Uradni list

Številka 33
Uradni list RS, št. 33/2007 z dne 13. 4. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 33/2007 z dne 13. 4. 2007

Kazalo

Št. 66305-6/2007 Ob-10193/07 , Stran 2677
Koncesija se podeljuje v skladu z Zakonom o socialnem varstvu (v nadaljevanju: ZSV) in Pravilnikom o koncesijah na področju socialnega varstva (v nadaljevanju: Pravilnik o koncesijah). I. Koncedent: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, Ljubljana. II. Predmet koncesije sta: – socialno varstvena storitev vodenja in varstva ter zaposlitve pod posebnimi pogoji (v nadaljevanju: storitev A), – socialno varstvena storitev institucionalnega varstva za upravičence storitve A (v nadaljevanju: storitev B). Opis storitve: –  storitev A se izvaja samo v obliki dnevnega varstva v trajanju 8 ur pet dni v tednu, –  storitev B se izvaja v trajanju 16 ur pet dni v tednu ter 24 ur čez vikende in dela proste dneve v skladu s pogoji, ki jih predpisuje Pravilnik o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 52/95, 2/98, 61/98, 19/99, 28/99-popr., 127/03, 125/04 in 120/05-odl.US RS) (v nadaljevanju: Pravilnik o standardih in normativih). III. Obseg razpisane koncesije V skladu s sklepom ministrice, pristojne za socialno varstvo, se razpisuje koncesija v naslednjem obsegu: – za storitev A: vodenje, varstvo ter zaposlitev pod posebnimi pogoji 50 mest za širitev mreže javne službe – za storitev B: institucionalno varstvo 50 mest. IV. Začetek in čas trajanja koncesije Koncesija se bo začela izvajati v skladu s pogodbenimi določili in za naslednje obdobje: – storitev A za obdobje 20 let, – storitev B za obdobje 40 let, z možnostjo podaljšanja obeh storitev v skladu z veljavnimi predpisi. V. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija: – za storitvi A in B celotno območje Republike Slovenije. VI. Uporabniki storitev, za katere se razpisuje koncesija Uporabniki do storitve A so odrasle osebe: – z lažjo motnjo v duševnem razvoju, – z zmerno motnjo v duševnem razvoju, – z težjo motnjo v duševnem razvoju, – z težko motnjo v duševnem razvoju, – z več motnjami. Uporabniki do storitve B so odrasle osebe: – z zmerno motnjo v duševnem razvoju, – z težjo motnjo v duševnem razvoju, – z težko motnjo v duševnem razvoju, – z več motnjami. Uporabniki do storitve B so upravičenci do storitve A, ki so vključeni v dnevno obliko varstva v varstveno delovnih centrih in potrebujejo storitev B. VII. Viri financiranja storitev Za storitev A je vir financiranja državni proračun v skladu s pogoji in postopki, določenimi v ZSV in Uredbi o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 110/04 in 124/04) (v nadaljevanju: Uredba o oprostitvah). Za storitev B so viri financiranja naslednji: – Upravičenci v skladu s 2. odstavkom 100. člena ZSV krijejo stroške sami. – V primeru delne oziroma celotne oprostitve upravičenca, storitev doplača oziroma plača v skladu s 4. alineo 99. člena ZSV občina, v kateri ima upravičenec stalno prebivališče. VIII. Način in roki plačila za opravljanje storitve: se uredijo s koncesijsko pogodbo. Ceno storitve določi koncesionar v soglasju s koncedentom in v skladu s poskusno določenimi stroškovnimi normativi za storitev A ter v skladu z metodologijo za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev za storitev B. IX. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. X. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar Na javni razpis se lahko prijavijo pravne ali fizične osebe, ki v skladu s 7. členom Pravilnika o koncesijah izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe v Republiki Sloveniji registrirane za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, oziroma so podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji, – so fizične osebe v Republiki Sloveniji registrirane za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, – da izpolnjujejo pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija (v nadaljnjem besedilu: storitve), – da imajo izdelan podroben program dela izvajanja storitve, – da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, – da izkazujejo finančno in poslovno sposobnost. XI. Vrsta dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije: Ponudnik mora priložiti: 1 – izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (obrazec 1), 2 – izjavo, o strinjanju z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, in da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (obrazec 2), 3 – organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in dokazili o njihovi izobrazbi oziroma pogoji, ki jih morajo izpolnjevati, ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju (obrazec 3-A in obrazec 3-B), 4 – projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje od predvidenega začetka izvajanja storitve, 5 – izjavo o lastništvu prostorov s podati o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa in priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora in priloženo najemno pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leto (obrazec 4), 6 – projektno dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev (najmanj projekt za gradbeno dovoljenje), 7 – dokazila o opremi za izvajanje storitve, iz katerih je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev, ali projekt opreme, 8 – izračun cene za storitev A, oblikovan v skladu s poskusno določenimi normativi (priloga 2) oziroma izračun cene za storitev B, oblikovan po metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Obrazec 1 iz Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev – brez obveznih prilog), 9 – uporabno dovoljenje po Zakonu o graditvi objektov ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja, 10 – program dela izvajanja storitve. Kot dokaz finančne in poslovne sposobnosti mora ponudnik priložiti naslednje: 1 – letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let in zadnjega polletja (2006), pri čemer morajo biti računovodski izkazi za zadnje polletje revidirani, tudi če ponudnik k reviziji sicer ni zavezan, 2 – izjavo o kapitalski strukturi ponudnika (obrazec 5a), 3 – izjavo o posojilih, ki so bila najeta za zgraditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve (obrazec 5b), 4 – izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih (obrazec 5c), 5 – izjavo o morebitnih drugih obveznostih (obrazec 5d). Če ponudnik posluje krajši čas, kot je naveden v prvi alinei prejšnjega odstavka, mora priložiti dokazila iz prejšnjega odstavka za obdobje poslovanja. Če iz priložene zadnje bilance stanja izhaja izguba, mora biti pokrita do poteka roka za prijavo na razpis (sklep organa upravljanja in računovodski izkaz). XII. Možnost poznejšega izpolnjevanja določenih pogojev Koncesija se lahko podeli tudi ponudniku, ki v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma prostori za izvajanje storitve. V tem primeru lahko ponudnik ne glede na določbe tretje, pete, šeste, sedme in devete alinee prvega odstavka prejšnje točke namesto dokazil, navedenih v teh alineah, priloži: 1 – dokazilo o lastništvu ali najemno pogodbo za objekt oziroma prostore, ki še niso primerni za izvajanje storitve, oziroma dokazilo o lastništvu stavbnega zemljišča, če bo ponudnik storitev izvajal v novozgrajenem objektu oziroma prostorih, 2 – urbanistično mnenje pristojnega občinskega organa, da bo ponudnik na predmetni lokaciji lahko rekonstruiral že obstoječi objekt oziroma zgradil nov objekt za izvajanje storitve (lokacijska informacija), 3 – izjavo občine, v kateri se bo izvajala storitev, da se strinja z namero ponudnika za opravljanje storitve, 4 – projektno dokumentacijo za nedokončan objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje storitve (najmanj idejni načrt in investicijski program), 5 – projekcijo finančnega poslovanja za obdobje gradnje oziroma priprave objekta oziroma prostorov do začetka izvajanja storitve (z navedbo in dokazili o virih sredstev za dokončanje investicije), 6 – terminski plan o poteku izvajanja investicije do začetka izvajanja storitve, 7 – organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi z navedbo pogojev, ki jih bodo morali izpolnjevati, in 8 – izjavo ponudnika o predvidenem začetku opravljanja dejavnosti. Če se na razpis prijavi pravna ali fizična oseba, ki je na podlagi 66. člena Zakona o socialnem varstvu vpisana v Register zasebnikov in pravnih oseb, ki opravljajo socialno varstvene storitve, lahko namesto dokazil iz 1. in 2. alinee XI. točke tega razpisa navede samo številko in datum odločbe o vpisu v register. Fizični osebi v tem primeru ne glede na določbe XI. točke tega razpisa ni potrebno revidirati računovodskih izkazov, če k temu sicer ni zavezana, in ni potrebno priložiti revizijskega poročila. Ponudnik, ki se prijavlja na natečaj za opravljanje storitev na več različnih lokacijah, mora dokazila iz 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. in 10. alinee prvega odstavka XI. točke in 3., 4. in 5. alinee drugega ostavka XI. točke tega razpisa priložiti za vsako lokacijo posebej. XIII. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov: Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije za storitev A, uporabil naslednje kriterije: – pokritost potreb glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010 na področju upravne enote, – reference na področju predmeta javnega razpisa, – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika – raznolikosti programa, – tehničnih pogojev, – metod dela, – ciljne populacije, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti, – število vlog na čakalni listi. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – pokritost potreb do 50 točk, – reference do 10 točk, – kvaliteta programa do 20 točk, – število vlog do 20 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: Pokritost potreb (Priloga 2) glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010 na področju upravne enote: pokritost v% 36% in več 0 točk 30 – 35,9% 10 točk 24 – 29,9% 20 točk 18 – 23,9% 30 točk 12 – 17,9% 40 točk 0 – 11,9% 50 točk Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa – 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo – 5 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo – 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 10 točk. Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika – raznolikosti programa: za vsako dejavnost znotraj vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji, ki prispeva k raznoliki in kvalitetni ponudbi prejme 2 točki, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 8 točk, – tehničnih pogojev: če ponudnik uporabnikov zagotavlja višje pogoje kot so določeni po Pravilniku o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06) prejme 4 točke, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 4 točke, – metod dela: če ponudnik zagotavlja skupinsko obravnavo uporabnikov prejme 2 točki, če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov prejme 4 točki, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 4 točke, – ciljne populacije: če je večina uporabnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju in dodatnimi motnjami prejme 2 točk, če je večina uporabnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju prejme 4 točk, če je večina uporabnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju in dodatnimi motnjami v gibanju prejme 6 točk, če je večina upravičencev z težjo motnjo v duševnem razvoju ob lažjih dodatnih motnjah prejme 8 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 8 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: za vsako od dodatnih prostočasovnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom, izven storitve (letovanja, športne in kulturna udejstvovanja) prejme ponudnik 2 točki, pri čemer lahko prejme največ 6 točk. Število vlog na čakalni listi po statističnih regijah (Priloga 4) Število vlog: – od 0 do 50 4 točk – od 51 do 100 8 točk – od 101 do 150 12 točk – od 151 do 200 16 točk – nad 200 20 točk Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije za storitev B, uporabil naslednje kriterije: – pokritost potreb glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010 na področju več upravnih enot (po statističnih regijah), – reference na področju predmeta javnega razpisa, – kakovost predloženega programa izvajanja storitev in sicer z vidika – raznolikosti programa, – tehničnih pogojev, – metod dela, – ciljne populacije, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – pokritost potreb do 60 točk – reference do 10 točk – kvaliteta programa do 30 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: Pokritost potreb (Priloga 3) glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji o nacionalnem programu socialnega varstva za obdobje od 2006–2010: pokritost v% 35% in več 0 točk 30 – 34,9% 10 točk 24 – 29,9% 20 točk 18 – 23,9% 30 točk 12 – 17,9% 40 točk 6 – 11,9% 50 točk 0 – 5,9% 60 točk Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa – 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo – 5 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo – 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 10 točk. Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika – raznolikosti programa: za vsako dejavnost znotraj vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji, ki prispeva k raznoliki in kvalitetni ponudbi prejme 2 točki, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 8 točk, – tehničnih pogojev: če ponudnik uporabnikov zagotavlja višje pogoje kot so določeni po Pravilniku o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06) prejme 4 točke, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 4 točke, – metod dela: če ponudnik zagotavlja skupinsko obravnavo uporabnikov prejme 2 točki, če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov prejme 4 točki, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 4 točke, – ciljne populacije: če je večina uporabnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju in dodatnimi motnjami prejme 2 točki, če je večina uporabnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju prejme 4 točke, če je večina uporabnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju in dodatnimi motnjami v gibanju prejme 6 točk, če je večina upravičencev z težjo motnjo v duševnem razvoju ob lažjih dodatnih motnjah prejme 8 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 8 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: za vsako od dodatnih prostočasovnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športne in kulturna udejstvovanja) prejme ponudnik 2 točki, pri čemer lahko prejme največ 6 točk. Pri ponudniku, ki se prijavlja na razpis z več lokacijami, bo točkovanje opravljeno za vsako lokacijo posebej. Število točk bo upoštevano pri delitvi števila mest tako, da bodo glede na svojo ponudbo večji delež dobili ponudniki z večjim številom točk. Kot ponudba bo upoštevano število mest, za katerega ponudnik izpolnjuje tehnične in kadrovske pogoje. XIV. Rok in način prijave na javni razpis Rok za oddajo ponudb je 3. 9. 2007. Šteje se, da je ponudba prispela pravočasno, če je zadnji dan roka za oddajo do 10. ure oddana v glavni pisarni Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Kotnikova 5, IV. nadstropje, soba 22, ali če je zadnji dan roka oddana na pošti kot priporočena pošiljka. Ponudniki predložijo svoje ponudbe na javni razpis v zaprti kuverti na naslov: Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, označeno z oznako v levem zgornjem kotu na prednji strani kuverte, in sicer: »Ne odpiraj – Prijava za javni razpis za podelitev koncesije – VDC«. Na hrbtni strani pošiljke mora biti napisan naslov ponudnika. V primeru, da ponudnik prijavlja obe storitvi, mora za vsako storitev (A ali B) ponudbo izpolniti ločeno in ju poslati vsako posebej. Ponudnik, ki se prijavlja za posamezno storitev na več različnih lokacijah, se prijavi z eno ponudbo, pri čemer mora dokazila iz 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9 in 10. alinee prvega odstavka XI. točke in 3., 4. in 5. alinee drugega ostavka XI. točke tega razpisa priložiti za vsako lokacijo posebej. Nepravilno označene pošiljke bodo vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudnik lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka. Ponudba, ki je prispela k organu, pristojnemu za podelitev koncesije, po preteku razpisnega roka je prepozna. Ponudbe, ki ne bodo pravočasne, ali ne bodo popolne, ali če ponudba ne bo podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja določene vrste storitve, ali če je ni podal ponudnik, ki izpolnjuje predpisane pogoje, bo s sklepom zavrgel organ, pristojen za podelitev koncesije. XV. Organ, pristojen za podelitev koncesije Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, je organ, pristojen za podelitev koncesije. Za pregled in presojo prispelih ponudb je ministrica, pristojna za socialno varstvo, imenovala strokovno komisijo (v nadaljevanju: komisijo za koncesije) s sklepom št. 01203/2007/1 z dne 18. 1. 2007. Na podlagi poročila komisije za koncesije, bo ministrica za delo, družino in socialne zadeve izbrala ponudnike, ki jim bo z odločbo podelila koncesijo za opravljanje storitev, ki so predmet tega javnega razpisa. XVI. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo dne 3. 9. 2007 ob 12. uri v sejni sobi Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Kotnikova 5 / IV. nadstropje. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak ponudnik na javnem razpisu. XVII. Rok za izbor ponudnikov in sklenitev koncesijske pogodbe Ministrica za delo, družino in socialne zadeve bo na podlagi poročila o pregledu in presoji ponudb komisije za koncesije najkasneje do 19. 11. 2007 izbrala ponudnike, ki jim bo z odločbo podelila koncesijo za opravljanje storitev, ki so predmet javnega razpisa. Z izbranimi ponudniki bo podpisana pogodba o koncesiji po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije. XVIII. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisno dokumentacijo dobijo interesenti na recepciji Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Kotnikova 5, IV. nadstropje ali na spletnih straneh ministrstva. Dodatne informacije o javnem razpisu je mogoče dobiti v času od objave razpisa do 15. junija 2007, vsak delovni dan med 9. in 10. uro po telefonu pri Vladuški Cimperman na številko 01-369-7787 in pri Majdi Rojc na številko 01/369-7826 oziroma po elektronski pošti na naslov: vladuska.cimperman@gov.si ter majda.rojc@gov.si. Razpisna dokumentacija zajema: – Potrdilo o dvigu razpisne dokumentacije, – Priloga 1 – prijavo na razpis, – Obrazec 1 – izjava o registraciji, – Obrazec 2 – izjava o strinjanju z razpisnimi pogoji, – Obrazec 3-A in 3-B – o zadostnem številu delavcev, – Obrazec 4 – izjava o lastništvu prostorov, – Priloga 2-poskusno določeni stroškovni normativi za predlog cene storitve A, – Obrazec 1 iz Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev, – Obrazci od 5a do 5d – izjave o finančni in poslovni sposobnosti, – Priloga 2 – pregled pokritosti potreb dnevnega varstva VDC po stanju december 2006, – Priloga 3 – pregled pokritosti potreb domskega varstva VDC po stanju december 2006, – Priloga 4 – pregled števila vlog za sprejem v VDC po statističnih regijah po stanju december 2006, – Osnutek pogodbe za storitev A in storitev B.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti