Uradni list

Številka 33
Uradni list RS, št. 33/2008 z dne 4. 4. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 33/2008 z dne 4. 4. 2008

Kazalo

1314. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Grosuplje, stran 3123.

Na podlagi drugega odstavka 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB 2) in 18. ter 51. člena Statuta Občine Grosuplje (Uradni list RS, št. 42/99 in 36/02) je Občinski svet Občine Grosuplje na 16. seji dne 26. 3. 2008 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Grosuplje
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ustanovi občinska uprava Občine Grosuplje (v nadaljevanju: občinska uprava).
Ta odlok določa:
– temeljna načela delovanja občinske uprave;
– organizacijo, notranje organizacijske enote in delovno področje občinske uprave;
– način vodenja občinske uprave in notranjih organizacijskih enot;
– naloge, pooblastila in odgovornosti javnih uslužbencev občinske uprave;
– način sodelovanja z drugimi organi in organizacijami;
– druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.
Organi občinske uprave neposredno izvajajo upravne naloge občine.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge ter naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb iz občinske pristojnosti in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, ki so določena s tem odlokom.
3. člen
Občinska uprava opravlja svoje delo samostojno v okviru in na podlagi ustave, zakonov, statuta občine in drugih predpisov.
4. člen
Občinska uprava opravlja svoje delo po pravilih stroke.
Občinska uprava mora pri svojem delu ravnati nepristransko in ne sme dajati neupravičenih koristi in prednosti posameznicam oziroma posameznikom, pravnim osebam ali interesnim skupinam.
5. člen
Uradni jezik v občinski upravi je slovenščina.
6. člen
Občinska uprava je dolžna zagotavljati javnost svojega dela, upoštevaje omejitev, ki izhajajo iz predpisov, ki urejajo varovanje osebnih in tajnih podatkov, ter drugih prepisov.
Delo občinske uprave je javno.
Javnost dela občinske uprave se zagotavlja:
– z objavljanjem splošnih aktov,
– z uradnimi sporočili za javnost in informacij sredstvom javnega obveščanja,
– s posredovanjem informacij javnega značaja v svetovni splet v skladu z zakonom, ki ureja to področje,
– na drug način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
O delu občinske uprave obveščata javnost župan in direktor občinske uprave. Podžupan(-i), vodje notranjih organizacijskih enot in drugi javni uslužbenci lahko obveščajo javnost o delu s svojega delovnega področja po predhodnem pooblastilu župana.
7. člen
Pri poslovanju s strankami mora občinska uprava zagotoviti spoštovanje njihove osebnosti in osebnega dostojanstva ter zagotoviti, da čim hitreje in čim lažje uresničujejo svoje pravice in pravne koristi.
Občinska uprava skrbi za obveščenost javnosti o načinu svojega poslovanja in uresničevanja pravic strank.
Občinska uprava je dolžna omogočiti strankam posredovanje pripomb in kritik glede svojega dela ter te pripombe in kritike obravnavati in nanje odgovarjati.
8. člen
Občinska uprava lahko obdeluje osebne podatke, ki so nujni za izvrševanje zakonitih pristojnosti, nalog ali obveznosti lokalne skupnosti.
Občinska uprava lahko obdeluje le osebne podatke, katerih obdelava je določena z zakonom in če je za obdelavo določenih osebnih podatkov podana osebna privolitev posameznika.
Osebni podatki se lahko zbirajo le za določene in zakonite namene ter se ne smejo naprej obdelovati tako, da bi bila njihova obdelava v neskladju s temi nameni.
Občinska uprava vzpostavi, vodi, vzdržuje in povezuje zbirke podatkov in evidence skladno s predpisi, ki urejajo to področje.
9. člen
Občinska uprava oziroma njeni uslužbenci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
10. člen
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava lahko sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil in preko skupnih delovnih teles.
Občinska uprava lahko v soglasju z županom naroči izdelavo in izvajanje nekaterih strokovnih del in nalog zunanjim sodelavcem.
II. UPRAVNE NALOGE OBČINSKE UPRAVE
11. člen
Občinska uprava za župana in občinski svet pripravlja predloge odlokov, pravilnikov, drugih splošnih predpisov in drugih aktov ter gradiva in zagotavlja drugo strokovno pomoč pri oblikovanju politik občine.
12. člen
Občinska uprava izvršuje poleg državnih predpisov odloke in druge predpise, ki jih sprejema občinski svet, občinski proračun, podzakonske predpise in druge akte župana (v nadaljnjem besedil: izvršilne naloge).
Za izvajanje nalog iz prvega odstavka tega člena uprava izdaja posamične akte in interne akte ter opravlja materialna dejanja.
13. člen
Občinska uprava opravlja naloge občinske inšpekcije in občinskega redarstva, ki sta prekrškovna organa občine.
14. člen
Občinska uprava zagotavlja izvajanje občinskih javnih služb iz svoje pristojnosti.
Občinska uprava lahko za opravljanje posameznih upravnih nalog iz izvirne pristojnosti občine s občinskim predpisom podeli javno pooblastilo javnemu podjetju, javnemu zavodu, javni agenciji, javnemu skladu, drugi pravni osebi ali posamezniku zaradi učinkovitejšega in smotrnejšega opravljanja nalog.
III. NOTRANJA ORGANIZACIJA IN DELOVNA PODROČJA
1. Notranja organizacija
15. člen
Za opravljanje nalog občine se ustanovi občinska uprava Občine Grosuplje.
Organizacija občinske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam občine ter poslovnim procesom, ki potekajo v občinski upravi in mora zagotavljati:
– strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje upravnih in drugih nalog;
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih;
– smotrno organizacijo in vodenje dela v upravi;
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem upravnih in drugih nalog;
– usmerjenost občinske uprave k uporabnikom njenih storitev;
– učinkovito sodelovanje z organi občine in zunanjimi institucijami.
Z notranjo organizacijo se določajo naziv notranjih organizacijskih enot in delovno področje ter naloge notranjih organizacijskih enot.
16. člen
V občinski upravi se ustanovijo notranje organizacijske enote kot temeljne organizacijske enote za opravljanje nalog občinske uprave.
V občinski upravi se ustanovijo naslednje notranje organizacijske enote:
– urad za splošne zadeve,
– urad za finance, gospodarstvo in družbene dejavnosti,
– urad za prostor,
– urad za komunalno infrastrukturo.
V občinski upravi se lahko ustanovijo tudi druge notranje organizacijske enote, če to zagotavlja boljše in kvalitetnejše opravljanje njihovih nalog.
V občinski upravi se lahko kot organizacijska enota oblikuje režijski obrat za izvajanje javne službe.
2. Delovna področja in naloge notranjih organizacijskih enot
17. člen
Notranje organizacijske enote občinske uprave opravljajo upravne, strokovne, pospeševalne, razvojne in druge naloge in izvršujejo pristojnosti na področjih, za katera so ustanovljena, zlasti pa:
– spremljajo zakonodajo ter pripravljajo in sodelujejo pri pripravi predpisov in drugih aktov ter pripravljajo njihova prečiščena besedila;
– spremljajo stanje in predlagajo ustrezne ukrepe;
– pripravljajo predloge in strokovne podlage razvojnih in drugih programov ter finančnih načrtov in skrbijo za izvrševanje sprejetih programov in načrtov;
– izvršujejo proračun;
– opravljajo nadzor nad izvajanjem proračunsko financiranih dejavnosti po namenu, obsegu in dinamiki porabe ter pripravljajo poročila;
– načrtujejo investicije in upravljajo s premoženjem občinske uprave;
– izvajajo postopke javnega naročanja po zakonu o javnem naročanju;
– vodijo upravni postopek in izdajajo odločbe v teh postopkih na prvi stopnji;
– vodijo evidence in zbirke informacij javnega značaja, določene z zakoni, podzakonskimi predpisi in predpisi Občine Grosuplje;
– sodelujejo s krajevnimi skupnostmi;
– vodijo, organizirajo in koordinirajo delo na razvojnih projektih občine;
– sodelujejo in vodijo aktivnosti v zvezi z evropskimi projekti;
– opravljajo druge naloge, ki jim jih v skladu za zakonom in drugimi akti naloži župan ali direktor občinske uprave.
18. člen
Urad za splošne zadeve:
– opravlja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe župana, občinskega sveta in njegovih delovnih teles, za člane občinskega sveta, nadzorni odbor in druge občinske organe;
– opravlja naloge na področju premoženjsko – pravnih zadev;
– opravlja pravne preglede osnutkov in predlogov predpisov in drugih splošnih aktov občine z vidika skladnosti z ustavo, zakoni, podzakonskimi predpisi in z vidika pravil pravne tehnike;
– opravlja nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti;
– daje pravna mnenja v vseh zadevah iz pristojnosti občine;
– opravlja pravne preglede v vseh zadevah iz pristojnosti občine;
– vodi upravne postopke na drugi stopnji;
– daje strokovno pomoč uslužbencem občinske uprave pri vodenju upravnih postopkov;
– pripravlja predloge poravnav;
– zagotavlja zastopanje občine v vseh sodnih in upravnih postopkih ter drugih postopkih;
– vodi evidenco pravnih aktov, ki jih sprejme občinski svet in objavlja in skrbi za objavo splošnih aktov;
– opravlja informacijsko dejavnost;
– opravlja strokovna in druga opravila pri sodelovanju občine z drugimi občinami in lokalnimi skupnostim drugih držav;
– opravlja naloge v zvezi z ustanavljanjem, organizacijo in delovanjem pokrajine;
– opravlja naloge na področju upravljanja s kadrovskimi viri in na področju kadrovskih zadev;
– načrtuje, usmerja, organizira in spremlja izobraževanje in strokovno usposabljanje zaposlenih v občinski upravi;
– zagotavlja izvajanje rednega vzdrževanja počitniških objektov v lasti občine;
– opravlja protokolarne in promocijske zadeve za župana;
– opravlja naloge za pripravo in izvedbo sej občinskega sveta in njegovih delovnih teles;
– skrbi za koordinacijo dela članov sveta, odborov, komisij in drugih stalnih in začasnih delovnih teles sveta;
– opravlja naloge za nadzorni odbor;
– opravlja naloge na področju sprejema, evidence in odprave pošte ter arhiviranja;
– opravlja naloge na področju civilne zaščite, požarne varnosti, reševalne pomoči in civilne obrambe;
– opravlja volilna opravila;
– opravlja druge naloge, ki sodijo v področje dela tega urada, kakor tudi naloge, ki jih ni mogoče uvrstiti v področje dela nobenega izmed uradov.
19. člen
Urad za finance, gospodarstvo in družbene dejavnosti:
– pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje;
– pripravlja finančna poročila in zaključni račun proračuna;
– opravlja finančne in knjigovodske ter druga strokovna opravila za proračun ter druge uporabnike proračunskih sredstev;
– spremlja, analizira in oblikuje cene iz pristojnosti občine;
– pripravlja premoženjsko bilanco občine;
– vodi finančno poslovanje;
– vodi računovodstvo;
– skrbi za likvidnost občinskega proračuna in gospodarno ravnanje s sredstvi občinskega proračuna;
– vodi račune krajevnih skupnosti;
– spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih;
– opravlja naloge ravnanja s finančnim premoženjem Občine Grosuplje;
– pripravlja poročila in informacije za obravnavo v organih občine;
– gospodari s premoženjem občine;
– zagotavlja izvajanje rednega vzdrževanja poslovnih prostorov Občine Grosuplje;
– pripravlja strategijo razvoja občine ter programske usmeritve, ukrepe in programe razvoja posameznih dejavnosti s področja gospodarstva;
– spremlja izvajanje razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov;
– sodeluje pri pripravi razvojnih programov in investicijskih programov;
– spremlja in analizira gospodarski razvoj občine in gospodarska gibanja;
– opravlja naloge na področju kmetijstva, turizma, podjetništva, gostinstva in trgovine iz pristojnosti občine;
– zagotavlja pospeševanje razvoja turizma, kmetijstva, obrti in ostalih gospodarskih dejavnosti;
– svetuje s področja gospodarskih dejavnosti, ki sodijo v področje tega urada;
– opravlja upravne, organizacijske, strokovne in razvojne naloge, ki se nanašajo na predšolsko vzgojo, osnovnošolsko in glasbeno izobraževanje, izobraževanje odraslih, šport, dejavnost mladih, preprečevanje zasvojenosti, socialno varstvo, zdravstveno varstvo, kulturo in raziskovanje;
– zagotavlja opravljanja javnih služb na področju družbenih dejavnosti;
– skupaj z zavodi s področja družbenih dejavnosti usklajuje potrebe po investicijskem vzdrževanju in investicijah in sodeluje pri izvedbi le-teh;
– opravlja naloge v zvezi s podeljevanjem štipendij občine;
– vodi postopke v zvezi z znižanim plačilom vrtca;
– zagotavlja sofinanciranje programov za otroke in mladino;
– skrbi za uresničevanje programa športa v občini in za zagotavljanje športnih objektov;
– zagotavlja pogoje za delovanje društev, skupin in posameznikov, ki izvajajo ljubiteljske kulturne programe, ter sredstva za njihove programe;
– zagotavlja varstvo kulturne dediščine na območju občine;
– zagotavlja zdravstveno zavarovanje brezposelnih občanov;
– opravlja naloge na področju zagotavljanja zdravstveno dejavnost na primarni ravni;
– pospešuje in organizira dejavnosti in programe socialnega varstva in varovanja zdravja;
– zagotavlja izvajanje storitve pomoči družini na domu;
– opravlja naloge v zvezi z dodeljevanjem denarne pomoči v občini;
– pripravlja koncesijske akte in vodi postopke za dodelitev koncesij s področja družbenih dejavnosti;
– uresničuje ustanoviteljske in soustanoviteljske pravice nad občinskimi javnimi zavodi s področja družbenih dejavnosti;
– zagotavlja in organizira izvajanja investicij in postopkov v zvezi z lastnino občine na področju družbenih dejavnosti;
– opravlja druge naloge, ki sodijo v področje dela tega urada.
20. člen
Urad za komunalno infrastrukturo:
– opravlja naloge na področju gospodarskih javnih služb;
– opravlja strokovni nadzor nad izvajalci javnih služb;
– opravlja naloge s področja urejanja občinskih cest;
– opravlja naloge s področja prometa;
– opravlja naloge na področju varnosti cestnega prometa ter preventive in vzgoje v cestnem prometu;
– skrbi za pripravo, izdelavo in izvajanje programov komunalne in energetske dejavnosti;
– opravlja naloge obračuna nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča;
– vodi postopke v zvezi z odmero komunalnih prispevkov;
– vodi postopke ugotavljanja predkupne pravice;
– opravlja naloge upravljanja z zemljišči;
– zagotavljanje in uporabo javnih dobrin in storitev;
– pridobiva, prodaja, menjava in oddaja zemljišča za gradnjo;
– opravlja naloge za določitev statusa javnega dobra;
– izdeluje zemljiškoknjižne predloge;
– zagotavlja podatke za vodenje katastra gospodarske javne infrastrukture;
– opravlja naloge v zvezi s pridobivanjem in opremljanjem zemljišč;
– opravlja naloge na področju stanovanjskega gospodarstva;
– opravlja naloge na področju vodnogospodarske dejavnosti;
– pripravlja in vodi investicije ter upravlja in gospodari z infrastrukturnimi objekti in napravami;
– opravlja naloge komunalnega redarstva in komunalne inšpekcije in odloča o prekrških iz občinske pristojnosti;
– opravlja druge naloge, ki sodijo na področje dela tega urada.
21. člen
Urad za prostor:
– opravlja naloge na področju urejanja prostora in varstva okolja;
– nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora in varstva okolja;
– pripravlja prostorske strateške, planske in izvedbene akte;
– pripravlja gradiva za program priprave planskih in prostorskih izvedbenih aktov in sodeluje z ustreznimi strokovnimi organizacijami pri pripravi strokovnih podlag zanje;
– organizira in vodi postopke obravnave prostorskih aktov;
– pripravlja programske in projektne rešitve prostorskega plana;
– pripravlja in izdeluje lokacijske informacije v zvezi z merili in pogoji za posege v prostor;
– skrbi za izdelavo analiz stanja v prostoru;
– vodi evidenco posegov v prostor in analizira stanje posegov v prostor;
– skrbi za pripravo, izdelavo in izvajanje programov varstva okolja;
– presoja vplive nameravanih posegov v prostor;
– zagotavlja upravljanje zavarovanih naravnih vrednot lokalnega pomena;
– opravlja druge naloge, ki sodijo v delovno področje dela tega urada.
22. člen
Inšpekcijski nadzor ureja splošni akt, ki tudi določa delovno področje in organizacijo občinskega inšpekcijskega nadzorstva in pogoje, ki jih mora izpolnjevati občinski inšpektor.
Inšpekcijski nadzor neposredno opravlja občinski inšpektor kot uradna oseba s posebnimi pooblastili in odgovornostmi.
Občinska inšpekcija opravlja nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti, vodi prekrškovni postopek v skladu z zakonom, opravlja okoljsko nadzorstvo, vodi predpisane evidence o izrečenih ukrepih in v zvezi s prekrškovnim postopkom.
Občinsko redarstvo opravlja nadzor nad izvajanjem zakona o varnosti cestnega prometa, javnega reda in miru, skrbi za varovanje javnega premoženja, naravne in kulturne dediščine, opravlja nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti, vodi postopek o prekršku in izdaja plačilne naloge ter opravlja druge naloge, ki po naravi sodijo v to službo.
IV. VODENJE OBČINSKE UPRAVE IN NOTRANJIH ORGANIZACIJSKIH ENOT TER NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI JAVNIH USLUŽBENCEV
1. Vodenje občinske uprave
23. člen
Občinska uprava izvršuje predpise, ki jih sprejemata občinski svet in župan, ter druge predpise.
Občinsko upravo usmerja in nadzira župan. Župan je predstojnik občinske uprave predstavlja in zastopa občino ter daje navodila za vodenje občinske uprave.
Delo občinske uprave neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Za vodenje posameznih nalog pooblasti župan vodje notranjih organizacijskih enot, ki jih imenuje in razrešuje župan.
Župan lahko pooblasti drugega uslužbenca občinske uprave za organizacijo dela občinske uprave.
24. člen
Položaji, na katerih se izvršujejo pooblastila v zvezi z vodenjem, usklajevanjem in organizacijo dela v občinski upravi, so direktor občinske uprave in vodje notranjih organizacijskih enot.
25. člen
O zaposlitvi v občinski upravi in o imenovanju v naziv odloča župan ali po njegovem pooblastilu direktor občinske uprave.
26. člen
Direktor občinske uprave je za svoje delo, delo občinske uprave, zakonitost poslovanja in dosledno izvajanje nalog občinske uprave odgovoren županu.
Direktor občinske uprave:
– vodi in usklajuje upravno in strokovno delo občinske uprave;
– vodi strokovno delo na področju upravljanja s kadrovskimi, finančnimi, informacijskimi in drugimi viri;
– skrbi za zakonito, dosledno, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave;
– skrbi za koordinacijo med notranjimi organizacijskimi enotami občinske uprave;
– organizira in koordinira delo uslužbencev v občinski upravi in jim nudi strokovno pomoč;
– razporeja delo med uslužbence v občinski upravi in skrbi za delovno disciplino;
– izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji ali za to pooblasti drugo osebo, zaposleno pri organu, ki izpolnjuje zakonsko predpisane pogoje;
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in vodi ter sodeluje v najzahtevnejših projektnih skupinah v občini;
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z drugimi organi;
– zagotavlja opravljanje nalog za potrebe občinskega sveta, nadzornega odbora, odborov in komisij in ostalih organov;
– opravlja druge naloge po nalogu in pooblastilu župana.
Direktor občinske uprave lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja uslužbencev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti.
Direktor občinske uprave je uradnik po zakonu, ki ureja položaj javnih uslužbencev, in mora imeti najmanj univerzitetno izobrazbo ter mora izpolnjevati z zakonom predpisane pogoje za imenovanje.
Mandat direktorja občinske uprave traja pet let.
2. Vodenje uradov
27. člen
Notranje organizacijske enote oziroma urade vodijo vodje notranjih organizacijskih enot.
Vodja urada neposredno organizira in vodi delo, skrbi za učinkovito in smotrno opravljanje nalog, razporeja delo, skrbi za delovno disciplino, opravlja najzahtevnejša dela v uradu in v skladu s pooblastili odloča o upravnih, strokovnih in drugih zadevah.
Vodja urada je za delo urada in za svoje delo neposredno odgovoren županu in direktorju občinske uprave.
3. Javni uslužbenci
28. člen
V skladu s sistemizacijo delovnih mest občinske uprave, ki jo na predlog direktorja občinske uprave določi župan, opravljajo naloge občinske uprave javni uslužbenci na uradniških in strokovno tehničnih delovnih mestih.
29. člen
Javni uslužbenci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi, v skladu s pristojnostmi, navodili in pooblastili, ki jih imajo.
Javni uslužbenci morajo svoje naloge opravljati v skladu z načeli zakonitosti, strokovnosti, politične nevtralnosti in nepristranskosti ob upoštevanju kodeksa javnih uslužbencev.
Javni uslužbenci morajo pri opravljanju svojega dela vedno skrbeti, da ohranjajo in krepijo zaupanje uporabnikov storitev v postopkih in javnosti v poštenost, nepristranskost, kvaliteto, hitrost in učinkovitost opravljanja nalog iz pristojnosti občinske uprave. Ustrezno morajo varovati tajne podatke, ki so jih izvedeli pri opravljanju svojega dela. Pri svojem delu morajo ravnati po pravilih stroke in se v ta namen stalno strokovno usposabljati ter izpopolnjevati, pri čemer pogoje za stalno izpopolnjevanje in usposabljanje zagotavlja Občina Grosuplje.
Javni uslužbenec pri opravljanju nalog ne sme ravnati samovoljno ali v škodo katerekoli osebe, skupine, osebe javnega ali zasebnega prava, primerno mora upoštevati pravice in dolžnosti ter ustrezne interese le-teh.
30. člen
Javni uslužbenci so za svoje delo odgovorni vodji notranje organizacijske enote, direktorju občinske uprave in županu.
4. Kolegij in druge oblike dela
31. člen
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana za usklajevanje dela oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave, ki so skupnega pomena za občinsko upravo.
Stalni člani kolegija so župan, podžupan direktor občinske uprave in vodje uradov. Glede na obravnavano problematiko se lahko na seje kolegija vabijo tudi drugi člani.
Delo kolegija občinske uprave vodi direktor občinske uprave, v njegovi odsotnosti pa župan.
32. člen
Za izvedbo zahtevnejših nalog, ki po svoji naravi zahtevajo sodelovanje več javnih uslužbencev različnih področij dela in notranjih organizacijskih enot oziroma sodelovanje javnih uslužbencev različnih strok in stopenj znanja, se lahko oblikujejo projektne skupine ali druge oblike sodelovanja.
Projektna skupina se oblikuje za čas trajanja projekta.
Projektno skupino s sklepom ustanovi in imenuje župan.
Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi sestavo in vodjo projektne skupine, njene naloge, roke za izvedbo naloge, potrebna sredstva in druge pogoje za delo.
5. Odločanje v upravnih zadevah
33. člen
O upravnih zadevah iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.
Posamične akte o upravnih zadevah iz lastne pristojnosti občine izdaja na prvi stopnji direktor občinske uprave oziroma pooblaščeni uslužbenci občinske uprave, ki izpolnjujejo predpisane pogoje za odločanje v upravnih stvareh.
O zakonitosti dokončnih posamičnih aktov občine v upravnem sporu odloča pristojno sodišče.
34. člen
O izločitvi vodje notranje organizacijske enote ali javnega uslužbenca občinske uprave odloča direktor občinske uprave, ki v primeru izločitve vodje notranje organizacijske enote o zadevi tudi odloči, če je vodja notranje organizacijske enote pooblaščen za odločanje v upravnih zadevah.
O izločitvi direktorja občinske uprave odloča župan.
O izločitvi župana odloča občinski svet, ki v primeru izločitve o zadevi tudi odloči.
35. člen
O sporih o pristojnosti med organi občinske uprave odloča župan oziroma direktor občinske uprave.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
36. člen
Glede uveljavljanja pravic, obveznosti in odgovornosti javnih uslužbencev, zaposlenih v občinski upravi, ki niso urejene s tem odlokom, se uporabljajo določbe zakonov in drugih predpisov, ki urejajo delovna razmerja in sistem javnih uslužbencev v državnih organih in upravah lokalnih skupnosti.
V odloku uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske.
37. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Grosuplje (Uradni list RS, št. 57/99).
38. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 13-5/95
Grosuplje, dne 26. marca 2008
Župan
Občine Grosuplje
Janez Lesjak l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti