Uradni list

Številka 97
Uradni list RS, št. 97/2008 z dne 10. 10. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 97/2008 z dne 10. 10. 2008

Kazalo

Št. 093-5/2008/2 Ob-8546/08 , Stran 3381
1. Posredniško telo in izvajalec razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. 2. Predmet javnega razpisa Javni razpis je namenjen doseganju ciljev 5.3. prednostne usmeritve Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij civilnega in socialnega dialoga. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje: A) horizontalnih mrežnih nevladnih organizacij na nacionalni ravni (sklop A): a) Dejavnosti informiranja, mreženja ter povezovanja NVO, zagotavljanja podpornih storitev in svetovanja za NVO, razvoja in uvajanja novih IKT rešitev za NVO sektor, usposabljanja za NVO, vzpostavljanja podpornega okolja za boljše delovanje NVO ter krepitve civilnega dialoga na nacionalni/EU ravni, promocije NVO sektorja z namenom ozaveščanja širše ter posebnih javnosti/ciljnih skupin (medijev, gospodarstva in javne uprave) o vlogi in pomenu NVS. b) Usposabljanja in izobraževanja zaposlenih in prostovoljcev horizontalnih mrežnih NVO na nacionalni ravni z namenom večje usposobljenosti pri izvajanju splošno koristnih nalog NVO. B) NVO stičišč na regionalni ravni (sklop B): a) Dejavnosti informiranja, mreženja ter povezovanja NVO, zagotavljanja podpornih storitev in svetovanja za NVO, razvoja in uvajanja novih IKT rešitev za NVO sektor, usposabljanja za NVO, vzpostavljanja podpornega okolja za boljše delovanje NVO ter krepitve civilnega dialoga na lokalni/regionalni ravni, promocije NVO sektorja z namenom ozaveščanja širše ter posebnih javnosti/ciljnih skupin (medijev, gospodarstva in javne uprave) o vlogi in pomenu NVS na regionalni ravni. b) Usposabljanja in izobraževanja zaposlenih in prostovoljcev regionalnih NVO stičišč z namenom večje usposobljenosti pri izvajanju splošno koristnih nalog NVO. Upravičene dejavnosti predmetnega javnega razpisa so podrobneje predstavljene v 4. poglavju. Usposabljanje in izobraževanje zaposlenih in prostovoljcev (dejavnost pod točko b) pri obeh sklopih) je upravičeno samo v primeru, če upravičenec v vlogi na javni razpis predvidi tudi izvedbo dejavnosti mreženja, zagotavljanja podpornih storitev ipd. (dejavnosti pod točko a) pri obeh sklopih). 3. Namen in cilji razpisa Namen (splošni cilj) razpisa je zagotoviti podporno okolje za NVO, da bodo aktivno prispevale k oblikovanju bolj kakovostnih ter trajnostno naravnanih politik ter promocija NVS z namenom ozaveščanja širše in posebnih javnosti/ciljnih skupin (medijev, gospodarstva ter javne uprave) o pomenu in vlogi nevladnih organizacij. Konkretni cilji razpisa so: 1. podpora horizontalnim mrežam NVO na nacionalni ravni ter regionalnim NVO stičiščem, da bodo prispevale k bolj usklajenemu delovanju NVO na lokalni, regionalni, nacionalni ter EU ravni; 2. podpora horizontalnim mrežam nevladnih organizacij na nacionalni ravni ter regionalnim NVO stičiščem, da bodo zagotavljale informacije in podporne storitve za NVO; 3. krepitev sodelovanja NVO v posvetovalnih procesih in povečanje možnosti vplivanja NVO na javne politike na različnih ravneh (lokalni, regionalni, nacionalni, EU); 4. ozaveščanje širše ter posebnih javnosti/ciljnih skupin (mediji, gospodarstvo, javna uprava) o pomenu in vlogi NVO v družbi; 5. podpora usposabljanju in izobraževanju zaposlenih in prostovoljcev horizontalnih mrežnih NVO ter NVO stičišč na regionalni ravni. 4. Upravičene dejavnosti 4.1 Upravičene dejavnosti za sklop A: – Informiranje NVO glede vsebin, ki zadevajo nevladne organizacije, podpora mreženju in sodelovanju NVO na nacionalni ravni: – informiranje o javnih politikah in možnostih vključevanja v postopke odločanja na nacionalni in EU ravni; – vzpostavitev in vzdrževanje spletnih strani; – priprava in posredovanje informacij namenjenih obveščanju in informiranju NVO (npr. e-novice, brošure, publikacije, …); – organizacija in izvedba srečanj in drugih dogodkov NVO z namenom mreženja in pridobivanja novih članov, partnerjev; – predstavitve in prenos dobrih praks povezovanja, sodelovanja, informiranja NVO (tudi iz drugih držav) ipd. – Zagotavljanje storitev in svetovanja za NVO ter razvoj in uvajanje novih IKT rešitev v NVO sektor: – finančno, računovodsko, pravno svetovanje s poudarkom na pravni pomoči s področja delovanja NVO; – svetovanje pri pripravi in izvajanju projektov; – razvoj in uvedba novih spletnih aplikacij ter novih informacijsko-komunikacijskih orodij z namenom izgradnje celovitega sistema informiranja, sodelovanja ter povezovanja NVO (nova e-participativna orodja, spletne aplikacije za iskanje partnersk ih organizacij, nadgradnja obstoječih aplikacij ipd.); – prenos in uvajanje dobrih praks (tudi iz tujine), uvajanje novih IKT rešitev za NVO sektor (npr. razvoj in uvajanje odprtokodnih programov za NVO) ipd. – Priprava in izvedba usposabljanj in izobraževanj za povečanje učinkovitosti in kakovosti delovanja ter inovativnosti v NVO: – vodenje in neprofitno upravljanje organizacij (strateško načrtovanje, pridobivanje sredstev, finančno upravljanje, pravni vidiki, trženje ...); – projektni management (priprava in izvajanje projektov); – komuniciranje in odnosi z mediji; – vodenje kampanj (campaining), vodenje skupinskih procesov (moderiranje), tehnike pogajanj; – teamsko delo in reševanje konfliktov (mediacija); – računalniško opismenjevanje; – krepitev veščin za vključevanje v civilni dialog ipd. – Vzpostavljanje podpornega okolja za boljše delovanje NVO ter krepitev civilnega dialoga na nacionalni in EU ravni: – oblikovanje in uveljavljanje temeljnih standardov delovanja NVO (npr. oblikovanje in uveljavitev kodeksa ravnanja v NVO); – oblikovanje predlogov in modelov za opredelitev statusa in vloge prostovoljcev, oblikovanje in uveljavljanje modelov za učinkovit nabor ter usmerjanje prostovoljcev, promocija kodeksa prostovoljnega dela v NVO ipd.; – spodbujanje stimulativnega okolja za delovanje NVO (organizirana in sistematična priprava podlag ter predlogov za potrebne spremembe statusne, področne ter davčne zakonodaje, ki ureja delovanje NVO na nacionalni ter EU ravni, oblikovanje ter uveljavljanje modelov samofinanciranja NVO ipd.) – Pri pripravi podlag ter predlogov sprememb zakonodaje je upravičena le priprava strokovnih podlag in predlogov sprememb/dopolnitev tistih predpisov (zakonov, pravilnikov, navodil ipd.), ki sistemsko urejajo delovanje in financiranje nevladnih organizacij; – razvoj ter pilotna izvedba novih/inovativnih mehanizmov za krepitev civilnega dialoga na nacionalni ravni, prenos in promocija dobrih praks (tudi iz tujine) za vzpostavljanje podpornega okolja za NVO ter krepitev civilnega dialoga; – analitična dejavnost za krepitev civilnega dialoga (razvoj analitičnih orodij/metodologij za spremljanje/monitoring vključevanja NVO v procese priprave in oblikovanja javnih politik, spremljanje/monitoring vključevanja NVO ipd.). – Promocija NVO sektorja z namenom ozaveščanja splošne in posebnih javnosti/ciljnih skupin (medijev, gospodarstva ter javne uprave) o vlogi in pomenu nevladnega sektorja: – načrtovanje in izvedba različnih promocijskih kampanj in drugih dogodkov z namenom vzpostavljanja sodelovanja posebnih javnosti/ciljnih skupin (gospodarstva, javne uprave, medijev) z nevladnim sektorjem, spodbujanje donatorstva ipd; – razvoj novih NVO medijev na nacionalni ravni ipd. Pod dejavnostjo promocije NVO sektorja so upravičene tiste promocijske dejavnosti, ki so namenjene promociji NVO sektorja do splošnih in posebnih javnosti/ciljnih skupin in ne promocija upravičencev ali sofinanciranih projektov (npr. izvedba novinarskih konferenc za promocijo projekta ipd.). 4.2 Upravičene dejavnosti za sklop A – usposabljanje in izobraževanje zaposlenih in prostovoljcev horizontalnih mrež NVO na nacionalni ravni z namenom večje usposobljenosti pri izvajanju splošno koristnih nalog NVO – Udeležba zaposlenih in prostovoljcev horizontalnih NVO mrež na nacionalni ravni na izobraževanjih in usposabljanjih iz naslednjih področij: – pridobivanje sredstev (t.i. »fundraising«); – strateško načrtovanje; – vodenje in upravljanje NVO; – finančno načrtovanje, računovodstvo; – krepitev veščin za sodelovanje v civilnem dialogu (vodenje skupinskih procesov, mediacija, tehnika pogajanj ipd.); – komunikacija in sodelovanje z mediji; – uporaba IKT tehnologij in orodij; – projektni menedžment (priprava in izvajanje projektov, priprava vlog na različne nacionalne in EU razpise, poročanje o izvajanju projektov); – analiza politik in t.i. stakeholders management, – javno naročanje, javne finance, upravni postopki in delovanje državne uprave, evropskih institucij ipd. Upravičenec mora z zaposlenim ali prostovoljcem, ki bo napoten na usposabljanje/izobraževanje skleniti poseben sporazum/pogodbo o izobraževanju in v njej določiti obveznosti zaposlenega oziroma prostovoljca do upravičenca, ki predvideva tudi prenos pridobljenih znanj na druge NVO. Do usposabljanj/izobraževanj so upravičeni le prostovoljci, ki sodelujejo (opravljajo naloge) za upravičenca – tj. horizontalno mrežno nevladno organizacijo na nacionalni ravni. Za napotitev prostovoljcev na usposabljanje/izobraževanje mora upravičenec izvesti notranji postopek izbora prostovoljcev. Postopek izbora prostovoljcev mora biti javen in transparenten. Upravičenec bo ob poročanju obvezan posredniškemu telesu predložiti obrazložitev opravljenega postopka in izbire prostovoljca. 4.3 Upravičene dejavnosti za sklop B: – Informiranje NVO glede vsebin, ki zadevajo nevladne organizacije, podpora mreženju in sodelovanju NVO na lokalni in regionalni ravni: – informiranje o javnih politikah in možnostih vključevanja v postopke odločanja na lokalni in regionalni ravni; – vzpostavitev in vzdrževanje spletnih strani; – priprava in posredovanje informacij namenjenih obveščanju in informiranju NVO (npr. e-novice, brošure, publikacije, ...); – organizacija in izvedba srečanj in drugih dogodkov NVO z namenom mreženja in pridobivanja novih članov, partnerjev; – predstavitve in prenos dobrih praks povezovanja, sodelovanja, informiranja NVO (tudi iz tujine) ipd. – Zagotavljanje storitev in svetovanja za NVO ter razvoj in uvajanje novih IKT rešitev v NVO sektor: – finančno, računovodsko, pravno svetovanje s poudarkom na pravni pomoči s področja delovanja NVO; – svetovanje pri pripravi in izvajanju projektov ipd.; – razvoj in uvedba novih spletnih aplikacij ter novih informacijsko-komunikacijskih orodij z namenom izgradnje celovitega sistema informiranja, sodelovanja ter povezovanja NVO (nova e-participativna orodja, spletne aplikacije za iskanje partnerskih organizacij, nadgradnja obstoječih aplikacij ipd.); – prenos in uvajanje dobrih praks (tudi iz tujine), uvajanje novih IKT rešitev za NVO sektor (npr. razvoj in uvajanje odprtokodnih programov za NVO) ipd. – Priprava in izvedba usposabljanj in izobraževanj za povečanje inovativnosti, učinkovitosti in kakovosti delovanja NVO: – vodenje in neprofitno upravljanje organizacij (strateško načrtovanje, pridobivanje sredstev, finančno upravljanje, pravni vidiki, trženje ...); – projektni management (priprava in izvajanje projektov); – komuniciranje in odnosi z mediji; – vodenje kampanj (campaining), vodenje skupinskih procesov (moderiranje), tehnike pogajanj; – teamsko delo in reševanje konfliktov (mediacija); – računalniško opismenjevanje; – krepitev veščin za vključevanje v civilni dialog ipd. – Vzpostavljanje podpornega okolja za boljše delovanje NVO ter krepitev civilnega dialoga na lokalni in regionalni ravni: – oblikovanje in uveljavljanje temeljnih standardov delovanja NVO; – spodbujanje stimulativnega okolja za delovanje NVO na lokalni in regionalni ravni (organizirana in sistematična priprava podlag ter predlogov za potrebne spremembe predpisov, ki urejajo delovanje NVO na lokalni/regionalni ravni ipd.) – Pri pripravi podlag ter predlogov sprememb predpisov je upravičena le priprava strokovnih podlag in predlogov sprememb/dopolnitev tistih predpisov (odlokov, pravilnikov, navodil ipd.), ki sistemsko urejajo delovanje in financiranje nevladnih organizacij; – razvoj ter pilotna izvedba novih/inovativnih mehanizmov za krepitev civilnega dialoga na lokalni in regionalni ravni, prenos in promocija dobrih praks (tudi iz tujine) za vzpostavljanje podpornega okolja za NVO ter krepitev civilnega dialoga; – analitična dejavnost za krepitev civilnega dialoga (razvoj analitičnih orodij/metodologij za spremljanje/monitoring vključevanja NVO v oblikovanje in izvajanje javnih politik na lokalni in regionalni ravni, spremljanje/monitoring vključevanja NVO v procese priprave in oblikovanja politik); – promocija dobrih praks (tudi iz tujine) ipd. – Promocija NVO sektorja z namenom ozaveščanja splošne in posebnih javnosti/ciljih skupin (medijev, gospodarstva ter javne uprave) o vlogi in pomenu nevladnih organizacij na lokalni/regionalni ravni: – načrtovanje in izvedba različnih promocijskih kampanj in drugih dogodkov z namenom vzpostavljanja sodelovanja posebnih javnosti (gospodarstva, javne uprave, medijev) z nevladnim sektorjem, spodbujanje donatorstva ipd. – razvoj novih NVO medijev na lokalni in regionalni ravni. Pod dejavnostjo promocije NVO sektorja so upravičene tiste promocijske dejavnosti, ki so namenjene promociji NVO sektorja do splošnih in posebnih javnosti/ciljnih skupin in ne promocija upravičencev ali sofinanciranih projektov (npr. izvedba novinarskih konferenc za promocijo projekta ipd.). 4.4 Upravičene dejavnosti za sklop B – usposabljanje in izobraževanje zaposlenih in prostovoljcev regionalnih NVO stičišč z namenom večje usposobljenosti pri izvajanju splošno koristnih nalog NVO: – Udeležba zaposlenih in prostovoljcev regionalnih NVO stičišč na izobraževanjih in usposabljanjih iz naslednjih področij: – pridobivanje sredstev (t.i. »fundraising«); – strateško načrtovanje; – vodenje in upravljanje NVO; – finančno načrtovanje, računovodstvo; – krepitev veščin za sodelovanje v civilnem dialogu (vodenje skupinskih procesov, mediacija, tehike pogajanj ipd.); – komunikacija in sodelovanje z mediji; – uporaba IKT tehnologij; – projektni menedžment (priprava in izvajanje projektov, poročanje o izvajanju projektov, evalvacija); – analiza politik in t.i. stakeholders management; – javno naročanje, javne finance, upravni postopki in delovanje državne uprave, evropskih institucij ipd. Upravičenec mora z zaposlenim ali prostovoljcem, ki bo napoten na usposabljanje/izobraževanje skleniti poseben sporazum/pogodbo o izobraževanju in v njej določiti obveznosti zaposlenega oziroma prostovoljca do upravičenca (ki predvideva tudi prenos pridobljenih znanj na druge NVO). Do usposabljanj/izobraževanj so upravičeni le prostovoljci, ki sodelujejo (opravljajo naloge) za upravičenca tj. regionalno NVO stičišče. Za napotitev prostovoljcev na usposabljanje/izobraževanje mora upravičenec izvesti notranji postopek izbora prostovoljcev. Postopek izbora prostovoljcev mora biti javen in transparenten. Upravičenec bo ob poročanju obvezan posredniškemu telesu predložiti obrazložitev opravljenega postopka in izbire prostovoljca. 5. Upravičeni prijavitelji in pogoji, ki jih morajo prijavitelji izpolnjevati 5.1 Sklop A – podpora projektom horizontalnih mrežnih nevladnih organizacij na nacionalni ravni Upravičeni prijavitelji za sklop A so: – horizontalne mrežne nevladne organizacije s sedežem v Sloveniji, ki združujejo nevladne organizacije iz različnih vsebinskih področij delovanja, s ciljem zagotavljanja podpore na področju informiranja, povezovanja, sodelovanja, izobraževanja, promocije, zagotavljanja različnih vrst tehnične in strokovne pomoči ter aktivnosti pri reševanju širših vprašanj, ki zadevajo NVO sektor, kot so pravni okvir za delovanje NVO, financiranje NVO, zaposlovanje v NVO sektorju in civilni dialog ter izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, ustanovljene in delujejo kot društvo, (zasebni) zavod ali ustanova; – niso ustanovljene zaradi osebnih koristi ali pridobivanja dobička; – so neodvisne od Vlade RS, drugih organov oblasti, političnih strank ali gospodarskih organizacij; – se ne ukvarjajo z uresničevanjem gospodarskih interesov svojih članov; – njihovi cilji in vrednote služijo delovanju v javnem življenju, v dobrobit širše družbe; – njihovi člani so nevladne organizacije z različnih vsebinskih področij delovanja; – za stroške ki so predmet sofinanciranja, niso pridobili pomoči iz sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU (dvojno financiranje). Neupravičeni prijavitelji na javni razpis za sklop A so: – pravne osebe ustanovljene kot javni zavodi; – vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije, ki združujejo nevladne organizacije s posameznih vsebinskih področij delovanja (na primer: mreže NVO s področja kulture, s področja zdravja, varovanja okolja, človekovih pravic), oziroma je njihovo delovanje omejeno na določeno ciljno skupino (na primer: športnike, invalide); – nevladne organizacije, katerih člani so posamezniki in ne nevladne organizacije. Upravičenci morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo ustreznih obrazcev in dokazil (prilog), v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije. 5.2 Sklop B – podpora projektom regionalnih NVO stičišč Upravičeni prijavitelji za sklop B so: – nevladne organizacije s sedežem v eni izmed 12 statističnih regij v skladu s klasifikacijo NUTS III (Pomurska, Podravska, Koroška, Savinjska, Zasavska, Spodnjeposavska, Jugovzhodna Slovenija, Osrednjeslovenska, Gorenjska, Notranjsko-kraška, Goriška, Obalno-kraška), ki: – izkažejo interes lokalnih nevladnih organizacij za mrežno povezovanje na regionalni ravni v okviru prijavljenega projekta (dokazilo: izjave nevladnih organizacij o podpori regionalnemu stičišču, obrazec št. 10 razpisne dokumentacije) – z ustanovnim ali drugim ustreznim aktom dokažejo, da delujejo z namenom razvoja filantropije, partnerskega sodelovanja, povezovanja ter razvoja nevladnih organizacij na območju statistične regije oziroma na območju najmanj dveh občin; – bodo izvajale projekt v statistični regiji, v kateri so registrirane (dokazilo: Izjava prijavitelja o izvajanju projekta v statistični regiji, v kateri so registrirani, obrazec št. 4 razpisne dokumentacije) in izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, ustanovljene in delujejo kot društvo, (zasebni) zavod ali ustanova; – niso ustanovljene zaradi osebnih koristi ali pridobivanja dobička; – so neodvisne od Vlade RS, drugih organov oblasti, političnih strank ali gospodarskih organizacij; – se ne ukvarjajo z uresničevanjem gospodarskih interesov svojih članov; – njihovi cilji in vrednote služijo delovanju v javnem življenju, v dobrobit širše družbe; – za stroške, ki so predmet sofinanciranja, niso pridobile pomoči iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali iz sredstev EU (dvojno financiranje). Neupravičeni prijavitelji na javni razpis za sklop B so: – pravne osebe ustanovljene kot javni zavodi. Upravičenci morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo ustreznih obrazcev in dokazil (prilog), v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije. 6. Dodatni pogoji za upravičence vezani na izvajanje projektov sofinanciranih s sredstvi Evropskega socialnega sklada Upravičenec bo moral izpolnjevati tudi naslednje pogoje: – izbrati zunanje izvajalce v skladu z Zakonom o javnem naročanju ZJN-2A (Ur. l. RS, št. 128/06, 16/08 in 34/08); – voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o projektu; – hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020; – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o poteku projekta ter doseganju ciljev in rezultatov; – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o morebitnih prihodkih povezanih z izvajanjem projekta (skladno s 55. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006/ES); – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU dostop do dokumentacije o projektu; – zagotavljati informiranje in obveščanje javnosti o projektu v skladu z navodili organa upravljanja, posredniškega telesa ter 8. in 9. členom Uredbe komisije EU št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006; – obveščati posredniško telo o spremembah projekta in jamčiti, da v roku 5 let po zaključku ne bi prišlo do bistvenih sprememb na projektu v skladu s 57. členom Uredbe Sveta EU št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006; – v primeru ugotovitve o nenamenski porabi sredstev, nespoštovanju pogodbenih določil ali o dvojnem financiranju projekta s strani drugih proračunskih virov RS ali EU, vrniti vsa prejeta sredstva, skupaj s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. 7. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor projektov delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor projektov se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Institucionalna in administrativna usposobljenost, prednostne usmeritve: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga. Okvirna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev za javni razpis: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Namenska sredstva EU, opredeljena v Operativnem programu razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, predstavljajo 85% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe (državnega proračuna Republike Slovenije – Ministrstva za javno upravo) pa 15% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. V skladu s 34. členom Uredbe št. 1083/2006/ES bo uporabljeno t.i. dopolnilno financiranje. Pri tem financiranje upravičenih stroškov, ki vsebinsko sodijo v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj (nakup IKT opreme) ne sme preseči 9% upravičenih stroškov projekta. Okvirna skupna vrednost financiranja po posameznih sklopih javnega razpisa: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Ministrstvo bo sredstva, dodeljena upravičencem za leto 2009, praviloma izplačalo v proračunskem letu 2009, sredstva dodeljena za leto 2010 pa v letu 2010, ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev. Ministrstvo za javno upravo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva, upravičencem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se upravičenec ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo za javno upravo si pridržuje pravico, da kolikor za posamezen sklop ne bo predloženih ustreznih prijav (glede na zastavljena merila ocenjevanja), lahko finančna sredstva preusmeri na drug sklop. 7.1 Višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt Sklop A: – Najnižja višina zaprošenih sredstev za sofinanciranje projektov je 80.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). – Najvišja višina zaprošenih sredstev za sofinanciranje je 360.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Od tega: za usposabljanje/izobraževanje zaposlenih in prostovoljcev upravičenca do 36.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Sklop B: – Najnižja višina zaprošenih sredstev za sofinanciranje projektov je 80.000,00 € (skupaj za leto 2009 in 2010). – Najvišja višina zaprošenih sredstev za sofinanciranje projektov je 260.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Od tega za usposabljanje in izobraževanje zaposlenih in prostovoljcev upravičenca do 36.000,00 € (skupaj za leti 2009 in 2010). Upravičenec lahko zaprosi za sofinanciranje do 100% upravičenih stroškov projekta. Davek na dodano vrednost ni upravičen do sofinanciranja. 8. Obdobje za porabo sredstev in obdobje upravičenosti stroškov Obdobje, za katerega so namenjena razpisana proračunska sredstva, sta proračunski leti 2009 in 2010. Dodeljena proračunska sredstva morajo biti porabljena v letih 2009 in 2010 oziroma v plačilnih rokih, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo nastali in bodo plačani v obdobju od 1. 1. 2009 do 31. 10. 2010. Rok za izstavitev končnega zahtevka za izplačilo je 10. 11. 2010. 9. Delovni kapital za izvedbo projekta: upravičenci bodo po podpisu pogodbe prejeli delovni kapital v pogodbeno določenem obsegu sredstev slovenske udeležbe (15% pogodbeno določene vrednosti projekta). Izplačilo delovnega kapitala bodo morali kriti nastali upravičeni stroški pri izvajanju projekta. Podrobnejši način izplačevanja delovnega kapitala in povračilo le-tega je opredeljeno v vzorcu pogodbe, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. 10. Upravičeni stroški Upravičeni so stroški, ki so neposredno povezani z izvajanjem projekta ter so bili predvideni v pogodbi o sofinanciranju, in sicer: 1. plače in drugi stroški dela zaposlenih na projektu: – vsi stroški dela (II. bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delojemalca in delodajalca); – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela itd.); – nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (jubilejne nagrade, solidarnostna pomoč); 2. stroški storitev zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah) na primer: – vodenje in druga dela neposredno na projektu; – stroški izvajalcev usposabljanj/izobraževanj, predavateljev; – stroški priprave analiz, strokovnih podlag ipd.; – stroški izvajalcev svetovanj za NVO; – stroški članarin v mednarodnih mrežah, če so vezane na projekt in nujne za izvedbo projekta; – stroški organizacije (npr. najem prostorov) srečanj, dogodkov; – stroški priprave in tiska gradiv; – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na srečanjih, delavnicah, usposabljanjih za NVO; – stroški oglaševalskih in promocijskih aktivnosti: stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in distribucije ipd.; – stroški priprave, oblikovanja, produkcije, predvajanja oglasov, objav, naznanil, oddaj oziroma zakupa medijskega prostora ipd.; – izdelave in vzdrževanja spletnih strani; – obdelave člankov v medijih; – stroški izvedbe novinarskih konferenc; – stroški nabave nalepk, izdelave promocijskih panojev, zastav(ic); – nematerialne investicije oziroma neopredmetena dolgoročna sredstva (nakup in vzdrževanje neopredmetenih dolgoročnih sredstev, ki vključujejo programsko opremo, patente, licence, know-how ali nepatentirano tehnično znanje); 3. stroški izobraževanja in usposabljanja za zaposlene in prostovoljce horizontalnih mrežnih NVO na nacionalni ravni in regionalnih NVO stičišč: – plačilo izobraževanja/usposabljanja – šolnine, kotizacije; – dnevnice; – potni stroški in stroški nastanitev; 4. informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) – največ do 9% vseh upravičenih stroškov – v skladu s 34. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 bo za ta namen uporabljeno t.i. dopolnilno financiranje: – računalniška oprema, optični čitalci, digitalna avdio-video oprema ipd. Nakup IKT opreme je upravičen le v primeru, da je le-ta nujno potrebna za doseganje ciljev projekta. V primeru, da upravičenec predvidi nakup istovrstnega IKT artikla (npr. dodatni računalnik, tiskalnik ipd.), za katerega so mu bili stroški nakupa povrnjeni na podlagi pogodbe o sofinanciranju projekta po Javnem razpisu za sofinanciranje projektov horizontalnih mrežnih NVO in regionalnih NVO stičišč (Ur. l. RS, št. 03/08), mora v obrazcu Specifikacija predvidene IKT opreme (obrazec št. 8 razpisne dokumentacije) podati natančno obrazložitev za nakup dodatne IKT opreme. 5. posredni stroški namenjeni kritju stroškov telekomunikacij (telefon, internet), elektrike, ogrevanja, komunalnih storitev, upravljanja, pisarniškega in potrošnega materiala, drobnega inventarja, najema poslovnih prostorov od tretjih pravnih ali fizičnih oseb ipd. – pavšal v višini 10% vseh upravičenih stroškov projekta. Upravičenec lahko zaprosi za sofinanciranje do 100% upravičenih stroškov projekta. Upravičenec bo moral nastale stroške na projektu dokazati s predložitvijo originalnih računov, pogodb, drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti ter dokazil o plačilu, ki se neposredno nanašajo na izvedeno dejavnost ter dokazil v postopkih izbire zunanjih izvajalcev v skladu z Zakonom o javnem naročanju (ZJN-2A). Podrobna razčlenitev upravičenih stroškov in pogojev za predložitev dokazil o nastalih stroških je navedena v razpisni dokumentaciji ter navodilih posredniškega telesa za poročanje in dokazovanje stroškov, ki so del razpisne dokumentacije ter navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških. Roki za izstavitev zahtevkov za izplačilo so opredeljeni v pogodbi o sofinanciranju. Sofinanciranje upravičenih stroškov ne predstavlja državne pomoči. 10.1 Neupravičeni stroški Za predmetni javni razpis so neupravičeni naslednji stroški: – davek na dodano vrednost; – stroški nakupa in gradnje nepremičnin; – stroški nakupa nezazidanega zemljišča; – stroški nakupa strojev, pohištva in prevoznih sredstev; – stroški nakupa IKT opreme, ki presega 9% upravičenih stroškov projekta; – amortizacija nepremičnin in opreme; – posredni stroški, če presegajo vrednost 10% upravičenih stroškov projekta; – stroški obresti na dolgove; – stroški, ki so že bili sofinancirani iz drugih virov (državnega proračuna Republike Slovenije, lokalni proračunov, drugih virov EU) (dvojno financiranje); – stroški nakupa vinjet Republike Slovenije; – drugi stroški, ki niso predvideni v pogodbi o sofinanciranju. Neupravičene stroške krije upravičenec sam. 11. Prihodki projekta Upravičenec mora spremljati ter posredniškemu telesu prikazovati prihodke projekta. Če bodo pri izvajanju projekta ustvarjeni prihodki, bo Ministrstvo za javno upravo, za višino ustvarjenih prihodkov, znižalo višino upravičenih stroškov tj. višino zahtevka za izplačilo. 12. Merila za izbor projektov Ocenjevale se bodo pravočasno prispele in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji. Skupaj lahko upravičenec doseže 100 točk. Podrobnejša razčlenitev meril za ocenjevanje je v razpisni dokumentaciji. 12.1 Splošni merili za oba sklopa: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Merila ocenjevanja za sklop A: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 12.2 Merila ocenjevanja za sklop B Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 13. Ocenjevanje vlog Ministrstvo za javno upravo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis. Postopek izbire ovrednotenja vlog bo vodila strokovna komisija, ki jo imenuje predstojnik Ministrstva za javno upravo. O dodelitvi sredstev po tem razpisu bo, na predlog strokovne komisije, s sklepom, odločil predstojnik Ministrstva za javno upravo. Strokovna komisija bo ocenjevala le vloge, ki: – bodo prispele pravočasno, na način določen v 14. poglavju predmetnega javnega razpisa; – bodo predložene na predpisanih obrazcih iz razpisne dokumentacije; – bodo izpolnjevale osnovne pogoje razpisa (glej poglavje 5.); – jih bodo predložili upravičeni prijavitelji. Strokovna komisija bo, na osnovi rezultatov ocenjevanja, oblikovala predlog liste projektov za sofinanciranje – posebej za vsak sklop. Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij (na podlagi ocenjevanja dosežejo skupaj najmanj 50% vseh možnih točk), do porabe razpoložljivih sredstev. Vloge se bodo najprej ocenjevale s stališča skladnosti s cilji prednostne usmeritve: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 ter vpliva na spodbujanje trajnostnega razvoja in enakih možnosti. Kolikor bo strokovna komisija ugotovila, da projekt ni skladen s cilji prednostne usmeritve ali izkazuje negativen vpliv na trajnostni razvoj ali enake možnosti, bo projekt izločila iz nadaljnjega ocenjevanja. Kolikor bo skupna vrednost predlaganih projektov, ki so dosegli minimalni kakovostni kriterij presegla razpoložljiva sredstva, bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk. V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog liste projektov za sofinanciranje, presežena skupna razpoložljiva sredstva, se o uvrstitvi projektov na predlog liste sofinanciranih projektov odloči z žrebom, ki ga opravi strokovna komisija. V primeru, ko enako število točk doseže več prijaviteljev, ki delujejo kot društva v javnem interesu, ima prednost prijavitelj, ki ima status društva v javnem interesu. V primeru, da noben izmed prijaviteljev, ki dosežejo enako število točk in delujejo kot društva, nima statusa društva v javnem interesu oziroma ima več prijaviteljev, ki so dosegli enako število točk, status društva v javnem interesu, se o uvrstitvi projektov na listo sofinanciranih projektov prav tako odloči z žrebom, ki ga opravi strokovna komisija. Strokovna komisija si pridržuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o projektu ter načrtovanih stroških. Poziv za posredovanje dodatnih pojasnil oziroma obrazložitev, bo prijaviteljem posredovan po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja naveden v obrazcu Podatki o prijavitelju (obrazec št. 1 razpisne dokumentacije). V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija dejavnosti oziroma načrtovane stroške, za katere se zahteva dodatno pojasnilo, izločila kot neupravičene. Strokovna komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne predlagane dejavnosti niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta dejavnosti ter finančnega načrta projekta. Prav tako si strokovna komisija pridržuje pravico znižanja posameznih postavk v finančnem načrtu za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja. V primeru, da bo upravičenec v prijavi kot upravičene navedel tudi neupravičene stroške, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. V primeru, da bo upravičenec v prijavi prijavil prihodke projekta, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter upravičencu predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. Če se prijavitelj ne bo strinjal s predlogi strokovne komisije, se šteje, da odstopa od vloge. Posredniško telo lahko preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednjemu najvišje pozitivno ocenjenemu upravičencu. 13.1 Dodatno določilo za ocenjevanje projektov iz sklopa B V okviru sklopa B – podpora projektom regionalnih NVO stičišč – bo za isto geografsko območje (statistična regija klasifikacija NUTS III) sofinanciran največ en projekt. Kolikor bo za isto geografsko področje predloženih več projektov, bo sofinanciran projekt, ki bo v postopku ocenjevanja dobil najvišje število točk. 14. Rok in način prijave na razpis Rok za oddajo prijav je 30 dni po objavi tega razpisa v Uradnem listu RS oziroma do vključno 10. novembra 2008. Vloge na razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana, najkasneje do 10. novembra 2008 do 13. ure. Vloge, ki bodo prispele po tem roku, se štejejo kot prepozne in bodo upravičencu vrnjene neodprte. Vloga mora biti oddana na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji. Prijavitelj mora dispozicijo projekta in finančni načrt predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (CD-ROM ali DVD-ROM). Drugih obrazcev in prilog ni potrebno predložiti na e-nosilcu. Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označen: »Ne odpiraj! – Vloga javni razpis za sofinanciranje projektov horizontalnih mrežnih NVO in regionalnih NVO stičišč za leti 2009 in 2010 – Sklop A ali Sklop B (navedite samo sklop, na katerega se prijavljate)«. Uporabite obrazec za označbo vloge iz razpisne dokumentacije. Posamezni prijavitelj lahko na javni razpis, ne glede na sklop, predloži 1 vlogo za sofinanciranje. Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela. Za prepozno se šteje vloga, ki Ministrstvu za javno upravo ni bila predložena do navedenega roka. Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh dokumentov, zahtevanih v besedilu razpisa in razpisni dokumentaciji. Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje. 15. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo dne 10. novembra 2008 ob 14.30 in bo javno. Potekalo bo na Ministrstvu za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana, 1. nadstropje (sejna soba). Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in označene vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 16. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga je popolna, če prijavitelj do predpisanega roka za oddajo prijav predložil izpolnjene in, kjer je to posebej navedeno, žigosane dokumente. 16.1 Popolnost vlog za sklop A Prijavitelj mora prijavi priložiti izpolnjene naslednje obrazce: – Obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju; – Obrazec št. 2: Vloga – podatki o projektu; – Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; – Obrazec št. 5: Strateške usmeritve razvoja prijavitelja za obdobje 2008–2013; – Obrazec št. 6: Logični okvir; – Obrazec št. 7: Dispozicija projekta – delovni načrt projekta; – Obrazec št. 8: Specifikacija predvidene IKT opreme; – Obrazec št. 9: Število članov v mreži; – Obrazec št. 11: Reference prijavitelja in vodje projekta pri izvajanju primerljivih projektov v obdobju od 2003 do 2008; – Obrazec št. 12: Finančna in kadrovsko-organizacijska sposobnost prijavitelja; ter priloge: – Priloga št. 1: Finančni načrt projekta; – Priloga št. 2: Izpis oziroma fotokopija izkaza poslovnega izida, kontne kartice prihodkov in odhodkov ali izpis iz knjige prihodkov in odhodkov za obdobje od 1. 1. 2007 do 31. 8. 2008; – Priloga št. 3: Fotokopija ustanovnega ali drugega ustreznega akta; – Priloga št. 4: Vzorec pogodbe; – Priloga št. 5: Društva v javnem interesu – priložijo samo upravičenci, ki delujejo kot društva; – Priloga št. 7: CD-ROM ali DVD-ROM. 16.2 Popolnost vlog za sklop B Prijavitelj mora prijavi priložiti izpolnjene naslednje obrazce: – Obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju; – Obrazec št. 2: Vloga – podatki o projektu; – Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; – Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izvajanju projekta v statistični regiji, v kateri so registrirani; – Obrazec št. 5: Strateške usmeritve razvoja prijavitelja za obdobje 2008–2013; – Obrazec št. 6: Logični okvir; – Obrazec št. 7: Dispozicija projekta – delovni načrt projekta; – Obrazec št. 8: Specifikacija predvidene IKT opreme; – Obrazec št. 10: Izjava nevladne organizacije o podpori regionalnemu stičišču; – Obrazec št. 11: Reference prijavitelja in vodje projekta pri izvajanju primerljivih projektov v obdobju od 2003 do 2008 – stanje 31. 8. 2008; – Obrazec št. 12: Finančna in kadrovsko-organizacijska sposobnost prijavitelja; ter priloge: – Priloga št. 1: Finančni načrt projekta; – Priloga št. 2: Izpis oziroma fotokopija izkaza poslovnega izida, kontne kartice prihodkov in odhodkov ali izpis iz knjige prihodkov in odhodkov – od 1. 1. 2007 do 31. 8. 2008; – Priloga št. 3: Fotokopija ustanovnega ali drugega ustreznega akta; – Priloga št. 4: Vzorec pogodbe; – Priloga št. 5: Društva v javnem interesu – priložijo upravičenci, ki delujejo kot društva; – Priloga št. 7: CD-ROM ali DVD-ROM. 16.3 Dopolnjevanje vlog V primeru nepopolnih vlog, s pomanjkljivo dokumentacijo, bo strokovna komisija najkasneje v roku 3 dni od odpiranja vlog, prijavitelje pozvala, da vloge v roku 5 dni dopolnijo. Poziv za dopolnitev vlog bo upravičencem posredovan po elektronski pošti, na elektronski naslov prijavitelja naveden v obrazcu Podatki o prijavitelju (obrazec št. 1 razpisne dokumentacije). Dovoljene bodo le dopolnitve naslednjih obrazcev: 1. Podatki o prijavitelju; 2. Vloga – podatki o projektu; 3. Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; 4. Izjava prijavitelja o izvajanju projekta v statistični regiji, v kateri so registrirani; 5. Finančni načrt projekta – samo v primeru formalne nepopolnosti (manjkajoči podpis odgovorne osebe in/ali žig); 6. Fotokopija izkaza poslovnega izida, kontne kartice prihodkov in odhodkov ali izpis iz knjige prihodkov in odhodkov za obdobje od 1. 1. 2007 do 31. 8. 2008; 7. Fotokopija ustanovnega ali drugega ustreznega akta; 8. Vzorec pogodbe – manjkajoča parafa odgovorne osebe; 9. Društva v javnem interesu – za prijavitelje, ki delujejo kot društva. V primeru, da vlogi ne bo priložen kateri izmed obrazcev, ki zgoraj ni naveden, strokovna komisija prijaviteljev ne bo pozvala k dopolnitvi, temveč bo takšne vloge zavrgla. Pri preverjanju formalne popolnosti vlog bodo upoštevani le predloženi natisnjeni obrazci (in ne obrazci shranjeni na elektronskem nosilcu CD-ROM ali DVD-ROM). 17. Zavrnitev in zavržba vlog 17.1 Zavržba vlog Zavržene bodo vloge: – ki ne bodo poslane v roku in na način predpisan v 14. poglavju predmetnega javnega razpisa; – ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije za razpisno področje in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge); – ki bodo nepravilno izpolnjene in označene glede na določila razpisne dokumentacije. 17.2 Zavrnitev vlog Zavrnjene bodo vloge: – tistih upravičencev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev, določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije za razpisano področje; – ki jih bo strokovna komisija na podlagi meril za ocenjevanje izločila oziroma ne bodo dosegle minimalnega kakovostnega kriterija za dodelitev sredstev; – ki ne bodo upoštevale omejitev glede zaprošene višine sofinanciranja; – ki bodo glede na merila pozitivno ocenjene, vendar bodo razpoložljiva sredstva že razdeljena med relativno boljše ocenjene vloge. 18. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih razpisa in varovanje podatkov ter poslovnih skrivnosti Ministrstvo za javno upravo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za javno upravo. Upravičenec se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu in prejemniku pomoči v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1828/2006. 19. Pritožba Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku 8 dni od prejema sklepa, vloži pritožbo. O pritožbi zoper sklep o izbranih prijaviteljih bo na predlog komisije za pritožbe odločil predstojnik Ministrstva za javno upravo. Pritožnik mora v pritožbi natančno opredeliti razloge, zaradi katerih vlaga pritožbo. Pritožnik pritožbo naslovi na Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana, s pripisom »Pritožba na sklep – Javni razpis za sofinanciranje projektov horizontalnih mrežnih NVO in regionalnih NVO stičišč za leti 2009 in 2010«. Predmet pritožbe ne morejo biti merila za ocenjevanje vlog. Ministrstvo bo o pritožbi odločilo s sklepom v roku 15 dni. Pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi upravičenci. 20. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji, pridobijo na spletni strani Ministrstva za javno upravo (http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/) ali jo naročijo na tel. 01/478-86-41, 01/478-87-16, vsak delavnik med 9. in 12. uro ali na e-naslovu: irma.meznaric@gov.si, polonca.sega@gov.si. Informacije v zvezi z namenom razpisa lahko dobite na Ministrstvu za javno upravo pri Irmi Mežnarič, 01/478-86-41, elektronski naslov: irma.meznaric@gov.si ali Polonci Šega, tel. 01/478-87-16, elektronski naslov: polonca.sega@gov.si. Vprašanja v zvezi z javnim razpisom lahko do 5. novembra 2008, posredujete po elektronski pošti na naslov: NVO.MJU@gov.si. Upravičencem, ki bodo vprašanja posredovali po navedenem datumu, odgovori ne bodo posredovani. Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja (FAQ – frequently asked questions) v zvezi z razpisom bodo objavljena na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/. Upravičencem bo v okviru tehnične pomoči na voljo tudi individualna pomoč pri pripravi projektnih predlogov. Individualno svetovanje bo omogočeno samo upravičencem, ki bodo najkasneje do 25. oktobra 2008 na elektronski naslov mateja.sepec@guest.arnes.si posredovali osnutek izpolnjene vloge. Svetovanja bodo potekala vsak delovni dan med 9. in 14. uro, na sedežu Regionalnega centra za okolje (Slovenska 5, Ljubljana). Z vsakim interesentom bo po prejetju vloge usklajen termin svetovanja. Dodatne informacije, Mateja Šepec, tel. 01/425-70-65, vsak delovni dan med 9. in 14. uro. Organizirana bo tudi informativna delavnica v zvezi s prijavo na razpis. Delavnica bo potekala v mesecu oktobru. Datum, kraj ter program delavnice bodo objavljeni na spletni strani http://www.mju.gov.si/si/za_nevladne_organizacije/.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti