora, varstvo kulturne dediščine, varstvo okolja in ohranjanju narave. (2) Naložba mora biti zaključena pred vložitvijo zahtevka upravičenca za izplačilo sredstev. Kot zaključek naložbe se v primeru gradnje šteje pridobljeno uporabno dovoljenje oziroma vključitev opreme v opravljanje storitve. (3) Izvajalec bo izbran v skladu z Zakonom o javnem naročanju. (4) Za vsako spremembo naložbe je potrebno predhodno pridobiti soglasje ARSKTRP. IV/3. Pogoji, ki jih mora upravičenec izpolnjevati ob vlaganju zahtevka za izplačilo sredstev (1) Naložba mora biti zaključena pred vložitvijo zahtevka za izplačilo. Vse naložbe po tem javnem razpisu morajo biti zaključene najkasneje v roku dveh let od datuma izdaje odločbe o pravici do sredstev oziroma v roku določenem z odločbo o pravici do sredstev. (2) Kot dokazilo za zaključek naložbe se šteje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! (3) Upravičenec, ki mu je bila izdana odločba o pravici do sredstev, mora zahtevku za izplačilo sredstev priložiti naslednja dokazila: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Vsi računi in dokazila se morajo glasiti na upravičenca. (4) Zahtevek za izplačilo sredstev upravičenec vloži najkasneje v roku določenem v odločbi o pravici do sredstev. Šteje se, da je odločba izdana tisti dan, ki je naveden na odločbi o pravici do sredstev. (5) Upravičenec lahko vloži največ en zahtevek za izplačilo sredstev. (6) Upravičenci vlagajo zahtevke za izplačilo sredstev na ARSKTRP v skladu z roki, opredeljenimi v odločbi o pravici do sredstev. Zahtevki se vlagajo od 1. 1. do 5. 10. in od 6. 12. do 31.12. Zahtevki, ki bodo vloženi med 6. 10. in 5. 12., bodo zavrženi. (7) Nakazilo na transakcijski račun upravičenca pomeni, da je bilo zahtevku za izplačilo v celoti ugodeno. Če zahtevku ni v celoti ugodeno, ARSKTRP o zahtevku odloči z odločbo. Zoper to odločbo pritožba ni dovoljena, mogoč pa je upravni spor. (8) Upravičenec mora upoštevati navodila, določena v Priročniku za obveščanje javnosti in označevanje projektov v okviru PRP 2007–2013, ki je objavljen na spletni strani www.mkgp.gov.si in www.aktrp.gov.si. IV/4. Obveznosti, ki jih mora prejemnik sredstev izpolnjevati pet let po zadnjem izplačilu odobrenih sredstev Prejemnik sredstev mora skladno s 101. členom Uredbe PRP izpolnjevati naslednje obveznosti: (1) Prejemnik sredstev mora na ARSKTRP poročati še pet let od zadnjega izplačila sredstev. Prvo letno poročilo je prejemnik sredstev dolžan poslati na ARSKTRP do 31.03. naslednje koledarsko leto od zadnjega izplačila sredstev. Kolikor prejemnik sredstev do 31.03., vsako zaporedno koledarsko leto, pet let od zadnjega prejema sredstev, na ARSKTRP ne posreduje letnega poročila, plača globo v višini 200 EUR. Kolikor v roku 30 dni od vročitve odločbe o plačilu globe ne posreduje letnega poročila, je dolžan vrniti deset procentov prejetih sredstev. Obrazci za pripravo poročila se objavijo na spletni strani http://www.arsktrp.gov.si/. (2) Prejemniki sredstev (naziv občine), opis aktivnosti oziroma naložbe in znesek odobrenih javnih sredstev se objavijo na spletni strani http://www.mkgp.gov.si/. (3) Prejemnik sredstev mora omogočiti dostop do dokumentacije o projektu ter omogočiti kontrolo projekta na kraju samem ARSKTRP, MKGP, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom. Druge obveznosti, ki jih mora izpolnjevati upravičenec še pet let po zadnjem izplačilu sredstev: (1) Vodenje evidenc in hramba dokumentacije: Prejemnik sredstev mora za naložbo, za katero je prejel podporo, voditi dokumentacijo, določeno s tem razpisom, ter jo hraniti še vsaj pet let po zadnjem izplačilu sredstev. Prejemnik sredstev mora omogočiti dostop do dokumentacije o naložbi ter omogočiti kontrole na kraju samem s strani ARSKTRP, MKGP, nacionalnih in evropskih revizijskih institucij kot tudi drugim nadzornim organom. (2) Ohranjanje naložbe: Naložbena dejavnost, ki je predmet podpore, se mora opravljati še vsaj naslednjih pet let po zadnjem izplačilu sredstev. V tem obdobju se ne sme uvajati bistvenih sprememb oziroma odtujiti naložbe, prav tako se naložbe ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodeljenih sredstev, sicer jih mora prejemnik sredstev vrniti z zamudnimi obrestmi. V. Omejitev sredstev: Skladno s 100. členom Uredbe PRP veljajo naslednje omejitve sredstev: (1) Upravičenci lahko pridobijo sredstva za iste aktivnosti ali naložbe na podlagi posamezne vloge samo iz enega ukrepa po Uredbi PRP. (2) Sredstva se ne odobrijo upravičencu, ki je za iste upravičene stroške, kot jih navaja v vlogi za pridobitev sredstev po Uredbi PRP, že prejel sredstva Evropske unije ali javna sredstva Republike Slovenije. (3) Sredstva se ne dodelijo za naložbe zunaj območja Republike Slovenije. (4) Sredstva se ne dodelijo za območja mest. (5) Sredstva se ne dodelijo občinam, ki niso v Pomurju. VI. Upravičeni stroški A. Upravičeni stroški so: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! (1) Skladno z drugim in tretjim odstavkom 73. člena Uredbe PRP so do podpore upravičeni stroški, ki so nastali od datuma izdaje odločbe o pravici do sredstev do 30. 6. 2015). Do podpore pa so upravičeni tudi morebitni splošni stroški, nastali po 1. 1. 2007 do vložitve zahtevka za izplačilo sredstev. Vlagatelj pred datumom začetka upravičenosti stroškov lahko začne z deli, vendar se ta dela ne štejejo med upravičene stroške. Prav tako ne sme prevzeti nobenih obveznosti na račun morebitnih dodeljenih sredstev. (2) Kot začetek naložbe se skladno z četrtim odstavkom 73. člena Uredbe PRP šteje prevzem katerekoli obveznosti upravičenca na račun morebitno dodeljenih sredstev (sklenitev pogodbe, naročanje materiala, opreme, storitev ali del). (3) Do podpore pa niso upravičeni stroški iz 3. točke 71. člena Uredbe 1698/2005/ES ter tretjega odstavka 73. člena Uredbe PRP naslednji stroški: – plačilo davkov, carin in dajatev pri uvozu, – stroški poslovanja (npr. tudi stroški vzdrževanja in najema, itd), – bančni stroški in stroški garancij, – nakup rabljene opreme, – naložbe izven območij belih lis, – nepremičnine, ki se nahajajo v postopku izvršbe na nepremičnine. (4) DDV ni upravičen strošek. (5) Podpore se ne dodelijo za naložbe, katerih izvedba se je začela pred izdajo odločbe o pravici do sredstev. VII. Merila za ocenjevanje vlog (1) Skladno s 76. členom Uredbe PRP so do sofinanciranja upravičeni izbrani projekti, katerih vloge so popolne, vsebinsko ustrezne in izpolnjujejo pogoje. (2) Pri določitvi meril se upoštevajo naslednja načela: 1. koeficient razvitosti občine se oceni do 40 odstotnih točk, 2. družbeno-socialni vidik upravičenca se oceni do 60 odstotnih točk. (3) Podrobnejša merila bodo podrobneje opredeljena v razpisni dokumentaciji. (4) Vloge bodo ocenjene na podlagi meril za pridobitev spodnje, vstopne meje točk, ki za ta javni razpis znaša 50 ali več odstotnih točk. V primeru, da za posamezno merilo vlagatelj ne priloži vseh zahtevanih podatkov oziroma so podatki nepravilni, se vloga v tem delu oceni z 0 točk. (5). Sredstva se dodeljujejo do porabe sredstev. VIII. Finančne določbe (1) Splošne finančne določbe so v skladu s 77. členom Uredbe PRP. (2) Sredstva se dodelijo v obliki nepovratnih sredstev. (3) Stopnja intenzivnosti podpore: Skladno s 77. členom Uredbe PRP podpora za namene tega javnega razpisa znaša do vključno 100 odstotkov celotnih upravičenih stroškov naložbe. (4) Višina sofinanciranja za naložbe, ki so upravičene do podpore, za programsko obdobje izvajanja PRP 2007 – 2013, je omejena kot sledi: – najnižji znesek javne podpore na upravičenca znaša 200.000 EUR, – PRP 2007 – 2013 bo financiral največ do 3.000,00 EUR za gospodinjstvo z območja belih lis občine. IX. Razpisna dokumentacija in informacije (1) Vloga se vlaga pisno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije, dostopne na spletnih straneh http://www.mkgp.gov.si/ in http://www.arsktrp.gov.si/. Razpisna dokumentacija vsebuje: (a) Seznam upravičenih stroškov, (b) Podrobnejša merila za ocenjevanje vlog, (c) Prijavni obrazec s prilogami. (2) Vlagatelj lahko pridobi informacije o javnem razpisu pri INFO točki ARSKTRP (Dunajska 160, 1000 Ljubljana), tel.: 01/580-77-92, faks 01/478-92-06, e-mail: aktrp@gov.si (3) Sestavni deli vloge morajo biti speti ali vloženi v mapo po vrstnem redu. X. Rok in način prijave (1) Skladno z drugim odstavkom 92. člena Uredbe PRP je potrebno vlogo na javni razpis poslati priporočeno po pošti ali oddati v vložišču ARSKTRP, v času uradnih ur, na naslov: Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, 1000 Ljubljana, in sicer od naslednjega dneva po objavi javnega razpisa v uradnem listu PRP do zaprtja javnega razpisa, ki se objavi na spletnih straneh http://www.mkgp.gov.si/. (2) Vloga se vlaga pisno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije, dostopne na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. Na ovojnici vloge morajo biti razvidni datum in čas (ura, minuta) oddaje vloge, ki ju označi pošta oziroma vložišče ARSKTRP, naslov vlagatelja ter oznaka javnega razpisa, na katerega se prijavlja, kot to določa tretji odstavek 92. člena Uredbe PRP. »Ne odpiraj – vloga na javni razpis za ukrep 321« (3) Prepozne vloge se ne obravnavajo in se s sklepom zavržejo. XI. Obravnava in postopek odobritve ter nadzor nad izvajanjem XI/1: Postopek od obravnave do odobritve vloge (1) Postopek za odpiranje in obravnavanje vlog ter zahteva za odpravo pomanjkljivosti v odprtih javnih razpisih je določen v XXIII. poglavju Uredbe PRP. (2) Skladno s prvim in drugim odstavkom 97. člena Uredbe PRP se sredstva upravičencu odobrijo z odločbo o pravici do sredstev, ki jo izda predstojnik ARSKTRP. Zoper odločbo ARSKTRP je dopustna pritožba v 15 dneh od dneva njene vročitve. Pritožba se vloži pisno na način iz prvega odstavka 92. člena te uredbe, kot je določen za vložitev vloge, na naslov: »Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, 1000 Ljubljana«. XI/2: Nadzor nad izvajanjem ter postopki v primeru nepravilnosti (sankcije in vrnitev sredstev) (1) ARKSTRP izvaja administrativne kontrole (vključno z obiski investicijskega območja) in kontrole na kraju samem, s katerimi ugotavlja izpolnjevanje pogojev in obveznosti. Kontrole lahko izvaja tudi Organ upravljanja, ki deluje v okviru MKGP. (2) Upravičenec mora omogočiti dostop do dokumentacije o projektu ter omogočiti kontrolo projekta na kraju samem ARSKTRP, MKGP, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom. (3) Sredstva ARSKTRP izplača šele po vseh opravljenih kontrolah, ki so predvidene z Uredbo Komisije 1975/2006/ES. S kontrolami se preveri znesek, ki se izplača upravičencu na podlagi zahtevka. Znižanja in morebitne sankcije se uporabijo skladno z 31. členom Uredbe 1975/2006/ES. (4) V primeru ugotovljenih nepravilnosti se sprožijo sankcije in zahteva vračilo sredstev na način, kot je opredeljeno s 102. členom Uredbe PRP. Določena ključna opozorila vlagateljem, povzeta po 102. členu te uredbe, so naslednja: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti