Uradni list

Številka 98
Uradni list RS, št. 98/2007 z dne 26. 10. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 98/2007 z dne 26. 10. 2007

Kazalo

Št. 380-10/2007 Ob-29076/07 , Stran 7055
I. Namen Ministrstvo za šolstvo in šport želi z javnim razpisom prispevati k nadaljnjemu razvoju izobraževalnega sistema, in sicer razvoju novih možnosti uporabe IKT (informacijsko – komunikacijska tehnologija) v izobraževanju ter širjenju novih pristopov med vzgojitelje, učitelje in posledično učence in druge. Namen javnega razpisa je povečati ponudbo izobraževanja vzgojiteljev in učiteljev na področju uporabe IKT pri poučevanju in učenju, in sicer: – sofinanciranje razvoja novih e-gradiv na internetu in izvajati seminarje za uporabo teh e-gradiv – sofinanciranje koordinacije razširjanja in izvajanja obstoječih programov seminarjev in – sofinanciranje svetovanja šolam o nadaljnjem izobraževanju in možnostih uporabe IKT. E-gradiva bodo poleg izobraževanju učiteljev namenjena brezplačni uporabi v vzgojno-izobraževalnem procesu, tj. podpori obstoječim izobraževalnim programom in učnim načrtom (vzgojiteljem, učiteljem, učencem in drugim na vzgojno-izobraževalnih zavodih, doma …). Namen je pridobiti e-gradiva, ki izkoriščajo različne možnosti interneta (npr. interaktivnost, slika, zvok, animacije, video …) ter razvijajo in uvajajo različne didaktične pristope. Ministrstvo za šolstvo in šport želi k prijavi projektov spodbuditi najširši krog pravnih in fizičnih oseb javnega ter zasebnega prava (npr. založbe, vzgojno-izobraževalne in druge zavode, podjetja …). Fizične osebe se na razpis ne morejo prijaviti samostojno, ampak le kot zunanji izvajalci prijavitelja. Razpisane dejavnosti bodo sofinancirane iz sredstev Evropskega socialnega sklada (v nadaljevanju ESS). II. Predmet razpisa Javni razpis za izobraževanje učiteljev za uporabo IKT pri poučevanju in učenju ter izdelavo e-gradiv predvidoma za obdobje do 15. 9. 2008 je razdeljen v tri sklope: 1. Sklop 1: projekti izdelave in nadgradnje e-gradiv, priprava programa in izvedba seminarjev za vzgojitelje in učitelje za uporabo teh e-gradiv 2. Sklop 2: projekt koordinacije razširjanja obstoječih programov seminarjev s področja uporabe IKT pri poučevanju in učenju za strokovne delavce na vzgojno-izobraževalnih zavodih 3. Sklop 3: projekt svetovanja in podpore šolam o nadaljnjem izobraževanju in možnostih uporabe IKT. III. Pogoji razpisa A) Poslovanje prijavitelja – vsi sklopi 1. Registracija in dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ki so predmet prijave (opis v prijavnem obrazcu) 2. Izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da so finančno in poslovno sposobni izvesti projekt (izjava v prijavnem obrazcu) 3. Poravnani davki in prispevki ter druge obvezne dajatve v skladu z veljavnimi predpisi (izjava v prijavnem obrazcu) 4. Zoper prijavitelja in morebitne partnerje ni uvedena prisilna poravnava, stečajni postopek ali likvidacijski postopek in ni prenehal poslovati na podlagi sodne ali druge prisilne odločbe (izjava v prijavnem obrazcu) 5. V zadnjih petih letih ni bila izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje prijavitelja ali morebitnih partnerjev, ki bi bilo povezano s poslovanjem ali izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero bi bilo prijavitelju ali morebitnim partnerjem prepovedano opravljati dejavnost, ki je predmet javnega razpisa (izjava v prijavnem obrazcu) 6. Kakovost opravljanja razpisanih storitev prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev: prijavitelj in morebitni partnerji morajo kakovost poslovanja dokazati z ustreznim certifikatom (ISO) ali z dokazilom, iz katerega je razviden nadzor nad kakovostjo poslovnih procesov ter potek delovnih postopkov z opredelitvijo ustreznih delovnih mest za vse storitve, ki so predmet prijave (izjava v prijavnem obrazcu in priložiti dokazilo) B) Kapacitete in opremljenost prijavitelja – vsi sklopi 1. prijavitelji morajo imeti ustrezno opremljene prostore za opravljanje razpisane dejavnosti, tj. razpolagati morajo s prostori v prostornini, stanju in z opremo (npr. računalniška strojna in programska oprema za razvoj multimedijskih in interaktivnih e-gradiv, komunikacijska oprema za priklop v internet …) – izjava v prijavnem obrazcu 2. prijavitelji morajo imeti eno stacionarno telefonsko številko in eno mobilno telefonsko številko ter vsaj en naslov e-pošte, morebitni partnerji pa vsaj eno telefonsko številko (ali stacionarno ali mobilno) in vsaj en naslov e-pošte – izjava in podatki o številkah in naslovih v prijavnem obrazcu 3. Sklop 2: – vsaj 4 delovna mesta za koordinacijo razširjanja obstoječih programov seminarjev. Vsako delovno mesto je opremljeno z računalnikom z dostopom do interneta, telefonom – izjava v prijavnem obrazcu – možnost uporabe vsaj enega avta, ki bo med drugim namenjen uporabi za potrebe projekta – izjava v prijavnem obrazcu – strežnik za aplikacijo (aplikacijo zagotovi ministrstvo) – podatki o seminarjih in udeležencih – izjava v prijavnem obrazcu. C) Celovitost prijave in največje število projektov posameznega prijavitelja – vsi sklopi 1. izjava prijavitelja in vsakega izmed morebitnih partnerjev, da v celoti sprejema pogoje, merila in ostala določila iz razpisne dokumentacije ter določila iz vzorca pogodbe (izjava v prijavnem obrazcu) 2. prijava mora vsebovati vse predvidene storitve v razpisni dokumentaciji 3. vsak prijavljeni projekt mora biti oddan na priloženih obrazcih, obrazci morajo biti v celoti izpolnjeni za sklop, za katerega se prijavitelj prijavlja (v primeru, da prijavitelj prijavlja več projektov, mora za vsak prijavljeni projekt izpolniti svoje prijavne obrazce). Prijava projekta mora biti oddana tudi v elektronski obliki npr. na CD-ju (v formatih Microsoft Office ali OpenOffice.org), v primeru, da se podatki razlikujejo od pisne prijave, se uporabijo podatki iz pisne prijave – priložena elektronska prijava (CD ipd.) 4. izjava prijavitelja in vsakega izmed morebitnih partnerjev, da prijava ne vsebuje lažnih ali zavajajočih podatkov ter netočnih ali nepopolnih podatkov (izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev) 5. v projektu lahko poleg prijavitelja sodelujejo tudi partnerji projekta (fizične ali pravne osebe javnega ali zasebnega prava). Vrednost dela projekta, katerega bo izvajal partner, mora presegati 10.000 EUR. Posamezniki – fizične osebe lahko sodelujejo v projektu kot zaposleni ali zunanji sodelavci prijavitelja oziroma partnerja v projektu (izjava in podatki v prijavnem obrazcu) 6. v primeru več partnerjev v projektu, mora prijavitelj skupaj s partnerji priložiti partnersko pogodbo o izvajanju projekta oziroma dogovor, iz katerega je razviden opis dejavnosti posameznega partnerja in razdelitev sredstev po partnerjih (izjava v prijavnem obrazcu in priložiti dokazilo) 7. izjava, da bo prijavitelj in vsak morebitni partner v projektu upošteval način projektnega dela pri ministrstvu in zagotavljal vso projektno dokumentacijo v informacijski sistem projektnega vodenja pri ministrstvu oziroma njegovem pooblaščencu (to pomeni: od dokumentov planiranja projekta, kontrolnih poročil, zaključnega poročila, do dokumentov o izdelkih projekta in po potrebi drugih dokumentov) – izjava v prijavnem obrazcu 8. izjava, da bo prijavitelj (v primeru partnerjev sam ali več partnerjev) najkasneje v 10 dneh po podpisu pogodbe predložil bančno garancijo za dobro izvedbo posla v višini 5% pogodbene vrednosti posla (izjava v prijavnem obrazcu) 9. Sklop 1: a) isti prijavitelj lahko prijavi največ dva projekta (v primeru, da bo prijavil več projektov, bosta v nadaljnji obravnavi upoštevana prva dva prijavljena oziroma prispela projekta, ostali projekti pa bodo izločeni iz nadaljnje obravnave) b) isti avtorji ne morejo sodelovati v dveh ali več projektih, ki pokrivajo v istem razredu iste tematske sklope iz učnih načrtov oziroma katalogov znanj, pri enem ali več prijaviteljih. V nasprotnem primeru ne bo izbran noben projekt c) izbrani so lahko samo projekti, ki bodo glede na merila ocenjeni z manj kot 25 točkami 10. Sklop 2 in 3: isti prijavitelj ali partner v projektu lahko nastopa samo v eni prijavi (v nasprotnem primeru bo upoštevana samo prva prispela prijava). D) Pogoji za e-gradiva – sklop 1 1. Vsebina e-gradiva d) vsebina e-gradiva mora pokrivati tematiko učnih načrtov oziroma katalogov znanj (v prijavi mora prijavitelj opisati skladnost e-gradiva) s področja javno veljavnih programov vrtcev, osnovnega šolstva, srednjega šolstva, posebnih potreb ali višjih šol – učni načrti oziroma katalogi znanj so dosegljivi preko naslovov: http://www.mss.gov.si/, http://www.zrss.si, http://www.cpi.si, oziroma v knjižni obliki na Zavodu Republike Slovenije za šolstvo, Poljanska 28, 1000 Ljubljana (po pošti ali po faksu. 01/300-51-99 ali po elektronski pošti: zalozba@zrss.si). V prijavi mora prijavitelj opisati vsebino in uporabnost e-gradiva in usklajenost z učnim načrtom – podatki v prijavnem obrazcu e) projekt pokriva največ dva različna predmeta, ki bosta uporabljena pri merilih za izbor (npr. matematika 5., 6. in 7. razred OŠ, fizika 1 in 2. letnik gimnazije). Gradivo lahko pokriva več kot 2 različna predmeta le v primeru, da je e-gradivo namenjeno tudi medpredmetnemu sodelovanju teh predmetov. V primeru, da bodo isti deli e-gradiva uporabni pri več predmetih, se pri merilih za izbor upošteva samo en predmet, zato mora prijavitelj v točki 3.1.B prijavnega obrazca v tabeli »Usklajenost e-gradiva z učnim načrtom oziroma katalogi znanj in uporabnost – št. ur« navesti samo en predmet (kot je najbolj ugodno za prijavitelja), v tabeli »Podrobnejša vsebina in uporabnost e-gradiva« pa navesti vse predmete. Če bo navedel več predmetov v tabeli 3.1.B, bo moral narediti za vsak predmet različno e-gradivo – podatki v prijavnem obrazcu f) v primeru, da vsebina prijavljenega projekta pokriva več kot 20% tematskih sklopov e-gradiv pri posameznem predmetu, katerih seznam je objavljen na naslovu http://www.mss.gov.si/si/delovna_podrocja/ikt_v_solstvu/e_gradiva/ (tematski sklopi se nahajajo v specifikacijah dodatku 3), je možno nadgraditi ta e-gradiva. V tem primeru mora izvajalec podrobno navesti, katera nova vsebina bo nastala oziroma kako bo obstoječe e-gradivo nadgrajeno in pri poročanju to natanko navajati. Nadgradnjo e-gradiv lahko prijavi vsak prijavitelj, saj so/bodo omenjena e-gradiva dostopna vsem pod CC licenco: – priznanje avtorstva + – nekomercialno +  – deljenje pod istimi pogoji, kar skupaj pomeni: »ta licenca dovoli uporabnikom avtorsko delo in njegove predelave reproducirati, distribuirati, dajati v najem, priobčiti javnosti in predelovati samo pod pogojem, da navedejo avtorja, da ne gre za komercialno uporabo in da tudi oni naprej širijo izvirna dela/predelave pod istimi pogoji« (več o licenci si preberite na naslovu http://creativecommons.si in http://creativecommons.org) – podatki v prijavnem obrazcu g) e-gradivo mora biti namenjeno uporabi pri delu z učenci (otroci, učenci, dijaki) in sicer: pridobivanju nove snovi, ponavljanju, utrjevanju, preverjanju, testiranju oziroma ocenjevanju, vrednotenju, analizi, sintezi … – izjava in opis v prijavnem obrazcu h) e-gradivo mora učence vzpodbuditi k aktivnemu delu (praktično delo, branje, pisanje, risanje, oblikovanje, reševanje, raziskovanje, sodelovanje …) ter zagotavljati pridobitev povratnih informacij glede na dejavnosti – izjava in opis v prijavnem obrazcu i) e-gradivo mora biti v vsakem primeru slovenskem jeziku, lahko je poleg tega tudi v italijanskem in madžarskem jeziku – izjava v prijavnem obrazcu 2. Tehnične lastnosti e-gradiv a) e-gradivo mora biti narejeno v obliki prostodostopnih spletnih strani (uporaba brez uporabniškega imena ipd., kar pomeni, da v primeru uporabe orodij, npr. LMS – learning managenment system / spletna učilnica, mora biti e-gradivo dosegljivo tudi zunaj spletne učilnice), razen v primeru, da uporabljeno orodje omogoča izvoz v običajne spletne strani ali SCORM pakete – izjava v prijavnem obrazcu b) vključeni morajo biti multimedijski elementi (zvok, slika, video, animacije …) in interaktivni elementi (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov…) – povezava (link) se ne šteje kot interaktivni element – izjava v prijavnem obrazcu c) zaslonske slike ali spletne strani praviloma ne bodo imele drsnikov – izjava v prijavnem obrazcu d) ena zaslonska slika oziroma spletna stran mora v povprečju (izjava, podatki in opis v prijavnem obrazcu): – vsebovati najmanj dva interaktivna elementa (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov …), povezana z vsebino e-gradiva in – en multimedijski element (zvok, slika, video, animacije …), povezan z vsebino e-gradiva, in v okviru tega: – na vsakih 5 zaslonskih slik oziroma spletnih strani vsaj en neprekinjen avdio-video element (zvok, video, animacije…) v trajanju najmanj 10 sec, povezan z vsebino e-gradiva ali – na vsakih 10 zaslonskih slik oziroma spletnih strani vsaj en neprekinjen avdio-video element (zvok, video, animacije…) v trajanju najmanj 20 sec, povezan z vsebino e-gradiva e) e-gradiva morajo v celoti ustrezati standardu SCORM – izjava (podrobneje si preberite v specifikacijah) – izjava v prijavnem obrazcu f) v primeru uporabe LMS orodij (learning managenment system / spletna učilnica), morajo biti le-ta prostodostopna na internetu za vsakogar (sredstva projekta ne bodo smela biti namenjena razvoju ali nadgradnji LMS orodij) – izjava v prijavnem obrazcu 3. Dostopnost e-gradiv a) prijavitelj mora v prijavi navesti, kjer in kako bo gradivo objavljeno, kako bo omogočen dostop in uporaba e-gradiva ter kako bo potekalo vzdrževanje e-gradiva – opis v prijavnem obrazcu b) hitrost povezave od strežnika v internet, kjer se bo nahajalo gradivo: vsaj 2 MB/s (prijaviteljem s klicnimi povezavami, ISDN ali ADSL povezavami priporočamo, da uporabijo Arnesov strežnik www2.arnes.si. VIZ in drugim svetujemo, da se povežejo s tistimi, ki imajo vsaj zahtevano kapaciteto povezave, ustrezno infrastrukturo, znanje ter že izvajajo storitve, kot npr. upravljanje LMS orodij – »learning managenment system« …) – izjava v prijavnem obrazcu c) prijavitelj mora zagotoviti vsem vzgojiteljem, učiteljem in drugim strokovnim delavcem na VIZ ter učencem (otroci, učenci, dijaki, študenti) brezplačni dostop in uporabo e-gradiva vsaj še tri leta po koncu projekta (dostop od kjerkoli na internetu: iz vzgojno-izobraževalnega zavoda, od doma …). Hkrati jim mora zagotoviti prenos posameznih gradnikov e-gradiva (SCORM pakete) za uporabo, spreminjanje ali pripravo novih e-gradiv (pogoji so navedeni tudi v točki J tega dokumenta, ki pa jih lahko ministrstvo kadarkoli spremeni) – izjava v prijavnem obrazcu d) prijavitelj je dolžan na zahtevo ministrstva po koncu projekta e-gradivo prenesti na morebitni strežnik, ki ga zagotovi ministrstvo, oziroma bo po navodilih ministrstva in v skladu s predhodnim dogovorom z ministrstvom omogočal nadaljnjo uporabo in prenos e-gradiva oziroma njegove vsebine. V primeru, da po treh letih po koncu projekta prijavitelj ne bo več zagotavljal brezplačne uporabe in dostopa ter uporabo e-gradiva, bo o tem vsaj 60 dni prej obvestil ministrstvo – izjava v prijavnem obrazcu e) prijavitelj mora v okviru projekta uporabnikom zagotoviti navodila za delo, pomoč, usmeritve in napotke pri morebitnih težavah (odziv po e-mailu v roku 24 ur ob delavnikih) in tehnično podporo za uporabo e-gradiv (npr. odprava napak, administriranje uporabniških imen in gesel, …) vsaj še tri leta po koncu projekta – izjava v prijavnem obrazcu E) Pogoji za seminarje – sklop 1 1. izjava prijavitelja, da bo pripravil program seminarja v obsegu in obliki, kot je zahtevano v vzorcu programa seminarja – izjava v prijavnem obrazcu in priložena priloga 2. vsebina seminarja mora biti namenjena podpori uporabe e-gradiv, ki bo nastalo v okviru projekta – izjava v prijavnem obrazcu 3. v primeru, da je obseg e-gradiva pokriva dva ali več predmetov, prijavitelj lahko ponudi skupaj do DVA različna seminarja – izjava in opis v prijavnem obrazcu 4. trajanje posameznega seminarja: 24 ur (npr. 3 krat po 8 ur) – opis v prijavnem obrazcu 5. seminarsko gradivo, ki nastane v okviru projekta, lahko za posamezni seminar obsega od 1 avtorske pole do 3 avtorske pole (odvisno od obsega e-gradiva) – izjava v prijavnem obrazcu F) Pogoji za koordinacijo razširjanja obstoječih programov seminarjev – sklop 2 1. izjava prijavitelja, da bo izvajal dejavnosti in storitve, kot so navedene v specifikacijah tega razpisa, in jih predhodno uskladil z ministrstvom ter jih v prijavi tudi opisati: – načrt projekt izvajanja obstoječih programov (promocija programov, pridobivanje udeležencev, komunikacija z udeleženci, načini izvajanja posameznih izvedb programov, evalvacija …) – stalna komunikacija z morebitnim koordinatorjem izobraževanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na posameznem javnem zavodu (Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Center za poklicno izobraževanje, Šola za ravnatelje …) in upoštevanje njegovih usmeritev, pripomb pri izvajanju seminarjev – stalna komunikacija s strokovnjakom (Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Center za poklicno izobraževanje, Šola za ravnatelje …), ki je odgovoren za posamezni program (vsebina, multiplikatorji, seminarsko gradivo, seminarske naloge, ustrezna opremljenost) in upoštevanje njegovih usmeritev, pripomb pri izvajanju seminarjev – seznanitev in poznavanje podrobnosti programov seminarja: vsebina seminarja, gradiva, predavatelji – multiplikatorji, potrebna opremljenost prostora (strojna oprema, programska oprema, dostop do interneta …) in druge podrobnosti – stalna komunikacija z multiplikatorji (predavatelji in asistenti) posameznih programov seminarja – obvezna udeležba na usposabljanjih za multiplikatorje – usmerjanje in informiranje strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju o obstoječih seminarjih na področju IKT in možnostih za udeležbo na le-teh – organizacija izvedb seminarjev – v primeru prisotnosti na seminarjih – v primeru, da ni potrebne prisotnosti na seminarju – vzdrževanje in upravljanje aplikacije, ki jo zagotovi ministrstvo – podatki o seminarjih in udeležencih – upoštevati dodatna navodila ministrstva pri izvajanju projekta – izjava in opis v prijavnem obrazcu 2. v letih 2005 in 2006 je izvajalec vsako leto organiziral vsaj 50 seminarjev ali tečajev na področju IKT letno z najmanj 8 udeleženci – izjava v prijavnem obrazcu in priložena dokazila 4. izjava in dokazilo prijavitelja, da je v zadnjih treh letih sodeloval z vsaj z vsaj 60 vzgojno-izobraževalnimi zavodi (priložena so dokazila npr. pogodbe, izjave, obrazložitve projektov …) izjava v prijavnem obrazcu in priložena dokazila 5. izjava prijavitelja, da so sodelavci projekta podrobno pregledali programe in posebnosti obstoječih programov seminarjev (seznam je v specifikacijah v dodatku 4) ter poznajo sistem multiplikatorjev – izjava v prijavnem obrazcu 6. finančni tok izvajalca v letu 2005 in 2006: vsako leto vsaj 150 mio SIT. (izjava v prijavnem obrazcu in priložiti dokazilo) 7. izjava prijavitelja, da bo pri izvajanju projekta upošteval vsa dodatna navodila ministrstva – izjava v prijavnem obrazcu G) Pogoji za svetovanje šolam o nadaljnjem izobraževanju in možnostih uporabe IKT – sklop 3 1. izjava prijavitelja, da bo izvajal dejavnosti in storitve, kot so navedene v specifikacijah tega razpisa, in jih predhodno uskladil z ministrstvom ter jih v prijavi tudi opisati: – svetovanje o možnostih uporabe IKT na vseh področjih informatizacije posamezne šole – izjava in opis v prijavnem obrazcu – podpora in pomoč ter svetovanje učiteljem in vzgojiteljem ter učencem in drugim za uporabo IKT pri poučevanju in učenju – izjava in opis v prijavnem obrazcu – ostale dejavnosti, navedene v speficikacijah – izjava in opis v prijavnem obrazcu 2. reference prijavitelja: prijavitelj mora prijavi priložiti izjavo in dokazila, iz katerega je razvidno, da: – prijavitelj pozna sistem nadaljnjega izobraževanja učiteljev in druge izobraževalne dogodke (npr. obrazložitve ali pogodbe o izvajanju seminarjev ali drugih izobraževalnih oblik za učitelje, npr. videokonference…) – izjava v prijavnem obrazcu in – je prijavitelj sodeloval z vsaj 30 vzgojno-izobraževalnimi zavodi (npr. obrazložitve, pogodbe ali izjave o projektih…) -izjava v prijavnem obrazcu in dokazila 3. izjava prijavitelja, da bo pri izvajanju projekta upošteval vsa dodatna navodila ministrstva – izjava v prijavnem obrazcu H) Stroški in vrednost projekta – vsi sklopi 1. izjava prijavitelj in morebitnih partnerjev, da bodo pri oddaji računov pri vmesnih in končnem poročilu prijavljali stroške z odštetim povrnljivim DDV, to je DDV, za katerega je možno zahtevati povrnitev (povrnljiv DDV v nobenem primeru ni upravičen strošek) – izjava v prijavnem obrazcu 2. stroški, ki jih bo izvajalec uveljavljal za vodjo oziroma koordinatorja projekta, je lahko izključno plača (ker mora biti vodja oziroma koordinator projekta zaposlen pri prijavitelju), prispevki in drugi materialni stroški za zaposlen, ne pa podjemna pogodba ipd. – izjava in podatki v prijavnem obrazcu 3. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da bodo vsi načrtovani stroški upravičeni v okviru razpisa in Evropskega socialnega sklada – izjava v prijavnem obrazcu 4. sklop 1: najnižja skupna vrednost projekta 30.000,00 €, najvišja skupna vrednost projekta 90.000,00 € 5. sklop 2: vrednost projekta mora biti v vsakem primeru natanko 390.667,00 € – v prijavnem obrazcu 6. sklop 3: vrednost projekta mora biti v vsakem primeru natanko 40.000,00 € – v prijavnem obrazcu 7. vsi sklopi: prijavitelj mora upoštevati najvišje možne vrednosti posamezne vrste stroškov projekta (glej specifikacije: priprava in izdelava e-gradiva, priprava programa seminarja s seminarskim gradivom, izvedba seminarjev, vodenje in koordinacija projekta…) – v prijavnem obrazcu 8. sklop 1: v primeru uporabe LMS orodja (learning managenment system), stroški projekta ne morejo vsebovati stroškov za razvoj, najem ali plačilo licenc za uporabo teh orodij, poleg tega morajo biti ti sistemi brezplačno dostopni vsem morebitnim uporabnikom – izjava v prijavnem obrazcu 9. sklop 1 in 3: najvišja možna cena ene izvedbe seminarja je 2.100,00 € – v prijavnem obrazcu 10. sklop 1: največje možno število izvedb seminarja je odvisno od cene ene izvedbe seminarja: – do vključno 1.300 € za eno izvedbo seminarja: do 6 izvedb – v prijavnem obrazcu – več kot 1.300,00 €: največ 2 izvedbi – v prijavnem obrazcu 11. najvišja skupna vrednost za vodenje, koordinacijo in administracijo projekta ter spremljajoče stroške projekta: – sklop 1: do 5% vrednosti celotnega projekta – v prijavnem obrazcu – sklop 2: do 15.000 EUR – v prijavnem obrazcu – sklop 3: do 3.000 EUR – v prijavnem obrazcu I) Terminski načrt projekta – vsi sklopi 1. projekti se začnejo s 1. decembrom 2007 (razen če v pogodbi ne bo drugače določeno) – v prijavnem obrazcu 2. projekt se mora končati najkasneje do 15. septembra 2008 – v prijavnem obrazcu 3. za vsak prijavljeni projekt je potrebno načrtovati porabo sredstev (tj. izdaja zahtevka za plačilo v višini najmanj) takole: a) do 31. 3. 2008 v višini najmanj 35% skupne vrednosti projekta – v prijavnem obrazcu b) do 30. 6. 2008 v višini najmanj 75% skupne vrednosti projekta – v prijavnem obrazcu c) do 15. 9. 2008 v višini 100% skupne vrednosti projekta – v prijavnem obrazcu J) Avtorske pravice, recenzije in lektoriranje, logotipi – vsi sklopi 1. Avtorske pravice: izjava prijavitelja, partnerjev in vseh članov projektne skupine, da bodo za izdelke (e-gradivo, program seminarja, seminarsko gradivo…) prenesli vse materialne avtorske pravice na ministrstvo, enkrat za vselej in za vse primere, in sicer: uporaba dela v telesni obliki – zlasti pravica reproduciranja, uporaba dela v netelesni obliki – priobčitev javnosti (pravica javnega izvajanja, pravica javnega prenašanja, pravica javnega predvajanja s fonogrami in videogrami, pravica javnega prikazovanja, pravica radiodifuznega oddajanja, pravica radiodifuzne retransmisije, pravica sekundarnega radiodifuznega oddajanja, pravica dajanja na voljo javnosti), uporaba dela v spremenjeni obliki (pravica predelave, pravica avdiovizualne priredbe), uporaba primerkov avtorskega dela (pravica distribuiranja, pravica dajanja v najem) 2. (v prijavnem obrazcu) izjava prijavitelja, partnerjev in vseh članov projektne skupine, da bo nastale izdelke v okviru projekta (e-gradivo, program seminarja, seminarsko gradivo…) skupaj z navedbo avtorja lahko ministrstvo objavljalo kjerkoli na internetu ter bo zagotovljena brezplačna uporaba (predvidoma v izobraževalne in nekomercialne namene) za neomejen čas kot gradivo, ki ga je možno dopolnjevati, nadgrajevati in spreminjati (ministrstvo bo predvidoma na tak način dovoljevalo uporabo e-gradiv, lahko pa to kadarkoli spremeni) Način uporabe je tak, kot ena izmed naslednjih licenc »Creative Commons«, in sicer bo ministrstvo lahko izbralo katerokoli izmed naslednjih licenc (lahko tudi kaj drugega): a)  – priznanje avtorstva + – nekomercialno +  – deljenje pod istimi pogoji, kar skupaj pomeni: »ta licenca dovoli uporabnikom avtorsko delo in njegove predelave reproducirati, distribuirati, dajati v najem, priobčiti javnosti in predelovati samo pod pogojem, da navedejo avtorja, da ne gre za komercialno uporabo in da tudi oni naprej širijo izvirna dela/predelave pod istimi pogoji« (več o licenci na naslovu http://creativecommons.si in http://creativecommons.org) b)  – priznanje avtorstva +  – deljenje pod istimi pogoji c)  – priznanje avtorstva 3. za vsa gradiva (npr. besedilo, slike, zvok …), ki ne bodo nastala v okviru projekta, tj. že obstajajo, bo prijavitelj pridobil dovoljenje za takšno uporabo, kot je navedeno v prejšnji točki in navedel vir v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (http://www.dz-rs.si/ – glejte Sprejeti zakoni in akti) – v prijavnem obrazcu 4. Strokovni pregled a) prijavitelj mora za vse izdelke (e-gradivo, program seminarja in seminarsko gradivo…) zagotoviti recenzijo in smiselno upoštevati vse morebitne popravke in spremembe recenzentov – v prijavnem obrazcu b) sklop 1: prijavitelj mora zagotoviti dve recenziji za e-gradivo: recenzijo praktika (npr. učitelj, ki ni (so)avtor gradiva), in recenzijo strokovnjaka – v prijavnem obrazcu c) sklop 1: izjava, da bodo upošteval vse popravke in v okviru možnosti upošteval usmeritve morebitnega ocenjevalca, ki ga bo zagotovilo ministrstvo. Predvidoma bo ministrstvo zagotovilo neodvisno oceno ob vsakem zahtevku za plačilo izvajalca. Pozitivna ocena bo pogoj za izplačilo iz proračuna – v prijavnem obrazcu 5. lektoriranje: prijavitelj mora za vse izdelke (e-gradivo, program seminarja in seminarsko gradivo…) zagotoviti lektoriranje (lektorja) – v prijavnem obrazcu K) Kadrovski pogoji za prijavljene – vsi sklopi 1. prijavitelj mora v prijavi za vsakega prijavljenega (ki je ali ni zaposlen pri prijavitelju oziroma morebitnem partnerju) navesti naslednje podatke: funkcija in opis dela v projektu, predvideni čas v urah, tip dela (plača, avtorska pogodba, …), predvidena vrednost ter vse ostale zahtevane podatke v obrazcih za prijavo: podatke o izobraževanju, izkušnjah, … in priložiti izjavo o sodelovanju v projektu ter priložiti vsa potrebna dokazila o posebnih znanjih in izkušnjah – v prijavnem obrazcu in priložiti dokazila 2. vodja oziroma koordinator projekta mora biti zaposlen pri prijavitelju in imeti vsaj univerzitetno izobrazbo – v prijavnem obrazcu in priložiti dokazilo 3. sklop 1 – pogoji za (so)avtorje vsebin* e-gradiv, programa seminarja in seminarskega gradiva: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem: a) strokovno-didaktične izkušnje (v prijavnem obrazcu in priložiti dokazilo): a1) prijavljeni izvaja in je v preteklih dveh letih pred letom objave tega razpisa izvajal javno-veljavno predšolske, osnovnošolske, srednješolske, višješolske ali visokošolske programe, programe posebnih potreb, dijaških domov ali nižje glasbene šole (npr. vzgojitelj, učitelj, profesor, visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti, npr. asistent …) ali a2) prijavljeni je v zadnjih dveh letih pred objavo tega razpisa izvajal izobraževanje oziroma usposabljanje vzgojiteljev ali učiteljev (po Katalogu stalnega strokovnega spopolnjevanja ali Katalogu nadaljnjega izobraževanja) na predmetnem oziroma strokovnem področju projekta ali dejavnosti, ki ga prijavlja b) izkušnje z e-gradivi: prijavljeni mora imeti izkušnje pri pripravi e-gradiv, ki vsebujejo interaktivne elemente (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov …; link se v tem primeru ne šteje za interaktivni element) – v prijavnem obrazcu in priložiti dokazilo o e-gradivu (naslov in dosegljivost e-gradiva) c) na vsake tri člane te skupine lahko eden ne ustreza zahtevam prejšnjih dveh točk a) in b) d) skupina soavtorjev vsebin e-gradiv mora biti za vsak predmet sestavljena iz vsaj 3 članov (torej v primeru dveh predmetov vsaj 6 soavtorjev) * med (so)avtorje vsebin ne spadajo strokovnjaki na področju kodiranja e-gradiva, vzdrževanje strežnika, pomoči uporabnikom in drugih tehničnih storitev (npr. programerji, administratorji računalniških aplikacij ipd.) 4. sklop 1 – pogoji za strokovnjake na področju kodiranja e-gradiva, vzdrževanje strežnika, pomoči uporabnikom in drugih tehničnih storitev: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem: a) vsak prijavljeni mora imeti izkušnje pri izvajanju teh storitev b) v primeru, da je skupina teh strokovnjakov sestavljena iz vsaj 2 članov, lahko na vsake dva člana te skupine eden ne ustreza zahtevam prejšnje točke a) 5. sklop 1 - pogoji za izvajanje seminarjev: a) vsaj 1 zadolžen za področje vodenja in organizacijo seminarjev, ki ima vsaj visoko izobrazbo b) vsi prijavljeni predavatelji na seminarju morajo imeti vsaj univerzitetno izobrazbo pedagoške smeri ali univerzitetno izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško- andragoškim izpitom in vsaj 2 leti delovnih izkušenj na področju izvajanja izobraževanja odraslih ali je visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti (npr. asistent) – dokazilo c) vsi prijavljeni asistenti na seminarju morajo imeti vsaj visoko izobrazbo pedagoške smeri ali visoko izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško-andragoškim izpitom in vsaj 2 letne izkušnje pri izobraževanju odraslih ali je visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti (npr. asistent) – dokazilo 6. sklop 1: pogoji za recenzente: recenzenti morajo imeti izkušnje z recenzijami in biti prepoznavni v slovenskem prostori na svojem strokovnem področju – recenzije vsaj 3 gradiv (objavljena pisna gradiva, objavljena gradiva na internetu) 7. sklop 2: pogoji za organizacijo izvedb seminarjev a) izjava, da bodo projekt izvajali vsaj 4 zaposleni (poleg vodje projekta), ki imajo vsi vsaj visoko izobrazbo in vsaj 2 letne izkušnje z organizacijo seminarjev za strokovne delavce vzgojno-izobraževalnih zavodov na področju uporabe IKT – izjava v prijavnem obrazcu in dokazilo b) vsaj 1 zaposlen, ki bo izvajal projekt ima pedagoško – andragoško izobrazbo – dokazilo 8. sklop 3: pogoji za svetovanje in podporo VIZ a) izjavo, da bodo projekt izvajali vsaj 3 sodelavci (poleg vodje projekta), ki imajo vsi vsaj univerzitetno izobrazbo pedagoške smeri ali univerzitetno izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško – andragoškim izpitom in vsaj 3 letne izkušnje z dejavnostmi na področju možnosti uporabe IKT v vzgojno-izobraževalnih zavodih ter sodelovanje z vsaj 5 vzgojno – izobraževalnimi zavodi na področju uporabe IKT – izjava v prijavnem obrazcu in dokazilo L) Vmesna poročila in končno poročilo o projektu, finančno poslovanje projekta – vsi sklopi 1. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, bodo najmanj v naslednjih rokih 31. 3. 2008, 30. 6. 2008 in 15. 9. 2008 oddali vmesna poročila oziroma končno poročilo v skladu z Navodili za končnega prejemnika o načinu oddaje zahtevka za plačilo oziroma vmesnih in končnih poročil – izjava v prijavnem obrazcu 2. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da bodo poročila zagotavljali tudi v informacijskem sistemu projektnega vodenja pri ministrstvu – izjava v prijavnem obrazcu 3. v primeru več partnerjev v projektu, izjava, da bo poslovodeči partner izdal zahtevek ministrstvu in temu priložil vso zahtevano dokumentacijo in dokazila ter vse zahtevke partnerjev skupaj z dokazili upravičenih stroškov, ki mu jih bodo izstavili partnerji. Sredstva za projekt bodo nakazana izključno poslovodečemu partnerju – izjava v prijavnem obrazcu 4. izjava, da v primeru, da bo ministrstvo potrebovalo ali zahtevalo dodatne informacije ali dokazila, bo prijavitelj vse informacije in dokazila dal na razpolago ministrstvu v času projekta in vsaj še do leta 2013 – izjava v prijavnem obrazcu 5. izjava prijavitelja in morebitnih partnerjev, da se bodo udeležili delavnice za pripravo zahtevkov za plačilo in ustrezno pripravo dokumentacije – izjava v prijavnem obrazcu 6. sklop 1: izjava, da bo prijavitelj ob vmesnih poročilih in ob koncu projekta poleg zahtevka za plačilo in ustrezno pripravljene dokumentacije (več v specifikacijah – Navodila za končnega prejemnika o načinu oddaje računa/zahtevka za plačilo oziroma vmesnih in končnih poročil) oddal (izjava v prijavnem obrazcu): a) v pisni obliki (natisnjeno na papir): vsebinsko poročilo, scenarij e-gradiva, program seminarja s seminarskim gradivom, recenzije in druga pisna gradiva v zvezi s projektom b) v elektronski obliki: – finančno in vsebinsko poročilo, scenarij e-gradiva, program seminarja s seminarskim gradivom in druga elektronska gradiva v zvezi s projektom (v formatih Microsoft Office ali OpenOffice.org) – e-gradivo, in morebitne posamezne gradnike e-gradiva (v takšni elektronski obliki, ki jo omogoča uporabljena tehnologija), tudi SCORM pakete 7. vsi sklopi: obveščanje in logotipi. Izjava, da bo: – na vseh (internih in drugih) izdanih in natisnjenih dokumentih in gradivih mora biti uraden znak EU in praviloma tudi MŠŠ (podrobneje v specifikacijah) – na vseh objavljenih in natisnjenih dokumentih/materialih bo stavek, npr: “Izvedbo projekta je omogočilo sofinanciranje Evropskega socialnega sklada Evropske unije in Ministrstva za šolstvo in šport Republike Slovenije.“ – udeleženci in partnerji bodo eksplicitno informirani o podpori EU projektu (plakati, brošure, ustno informiranje…). 8. vsi sklopi – finančno poslovanje projekta: Izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da (izjava v prijavnem obrazcu): a) bo upošteval vse v razpisni dokumentaciji navedene zahteve in navodila ter vse dodatne zahteve in navodila ministrstva b) se bodo vsi prijavljeni in uveljavljani upravičeni stroški se navezovali na projekt c) bo pri oddaji računov pri vmesnih in končnem poročilu prijavljali stroške z odštetim povrnljivim DDV, to je DDV, za katerega je možno zahtevati povrnitev (povrnljiv DDV v nobenem primeru ni upravičen strošek) d) bodo vsi načrtovani in uveljavljani stroški upravičeni v okviru razpisa in Evropskega socialnega sklada e) bodo vse finančne transakcije projekta transparente (pregledne, ponovno preverljive …) f) bodo vse finančne transakcije izvajali preko ločenega računovodskega sistema, tj. preko posebnega stroškovnega mesta g) bomo omogočili pregled ali revizijo s strani ministrstva ali predstavnikov EU, posredovali vse dodatno zahtevane informacije ipd. h) bodo poročali po navodilih ministrstva na predpisanih obrazcih in v predpisanih rokih, ki jih ministrstvo lahko spreminja, dopolnjuje ipd. i) vsak prihodek projekta pomeni znižanje zahtevano sofinanciranje s strani ministrstva. V primeru, da bo imel projekt prihodke (ali višje od prijavljenih), bo moral prijavitelj za o tem obvestiti ministrstvo in za višino prihodkov znižati zahtevano sofinanciranje s strani ministrstva j) bodo ministrstvu skupaj z morebitnimi partnerji najkasneje v 10 dneh po podpisu pogodbe predali bančno garancijo za dobro izvedbo posla v višini 5% pogodbene vrednosti posla k) da vsi nastali stroški projekta niso upravičeni v okviru javnega razpisa in Evropskega socialnega sklada (npr. bančna garancija …) l) izjava, da za stroške, ki so predmet sofinanciranja, prijavitelj ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja) m) naročanje storitev in blaga: – za javne zavode: izjava, da bodo pri javnem naročanju preverili višino cene blaga in storitev na trgu, izbrana bo najcenejša oziroma najugodnejša ponudba v skladu s predpisi s področja javnega naročanja (vse v skladu z Zakonom o javnem naročanju) – za podjetja in neprofitne zavode: izjava, da bodo pri naročanju blaga in storitev izbirali najugodnejše izvajalce oziroma dobavitelje po pravilih, kot veljajo za javne zavode (pravila so opisana v Zakonu o javnem naročanju). M) Vprašanja in odgovori (vsi sklopi) – obrazložitev, dopolnitev in sprememba pogojev in meril razpisa: 1. Ministrstvo za šolstvo in šport lahko v okviru vprašanj in odgovorov podrobneje obrazloži, prav tako pa tudi dopolni in spremeni pogoje in merila tega razpisa, vendar največ 5 delovnih dni pred rokom za oddajo prijav, tj. do 20. 11. 2007. IV. Merila za izbor A) Sklop 1: nižja vrednost po dobljeni formuli ima prednost pred višjimi vrednostmi (pogoj je dobljena vrednost manj kot 25 točk): Veg + Vsem + Nar + Orodja V primeru enakovrednih prijavljenih projektov imajo prednost projekti s področja naravoslovja. V primeru, da so projekti še enakovredni, ima prednost projekt z nižjo vrednostjo. V primeru, da bodo še vedno enakovredni projekti, bo končni izbor projektov odločil žreb iz škatle (posode), ki ga bo opravila komisija za izbor. Obrazložitev posameznih oznak: 1. Veg = (vrednost e-gradiva) / ((delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden)) / 3000 Vrednost e-gradiva: vrednost navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 5.1., vrstico pod zaporedno številko 1 (sklop 1 – E-gradivo) v tabeli Zbirnik stroškov Delež števila ur v posameznem šolskem letu, pri katerih bo gradivo možno uporabljati: delež števila ur navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.1.B, šesti stolpec v tabeli. Število ur predmeta na teden: število navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.1, sedmi stolpec v tabeli. V primeru, da bodo isti deli e-gradiva uporabni pri več predmetih (npr. kemija za 2. letnik gimnazije ali biologija za 2. letnik gimnazij), prijavitelj v prijavi v tabeli v točki 3.1.B navede le tisti predmet, pri katerem je izračun ((delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden)) najvišji (tako je za prijavitelja najugodneje). Poseben primer: v primeru, da isti deli e-gradiva ne bodo uporabni pri različnih predmetih (npr. kemija za 2. letnik, biologija za 2. letnik), se za vsak predmet najprej izračuna (delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden) Nato se dobljene vrednosti po posameznih predmetih sešteje in uporabi formula: Veg = (vrednost e-gradiva) / (vsota dobljenih vrednosti po posameznih predmetih) / 3000. 2. Vsem = ((vrednost priprave in izdelave seminarja s seminarskim gradivom) + (skupna vrednost izvedb vseh seminarja-ev)) / ((skupno št. udeležencev na vseh seminarjih) x (skupno št. ur vseh seminarjev)) Vrednost priprave in izdelave seminarja s seminarskim gradivom: navede jo prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 5.1., vrstico pod zaporedno številko 2 (Priprava in izdelava seminarja s seminarskim gradivom) v tabeli Zbirnik stroškov. V primeru, da izvajalec prijavi dva različna seminarja, se cene seštejejo. Skupna vrednost izvedb vseh seminarja-ev*: ceno za posamezni seminar, ki jo navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 5.1., vrstico pod zaporedno številko 3 (Sklop 1 – Izvedba vseh seminarjev) v tabeli Zbirnik stroškov. V primeru, da izvajalec ponudi dva različna seminarja, se seštejejo dobljene vrednosti različnih seminarjev. Skupno št. udeležencev na vseh seminarjih*: 16 se pomnoži s številom prijavljenih izvedb posameznega seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.1.G. Seminarji, 5. stolpec v tabeli). V primeru, da izvajalec ponudi dva različna seminarja, se nato sešteje skupno število vseh predvidenih udeležencev. Skupno št. ur seminarjev*: 24 se pomnoži s številom prijavljenih izvedb posameznega seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.1.G. Seminarji, 5. stolpec v tabeli). V primeru, da izvajalec ponudi dva različna seminarja, se nato sešteje skupno število vseh predvidenih ur. * Upošteva se vrednost, število seminarjev in število udeležencev samo za izbrane seminarje (tj. odšteje se za tiste seminarje in udeležence, ki niso izbrani – npr. seminarji ali število izvedb ne ustrezajo pogojem razpisa). 3. Nar: če e-gradivo pokriva naravoslovne predmete, se dodeli: -20% Veg točk, sicer pa 0 točk. Opomba: to pomeni, da imajo predmeti prioritetnih področij prednost pred ostalimi predmeti. 4. Orodja: v primeru, da bo e-gradivo pripravljeno v LMS okolju (learning managenment system), se dodeli: -10% x Veg, sicer pa 0 točk Opomba: v tem primeri se število točk zniža. Razlog je v tem, da mora prijavitelj v primeru uporabe LMS okolja zagotoviti storitve kot npr. administracijo uporabnikov (dodeljevanje gesel …) in se tako strošek teh storitev v merilu upošteva. B) Sklop 2: nižja vrednost po dobljeni formuli ima prednost pred višjimi vrednostmi: V = Vorgp * 150 + Vorgn * 200 + Vpotr * 5000 + Vugo * 600 + Vapl + Vvpis Vorgp: organizacija seminarjev v primeru prisotnosti izvajalca na seminarji Vorgn: v primeru, da izvajalec ni prisoten na seminarju Vpotr: potrošni material na seminarju / udeleženca Vugo: pošiljanje večjih količin pošte na VIZ Vaplik: stroški za vzdrževanja in upravljanje aplikacije za podatke o seminarjih in udeležencih Vpis: vpis seminarja drugih izvajalcev v aplikacijo. Vrednosti Vorgp, Vorgn itd. so navedene v dodatku 3.5 prijavnega obrazca. V primeru, da sta dve prijavi enakovredni, ima prednost projekt z več sodelavci, nadalje pa tisti, ki ima sodelavcev s pedagoško-andragoško izobrazbo, nadalje pa tisti, kjer je vrednost Vorgp nižja. C) Sklop 3: nižja vrednost po dobljeni formuli ima prednost pred višjimi vrednostmi: 40.000 / skupna vsota števila ur vseh sodelavcev v projektu V primeru, da sta dve prijavi enakovredni, ima prednost projekt z več sodelavci, izmed teh pa tisti, kjer je vrednost obiska ene šole nižjo. Skupna vsota števila ur vseh sodelavcev v projektu: navede jo prijavitelj v prijavi (glej obrazec za prijavo projekta, točka št. 6 – Človeški viri, stolpec št. 7 v tabeli). Vrednost obiska šole: navede jo prijavitelj v prijavi – glej vsoto v drugi tabeli v dodatku 3.6. obrazec za prijavo projekta. V. Postopek pregledovanja in izbora vlog: Postopek pregledovanja in izbora prijav projektov je naslednji: 1. ugotavljanje popolnosti prijav Posebnost za sklop 1: v primeru, da posamezni prijavitelj prijavi več kot dva projekta, bosta v nadaljnjem postopku upoštevana samo prva dva prijavljena oziroma prispela projekta, ostali projekti pa bodo izločeni iz nadaljnje obravnave 2. nepopolne prijave lahko ministrstvo pozove k dopolnitvi Posebnost za sklop 1: v primeru, da bo komisija, ki je zadolžena za pregled prijav menila, da v prijavnem obrazcu tabela v poglavju 3.1.B ni pravilno izpolnjena, bo ministrstvo izvajalca lahko pozvalo k dopolnitvi te tabele 3. po prejetju dopolnitev: izločitev nepopolnih vlog iz nadaljnje obravnave 4. ugotavljanje pogojev razpisa in izločitev projektov, ki ne ustrezajo pogojem razpisa, iz nadaljnje obravnave 5. vloge se razvrstijo v tri sklope, ki se jih v nadaljevanju obravnava ločeno Sklop 1: 6. v primeru, da je razpoložljivih sredstev dovolj za vse prijavljene projekte, se izbere vse ponujene projekte ter konča izbor 7. projekti se točkujejo. Oblikuje se seznam projektov v naraščajočem vrstnem redu glede na število doseženih točk – v primeru, da dva ali več projektov pokrivajo več kot 20% istih tematskih sklopov pri posameznih predmetih (tematski sklopi se nanašajo na učni načrt oziroma katalog znanja), v tem seznamu (naraščajočem vrstnemu redu) ostane projekt z nižjim številom točk, preostali projekti pa se prestavijo na konec seznama in sicer zopet v naraščajočem vrstnem redu glede na število doseženih točk 8. izbere se prvi projekt, nato drugi itd. dokler je sredstev dovolj 9. pri izbiri projektov se lahko zmanjša obseg projektov (npr. če zmanjka sredstev za sofinanciranje prijavljenega projekta) Sklop 2 in 3: 6. projekti se točkujejo. Oblikuje se seznam projektov v naraščajočem vrstnem redu glede na število doseženih točk 7. izbere se samo prvi projekt na seznamu. VI. Upravičeni stroški in aktivnosti Ministrstvo bo zagotovilo sredstva samo tiste storitve in gradiva, ki so navedeni v razpisu in specifikacijah. Druge morebitne stroške nosi izbrani izvajalec sam. Strukturo vseh stroškov bo pri vsakem poročilu potrebno prikazati, vsi stroški morajo biti upravičeni in v skladu z Navodili za oddajo zahtevka za plačilo oziroma vmesnih in končnih poročil in pravilih v okviru Evropskega socialnega sklada (glejte specifikacije, dodatek 5 in 7), sicer izvajalcu ne bodo priznani. Za črpanje sredstev iz Evropskih strukturnih skladov je potrebno za vsak upravičen strošek priložiti tudi dokazilo o nastanku stroška in dokazilo o plačilu tega stroška. VII. Posebni pogoji, zahtevani s strani evropskega socialnega sklada, ki jih morajo izpolnjevati prijavitelji 1. Poročanje Izvajalec projekta mora upoštevati dodatne zahteve o poročanju, ki so specifične za Evropski socialni sklad (ESS), npr. podrobnejši podatki o izvedenih storitvah, izdelavi e-gradiv, seminarjih, dokazila o porabljenih sredstvih … Poleg tega je potrebno pripravljati kvartalna in letna poročila. Zahtevani podatki o izvedbi projektov, se morajo zajemati na ravni izvajalca projekta ter se preko predpisanega načina posredovati ministrstvu. V zvezi s spremljanjem in načinom poročanja in posredovanjem informacij finančne in vsebinske narave se bo izvajalec obvezal, da bo ministrstvu dostavil tudi vsak druga finančna in vsebinska poročila o namenski porabi proračunskih sredstev po pogodbi. 2. Obveščanje in informiranje javnosti Informiranje v zvezi s pomočmi iz strukturnih skladov EU je namenjeno zagotavljanju razvidnosti in transparentnosti vloge EU v Sloveniji ter ozaveščanju javnosti o možnostih pomoči, ki jih v okviru strukturnih skladov prejema Slovenija. V fazi izvajanja je pomembno, da ministrstvo in na razpisih izbrani izvajalci za vse aktivnostih v zvezi z ESS uporablja enotni logotip ESS (zastava EU in pripis Evropski socialni sklad), in sicer črno beli za tiskanje dokumentov na tiskalnikih oziroma barvnega za promocijske materiale, ki se tiskajo v tiskarni in omogočajo uporabo barvnega logotipa. Logotip ESS mora biti enake velikosti kot ostali logotipi na posameznem dokumentu oziroma drugem izdelku. Pri aktivnostih oziroma izdelkih, ki se izvajajo oziroma nastanejo direktno v okviru programov ESS s pomočjo sredstev EU, se mora vedno uporabljati tudi navedbo »Projekt je sofinanciran iz sredstev Evropskega socialnega sklada«. Podrobnosti so navedene v dodatku specifikacijah. VIII. Okvirna višina razpoložljivih sredstev Skupna višina razpoložljivih sredstev, ki se dodeljujejo na podlagi tega javnega razpisa, je 1.390.667,00 EUR. Sredstva bodo črpana v letu 2008 iz dveh proračunskih postavk: – 25% iz 4410 Strukturni skladi – lastna udeležba – EPD 2.3.: izobraževanje učiteljev in razvoj izobraževanja v primarnem in sekundarnem sektorju – 75% iz 4423 Strukturni skladi – tuja udeležba – EPD 2.3.: izobraževanje učiteljev in razvoj izobraževanja v primarnem in sekundarnem sektorju. Konto na obeh postavkah je: – za javne zavode: 4133 – Tekoči transferi v javne zavode – za podjetja: 4102 – Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom – za neprofitne zavode: 4120 – Tekoči transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Sredstva po posameznih sklopih: Sklop 1: 960.000,00 EUR Sklop 2: 390.667,00 EUR Sklop 3: 40.000,00 EUR. IX. Obdobje za porabo sredstev Obdobje, v katerem lahko nastajajo upravičeni stroški je od 1. decembra 2007 (razen če v pogodbi ne bo drugače določeno) do vključno 15. 9. 2008. Prejemnik zahtevkov za izplačilo končnih prejemnikov je ministrstvo. Ministrstvo pripravi in odobri sklepe izplačila končnim prejemnikom, prav tako pa dejansko izvrši plačila. Nadzor po 4. členu Uredbe 438/2001 izvaja kontrolna enota pri ministrstvu. X. Rok za izvedbo aktivnosti Predvideni rok za začetek izvajanja aktivnosti iz razpisa je 1. december 2007 (razen če v pogodbi ne bo drugače določeno). Čas izvajanja celotnega projekta pa je najkasneje do 15. septembra 2008. XI. Rok za prijavo Ministrstvo mora ponudbe prejeti do 27. novembra 2007 do 9. ure v vložišče: Ministrstvo za šolstvo in šport, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana. XII. Prijava, opremljanje prijave, prepozne prijave Prijava Prijava na ta razpis mora biti poslana na predpisanih obrazcih iz razpisne dokumentacije. Prijava mora vsebovati vse ustrezno izpolnjene obrazce, zložene v predhodno navedenem vrstnem redu. Za izpolnjenimi obrazci morajo biti priložene zahtevane priloge v vrstnem redu, kot ustreza obrazcem, na katere se nanašajo. Vsi obrazci za prijavo in vse priloge morajo biti parafirane s strani prijavitelja (vzorec pogodbe se ne izpolnjuje, le parafira). Opremljanje in označevanje prijave Prijavitelj naj ponudbeno dokumentacijo zapre v eno zunanjo ovojnico. Vsi dokumenti iz ovojnice naj bodo zloženi v mapo, posamezni obrazci ločeni s pregradami zaradi lažjega pregleda ponudbe, povezani z vrvico in zapečateni. Na zunanji kuverti mora biti obvezno nalepljen izpolnjen obrazec »prijava oddaje ponudbe«, ki je vsebovan v razpisni dokumentaciji. Oznaka ponudbe je MŠŠ-IZO4-RO-380-10/2007, ponudnik pa vpiše še poln naziv firme ter ponudbo ustrezno označi. Prepozne prijave Vse prepozne in nepravilno opremljene ponudbe ministrstvo zavrže in bodo neodprte vrnjene ponudnikom. XIII. Odpiranje vlog in rok za obveščanje o izidu razpisa Ponudbe bo po izteku roka za oddajo odprla in ocenila strokovna komisija. Javno odpiranje vlog bo potekalo 27. novembra 2007, ob 12. uri, na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljana, v sejni sobi št. 425 v 4. nadstropju. O dodelitvi sredstev po tem razpisu bo s sklepom odločil minister za šolstvo in šport. Ponudniki lahko vložijo pritožbo zoper izbor v 8 dneh od prejema obvestila, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana, z oznako »MŠZŠ-IZO4-RO-380-10/2007-pritožba«. V pritožbi morajo ponudniki natančno opredeliti razloge, zaradi katerih vlagajo pritožbo. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom. Ponudniki bodo o izboru pisno obveščeni predvidoma v roku 30 dni po poteku roka za prijavo. XIV. Razpisna dokumentacija Razpisno dokumentacijo sestavljajo: 1. razpis (ta dokument); 2. priloga 1: specifikacije 3. priloga 2: obrazec »prijava projekta« 4. priloga 3: vzorec pogodbe 5. priloga 4: obrazec »Prijava oddaje ponudbe« (prijavitelj jo nalepi na ovojnico) 6. internetni naslov za vprašanja in odgovore: http://www.mss.gov.si/ (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila, pri tem javnem razpisu v rubriki Vprašanja in odgovori) XV. Dostop do razpisne dokumentacije in informacije Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija je dostopna na spletnih straneh ministrstva na naslovu: http://www.mss.gov.si/ (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila), lahko pa jo prijavitelji dobijo osebno na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljani, v 3. nadstropju od 12. do 13. ure pri Mojci Černe (soba št. 313). Informacije Dodatne informacije lahko zastavite na internetnem naslovu, kjer bodo objavljena vsa vprašanja in odgovori: http://www.mss.gov.si/ (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila, pri tem javnem razpisu v rubriki Vprašanja in odgovori). Informativni dan Informativni dan (predstavitev razpisa in pričakovanih rezultatov ter vprašanja prijaviteljev) bo potekal v torek, 13. novembra 2007, ob 11. uri, na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljana, v sejni sobi št. 425 v 4. nadstropju.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti