Uradni list

Številka 123
Uradni list RS, št. 123/2008 z dne 29. 12. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 123/2008 z dne 29. 12. 2008

Kazalo

5594. Odlok o proračunu Občine Grad za leto 2009, stran 16502.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO) in 16., 96. in 102. člena Statuta Občine Grad (Uradni list RS, št. 56/99, 12/00, 24/01 in 02/06) je Občinski svet Občine Grad na 17. redni seji dne 18. 12. 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Grad za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Grad za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
                                 v eurih
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
------------------------------------------
Skupina/Podskupina               Proračun
kontov/Konto/Podkonto                leta
                                     2009
------------------------------------------
I.   SKUPAJ PRIHODKI           3.532.815
     (70+71+72+73+74)
     TEKOČI PRIHODKI (70+71)   1.958.543
70   DAVČNI PRIHODKI           1.518.143
     700 Davki na dohodek in   1.416.123
     dobiček
     703 Davki na premoženje      92.020
     704 Domači davki na blago    10.000
     in storitve
     706 Drugi davki
71   NEDAVČNI PRIHODKI           440.400
     710 Udeležba na dobičku in   15.700
     dohodki od premoženja
     711 Takse in pristojbine      3.000
     712 Globe in druge denarne
     kazni
     713 Prihodki od prodaje     270.000
     blaga in storitev
     714 Drugi nedavčni          151.700
     prihodki
72   KAPITALSKI PRIHODKI         100.000
     720 Prihodki od prodaje
     osnovnih sredstev
     721 Prihodki od prodaje
     zalog
     722 Prihodki od prodaje     100.000
     zemljišč in neopredmetenih
     dolgoročnih sredstev
73   PREJETE DONACIJE              4.000
     730 Prejete donacije iz       4.000
     domačih virov
     731 Prejete donacije iz
     tujine
74   TRANSFERNI PRIHODKI       1.470.272
     740 Transferni prihodki iz  289.632
     drugih javnofinančnih
     institucij
     741 Prejeta sredstva iz   1.180.640
     državnega proračuna iz
     sredstev proračuna
     Evropske unije
78   PREJETA SREDSTVA IZ
     EVROPSKE UNIJE
     787 Prejeta sredstva od
     drugih evropskih
     institucij
II.  SKUPAJ ODHODKI            3.462.259
     (40+41+42+43)
40   TEKOČI ODHODKI            1.019.114
     400 Plače in drugi izdatki  234.660
     zaposlenim
     401 Prispevki delodajalcev   34.223
     za socialno varnost
     402 Izdatki za blago in     705.231
     storitve
     403 Plačila domačih          35.000
     obresti
     409 Rezerve                  10.000
41   TEKOČI TRANSFERI            567.495
     410 Subvencije               10.000
     411 Transferi posameznikom  336.100
     in gospodinjstvom
     412 Transferi neprofitnim    67.640
     organizacijam in ustanovam
     413 Drugi tekoči domači     153.755
     transferi
     414 Tekoči transferi v
     tujino
42   INVESTICIJSKI ODHODKI     1.831.651
     420 Nakup in gradnja      1.831.651
     osnovnih sredstev
43   INVESTICIJSKI TRANSFERI      44.000
     431 Investicijski
     transferi pravnim in
     fizičnim osebam, ki niso
     proračunski uporabniki
     432 Investicijski            44.000
     transferi proračunskim
     uporabnikom
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-    70.556
     II.) (PRORAČUNSKI
     PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------
IV.  PREJETA VRAČILA DANIH         1.022
     POSOJIL IN PRODAJA
     KAPITALSKIH DELEŽEV
     (750+751+752)
75   PREJETA VRAČILA DANIH         1.022
     POSOJIL
     750 Prejeta vračila danih     1.022
     posojil
     751 Prodaja kapitalskih
     deležev
     752 Kupnine iz naslova
     privatizacije
V.   DANA POSOJILA IN POVEČANJE
     KAPITALSKIH DELEŽEV
     (440+441+442+443)
44   DANA POSOJILA IN POVEČANJE
     KAPITALSKIH DELEŽEV
     440 Dana posojila
     441 Povečanje kapitalskih
     deležev in finančnih
     naložb
     442 Poraba sredstev kupnin
     iz naslova privatizacije
     443 Povečanje namenskega
     premoženja v javnih
     skladih in drugih osebah
     javnega prava, ki imajo
     premoženje v svoji lasti
VI.  PREJETA MINUS DANA            1.022
     POSOJILA IN SPREMEMBE
     KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-
     V.)
------------------------------------------
C) RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------
VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50   ZADOLŽEVANJE
     500 Domače zadolževanje
VIII.ODPLAČILA DOLGA (550)        75.000
55   ODPLAČILA DOLGA              75.000
     550 Odplačila domačega       75.000
     dolga
IX.  POVEČANJE (ZMANJŠANJE)       –3.422
     SREDSTEV NA RAČUNIH
     (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.   NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-    –75.000
     VIII.)
XI.  NETO FINANCIRANJE           –70.556
     (VI.+VII.-VIII.-IX.)
------------------------------------------
     STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
     DNE 31. 12. PRETEKLEGA
     LETA
9009 Splošni sklad za drugo        3.422
------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte ter podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Grad.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. sofinanciranja občanov za investicije v komunalno infrastrukturo, ki se uporabijo skladno z namenom, določenim v pogodbah o sofinanciranju.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun tekočega leta.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgustu in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 50% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 25% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 25% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 5.000 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2009 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 100 eurov.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2009 lahko zadolži do višine 100.000 eurov.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Grad, v letu 2009 ne sme preseči skupne višine glavnic 100.000 eurov.
11. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna, in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje)
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč delež, se lahko v letu 2009 zadolžijo do skupne višine 0 eurov.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč delež, lahko v letu 2009 izdajo poroštva do skupne višine glavnic 0 eurov.
12. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko zadolži do višine 0 eurov.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2010)
V obdobju začasnega financiranja Občine Grad v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 1. 2009 dalje.
Št. 410-1213/08-OS
Grad, dne 18. decembra 2008
Župan
Občine Grad
Daniel Kalamar l.r.