Uradni list

Številka 113
Uradni list RS, št. 113/2009 z dne 31. 12. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 113/2009 z dne 31. 12. 2009

Kazalo

5172. Odlok o proračunu Občine Dravograd za leto 2010, stran 15551.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08 Odl. US: Up-2925/07-15, U-I-21/07-18, 76/08, 100/08 Odl. US: U-I-427/06-9, 79/09), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09) in 16. člena Statuta Občine Dravograd (uradno prečiščeno besedilo, Uradni list RS, št. 117/08) je Občinski svet Občine Dravograd na 29. seji dne 23. 12. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dravograd za leto 2010
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Dravograd za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
Prihodki in odhodki ožjih delov občine morajo biti zajeti v njihovih finančnih načrtih, ki so sestavni del občinskega proračuna.
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV            v EUR
-------------------------------------------------
      Skupina/Podskupina kontov     Proračun leta
                                             2010
-------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI                  11.303.452
      (70+71+72+73+74)
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)           7.463.822
70    DAVČNI PRIHODKI                   6.232.455
      700 Davki na dohodek in           4.847.625
      dobiček
      703 Davki na premoženje             907.010
      704 Domači davki na blago in        477.820
      storitve
      706 Drugi davki
71    NEDAVČNI PRIHODKI                 1.231.367
      710 Udeležba na dobičku in        1.049.228
      dohodki od premoženja
      711 Takse in pristojbine              6.120
      712 Globe in druge denarne           10.710
      kazni
      713 Prihodki od prodaje                   0
      blaga in storitev
      714 Drugi nedavčni prihodki         165.309
72    KAPITALSKI PRIHODKI                 583.936
      720 Prihodki od prodaje              80.000
      osnovnih sredstev
      722 Prihodki od prodaje             503.936
      zemljišč in neopred.
      dolgoročnih sredstev
73    PREJETE DONACIJE                          0
      730 Prejete donacije iz                   0
      domačih virov
74    TRANSFERNI PRIHODKI               3.255.694
      740 Transferni prihodki iz        1.785.988
      drugih javnofinančnih
      institucij
      741 Prejeta sredstva iz           1.469.706
      državnega proračuna iz
      sredstev EU
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)     10.573.735
40    TEKOČI ODHODKI                    2.230.394
      400 Plače in drugi izdatki          554.436
      zaposlenih
      401 Prispevki delodajalcev           89.866
      za socialno varnost
      402 Izdatki za blago in           1.416.663
      storitve
      403 Plačilo domačih obresti          80.000
      409 Rezerve                          89.429
41    TEKOČI TRANSFERI                  3.004.135
      410 Subvencije                      112.430
      411 Transferi posameznikom          847.773
      in gospodinjstvom
      412 Transferi neprofitnim           338.387
      organizacijam in ustanovam
      413 Drugi tekoči domači           1.705.545
      transferi
42    INVESTICIJSKI ODHODKI             5.240.246
      420 Nakup in gradnja              5.240.246
      osnovnih sredstev
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI              98.960
      431 Investicijski transferi          98.960
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-           729.717
      II.) (PRORAČUNSKI
      PRIMANJKLJAJ)
-------------------------------------------------
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN
NALOŽB
-------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH
      POSOJIL IN PRODAJA
      KAPITALSKIHDELEŽEV
      (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH
      POSOJIL
      750 Prejeta vračila danih
      posojil
      751 Prodaja kapitalskih
      752 Kupnine iz naslova
      privatizacije
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPITALSKIH DELEŽEV
      (440+441+442+443)
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPITALSKIH DELEŽEV
      440 Dana posojila
      441 Povečanje kapitalskih
      deležev in naložb
      442 Poraba sredstev kupnin
      iz naslova privatizacije
      443 Povečanje namenskega
      premoženja v jav. skladih in
      dr. os. javnega prava
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA
      IN SPREMEMBE KAPITALSKIH
      DELEŽEV (IV.-V.)
-------------------------------------------------
C. RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------
VII.   ZADOLŽEVANJE                             0
50    ZADOLŽEVANJE                              0
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)
55    ODPLAČILA DOLGA
      550 Odplačila domačega dolga        423.650
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE)              306.067
      SREDSTEV NA RAČUNIH
      (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-           –423.650
      VIII.)
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-       –729.717
      VIII.-IX.)
-------------------------------------------------
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE            –306.067
31.12. PRETEKLEGA LETA
-------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Dravograd.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93, 87/01, 110/02),
2. prihodki ožjih delov lokalnih skupnosti,
3. prihodki proračunskega rezervnega sklada,
4. drugi prihodki, ki jih določi občina.
Prihodki ožjih delov lokalne skupnosti pripadajo tistemu ožjemu delu lokalne skupnosti, ki jih je prejel.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan/ja, predsedniki KS).
Župan/ja s poročilom o izvrševanju proračuna v prvem polletju najkasneje v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za tekoče oziroma preteklo leto in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 50% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan/ja, predsedniki KS) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost presega 300.000,00 EUR in se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. račun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF,
2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljenega na podlagi odloka o ustanovitvi proračunskega sklada.
Proračunska rezerva se v letu 2010 oblikuje v višini 70.000,00 evrov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 30% župan/ja in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan/ja dolžniku do višine 1.000,00 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja, se občina za proračun leta 2010 lahko ne bo zadolževala.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Dravograd, v letu 2010 ne sme preseči skupne višine glavnic 83.460,00 evrov.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2010 zadolžijo skupaj do višine 208.000,00 evrov.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2010 zadolžijo skupaj do višine 208.000,00 evrov.
O konkretni zadolžitvi posamezne pravne osebe odloča na predlog župana/je občinski svet.
12. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko zadolži do višine 1.000.000,00 EUR.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2010)
V obdobju začasnega financiranja Občine Dravograd v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0003/2009-31
Županja
Občine Dravograd
Marijana Cigala l.r.