Uradni list

Številka 79
Uradni list RS, št. 79/2009 z dne 9. 10. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 79/2009 z dne 9. 10. 2009

Kazalo

3455. Odlok o ustanovitvi razvojno informacijskega centra Bela krajina, stran 10683.

Na podlagi Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 13/93, 66/93, 8/96) in 16. člena Statuta Občine Črnomelj (Uradni list RS, št. 35/03 – UPB, 106/05, 65/07 in 75/08) je Občinski svet Občine Črnomelj na 19. redni seji dne 29. 9. 2009 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi razvojno informacijskega centra Bela krajina
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
Občina Črnomelj (v nadaljnjem besedilu: ustanoviteljica) s tem odlokom uskladi delovanje javnega zavoda Razvojno informacijski center Bela krajina (v nadaljnjem besedilu: zavod) z veljavno zakonodajo in s Sklepom o izstopu iz soustanoviteljstva iz javnega zavoda »Razvojno informacijski center Bela krajina«, št. 333.01-01/2001-63, ki ga je dne 18. 9. 2009, sprejel Občinski svet Občine Semič in na podlagi katerega Občina Semič izstopa iz soustanoviteljstva zavoda.
S tem odlokom se uredi status, razmerja med zavodom in ustanoviteljico, temeljna vprašanja glede organizacije, dejavnosti in financiranja zavoda ter prehodno obdobje delovanja zavoda.
2. člen
Javni zavod Razvojno informacijski center Bela krajina je bil ustanovljen z Odlokom o ustanovitvi Razvojno informacijskega centra Bela krajina (Uradni list RS, št. 2/02 in 23/04).
Javni zavod je ustanovljen za izvajanje nalog lokalne turistične organizacije in lokalnega podjetniškega centra z namenom načrtovanja, organiziranja in izvajanja promocijskih in informativnih dejavnosti na območju občine ustanoviteljic, z namenom spodbujanja razvoja turizma in podjetništva, pospeševanja trženja turističnih in drugih storitev ter za sodelovanje in povezovanje s sorodnimi organizacijami.
Ustanoviteljica javnega zavoda je Občina Črnomelj.
Ustanoviteljske pravice in obveznosti ustanovitelja izvaja Občinski svet Občine Črnomelj.
Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novem mestu pod vložno številko 10437300 z dne, 26. 1. 2002.
II. IME IN SEDEŽ
3. člen
Ime javnega zavoda: Razvojno informacijski center Bela krajina.
Skrajšano ime je: RIC Bela krajina.
Sedež zavoda je: Trg svobode 3, Črnomelj.
Zavod je pravna oseba javnega prava in ima svoj pečat. Pečat je pravokotne oblike, širok 5 cm in visok 1,5 cm z izpisanim imenom zavoda in sedežem zavoda. Ime zavoda je izpisano z velikimi tiskanimi črkami, sedež pa z malimi pisanimi črkami. Število pečatov, pooblastilo za uporabo, način varovanja ipd. se določi s statutom zavoda.
Notranja organizacijska struktura zavoda se določi s statutom zavoda.
V okviru zavoda delujeta naslednji organizacijski enoti:
– lokalna turistična organizacija s turistično informacijskim centrom,
– lokalni podjetniški center.
4. člen
Javni zavod lahko spremeni svoj naziv in sedež po predhodnem soglasju ustanoviteljice.
Ustanoviteljice zavoda so lahko tudi druge lokalne skupnosti.
Prevzem ustanoviteljskih pravic in obveznosti novih ustanoviteljev se uredi s posebno pogodbo.
Zavod se lahko v okviru svoje dejavnosti vključuje in povezuje tudi v druge pravno organizacijske oblike ustanovljene na širšem območju, za kar mora pridobiti predhodno soglasje ustanoviteljice.
III. DEJAVNOST
5. člen
Zavod opravlja predvsem naslednje naloge:
– priprava in izvajanje strategije razvoja turizma in malega gospodarstva,
– oblikovanje celovite turistične ponudbe,
– organiziranje in izvajanje informacijske dejavnosti,
– informiranje v okviru turistično in poslovno informacijskih centrov,
– pospeševanje turistične dejavnosti in promocija turistične ponudbe,
– spodbujanje razvoja in urejanje objektov turistične infrastrukture na območju občine ustanoviteljice,
– oblikovanje novih turističnih proizvodov,
– raziskovanje in analiziranje (trg, učinki delovanja),
– organizacija in izvajanje stikov z javnostjo in skupne ekonomske propagande,
– načrtovanje, organiziranje in izvajanje marketinške, informacijske in promocijske dejavnosti (sejmi, borze, prireditve ipd.),
– organizacija in izvajanje prireditvenih dejavnosti ter koordinacija pri sestavi koledarja prireditev,
– sooblikovanje turistične ponudbe Slovenije in njene promocije,
– na podlagi drugih predpisov in pogodb upravljanje naravnih vrednot zavarovanih območij in kulturnih spomenikov,
– svetovanje in pomoč pri pridobivanju sofinanciranja za posamezne projekte iz lokalnih, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih virov,
– opravljanje storitev za pravne osebe in podjetnike posameznike (svetovanje in posredovanje raznih informacij, pomoč pri izdelavi in uresničitvi razvojnih projektov, pomoč in svetovanje pri pridobitvi finančnih virov, pomoč pri izdelavi in pripravi dokumentacije za pridobitev posojil in nepovratnih sredstev ipd.),
– povezovanje razpoložljivih kapacitet na področju razvoja in raziskav,
– pomoč in svetovanje pri trženju proizvodov in storitev,
– organizacija in izvajanje usposabljanja,
– sodelovanje in povezovanje z lokalnimi, regionalnimi in nacionalnimi subjekti s področja turizma in malega gospodarstva,
– pripravljanje in aktiviranje razvojnih projektov,
– sodelovanje pri prostorskem planiranju,
– pripravljanje razvojnih projektov v skladu z zahtevami Evropske unije,
– koordinacija med vsemi subjekti, ki vplivajo na razvoj turizma in malega gospodarstva,
– vključevanje in sodelovanje z garancijskim skladom,
– izvajaje nalog, ki jih na zavod prenese ustanoviteljica in so namenjene razvoju in pospeševanju turizma in malega gospodarstva,
– izvajanje programov, ki jih bodo na zavod prenesle občina ustanoviteljica ali druge pravne osebe.
Zavod opravlja tudi vse druge naloge, ki so potrebne za njegov obstoj in opravljanje v prejšnjem odstavku navedenih nalog.
6. člen
Naloge iz prejšnjega člena, ki ji zavod opravlja, so v skladu z Uredbo standardni klasifikacije dejavnosti razvrščene:
SKD           NAZIV
-------------------------------------------------------------
C 18.130      Priprava za tisk in objavo
C 18.200      Razmnoževanje posnetih nosilcev zapisa
G 46.190      Ne specializirano posredništvo pri prodaji
              raznovrstnih izdelkov
G 47.190      Druga trgovina na drobno v ne specializiranih
              prodajalnah
G 47.610      Trgovina na drobno v specializiranih
              prodajalnah s knjigami
G 47.621      Trgovina na drobno v specializiranih
              prodajalnah s časopisi in revijami
G 47.630      Trgovina na drobno v specializiranih
              prodajalnah z glasbenimi in video zapisi
G 47.640      Trgovina na drobno v specializiranih
              prodajalnah s športno opremo
G 47.650      Trgovina na drobno v specializiranih
              prodajalnah z igračami in rekviziti za igre in
              zabavo
G 47.782      Trgovina na drobno v specializiranih
              prodajalnah z umetniškimi izdelki
G 47.789      Trgovina na drobno v drugih specializiranih
              prodajalnah
G 47.810      Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z
              živili, pijačami in tobačnimi izdelki
G 47.890      Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z
              drugim blagom
G 47.910      Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
G 47.990      Trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic,
              tržnic
I 55.201      Počitniški domovi in letovišča
I 55.203      Oddajanje zasebnih sob gostom
I 55.204      Planinski domovi in mladinska prenočišča
I 55.209      Druge nastanitve za krajši čas
I 55.300      Dejavnost avtokampov, taborov
I 55.900      Dejavnost dijaških in študentskih domov ter
              druge nastanitve
I 56.210      Priložnostna priprava in dostava jedi
J 58.110      Izdajanje knjig
J 58.130      Izdajanje časopisov
J 58.140      Izdajanje revij in druge periodike
J 58.190      Drugo založništvo
J 59.110      Produkcija filmov, videofilmov, televizijskih
              oddaj
J 59.130      Distribucija filmov, video filmov, TV oddaj
J 59.140      Kinematografska dejavnost
J 59.200      Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in
              muzikalij
J 62.090      Druge z informacijsko tehnologijo in
              računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
J 63.110      Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti
J 63.120      Dejavnost spletnih portalov
J 63.910      Dejavnost tiskovnih agencij
J 63.990      Drugo informiranje
L 68.100      Trgovanje z lastnimi nepremičninami
L 68.200      Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih
              nepremičnin
L 68.310      Posredništvo v prometu z nepremičninami
L 68.320      Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po
              pogodbi
M 70.210      Dejavnost stikov z javnostjo
M 70.220      Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
M 73.110      Dejavnost oglaševalskih agencij
M 73.120      Posredovanje oglaševalskega prostora
M 73.200      Raziskovanje trga in javnega mnenja
M 74.100      Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo
M 74.200      Fotografska dejavnost
M 74.300      Prevajanje in tolmačenje
M 74.900      Druge nerazvrščene strokovne in tehnične
              dejavnosti
N 77.210      Dajanje športne opreme v najem ali zakup
N 77.220      Dajanje videokaset in plošč v najem
N 77.290      Dajanje drugih izdelkov za široko porabo v
              najem in zakup
N 77.330      Dajanje pisarniške opreme in računalniških
              naprav v najem in zakup
N 77.340      Dajanje vodnih plovil v najem in zakup
N 77.390      Dajanje drugih strojev, naprav in opredmetenih
              sredstev v najem in zakup
N 77.400      Dajanje pravic uporabe intelektualne lastnine v
              zakup, razen avtorsko zaščitenih del
N 79.110      Dejavnost potovalnih agencij
N 79.120      Dejavnost organizatorjev potovanj
N 79.900      Rezervacije in druge s potovanji povezane
              dejavnosti
N 82.110      Nudenje celovitih pisarniških storitev
N 82.190      Fotokopiranje, priprava dokumentacije in druge
              posamične pisarniške dejavnosti
N 82.300      Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
N 82.990      Druge nerazvrščene spremljajoče dejavnosti za
              poslovanje
P 85.510      Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
              na področju športa in rekreacije
P 85.520      Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
              na področju kulture in umetnosti
P 85.590      Drugje nerazvrščeno izobraževanje,
              izpopolnjevanje in usposabljanje
P 85.600      Pomožne dejavnosti za izobraževanje
R 90.040      Obratovanje objektov za kulturne prireditve
R 91.020      Dejavnost muzejev
R 91.030      Varstvo kulturne dediščine
R 91.040      Dejavnost botaničnih in živalskih vrtov,
              varstvo naravnih vrednot
R 93.190      Druge športne dejavnosti
R 93.210      Dejavnost zabaviščnih parkov
R 93.292      Dejavnost smučarskih centrov
R 93.299      Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas
S 94.110      Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj
S 94. 120     Dejavnost strokovnih združenj
S 94.999      Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih
              organizacij
S 96.090      Druge storitvene dejavnosti, drugje
              nerazvrščene.
7. člen
Javni zavod lahko spremeni dejavnost le ob soglasju ustanoviteljice.
8. člen
Finančno računovodska opravila za potrebe javnega zavoda opravlja občinska uprava Občine Črnomelj ali druga pravna ali fizična oseba na podlagi pogodbe.
IV. ORGANI ZAVODA
9. člen
Organi zavoda so:
– svet,
– direktor,
– programski svet.
Svet
10. člen
Svet zavoda ima 9 članov, in sicer:
– tri predstavnike ustanoviteljice,
– en predstavnik turističnih društev, ki delujejo na območju občine ustanoviteljice,
– en predstavnik Območne obrtne zbornice Črnomelj,
– enega člana imenujejo delavci zavoda,
– tri člane imenujejo člani zavoda.
Predstavnike ustanoviteljice imenuje občinski svet, predstavnika turističnih društev imenujejo turistična društva, ki delujejo na območju občine ustanoviteljice, predstavnika Območne obrtne zbornice Črnomelj imenuje upravni odbor Območne obrtne zbornice Črnomelj, člani zavoda pa izvolijo svoje člane v svet zavoda na občnem zboru.
11. člen
Delo sveta zavoda vodi predsednik sveta, ki ga izberejo člani sveta izmed sebe.
Mandat članov sveta zavoda je štiri leta in začne teči z dnem prve seje sveta zavoda. Člani sveta so po preteku te dobe lahko večkrat ponovno imenovani.
12. člen
Naloge sveta zavoda:
– sprejema statut in druge splošne akte zavoda s soglasjem ustanoviteljice,
– sprejema program dela in razvoja zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje,
– določa s soglasjem ustanoviteljice finančni načrt zavoda,
– sprejema zaključni račun,
– predlaga ustanoviteljici spremembo ali razširitev dejavnosti,
– na predlog direktorja zavoda imenuje programski svet zavoda,
– opravlja druge z zakonom ali statutom določene pristojnosti in naloge.
13. člen
Svet zavoda odloča na sejah z večino glasov prisotnih članov. V primeru enakega števila glasov je sprejeta odločitev, za katero je glasoval predsednik sveta.
Direktor
14. člen
Poslovodni organ zavoda je direktor.
Direktor predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Direktor vodi strokovno delo zavoda in je odgovoren za strokovno delo zavoda. S statutom se določijo druge pravice in obveznosti ter odgovornosti direktorja.
15. člen
Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa in razrešuje občinski svet ustanoviteljice. Postopek javnega razpisa, pogoji, način imenovanja in razrešitve direktorja, so določeni z zakonom in s tem odlokom.
Župan skladno z zakonom in tem odlokom objavi javni razpis za prosto mesto direktorja, izmed prijavljenih izbere najprimernejšega kandidata in ga predlaga v imenovanje občinskemu svetu. Direktorja se imenuje za obdobje petih let, ista oseba je lahko po preteku mandata ponovno imenovana.
Z direktorjem v imenu zavoda sklene ustrezno pogodbo predsednik sveta zavoda, ki v imenu in za račun zavoda nasproti direktorju izvršuje tudi druge pravice in obveznosti iz delovnega oziroma drugega pogodbenega razmerja.
16. člen
Za direktorja zavoda je lahko imenovan kdor aktivno obvlada dva svetovno priznana jezika, predloži program dela za mandatno obdobje, ima sposobnosti za vodenje in organiziranje dela in izpolnjuje enega od spodaj navedenih pogojev glede izobrazbe:
– ima univerzitetno visokošolsko izobrazbo in dve leti delovnih izkušenj;
– ima visokošolsko izobrazbo in štiri leta delovnih izkušenj;
– ima višješolsko izobrazbo in najmanj šest let delavnih izkušenj;
– ima srednješolsko izobrazbo in najmanj osem let delovnih izkušenj.
Za delovne izkušnje se šteje, da je kandidat delal na področju turizma ali podjetništva ali na drugih vodstvenih delovnih mestih.
Programski svet
17. člen
Zavod ima programski svet, ki je strokovno posvetovalno telo.
Programski svet ima največ pet članov.
Člane programskega sveta imenuje svet zavoda na predlog direktorja izmed strokovnih delavcev in zunanjih strokovnjakov s področja dela zavoda. Člani programskega sveta morajo imeti najmanj peto stopnjo izobrazbe.
Sestavo, način imenovanja, trajanje mandata in podrobnejše naloge članov programskega sveta določa statut zavoda.
18. člen
Člani programskega sveta svoje delo opravljajo praviloma neprofesionalno.
Naloge programskega sveta so predvsem:
– obravnava vprašanj s področja strokovnega dela zavoda,
– določanje strokovnih podlag za programe dela in razvoja zavoda,
– dajanje mnenj, predlogov, pobud in usmeritev glede organizacije dela, pogojev za razvoj dejavnosti svetu in direktorju zavoda.
Podrobnejše naloge programskega sveta, sestava, način imenovanja in trajanje mandata članov določa statut zavoda.
V. NOTRANJA ORGANIZIRANOST IN ČLANSTVO V ZAVODU
19. člen
Notranja organizacija javnega zavoda se določi s statutom zavoda.
20. člen
Člani zavoda so zainteresirane pravne osebe in podjetniki posamezniki, ki opravljajo s turizmom neposredno povezano dejavnost ter sobodajalci in tisti kmetje, ki opravljajo gostinsko dejavnost in imajo v občini ustanoviteljici svoj sedež, poslovno enoto ali drugo obliko registrirane dejavnosti, turistična in druga društva, ki delujejo na področju turizma ter druge zainteresirane pravne osebe, katerih dejavnost je posredno vezana na turistično dejavnost.
Člani zavoda so tudi drugi zainteresirani samostojni podjetniki in obrtniki ter mala in srednja podjetja, ki imajo v občini ustanoviteljici svoj sedež, poslovno enoto ali drugo obliko registrirane dejavnosti, Območna obrtna zbornica Črnomelj ter druge zainteresirane pravne osebe.
Članstvo se pridobi na podlagi pristopne izjave, ki jo zainteresirani izročijo zavodu.
Druge pravice in obveznosti se natančneje opredelijo v statutu zavoda.
21. člen
Člani sodelujejo pri upravljanju javnega zavoda preko imenovanih članov sveta zavoda in programskega sveta zavoda. O delu zavoda so informirani na letnem občnem zboru, ki ga skliče direktor.
Podrobnejše določbe o občnem zboru članov določa statut.
22. člen
Člani zavoda imajo naslednje pravice in obveznosti:
– sodelovati pri delu zavoda v skladu z aktom o ustanovitvi in statutom zavoda;
– dostop do podatkov in pravica do storitev služb zavoda pod pogoji, ki jih določi svet zavoda;
– pravica do informiranosti o aktivnostih in projektih zavoda na način, ki ga določi svet zavoda;
– izpolnjevanja sprejetih programskih, finančnih in drugih obveznosti ter upoštevanje določb aktov in sklepov organov zavoda;
– s plačevanjem članarine sodelujejo pri zagotavljanju sredstev za delovanje javnega zavoda;
– obveznosti izogibati se vseh dejanj, ki bi pomenila nelojalno konkurenco drugim članom zavoda.
Druge pravice in obveznosti se natančneje opredelijo v statutu zavoda.
VI. SREDSTVA JAVNEGA ZAVODA
23. člen
Viri financiranja za izvajanje dejavnosti iz 5. in 6. člena tega odloka so:
– proračunska sredstva občine ustanoviteljice,
– sredstva iz naslova javnih razpisov na lokalni, regionalni, državni in mednarodni ravni,
– prostovoljni finančni prispevki članov in ustanoviteljice ter prihodek iz članarine, ki jo plačujejo člani zavoda. Višina in način plačila članarine se natančneje določi s statutom zavoda,
– sredstva zainteresiranih subjektov, ki so pripravljeni združevati sredstva z namenom doseganja in uresničevanja lastnih interesov pri razvoju svoje dejavnosti,
– sredstva Slovenske turistične organizacije in druga sredstva državnega proračuna,
– sredstva dogovorjena za posamezne projekte,
– lastni prihodki zavoda,
– darila in dotacije ter drugi viri.
Poleg sredstev iz prejšnjega odstavka, pridobiva javni zavod sredstva za opravljanje dejavnosti tudi iz prometa blaga in plačil za storitve, ki jih opravlja.
Sredstva za izvrševanje dejavnosti se zagotavljajo letno v obsegu potrebnem za izvajanje finančno ovrednotenega programa dela javnega zavoda in v skladu s sprejetim proračunom občine ustanoviteljice.
Finančna sredstva se javnemu zavodu dodelijo po pogodbi na osnovi programa dela in finančnega načrta.
Ustanoviteljica za delovanje zavoda zagotovi primeren poslovni prostor in pisarniško ter drugo osnovno tehnično opremo.
VII. POOBLASTILA V PRAVNEM PROMETU, ODGOVORNOSTI ZA OBVEZNOSTI, RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN POKRIVANJA PRIMANJKLJAJA
24. člen
Zavod je pravna oseba, ki v skladu z 21. členom zakona o zavodih sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle v okviru registrirane dejavnosti.
25. člen
Zavod nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun.
Premoženje javnega zavoda je last ustanoviteljice. Zavod ima to premoženje v uporabi in upravljanju za namene dejavnosti zavoda za katero je ustanovljen. Zavod je dolžan uporabljati in upravljati s premoženjem skladno z načelom skrbnega in dobrega gospodarja.
26. člen
Morebitni presežek prihodkov nad odhodki javnega zavoda se uporabi izključno za opravljanje in razvoj dejavnosti javnega zavoda v skladu z letnim programom.
O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda.
O načinu pokrivanja primanjkljaja oziroma zagotovitve manjkajočih sredstev odloča svet zavoda s soglasjem ustanoviteljice.
VIII. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJICE IN ZAVODA
27. člen
Ustanoviteljica daje soglasje k:
– sprejemu statuta javnega zavoda,
– letnemu programu dela in finančnemu načrtu in zaključnem poročilu o poslovanju javnega zavoda v preteklem letu,
– potrebnim dodatnim sredstvom, ki niso predvidena v letnem planu,
– ustanoviteljskim pravicam in obveznostim novih ustanoviteljev,
– spremembi imena, sedeža in dejavnosti zavoda,
– vključevanju v druge pravno organizacijske oblike.
Ustanoviteljica ima naslednje pravice in obveznosti:
– imenuje člane sveta zavoda,
– sprejema odloke, ki so potrebni za delovanje javnega zavoda,
– imenuje in razrešuje direktorja zavoda,
– zagotavlja sredstva za delo zavoda v okviru sprejetega plana,
– zagotavlja sredstva za kritje ne programskih stalnih stroškov zavoda, ki obsegajo najmanj sredstva za plače in druge nujne izdatke za zaposlene ter druge materialne stroške za osnovno obratovanje, v kolikor zavod teh sredstev ne more zagotoviti drugače,
– zagotavlja prostorske pogoje za delo zavoda.
Javni zavod ima naslednje pravice in dolžnosti:
– enkrat letno poroča ustanoviteljici o realizaciji letnega programa dela in porabi finančnih sredstev za preteklo leto, in sicer do 28. 2. tekočega leta za preteklo leto,
– na zahtevo ustanoviteljice, mora posredovati podatke, ki so potrebni za oceno in analizo porabe proračunskih sredstev ter za statistične namene,
– na poziv ustanoviteljice do začetka priprave predloga proračuna posreduje ustanoviteljici program dela in finančni načrt za naslednje proračunsko leto.
Ustanoviteljica se o zadevah, vezanih na dejavnost zavoda, sproti usklajuje z javnim zavodom.
IX. STATUSNE SPREMEMBE IN PRENEHANJE ZAVODA
28. člen
O statusnih spremembah javnega zavoda odloča ustanoviteljica.
Javni zavod je ustanovljen za nedoločen čas in preneha iz razlogov, določenih v zakonu.
X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA
29. člen
Statut javnega zavoda sprejme svet javnega zavoda s soglasjem ustanoviteljice.
Druge splošne akte sprejme direktor javnega zavoda samostojno, če statut za posamične splošne akte ne določa soglasje drugega organa.
XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
30. člen
Že začeti postopek imenovanja direktorja zavoda se nadaljuje in zaključi skladno z določbami tega odloka.
31. člen
Šestdeset dni od dneva začetka uporabe tega odloka prenehata z delom svet zavoda in programski svet v dosedanji sestavi in mandat članom sveta zavoda in programskega sveta preneha.
V roku iz prejšnjega odstavka se izpeljejo vsi potrebni postopki in se imenujejo novi člani sveta zavoda in programskega sveta skladno s tem odlokom.
32. člen
Dosedanji člani zavoda, ki zaradi izstopa Občine Semič, ne izpolnjujejo več pogojev za članstvo skladno z določili tega odloka, lahko svoje poslovanje uskladijo z določili tega odloka v roku petnajst dni od začetka uporabe tega odloka, sicer jim članstvo v zavodu po izteku tega roka preneha.
Direktor zavoda uskladi članstvo v zavodu z določbami tega odloka v roku 30 dni od začetka uporabe tega odloka.
33. člen
Direktor zavoda poskrbi, da se spremembe na podlagi tega odloka vpišejo v sodni register.
Zavod svoje akte uskladi s tem odlokom najpozneje v roku 90 dni od začetka uporabe tega odloka.
34. člen
Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati Odlok o ustanovitvi Razvojno informacijskega centra Bela krajina (Uradni list RS, št. 2/02 in 23/04) in na njegovi podlagi izdan Sklep o ustanovitvi skupnega organa Občine Črnomelj in Občine Semič za izvrševanje ustanoviteljskih pravic v Javnem zavodu Razvojno informacijski center Bela krajina (Uradni list RS, št. 42/04).
Določbe odloka in sklepa iz prejšnjega odstavka se uporabljajo do začetka uporabe tega odloka.
35. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne 1. novembra 2009.
Št. 322-33/2009
Črnomelj, dne 30. septembra 2009
Župan
Občine Črnomelj
Andrej Fabjan l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti