Uradni list

Številka 111
Uradni list RS, št. 111/2008 z dne 25. 11. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 111/2008 z dne 25. 11. 2008

Kazalo

4836. Odlok o rebalansu proračuna Občine Prebold za leto 2008, stran 14654.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B in 127/06 – ZJZP) in 98. člena Statuta Občine Prebold (Uradni list RS, št. 81/06) je Občinski svet Občine Prebold na 20 seji dne 6. 11. 2008 sprejel
O D L O K
o rebalansu proračuna Občine Prebold za leto 2008
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Prebold za leto 2008 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                       v EUR
------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto       Proračun leta
                                                        2008
------------------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)             8.716.478
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                      3.189.684
70    DAVČNI PRIHODKI                              2.580.534
      Davki na dohodek in dobiček                  2.115.334
      Davki na premoženje                            317.200
      Domači davki na blago in storitve              148.000
      Drugi davki                                          0
71    NEDAVČNI PRIHODKI                              609.150
      Udeležba na dobičku in dohodki od              119.250
      premoženja
      Takse in pristojbine                             3.000
      Denarne kazni                                      800
      713 Prihodki od prodaje blaga in                15.100
      storitev
      Drugi nedavčni prihodki                        741.000
72    KAPITALSKI PRIHODKI                            719.250
      Prihodki od prodaje osnovnih sredstev           19.250
      721 Prihodki od prodaje zalog                        0
      722 Prihodki od prodaje zemljišč in            700.000
      neopredmetenih dolgoročnih sredstev
73    PREJETE DONACIJE                                     0
      730 Prejete donacije iz domačih virov                0
      731 Prejete donacije iz tujine                       0
74    TRANSFERNI PRIHODKI                          4.807.544
      740 Transferni prihodki iz drugih            1.590.326
      javnofinančnih institucij
      741 Prejeta sredstva iz državnega            3.217.218
      proračuna iz sredstev proračuna EU
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                 9.073.449
40    TEKOČI ODHODKI                               1.603.734
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim          176.166
      401 Prispevki delodajalcev za socialno          26.350
      varnost
      402 Izdatki za blago in storitve             1.339.018
      403 Plačila domačih obresti                     18.500
      409 Rezerve                                     43.700
41    TEKOČI TRANSFERI                             1.176.583
      410 Subvencije                                  35.000
      411 Transferi posameznikom in                  697.430
      gospodinjstvom
      412 Transferi neprofitnim                      139.190
      organizacijam in ustanovam
      413 Drugi tekoči domači transferi              304.963
      414 Tekoči transferi v tujino                        0
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                        5.794.072
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev       5.794.072
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                        499.060
      431 Investicijski transferi pravnim in         436.550
      fiz. osebam, ki niso PU
      432 Investicijski transferi PU                  62.510
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)                 –356.971
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
 
------------------------------------------------------------
B)    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN                     0
      PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
      (750+751+752)
      75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                     0
      750 Prejeta vračila danih posojil
      751 Prodaja kapitalskih deležev
      752 Kupnine iz naslova privatizacije
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH               0
      DELEŽEV (440+441+442+443)
      44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE                        0
      KAPITALSKIH DELEŽEV
      440 Dana posojila
      441 Povečanje kapitalskih deležev in
      naložb
      442 Poraba sredstev kupnin iz naslova
      privatizacije
      443 Povečanje namenskega premoženja v
      javnih skladih in drugih osebah
      javnega prava, ki imajo premoženje v
      svoji lasti
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                       0
      SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C)    RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)
50    ZADOLŽEVANJE                                 1.500.000
      500 Domače zadolževanje                      1.500.000
VIII  ODPLAČILA DOLGA (550)
55    ODPLAČILA DOLGA                                  8.400
      550 Odplačila domačega dolga                     8.400
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA           1.134.629
      RAČUNIH
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)               1.491.600
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)         356.971
------------------------------------------------------------
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.               238.855
PRETEKLEGA LETA
------------------------------------------------------------
      9009 Splošni sklad za drugo                    238.855
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Prebold.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so določeni v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in drugi prihodki, ki jih določi občina.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med podprogrami v okviru glavnih programov odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2008 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2009 35% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 35% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2008 oblikuje v višini 10.000 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 400 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2008 lahko zadolži do višine 1.500.000 eurov, in sicer za naslednje investicije: izgradnja kanalizacije, projekti RRP – Projekt Mreža lokalnih cest.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Prebold, v letu 2008 ne sme preseči skupne višine glavnic 100.000 eurov.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2008 zadolžijo do skupne višine 100.000 eurov pod naslednjimi pogoji: soglasje občinskega sveta.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2008 zadolžijo do skupne višine 100.000 eurov pod naslednjimi pogoji: soglasje občinskega sveta, in izdajo poroštva do skupne višine glavnic 100.000 eurov pod naslednjimi pogoji: soglasje občinskega sveta.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2009)
V obdobju začasnega financiranja Občine Prebold v letu 2009, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati s sprejetjem, objavi se v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410/14/2008
Prebold, dne 6. novembra 2008
Župan
Občine Prebold
Vinko Debelak l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti